PDA

View Full Version : Een nieuwe trend in het verkeer

pixelpower
8 september 2010, 08:17
En meer bepaald bij de motards.

Stap 1) Koop U een fel oranje helmpje
Stap 2) (Optioneel) Koop U een witte moto
Stap 3) Gedraag U als ne flik

Jullie mening?

schietboog
8 september 2010, 10:34

Jullie mening?

Het werkt nog ook. Elke keer als ik er één in m'n achteruitkijkspiegel zie, ga ik op m'n rem staan.

backfire
8 september 2010, 10:40

Jullie mening?

Ah? Je bent me al tegengekomen? Bedankt om zo braaf opzij te gaan.

Anna List
8 september 2010, 10:41

Jullie mening?

automobilisten die onverwacht gaan reageren, laat maar zitten, laat die maar gewoon rechtdoor rijden zonder mij gezien te hebben.

plakker
8 september 2010, 10:47

Jullie mening?

Het werkt nog ook. Elke keer als ik er één in m'n achteruitkijkspiegel zie, ga ik op m'n rem staan.

heb 't ook al gezien, buiten het feit dat die mannen er uitermate belachelijk uitzien, vind ik het ook werken, spontaan ga ik ook op m'n middelste, minder populaire pedaal staan.

Anna List
8 september 2010, 10:50
heb 't ook al gezien, buiten het feit dat die mannen er uitermate belachelijk uitzien, vind ik het ook werken, spontaan ga ik ook op m'n middelste, minder populaire pedaal staan.

ge moest eens weten hoe snel dat dat dichterbij komt, zo'n automobilist die plots, schijnbaar zonder oorzaak, begint te remmen ... schrikken is dat.

plakker
8 september 2010, 10:51
ge moest eens weten hoe snel dat dat dichterbij komt, zo'n automobilist die plots, schijnbaar zonder oorzaak, begint te remmen ... schrikken is dat.

Dat is waar, net daarom zou zo'n kledij toch wat aan banden gelegd moeten worden

backfire
8 september 2010, 11:12
Dat is waar, net daarom zou zo'n kledij toch wat aan banden gelegd moeten worden

Alle gekheid op een stokje, ik ga me binnenkort zo'n knalgele helm aanschaffen en dito motovest.
Misschien moeten ze de orange varianten inderdaad verbieden, dit veroorzaakt verwarring. Maar dat geel, hoe belachelijk ik er ook mag uitzien, ik word tenminste gezien! 't Wordt weer donker ...

plakker
8 september 2010, 11:15
Alle gekheid op een stokje, ik ga me binnenkort zo'n knalgele helm aanschaffen en dito motovest.
Misschien moeten ze de orange varianten inderdaad verbieden, dit veroorzaakt verwarring. Maar dat geel, hoe belachelijk ik er ook mag uitzien, ik word tenminste gezien! 't Wordt weer donker ...

Inderdaad, die gele, dat doet er niet toe, die oranje daarintegen.
Al denk ik zelf niet dat er nog veel agenten rondrijden met zo'n oranje hoor, 't zit er bij de mensen waarschijnlijk zo nog een beetje ingeprent

Cdude
8 september 2010, 11:17

Jullie mening?

Vb punt 3 ??

pixelpower
8 september 2010, 12:37
Vb punt 3 ??

Nee, ik ga echt de compleet verzuurde mens niet spelen. YOU bite MY shiny ass! :-D

Als ik ooit echt zo'n verzuurd mens wordt, dan verhuis ik wel naar HLN.be

Het punt dat ik wou maken is dat het "effect" dat een flik oogt te hebben nu zienderogen verdwijnt, en dat het - op dit moment toch - tot reacties lijdt die allesbehalve nuttig zijn in het verkeer.

Mvg,

J.

Mambo
8 september 2010, 21:18
Knalgeel, knaloranje?
Zet er meteen een fluor-vlag vanachter ook op. Zo op een stokje!