PDA

View Full Version : chezpaulus.com Coming Soon!


Fien Fluytenzuyger
30 oktober 2010, 14:33
chezpaulus.com Coming Soon!

The DreamHost customer who owns chezpaulus.com has not yet uploaded their website or has chosen to leave this holding page active.

If you are the owner of this domain, you'll find your login information contained within the emails sent to you when your account was activated. Once logged in, you'll be able to delete this page (quickstart.html) and begin uploading your new site.

Also, here are some helpful links for getting started!

http://www.chezpaulus.com/

Scherven A. Mok
30 oktober 2010, 15:39
http://www.chezpaulus.com/forum/ ;-)

Fien Fluytenzuyger
30 oktober 2010, 15:51
hhmm ik heb er een bericht geplaatst onder de naam Johann Gambolputty de von Ausfern Schplenden Schlitter Crasscrenbon Fried Digger Dangle Dungle Burstein von Knacker Thrasher Apple Banger Horowitz Ticolensic Grander Knotty Spelltinkle Grandlich Grumblemeyer Spelterwasser Kürstlich Himbleeisen Bahnwagen Gutenabend Bitte Eine Nürnburger Bratwustle Gerspurten mit Zweimache Luber Hundsfut Gumberaber Shönendanker Kalbsfleisch Mittler Raucher von Hautkopft of Ulm.

Vijf minuten later ligt het spel plat, en nu is dat veranderd in gewoon "Johann Gambolputty" :(

Maarten Malaise
31 oktober 2010, 15:42
Wat gebeurde met het vorige Chez Paulus forum?

Scherven A. Mok
31 oktober 2010, 16:09
Na te zijn gehackt door Al Qaida werd een sleutel van verhard menstruatiebloed gebruikt om de toegang tot de server ruimte te vergrendelen. ' . ' is die kwijtgespeeld naar eigen zeggen. Volgens anderen heeft hij gewoon alle wortelschijven aan zijn kornijnen gevoederd. Of misschien heeft hij dat forum gewoon in zijnen trap ingewerkt. Wij zal het zeggen. Als ik het al geweten heb dan ben ik het vergeten.

Maarten Malaise
31 oktober 2010, 19:44
Na te zijn gehackt door Al Qaida werd een sleutel van verhard menstruatiebloed gebruikt om de toegang tot de server ruimte te vergrendelen. ' . ' is die kwijtgespeeld naar eigen zeggen. Volgens anderen heeft hij gewoon alle wortelschijven aan zijn kornijnen gevoederd. Of misschien heeft hij dat forum gewoon in zijnen trap ingewerkt. Wij zal het zeggen. Als ik het al geweten heb dan ben ik het vergeten.

Zo te zien was mijn vraag aan iemand anders gericht. Maar toch grappig.

The Paulus Experience
31 oktober 2010, 22:06
hhmm ik heb er een bericht geplaatst onder de naam Johann Gambolputty de von Ausfern Schplenden Schlitter Crasscrenbon Fried Digger Dangle Dungle Burstein von Knacker Thrasher Apple Banger Horowitz Ticolensic Grander Knotty Spelltinkle Grandlich Grumblemeyer Spelterwasser Kürstlich Himbleeisen Bahnwagen Gutenabend Bitte Eine Nürnburger Bratwustle Gerspurten mit Zweimache Luber Hundsfut Gumberaber Shönendanker Kalbsfleisch Mittler Raucher von Hautkopft of Ulm.

Vijf minuten later ligt het spel plat, en nu is dat veranderd in gewoon "Johann Gambolputty" :(


aha, het is fluytenzuygende fien :-D
registreerd u gewoon eh

The Paulus Experience
31 oktober 2010, 22:07
Wat gebeurde met het vorige Chez Paulus forum?

Zoiets als Scherven vertelde eigenlijk, maar dan minder grappig en een hoop werk waar niemand om gevraagd had.

koe de poing
31 oktober 2010, 22:50
Wat gebeurde met het vorige Chez Paulus forum?

de wortelschijveneconomie is gecrasht tijdens de kredietcirisis.
Het aanstellen van Lernaut & Hauspie als crisismanagers bleek ook niet zo'n succes.

Zeno!
1 november 2010, 00:06
Kan ik mijn peeschijven meenemen naar het nieuwe forum? ;)

The Paulus Experience
1 november 2010, 08:10
Kan ik mijn peeschijven meenemen naar het nieuwe forum? ;)

Dat kan, je kan er wel niks mee aanvangen.
Beter is het om hele series naaktfoto's van wonderschone vrouwen mee te brengen. :-D

Jazeker
1 november 2010, 10:01
Zoiets als Scherven vertelde eigenlijk, maar dan minder grappig en een hoop werk waar niemand om gevraagd had.

Dat werkt nu toch nog steeds?

The Paulus Experience
1 november 2010, 11:11
welk? het wortelschijven gedoe bestaat niet meer alvast

Jazeker
1 november 2010, 12:00
welk? het wortelschijven gedoe bestaat niet meer alvast

Dat is alvast goed. Zeveren moet er worden gedaan... geen peeschijven delen of uitdelen of geven.

The Paulus Experience
1 november 2010, 12:03
Dat is alvast goed. Zeveren moet er worden gedaan... geen peeschijven delen of uitdelen of geven.

dat was ook om te zeveren eh :-D
je kon zelfs sparen om een ander te laten 'mazouteren' :-P

Jazeker
1 november 2010, 12:05
dat was ook om te zeveren eh :-D
je kon zelfs sparen om een ander te laten 'mazouteren' :-P

Ik kom er trouwens soms nog... vooral om te lezen. Je steekt wat op van die mensen.

The Paulus Experience
1 november 2010, 12:20
Ik kom er trouwens soms nog... vooral om te lezen. Je steekt wat op van die mensen.

Er steekt wat op in uw broek zeker? http://www.chezpaulus.com/forum/images/smilies/ornery.gif

;-)