PDA

View Full Version : Koninklijke domeinen in privé-handen?

koningfilip.be
9 juli 2002, 13:00
:roll: Al opgevallen dat alle domeinnamen met betrekking tot de koninklijke
familie geregistreerd zijn maar, met uitzondering van prinses
elisabeth, er géén gebruik van wordt gemaakt?
Wel indien prins filip koning zal worden, zal er toch een site aan hem
gewijd worden, om daarvoor te zorgen hebben we alvast de volgende
domeinen geregistreerd :

www.koningfilip.be <http://www.koningfilip.be>
www.kingphilippe.be <http://www.kingphilippe.be>
www.roiphilippe.be <http://www.roiphilippe.be>

Kom dan gerust eens langs!

Pieterjan
9 juli 2002, 13:14
Wat opvallend is, is dat alle des betreffende sites maar met Filip (met F) ipv Philippe (met PH) ook vastgelegd zijn door het koningshuis.
Zo zie je maar hoe vooruitziender het koningshuis is dan Philippe (of was het Filip) Dewinter!!!

datri
9 juli 2002, 21:45
't is te hopen dat ons flupke nooit op de troon zal komen met als oorzaak dat deze monarchie zal barsten en vlaanderen eindelijk zelfstandig zal zijn!
belgië barst!!! :!: :!: :!: :!: :!:

Pieterjan
10 juli 2002, 10:10
Ja idd, maar de aanloop naar die onafhankelijkheid interesseert me meer. Dat ze er zal komen weet iedereen maar hoe???

Supe®Staaf
10 juli 2002, 11:45
Voor de liefhebbers:
http://belgium.fgov.be/monarchie/nl_index.htm

Pieterjan
10 juli 2002, 11:50
Weer iets bijgeleerd, Prinses Elisabeth is blond!!!

Dat voorspelt niet veel goeds.....:lol::lol::lol:

Supe®Staaf
10 juli 2002, 12:04

Dat voorspelt niet veel goeds.....:lol::lol::lol:Toch niet gefrustreerd omdat je aan geen blond lief geraakt? :twisted:

Pieterjan
10 juli 2002, 13:56
Wel,

Als aanbidder van Hugh Heffner (en deze in navolging van Picasso) volg ik zijn trend. Picasso had zijn blauwe, roze,...periode en Heffner heeft zijn blondines, brunettes,...periode. De voorbije zeven jaar heb ik een blonde vriendin gehad. Het werd tijd dat ik eens op zoek ging naar een brunette.

Kandidaturen zijn steeds welkom!!!
Profiel waaraan voldaan moet worden:
- bruine haarkleur
- geen flaporen
- niet scheelkijken
- maten: 61-89-62
- schoenmaat: 38
- kan goed dassen knopen
- kan couscous, pitta en risotto klaarmaken
- houdt van witte sokken
- IQ: >125 (kwestie van nog iets te kunnen bijleren)
-...

Supe®Staaf
10 juli 2002, 14:15
Wel,

Als aanbidder van Hugh Heffner (en deze in navolging van Picasso) volg ik zijn trend. Picasso had zijn blauwe, roze,...periode en Heffner heeft zijn blondines, brunettes,...periode. De voorbije zeven jaar heb ik een blonde vriendin gehad. Het werd tijd dat ik eens op zoek ging naar een brunette.

Kandidaturen zijn steeds welkom!!!
Profiel waaraan voldaan moet worden:
- bruine haarkleur
- geen flaporen
- niet scheelkijken
- maten: 61-89-62
- schoenmaat: 38
- kan goed dassen knopen
- kan couscous, pitta en risotto klaarmaken
- houdt van witte sokken
- IQ: >125 (kwestie van nog iets te kunnen bijleren)
-...
Daar je niet expliciet een voorkeur voor geslacht laat blijken, ben ik zo vrij mijn kandidatuur in te dienen. Op voorwaarde dat j*j een dame bent. :lol:

Pieterjan
10 juli 2002, 14:19
Hier is toch duidelijk te merken dat u geen brunette bent :lol::lol::lol:

http://www.msnusers.com/mypicture?user=4263~3AAAArAAAGqfjLXcy2bExAn1n2XICP qs!AGMy1rRgseuSZeblFpBR41g$$~3AAAAsAAAGLcsQ4oB44RD KuSzfQnRWbvQBhT2MP5!PcyA$

En dit bent u, nietwaar???

Supe®Staaf
10 juli 2002, 15:30
Start er een poll over op: IS IE HET OF IS IE HET NIET?????
1e prijs een bak Spa-blauw in glazen flessen......... :lol:

Pieterjan
10 juli 2002, 15:35

Kom, kom, kom, dat glas met die gouden substantie heeft u reeds lang verraden. Twijfelen is zeker niet meer mogelijk als u de tepels bekijkt.

