PDA

View Full Version : Verdwenen forumfiguren: waar zijn ze?


Zeno!
8 december 2010, 14:52
Iedereen kent wel een paar forummers die met de tijd compleet van dit forum verdwenen zijn. Welnu, laat dit een topic zijn om hen te gedenken.

Aan welke verdwenen forummer heb jij (goeie/slechte) herinneringen? Wie zou je graag terugzien? En waar zouden ze nu uithangen?

Zeno!
8 december 2010, 14:54
Persoonlijk denk ik aan Tantist, Superstaaf en Numarx. Leuke mensen, helaas verdwenen.

Txiki
8 december 2010, 14:54
Nelle
Puingeest SN
Maaitsje
Boterkoekje 83

:cry:

Derk de Tweede
8 december 2010, 15:02
Behalve Lincoln hier, ken ik nog 5 forummers die overleden zijn.

Hertog van Gelre
8 december 2010, 15:04
Knuppel.

Ik weet dat ze vrijwillig wegblijft maar ik vind het jammer dat ze hier niet meer actief is.

filosoof
8 december 2010, 15:05
Iedereen kent wel een paar forummers die met de tijd compleet van dit forum verdwenen zijn. Welnu, laat dit een topic zijn om hen te gedenken.

Aan welke verdwenen forummer heb jij (goeie/slechte) herinneringen? Wie zou je graag terugzien? En waar zouden ze nu uithangen?Ik mis Lincoln erg.:-(

filosoof
8 december 2010, 15:06
Behalve Lincoln hier, ken ik nog 5 forummers die overleden zijn.Vijf? 8O

filosoof
8 december 2010, 15:07
Persoonlijk denk ik aan Tantist, Superstaaf en Numarx. Leuke mensen, helaas verdwenen.Verbrande Phoenix...:-(

Zwartengeel
8 december 2010, 15:07
Knuppel.

Ik weet dat ze vrijwillig wegblijft maar ik vind het jammer dat ze hier niet meer actief is.

Ik ben deze zomer nog bij haar thuis gaan barbecuen. 8-)

vlijmscherp
8 december 2010, 15:09
Behalve Lincoln hier, ken ik nog 5 forummers die overleden zijn.

ik weet dat er op politicsinfo een forummer doodgeslagen is door de Spaanse politie. kan nu niet meer op zijn naam komen, ik dacht dat die hier ook nog heeft gepost. hetgene dat die schreef was voor mij het beste wat ik ooit gelezen heb.

Txiki
8 december 2010, 15:10
ik weet dat er op politicsinfo een forummer doodgeslagen is door de Spaanse politie. kan nu niet meer op zijn naam komen, ik dacht dat die hier ook nog heeft gepost. hetgene dat die schreef was voor mij het beste wat ik ooit gelezen heb.

Een forummer doodgeslagen door de Spaanse politie? Dat moet toch gemakkelijk terug te vinden zijn. Zo vaak gebeurt dat niet,he.

Xenophon
8 december 2010, 15:13
Marlientje, die was best grappig.

Zwartengeel
8 december 2010, 15:15
Iedereen kent wel een paar forummers die met de tijd compleet van dit forum verdwenen zijn. Welnu, laat dit een topic zijn om hen te gedenken.

Aan welke verdwenen forummer heb jij (goeie/slechte) herinneringen? Wie zou je graag terugzien? En waar zouden ze nu uithangen?

Kim, één van de zeldzame Belgicisten op het forum waar daadwerkelijk mee te discussiëren viel en niet alles zwart/wit bekeek.

Xenophon
8 december 2010, 15:18
Kim, één van de zeldzame Belgicisten op het forum waar daadwerkelijk mee te discussiëren viel en niet alles zwart/wit bekeek.

:cheer: Kimtje :cheer:

Voltian
8 december 2010, 15:26
Pietje

vlijmscherp
8 december 2010, 15:27
Een forummer doodgeslagen door de Spaanse politie? Dat moet toch gemakkelijk terug te vinden zijn. Zo vaak gebeurt dat niet,he.

dat was dus "totstraks".

Xenophon
8 december 2010, 15:31
Pietje

Dat was inderdaad een treurig verhaal, zeker toen hij die operatie moest ondergaan omdat hij een splinter in zijn buik had van zijn kas hier op te vreten.

Voltian
8 december 2010, 15:36
Dat was inderdaad een treurig verhaal, zeker toen hij die operatie moest ondergaan omdat hij een splinter in zijn buik had van zijn kas hier op te vreten.

ah, ik weet van geen verhaal; alleen dat hij al heel lang niet meer online is geweest. Wat is er gebeurd?

Txiki
8 december 2010, 15:38
dat was dus "totstraks".

En wanneer is dat dan gebeurd? Ik ben nieuwsgierig, hoor.

edit: gevonden. In 2006. Jawadde...

Zwartengeel
8 december 2010, 15:40
ah, ik weet van geen verhaal; alleen dat hij al heel lang niet meer online is geweest. Wat is er gebeurd?

Het enige wat ik weet was dat hij vakbondsafgevaardigde was bij Belgocontrol en dat het daar vorig jaar op een bepaald moment niet al te goed begon te gaan, wat toevallig zowat gelijkliep met het moment dat hij hier vertrokken is. Ik dacht eerst dat het daardoor te maken had dat hij hier niet meer kwam (geen tijd meer), maar hij is nadien niet meer teruggekeerd. Over het hoe en waarom tast ik ook in het duister.

Albrecht
8 december 2010, 15:43
Preuße, maar die blijft vrijwillig weg.

vlijmscherp
8 december 2010, 15:44
En wanneer is dat dan gebeurd? Ik ben nieuwsgierig, hoor.

edit: gevonden. In 2006. Jawadde...

jep, vanaf dan vertrouw ik de Spaanse politie niet meer echt....

Voltian
8 december 2010, 16:04
Jedd ook wel een beetje; ik heb het gevoel dat, sinds hij weg is, ik nu in zijn plaats klimaatsveranderingontkenners e.d. van antwoord moet dienen. Hij deed dat veel beter.

Xenophon
8 december 2010, 16:18
ah, ik weet van geen verhaal; alleen dat hij al heel lang niet meer online is geweest. Wat is er gebeurd?

Hij werd almaar kwader en kwader op mij, op het laatste kwam er alleen nog gal uit eigenlijk.

Ik denk dat hij op den duur op dokterbevel moest wegblijven.

Voltian
8 december 2010, 16:25
Hij werd almaar kwader en kwader op mij, op het laatste kwam er alleen nog gal uit eigenlijk.

Ik denk dat hij op den duur op dokterbevel moest wegblijven.

ah, op die manier. Ja, ge hebt zo van die forummers hè...

Xenophon
8 december 2010, 16:30
ah, op die manier. Ja, ge hebt zo van die forummers hè...

Ja, ik plaagde hem al eens, maar, zoals gewoonlijk onderschatte ik danig de intensiteit van de haat die hij voelde voor me.

Dat gebeurd nog weleens meer hier op het forum.

Derk de Tweede
8 december 2010, 16:31
Vijf? 8O'

Op Nederlands fora.

Wat me er aangreep was de doodsstrijd van HG (Hollands Glorie), een vrouw met een ernstige ziekte.
Voor haar hebben we geneesmiddelen geritseld die moeilijk of niet te verkrijgen waren en uiteindelijk dus een prachtige krans.
En ooit op een forum over spoorwegmodelbouw bleek een nog jonge vent een ernstige spierziekte te hebben met een levensverwachting van hooguit 5 jaar.
Die kreeg na een actie van zijn medeforummers een compleet nieuw zelfgebouwde digitale modelbaan, die hij vanuit zijn rolstoel kon aansturen.
En dat binnen een paar weken.
Nederlanders kunnen erg kankeren en schelden op elkaar maar bij serieuze levenszaken zijn hun hartjes o zo klein.

Txiki
8 december 2010, 16:32
jep, vanaf dan vertrouw ik de Spaanse politie niet meer echt....

Begrijpelijk. Ik vertrouw die sowieso niet, maar het was toch even verschieten.

