PDA

View Full Version : Nieuw schandaal bij de VRT


Tempest
2 september 2010, 17:47
Op dit moment is de BELGISCHE tennisster Yanina Wickmayer met een Grand Slam wedstrijd bezig maar de BELGISCHE zender heeft daar geen boodschap aan.

Op SPORZA is op dit moment namelijk ook een live uitzending vanuit New York aan de gang maar dat is ene tussen een Duitse en een Russische :roll:

gehuigert
2 september 2010, 17:51
Zou het niet kunnen dat er meer mensen intresse hebben in de andere match...
WTF is die Dickmayer? Of hoe noemt ze?

Welk land is dat? Beglie? Nog nooit van gehoord.

Tempest
2 september 2010, 17:55
Zou het niet kunnen dat er meer mensen intresse hebben in de andere match...
WTF is die Dickmayer? Of hoe noemt ze?STFU! N00B!

Tempest
2 september 2010, 18:03
Welk land is dat? Beglie? Nog nooit van gehoord.Jeweetwel? That "shitty little country". Het land van landverraders en trolls met een nick van Zwarte Amerikaanse rappers.

Tempest
2 september 2010, 18:35
Nooit geschiedenis gekregen op school?

WTF is die Wickmayer...... België heeft één toptenisspeelster: Justin Henin!
Die andere is toch (volgens jullie) een inwoonster van een West Europese nog op te richten dwergstaat.....ik sta wel open voor de gedachte dat een troll als jou in dienst zit bij de VRT - want het is duidelijk dat daar de verkeerde soort mensen aan het roer staan.

Maar zoals jij insinueert is het ook mogelijk dat de VRT partijdig is (pro Justine en anti Yanina).

gehuigert
2 september 2010, 18:39
Nooit geschiedenis gekregen op school?

WTF is die Wickmayer...... België heeft één toptenisspeelster: Justin Henin!
Die andere is toch (volgens jullie) een inwoonster van een West Europese nog op te richten dwergstaat.....

Ah op ons school onderwezen ze dat er maar 1 meesteres is in de tennis, Kim Clijsters. Ik heb een gegoogeld wie die justien nehe (ofzoiets) is en blijkbaar is ze niet zo sterk. Kim wint van haar

nihao
2 september 2010, 18:53
Niks nieuws onder de zon.

Herinner je je Karel Poma nog, de befaamde minister van Cultuur ?
Die vroeg ook waarom hij een tentoonstelling van de engelsman James Ensor zou moeten sponsoren...

Die Wickmayer moet eerst maar eens haar naam vervlaamsen.

gehuigert
2 september 2010, 18:56
Niks nieuws onder de zon.

Herinner je je Karel Poma nog, de befaamde minister van Cultuur ?
Die vroeg ook waarom hij een tentoonstelling van de engelsman James Ensor zou moeten sponsoren...

Die Wickmayer moet eerst maar eens haar naam vervlaamsen.

Er bestaan zelfs Vlamingen met Chinese achternaam, waarom zou Wickmayer dan geen Vlaming kunnen zijn?

duveltje382
2 september 2010, 19:06
Op dit moment is de BELGISCHE tennisster Yanina Wickmayer met een Grand Slam wedstrijd bezig maar de BELGISCHE zender heeft daar geen boodschap aan.

Op SPORZA is op dit moment namelijk ook een live uitzending vanuit New York aan de gang maar dat is ene tussen een Duitse en een Russische :roll:
Ever ernstig nu,ik ben ook geen VRT man,maar eerlijk is eerlijk,de VRT heeft HEEL duidelijk aangekondigd daarnet dat er op dat veld geen beelden werden gemaakt,wel heeft de VRT heel mooi al de standen,en zelfs de voetblessure weergegeven op teletekst
Je moet mss eens je best doen om aan informatie te geraken

nihao
2 september 2010, 19:14
Er bestaan zelfs Vlamingen met Chinese achternaam, waarom zou Wickmayer dan geen Vlaming kunnen zijn?

Voor mij is dat OK, als ze maar in staat zijn om een staaltje ironie te vatten, vat je ?

gehuigert
2 september 2010, 19:16
Voor mij is dat OK, als ze maar in staat zijn om een staaltje ironie te vatten, vat je ?

Natuurlijk vat ik dat, in de hoop dat mijn medeforumganger ook de ironie opvat :P

Tempest
2 september 2010, 19:21
Niks nieuws onder de zon.

Herinner je je Karel Poma nog, de befaamde minister van Cultuur ?
Die vroeg ook waarom hij een tentoonstelling van de engelsman James Ensor zou moeten sponsoren...

Die Wickmayer moet eerst maar eens haar naam vervlaamsen.:lol:

Vikingmajoor?

Ik neem aan dat het een of andere Duitstalige achternaam is (met een oud-Vlaamse spelling)
.

nihao
2 september 2010, 19:31
Vikingmajoor?

Nee : lontburgemeester !

rookie
3 september 2010, 06:23
Nooit geschiedenis gekregen op school?

WTF is die Wickmayer...... België heeft één toptenisspeelster: Justin Henin!
Die andere is toch (volgens jullie) een inwoonster van een West Europese nog op te richten dwergstaat.....

who the f+ck is Justin Henin?

Zwartengeel
3 september 2010, 07:57
who the f+ck is Justin Henin?

Iemand die vanuit het belastingparadijs Monaco oproept tot solidariteit onder alle belges.

Duvelke
3 september 2010, 08:16
Justin Henin is samen met Kim Clijsters één van de beste tennisspeelsters.
Belachelijk dat er mensen zijn die met haar lachen. Waarschijnlijk puur uit afgunst, omdat ze zelf niets kunnen verwezelijken in hun leven ;)

Zwartengeel
3 september 2010, 08:20
Justin Henin is samen met Kim Clijsters één van de beste tennisspeelsters.
Belachelijk dat er mensen zijn die met haar lachen. Waarschijnlijk puur uit afgunst, omdat ze zelf niets kunnen verwezelijken in hun leven ;)

En daarom mag er met Henin niet gelachen worden? Dus omdat iemand goed kan tennissen, verwerft die persoon daardoor een soort van onfeilbare status en moeten we die allemaal als een soort van halfgod vereren?

daiwa
3 september 2010, 13:51
Op dit moment is de BELGISCHE tennisster Yanina Wickmayer met een Grand Slam wedstrijd bezig maar de BELGISCHE zender heeft daar geen boodschap aan.


Wees blij dat ge geen uur of langer haar zenuwslopende woepie moet aanhoren.

fox
3 september 2010, 13:54
Iemand die vanuit het belastingparadijs Monaco oproept tot solidariteit onder alle belges.

This!