PDA

View Full Version : Nekske breken, nekske betalen


Steve_M
5 december 2010, 17:17
Of hoe "Wedden Dat" de gezondheid kan schaden:

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1191625/2010/12/05/Zwaar-ongeluk-tijdens-live-tv-show-Wetten-Dass.dhtml

Txiki
5 december 2010, 17:29
Wie is er nu ook zo onnozel van zoiets uit te willen proberen? Man man man...

Scherven A. Mok
5 december 2010, 17:33
en zijn eigen vader in die auto ook nog
papa papa kijk wat ik kan
die vader een schuldgevoel voor de rest van zijn leven
had ik maar wat trager/ sneller ...

Bovenbuur
5 december 2010, 17:34
Hij heeft zich opgeofferd voor de mensheid:

De zender ZDF brak het programma daarna af en zond muziekvideo's uit. Het geplande optreden van Justin Bieber kwam hierdoor ook te vervallen.

Txiki
5 december 2010, 17:35
en zijn eigen vader in die auto ook nog
papa papa kijk wat ik kan
die vader een schuldgevoel voor de rest van zijn leven
had ik maar wat trager/ sneller ...

Welke vader is er nu ook zo onnozel om mee te doen aan zo'n debiel idee van z'n zoon?

Txiki
5 december 2010, 17:35
Hij heeft zich opgeofferd voor de mensheid:

Ok! Respect!

Bovenbuur
5 december 2010, 17:38
Welke vader is er nu ook zo onnozel om mee te doen aan zo'n debiel idee van z'n zoon?

Hij had al een carriere als stuntman, al zijn vader hem had willen stoppen had hij dat misschien eerder moeten doen.

Overigens, om even de advocaat van de kangaroe uit te hangen: het klinkt allemaal niet veel stommer dan zeg zwaaien aan een rekstok of skaten in een halfpipe. De auto's zijn het probleem niet, de landing op de grond is waar het fout ging. En dat kan bij wel meer dingen gebeuren. Domme pech danwel overschatting van het eigen kunnen hebben waarschijnlijk een flinke rol meegespeeld.

Txiki
5 december 2010, 17:40
Hij had al een carriere als stuntman, al zijn vader hem had willen stoppen had hij dat misschien eerder moeten doen.

Overigens, om even de advocaat van de kangaroe uit te hangen: het klinkt allemaal niet veel stommer dan zeg zwaaien aan een rekstok of skaten in een halfpipe. De auto's zijn het probleem niet, de landing op de grond is waar het fout ging. En dat kan bij wel meer dingen gebeuren. Domme pech danwel overschatting van het eigen kunnen hebben waarschijnlijk een flinke rol meegespeeld.

Tja, een foutenmarge maakt nu eenmaal deel uit van een kans.

Nynorsk
5 december 2010, 17:50
goed voor de kijkcijfers!

Johan Bollen
5 december 2010, 17:54
de advocaat van de kangaroe Waar kan ik die vinden?

Xenophon
5 december 2010, 17:58
Welke vader is er nu ook zo onnozel om mee te doen aan zo'n debiel idee van z'n zoon?

$.

Bovenbuur
5 december 2010, 18:11
Waar kan ik die vinden?

Naast de dangerou.

Den Ardennees
5 december 2010, 18:46
tja, de combinatie van steeds meer extreme stunts en steeds meer live-uitzendingen. Dit moest er eens van komen.

Telkens opnieuw stel ik me de vraag of de maatschappij moet opdraaien voor de verzorging van dit soort rand-debielen.

Txiki
5 december 2010, 18:49
tja, de combinatie van steeds meer extreme stunts en steeds meer live-uitzendingen. Dit moest er eens van komen.

Telkens opnieuw stel ik me de vraag of de maatschappij moet opdraaien voor de verzorging van dit soort rand-debielen.

Nee.

Den Ardennees
5 december 2010, 18:56
Wedden dat... ik de Darwin Awards kan winnen? Misschien was dat zijn redenering

driewerf
5 december 2010, 19:33
Nee.

ja.

maddox
5 december 2010, 19:59
Wedden dat... ik de Darwin Awards kan winnen? Misschien was dat zijn redenering

Dat was ook mijn idee, maar dan moet ie wel dood, oftewel niet in staat tot reproduceren meer zijn.

Den Ardennees
5 december 2010, 20:50
Dat was ook mijn idee, maar dan moet ie wel dood, oftewel niet in staat tot reproduceren meer zijn.

In coma zijnde, voldoet ie wel aan de voorwaarden, vermoed ik

Bovenbuur
6 december 2010, 08:52
In coma zijnde, voldoet ie wel aan de voorwaarden, vermoed ik

Tenzij hij herstelt.