Supe®Staaf
10 juli 2002, 15:38

Kom, kom, kom, dat glas met die gouden substantie heeft u reeds lang verraden.
Nochtans: alcohol is mijn vijand.
Ik refereer naar mijn Spa-blauw hagiografie.
Hoewel ik mijn vijanden probeer te beminnen............. :twisted:

Pieterjan
10 juli 2002, 21:30
Nochtans: Duvellover are better lovers.

Laten we dat maar doortrekken tot alle hop- en alcoholhoudende godendranken.

Ach ja....misschien heb je met zo'n boezem genoeg mannelijk aandacht. Geef mij toch maar die goudgele met z'n witschuimend kraagje.....met dank aan 'De Havenzangers' :lol::lol::lol:

Supe®Staaf
12 juli 2002, 12:34

Onzin, dat denk je dan onder invloed (letterlijk en figuurlijk) van de doorstane bewustzijnsvernauwing. Je vrouwen denken er anders over, maar zijn misschien te voorkomend, en hebben teveel consideratie met je jeugdige enthousiasme om je hartje toe te duwen, wanneer je fier als een luis op een kam aantreedt met een alcohol- en een vleeskegel, zonder er echt iets gedenkwaardig van te bakken! :twisted:

Pieterjan
12 juli 2002, 13:56

Onzin, dat denk je dan onder invloed (letterlijk en figuurlijk) van de doorstane bewustzijnsvernauwing. Je vrouwen denken er anders over, maar zijn misschien te voorkomend, en hebben teveel consideratie met je jeugdige enthousiasme om je hartje toe te duwen, wanneer je fier als een luis op een kam aantreedt met een alcohol- en een vleeskegel, zonder er echt iets gedenkwaardig van te bakken! :twisted:

Beste SuperStaaf,

In deze discussiesfeer krijgt je nickname trouwens een opvallende macho-bijklank. Dit geheel terzijde. De referenties die de dames die in aanmerking willen komen voor mijn buitengewone seksuele 'aandacht', moeten kunnen voorleggen zijn zeer beperkt. Namelijk, 1! Ze moeten van Duvel houden. Daarmee compenseer ik mijn eigen meerwaarde (Duvellovers are better lovers) want ook desbetreffende juffrouwen zijn van die gedachte. Het ware niveau van mijn capaciteiten zijn nog niet bekend, niet voor mezelf en niet door anderen. Ik hoop dan ook dat deze ook nooit bekend worden. Niet dat ik ontgoocheld zou zijn, maar dat zou inhouden dat ik verkeer met een meisje dat niet van Duvel houdt. Die relatie zou maw gedoemd zijn te mislukken.

http://www.duvel.be/Images/Duvel2-640x480.jpg

Truder
13 juli 2002, 07:35
1e prijs een bak Spa-blauw in glazen flessen......... :lol:

Wat zou ik zeggen SS, ben je het of ben je het niet......
Hehehe :mrgreen:

Pieterjan
13 juli 2002, 16:58

Intussen heeft SuperStaaf ridderlijk toegegeven dat hij het is. Hij beweert zich slechts enkele dagen per jaar over te geven aan deze verkleedpartij.

Truder
13 juli 2002, 17:48

Intussen heeft SuperStaaf ridderlijk toegegeven dat hij het is. Hij beweert zich slechts enkele dagen per jaar over te geven aan deze verkleedpartij.

Weet ik ik ken SS al van op een ander forum. :wink:

Pieterjan
13 juli 2002, 18:06
Maar heb je nu geen andere kant van hem ontdekt?

Knuppel
14 juli 2002, 00:27
Welke andere kant zag jij dan die jij denkt dat wij nog niet gezien hebben Pieter Jan?

Supe®Staaf
14 juli 2002, 10:05
Welke andere kant zag jij dan die jij denkt dat wij nog niet gezien hebben Pieter Jan?Ik krijg het gevoel dat ik van alle 'kanten' in het oog word gehouden :?

Knuppel
14 juli 2002, 10:29
Welke andere kant zag jij dan die jij denkt dat wij nog niet gezien hebben Pieter Jan?Ik krijg het gevoel dat ik van alle 'kanten' in het oog word gehouden :?

Die kanten zullen dan zeker aanspreken? Ik vind je in alle geval een veelzijdige en boeiende persoonlijkheid. Eén waar ik best eens wat dieper in zou willen vissen...

Pieterjan
14 juli 2002, 13:24
Die kanten zullen dan zeker aanspreken? Ik vind je in alle geval een veelzijdige en boeiende persoonlijkheid. Eén waar ik best eens wat dieper in zou willen vissen...

Is overbevissing niet een groot probleem???

Knuppel
14 juli 2002, 13:55

Is overbevissing niet een groot probleem???

In de SuperStaafjes®vijver begint het daar precies wel op te lijken...

