PDA

View Full Version : MC Vlaanderen


manta
9 oktober 2010, 11:33
Weet er iemand of er al een motorclub is die hun chapter groeperen onder "Vlaanderen" ?

Gent , Antwerpen, Zwevezele en zo wel , maar 't zou wel een mooi statement zijn om als eerste Vlaanderen onder hun kleuren te hebben ... :-D

:vlaander:

Xenophon
9 oktober 2010, 11:56
Weet er iemand of er al een motorclub is die hun chapter groeperen onder "Vlaanderen" ?

Gent , Antwerpen, Zwevezele en zo wel , maar 't zou wel een mooi statement zijn om als eerste Vlaanderen onder hun kleuren te hebben ... :-D

:vlaander:

Vroeger was er "Bad company", die droegen "Flanders." De club die uiteindelijk HA Antwerp is geworden, of toch een deel ervan.

Alleszins, ik heb mensen dikwijls aangeraden van "Flanders" te dragen. Zelfs in de Club ben ik daarmee bezig geweest. Maar de meesten daar waren politiek te dom om te begrijpen dat we in een federale staat leefden.

Ik heb mensen geweten die me kwamen vragen of ze Belgium op hun rug mochten dragen. Ik zei hen dan altijd hetzelfde, ik raad het je niet aan, draag liever Flanders.

Ze lieten me dan daarna weten dat ze voor Belgium hadden gekozen. Twee weken later kwamen ze dan mannen tegen die daar niet tegen konden en zo eindigden ze dan met hun club in het ziekenhuis.

Tja...

De meeste mensen denken nu eenmaal dat MC'tje spelen plezant is. Wij zijn 1%'ers zeggen ze dan.

Alleszins, een paar maand later de jongens uit het hospitaal, wat moeten we nui doen, vroegen ze. 1%'ers zouden dat wel weten zei ik dan...

duveltje382
9 oktober 2010, 11:58
Vroeger was er "Bad company", die droegen "Flanders." De club die uiteindelijk HA Antwerp is geworden, of toch een deel ervan.

Alleszins, ik heb mensen dikwijls aangeraden van "Flanders" te dragen. Zelfs in de Club ben ik daarmee bezig geweest. Maar de meesten daar waren politiek te dom om te begrijpen dat we in een federale staat leefden.

Ik heb mensen geweten die me kwamen vragen of ze Belgium op hun rug mochten dragen. Ik zei hen dan altijd hetzelfde, ik raad het je niet aan, draag liever Flanders.

Ze lieten me dan daarna weten dat ze voor Belgium hadden gekozen. Twee weken later kwamen ze dan mannen tegen die daar niet tegen konden en zo eindigden ze dan met hun club in het ziekenhuis.

Tja...

De meeste mensen denken nu eenmaal dat MC'tje spelen plezant is. Wij zijn 1%'ers zeggen ze dan.

Alleszins, een paar maand later de jongens uit het hospitaal, wat moeten we nui doen, vroegen ze. 1%'ers zouden dat wel weten zei ik dan...

Vroeger nick komt mij bekent over nu

Xenophon
9 oktober 2010, 12:01
Vroeger nick komt mij bekent over nu

Goed zo, je bent een van de laatste die mee is nu. ;)

duveltje382
9 oktober 2010, 12:02
Goed zo, je bent een van de laatste die mee is nu. ;)
Ach

14 maanden dakloos geweest,sorry daarvoor

Xenophon
9 oktober 2010, 12:08
Ach

14 maanden dakloos geweest,sorry daarvoor

Dat is een lauterende ervaring niet waar?

manta
9 oktober 2010, 12:21
Vroeger was er "Bad company", die droegen "Flanders." De club die uiteindelijk HA Antwerp is geworden, of toch een deel ervan.

Alleszins, ik heb mensen dikwijls aangeraden van "Flanders" te dragen. Zelfs in de Club ben ik daarmee bezig geweest. Maar de meesten daar waren politiek te dom om te begrijpen dat we in een federale staat leefden.

Ik heb mensen geweten die me kwamen vragen of ze Belgium op hun rug mochten dragen. Ik zei hen dan altijd hetzelfde, ik raad het je niet aan, draag liever Flanders.

