PDA

View Full Version : Wat mankeert die vent?

giserke
9 september 2010, 13:04
8O

Ik zou ze wel gepast "straffen" :twisted:

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20100909_008&_section=32574000&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=klik-en-win

nihao
9 september 2010, 13:07
Het staat toch duidelijk in dat artikel. Nausea.

Xenophon
9 september 2010, 13:18
Dat heb je als je homo's als lijfwachten aanneemt.

nihao
9 september 2010, 13:21
Waren ze wel homo bij aanwerving ? Ik dacht het niet.

bgf324
9 september 2010, 14:32
8O

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20100909_008&_section=32574000&utm_source=nieuwsblad&utm_medium=newsletter&utm_campaign=klik-en-win

Wss katholiek ofzo

plakker
9 september 2010, 14:41
8O

Ja, ik ook :twisted:

Ik zou haar vastbinden en haar dwingen een uur of twee naar haar best off cd te luisteren :twisted:

Bovenbuur
9 september 2010, 14:45
Ik zou haar vastbinden, een uitstrijkje maken en vervolgens wachten op de uitslag van de soa test met het maken van een beslissing.

Derk de Tweede
9 september 2010, 14:47
Oops. 8-)

plakker
9 september 2010, 14:51
Ik zou haar vastbinden, een uitstrijkje maken en vervolgens wachten op de uitslag van de soa test met het maken van een beslissing.

:lol:

Bad Attila
9 september 2010, 14:52
Slimme gast: zich laten betalen om te mogen kijken, zoveel chance hebben de meesten niet.

Cdude
9 september 2010, 14:52

Ik had haar OMGEKEERD vastgebonden en na haar tot traantjes te hebben ge throatfucked even hard in der poeperd genomen hebben, dit allemaal terwijl U wacht op de SOA uitslag 8-)

plakker
9 september 2010, 14:54
Ik had haar OMGEKEERD vastgebonden en na haar tot traantjes te hebben ge throatfucked even hard in der poeperd genomen hebben, dit allemaal terwijl U wacht op de SOA uitslag 8-)

Hahahahaha :lol::lol::lol: :rofl:

Bad Attila
9 september 2010, 14:54

Vergeet niet te filmen en op internet te smijten, hé. ;-)

Cdude
9 september 2010, 14:56
Vergeet niet te filmen en op internet te smijten, hé. ;-)
Dat doet Bovenbuur, die heeft toch niks te doen :-P

Bovenbuur
9 september 2010, 14:56

Wist je dat veel soa's ook prima in de mond en zelfs in het achterste gedijen? Bovendien weet ik nog zo net niet of ik er wel op zou springen, die domme uitdrukking is toch niet bijzonder geil...

Bovenbuur
9 september 2010, 14:58
Dat doet Bovenbuur, die heeft toch niks te doen :-P

Zolang ik niet in de credits beland vind ik het best. Ik ben wel een aandachtshoer, maar cameraman bij de verkrachting van Britney Spears is toch niet wat het journaal te melden zou moeten hebben op mijn sterfdag.

Cdude
9 september 2010, 15:00
Wist je dat veel soa's ook prima in de mond en zelfs in het achterste gedijen? Bovendien weet ik nog zo net niet of ik er wel op zou springen, die domme uitdrukking is toch niet bijzonder geil...

SOA's in het achterste? Er zitten daar wel bacteria die niet in de urineleider passen maar SOA's overleven daar toch niet zo goed dacht ik.

Bovenbuur
9 september 2010, 15:02
SOA's in het achterste? Er zitten daar wel bacteria die niet in de urineleider passen maar SOA's overleven daar toch niet zo goed dacht ik.

Vertel dat maar aan een homo met aids.

Cdude
9 september 2010, 15:04
Vertel dat maar aan een homo met aids.
Volgens mij gaat die besmetting van sperma ==> bloed.

Bovenbuur
9 september 2010, 15:05
Volgens mij gaat die besmetting van sperma ==> bloed.

Ook goed, jij bent de expert. Geniet maar lekker van je Britney Spears dan, je hebt het verdient.

Ik vond het wel een goed idee, haar een paar dagen vastgebonden laten zitten...

Bad Attila
9 september 2010, 15:08
Ook goed, jij bent de expert. Geniet maar lekker van je Britney Spears dan, je hebt het verdient.

het zal dan toch wel beginnen stinken, hoor... :-(

Xenophon
9 september 2010, 15:11
Waren ze wel homo bij aanwerving ? Ik dacht het niet.

Ah ok, je kent ze persoonlijk.

Bovenbuur
9 september 2010, 15:14
het zal dan toch wel beginnen stinken, hoor... :-(

*Emmer water gooit, likkende hond wegjaagt*

Eigenzinnig
9 september 2010, 15:15

Kans op bv. één miljoen dollar schadevergoeding of kans op een ritje bij een trien die haar beste tijd heeft gehad ?

giserke
9 september 2010, 15:16
Kans op bv. één miljoen dollar schadevergoeding of kans op een ritje bij een trien die haar beste tijd heeft gehad ?

Of alle twee, als je de filmpjes verkoopt :-)

Bad Attila
9 september 2010, 15:19
*Emmer water gooit, likkende hond wegjaagt*

na de hond passeren? neen zeg, beurk! :x

Cdude
9 september 2010, 15:28

een milde straf voor de rotzooi die zij op de wereld los heeft gelaten.

Bovenbuur
9 september 2010, 15:34
na de hond passeren? neen zeg, beurk! :x

Ik zeg toch niet dat ik er nog overheen wil. Het lijkt me alleen zo'n leuk gezicht, Britney Spears die een van haar beroemde ik wil naar huis breakdowns heeft. Vooral als je de benen bij elkaar bind, dan krijgt ze verschrikkelijke krampen en gaat ze spastische bewegingen maken door de onnatuurlijke positie. Misschien krijgt ze zelfs wel RSI.

Bovenbuur
9 september 2010, 15:36
een milde straf voor de rotzooi die zij op de wereld los heeft gelaten.

Dat vind ik dan weer een beetje zwak van je, dat je haar de schuld geeft in plaats van de platenbazen, de pluggers en de consumenten die gemiddeld genomen wel een menselijk IQ hebben en de dingen toch zo hebben gemaakt als ze zijn.

Cdude
9 september 2010, 15:42
Ik zeg toch niet dat ik er nog overheen wil. Het lijkt me alleen zo'n leuk gezicht, Britney Spears die een van haar beroemde ik wil naar huis breakdowns heeft. Vooral als je de benen bij elkaar bind, dan krijgt ze verschrikkelijke krampen en gaat ze spastische bewegingen maken door de onnatuurlijke positie. Misschien krijgt ze zelfs wel RSI.Handig ...kan ik ondertussen de krant lezen :-P:-P

Cdude
9 september 2010, 15:44
Dat vind ik dan weer een beetje zwak van je, dat je haar de schuld geeft in plaats van de platenbazen, de pluggers en de consumenten die gemiddeld genomen wel een menselijk IQ hebben en de dingen toch zo hebben gemaakt als ze zijn.Niet diegene die Britney kochten ....niet zij ...:magniet:

manta
9 september 2010, 15:52
Die haar pruim heeft in alle boekjes en gazetten gestaan , en die vent zou den enige zijn die een pak geld ervoor krijgt ???8O
Mogen wij nu ook allemaal een milioen euro vragen of zo ???
Me dunkt dat we er nog allemaal nachtmerries van hebben ... :-(

Eigenzinnig
9 september 2010, 19:31
dat hij 12 miljoen euro schadevergoeding eist.

manta
9 september 2010, 19:41
dat hij 12 miljoen euro schadevergoeding eist.

Moet ne mens die nu uitlachen of er gewoon mee bleiten ??? 8O

't Zal wel nen héle gevoelige vent zijn als hij zo veel schade heeft ...
Nu ja , 'k ben al content met 1 milioentje zenne , 'k ben nog steeds misselijk van Paris Hilton hare nipple slip dus daar zal ik ook wel een paar milioen van krijgen ... ;-)

Jazeker
9 september 2010, 21:10
Heeft het enig belang?

giserke
9 september 2010, 21:12
Heeft het enig belang?

De kut van La Britney is staats belang.
Wist je dat niet?

Jazeker
9 september 2010, 21:14
De kut van La Britney is staats belang.
Wist je dat niet?

Neen.

Jazeker
10 september 2010, 04:37

Informeer u. 8O

maddox
10 september 2010, 07:10
Als ik haar bodyguard zou zijn, mag dat trientje zichzelf liggen bevredigen met alle hulpmiddelen ter wereld, dan nog steek ik er geen vinger aan uit.

Niet dat ik geen knoertharde zou hebben, maar ik durf te zeggen dat je terwijl je aan't wippen bent, je je job als bodyguard niet goed kunt doen.

Dat meiske mag toch naakt rondlopen in huis. Daar moet die bodyguard maar tegen kunnen.
En als madammeke een beurt wil van de bodyguard, dan moet dat maar in't kontrakt gezet worden.

Bovenbuur
10 september 2010, 09:57
Dus dit is mijn nieuwe bodyguard? Nou, die body heeft hij in ieder geval, en de guard komt volgens mij ook al omhoog.

BigF
10 september 2010, 10:11
Moet ne mens die nu uitlachen of er gewoon mee bleiten ??? 8O

In eerste instantie zou ik zeggen uitlachen.
Of 't moet zijn hij zijn 12 miljoen daadwerkelijk krijgt natuurlijk.

Dan wordt het huilen met de pet op, zeker als ik straks moet gaan werken (en dan bedoel ik echt werken, niet naar blote vrouwen kijken) voor ocharme 2000 per maand.

De tranen springen al in mijn ogen als ik er alleen nog maar aan denk...