PDA

View Full Version : Onschuldig! Aan wat?


Dies
23 mei 2004, 14:50
Kan er iemand mij in 5regels uitleggen waar dit allemaal over gaat?

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15789&start=0

TomB
23 mei 2004, 14:56
Bub heeft ook een Filip de Winter. Die kerel heet Bruno en is zo mogelijk nog dommer. En de Vlaams Nationalisten, awel die zijn daar kwaad over.

Dat zijn geen vijf lijnen, maar dat is het ongeveer.

Brabo
23 mei 2004, 15:01
Bruno zou een mail verstuurd hebben naar zijn mede-Bub'ers waarbij hij ze aanspoorde om zich op allerlei internetfora voor te doen als racistische N-VA'ers, VB'ers of ex-CD&V'ers die vertrokken zijn door het kartel. Toevallig kwam deze mail ook terecht bij Philips inc., die er hier een topic van maakte en de mail doorspeelde naar andere N-VA'ers, waarna de mail vernoemd werd in een persbericht over de aanklacht van de BUB tegen de N-VA.

Nu blijkt dat niet Bruno, maar één of andere grappenmaker die mail geschreven heeft, en moet Tantist (die gretig op deze zaak gesprongen was) toegeven dat hij Bruno onterecht beschuldigde.

De topic waarmee alles begon is trouwens: http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15631&highlight=mail. Ik kwam hem gisteravond toevallig tegen en heb me er eerlijk gezegd best mee geamuseerd.

TomB
23 mei 2004, 15:06
Het niveau was zeer hoog in die discussie:

(op de wijze van Guantanamero)
Seks met bejaarden, de BUB heeft seks met bejaarden. Seks met bejaarden! Ja, BUB heeft seks met bejaar-den!!!

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Doet mij met heimwee terugdenken aan mijn dagen bij Solvay aan de VUB, daar konden de andere kringen het ook nooit verdragen dat wij de beste waren in alles. :wink:

The Paulus Experience
23 mei 2004, 15:08
kijk kijk se..

een onderonsje liberalen :P

:lol:

TomB
23 mei 2004, 15:11
K'zal u sebiet is ne liberaal geven.

The Paulus Experience
23 mei 2004, 15:27
K'zal u sebiet is ne liberaal geven.

:lol: komt maar af.

TomB
23 mei 2004, 15:28
K'zal u sebiet is ne liberaal geven.

:lol: komt maar af.

okee, moet ik wat pintjes meepakken onderweg of hebde der nog in uwe frigo staan?

The Paulus Experience
23 mei 2004, 15:34
:lol: komt maar af.

okee, moet ik wat pintjes meepakken onderweg of hebde der nog in uwe frigo staan?

brengt er nog maar mee.
als ik met een die-hard liberaal moet converseren denk'k niet da'k ga toekomen met wat nog in de frigo staat.
:wink:

Patriot!
23 mei 2004, 16:43
Kan er iemand mij in 5regels uitleggen waar dit allemaal over gaat?

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=15789&start=0


Nee

Aangebrande Phönix
23 mei 2004, 18:43
Ik leid aan inverse schizofrenie.

Pelgrim
24 mei 2004, 12:50
Ik leid aan inverse schizofrenie.

he da's toevallig. Ik heb het idee dat ik u ergens van ken?

Herman Desmedt ©HD
24 mei 2004, 12:57
Ik leid aan inverse schizofrenie.

.... of juist het omgekeerde.

Het tegengestelde zou eerder een averechts effect hebben.

Aangebrande Phönix
24 mei 2004, 13:09
Ik leid aan inverse schizofrenie.

.... of juist het omgekeerde.

Het tegengestelde zou eerder een averechts effect hebben.

In een loodrechte dimensie zou ik het totaal niet met u eens zijn.

Pelgrim
24 mei 2004, 13:10
.... of juist het omgekeerde.

Het tegengestelde zou eerder een averechts effect hebben.

In een loodrechte dimensie zou ik het totaal niet met u eens zijn.

Wees het dan maar eens want ik heb net doorgetrokken.