Ze lieten me dan daarna weten dat ze voor Belgium hadden gekozen. Twee weken later kwamen ze dan mannen tegen die daar niet tegen konden en zo eindigden ze dan met hun club in het ziekenhuis.

Tja...

De meeste mensen denken nu eenmaal dat MC'tje spelen plezant is. Wij zijn 1%'ers zeggen ze dan.

Alleszins, een paar maand later de jongens uit het hospitaal, wat moeten we nui doen, vroegen ze. 1%'ers zouden dat wel weten zei ik dan...

Hé merci .
Mja , we waren bezig over 't splitsen van den belgiek en kwamen ergens in den babbel op dat onderwerp terecht .
Ook de legitimiteit om zomaar Vlaanderen er op te kwakken , ik vermoed dat daar door de clubs toch ook stevig over gepraat zou moeten worden ...

Maar toch blijft het ergens een stevig statement. En 't zou redelijk vooruitziend zijn ook :-D

Die 1% heeft toch een serieuze mentaliteitswissel (of toch imagowissel) op mensen , 'k heb er een paar toffe gasten serieus door zien veranderen , tof blijkt daar ni zo bij te passen :-(

manta
9 oktober 2010, 12:21
Vroeger nick komt mij bekent over nu

Welke vroegere nick ??? :-D

duveltje382
9 oktober 2010, 12:22
Dat is een lauterende ervaring niet waar?

Ja ja zeker,wordt weer 4 graden smorgens,heb je eens geen goesting om dan smorgens met mij op de plein te gaan liggen?

Xenophon
9 oktober 2010, 12:31
Ja ja zeker,wordt weer 4 graden smorgens,heb je eens geen goesting om dan smorgens met mij op de plein te gaan liggen?

Ik heb dat al gedaan als ik een jaar of vijftien was. Ik ben ervaringsdeskundige. :)

Xenophon
9 oktober 2010, 12:33
Hé merci .
Mja , we waren bezig over 't splitsen van den belgiek en kwamen ergens in den babbel op dat onderwerp terecht .
Ook de legitimiteit om zomaar Vlaanderen er op te kwakken , ik vermoed dat daar door de clubs toch ook stevig over gepraat zou moeten worden ...

Maar toch blijft het ergens een stevig statement. En 't zou redelijk vooruitziend zijn ook :-D

Die 1% heeft toch een serieuze mentaliteitswissel (of toch imagowissel) op mensen , 'k heb er een paar toffe gasten serieus door zien veranderen , tof blijkt daar ni zo bij te passen :-(

De meesten die 1% dragen hebben geen idee.

Neem die jongens waar ik van vertelde, die petsen kregen omdat ze Belgium droegen. Ze hadden klacht neergelegd bij de politie...

One percenters... :roll:

FDM
31 mei 2011, 22:39
is geen slecht idee , en samenkomen in
café de Landsheere
8540 Belgiek

dark_lord_of_belgium
31 mei 2011, 23:01
De meesten die 1% dragen hebben geen idee.

Neem die jongens waar ik van vertelde, die petsen kregen omdat ze Belgium droegen. Ze hadden klacht neergelegd bij de politie...

One percenters... :roll:

bestaat er zo ook een patch 99 % want die wil ik wel dragen :p

Scheet in een fles
1 juni 2011, 03:16
lijkt me wel tof, zo'n motorclubje

't moet daar gezellig zijn, als ik dat hier zo lees

BigF
1 juni 2011, 07:33
Ik heb mensen geweten die me kwamen vragen of ze Belgium op hun rug mochten dragen. Ik zei hen dan altijd hetzelfde, ik raad het je niet aan, draag liever Flanders.

Ze lieten me dan daarna weten dat ze voor Belgium hadden gekozen. Twee weken later kwamen ze dan mannen tegen die daar niet tegen konden en zo eindigden ze dan met hun club in het ziekenhuis.

Ah oke, zo zit dat.
We moeten ons zo ver mogelijk van alles wat met Belgie te maken heeft weghouden want er lopen mensen rond met een andere politieke mening die niet genoeg hersens onder hun helm hebben zitten om zich te beheersen en er dus maar lustig op los beginnen te kloppen.