Voltian
8 december 2010, 16:39
Ja, ik plaagde hem al eens, maar, zoals gewoonlijk onderschatte ik danig de intensiteit van de haat die hij voelde voor me.

Dat gebeurd nog weleens meer hier op het forum.

straf, zeker dat het aan u lag?

Nynorsk
8 december 2010, 16:43
Ja, ik plaagde hem al eens, maar, zoals gewoonlijk onderschatte ik danig de intensiteit van de haat die hij voelde voor me.

Dat gebeurd nog weleens meer hier op het forum.

sja, onbeantwoordde liefdes....

Xenophon
8 december 2010, 17:32
straf, zeker dat het aan u lag?

Zeker?

Ik kan het alleen maar hopen.

Xenophon
8 december 2010, 17:33
sja, onbeantwoordde liefdes....

Ja, lach er nog wat mee...

filosoof
8 december 2010, 17:42
'

Op Nederlands fora.

Wat me er aangreep was de doodsstrijd van HG (Hollands Glorie), een vrouw met een ernstige ziekte.
Voor haar hebben we geneesmiddelen geritseld die moeilijk of niet te verkrijgen waren en uiteindelijk dus een prachtige krans.
En ooit op een forum over spoorwegmodelbouw bleek een nog jonge vent een ernstige spierziekte te hebben met een levensverwachting van hooguit 5 jaar.
Die kreeg na een actie van zijn medeforummers een compleet nieuw zelfgebouwde digitale modelbaan, die hij vanuit zijn rolstoel kon aansturen.
En dat binnen een paar weken.
Nederlanders kunnen erg kankeren en schelden op elkaar maar bij serieuze levenszaken zijn hun hartjes o zo klein.Indien ik andere fora meereken ken ik ook er een stuk of 5... Carole, leucemie, Armand, auto-ongeval :? na de dood van Carole en de zelfmoord van hun dochtertje, de zuster van Armand, veralgemeende kanker. en dan nog twee zelfmoorden op dat forum... "Kruidenrekje", kanker op een NL forum... :cry:

IOt's not all fun on the www.

Geert C
8 december 2010, 18:02
Ik mis berre, Kazan en Herr Dieter. :-(

circe
8 december 2010, 18:06
Online

filosoof
8 december 2010, 18:27
Onlinespookt rond onder andere pseudos

filosoof
8 december 2010, 18:28
Zeker?

Ik kan het alleen maar hopen.Wat een liefde.

Den Ardennees
8 december 2010, 18:30
ik weet dat er op politicsinfo een forummer doodgeslagen is door de Spaanse politie. kan nu niet meer op zijn naam komen, ik dacht dat die hier ook nog heeft gepost. hetgene dat die schreef was voor mij het beste wat ik ooit gelezen heb.

jups, dat was Stealthbomber (later onder nick 'totstraks') die door de Spaanse politie is gedood, een zeer tragische zaak was dat.

Den Ardennees
8 december 2010, 18:31
Ook tragisch: een forumlid van PI heeft enkele jaren geleden zelfmoord gepleegd.

Xenophon
8 december 2010, 19:02
Wat een liefde.

Ach, wij zien elkaar graag he fil, dat is voor mij voldoende.

Scherven A. Mok
8 december 2010, 19:59
De Vexille en superstaaf las ik vroeger het liefst. konden die een pakske schrijven zeg.

Groentje-18
8 december 2010, 20:15
Sinds 2004 tot enkele jaren na mijn inschrijving was dit een zeer druk bezocht en aangenaam forum.
Dan is er plots iets veranderd... Er zijn veel goede posters weg, heel veel dubbelnicks, veel one-to-one 'gesprekken' en de inhoud is mi toch ietwat verschraald.
Velen hebben in die tijd ook definitief het forum gelaten of zijn verhuisd naar K&K.

Nu, sinds mijn ontbanning, merk ik dat dat proces nog wat verder lijkt doorgezet te zijn.
Er wordt veel minder gepost (vroeger was pagina één op K&K of MD volledig 'vernieuwd' als je 's ochtends even postte en 's avonds terug kwam kijken) en de echt goede posters van nu vind je nog weinig: ze zijn er niet meer of posten veel minder.

Namen noemen vind ik heel moeilijk.
En godzijdank zijn er ook aardige mensen mèt inhoud en een aangename discussiestijl gebleven. :cheer:

bartje
8 december 2010, 20:21
Goh waar is de tijd gebleven.
Tantist ja, ook Patriot zien we héél wat minder dan vroeger; ik mis echt de goeie oude tijd van dit forum die helaas voorbij is, zelf post ik ook héél wat minder dan vroeger.

Pelgrim
8 december 2010, 22:02
Aangebrande, Distel, Willy Degheldere, democratsteve , Paulus de Boskabouter (al spookt die hier soms nog rond) , Griffin, Dies, Sancho, Thomas Heynderickx, Monocle, Merel, Esceha, Skill Effect, Haroldvdk, John Stufflebeam, Jonas De muynck, StijnVL, @lfa, ...

Op acht jaar heb ik heel wat volk zien komen en gaan ...

Zucht, waar is de tijd van de eerste grote forumverkiezingen, van de heroïsche strijd van het Smurfs Revolutionair Front, van de babe-keten, van de eerste forumkwis, van de eerste forummeetings waar keiveel volk op afkwam, ...

*snif* de nostalgie.

Pelgrim
8 december 2010, 22:20
Nog te vermelden:

Mad_drone, TomB, boer_bavo, Tegendradigaard, nou nou, Spetsnaz, oriana, ingenious, dejohan, Spelev, DaBlacky, Fribre, Bece, Brabo, ...

Den Ardennees
8 december 2010, 23:00
Sinds 2004 tot enkele jaren na mijn inschrijving was dit een zeer druk bezocht en aangenaam forum.
Dan is er plots iets veranderd... Er zijn veel goede posters weg, heel veel dubbelnicks, veel one-to-one 'gesprekken' en de inhoud is mi toch ietwat verschraald.
Velen hebben in die tijd ook definitief het forum gelaten of zijn verhuisd naar K&K.

Nu, sinds mijn ontbanning, merk ik dat dat proces nog wat verder lijkt doorgezet te zijn.
Er wordt veel minder gepost (vroeger was pagina één op K&K of MD volledig 'vernieuwd' als je 's ochtends even postte en 's avonds terug kwam kijken) en de echt goede posters van nu vind je nog weinig: ze zijn er niet meer of posten veel minder.

Namen noemen vind ik heel moeilijk.
En godzijdank zijn er ook aardige mensen mèt inhoud en een aangename discussiestijl gebleven. :cheer:

inderdaad, dit forum is op sterven na dood. Kapotgemaakt door de moderatie.

Een veelbelovende poging tot een nieuw forum, los van politics.be, werd vakkundig door Raf gefnuikt.

bgf324
8 december 2010, 23:00
Behalve Lincoln hier, ken ik nog 5 forummers die overleden zijn.

Wieda? 8O

bgf324
8 december 2010, 23:01
ik weet dat er op politicsinfo een forummer doodgeslagen is door de Spaanse politie. kan nu niet meer op zijn naam komen, ik dacht dat die hier ook nog heeft gepost. hetgene dat die schreef was voor mij het beste wat ik ooit gelezen heb.

Link naar zijn profiel? 8O
Waarom sloegen ze hem dood? 8O

bgf324
8 december 2010, 23:02
Preuße, maar die blijft vrijwillig weg.

Die vent kon ik het echt van krijgen :evil:
Was dat geen construct?

bgf324
8 december 2010, 23:03
Ik mis berre, Kazan en Herr Dieter. :-(

Ik ging u net als vermist opgeven :-o

Heftruck
8 december 2010, 23:08
Waar zou Heftruck naartoe zijn?

bgf324
8 december 2010, 23:10
Waar zou Heftruck naartoe zijn?
Heb hem daarnet nog gezien

Pelgrim
8 december 2010, 23:10
Wie?

bgf324
8 december 2010, 23:11
Link naar zijn profiel? 8O
Waarom sloegen ze hem dood? 8O

Gevonden!

