PDA

View Full Version : Vlaams blokker vergiftigd mierennest


benji
28 mei 2004, 09:46
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

Griffin
28 mei 2004, 09:48
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

U koopt De Morgen??? :D :D :D

Spolpoel
28 mei 2004, 09:50
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

Heeft Piano klacht ingediend bij het CGKR en Gaia al ingelicht? :lol:

Dilbert
28 mei 2004, 09:51
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik was net van plan om iets gelijkaardig te posten.

De Garde
28 mei 2004, 09:52
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

Heeft Piano klacht ingediend bij het CGKR en Gaia al ingelicht? :lol:

Lach niet! Volgens 'Het Nieuwsblad' wilde GAIA zondag gaan betogen tegen de plechtige communieviering in Gistel omdat de priester aan ieder kind een goudvisje in een plastic zakje wou geven (zoals op de kermis).

Daarmee weten we ook weer wat de eerwaarde herder van Gistel als politieke overtuiging heeft!

Griffin
28 mei 2004, 09:57
Heeft Piano klacht ingediend bij het CGKR en Gaia al ingelicht? :lol:

Lach niet! Volgens 'Het Nieuwsblad' wilde GAIA zondag gaan betogen tegen de plechtige communieviering in Gistel omdat de priester aan ieder kind een goudvisje in een plastic zakje wou geven (zoals op de kermis).

Daarmee weten we ook weer wat de eerwaarde herder van Gistel als politieke overtuiging heeft!

Ocharm die visjes :(
Die herder geeft blijk van weinig respect voor leven, op die manier!
Maar goed, hem laten zwemmen in een bad vol haaien zou net een te strenge straf zijn :P :twisted:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 10:03
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

zolang ze maar geen mestkevers uitmoorden :mrgreen:

X_MAN
28 mei 2004, 10:28
VLAAMS BLOKKER SLAAT VLIEG DOOD ! :twisted:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 10:31
VLAAMS BLOKKER SLAAT VLIEG DOOD ! :twisted:

tss.. en zelf zeggen ze dat ze geen vlieg kwaad zouden doen..

Hoe hypocriet!

Pelgrim
28 mei 2004, 10:32
Zeg mannekes... :evil:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 10:34
Zeg mannekes... :evil:

linkiewinkievlaamsnationalist misbruikt emoticon te politics.be !!

Griffin
28 mei 2004, 10:36
Zeg mannekes... :evil:

linkiewinkievlaamsnationalist misbruikt emoticon te politics.be !!

Ik heb anders zwaardere emoticonabuse van uwen kant gezien bij de Koetjes en de Kalfjes, Paulus! :twisted:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 10:37
linkiewinkievlaamsnationalist misbruikt emoticon te politics.be !!

Ik heb anders zwaardere emoticonabuse van uwen kant gezien bij de Koetjes en de Kalfjes, Paulus! :twisted:

http://users.pandora.be/webruimtev/rollbigtime.gif

ik mag dat; ben geen vlaamsnationalist.

Philips Inc.
28 mei 2004, 10:37
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

zolang ze maar geen mestkevers uitmoorden :mrgreen:

:twisted:

Philips Inc.
28 mei 2004, 10:38
Ik heb anders zwaardere emoticonabuse van uwen kant gezien bij de Koetjes en de Kalfjes, Paulus! :twisted:

http://users.pandora.be/webruimtev/rollbigtime.gif

ik mag dat; ben geen vlaamsnationalist.

aan de kleuren van uw smiley te zien wel: zwart-geel :P

:morning:

Griffin
28 mei 2004, 10:39
Ik heb anders zwaardere emoticonabuse van uwen kant gezien bij de Koetjes en de Kalfjes, Paulus! :twisted:

http://users.pandora.be/webruimtev/rollbigtime.gif

ik mag dat; ben geen vlaamsnationalist.

:crazyeye:

http://users.pandora.be/webruimtev/dolf.GIF

http://users.pandora.be/webruimtev/stalin.gif

Moby
28 mei 2004, 10:39
VLAAMS BLOKKER SLAAT VLIEG DOOD ! :twisted:

tss.. en zelf zeggen ze dat ze geen vlieg kwaad zouden doen..

Hoe hypocriet!