Ik raad iedereen aan om Belgium op uwe frak te (laten) naaien.
Waarom?
Omdat ge dan niet heel de tijd moet liggen uitleggen wat Flanders eigenlijk is en waar het gelegen is.
Zegt ge in't buitenland dat ge uit Belgie komt weten ze dat meestal wel te situeren. Ze hebben er al eens van gehoord qua.
Als je dan begint uit te leggen dat je uit het noordelijke nederlandstalige gedeelte van Belgie komt krijg je meewarrige blikken en hoeft de rest van de uitleg al niet meer. Flanders,...? In het beste geval krijg je een verwijzing naar de Simpsons.

Neenee, draag gerust Belgium. Begint er toch iemand moeilijk te doen begin dan over Belgisch bier. Vriendschap en toogpraat zullen uw deel zijn.
Is het een vrouw die moeilijk doet? Begin over Belgische chocolade. Sex zal uw deel zijn.
En zijn het kinderen (stel u voor) die een probleem hebben met Belgium op uwe rug. Sla ze om de oren met een Brusselse (hoofdstad van Belgie) wafel.
Een goed gevoel zal uw deel zijn.

:cheer: Belgium :cheer:

Xenophon
1 juni 2011, 11:57
Ah oke, zo zit dat.
We moeten ons zo ver mogelijk van alles wat met Belgie te maken heeft weghouden want er lopen mensen rond met een andere politieke mening die niet genoeg hersens onder hun helm hebben zitten om zich te beheersen en er dus maar lustig op los beginnen te kloppen.



Je bent niet mee.

Die mensen hebben geen andere politieke mening, de meeste van die mensen zouden nog geen drie politieke partijen in Vlaanderen bij de juiste naam kunnen benoemen. Een groot aantal daarvan begrijpen niet eens waar het begrip "federale staat" voor staat, die denken dat we in een koninkrijk leven.

Die zullen u in het ziekenhuis meppen - of erger, omdat zij de baas zijn in de MC-1% wereld. Zij beslissen wie er Belgie op zijn rug draagt en niemand anders.

Dit is een mooi voorbeeld van het feit dat de meeste mensen geen enkel idee hebben over hoe die 1% wereld in elkaar zit. 1%'ers hebben lak aan de regels en de politie.

Xenophon
1 juni 2011, 11:59
lijkt me wel tof, zo'n motorclubje
't moet daar gezellig zijn, als ik dat hier zo lees

Voor de gangsters onder ons wel.

De gewone mens wordt daar opgefret en uitgespuwd, de eerste dag al.

FDM
1 juni 2011, 12:02
vlaamse hoffelijkheid , kan je leren

SDG
1 juni 2011, 12:04
Neenee, draag gerust Belgium. Begint er toch iemand moeilijk te doen begin dan over Belgisch bier. Vriendschap en toogpraat zullen uw deel zijn.

Zolang het geen 'bier' van Inbev is valt daar misschien nog wel wat voor te zeggen...

Xenophon
1 juni 2011, 12:04
vlaamse hoffelijkheid , kan je leren

:D

Die mensen zweren trouw aan de club, met Vlaanderen of Belgie en bij uitbreiding de hele wereld hebben ze geen zakens mee.

manta
1 juni 2011, 13:06
Dit is een mooi voorbeeld van het feit dat de meeste mensen geen enkel idee hebben over hoe die 1% wereld in elkaar zit. 1%'ers hebben lak aan de regels en de politie.

Was er laatst niet zoiets aan de hand waarna een mc hun volledige medewerking zou verlenen aan het parket?;-)

Xenophon
1 juni 2011, 14:25
Was er laatst niet zoiets aan de hand waarna een mc hun volledige medewerking zou verlenen aan het parket?;-)

Er was daar iets aan de hand en de advocaat van een van die mensen die ze met de broek op de schoenen hebben gevonden, die zei dat hij de club had aangeraden van de volle medewerking te verlenen aan het gerecht. Dat is dan ook het standaardpraatje dat een advocaat verteld.

Alleszins, het kan wel zijn dat die mensen meewerken en dat de politie het zo regelt dat niemand er iets van te weten komt, dat blijkt dan weer standaard gedrag te zijn bij de politie zo heb ik begrepen.

Er waren van die Outlaws er een stuk of drie neergeschoten in hun cafe een tijd geleden, dan een paar weken terug zijn die laatste drie gevonden. 1%'ers zouden dat zo niet laten.