PDA

View Full Version : Mijn handtekening...


EddyBal
16 november 2010, 13:46
... bevalt blijkbaar enkelen niet.

Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland.

Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open.

Anna List
16 november 2010, 13:48
ik had ze nog niet opgemerkt, maar het is idd nogal een belachelijk onderschrift.

af en toe een woordenboek ter hand nemen zou u niet schaden

Zwartengeel
16 november 2010, 13:48
Haal dan toch tenminste de taalfout eruit.

Txiki
16 november 2010, 13:53
Ik had het ook nog niet gelezen. Het doet me wel denken aan het pamflet "De Werklieden van Gend" uit 1834. Vermoedelijk geschreven door de heer Bernard Vispoel.

Ik heb het pamflet er even bijgenomen. Daarin waarschuwt hij ook voor de bedrieglijke orangisten.

Daarnaast: wat kan jou het schelen dat iemand het niet eens is met je onderschrift? Je zet daar toch wat jij wil?

Pelgrim
16 november 2010, 14:26
Dat je tegen groot-Nederland bent daar kan ik inkomen, ik ben namelijk ook eerder voor Heel- dan Groot-. :)

Pelgrim
16 november 2010, 14:26
Ik had het ook nog niet gelezen. Het doet me wel denken aan het pamflet "De Werklieden van Gend" uit 1834. Vermoedelijk geschreven door de heer Bernard Vispoel.

Ik heb het pamflet er even bijgenomen. Daarin waarschuwt hij ook voor de bedrieglijke orangisten.

Daarnaast: wat kan jou het schelen dat iemand het niet eens is met je onderschrift? Je zet daar toch wat jij wil?

Welk pamflet is dat?

Txiki
16 november 2010, 14:55
Welk pamflet is dat?

Awel, "De Werklieden van Gend".

Bovenbuur
16 november 2010, 17:10
... bevalt blijkbaar enkelen niet.

Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland.

Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open.

Je hebt er last van dat mensen het niet eens zijn met je onderschrift, dus wil je het veranderen, maar dan wel zo dat die mensen het er nog steeds mee oneens zijn?

Da's een taaie. Wat dacht je van "De Baarle Werkgroep is voor eikels!"? Dan heb jij je anti-Groot Nederlandse uitspraak en zij gratis reclame...

Txiki
16 november 2010, 20:59
handtekineg scteken waart slicht ni sceijn

Flanelcondoom
16 november 2010, 21:00
Jij helemaal gewoon.

Txiki
16 november 2010, 21:04
Jij helemaal gewoon.

offf bwa ne mens magtal iet triqen e n vergete

MaGNiFiCaT
16 november 2010, 21:20
... bevalt blijkbaar enkelen niet.

Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland.

Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open.


Met uw onderschrift heeft u helemaal gelijk. Diegenen die er aanstoot aan nemen weten niet wat ze doen.

globalmedia
16 november 2010, 22:08
... bevalt blijkbaar enkelen niet.

Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland.

Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open.
dat is dan jammer voor die kleuters

The Syndrome
17 november 2010, 08:33
Mijn handtekening bevalt debielen niet ;-)
So what :-D

plakker
17 november 2010, 08:37
... bevalt blijkbaar enkelen niet.

Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland.

Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open.

U wou gewoon met dit topic de aandacht wat op uw handtekening vestigen, want niemand die er op reageert? :|

EddyBal
17 november 2010, 10:37
U wou gewoon met dit topic de aandacht wat op uw handtekening vestigen, want niemand die er op reageert? :|

???

Nope. Een teken van goodwill. Sommigen vinden ze blijkbaar wat hard. Als ik geen reacties had gekregen, had ik er niet over begonnen.

EddyBal
17 november 2010, 10:38
Dat je tegen groot-Nederland bent daar kan ik inkomen, ik ben namelijk ook eerder voor Heel- dan Groot-. :)

Maar jij zou toch al wel content zijn met een groot Nederland, nietwaar? ;)

EddyBal
17 november 2010, 10:43
Je hebt er last van dat mensen het niet eens zijn met je onderschrift, dus wil je het veranderen, maar dan wel zo dat die mensen het er nog steeds mee oneens zijn?