Supe®Staaf
14 juli 2002, 18:57

Is overbevissing niet een groot probleem???Superstaaf® is een onuitputtelijke bron, mede door zijn grote consumptie van Spa-blauw in glazen flessen.

De Prof
14 juli 2002, 20:36
Wanneer mag filip nu eens koning zijn ?
Zo rap mogelijk!
6% [ 2 ]
Laat Albert nog maar wat doen...
6% [ 2 ]
Nooit, schaf dat koningshuis af.
81% [ 26 ]
Geef mij maar koning Laurent :)
6% [ 2 ]

Totaal aantal stemmen : 32

SS, als dit leest barst gerust in tranen uit...

Mijn innige deelneming heb je al vast :lol: :lol: :lol:

Supe®Staaf
17 juli 2002, 12:19
Wanneer mag filip nu eens koning zijn ?
Zo rap mogelijk!
6% [ 2 ]
Laat Albert nog maar wat doen...
6% [ 2 ]
Nooit, schaf dat koningshuis af.
81% [ 26 ]
Geef mij maar koning Laurent :)
6% [ 2 ]

Totaal aantal stemmen : 32

SS, als dit leest barst gerust in tranen uit...

Mijn innige deelneming heb je al vast :lol: :lol: :lol:
Geachte Professor Gobelijn,
Ik barst in tranen uit................. van het lachen, wanneer ik merk hoeveel relevantie jij vastknoopt aan de resultaten van een poll waaraan tweeëndertig mensen meewerkten. Meer mensen dus dan er hier op dit forum figureren!!! Hoe kan dat? Simpel! Ikzelf stemde meermaals voor Albert. :P
Hoeveel keer stemde jij onze dierbare monarchie naar de verdoemenis? :twisted:

Knuppel
19 juli 2002, 14:10
Over "bakken" gesproken: zitten we niet met de gebakken peren als we nu ook nog iemand als Flipke als koning krijgen opgesolferd?

Pieterjan
27 juli 2002, 18:16
dan vergeet je de bakken kritiek nog....

R-win
30 juli 2002, 19:57

Is dit geen reden om bezorgdheid ? Herinnert niemand zich dat Mathilde in feite een brunette is, maar dat ze haar haar blondeert? (Jaja, die allereerste foto's van Mathilleke toen de verloving bekend werd, daar stond ze met bruin haar op... :!: )
En de Filip is toch ook geen blondje.

Ik ben nooit goed geweest in biologie, maar iets zegt mij dat er hier wat niet pluis is. :wink:

Pieterjan
31 juli 2002, 15:58
Het koningshuis geeft aan dat ze blond......en wie durft nu het koningshuis tegen te spreken :?:

Supe®Staaf
31 juli 2002, 16:53
Het koningshuis geeft aan dat ze blond......en wie durft nu het koningshuis tegen te spreken :?:
Wie dat durft (het koningshuis tegenspreken), die krijgt het met mij aan de stok :!:

Zijn er echt mensen die zoveel doodsverachting in hun schriele lijf in voorraad hebben?
Is het aan de menselijke natuur gegeven om ongestraft een engel der wrake te aanschouwen?
Bestaan er nog koene kampers die zich koppelings en onbesuisd in een op voorhand verloren kamp storten?

Leve de vorst, zijn wettige echtgenote en zijn schoondochter Tillekeeeeeeeeeeee :!: :!: :!:

Pieterjan
31 juli 2002, 17:03
Bestaan er nog koene kampers die zich koppelings en onbesuisd in een op voorhand verloren kamp storten?

Stuntvliegers op air-shows?

Knuppel
2 augustus 2002, 20:16
Wie dat durft (het koningshuis tegenspreken), die krijgt het met mij aan de stok :!:

Zijn er echt mensen die zoveel doodsverachting in hun schriele lijf in voorraad hebben?
Is het aan de menselijke natuur gegeven om ongestraft een engel der wrake te aanschouwen?

Leve de vorst, zijn wettige echtgenote en zijn schoondochter Tillekeeeeeeeeeeee :!: :!: :!:

Vergeet je niet iemand Superstaaf? En nog wel de toekomstige Belgische koning! Foei toch!

Supe®Staaf
2 augustus 2002, 22:16
Vergeet je niet iemand Superstaaf? En nog wel de toekomstige Belgische koning! Foei toch!
Tsja, Knuppel,
hij maakt niet echt deel uit van mijn verhitte fantasieën....... :(

Knuppel
2 augustus 2002, 22:39
Tsja, Knuppel,
hij maakt niet echt deel uit van mijn verhitte fantasieën....... :(

Nochtans staat achter je vlag ook: "voor vorst".

Geeft niet hoor. In mijn fantasie speelt Flip evenmin.

