PDA

View Full Version : Forumsessies met Paulus


Verkracht door Dies
27 mei 2004, 11:21
Naar aanleiding van de beslissing om weldra te starten met de verplichte foruminburgerinscursus achten wij het zinvol om enkele forumsessies te organiseren met de belangrijkste forumleden.

Gelieve rekening te houden met de volgende puntjes bij deelname aan deze discussies:

1. Het forumreglement is verminderd van kracht, uitsluitend in dit onderdeel. Dat wil bijvoorbeeld zeggen dat u de forumburger in kwestie persoonlijk mag aanvallen.

2. Een verzoek: discussieer op uw niveau! Dat wil zeggen, probeer u niet te verheffen! Blijf uzelf!

3. Er wordt extra toegezien op orde in deze fora. Indien u een overtreding ziet: druk dan op het roze knopje.

4. Voor elke nieuwe vraag mag u een nieuw bericht plaatsen. Dan blijft het geheel overzichtelijk voor iedereen en loopt uw berichtenaantal snel de hoogte in.

5. Controleer steeds of uw vraag al eens eerder werd gesteld door iemand anders. Als dat zo is dan kan je best eens bij de forumsessieburger aandringen om te antwoorden.

6. Voor de nieuwe gebruikers: bovenaan het forum (deze pagina) staat een link naar een korte intro over hoe je hier kan deelnemen. Bij registratie krijg je ook het volledige forumreglement te zien. Lees dit goed, want dit zal deel uitmaken van uw weldra af te leggen inburgeringscursus!

7. De forumburger/forumburgster komt hier uurlijks de vragen beantwoorden. In sommige gevallen zal het individu in kwestie zelfs permanent aanwezig zijn, maak daar gebruik van! Als je een tijdlang geen antwoord krijgt dan is dat niet normaal. Veel forumburgers hebben geen werk en hebben het studeren toch reeds lang opgegeven. Geef hen geen tijd!

8. Provocatie is hier gewenst ! Gelieve daar rekening mee te houden.

Een fijne forumsessie gewenst !

The Paulus Experience
27 mei 2004, 11:23
WTF?

DIES GE MOET VAN MIJN ACCOUNTS BLIJVEN :x

WACHTWOORD WORDT ONMIDDELLIJK VERANDERD

Philips Inc.
27 mei 2004, 11:30
Wat is hier aan de hand? :lol:

dejohan
27 mei 2004, 11:32
WTF?

DIES GE MOET VAN MIJN ACCOUNTS BLIJVEN :x

WACHTWOORD WORDT ONMIDDELLIJK VERANDERD


:lol:
Dit vind ik echt een geslaagde.

The Paulus Experience
27 mei 2004, 11:34
Ik niet. :evil:

DIes kende het wachtwoord van die account (was LAT! vroeger) om bij mijn afwezigheid te kunnen stemmen

DaBlacky
27 mei 2004, 11:52
Ik niet. :evil:

DIes kende het wachtwoord van die account (was LAT! vroeger) om bij mijn afwezigheid te kunnen stemmen

Jaja, da zeggen ze allemaal :)

Herman Desmedt ©HD
27 mei 2004, 13:07
Mogen we Paulus dan vragen stellen ?

O.K. Hier is de mijne :

Ik moet "zitten" voor de verkiezingen op 13 Juni. Op welke manier kan ik die verkiezingen in BHV het best boycotten zonder zelf in problemen te komen.

(ga de vraag ook aan Anka stellen.)

The Paulus Experience
27 mei 2004, 13:14
Ge moet uw vragen aan DIES richten, dat is de smartass die deze topic geopend heeft.
Hij kan er nu maar beter verder aan meewerken ook

:evil:

Herman Desmedt ©HD
27 mei 2004, 13:29
Mogen we DIES dan vragen stellen ?