:lol:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 10:42
http://users.pandora.be/webruimtev/rollbigtime.gif

ik mag dat; ben geen vlaamsnationalist.

:crazyeye:

http://users.pandora.be/webruimtev/dolf.GIF

http://users.pandora.be/webruimtev/stalin.gif

da's ne groten hé :P

'k zal es ne fijnere maken (azzek daar goesting voor heb - ben linkiewinkie weet je wel.. - )

Dixie
28 mei 2004, 10:45
een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!

er wordt verwacht dat hij zich zal moeten verantwoorden voor genocide op een hele stam

The Paulus Experience
28 mei 2004, 10:59
moet 'vergiftigt' niet vervangen worden door 'neukt' in de titel?

Erw
28 mei 2004, 11:01
Als het zwarte mieren waren dan is er misschien wel sprake van racisme! Wat is het telefoonnummer van dat Centrum voor Gelijke dinges nu weer?

Philips Inc.
28 mei 2004, 11:04
0800-55 55 55 (vragen naar Hete Marta)

doornroosje
28 mei 2004, 11:05
Vermits het cirkus in Belgie niet meer met dieren mag werken,word in de toekomst nog alleen beroep gedaan op linkiewinkies en op vlaams blokkers, zij zullen in de toekomst de arena bevolken en hopelijk terug veel volk naar het cirkus lokken.
Om het publiek niet te veel af te schrikken zal dit alles achter veilige tralies gebeuren.
Eerste voorstelling op 13 juni, komen ook bekende cirkusclowns zoals daar zijn verhofstadt ,de wael,somers,steve stunt,l.michel,de gucht
onkeldinges,boer swa,de winter en uit het buitenland e.di pupo hun medewerking verlenen aan dit groots opgezet spektakel.
Het hoeft niet gezegd dat dit schouwspel volledig gratis word aangeboden door de heer stevaert.
Met medewerking van vld,spa cd&v,vb,bub,,lsp,groen,spirit en nva.

The Paulus Experience
28 mei 2004, 11:06
Vermits het cirkus in Belgie niet meer met dieren mag werken,word in de toekomst nog alleen beroep gedaan op linkiewinkies en op vlaams blokkers, zij zullen in de toekomst de arena bevolken en hopelijk terug veel volk naar het cirkus lokken.
Om het publiek niet te veel af te schrikken zal dit alles achter veilige tralies gebeuren.
Eerste voorstelling op 13 juni, komen ook bekende cirkusclowns zoals daar zijn verhofstadt ,de wael,somers,steve stunt,l.michel,de gucht
onkeldinges,boer swa,de winter en uit het buitenland e.di pupo hun medewerking verlenen aan dit groots opgezet spektakel.
Het hoeft niet gezegd dat dit schouwspel volledig gratis word aangeboden door de heer stevaert.
Met medewerking van vld,spa cd&v,vb,bub,,lsp,groen,spirit en nva.

't schijnt dat ze de blokkers op stal gaan laten staan :mrgreen:

parcifal
28 mei 2004, 11:06
Haha, de mestkevers tegen de mieren!!!

Vandaag in een vlaamse krant :
Uit een interview met Karel De Gucht.


Nee, ik stel mij zeker niet berustend op tegenover het Vlaams Blok. In de leiding van het Vlaams Blok zitten er een paar uitgesproken fascisten, zoals Philip Dewinter en Frank Vanhecke.

Dat soort mensen zie ik perfect functioneren als kampbewaker.

Ik blijf erbij dat de Blok-leiding bestaat uit mestkevers die op een systematische manier problemen in de maatschappij proberen uit te buiten. En de kiezers van het Blok? Je hebt een minderheid van pure racisten. Je hebt een tweede groep die het moeilijk hebben met de migranten. En dan is er de grote groep ‘sleutelgatkiezers’. Ze blazen hun eigen probleem op tot een grote maatschappelijke kwestie. Het Blok is de ideale bestemming voor evasief gedrag.

Dat zijn geen linkse of rechtse, maar ontevreden kiezers.” Die door democratisch politici nauwelijks nog worden terechtgewezen.

De Blok-kiezer lijkt stilaan een heilige. “Ik heb het erg moeilijk met die vergoelijking van de Vlaams Blokkiezers.

