PDA

View Full Version : Zoveelste provocatie voor Walen!!!


backfire
29 oktober 2010, 10:59
http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=G1A31HOSN

Scherven A. Mok
29 oktober 2010, 11:08
Ik las net dat in de middeleeuwen toen de islam floreerde christenen en joden soms een (gele) leeuw kregen getatoeëerd of ( de kleur geel) moesten dragen als teken van dhimmitude. Dan mochten ze blijven leven en kregen zelfs enkele rechten zoals taksen betalen. Ongelovigen werden natuurlijk afgemaakt.

backfire
29 oktober 2010, 11:12
Ik las net dat in de middeleeuwen toen de islam floreerde christenen en joden soms een (gele) leeuw kregen getatoeëerd of ( de kleur geel) moesten dragen als teken van dhimmitude. Dan mochten ze blijven leven en kregen zelfs enkele rechten zoals taksen betalen. Ongelovigen werden natuurlijk afgemaakt.

Joden die een gele leeuw kregen opgespeld? Hoeveel bewijzen willen we nog om te beseffen dat moslims eigen nazi's waren?
Of, om het historisch wat juister te maken, dat nazi's eigenlijk moslims waren.

Eh...

Bovenbuur
29 oktober 2010, 13:10
Ik las net dat in de middeleeuwen toen de islam floreerde christenen en joden soms een (gele) leeuw kregen getatoeëerd of ( de kleur geel) moesten dragen als teken van dhimmitude. Dan mochten ze blijven leven en kregen zelfs enkele rechten zoals taksen betalen. Ongelovigen werden natuurlijk afgemaakt.

Waar las je dit bericht precies? Mijn "wel heel toevallig"-sense is tingling vanwege het noemen van joden, een geel markeringsteken op de kleding en tattoeages in hetzelfde bericht.

(Tuurlijk, geel word al langer geassocieerd met joden, maar toch...)

Bovenbuur
29 oktober 2010, 13:12
Anyway, ik vind het eerder een provocatie richting de Vlamingen, zomaar doen alsof die dappere mannen ridders nodig hadden en niet aan een goedendag en speer genoeg hadden om zich te verdedigen.