O.K. Hier is de mijne :

Ik moet "zitten" voor de verkiezingen op 13 Juni. Op welke manier kan ik die verkiezingen in BHV het best boycotten zonder zelf in problemen te komen.

(heb ook de vraag aan Anka gesteld. )

Dies ?

Spetsnaz
27 mei 2004, 14:33
Als forumombudsman vind ik dat Paulus de geschikte persoon is om nieuwe forumburgers te begeleiden.

Goed initiatief !

The Paulus Experience
27 mei 2004, 14:34
Als forumombudsman vind ik dat Paulus de geschikte persoon is om nieuwe forumburgers te begeleiden.

Goed initiatief !

Als Paulus vind ik dat de forumobudsman daar voor dient.

Spetsnaz
27 mei 2004, 14:35
Als forumombudsman vind ik dat Paulus de geschikte persoon is om nieuwe forumburgers te begeleiden.

Goed initiatief !

Als Paulus vind ik dat de forumobudsman daar voor dient.

De forumombudsman heeft examens

Dies
27 mei 2004, 18:00
Beste Paulus,

toen ik eventjes snel een aantal topics verticaal aan het doorlezen was, stoote ik op een topic waar het idee geuit werd om een soort van forumgrondwet op te stellen. In een ander topic zag ik ook dat er een allusie gemaakt werd op een soort van inburgeringscursus en de oprichting van een forumparlement.

Hoe staat u tegenover al deze ideeën? Bent u van menging dat het onmogelijk is om inburgering te toetsen aan objectieve criteria en wijst u dit idee af omwille van het feit dat de eis tot inburgering niet wenselijk is omdat het de eigenheid aantast of juicht u zulke ideeën toe? Zouden een forumgrondwet, -parlement e.d. bijdragen tot een beter forum of zou een omgekeerd effect veroorzaakt worden?

En hebt u, indien u deze ideeën zou afwijzen en verketteren, nog eigen ideeën die zouden kunnen bijdragen tot een beter forum?

P.S. Ik zag zonet ook dat er hier zoiets bestaat als 'forumoscars' en dat jij tot op heden er daar nog geen enkele van hebt toebedeelt gekregen. Ik hoop dat je er in de toekomst alsnog één van wint!

The Paulus Experience
27 mei 2004, 19:34
Beste Paulus,

toen ik eventjes snel een aantal topics verticaal aan het doorlezen was, stoote ik op een topic waar het idee geuit werd om een soort van forumgrondwet op te stellen. In een ander topic zag ik ook dat er een allusie gemaakt werd op een soort van inburgeringscursus en de oprichting van een forumparlement.

Hoe staat u tegenover al deze ideeën? Bent u van menging dat het onmogelijk is om inburgering te toetsen aan objectieve criteria en wijst u dit idee af omwille van het feit dat de eis tot inburgering niet wenselijk is omdat het de eigenheid aantast of juicht u zulke ideeën toe? Zouden een forumgrondwet, -parlement e.d. bijdragen tot een beter forum of zou een omgekeerd effect veroorzaakt worden?

En hebt u, indien u deze ideeën zou afwijzen en verketteren, nog eigen ideeën die zouden kunnen bijdragen tot een beter forum?

P.S. Ik zag zonet ook dat er hier zoiets bestaat als 'forumoscars' en dat jij tot op heden er daar nog geen enkele van hebt toebedeelt gekregen. Ik hoop dat je er in de toekomst alsnog één van wint!

Beste Dies,


uw probleem is duidelijk ; tracht eens de topics DIAGONAAL te lezen.
Misschien zal u er dan iets van opsteken.

voor de rest van uw vragen kan u terecht bij Dies (die weet toch alles beter)

Paulus

Spelev
27 mei 2004, 19:58
Ik niet. :evil:

DIes kende het wachtwoord van die account (was LAT! vroeger) om bij mijn afwezigheid te kunnen stemmen

Eigen schuld dikke bult

Pelgrim
28 mei 2004, 10:53
Heu... IK KAN HIER HELEMAAL NIET VOLGEN!