Ik ben niet tegen hen, maar zij zijn wel verantwoordelijk voor het feit dat het Vlaams Blok groeit. Wie voor het Vlaams Blok stemt, stemt op een partij waarvan in Limburg een gemeenteraadslid drugs dealt en waarvan in Sint-Niklaas een gemeenteraadslid een aantal cafégangers ondersteboven schiet. En de grote verdediger van het Blok op het racismeproces in Gent, Rob Verreycken, slaat zijn vrouw blijkbaar bont en blauw. Daar stemmen de Blok-kiezers dus op. Moeten we die kiezers continu als doetjes behandelen?

Ik vind van niet. Op de duur kom je in een politieke cultuur terecht waarin je niets meer mag zeggen.

The Paulus Experience
28 mei 2004, 11:09
Haha, de mestkevers tegen de mieren!!!

Vandaag in een vlaamse krant :
Uit een interview met Karel De Gucht.


Nee, ik stel mij zeker niet berustend op tegenover het Vlaams Blok. In de leiding van het Vlaams Blok zitten er een paar uitgesproken fascisten, zoals Philip Dewinter en Frank Vanhecke.

Dat soort mensen zie ik perfect functioneren als kampbewaker.

Ik blijf erbij dat de Blok-leiding bestaat uit mestkevers die op een systematische manier problemen in de maatschappij proberen uit te buiten. En de kiezers van het Blok? Je hebt een minderheid van pure racisten. Je hebt een tweede groep die het moeilijk hebben met de migranten. En dan is er de grote groep ‘sleutelgatkiezers’. Ze blazen hun eigen probleem op tot een grote maatschappelijke kwestie. Het Blok is de ideale bestemming voor evasief gedrag.

Dat zijn geen linkse of rechtse, maar ontevreden kiezers.” Die door democratisch politici nauwelijks nog worden terechtgewezen.

De Blok-kiezer lijkt stilaan een heilige. “Ik heb het erg moeilijk met die vergoelijking van de Vlaams Blokkiezers.

Ik ben niet tegen hen, maar zij zijn wel verantwoordelijk voor het feit dat het Vlaams Blok groeit. Wie voor het Vlaams Blok stemt, stemt op een partij waarvan in Limburg een gemeenteraadslid drugs dealt en waarvan in Sint-Niklaas een gemeenteraadslid een aantal cafégangers ondersteboven schiet. En de grote verdediger van het Blok op het racismeproces in Gent, Rob Verreycken, slaat zijn vrouw blijkbaar bont en blauw. Daar stemmen de Blok-kiezers dus op. Moeten we die kiezers continu als doetjes behandelen?

Ik vind van niet. Op de duur kom je in een politieke cultuur terecht waarin je niets meer mag zeggen.

vrije meningsuiting zeggen ze zelf, dus het mag, Karel.

Philips Inc.
28 mei 2004, 11:11
Als je op de VLD stemt, stem op je mensen die in hun tuin andermans kinderen afschieten, die machtsmisbruik plegen als hun auto wordt weggesleept, etc ...

The Paulus Experience
28 mei 2004, 11:12
Als je op de VLD stemt, stem op je mensen die in hun tuin andermans kinderen afschieten, die machtsmisbruik plegen als hun auto wordt weggesleept, etc ...

:twisted: mag ook wel gezegd worden

parcifal
28 mei 2004, 11:13
Als je op de VLD stemt, stem op je mensen die in hun tuin andermans kinderen afschieten, die machtsmisbruik plegen als hun auto wordt weggesleept, etc ...
etc...?????
Elaboreer eens. :)

doornroosje
28 mei 2004, 11:15
0800-55 55 55 (vragen naar Hete Marta)

ZEg,ik kreeg daar nen dove pater aan de lijn,ik had nochtans gebeld voor hete marta! :roll:

Philips Inc.
28 mei 2004, 11:20
Als je op de VLD stemt, stem op je mensen die in hun tuin andermans kinderen afschieten, die machtsmisbruik plegen als hun auto wordt weggesleept, etc ...
etc...?????
Elaboreer eens. :)

op een partij met een ex-voorzitter die rondrijdt met een Porsche die evenveel kost per maand als het loon van arbeider (199.999 jobs! :twisted: ), op een partij die waarvan de premier reeds 20 jaar lang de plak zwaait (net niet zo lang als Dillen bij het VB), op een partij die de hoofddoeken wil verbieden, ...