Aangebrande Phönix
24 mei 2004, 13:12
In een loodrechte dimensie zou ik het totaal niet met u eens zijn.

Wees het dan maar eens want ik heb net doorgetrokken.

Crap, weer een diersoort uitgestorven.

(nu ga ik studeren :) )

Herman Desmedt ©HD
24 mei 2004, 13:17
.... of juist het omgekeerde.

Het tegengestelde zou eerder een averechts effect hebben.

In een loodrechte dimensie zou ik het totaal niet met u eens zijn.

Nooit gedacht dat die cos(φ) in een niet-orthogonaal assenkruis zulke parten zou spelen he ?
Om nog maar te zwijgen van het aantal dimensies dat die ruimte heeft.
En de grote vraag blijft volgens welke dimensies de schizofrenie zich manifesteert.

D.T. Suzuki
24 mei 2004, 13:25
In een loodrechte dimensie zou ik het totaal niet met u eens zijn.

Nooit gedacht dat die cos(φ) in een niet-orthogonaal assenkruis zulke parten zou spelen he ?
Om nog maar te zwijgen van het aantal dimensies dat die ruimte heeft.
En de grote vraag blijft volgens welke dimensies de schizofrenie zich manifesteert.

Volgens de tweedimensionale?
Flatlanders zijn de tweedimensionale en absoluut onzichtbare wezens die deze wereld bevolken. Een lengte, een breedte, maar geen hoogte. De vraag is of zij ledematen hebben en beschikken over hersenen. Of zij kunnen communiceren en of zij een locomotief leven leiden en zo ja, hoe zij zich verhouden bij verplaatsingen over kruisende en parallelle vlakken.

Pelgrim
24 mei 2004, 13:32
Nu we het daar toch over hebben, onlangs kwam bij een discussie een interessante vraag op: wat zouden de psychologische consequenties zijn als een mens ooit met een vierde ruimtelijke dimensie te maken krijgt? Heel wat essentiele zaken zoals richtingsbesef zouden overhoop liggen. En dan is er de vraag of onze hersenen een vierde ruimtedimensie wel kunnen interpreteren.

Herman Desmedt ©HD
24 mei 2004, 13:51
Nooit gedacht dat die cos(φ) in een niet-orthogonaal assenkruis zulke parten zou spelen he ?
Om nog maar te zwijgen van het aantal dimensies dat die ruimte heeft.
En de grote vraag blijft volgens welke dimensies de schizofrenie zich manifesteert.

Volgens de tweedimensionale?
Flatlanders zijn de tweedimensionale en absoluut onzichtbare wezens die deze wereld bevolken. Een lengte, een breedte, maar geen hoogte. De vraag is of zij ledematen hebben en beschikken over hersenen. Of zij kunnen communiceren en of zij een locomotief leven leiden en zo ja, hoe zij zich verhouden bij verplaatsingen over kruisende en parallelle vlakken.

Ik denk de je A.Ph. moeilijk als een flatlander kunt omschrijven.

Herman Desmedt ©HD
24 mei 2004, 13:54
Nu we het daar toch over hebben, onlangs kwam bij een discussie een interessante vraag op: wat zouden de psychologische consequenties zijn als een mens ooit met een vierde ruimtelijke dimensie te maken krijgt? Heel wat essentiele zaken zoals richtingsbesef zouden overhoop liggen. En dan is er de vraag of onze hersenen een vierde ruimtedimensie wel kunnen interpreteren.

Als de m-string theorie juist is , dan zijn er 10 dimensies + tijd en géén 3 +tijd
De "niet zichtbare" (pseudo-)ruimtelijke dimensies zijn dan wel op-zichzelf opgewonden spiralen.

ref : google maar eens naar Michio Kaku / m-string theory.

D.T. Suzuki
24 mei 2004, 13:58
Volgens de tweedimensionale?
Flatlanders zijn de tweedimensionale en absoluut onzichtbare wezens die deze wereld bevolken. Een lengte, een breedte, maar geen hoogte. De vraag is of zij ledematen hebben en beschikken over hersenen. Of zij kunnen communiceren en of zij een locomotief leven leiden en zo ja, hoe zij zich verhouden bij verplaatsingen over kruisende en parallelle vlakken.