Herman Desmedt ©HD
28 mei 2004, 10:59
De één kent het passwoord voor een alternatieve nick van de ander.
Vandaar de verwarring.

Pelgrim
28 mei 2004, 11:02
godver... nu dacht ik toch echt dat diene 'politics.be' een moderator was. :oops: 8O

Philips Inc.
28 mei 2004, 11:05
godver... nu dacht ik toch echt dat diene 'politics.be' een moderator was. :oops: 8O

ik ook eigelijk ..

Griffin
28 mei 2004, 13:00
godver... nu dacht ik toch echt dat diene 'politics.be' een moderator was. :oops: 8O

ik ook eigelijk ..

Mooi staaltje misleiding! ;)

Verkracht door Dies
28 mei 2004, 13:22
godver... nu dacht ik toch echt dat diene 'politics.be' een moderator was. :oops: 8O

om vergissingen te vermijden heb ik de naam aangepast :evil:

les voor Paulus: niemand vertrouwen :idea:

Griffin
28 mei 2004, 13:26
godver... nu dacht ik toch echt dat diene 'politics.be' een moderator was. :oops: 8O

om vergissingen te vermijden heb ik de naam aangepast :evil:

les voor Paulus: niemand vertrouwen :idea:

Veerkracht? :P

Dies
28 mei 2004, 15:22
:mrgreen: Waar is uw gevoel voor humor gebleven Paulus?

Ik ga dit nog zo hard terug in mijn gezicht krijgen hé?!

Griffin
28 mei 2004, 15:23
Boomerang effect, kijk maar naar het Vlaams Blok en haar criminelen! :P

The Paulus Experience
28 mei 2004, 15:37
:mrgreen: Waar is uw gevoel voor humor gebleven Paulus?

Ik ga dit nog zo hard terug in mijn gezicht krijgen hé?!

:mrgreen: humor?

watch your back

Gentenaar
28 mei 2004, 16:36
Herman Desmedt schreef:

Mogen we Paulus dan vragen stellen ?

O.K. Hier is de mijne :

Ik moet "zitten" voor de verkiezingen op 13 Juni. Op welke manier kan ik die verkiezingen in BHV het best boycotten zonder zelf in problemen te komen.

(ga de vraag ook aan Anka stellen.)

Men vrage aan zijn huisarts om een briefje te schrijven waarop staat dat men wegens gezondheidsredenen niet kan "zitten".
(Zoek wel een huisarts die zelf niet opkomt voor de verkiezingen, of je hebt het alsnog aan je rekker)

Dies
28 mei 2004, 18:07
Heu... IK KAN HIER HELEMAAL NIET VOLGEN!
We lichten u even in:

Het begon allemaal toen mijn aantal postings op dit forum dat van Vlaanderen72 overtrof, ik dit het vermelden waard achtte en Hanky Herman het spoor bijster raakte.
Na een matige imitatie van mijnentwege van die eerst genoemde om aan die laatst genoemde duidelijk te maken wie het betrof, wees Brabo mij op een kapitale imitatieblunder gestoeld op forumpersonaliaverwisseling.
Vervolgens sprak Hanky Herman de schandelijke woorden dat hij geen benul had van het bestaan van een Vlaanderen72 of wat dan ook en dat ondanks een reusachtig aantal gemaakte postings en een aanwezigheid van reeds meer dan 3maand.
Verontwaardigd door zulke barbaristische trekken in het K&K gedeelte van dit forum reageerde Brabo met het verstrekken van een snelcursus inburgering. Geïnspireerd door Brabo's woorden dat dit verplichte kost zou moeten zijn, opende ik een nieuw topic waarin de gedachte geuit werd om een inburgerinscursus te ontwerpen. In hoofdzaak Paulus reageerde enorm verbouwereerd en verontwaardigd.
Aldus leek het mij wel een leuk ideetje om een forumsessie te organiseren met een forumlid en wie was daar een beter slachtoffer voor dan onze aller Paulus, wie omwille van deze kabouterstreekhttp://forum.politics.be/viewtopic.php?p=486822&highlight=#486822 nog wel een trollenstreek te goed had!