En dit is mijn vlag.

http://www.vlananet.org/symbolen/anivlaams.gif

Supe®Staaf
2 augustus 2002, 22:56

En dit is mijn vlag.

http://vlananet.org/symbolen/anivlaams.gif

Plots ben ik zeer benieuwd naar wie of wat dan wel in jouw fantasieën leeft :oops:
Is dat leeuwtje een indicatie :?:
Of denk je aan een echte 'tiger' :wink:

Knuppel
3 augustus 2002, 07:36

En dit is mijn vlag.

http://vlananet.org/symbolen/anivlaams.gif

Plots ben ik zeer benieuwd naar wie of wat dan wel in jouw fantasieën leeft :oops:
Is dat leeuwtje een indicatie :?:
Of denk je aan een echte 'tiger' :wink:

In allel geval NIET de vorst of zijn zoon en/of aanverwanten maar één enkele échte man, Superstaaf.
En ja, dat poezebeest in mijn vlag mag je als indicatie zien...

Supe®Staaf
3 augustus 2002, 08:37
In allel geval NIET de vorst of zijn zoon en/of aanverwanten maar één enkele échte man, Superstaaf.
Ik weet het!!!!
BertAnsjo?!?!

Knuppel
3 augustus 2002, 08:49
Ik weet het!!!!
BertAnsjo?!?!

Hahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!

In MIJN bed geen (Ansjo)VIS maar een (super)VENT Staaf!!!!

Supe®Staaf
3 augustus 2002, 09:07
In MIJN bed geen (Ansjo)VIS maar een (super)VENT, Staaf!!!!Heb ik al spijt dat ik mij als travestie blootgaf in mijn avatar.................... :(
Verzorg evenwel je spelling i.v.m. leestekens in je bovenstaande bericht, of ik krijg alsnog ijdele hoop. Voor alle zekerheid corrigeerde ik je quote, en voegde een komma toe voor mijn nick :!:

Knuppel
3 augustus 2002, 09:12
Zolang je geen dubbel punt zet in één van mijn vorige postings ben ik vrij gerust...

Supe®Staaf
3 augustus 2002, 09:17
Zolang je geen dubbel punt zet in één van mijn vorige postings ben ik vrij gerust...
Kan een mens nog ooit gerust zijn na het aanschouwen van de Superstaaf® in levende lijve (cfr. avatar)???

Knuppel
3 augustus 2002, 09:25
Begot! Nu zie ik het pas! :idea:
Je had natuurlijk ook het woordje "vent" kunnen weglaten in je quote :!: :oops: :roll:

Blijf maar braaf over je blonde Tilleke fantaseren Staaf. :wink:

Knuppel
3 augustus 2002, 09:37
Kan een mens nog ooit gerust zijn na het aanschouwen van de Superstaaf® in levende lijve (cfr. avatar)???

Als het bij "aanschouwen" zou blijven was dat allicht geen groot probleem. :wink:

Ik kan me heel goed voorstellen wat een wijdse, wervelende,wondere wereld er achter je avatargedaante schuil gaat. :oops:

Knuppel is echter zo trouw als een hond aan haar enige , echte, ware man. :P

Supe®Staaf
3 augustus 2002, 17:07
Als het bij "aanschouwen" zou blijven was dat allicht geen groot probleem. :wink:
Dus kijken is niet genoeg?
Wat had je nog meer in zin?
Toch geen dingen om in de krant mee te geraken?

Ik kan me heel goed voorstellen wat een wijdse, wervelende,wondere wereld er achter je avatargedaante schuil gaat. :oops:
Je veronderstelt slechts één wereld?
Zo erg werd ik nog nooit vanzeleven onderschat.

De trouwste hond durft al eens bijten.
(spreuk van eigen maaksel)

Knuppel
3 augustus 2002, 18:24
Dus kijken is niet genoeg?
Wat had je nog meer in zin?
Toch geen dingen om in de krant mee te geraken?

Antwoord van Knuppel:

Daag me niet uit, Staafje. Binnenkort krijg je mijn avatar. Zonder maskerade. Dan zul je merken dat ik niemand nodig heb om de krant te halen als ik dat zou willen. (Ik haalde trouwens ook zonder het te willen al meermaals de krant en zelfs de tv.) :P

Je veronderstelt slechts één wereld?
Zo erg werd ik nog nooit vanzeleven onderschat.

Antwoord van Knuppel:

Sorry als je het gevoel hebt dat ik je onderschat. Als er iemand is die dat niet doet dan ben ik het wel... :oops:

De trouwste hond durft al eens bijten.
(spreuk van eigen maaksel)

Bedankt voor het complimentje. :roll:

Antoon
28 december 2006, 22:30
Zomaar nog eens naar boven halen. Het resultaat was toen in overgrote meerderheid : "Nooit, schaf dat koningshuis af."

Het blijft actueel, meer dan ooit.