Niet doodgeslagen, maar gestorven aan een overdosis!
http://zonnigspanje.skynetblogs.be/archive/2006/05/07/doodgeslagen-belg-op-marbella-had-cocaine-in-bloed.html#comments


Maar ik heb nog altijd zijn profiel hier niet gevonden. Wou eens even kijken in zijn posts en topics wat voor man het was. :-(

bgf324
8 december 2010, 23:11
Wie?

Heftruck

Zo'n langharig stuk tuig

den dinges
8 december 2010, 23:56
ah, ik weet van geen verhaal; alleen dat hij al heel lang niet meer online is geweest. Wat is er gebeurd?

Is die niet gestorven van een levercirrhose ?

Txiki
9 december 2010, 00:13
Aangebrande, Distel, Willy Degheldere, democratsteve , Paulus de Boskabouter (al spookt die hier soms nog rond) , Griffin, Dies, Sancho, Thomas Heynderickx, Monocle, Merel, Esceha, Skill Effect, Haroldvdk, John Stufflebeam, Jonas De muynck, StijnVL, @lfa, ...

Op acht jaar heb ik heel wat volk zien komen en gaan ...

Zucht, waar is de tijd van de eerste grote forumverkiezingen, van de heroïsche strijd van het Smurfs Revolutionair Front, van de babe-keten, van de eerste forumkwis, van de eerste forummeetings waar keiveel volk op afkwam, ...

*snif* de nostalgie.

Nog te vermelden:

Mad_drone, TomB, boer_bavo, Tegendradigaard, nou nou, Spetsnaz, oriana, ingenious, dejohan, Spelev, DaBlacky, Fribre, Bece, Brabo, ...

Ge vernoemt niet eens ons Nelleke :evil:

daiwa
9 december 2010, 03:00
Aangebrande, Distel, Willy Degheldere, democratsteve , Paulus de Boskabouter (al spookt die hier soms nog rond) , Griffin, Dies, Sancho, Thomas Heynderickx, Monocle, Merel, Esceha, Skill Effect, Haroldvdk, John Stufflebeam, Jonas De muynck, StijnVL, @lfa, ...


Distel is hier de laatste tijd terug actief hoor.

daiwa
9 december 2010, 03:01
Knuppel.

Ik weet dat ze vrijwillig wegblijft maar ik vind het jammer dat ze hier niet meer actief is.

2!

daiwa
9 december 2010, 03:02
Online

Inderdaad!

vlijmscherp
9 december 2010, 08:23
Gevonden!

Niet doodgeslagen, maar gestorven aan een overdosis!
http://zonnigspanje.skynetblogs.be/archive/2006/05/07/doodgeslagen-belg-op-marbella-had-cocaine-in-bloed.html#comments


Maar ik heb nog altijd zijn profiel hier niet gevonden. Wou eens even kijken in zijn posts en topics wat voor man het was. :-(

doodgeslagen. zat niet hier, wel op politicsinfo.

on topic: Guderian.

stab
9 december 2010, 08:30
Knuppel.

Ik weet dat ze vrijwillig wegblijft maar ik vind het jammer dat ze hier niet meer actief is.Ik denk dat ze een soort van burn out heeft opgelopen. Heel erg actief voor haar vertrek.
Dat zou nu toch moeten voorbij zijn.
Maar je kan de mensen niet dwingen.
Hopelijk komt ze toch nog terug.

plakker
9 december 2010, 08:33
Gevonden!

Niet doodgeslagen, maar gestorven aan een overdosis!
http://zonnigspanje.skynetblogs.be/archive/2006/05/07/doodgeslagen-belg-op-marbella-had-cocaine-in-bloed.html#comments


Maar ik heb nog altijd zijn profiel hier niet gevonden. Wou eens even kijken in zijn posts en topics wat voor man het was. :-(

Da's al wat anders dan doodgeklopt, e :|
Al is 't misschien wat minder sensationeel.
Goed gevonden!

Herr Flick
9 december 2010, 08:51
Nog te vermelden:

Mad_drone, TomB, boer_bavo, Tegendradigaard, nou nou, Spetsnaz, oriana, ingenious, dejohan, Spelev, DaBlacky, Fribre, Bece, Brabo, ...

Jaja die behoren zeker ook tot de hall of fame ! ;-)

-=EXCALIBUR=-
9 december 2010, 09:06
Hallebarde (http://forum.politics.be/showthread.php?p=4738942#post4738942)

Txiki
9 december 2010, 09:08
Hallebarde (http://forum.politics.be/showthread.php?p=4738942#post4738942)

:cheer: Hallebarde :cheer:

Hoe kon ik haar vergeten, zeg :oops:

-=EXCALIBUR=-
9 december 2010, 09:13
Hoe kon ik haar vergeten, zeg :oops:
Dat vraag ik me ook af... :lol: ;-)

vlijmscherp
9 december 2010, 09:15
:cheer: Hallebarde :cheer:

Hoe kon ik haar vergeten, zeg :oops:

2

zou die echt niet willen terugkeren??

Zwartengeel
9 december 2010, 09:19
2

zou die echt niet willen terugkeren??

En HAMC? En straatrue? ;-)

Firestone
9 december 2010, 09:22
Tja, ik had ook de stellige indruk dat Hallebarde al een tijdje terug was.

On topic: Pietje, Moneta, ingenious, Monocle, nubian, sinan123/smurfje, ...
En in een ander register: Peace :mrgreen:

Pelgrim
9 december 2010, 09:36
Ge vernoemt niet eens ons Nelleke :evil:

Omdat gij die al vernoemt hebt eh.

manta
9 december 2010, 09:41
Die Carlgustaaf , alleman praat er over maar de mods hebben die blijkbaar vergeten amnestie te geven ...

Firestone
9 december 2010, 09:43
Die Carlgustaaf , alleman praat er over maar de mods hebben die blijkbaar vergeten amnestie te geven ...:lol:

Voltian
9 december 2010, 09:44
Is die niet gestorven van een levercirrhose ?

wablieft?!

Brabo
9 december 2010, 10:03
Nog te vermelden:

Mad_drone, TomB, boer_bavo, Tegendradigaard, nou nou, Spetsnaz, oriana, ingenious, dejohan, Spelev, DaBlacky, Fribre, Bece, Brabo, ...

Hoi! Ik kom heel af en toe nog eens kijken, maar veel interessants wordt er hier niet meer gepost. Veel te veel subfora en veel minder posters dan vroeger, wat is er hier de voorbije jaren eigenlijk gebeurd?

Edit: Even gecheckt en het is 6 jaar geleden dat ik hier nog regelmatig postte. De tijd vliegt.

En Pelgrim heeft een goed geheugen, hoe is het met de aspirant-filmmaker-in-spé?

Vito
9 december 2010, 10:20
Behalve Lincoln hier, ken ik nog 5 forummers die overleden zijn.

Meen je dat? Over wie gaat het?

Vito
9 december 2010, 10:24
Begrijpelijk. Ik vertrouw die sowieso niet, maar het was toch even verschieten.

Zonder even in detail te gaan kan ik alvast zeggen dat de geest van Franco daar nog steeds rondwaart.

Specksnyder
9 december 2010, 11:37
inderdaad, dit forum is op sterven na dood. Kapotgemaakt door de moderatie.

Een veelbelovende poging tot een nieuw forum, los van politics.be, werd vakkundig door Raf gefnuikt.

Jij zou stand up comedian moeten worden. Een grootse Carrière ligt in het verschiet.

Dronkoers
9 december 2010, 11:54
Dubbel dobbel :cheer:

Dronkoers
9 december 2010, 11:54
Diplomatius is ook al een tijd geleden, of heeft die dat hier -blijkbaar met succes- stillekes verlaten?
Nubian? Ook al een tijd geleden eh

Specksnyder
9 december 2010, 12:13
Da's al wat anders dan doodgeklopt, e :|
Al is 't misschien wat minder sensationeel.
Goed gevonden!