Herman Desmedt ©HD
28 mei 2004, 18:21
Herman Desmedt schreef:

Mogen we Paulus dan vragen stellen ?

O.K. Hier is de mijne :

Ik moet "zitten" voor de verkiezingen op 13 Juni. Op welke manier kan ik die verkiezingen in BHV het best boycotten zonder zelf in problemen te komen.

(ga de vraag ook aan Anka stellen.)

Men vrage aan zijn huisarts om een briefje te schrijven waarop staat dat men wegens gezondheidsredenen niet kan "zitten".
(Zoek wel een huisarts die zelf niet opkomt voor de verkiezingen, of je hebt het alsnog aan je rekker)

Je snapt er niets van.
Ik WIL wel degelijk zitten. Burgerplicht en die zever...
Ik zoek manieren om de boel ongeldig te verklaren.

Gentenaar
28 mei 2004, 18:29
Je snapt er niets van.
Ik WIL wel degelijk zitten. Burgerplicht en die zever...
Ik zoek manieren om de boel ongeldig te verklaren.

plak een kauwgom over dat gleufje waar de stemkaart in moet...

voor originelere ideeën: contacteer Paulus of dejohan of zo, die moeten maar eens bewijzen dat ze hun nominatie in de categorie grappigste forumlid waard zijn.

Herman Desmedt ©HD
28 mei 2004, 22:56
Je snapt er niets van.
Ik WIL wel degelijk zitten. Burgerplicht en die zever...
Ik zoek manieren om de boel ongeldig te verklaren.

plak een kauwgom over dat gleufje waar de stemkaart in moet...

voor originelere ideeën: contacteer Paulus of dejohan of zo, die moeten maar eens bewijzen dat ze hun nominatie in de categorie grappigste forumlid waard zijn.

Als het van mij afhangt zitten we binnen de kortste keren zonder stemkaarten en kan je op die computers alleen nog artikelen van een sex-shop kiezen.

DaBlacky
28 mei 2004, 23:29
plak een kauwgom over dat gleufje waar de stemkaart in moet...

voor originelere ideeën: contacteer Paulus of dejohan of zo, die moeten maar eens bewijzen dat ze hun nominatie in de categorie grappigste forumlid waard zijn.

Als het van mij afhangt zitten we binnen de kortste keren zonder stemkaarten en kan je op die computers alleen nog artikelen van een sex-shop kiezen.

Gratis? Ik ga verhuizen... Beersel, he. Tot volgende week!!! Misschien worden we nog buren ;)

Pelgrim
30 mei 2004, 13:02
heu... ik denk dat ik het snap nu... denk ik toch.

Herman Desmedt ©HD
30 mei 2004, 13:06
Nog 14 dagen om in stemming te komen en plannetjes te bedenken.

DaBlacky
30 mei 2004, 15:43
Geachte Paulus.

Wat heeft u toe te voegen aan onderstaande privé-foto van u?

http://users.telenet.be/dablacky/politics/WCkabouter.jpg

Ik hoop hier een goede uitleg voor te krijgen, kwestie te weten op wie ik stem.


PS: ;)

Spetsnaz
30 mei 2004, 15:45
Geachte Paulus.

Wat heeft u toe te voegen aan onderstaande privé-foto van u?

http://users.telenet.be/dablacky/politics/WCkabouter.jpg

Ik hoop hier een goede uitleg voor te krijgen, kwestie te weten op wie ik stem.


PS: ;)

Ja goed zenne, rakel zijn trauma's nog maar eens op. Hij was er nu bijna over.