Da's een taaie. Wat dacht je van "De Baarle Werkgroep is voor eikels!"? Dan heb jij je anti-Groot Nederlandse uitspraak en zij gratis reclame...

Ik vind de Baarle werkgroep nu eenmaal géén eikels. Ze hebben gewoon een andere politieke toekomst voor ogen.

Anna List
17 november 2010, 10:48
Eddy, wat zegt, wie de criticasters en supporters zijn, je nu ?

EddyBal
17 november 2010, 10:53
Eddy, wat zegt wie de criticasters en supporters zijn je nu ?

Eh, kan je dat even anders formuleren? Ik krijg dat niet goed gelezen.

Pelgrim
17 november 2010, 11:53
Maar jij zou toch al wel content zijn met een groot Nederland, nietwaar? ;)

Ik zou al content zijn moest Belgique gewoon verdwijnen, ongeacht wat er in de plaats komt. Maar voor mij zouden de hele Nederlanden gewoon één moeten zijn en blijven. Van Oost-Friesland tot Artesië. 8-)

Dronkoers
17 november 2010, 12:42
... bevalt blijkbaar enkelen niet.

Ik ben best bereid er iets aan te veranderen, wat ik reeds ten dele deed, ook op aanvraag. Toch wil ik dat ze een sterk anti-orangistisch standpunt weergeeft. Let op: ik ben géén "Hollanderhater" zoals men me soms probeert aan te smeren. Dus geen slogans tegen Nederland, wel tegen Groot Nederland.

Suggesties zijn welkom. Wat niet wil zeggen dat ik een totale verandering wil, maar ik sta er voor open.

:cheer: PBL-RKT :cheer:
Undefeated Army
Bietan Jarrai

Bovenbuur
17 november 2010, 13:23
Nee wacht, ik heb hem, het ideale onderschrift:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

EddyBal
17 november 2010, 13:53
Ik zou al content zijn moest Belgique gewoon verdwijnen, ongeacht wat er in de plaats komt. Maar voor mij zouden de hele Nederlanden gewoon één moeten zijn en blijven. Van Oost-Friesland tot Artesië. 8-)

Vlaanderen + Nederland is een droom die nog enigszins realistisch is. Stukken Frankrijk erbij...

Beter Wallonië omruilen voor Frans Vlaanderen ;)

EddyBal
17 november 2010, 13:55
Nee wacht, ik heb hem, het ideale onderschrift:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

tof, maar niet echt bruikbaar he ;)

Bovenbuur
17 november 2010, 15:14
tof, maar niet echt bruikbaar he ;)

Hoezo niet?

roger verhiest
17 november 2010, 15:20
Ik stel voor dat in de plaats van een "Verenigde Lage Landen" we het voorlopig zo laten , omdat er nu mensen zijn die zo radikaal denken.. Maar in vervanging van dat ideaal stel ik voor dat Albert II en Beatrix I troonsafstand doen en dat Filips I von Sachsen Coburg koning wordt van Nederland en Willem-Alexandre I van Oranje koning der Belgen (hiervoor moet de grondwet wat veranderd worden, maar dat is niet zo moeilijk). Hun resp. troonopvolgende nakomelingen kunnen dan terug naar de oorspronkelijke staten en de lotsverbondenheid van de diverse nog altijd onafhankelijke staten zou er wel zeer degelijk door blijken.

Bovendien zijn zij allen van Duytschen bloet....

roger verhiest
17 november 2010, 15:26
Ik zou al content zijn moest Belgique gewoon verdwijnen, ongeacht wat er in de plaats komt. Maar voor mij zouden de hele Nederlanden gewoon één moeten zijn en blijven. Van Oost-Friesland tot Artesië. 8-)


Ondanks de deltawerken en de diverse klimaatconferences blijft het water door toenemende regeval en smeltende ijsmassa's stijgen : na de migratie van de Nederlandse Marokkanen volgt dan de migratie van de natte voeten naar de
wallonse hoogvlaktes of wat dacht je ?

Overigens heb je al de studie van de Nederduitse taalfamilies gemaakt ?
Als je Ostfriesland in je Verenigde Lage Landen zou willen integreren, wat dan met Nord-Ostfriesland (het westelijk gedeelte van de duitse deelstaat Sleeswijk-Holstijn nummerplaten beginnen met NOF) Het landschap en de stadjes doen zeer Frieslands aan incl. het gesproken dialect dat Nederlandser klinkt dan bv. het Limburgs...

