PDA

View Full Version : Deze draad gaat vol staan met...

BigF
1 september 2010, 05:58
...
-felicitaties
-lof over mijn wilskracht
-posts die de woorden 'jaren van verstand' en 'gekomen' bevatten
-veel vraagtekens
-posts die de woorden 'hoe lang', 'volhouden', 'ga je' en 'dat' bevatten
-en een hoop gezever.

Want; ik heb net mijn vierde (4de) blow-vrije week voltooid!!

Jaja, al vier weken geen kruimeltje wiet of hasj meer aangeraakt. Laat staan gerookt.

En nog jaja, uit vrije wil. Niemand dwingt me, meer nog, bezijdens jullie weet niemand uit mijn omgeving het zelfs. Anders krijg je heel de tijd gezever en vragen daarover en dat hoeft nu ook weer niet. Hier doseer ik het gezever zelf (door wel of niet te lezen).

Of ik me nu niet beter voel? Nee, niet echt. Voel eerlijk gezegd weinig verschil.

Of ik het niet mis? Ja, soms wel. Vooral 's avonds, na een zware werkdag, als ik vanop mijn terras de vleermuizen gade sla.

Waarom ik dan gestopt ben? Omdat ik het beu ben steeds weer de trip naar Holland te maken met alle risico's die daar bij horen. Plus de steeds maar stijgende prijzen van die steeds minder lekkere rookwaar.

Of ik nu een vervangingsmiddel gebruik? Nee, niet echt. Ik grijp 's avonds echter wel sneller naar een fles rum of vodka of iets in die aard. De kunst wordt om dat niet uit de hand te laten lopen.

Soit, begin al maar felicitaties en lofbetuigingen te formuleren.
Ik wacht vol ongeduld.

BigF
1 september 2010, 05:59
En nee, mijn avatar en onderschrift verdwijnen niet.
Ik ben nog steeds een groot liefhebber van het groene kruid.
Een passief liefhebber echter.

manta
1 september 2010, 06:21
En maar spacecakes eten terwijl ge dit typt ... :-D

vlijmscherp
1 september 2010, 07:06
:cheer: BigF :cheer:

Albrecht
1 september 2010, 07:20

Ik ken je niet, maar je leest mijn gedachten. 8O

backfire
1 september 2010, 07:37
Vreemd. En ik heb net besloten om terug te beginnen blowen.

Jazeker
1 september 2010, 10:40

:cheer:

van Maerlant
1 september 2010, 11:27
...

Waarom ik dan gestopt ben? Omdat ik het beu ben steeds weer de trip naar Holland te maken met alle risico's die daar bij horen. Plus de steeds maar stijgende prijzen van die steeds minder lekkere rookwaar.

Zet dan zelf een plant. Of verhuis naar Nederland.

Nynorsk
1 september 2010, 11:59
steeee aweeee froom ze rrrrum end ze votka....

Txiki
1 september 2010, 12:28
:cheer: bier & tenen :cheer:

Nynorsk
1 september 2010, 12:37
ja, maakt er ne dronkoers van, dat gaat een hele verbetering zijn :-D

From_Vlaanderen
1 september 2010, 21:15
Of ik het niet mis? Ja, soms wel. Vooral 's avonds, na een zware werkdag, als ik vanop mijn terras de vleermuizen gade sla.

Ik heb dat met bier dus. En dicht dat die komen, die dingen.

Jazeker
2 september 2010, 06:55
steeee aweeee froom ze rrrrum end ze votka....

'Drink en rook voor Russische schatkist'

MOSKOU - De Russische minister van Financiƫn Alexei Kudrin is woensdag met een wel heel inventief plan op de proppen gekomen om de schatkist van Rusland te steunen. Kudrins medeburgers moeten wodka drinken en sigaretten roken want de taksen op die producten helpen 'de sociale problemen' van het land op te lossen.

'Zij die wodka drinken en zij die roken, helpen de staat het meest. Indien je een pakje sigaretten rookt, heb je middelen gegeven om sociale problemen op te lossen, bijvoorbeeld steun aan de demografische politiek, de ontwikkeling van sociale diensten en ondersteuning van het geboortecijfer', citeert het Russische persagentschap Interfax de minister.

Wodka en andere alcoholische dranken eisen elk jaar het leven van een half miljoen Russen. Zo bedraagt de levensverwachting voor Russische mannen volgens de Wereldgezondheidsorganisatie maar 60 jaar. Arme landen zoals Bangladesh of Honduras scoren hier beter.

Net vandaag is in Moskou een verbod op de verkoop van sterke alcoholische dranken ingegaan tussen 22 en 10 uur.