PDA

View Full Version : Groen is niet meer vandoen!


Weisse Wolf
23 mei 2004, 00:22
Alle politieke partijen, zelfs het Vlaams Blok, hebben groene thema's opgenomen in hun programma. Uw partij is dus achterhaald en links en rechts voorbijgestoken. En daar jullie in de vorige regering hebben bewezen dat jullie onbekwaam zijn om te besturen en de kiezers dat terecht hebben afgestraft is het tijd om Luc Versteylen zijn droom ten grave te dragen. Als jullie dat zelf niet willen inzien hebben we nog altijd de kiesdrempel als spreekwoordelijke stok achter de deur. Op naar 13 juni!!! :D

Seba
23 mei 2004, 00:32
Als jullie dat zelf niet willen inzien hebben we nog altijd de kiesdrempel als spreekwoordelijke stok achter de deur

nog zo'n Blokker waarvan het "democratische "masker al gauw afvalt, en dat nog in samenwerking met het Belgische regime

Nick
23 mei 2004, 00:37
Tot wat dient deze post eigenlijk ? Of is dit de manier van een blokker om een constructieve dialoog tot stand te brengen ?

boeha
23 mei 2004, 00:43
Gewoon iemand met teveel tijd,
die overal in het forum nutteloze threads start ...

LoL; op naar 13 juni !
Alsof heel België hervormd zal worden die datum. :roll:

Maus
23 mei 2004, 00:49
Ik dacht dat dit een soort vragenronde was. Of vergis ik mij? Met andere woorden: Wolf, waar staat uw vraag?

eddy devliegere
23 mei 2004, 10:17
Alle politieke partijen, zelfs het Vlaams Blok, hebben groene thema's opgenomen in hun programma. Uw partij is dus achterhaald en links en rechts voorbijgestoken

de groene thema's in de programma's van de andere partijen zijn maar programmavulling
jammer genoeg gaat groen ook steeds meer die richting uit

Weisse Wolf
23 mei 2004, 20:58
Gewoon iemand met teveel tijd,
die overal in het forum nutteloze threads start ...

LoL; op naar 13 juni !
Alsof heel België hervormd zal worden die datum. :roll:Van dat communistisch gedrocht verlost worden is voor mij al voldoende en een nieuwe overwinning voor het Vlaams Blok natuurlijk! :D

Nico Volckeryck
29 mei 2004, 08:32
'Spreekwordelijke stok achter de deur' om op jullie vrouwen te kloppen???

eddy devliegere
29 mei 2004, 19:06
Gewoon iemand met teveel tijd,
die overal in het forum nutteloze threads start ...

LoL; op naar 13 juni !
Alsof heel België hervormd zal worden die datum. :roll:Van dat communistisch gedrocht verlost worden is voor mij al voldoende en een nieuwe overwinning voor het Vlaams Blok natuurlijk! :D

wat is er zo leuk aan een overwinning van het blok
het steeds noodzakelijker worden van de SPa om een meerderheid te kunnen vormen?
de schande dat vlaanderen steeds meer rasisten in het parlement heeft?

jachtwachter
9 juni 2004, 00:15
Van dat communistisch gedrocht verlost worden is voor mij al voldoende en een nieuwe overwinning voor het Vlaams Blok natuurlijk! :D

wat is er zo leuk aan een overwinning van het blok
het steeds noodzakelijker worden van de SPa om een meerderheid te kunnen vormen?
de schande dat vlaanderen steeds meer rasisten in het parlement heeft?
Is er eventueel geen erger schande dat het vlaanderenland te verkopen (om niet te zeggen weg te geven) aan de vreemdeligen. In militaire termen -Militair strafwetboek 1871-, heet dit "landverraad". Gelet op uw schrijven heeft Karel Koning nog steeds bestaansnoodzaak. "Kijk en geef aan diegenen die U hetzelfde gunnen" was de boodschap van H. Conscience. Wie van onze vreemde inwoners gunt ons hetzelfde in hun land als wij hen geven. Dom kan nog, maar onnozel moet weg, sorry (en dit is niet vreemdelinggericht, doch belggericht).