Onder invloed van sos naakt door de straten wandelen en voorbijgangers lastig vallen om dan door een hartaanval te sterven wanneer je wordt opgepakt.

Die man was waarlijk een groots strijder tegen de Francoistische tereur van de Spaanse staat.

Zeno!
9 december 2010, 12:31
Knuppel en Kim! Hoe kon ik ze vergeten?

Ik denk zelfs dat Kim ondertussen samen is met een andere forummer (en misschien al getrouwd?)

pixelpower
9 december 2010, 12:54
Hallebarde (http://forum.politics.be/showthread.php?p=4738942#post4738942)

Kende ik niet. Maar door alleen al die laatste post te lezen heeft ze mijn sympathie.

Jazeker
9 december 2010, 13:21
Iedereen kent wel een paar forummers die met de tijd compleet van dit forum verdwenen zijn. Welnu, laat dit een topic zijn om hen te gedenken.

Aan welke verdwenen forummer heb jij (goeie/slechte) herinneringen? Wie zou je graag terugzien? En waar zouden ze nu uithangen?

Ik zal er een hoop vergeten en aan hen mijn excuses, maar mijn eerste gedacht is toch:

* Knuppel (ze wil zelf niet meer)
* Distel (die hier nog komt maar veel te weinig)
* De gestolen account van de BUB onder naam van Van De Cauter waarachter een hoop mensen - noem het maar een gezonde helpdesk - bleek te schuilen. Beetje ironisch als een unitaristische partij splijt. Maar we hebben nu een BUB en BAB. Als dat niet mooi is?
* Superstaaf
* ... ik kan er nog wel wat bedenken maar mijn geheugen doet het momenteel niet.

Wel blij dat Circe terug is. En Groentje-18 trouwens. Haar beelden volg ik niet, maar ze doet de moeite om ze uit te leggen. Beter dan icoontjesplaatsers.

Jazeker
9 december 2010, 13:26
Kende ik niet. Maar door alleen al die laatste post te lezen heeft ze mijn sympathie.

Nu ja... een voorbeeldje van waar mijn geheugen het laat afweten. Hallebarde was ook een flink voorbeeld van iemand die haar mening kon uitdrukken met de nodige onderbouwing... zelfs voor mensen die haar mening niet toegedaan waren. Ik kan haar enkel vergelijken met Knuppel.

Jazeker
9 december 2010, 13:42
Kim... hoe kon ik haar vergeten. 1 van de meest redelijke (ex-) Bubbers die hier kwam en haar mening meestal kon onderbouwen. Enkel als "Groot-Nederland" aan de orde kwam werd ze... mja nogal hysterisch (ze wou dan direct naar een ander land). Ik dacht dat ze nu bij de O-VLD zat. Of dat is toch het laatste wat ik van haar heb gelezen. De meest redelijke unitarist voor de rest. Haar BUB ex-genoten hadden het liever over het laten volgen door de staatsveiligheid van mensen die een vlaams stickertje op hun auto hadden of zelfs gewoonweg geweld tegen mensen met een Vlaamse overtuiging. Daar deed Kim niet aan mee. Ik zou ze graag terug hebben. Ze sprak haar mening en soms een beetje hard, maar altijd met voor haar goede argumenten.

Jazeker
9 december 2010, 13:44
Knuppel en Kim! Hoe kon ik ze vergeten?

Ik denk zelfs dat Kim ondertussen samen is met een andere forummer (en misschien al getrouwd?)

Voor Kim weet ik het niet. Knuppel is gescheiden.

Jazeker
9 december 2010, 13:46
on topic: Guderian.

Zeker een meerwaarde. Ik was vaak niet akkoord met zijn meningen, maar hij kon ze wel onderbouwen. En dat is nu net wat een forum als dit verdient.

filosoof
9 december 2010, 13:47
on topic: Guderian.Die nick is weg, dat wel.
;)

Jazeker
9 december 2010, 13:50
Ik meen Online hier niet meer te zien. Geband? Nochtans had ze goede redenen om hard van leer te trekken tegen Allochtone hangjongeren. Die redenen heb ik persoonlijk van haar vernomen en mijn leugendetector kon op geen enkele manier aantonen dat ze loog of dingen verzon.

Die dame moet terug.

Jazeker
9 december 2010, 13:50
Die nick is weg, dat wel.
;)

Veel plezier in? Het is hier een discussieforum en alvast geen banforum.

Jazeker
9 december 2010, 13:53
Veel plezier in? Het is hier een discussieforum en alvast geen banforum.

Of om het even te verduidelijken... Ik ben geen Guderian fan. Maar hij schreef wel dingen waar je even over kon denken en er de goede stukken uithalen.

filosoof
9 december 2010, 13:53
Zonder even in detail te gaan kan ik alvast zeggen dat de geest van Franco daar nog steeds rondwaart.Na een dictatuur moet men ongeveer alle politiemensen vervangen of je krijgt wat in Spanje gebeurt.

Zwartengeel
9 december 2010, 13:54
Die nick is weg, dat wel.
;)

Nee, filo, het is niét Max nu.

Jazeker
9 december 2010, 13:55
Nee, filo, het is niét Max nu.

Is ie Mad Max? :-D

filosoof
9 december 2010, 13:55
Veel plezier in? Het is hier een discussieforum en alvast geen banforum.Plezier? Niet het minste: waarom zou ik een pseudo weg willen?

Jazeker
9 december 2010, 13:56
Na een dictatuur moet men ongeveer alle politiemensen vervangen of je krijgt wat in Spanje gebeurt.

Mja... onder een linkse regering. Imperialisme.

Jazeker
9 december 2010, 13:57
Plezier? Niet het minste: waarom zou ik een pseudo weg willen?

Vertel me eens op PM welk pseudo je bedoelt.

Den Ardennees
9 december 2010, 20:22
Jij zou stand up comedian moeten worden. Een grootse Carrière ligt in het verschiet.

82 posts, okee, van wie ben jij een dubbelnick?

Den Ardennees
9 december 2010, 20:24
Kim... hoe kon ik haar vergeten. 1 van de meest redelijke (ex-) Bubbers die hier kwam en haar mening meestal kon onderbouwen. Enkel als "Groot-Nederland" aan de orde kwam werd ze... mja nogal hysterisch (ze wou dan direct naar een ander land). Ik dacht dat ze nu bij de O-VLD zat. Of dat is toch het laatste wat ik van haar heb gelezen. De meest redelijke unitarist voor de rest. Haar BUB ex-genoten hadden het liever over het laten volgen door de staatsveiligheid van mensen die een vlaams stickertje op hun auto hadden of zelfs gewoonweg geweld tegen mensen met een Vlaamse overtuiging. Daar deed Kim niet aan mee. Ik zou ze graag terug hebben. Ze sprak haar mening en soms een beetje hard, maar altijd met voor haar goede argumenten.

x2

en ook in het echte leven een zeer aangename persoon, heb ze wel maar één keer ontmoet.

Specksnyder
9 december 2010, 20:24
82 posts, okee, van wie ben jij een dubbelnick?

Van mezelf, wie anders?

filosoof
9 december 2010, 20:42
Mja... onder een linkse regering. Imperialisme.http://www.encyclo.nl/begrip/Imperialisme

bartje
9 december 2010, 20:52
Goh StijnVL waar is de tijd toch zeg; daaraan zie je ook: we worden allen ouder...

Den Ardennees
9 december 2010, 21:36
Van mezelf, wie anders?

een pint voor wie me kan zeggen wie hier achter zit!

Antoon
10 december 2010, 00:38
Aangebrande, Distel, Willy Degheldere, democratsteve , Paulus de Boskabouter (al spookt die hier soms nog rond) , Griffin, Dies, Sancho, Thomas Heynderickx, Monocle, Merel, Esceha, Skill Effect, Haroldvdk, John Stufflebeam, Jonas De muynck, StijnVL, @lfa, ...

Op acht jaar heb ik heel wat volk zien komen en gaan ...

Zucht, waar is de tijd van de eerste grote forumverkiezingen, van de heroïsche strijd van het Smurfs Revolutionair Front, van de babe-keten, van de eerste forumkwis, van de eerste forummeetings waar keiveel volk op afkwam, ...

*snif* de nostalgie.




Nog te vermelden:

Mad_drone, TomB, boer_bavo, Tegendradigaard, nou nou, Spetsnaz, oriana, ingenious, dejohan, Spelev, DaBlacky, Fribre, Bece, Brabo, ...




Ben ongeveer op hetzelfde moment begonnen en heb er ook veel zien komen en gaan.

Waar is de tijd, inderdaad.

De eerste forumkwis, en mijn kwis-moderatie mèt systeem om de punten dagelijks bij te houden ...

Ke Nan
10 december 2010, 08:50
Ben ongeveer op hetzelfde moment begonnen en heb er ook veel zien komen en gaan.

Waar is de tijd, inderdaad.

De eerste forumkwis, en mijn kwis-moderatie mèt systeem om de punten dagelijks bij te houden ...


Stoefer!

Firestone
10 december 2010, 09:55
De eerste forumkwis, en mijn kwis-moderatie mèt systeem om de punten dagelijks bij te houden ...Niks weerhoudt je er opnieuw aan te beginnen. :-)

Antoon
10 december 2010, 10:52
Stoefer!

en of !! :-D

Antoon
10 december 2010, 10:53
Niks weerhoudt je er opnieuw aan te beginnen. :-)

thanks but no thanks ;-)

Groentje-18
10 december 2010, 15:18
En vaste oude waardes als Desidirius, Shizie, Chipie, Jan Hyoens, Jan Van Den Berghe, KOBAF, Ambiorix, Tavek, Alcazar, André De Hollander, diego raga (ofzoiets? iemand met een tijgerhoofd als avatar... ik kan avatars veel beter onthouden dan namen), labyrinth, monocle, ...
Bij deze mensen zaten tegenstanders en medestanders, maar de eerste groep maakte dat je je mening tenminste kon toetsen aan anderen.
Maar ik ga me onthouden van het geven van verdere namen want ik weet hoe dat gaat: de belangrijkste en 99% ontgaan me toch.

Verder zitten hier ook veel mensen die ik nu al mis, al zijn ze nog niet weg. Ze posten gewoon veel minder (Karma!, filosoof, pieke, parcifal, satiper, tavek, Dablacky, Ambiorix,...). :(

Groentje-18
10 december 2010, 15:28
inderdaad, dit forum is op sterven na dood. Kapotgemaakt door de moderatie.

Een veelbelovende poging tot een nieuw forum, los van politics.be, werd vakkundig door Raf gefnuikt.

Ze zijn een beetje overijverig geweest op bepaalde vlakken (of tgo bepaalde posters), en een beetje te laks op andere vlakken of tegenover anderen, wat tot uitwassen leidde...

Intussen hebben ze een deel van de fouten echter toegegeven, wat een groots gebaar is.

Op dit moment bv vind ik het wel beangstigend stil, het is winter, er zijn normaal pakken meer werklozen (dus meer mensen met meer tijd) dan op het moment dat het forum echt volop in zijn bloei en goede periode zat, er zijn veel studenten die in principe op eender welk moment kunnen, ...

Paulus
10 december 2010, 15:39
inderdaad, dit forum is op sterven na dood. Kapotgemaakt door de moderatie.

Een veelbelovende poging tot een nieuw forum, los van politics.be, werd vakkundig door Raf gefnuikt.

Kun je daar wat meer over vertellen?

Paulus.

manta
10 december 2010, 16:53
Forumsspook was ook nen toffe ...

Zeno!
10 december 2010, 18:54
Er was hier ooit een Dimitri uit Rotterdam. Ook in rook opgegaan :|

Den Ardennees
10 december 2010, 19:39
Kun je daar wat meer over vertellen?

Paulus.

het laat zich eenvoudig samenvatten: uit protest tegen de forumdictatuur van politics.be, na de ban van o.a. Migrantenjong, had een grote groep malcontenten zich hier afgescheurd.

Als ik me goed herinner had Longhorn vanuit Amerika een hosting en dat nieuwe forum opgezet. Ik dacht dat onder andere Baseballpolitieker en Migrantenjong moderatoren waren.

Nou ja, dat liep daar allemaal lekker tot daar ene Far kwam opgedoken, de rest is geschiedenis

Zwartengeel
10 december 2010, 20:04
Er was hier ooit een Dimitri uit Rotterdam. Ook in rook opgegaan :|

Dimitri? Die woonde in Ostfriesland, als ik me niet vergis.

Paulus
10 december 2010, 21:47
het laat zich eenvoudig samenvatten: uit protest tegen de forumdictatuur van politics.be, na de ban van o.a. Migrantenjong, had een grote groep malcontenten zich hier afgescheurd.

Als ik me goed herinner had Longhorn vanuit Amerika een hosting en dat nieuwe forum opgezet. Ik dacht dat onder andere Baseballpolitieker en Migrantenjong moderatoren waren.

Nou ja, dat liep daar allemaal lekker tot daar ene Far kwam opgedoken, de rest is geschiedenis

Dank je wel.

Paulus.

Zwartengeel
10 december 2010, 22:33
En vaste oude waardes als Desidirius, Shizie, Chipie, Jan Hyoens, Jan Van Den Berghe, KOBAF, Ambiorix, Tavek, Alcazar, André De Hollander, diego raga (ofzoiets? iemand met een tijgerhoofd als avatar... ik kan avatars veel beter onthouden dan namen), labyrinth, monocle, ...
Bij deze mensen zaten tegenstanders en medestanders, maar de eerste groep maakte dat je je mening tenminste kon toetsen aan anderen.
Maar ik ga me onthouden van het geven van verdere namen want ik weet hoe dat gaat: de belangrijkste en 99% ontgaan me toch.

Verder zitten hier ook veel mensen die ik nu al mis, al zijn ze nog niet weg. Ze posten gewoon veel minder (Karma!, filosoof, pieke, parcifal, satiper, tavek, Dablacky, Ambiorix,...). :(

Jan Van den Berghe en Tavek posten hier nog steeds, hoor.

En Chipie is uiteraard permanent geband. Tja...

Raf
10 december 2010, 23:25
inderdaad, dit forum is op sterven na dood. Kapotgemaakt door de moderatie.

Een veelbelovende poging tot een nieuw forum, los van politics.be, werd vakkundig door Raf gefnuikt.

:cheer: :cheer: :cheer:

Raf
10 december 2010, 23:28
het laat zich eenvoudig samenvatten: uit protest tegen de forumdictatuur van politics.be, na de ban van o.a. Migrantenjong, had een grote groep malcontenten zich hier afgescheurd.
Twee man en een paardenkop... Een "grote groep"... :lol:

Nou ja, dat liep daar allemaal lekker tot daar ene Far kwam opgedoken, de rest is geschiedenis
Het heeft daar zelfs geen vijf minuten "lekker gelopen". Binnen de kortste keren zat het er bovenarms op onder de "grote groep" gelijkgestemde zielen. De reden waarom ze hier permanent geband werden, heeft hen ook daar de das omgedaan. Ene "Far" had daar niks mee te maken. Hij wees hen slechts op hun tekortkomingen. 8-)

En ze gingen politics.be nog wel van het internet weg concurreren.

:rofl:

Wat een triest zootje ongeregeld...

PollyCorrect
10 december 2010, 23:30
:shock: QED, Ardy.

Nierika
10 december 2010, 23:48
Is Lincoln serieus dood?
Dat was toch die jongen van Marokkaanse afkomst?
Ik kom hier zelf niet zo veel meer, en let er niet op wie er wel of niet nog op zit, maar dat vind ik nu verschrikkelijk. Hij was toch maar rond de dertig?

Niemand die Egidius nog heeft gezien? (niet te verwarren met E.gidius...)

manta
10 december 2010, 23:50
En ze gingen politics.be nog wel van het internet weg concurreren.

Nope , een plaatsje waar mensen terecht konden zonder "bepaalde" forummers" voor de voeten te lopen toch hun eigen mening konden verkondigen ... Zo was politics politics en dat ander dat ander ... Maar 't bleek dat sommigen het niet konden missen om haatdragend te zijn en op ex-spoken te gaan jagen en zo goedbedoelde initiatieven de grond in te boren ...
Shame on you Raf , shame on you ...

Den Ardennees
10 december 2010, 23:57
Twee man en een paardenkop... Een "grote groep"... :lol:


Het heeft daar zelfs geen vijf minuten "lekker gelopen". Binnen de kortste keren zat het er bovenarms op onder de "grote groep" gelijkgestemde zielen. De reden waarom ze hier permanent geband werden, heeft hen ook daar de das omgedaan. Ene "Far" had daar niks mee te maken. Hij wees hen slechts op hun tekortkomingen. 8-)

En ze gingen politics.be nog wel van het internet weg concurreren.

:rofl:

Wat een triest zootje ongeregeld...

ach kom zeg, in welk huishouden zijn er eens geen twisten?:roll:

manta
11 december 2010, 00:05
Is Lincoln serieus dood?
Dat was toch die jongen van Marokkaanse afkomst?
Ik kom hier zelf niet zo veel meer, en let er niet op wie er wel of niet nog op zit, maar dat vind ik nu verschrikkelijk. Hij was toch maar rond de dertig?

Eén van de betere forummers hier ...:-(
Zowel in de serieuze subfora als in k&k een gemis ... :-(

Nierika
11 december 2010, 00:11
Lof der Zotheid, Eric Feremans, Willem 1940NLD, Baarle, Truder, Piet Hein, Praetorian, King of Beggars and Fleas, C2C, Bazilfunk, Ilfalco, Sinistra, Twanne...

Tja, de lijst is eindeloos als ik mijn oude berichten eens doorloop...

Nierika
11 december 2010, 00:12
Eén van de betere forummers hier ...:-(
Zowel in de serieuze subfora als in k&k een gemis ... :-(Jamaar, is die écht dood dan?

Maximus Aurelius
11 december 2010, 00:12
Ik mis MaXiMuS en Trajanu$



of nee, toch niet ;-)

Groentje-18
11 december 2010, 00:44
Jamaar, is die écht dood dan?

Helaas... :(

In S&M zag ik daar ooit een topic over staan dacht ik... het ging over eventuele woorden van de forummers hier voor zijn familie of in een rouwregister dus. :? :(
Surreële gedachte. :?

lombas
11 december 2010, 00:56
Ook tragisch: een forumlid van PI heeft enkele jaren geleden zelfmoord gepleegd.

Waarom is dat tragisch? De persoon koos er toch zelf voor?

lombas
11 december 2010, 00:56
Ik denk zelfs dat Kim ondertussen samen is met een andere forummer (en misschien al getrouwd?)

8O

Nice! :-D

Feiten?

daiwa
11 december 2010, 01:14
Helaas... :(

In S&M zag ik daar ooit een topic over staan dacht ik... het ging over eventuele woorden van de forummers hier voor zijn familie of in een rouwregister dus. :? :(

Klopt!

Inno
11 december 2010, 02:09
Peace Police Belgium :-D en waar is dien gewitte neger?

Nynorsk
11 december 2010, 02:11
8O

Nice! :-D

Feiten?

altijd tof om zoiets hier te weten te komen lijkt me :-D

den dinges
11 december 2010, 02:12
Nope , een plaatsje waar mensen terecht konden zonder "bepaalde" forummers" voor de voeten te lopen toch hun eigen mening konden verkondigen ... Zo was politics politics en dat ander dat ander ... Maar 't bleek dat sommigen het niet konden missen om haatdragend te zijn en op ex-spoken te gaan jagen en zo goedbedoelde initiatieven de grond in te boren ...
Shame on you Raf , shame on you ... Zou hij weten wat dat betekent, het woord " schaamte " ?

filosoof
11 december 2010, 02:34
4.999


Vwal�*, 't zit erop voor mij.
Ik bol het hier af. Zeker voor de eerstkomende maanden.
Misschien langer. (never say never, maar ge weet toch maar nooit)

Belangrijker dingen te doen.



't Was plezant.

't ga u allemaal goed.

Drinkt er ene.

Desi.En weg was hij...

Die mis ik.

Inno
11 december 2010, 02:36
En weg was hij...

Die mis ik.

Je hebt mij nu.

lombas
11 december 2010, 02:51
altijd tof om zoiets hier te weten te komen lijkt me :-D

Ja, 't zou vooral tof zijn voor haar.

:-)

Gewoon nogal 'direct', zo'n herinnering.

;-)

Zwartengeel
11 december 2010, 08:11
Tegendradigaard, schiet me nu ineens weer te binnen door de lijst met verjaardagen.

stab
11 december 2010, 08:17
(...)
Niemand die Egidius nog heeft gezien? (niet te verwarren met E.gidius...)Ik denk dat je wel mag verwarren.8-)

stab
11 december 2010, 08:20
Er was hier ooit een Dimitri uit Rotterdam. Ook in rook opgegaan :|Mss 'ns vragen aan Hertog, beiden zijn/waren leden vd Baarle werkgroep.
Hallo, Hertog?

Jazeker
11 december 2010, 08:22
Is Lincoln serieus dood?

Niemand die Egidius nog heeft gezien? (niet te verwarren met E.gidius...)

Lincoln is inderdaad helaas niet meer. Van vakantie per spoed teruggebracht, maar hulp mocht niet meer baten. Long-embolie. Na zijn voorspoedig herstel van een hersentumor dan nog wel. Ik kon die jongen (hij was ongeveer mijn leeftijd en noem mezelf graag nog een jongen) wel smaken. Nooit hoge woorden of schelden... ook al was ik het vaak niet met hem eens qua visie. Een moslim met een bescheiden en vredevolle mening.

Egidius en E.Gidius zijn dezelfde personen en voor zover ik weet gezond en in goede conditie en die post hier nog geregeld.

Nog vragen?

Jazeker
11 december 2010, 08:25
Jamaar, is die écht dood dan?

In 1 woord: Ja. Veel te jong. Of ik hem nu naar Marokko had willen sturen of hem hier laten blijven (hij integreerde heel goed), ik blijf naar zulke zaken kijken met een trieste blik.

Jazeker
11 december 2010, 08:37
Twee man en een paardenkop... Een "grote groep"... :lol:


Het heeft daar zelfs geen vijf minuten "lekker gelopen". Binnen de kortste keren zat het er bovenarms op onder de "grote groep" gelijkgestemde zielen. De reden waarom ze hier permanent geband werden, heeft hen ook daar de das omgedaan. Ene "Far" had daar niks mee te maken. Hij wees hen slechts op hun tekortkomingen. 8-)

En ze gingen politics.be nog wel van het internet weg concurreren.

:rofl:

Wat een triest zootje ongeregeld...

Ik mag dan triest zijn, maar als mijn privé gegevens hier op het forum worden gegooid dan voel ik me niet meteen verwant aan het trieste zootje dat jij op het oog hebt. Verschillende mensen zijn me toen gevolg en uiteindelijk werd de dader geband en kwam ik en de mensen die solidair (smerig woord in la belgique) met me waren ook terug.

En als je meer wil weten dan stuur je maar een PM. Eens iets anders dan mensen te proberen bannen. Misschien krijg je soms wel eens een verhaal te horen dat niet strookt met je Driehoeks-klikken.

Raf
11 december 2010, 08:49
Nope , een plaatsje waar mensen terecht konden zonder "bepaalde" forummers" voor de voeten te lopen toch hun eigen mening konden verkondigen ...
Nee hoor. Ardennees heeft hier letterlijk op dit forum gezegd dat het in hun bedoeling lag om politics.be weg te concurreren van het internet. Als ik eens veel tijd en goesting heb, zal ik het linkje eens terug opduikelen.

Zo was politics politics en dat ander dat ander ... Maar 't bleek dat sommigen het niet konden missen om haatdragend te zijn en op ex-spoken te gaan jagen en zo goedbedoelde initiatieven de grond in te boren ...
Shame on you Raf , shame on you ...
Je doet me te veel eer aan, vrees ik. Hoe zou ik nu jn mijn uppie zo'n "grote groep" gelijkgestemde zielen, die als allerbelangrijkste principe de vrijheid van meningsuiting naar voor schoven, uit balans hebben kunnen brengen? Iedereen mocht daar immers alles zeggen wat hij of zij maar wou. Ze zouden de moderatoren van politics.be eens een poepje laten ruiken. Het is op een manier jammer dat ze uit eerlijke schaamte het hele ding van het internet verwijderd hebben, want nu kan je natuurlijk niet meer gaan zien wat er daar werkelijk misliep, namelijk in de eerste plaats een volkomen gebrek aan inzet en interesse van de initiatiefnemers zelf om van dat forum iets te maken. Er was daar maar één topic dat het van bij het begin goed deed, en dat was het topic waarin volop door de bannelingen gebruld, getierd en gescholden werd op de op censuur beluste moderatoren en leden van politics.be. Toen ik me daar registreerde om ook mijn vrijheid van mening tot uitdrukking te brengen, duurde het welgeteld een kwartier voor men begon te knippen en bannen. Tot zover dus het met veel poeha aangekondigde "onaantastbare recht op vrije meningsuiting", waar het uiteindelijk toch allemaal om begonnen was... :-D

Wees eerlijk: dat forum mag dan al "goedbedoeld" geweest zijn (en eerlijk gezegd twijfel ik ernstig aan die goede bedoelingen), maar het was van bij de aanvang een lachtertje. En dat was zeker niet te wijten aan de leden, maar wel aan het volkomen gebrek aan duidelijke afspraken, inzet, ervaring en inzicht in de werking van een forum van de mensen die de boel daar moesten runnen. D�*t en dat alleen is de doodsteek geweest van dat ding.

PollyCorrect
11 december 2010, 09:28
Ik mag dan triest zijn, maar als mijn privé gegevens hier op het forum worden gegooid dan voel ik me niet meteen verwant aan het trieste zootje dat jij op het oog hebt. Verschillende mensen zijn me toen gevolg en uiteindelijk werd de dader geband en kwam ik en de mensen die solidair (smerig woord in la belgique) met me waren ook terug.

En als je meer wil weten dan stuur je maar een PM. Eens iets anders dan mensen te proberen bannen. Misschien krijg je soms wel eens een verhaal te horen dat niet strookt met je Driehoeks-klikken.

Ik zie in de draadjes over "bannen", verklikken, klikken, driehoeksverhoudingen,.. inderdaad verdacht vaak dezelfde namen opduiken (of zeg maar gerust: dezelfde naam)... wat een gezeik toch, en dat duurt al jaren. Misschien voor sommige mensen toch een soort van 'Eigen Leven' voorstellen?

Pelgrim
11 december 2010, 12:17
het laat zich eenvoudig samenvatten: uit protest tegen de forumdictatuur van politics.be, na de ban van o.a. Migrantenjong, had een grote groep malcontenten zich hier afgescheurd.

Als ik me goed herinner had Longhorn vanuit Amerika een hosting en dat nieuwe forum opgezet. Ik dacht dat onder andere Baseballpolitieker en Migrantenjong moderatoren waren.

Nou ja, dat liep daar allemaal lekker tot daar ene Far kwam opgedoken, de rest is geschiedenis

Niet overdrijven en niet liegen eh. Om te beginnen was dat geen 'grote groep', eerder een handvol mensen waarvan een aantal hier terecht werden geband. De overgrote meerderheid van dit forum bleef gewoon hier en had aan heel dat gezaag van die paar malcontenten niks.
De grap - en de ondergang - van dat antiforum was dat het werd opgestart als een forum waar alles kon en alles mocht en niet zou gemodereerd worden, maar in feite was het gewoon een zoveelste Blokketjesprojectje. Zodra ik daar de linkiewinkie kwam uithangen en effectief alles deed wat volgens hen toegelaten was, was het afgelopen. En wat Far deed paste ook in dat plaatje. We hebben gewoon de hypocrisie van Baseballpolitieker en de rest van die zagers aangetoond.

Xenophon
11 december 2010, 12:27
inderdaad, dit forum is op sterven na dood. Kapotgemaakt door de moderatie.

Een veelbelovende poging tot een nieuw forum, los van politics.be, werd vakkundig door Raf gefnuikt.

Ik begrijp niet hoe èèn enkele persoon een forum kan fnuiken?

kan je daarover niet wat uitwijden?

Pelgrim
11 december 2010, 12:29
Ik heb overigens toch niet de indruk dat dit forum 'op sterven na dood' is.

Xenophon
11 december 2010, 12:42
8O

Nice! :-D

Feiten?

Naar het schijnt zou ze ook een affaire hebben met HAMC.

Hertog van Gelre
11 december 2010, 12:43
Mss 'ns vragen aan Hertog, beiden zijn/waren leden vd Baarle werkgroep.
Hallo, Hertog?

Hallo stab,

Zeno, zwartengeel en jij hebben alledrie gelijk: Dimitri woonde in Rotterdam, is verhuisd naar Oost-Friesland en heeft vanaf het eerste uur belangrijke bijdragen geleverd aan de Baarle-Werkgroep. Hij is nog steeds dezelfde idealen toegedaan maar voorzover ik weet is hij niet meer op het forum actief, tenzij hij ondertussen post onder een nieuwe nick. Iets wat ik trouwens niet aanneem anders had ik het waarschijnlijk geweten.

Zwartengeel
11 december 2010, 13:09
Waar hangt Jaani tegenwoordig overigens uit? Die is ook al een paar maanden niet meer opgedaagd.

Duupje
11 december 2010, 13:33
Waar hangt Jaani tegenwoordig overigens uit? Die is ook al een paar maanden niet meer opgedaagd.

Die leeft nog altijd 'lang' en gelukkig. :p

Den Ardennees
11 december 2010, 14:02
De Anarchistische Bankier (ook gekend als Stratcat)

largo_w
11 december 2010, 14:08
Knuppel.

Ik weet dat ze vrijwillig wegblijft maar ik vind het jammer dat ze hier niet meer actief is.

Goed zot gij... 8O

Xenophon
11 december 2010, 14:19
Goed zot gij... 8O

Wat is er Largo? Heeft knuppel u in het verleden wat teveel door het hoenderhok gerammeld?

largo_w
11 december 2010, 14:19
Desiderius... :(
nooit te vergeten:
Pfffff.... pseudoproleten: dat rookt zichzelf de tering aan 5 - 10 € per dag, maar een groot gesneden kan er niet af. En ge ziet er toch zoooveel kreperen langs de straat tegenwoordig. :roll:
en
So ?

Het leven wordt voortdurend duurder. Learn to live with it.
Of stik erin voor mijn part...

De 'Robert Mugabe economics' van het neo-sos-commie gespuis worden overtuigender met de dag.

Wilt ge de pijn voor de proleten verzachten? Verlaag de taksen op tabak. Kunnen ze zich de tering smoren én een brood kopen. Prima toch?
Aaah good times

largo_w
11 december 2010, 14:20
Wat is er Largo? Heeft knuppel u in het verleden wat teveel door het hoenderhok gerammeld?

Verleden? Ik heb er nog geen jaar terug nog mee geforummed... Maar wie serieus denkt dat zij iets bijbrengt aan discussies; ja die is goed zot. Jah buiten mensen zoals U hé... die denken wel meer rare dingen.

Xenophon
11 december 2010, 14:38
Verleden? Ik heb er nog geen jaar terug nog mee geforummed... Maar wie serieus denkt dat zij iets bijbrengt aan discussies; ja die is goed zot. Jah buiten mensen zoals U hé... die denken wel meer rare dingen.

Ik ben dus niet zot, als ik u goed begrijp?

Nierika
11 december 2010, 14:50
Ik denk dat je wel mag verwarren.8-)

Neen hoor, waren wel degelijk twee verschillende dacht ik.
De één was heel wat linkser dan de ander, en de ander heel wat rechtser.

Nierika
11 december 2010, 14:54
Lincoln is inderdaad helaas niet meer. Van vakantie per spoed teruggebracht, maar hulp mocht niet meer baten. Long-embolie. Na zijn voorspoedig herstel van een hersentumor dan nog wel. Ik kon die jongen (hij was ongeveer mijn leeftijd en noem mezelf graag nog een jongen) wel smaken. Nooit hoge woorden of schelden... ook al was ik het vaak niet met hem eens qua visie. Een moslim met een bescheiden en vredevolle mening.

Egidius en E.Gidius zijn dezelfde personen en voor zover ik weet gezond en in goede conditie en die post hier nog geregeld.

Nog vragen?Wat erg!
Ik ben ook ongeveer zijn leeftijd...:cry:

lombas
11 december 2010, 16:09
Mja, met DAB/Desi/Perci/La Chunga/Zijne Heerlijkheid was het inderdaad nog goed vertoeven...

Sjaax
11 december 2010, 16:19
Willem1940NLD mis ik. Een typische Wilders-aanhanger. Niet piepjong meer, Limburger, wantrouwig tegenover alles wat niet uit zijn streek kwam.
Ik leerde veel over zijn kronkelige gedachten.

largo_w
11 december 2010, 16:28
Ik ben dus niet zot, als ik u goed begrijp?

Neen daar schort iets anders... Ik kan het niet beschrijven, kan jij helpen?

Firestone
11 december 2010, 16:55
On topic: Pietje, Moneta, ingenious, Monocle, nubian, sinan123/smurfje, ...
En in een ander register: Peace :mrgreen:Bij die ...
La Chunga, Percalion, Dies, puud, Kim, André de Hollander, ...

largo_w
11 december 2010, 17:00
Bij die ...
La Chunga, Percalion, Dies, puud, Kim, André de Hollander, ...

Die is nog actief denk ik... nee?
En die tweede, ja, dat was nog eens plezant lezen... ach :-(

Den Ardennees
11 december 2010, 17:15
weet er iemand wat er met de Limburgse Leeuw is gebeurd?

Groentje-18
11 december 2010, 17:44
Lincoln is inderdaad helaas niet meer. Van vakantie per spoed teruggebracht, maar hulp mocht niet meer baten. Long-embolie. Na zijn voorspoedig herstel van een hersentumor dan nog wel. Ik kon die jongen (hij was ongeveer mijn leeftijd en noem mezelf graag nog een jongen) wel smaken. Nooit hoge woorden of schelden... ook al was ik het vaak niet met hem eens qua visie. Een moslim met een bescheiden en vredevolle mening.

Egidius en E.Gidius zijn dezelfde personen en voor zover ik weet gezond en in goede conditie en die post hier nog geregeld.

Nog vragen?

Verdorie, wat een pech (en pech is nog heel zwak uitgedrukt). :?

Nynorsk
11 december 2010, 18:03
Tja, ik had ook de stellige indruk dat Hallebarde al een tijdje terug was.

On topic: Pietje, Moneta, ingenious, Monocle, nubian, sinan123/smurfje, ...
En in een ander register: Peace :mrgreen:

Peace :-D
zalig :-D

Den Ardennees
11 december 2010, 18:53
Peace :-D
zalig :-D

weet jij niet wat er met Stratcat is gebeurd?

Nynorsk
11 december 2010, 18:56
weet jij niet wat er met Stratcat is gebeurd?

euh, lol?
neeje, dat weet ik niet.
maar je moet het eens vragen aan Fatalistische Fakir.

MaGNiFiCaT
11 december 2010, 19:21
het laat zich eenvoudig samenvatten: uit protest tegen de forumdictatuur van politics.be, na de ban van o.a. Migrantenjong, had een grote groep malcontenten zich hier afgescheurd.

Als ik me goed herinner had Longhorn vanuit Amerika een hosting en dat nieuwe forum opgezet. Ik dacht dat onder andere Baseballpolitieker en Migrantenjong moderatoren waren.

Nou ja, dat liep daar allemaal lekker tot daar ene Far kwam opgedoken, de rest is geschiedenis


Alles is door gewoon uitgedoofd, en eigenlijk heeft het vuur nooit echt geflakkerd daar. Het bleef bij smeulen.

Zouden BBP en MJ nooit een overbruggingsaccount hebben aangemaakt hier?

Zwartengeel
11 december 2010, 22:26
Wie herinnert er zich Isabella nog? En haar billen-topic? :-D

Raf
11 december 2010, 22:45
Zouden BBP en MJ nooit een overbruggingsaccount hebben aangemaakt hier?

Tientallen zelfs. :-P

Eberhard Leclerc
11 december 2010, 23:39
Starkad

Ik zou hem graag terugzien. Hadden ze nooit mogen bannen. Zat weinig hypocrisie bij. Geen slappe thee.

Semi-impliciete (doods)bedreigingen op het forum.
Expliciet op de PM

Starkie aan het gangstarappen :



Het maakt niet uit hoe stoer je bent,
ik shot in uw ballen en maak u impotent.

jeweetzelluf

Nierika
12 december 2010, 00:38
Die is nog actief denk ik... nee?
En die tweede, ja, dat was nog eens plezant lezen... ach :-(Moet jij je nick nu niet veranderen in Durango? :-)

Scherven A. Mok
12 december 2010, 08:26
Starkad

Ik zou hem graag terugzien. Hadden ze nooit mogen bannen. Zat weinig hypocrisie bij. Geen slappe thee.

Semi-impliciete (doods)bedreigingen op het forum.
Expliciet op de PM

Starkie aan het gangstarappen :



jeweetzelluf

Ik mis skill effect wel eens als ik jouw gedoe hier te lezen krijg. Maar die zit ergens de kanten van Kroatië ofzo denk ik.

Jazeker
12 december 2010, 13:34
euh, lol?
neeje, dat weet ik niet.
maar je moet het eens vragen aan Fatalistische Fakir.

:-D

Jazeker
12 december 2010, 13:41
Er zijn er hier velen die ik mis... Knuppel, Percalion, Pietje (ook al waren we elkaars tegengestelden - en in zijn beginnerdagen gebruikte hij zowat om het woord een komma maar dat had hij verleerd... de vakbond heeft hem blijkbaar op een taalcursus gestuurd ;-) ) ), Kim, Doggie, nounou, astemblieftmensen, ... ik vergeet er een hoop maar ik heb dan ook hersenschade opgelopen.

Jazeker
12 december 2010, 13:42
Verdorie, wat een pech (en pech is nog heel zwak uitgedrukt). :?

Inderdaad heel zwak uitgedrukt.

Raf
12 december 2010, 13:48
Ik mag dan triest zijn, maar als mijn privé gegevens hier op het forum worden gegooid dan voel ik me niet meteen verwant aan het trieste zootje dat jij op het oog hebt. Verschillende mensen zijn me toen gevolg en uiteindelijk werd de dader geband en kwam ik en de mensen die solidair (smerig woord in la belgique) met me waren ook terug.

En als je meer wil weten dan stuur je maar een PM. Eens iets anders dan mensen te proberen bannen. Misschien krijg je soms wel eens een verhaal te horen dat niet strookt met je Driehoeks-klikken.

Ik zit nog altijd te wachten op dat verhaal...

filosoof
12 december 2010, 15:26
Alles is door gewoon uitgedoofd, en eigenlijk heeft het vuur nooit echt geflakkerd daar. Het bleef bij smeulen.

Zouden BBP en MJ nooit een overbruggingsaccount hebben aangemaakt hier?Baseballpolitieker en Migrantenjong moderatoren :lol:

Maximus Aurelius
12 december 2010, 15:29
baseballp en migrantenj waren best sympa

van mij mogen die terug

Maximus Aurelius
12 december 2010, 15:30
ik vind die virtuele doodstraf toch ietsje overdreven...

van Maerlant
12 december 2010, 18:54
Stubaf was altijd vriendelijk tegen mij.

MaGNiFiCaT
12 december 2010, 23:19
Tientallen zelfs. :-P

Wil je ze me eens doorgeven aub?