PDA

View Full Version : Hoe off topic is homo sapiens ?


Knipp
29 november 2010, 09:54
Is toch verbazend ? Open honderd draden, altijd gaat er wel iemand off topic.
En vrij vaak zelfs iedereen.

Zou dat niet het wezenlijk verschil zijn tussen mens en beest ?
Een talent om off topic te gaan.


Of is dit te knippachtig ? En ligt de verklaring van die off topic tendens in specifiekere omstandigheden ?
Teken des tijds ?
Typisch voor n politiek forum ?
Iets in het drinkwater dat focus verzwakt ?

Firestone
29 november 2010, 09:58
De bezetting van Ceuta door de Portugezen in 1415 is een zwaar onderschatte historische gebeurtenis.

Herr Flick
29 november 2010, 09:58
De Menselijke geest Knipp

Automatisch pik je in op iets anders dat op een of andere manier gelinkt kan worden, (al dan niet van heel ver daarvandaan of heel dichtbij) ... en dan ga je dus off topic, alhoewel dat eigenlijk misschien wel dichter bij het topic ligt dan je zo zou denken...

We zullen zien hoe snel we hier off topic gaan, ...

EddyBal
29 november 2010, 10:00
Voor mijn deur groeit ook gras.

Herr Flick
29 november 2010, 10:04
Voor mijn deur groeit ook gras.

Maar is het niet groener op een ander ... ? ;-)

Bovenbuur
29 november 2010, 10:50
Gelukkig maar dat wij Neanderthalers nooit offtopic gaan.

Wat me er aan doet denken, wat vinden jullie er nou van dat die Waalse grotten met federaal geld worden uitgebaat maar de winst naar le grande gewest gaat?

vlijmscherp
29 november 2010, 10:53
Gelukkig maar dat wij Neanderthalers nooit offtopic gaan.

Wat me er aan doet denken, wat vinden jullie er nou van dat die Waalse grotten met federaal geld worden uitgebaat maar de winst naar le grande gewest gaat?

awel, ik vind dat De Ketele véél geluk heeft gehad dit weekend.

EddyBal
29 november 2010, 12:34
Ja, onze varkens lopen ook met stro in hunnen bek.

Pieke
29 november 2010, 12:47
volgens Heinz.com verlaat de ketchup de fles aan een snelheid van 44,8meter/uur

dat mag wel eens gezegd worden

lombas
29 november 2010, 12:49
Ik heb nu pauze!

:cheer:

lombas
29 november 2010, 12:51
De bezetting van Ceuta door de Portugezen in 1415 is een zwaar onderschatte historische gebeurtenis.

Notoir is dat de voorouder van verscheidene leidinggevende Amerikanen een Nederlandse piraat was in dienst van de Marokkaanse sultan.

koe de poing
29 november 2010, 13:01
wisten jullie dat mensen als ze geblinddoekt zijn (of als er zoveel mist is dat er geen oriëntatiepunten zijn), onmogelijk rechtdoor kunnen lopen en altijd in cirkels beginnen rond te draaien, waardoor iemand die denkt rechtdoor te lopen soms gewoon terug op zijn beginpunt uitkomt.

CyberpunX
29 november 2010, 13:06
En ligt de verklaring van die off topic tendens in specifiekere omstandigheden ?
Iedereen liëert bepaalde dingen aan andere dingen, en "het een leidt naar het ander". Ontopic blijven is net zoals oogkleppen aanzetten.

Voltian
29 november 2010, 13:39
Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo

(http://en.wikipedia.org/wiki/Buffalo_buffalo_Buffalo_buffalo_buffalo_buffalo_Bu ffalo_buffalo)

Knipp
29 november 2010, 14:00
Dan hebben mijn off-topics toch wel een zekere kwaliteit.

Xenophon
29 november 2010, 14:20
Dan hebben mijn off-topics toch wel een zekere kwaliteit.

Raise!

Bovenbuur
29 november 2010, 14:43
Buffalo buffalo Buffalo buffalo buffalo buffalo Buffalo buffalo

(http://en.wikipedia.org/wiki/Buffalo_buffalo_Buffalo_buffalo_buffalo_buffalo_Bu ffalo_buffalo)

Als in Bergen op bergen bergen bergen bergen bergen bergen bergen bergen bergen bergen bergen bergen op bergen bergen te Bergen.

Bovenbuur
29 november 2010, 14:45
Notoir is dat de voorouder van verscheidene leidinggevende Amerikanen een Nederlandse piraat was in dienst van de Marokkaanse sultan.

Kijk, dat is nou een man waar Paul Verhoeven en Rutger Houwer nog eens een film over hadden kunnen maken.

Knipp
29 november 2010, 14:50
Raise!

Bestaat er een analogie ?

Kan je in poker off-topic gaan ?

Msschn is 't mogelijk een nieuw type speler te concipiëren, raising-off-topic naast tight-agressive, loose-passive e.d. ?
Of kom je automatisch weer uit bij 'maniac' ?

Xenophon
29 november 2010, 15:11
Bestaat er een analogie ?

Kan je in poker off-topic gaan ?

Msschn is 't mogelijk een nieuw type speler te concipiëren, raising-off-topic naast tight-agressive, loose-passive e.d. ?
Of kom je automatisch weer uit bij 'maniac' ?

Of bij gelukzak?

Weet je niet? De kwiebus die all in gaat met 96o en je Aces up crushed met runner runner straight?

Bovenbuur
29 november 2010, 15:14
Raise!

seven of a kind!
[/speelt voor de verandering met dobbelstenen]