Ik denk de je A.Ph. moeilijk als een flatlander kunt omschrijven.

:) dat was de bedoleing niet... was al niet mee in de discussie... maar toen het over de dimensies ging moest ik even terugdenken aan die crazy geflipte situaties die zich zouden kunnen voordoen in een tweedimensionale wereld. Het is gewoonweg onvoorstelbaar.

Tantist
24 mei 2004, 14:50
Het niveau was zeer hoog in die discussie:

(op de wijze van Guantanamero)
Seks met bejaarden, de BUB heeft seks met bejaarden. Seks met bejaarden! Ja, BUB heeft seks met bejaar-den!!!

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Doet mij met heimwee terugdenken aan mijn dagen bij Solvay aan de VUB, daar konden de andere kringen het ook nooit verdragen dat wij de beste waren in alles. :wink:

Toen ook zo'n lol gehad als ik nu? ;-)

Griffin
24 mei 2004, 15:12
Aangebrande eeft ier veel cloons rondhangen heb ik zo den indruk :P *g*

TomB
24 mei 2004, 15:50
Het niveau was zeer hoog in die discussie:



Doet mij met heimwee terugdenken aan mijn dagen bij Solvay aan de VUB, daar konden de andere kringen het ook nooit verdragen dat wij de beste waren in alles. :wink:

Toen ook zo'n lol gehad als ik nu? ;-)

Toen veel lol gehad, deuren 's nachts gaan dichtmetsen enzo van die zever.

Spelev
24 mei 2004, 16:24
Ik moei mij niet!

Aangebrande Phönix
24 mei 2004, 20:21
Stephen Hawkings (of een variant daarop), natuurkundige, verbonden aan de universiteit van Cambridge, fervent Stark-Trekfan en runderenobservator in The Sun:

"Het is evident dat er vanalles mis zou gaan in een tweedimensionele wereld. Neem nu een ruimte-koe, als deze zich in een twee-dimensionele ruimte zou bevinden zou ze, mits het hebben ener spijsverteringsstelsel, in twee splijten. Daar koeien onmogelijk met deze situatie akkoord kunnen gaan, zullen ze uiteindelijk uitsterven (want ontevreden koeien vrijen minder). And could you imagine a world without cows? Zodus kan een tweedimensionale wereld gewoon niet"

Philips Inc.
24 mei 2004, 20:56
Ik pleit onschuldig! :D

Pelgrim
25 mei 2004, 09:47
Zegt de tweedimensionele koe: Meuh!

antwoord de andere tweedimensionele koe: Meuh!

Zegt de ene koe weer: Meuh...

Waarop de andere: je hebt gelijk, t leven is toch maar oppervlakkig he.



Een mop die waarschijnlijk alleen maar binnen wiskundigenkringen goed onthaald wordt?

Aangebrande Phönix
25 mei 2004, 11:15
Zegt de tweedimensionele koe: Meuh!

antwoord de andere tweedimensionele koe: Meuh!

Zegt de ene koe weer: Meuh...

Waarop de andere: je hebt gelijk, t leven is toch maar oppervlakkig he.



Een mop die waarschijnlijk alleen maar binnen wiskundigenkringen goed onthaald wordt?

:D

Subliem.

Dies
25 mei 2004, 12:01
Zegt de tweedimensionele koe: Meuh!

antwoord de andere tweedimensionele koe: Meuh!

Zegt de ene koe weer: Meuh...

Waarop de andere: je hebt gelijk, t leven is toch maar oppervlakkig he.



Een mop die waarschijnlijk alleen maar binnen wiskundigenkringen goed onthaald wordt?
:rofl: De eerste maal dat ik dit emoticon gebruik!

Herman Desmedt ©HD
25 mei 2004, 12:46
En nog: er zijn overeenkomsten en verschillen
Tweedimensionale koeiendrek is ook plat.
maar
Tweedimensionale koeien die grazen niet. Die snuiven lijntjes.