View Full Version : 7 miljoen liter bier
Cdude
4 oktober 2010, 16:19
De organisatie van het Oktoberfest in München heeft de rekening opgemaakt van ruim twee weken Schnapps, Mädel und tralala. De belangrijkste statistiek: er is ongeveer zeven miljoen liter bier geconsumeerd.
Andere cijfers die de organisatie heeft vrijgegeven betreffen de vleesconsumptie. De bezoekers van het feestterrein hebben bij elkaar 117 ossen, 59 kalveren en "duizenden kippen" geconsumeerd.
Het bezoekersrecord uit 1985 staat nog altijd overend. Toen trokken de Oktoberfeesten 7,1 miljoen mensen.
manta
4 oktober 2010, 16:49
Burps ... 8-)
Cdude
4 oktober 2010, 17:31
Burps ... 8-)
and boobies
http://175proof.com/wp-content/uploads/2010/09/oktoberfest-womans-beer1.jpg
manta
4 oktober 2010, 18:49
and boobies
http://175proof.com/wp-content/uploads/2010/09/oktoberfest-womans-beer1.jpg
Ni te geloven ... Maar 't eerste da me opviel was dat er geen spatje schuim meer op die pinten staat ... :-(
Cdude
4 oktober 2010, 19:32
Ni te geloven ... Maar 't eerste da me opviel was dat er geen spatje schuim meer op die pinten staat ... :-(
Er is maar een verklaring mogelijk : HOMO !!!!
manta
4 oktober 2010, 19:41
Er is maar een verklaring mogelijk : Cdude is een HOMO !!!!
Netjes aangepast door manta om Cdude te kloten ...
:mrgreen:
De meest voor de hand liggende verklaring lijkt me echter iets te zijn van "dorstig" , "bierliefhebber" , "kan't ni geloven dat er niemand die dames een nieuw pint trakteert" of zo ;-)
From_Vlaanderen
4 oktober 2010, 19:42
De meest voor de hand liggende verklaring lijkt me echter iets te zijn van "dorstig" , "bierliefhebber" , "kan't ni geloven dat er niemand die dames een nieuw pint trakteert" of zo ;-)
Daar moet ge niet mee beginnen. I.p.v. die schaapachtige lach kunt ge ze beter zelf drinken.
Cdude
4 oktober 2010, 19:44
Of iemand wacht tot ze hun pint op hebben want dan gaan ze met hem mee en kan hij ze beide "titifucken" in hun geile jurkjes : JAAAAAAAAAAAAAAAAA
From_Vlaanderen
4 oktober 2010, 19:49
Of iemand wacht tot ze hun pint op hebben want dan gaan ze met hem mee en kan hij ze beide "titifucken" in hun geile jurkjes : JAAAAAAAAAAAAAAAAA
Oo, ik dacht dat ge enkel voor het bier ging.
manta
4 oktober 2010, 20:01
Daar moet ge niet mee beginnen. I.p.v. die schaapachtige lach kunt ge ze beter zelf drinken.
Warme oudbakken pinten zonder schuim opdrinken ???????????????? 8O
Xal m'neige zetten :?
From_Vlaanderen
4 oktober 2010, 20:02
Warme oudbakken pinten zonder schuim opdrinken ???????????????? 8O
Xal m'neige zetten :?
Gij niet e, die grieten.
manta
4 oktober 2010, 20:04
Gij niet e, die grieten.
Als die da nog opzuipen zijn't wel echt vrouwen zonder smaak hé ...:-(
:cheer: maar da's ni altijd een slechte eigenschap :cheer:
:-D
From_Vlaanderen
4 oktober 2010, 20:06
:-D
Daar trek ik mij nu is nix van aan se.
Cdude
4 oktober 2010, 20:07
:-DIn jouw geval bedoel je ? :-P
From_Vlaanderen
4 oktober 2010, 20:10
In jouw geval bedoel je ? :-P
Dat van u smaakt naar chocolat?
manta
4 oktober 2010, 20:11
In jouw geval bedoel je ? :-P
Nieje , maar die kunt ge tenminste nog smaak bijbrengen op een goei manier ...
Cdude
4 oktober 2010, 20:13
Dat van u smaakt naar chocolat?
Als ik hem eerst in de chocopot steek, ja dan wel 8-)
poekieJ
4 oktober 2010, 22:38
Het eerste wat mij opviel is dat ze beiden blond zijn. Daar leven wij weer te zuidelijk voor zeker...
Verder vind ik die dirndl wel helemaal zalig, dat zou men altijd moeten dragen.:-P
Cdude
5 oktober 2010, 06:50
Het eerste wat mij opviel is dat ze beiden blond zijn. Daar leven wij weer te zuidelijk voor zeker...
Verder vind ik die dirndl wel helemaal zalig, dat zou men altijd moeten dragen.:-P
Niet allemaal hoor ;)
http://lh4.ggpht.com/_y7dDyihkDSw/Srf3PoOazhI/AAAAAAAAAL4/7RL7mQ_Khjs/Oktoberfest_Wiesn_Dirndl_Sexy_089.jpg
Herr Flick
5 oktober 2010, 07:05
t is dan ook Duits bier he manta, ...
fox
5 oktober 2010, 09:55
7 miljoen liter bier voor 6,4 miljoen bezoekers. Magertjes als je het mij vraagt.
vBulletin® v3.6.8, Copyright ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd.