PDA

View Full Version : Heeft u al gestort voor Pakistan ?


The Syndrome
5 september 2010, 12:03
Ik had zonet 1709, 97 euro op mijn zichtrekening staan .
Ik dacht wat staat die 9,97 daar te doen , en hop , mijn eerste goede daad vandaag , ik heb het gestort op het rode kruis rubriek noodhulp Pakistan :-D

born2bewild
5 september 2010, 14:08
misschien moet pakistan maar een kernbom minder fabriceren fabriceren voor 1 keer

Ratatosk
5 september 2010, 14:10
Ik had zonet 1709, 97 euro op mijn zichtrekening staan .
Ik dacht wat staat die 9,97 daar te doen , en hop , mijn eerste goede daad vandaag , ik heb het gestort op het rode kruis rubriek noodhulp Pakistan :-D

Ipv dit te schenken aan een arme student die naar alle waarschijnlijkheid later uw poepke moet vegen.

Karel Martel B
5 september 2010, 14:43
misschien moet pakistan maar een kernbom minder fabriceren fabriceren voor 1 keer

2

maddox
5 september 2010, 15:43
misschien moet pakistan maar een kernbom minder fabriceren fabriceren voor 1 keer

Boenk erop.

The Syndrome
5 september 2010, 16:15
Ipv dit te schenken aan een arme student die naar alle waarschijnlijkheid later uw poepke moet vegen.
Ik heb nog een overschot van 0,34 Euro .
Rekeningnummer 8-)

duveltje382
5 september 2010, 16:27
2

³

Scherven A. Mok
5 september 2010, 16:32
Ik stort altijd zoveel dat al die niet willen storten toch ook betalen :twisted:

Ratatosk
5 september 2010, 16:33
Ik heb nog een overschot van 0,34 Euro .
Rekeningnummer 8-)

En die 1700 euro die overgebleven is?

koe de poing
5 september 2010, 19:58
dat de saudi's maar storten, die hebben geld genoeg

Mitgard
5 september 2010, 20:18
Ja en we mogen nu alweer storten voor Australië zeker?
Voor elke overstroming, ramp, orkaan, sprinkhanenplaag of mislukte tomattenoogst eender waar ter wereld zitten ze in uwe portemonnee.
Wat emotionele chantage (hun leven hangt van U af!) op tv, een rekeningnummer en hup.
Sorry, doe ik niet aan mee.
Een land heeft een overheid voor zulke dingen en buitenlandse hulp moet tussen landen onderling afgesproken worden. Daar betalen wij al belastingen voor.

Mitgard
5 september 2010, 20:26
2000 kankerpatiënten in Vlaanderen vroegen het afgelopen half jaar financiële hulp, omdat ze de rekeningen agv hun ziekte niet meer konden betalen.
Waarom daar geen steunfonds voor? Of een grote show? (waar is kom op tegen kanker- show gebleven?).

maddox
6 september 2010, 00:08
Ik hoor Australië toch nog niet smeken voor internationale hulp. En mijn Down under mederoboteers doen het af als "tja, da's de natuur".

liberalist_NL
6 september 2010, 00:48
Ik ga niet betalen voor overbevolking.

bgf324
6 september 2010, 00:56
Misschien kan er een glazen-huisactie opgestart worden met als doel om zoveel mogelijk zwembandjes te verzamelen.

De Prodigy
6 september 2010, 01:04
Het geld dat daar toekomt is maar een pijnstiller dat de tijdbom voed.

The Syndrome
6 september 2010, 09:42
En die 1700 euro die overgebleven is?
Die is al opgebrast :?
Nogal negatief de meeste reacties alhier , armoede leidt tot radicalisering , Afghanistan was één van de armste landen ter wereld toen de Taliban aan de macht kwam en al quaida er zich kwam vestigen , Cambodja hetzelfde toen Pol Pot aan de macht kwam , de Russische revolutie ontstond ook uit armoede en de verpauperde Duitsers stemden uit wanhoop op den dolf .
Wacht maar tot mijn volgende loon gestort wordt , er zal weer wat van de kar vallen voor de Pakistani :twisted:

manta
6 september 2010, 10:24
Die is al opgebrast :?
Nogal negatief de meeste reacties alhier , armoede leidt tot radicalisering

Daarom dat we hier zoveel belasting moeten betalen en dat alles zo duur is ...
Het is een complot van extreem links/rechts om ons te radicaliseren ??? :-D

En je geld al opgesmost ??? Dan ben je nu armer en ga je dus radicaal worden ???

Sus Iratus
6 september 2010, 10:59
Ik betaal net als iedere werkende mens belasting, en heb derhalve -indirect weliswaar- al aan Pakistan gestort, aangezien de regering meent van mijn belastinggeld o.a. in Pakistan sinterklaas te moeten spelen. Ik vind het wel best zo. Dat ze daar maar hun geld aan atoombommen verspillende regime omverwerpen en tevens ophouden met fokken alsook dijken gaan bouwen.

BigF
6 september 2010, 12:41
Ja en we mogen nu alweer storten voor Australië zeker?
Voor elke overstroming, ramp, orkaan, sprinkhanenplaag of mislukte tomattenoogst eender waar ter wereld zitten ze in uwe portemonnee.
Wat emotionele chantage (hun leven hangt van U af!) op tv, een rekeningnummer en hup.
Sorry, doe ik niet aan mee.
Een land heeft een overheid voor zulke dingen en buitenlandse hulp moet tussen landen onderling afgesproken worden. Daar betalen wij al belastingen voor.
:cheer: Mitgard :cheer:

manta
6 september 2010, 13:23
Storten voor Pakistan maar geen stort voor Pico ... 't Is ni eerlijk ... :-(

Xenophon
6 september 2010, 16:34
2000 kankerpatiënten in Vlaanderen vroegen het afgelopen half jaar financiële hulp, omdat ze de rekeningen agv hun ziekte niet meer konden betalen.
Waarom daar geen steunfonds voor? Of een grote show? (waar is kom op tegen kanker- show gebleven?).

Ja, sinds dat Di Rupo zich op het "eigen volk eerst-principe" beroept zouden we dat in Vlaanderen toch ook mogen doen.