The Paulus Experience
31 mei 2004, 11:06
0X

Herman Desmedt ©HD
31 mei 2004, 11:09
0X

Ja, dat dacht ik al. De aliën : Die WC kabouter is het uitschot van de famillie, zeg maar het zwart schaap.

cuboidz
31 mei 2004, 12:27
Forumburger ? Stelletje sadisten! Geef mij maar McDonalds... :P

The Paulus Experience
31 mei 2004, 14:04
0X

Ja, dat dacht ik al. De aliën : Die WC kabouter is het uitschot van de famillie, zeg maar het zwart schaap.

Da's een mestkabouter.

The Paulus Experience
31 mei 2004, 14:09
Heu... IK KAN HIER HELEMAAL NIET VOLGEN!
We lichten u even in:

Het begon allemaal toen mijn aantal postings op dit forum dat van Vlaanderen72 overtrof, ik dit het vermelden waard achtte en Hanky Herman het spoor bijster raakte.
Na een matige imitatie van mijnentwege van die eerst genoemde om aan die laatst genoemde duidelijk te maken wie het betrof, wees Brabo mij op een kapitale imitatieblunder gestoeld op forumpersonaliaverwisseling.
Vervolgens sprak Hanky Herman de schandelijke woorden dat hij geen benul had van het bestaan van een Vlaanderen72 of wat dan ook en dat ondanks een reusachtig aantal gemaakte postings en een aanwezigheid van reeds meer dan 3maand.
Verontwaardigd door zulke barbaristische trekken in het K&K gedeelte van dit forum reageerde Brabo met het verstrekken van een snelcursus inburgering. Geïnspireerd door Brabo's woorden dat dit verplichte kost zou moeten zijn, opende ik een nieuw topic waarin de gedachte geuit werd om een inburgerinscursus te ontwerpen. In hoofdzaak Paulus reageerde enorm verbouwereerd en verontwaardigd.
Aldus leek het mij wel een leuk ideetje om een forumsessie te organiseren met een forumlid en wie was daar een beter slachtoffer voor dan onze aller Paulus, wie omwille van deze kabouterstreekhttp://forum.politics.be/viewtopic.php?p=486822&highlight=#486822 nog wel een trollenstreek te goed had!

God ja, da's juist..
Je had in die topic ook al ingelogd op die account om die post aan te passen... :evil:
Dat ge grappen uithaalt met mij kan mij niet schelen, MAAR GE MOET VAN ANDERMANS ACCOUNTS BLIJVEN, GESNOPEN!! ??

Liberalen verdomme.. :x

Philips Inc.
31 mei 2004, 14:12
8O :? :|

Herman Desmedt ©HD
31 mei 2004, 14:21
En dat ik Vlaanderen72 nooit tegengekomen ben heeft vooral te maken met het feit dat die hier al maanden niet meer te zien was.

Don't blame me for history !

PS. Intussen zowel Vlaanderen72 als Dies en Ancapa "voorbijgestoken".

The Paulus Experience
17 juni 2018, 12:49
WTF?

DIES GE MOET VAN MIJN ACCOUNTS BLIJVEN :x

WACHTWOORD WORDT ONMIDDELLIJK VERANDERD

Vandaar dus verkracht door dies

Wapper
17 juni 2018, 13:14
Dat waren nog eens draden! :cheer:

Dadeemelee
17 juni 2018, 18:36
Watisdatierallemaal? 8O8O8O8O

Demper
17 juni 2018, 18:48
Ik niet. :evil:

DIes kende het wachtwoord van die account (was LAT! vroeger) om bij mijn afwezigheid te kunnen stemmen

maar wat zijt gij toch voor ne zeveraar

The Paulus Experience
17 juni 2018, 19:16
maar wat zijt gij toch voor ne zeveraar

Steek uw tong eens in de reet van en Bulgaarse hoer jong.

Eyjafjallajökull
17 juni 2018, 19:47
Dat waren nog eens draden! :cheer:

:-D