Bovenbuur
17 november 2010, 15:38
Ik stel voor dat in de plaats van een "Verenigde Lage Landen" we het voorlopig zo laten , omdat er nu mensen zijn die zo radikaal denken.. Maar in vervanging van dat ideaal stel ik voor dat Albert II en Beatrix I troonsafstand doen en dat Filips I von Sachsen Coburg koning wordt van Nederland en Willem-Alexandre I van Oranje koning der Belgen (hiervoor moet de grondwet wat veranderd worden, maar dat is niet zo moeilijk). Hun resp. troonopvolgende nakomelingen kunnen dan terug naar de oorspronkelijke staten en de lotsverbondenheid van de diverse nog altijd onafhankelijke staten zou er wel zeer degelijk door blijken.

Bovendien zijn zij allen van Duytschen bloet....

Kunnen we Alexandra van Luxemburg niet vragen? Als er dan toch iemand het gezicht van je land moet zijn is het met Flip en Willempie toch maar armoe troef hoor...

Pelgrim
17 november 2010, 16:20
Ondanks de deltawerken en de diverse klimaatconferences blijft het water door toenemende regeval en smeltende ijsmassa's stijgen : na de migratie van de Nederlandse Marokkanen volgt dan de migratie van de natte voeten naar de
wallonse hoogvlaktes of wat dacht je ?

Overigens heb je al de studie van de Nederduitse taalfamilies gemaakt ?
Als je Ostfriesland in je Verenigde Lage Landen zou willen integreren, wat dan met Nord-Ostfriesland (het westelijk gedeelte van de duitse deelstaat Sleeswijk-Holstijn nummerplaten beginnen met NOF) Het landschap en de stadjes doen zeer Frieslands aan incl. het gesproken dialect dat Nederlandser klinkt dan bv. het Limburgs...

Niet alles ineens willen. ;)

Zwartengeel
17 november 2010, 19:07
Stukken Frankrijk erbij...


Het is nochtans het enige stuk grondgebied dat ons ooit 'afgepakt' is geweest. Hoezeer jij ook Zeeuws-Vlaanderen ook als zodanig beschouwt.

Hertog van Gelre
18 november 2010, 00:32
Lekker belangrijk dat onderschrift. Net alsof Eddy's mening er iets toe doet. Ik had het niet eens opgemerkt.

EddyBal
18 november 2010, 10:05
Het is nochtans het enige stuk grondgebied dat ons ooit 'afgepakt' is geweest. Hoezeer jij ook Zeeuws-Vlaanderen ook als zodanig beschouwt.

En ZV hebben we weggegeven zeker? :lol:

Natuurlijk durven we al eens dromen van dat stukje dat nu Frankrijk is. Alleen is dat niet erg realistisch.

Anna List
18 november 2010, 10:10
Lekker belangrijk dat onderschrift. Net alsof Eddy's mening er iets toe doet. Ik had het niet eens opgemerkt.

:rofl:

EddyBal
18 november 2010, 10:10
Kunnen we Alexandra van Luxemburg niet vragen? Als er dan toch iemand het gezicht van je land moet zijn is het met Flip en Willempie toch maar armoe troef hoor...

Pfff.. al die rojalen... afschaffen! Leve de Republiek Vlaanderen, Leve de Republiek Nederland!

Txiki
18 november 2010, 10:13
Lekker belangrijk dat onderschrift. Net alsof Eddy's mening er iets toe doet. Ik had het niet eens opgemerkt.

:cheer: boem beng klets :cheer:
:cheer: PBL-RKT-stijl :cheer:

Zwartengeel
18 november 2010, 12:55
En ZV hebben we weggegeven zeker? :lol:


Dat was inbegrepen in mijn post.

Dronkoers
18 november 2010, 14:21
:cheer: boem beng klets :cheer:
:cheer: PBL-RKT-stijl :cheer:

:cheer: :drinking: :cheer:

Pelgrim
18 november 2010, 15:46
la flandra es: la bièrra, la musica e las femnas! :cheer: