PDA

View Full Version : Arme arme man ...

Cdude
6 oktober 2010, 13:40
Een Canadese spammer heeft een Facebookverzoek dat hij niet kan negeren. Hij moet de sociaalnetwerksite een enorme schadevergoeding betalen.

Het totaalbedrag van 873 miljoen dollar is het hoogste dat een rechter ooit heeft opgelegd onder de Amerikaanse antispamwetgeving. Guerbuez haalde er zelfs het Guinness Book of World Records mee. Dat schrijft The Globe And Mail.

Naast de monsterboete mag hij nooit meer een Facebookprofiel aanmaken. De Canadees heeft het faillissement van zijn bedrijf Atlantis Blue Capital aangevraagd, dus het is onwaarschijnlijk dat Facebook ooit het gehele bedrag zal zien. :lol::lol::lol::lol:

http://www.zdnet.be/news/121010/recordboete-voor-facebookspammer/

Herr Flick
6 oktober 2010, 13:44
Amai mijn kloten 873 miljoen ,...

nu ja schoon dingen spammers mochten ze voor mijn part al hun verstuurde berichtjes laten voorlezen, aan een groep veroordeelde cybercriminelen...

Cdude
6 oktober 2010, 13:55
Amai mijn kloten 873 miljoen ,...

nu ja schoon dingen spammers mochten ze voor mijn part al hun verstuurde berichtjes laten voorlezen, aan een groep veroordeelde cybercriminelen...of aan mensen die op de penis-enlargment ads ingingen en niet tevreden zijn. :lol:

Steve_M
6 oktober 2010, 14:49
Een Canadese spammer heeft een Facebookverzoek dat hij niet kan negeren. Hij moet de sociaalnetwerksite een enorme schadevergoeding betalen.

Het totaalbedrag van 873 miljoen dollar is het hoogste dat een rechter ooit heeft opgelegd onder de Amerikaanse antispamwetgeving. Guerbuez haalde er zelfs het Guinness Book of World Records mee. Dat schrijft The Globe And Mail.

Naast de monsterboete mag hij nooit meer een Facebookprofiel aanmaken. De Canadees heeft het faillissement van zijn bedrijf Atlantis Blue Capital aangevraagd, dus het is onwaarschijnlijk dat Facebook ooit het gehele bedrag zal zien. :lol::lol::lol::lol:

http://www.zdnet.be/news/121010/recordboete-voor-facebookspammer/

Goed zo. Kutspammers.

Herr Flick
6 oktober 2010, 14:54
of aan mensen die op de penis-enlargment ads ingingen en niet tevreden zijn. :lol:

Hoe kunt ge nu zo ne lul zijn, om daar in te geloven...

eigenlijk moest hun spel eraf rotten de moment dat ze zo een bestelling plaatsen dat is dan hun straf voor het meehelpen aan al dat gespam.

Albrecht
6 oktober 2010, 15:01
Dat hij een boete krijgt, vind ik goed, maar dat geld aan Facebook geven niet. Dat heeft al geld genoeg.

Kan het niet geschonken worden aan een goed doel ofzo?

Anna List
6 oktober 2010, 15:03
dat is toch het soort straf dat die mens regelrecht terug in de criminaliteit moet duwen ?

Herr Flick
6 oktober 2010, 15:06
Dat hij een boete krijgt, vind ik goed, maar dat geld aan Facebook geven niet. Dat heeft al geld genoeg.

Onderzoek naar penisvergrotingspillen... daar is precies een markt voor ;-)

fox
6 oktober 2010, 15:40

http://www.bloomberg.com/news/2010-09-23/facebook-s-zuckerberg-giving-newark-schools-100-million-to-back-merit-pay.html

Dat doet Facebook bij monde van zijn CEO zelf wel.