PDA

View Full Version : De film United 93 beu!


Ke Nan
11 september 2010, 19:50
Het wordt tijd dat de lotgevallen van vluchten 11, 175 en 77 op 9/11 ook verfilmd worden. Iemand connecties in Hollywood?

Johnny Blaze
11 september 2010, 19:53
In 3D!

Scherven A. Mok
11 september 2010, 20:29
nee, irl

Pelgrim
11 september 2010, 21:54
Het wordt tijd dat dat overroepen evenement eindelijk eens gewoon in perspectief geplaatst wordt: een voetnoot in de geschiedenis.

Discobitch
11 september 2010, 22:06
Het wordt tijd dat dat overroepen evenement eindelijk eens gewoon in perspectief geplaatst wordt: een voetnoot in de geschiedenis.

Klopt.

Dit moet eveneens gelden voor alle overroepen evenementen.

Jazeker
11 september 2010, 23:24
Klopt.

Dit moet eveneens gelden voor alle overroepen evenementen.

Mja... zoals WO I.

Ke Nan
12 september 2010, 09:51
Liefst met Scarlett Johanssen en Angelina Jolie in de hoofdrollen. Sex in de film zou ook wel te pruimen zijn. 7 miles High Club anyone?

Pelgrim
12 september 2010, 10:05
Ik wil die regisseren. :cheer:

Maar vervang Angelina Jolie wel door Asia Argento eh.

Ke Nan
12 september 2010, 10:15
Ik wil die regisseren. :cheer:

Maar vervang Angelina Jolie wel door Asia Argento eh.


Asia is goedgekeurd! Maar Pelgrim, niet te veel linkse propaganda in de film als je wil. Gewoon een gestilleerde rauwe weergave van de feiten aangepast aan de noden van echte mannen(of zo iets).

http://www.joblo.com/moviehotties/images/news/hon-asia-argento-1.jpg

Pelgrim
12 september 2010, 10:17
Voor u maak ik zelfs een Groot-Ottomaanse propagandafilm, zolang Asia Argento er maar bij kan zijn :D

Ke Nan
12 september 2010, 10:25
Voor u maak ik zelfs een Groot-Ottomaanse propagandafilm, zolang Asia Argento er maar bij kan zijn :D

Hmmm, een Groot-Ottomaanse invalshoek. Niet slecht, Pelgrim, helemaal niet slecht. Een mogelijke titel: Flight 11 Humps The Twin Towers?

Pelgrim
12 september 2010, 10:45
Maak er dan toch gewoon 'hump the twins" van?

Ke Nan
12 september 2010, 10:50
Maak er dan toch gewoon 'hump the twins" van?

Een bijrolletje voor de Olsen Twins?

Pelgrim
12 september 2010, 10:57
Een klein bijrolletje dan.

Bovenbuur
13 september 2010, 09:27
Het wordt tijd dat dat overroepen evenement eindelijk eens gewoon in perspectief geplaatst wordt: een voetnoot in de geschiedenis.

Er zijn zat rampen en oorlogshandelingen geweest waarbij meer doden vielen en meer levens verwoest werden. Toch zal 9/11 voorlopig wel wat meer blijven dan een voetnoot. De aanslag is namelijk een van de belangrijkste gebeurtenissen van het afgelopen decennium qua invloed op de globale politiek en de belevingswereld van mensen. De aanslagen op New York en Madrid waren voor Amerika en het westen in het algemeen wat de moorden op Pim Fortuyn en Theo van Gogh waren voor Nederland, zonder deze gebeurtenissen had een decennium van Bush en balkenende, van schijnveiligheid en privacyinperking, van oorlog en oorlogsmoeheid niet op deze manier kunnen plaatsvinden. Nu, negen jaar later, worden mensen als Geert Wilders en Philip de Winter nog altijd gesteund door het feit dat dit is gebeurd. Zelfs de teaparty protesten worden erdoor vorm gegeven. Tuurlijk, anders waren er ook zat Amerikanen geweest die bang waren voor een neger en daarom maar uitvluchten zoeken om hem te verketteren. Maar waren er dan ook polluitslagen geweest waaruit blijkt dat een derde van de Amerikanen denkt dat Obama stiekem een moslim is? Of waren dat soort vragen dan uberhaubt niet gesteld? We kunnen de toekomst niet voorspellen, ook de toekomst van een alternatief verleden niet. Feit is wel dat heel veel mensen, vooral in de invloedrijke westerse wereld, de aanslag bij zich dragen als de tragedie die het was, en kom daar maar eens om met een willekeurige andere dramatische gebeurtenis uit de eerste helft van dit decennium. Zelfs de tsunami waar destijds belachelijk veel meer media-aandacht en geld heen ging dan naar andere rampen van die omvang zal niet zo sterk onthouden worden. 9/11 is nog steeds nieuws door de invloed die het nog altijd heeft.

Bovenbuur
13 september 2010, 09:33
Liefst met Scarlett Johanssen en Angelina Jolie in de hoofdrollen. Sex in de film zou ook wel te pruimen zijn. 7 miles High Club anyone?

Kijk, daar! Er staat een toren in brand, en wij vliegen recht op zijn broertje af!
O nee! Ik wil niet sterven als maagd!

*Op dit moment zet de piloot het vliegtuig in een wachtrondje om rustig te kunnen bidden, tegelijkertijd barst in het passagierscompartiment de orgie los*

*20 minuten later*

Ahh! Ik kan er niet meer tegen! Laat die heidenen hun kop houden! Tegen orgies! Voor Allah!

*cue special effects*



Uhhhhh nee, doe toch maar niet.

maddox
13 september 2010, 09:44
Kijk, daar! Er staat een toren in brand, en wij vliegen recht op zijn broertje af!
O nee! Ik wil niet sterven als maagd!

*Op dit moment zet de piloot het vliegtuig in een wachtrondje om rustig te kunnen bidden, tegelijkertijd barst in het passagierscompartiment de orgie los*

*20 minuten later*

Ahh! Ik kan er niet meer tegen! Laat die heidenen hun kop houden! Tegen orgies! Voor Allah!

*cue special effects*



Uhhhhh nee, doe toch maar niet.
Hmm, lijkt me een verkoopbaar scenario. Eens kijken dat ik Vivid niet wakker kan krijgen.
Met natuurlijk een betere afloop, laat ons geven:
Vlucht 69 die de kaping en vervolgens de zelfmoord vlucht ontloopt omdat de kapers te uitgeput zijn in de orgie. De 72 maagden op voorhand al gekregen.... als dat geen goddelijke interventie is.

Nu alleen 72 "prön" maagden per kaper vinden ... gaat een vettige opname worden 288 vrouwen op 1 vlucht met maar 4 mannen aan boord.
Ik hoop voor genoeg plastieken vriendjes.

Fien Fluytenzuyger
13 september 2010, 15:51
Jammer dat Christopher Reeve dood is...

Bovenbuur
13 september 2010, 16:01
Hmm, lijkt me een verkoopbaar scenario. Eens kijken dat ik Vivid niet wakker kan krijgen.
Met natuurlijk een betere afloop, laat ons geven:
Vlucht 69 die de kaping en vervolgens de zelfmoord vlucht ontloopt omdat de kapers te uitgeput zijn in de orgie. De 72 maagden op voorhand al gekregen.... als dat geen goddelijke interventie is.

Nu alleen 72 "prön" maagden per kaper vinden ... gaat een vettige opname worden 288 vrouwen op 1 vlucht met maar 4 mannen aan boord.
Ik hoop voor genoeg plastieken vriendjes.

Zeg Shadir, wat betekend dat eigenlijk, nudist women air?
Dat doet er niet toe Ali, wij hebben een heilige missie, en die zullen we uitvoeren ook. Hup, ga aan boord.

maddox
13 september 2010, 17:18
Zeg Shadir, wat betekend dat eigenlijk, nudist women air?
Dat doet er niet toe Ali, wij hebben een heilige missie, en die zullen we uitvoeren ook. Hup, ga aan boord.

Shadir, waarom gaan we op die vlucht gecharterd door Beate Uhse?

Fien Fluytenzuyger
14 september 2010, 15:55
Eigenlijk is dat een prachtidee voor een high-production pr0n. Denk je dat het nog "too soon" zou zijn voor de Amerikaanse markt? :P

Jazeker
14 september 2010, 15:58
Hmm, lijkt me een verkoopbaar scenario. Eens kijken dat ik Vivid niet wakker kan krijgen.
Met natuurlijk een betere afloop, laat ons geven:
Vlucht 69 die de kaping en vervolgens de zelfmoord vlucht ontloopt omdat de kapers te uitgeput zijn in de orgie. De 72 maagden op voorhand al gekregen.... als dat geen goddelijke interventie is.

:rofl:

Ke Nan
11 september 2013, 21:32
Het is weer zover, nondeju!

Scherven A. Mok
11 september 2013, 21:35
ah 9/11, ik naar de nieuwssites op zoek naar een zware aanslag :roll:

Ke Nan
11 september 2013, 21:37
ah 9/11, ik naar de nieuwssites op zoek naar een zware aanslag :roll:

Ik ga toch maar weer eens kijken. Het is juist begonnen op 2BE.