Al kan het altijd erger:

" Ons dossier over Di Rupo was eigenlijk ingesloten. Wij hebben de politiegetuigen ondervraagt die u ons heeft aangewezen. Ja, zij hebben ongeveer bevestigd wat zij u gezegd hadden. Ik was er persoonlijk. Maar uiteindelijk hebben ze alles opnieuw ontkent. Andere politiemensen zijn gestuurd geweest om hen opnieuw te ondervragen en weldra gaven ze een tegengestelde versie." Verklaring van een Belgische politieagent aan onze redactie, omtrent de getuigenis van twee politieagenten van Bergen (stad waar Elio di Rupo ondertussen burgemeester is) die de ex vice-president en huidige voorzitter van de PS twee keer betrapten, in zijn auto, bij het meer van Gran Large, met een jongen van 12 en een van 13 jaar, ontbloot, in zijnauto.

Ziedaar, hoe het Belgisch gerecht er in slaagt om delicate zaakjes op te lossen. Indien de eerste aanhoring (door joernalisten ) en de tweede aanhoring(door de politie) niet overeeenstemmen, dan aanhoort men zoveel keer als nodig is om de compromiterende getuigen te doen wijken. Zonder vorm van proces. Aangaande de getuigenis van de twee jonge jongens die nu volwassen zijn : zij zijn weggemaakt. Zij bestaan niet meer! ( Vrij vertaald uit het Frans)

Philips Inc.
28 mei 2004, 11:25
Schepenen-praktijken of georganiseerde corruptie

Oppositiepartij Vlaams Blok ruikt een buitenkans en trekt naar de diensten van de stadsontvanger. Daar pluizen Dewinter en co op 11 maart de onkostenrekeningen uit en weten zij te melden dat ook de leden van het Antwerpse schepencollege boter op het hoofd hebben. Zij beschikken ook over Visa-kaarten van de stad en hebben daar, net zoals de poltietop, ongehoorde privé-uitgaven mee gedaan.
Juridisch is er niets op aan te merken dat belastingsgeld besteed wordt aan (blijkbaar nauwelijks in richtlijnen vastgelegde) uitgaveposten als kleding, relatiegeschenken en restaurantbezoek, omdat dat kosten zijn die eigen zijn aan het ambt. Maar er zijn toch vragen te stellen bij de aankoop van luxe-artikelen (parfum, dure kleding) en overnachtingen in peperdure hotels. Sommige schepenen slagen er ook in bepaalde uitgaven zonder betalingsbewijzen of buiten de gestelde aangiftetermijn goedgekeurd te krijgen.
De schepenen verdedigen zich door erop te wijzen dat hun uitgaven een logisch gevolg zijn van hun ambt, maar ook door uit te laten schijnen dat het algemeen aanvaarde aanvullingen zijn op het 'magere' loon van stadsbestuurder.
Agalev-secretaris Jos Geysels is op 12 maart de eerste om zijn schepenen - Erwin Pairon en Chantal Pauwels - toch aan te manen hun aankopen terug te storten aan de stad. Vlaams minister van binnenlandse zaken Van Grembergen suggereert op 13 maart dat het beter zou zijn dat alle schepenen hun politieke verantwoordelijkheid zouden nemen voor de misbruiken in de ambtenarij en hun eigen, voor de publieke opinie onhoudbare positie en ontslag te nemen. De vier VLD-schepenen (Luc Bungeneers, Ann Coolsaet, Dirk Grootjans, Leo Delwaide) nemen dan ook ontslag, gevolgd door de twee CD&V-schepenen (Eric Antonis, Marc Van Peel) en na een bijzondere bijeenkomst van het schepencollege ook de overige vier schepenen van Agalev (Erwin Pairon, Chantal Pauwels) en SP.A (Kathy Lindekens, Tuur Van Wallendael). Burgemeester Detiège blijft nog op post om eigenhandig de stad te besturen, totdat zij afgelost wordt.
Een jaar later is het Antwerps parket klaar met haar onderzoek. Het komt eind maart 2004 tot het besluit dat er geen regels waren voor wat nu precies een ambtsgebonden uitgave is en dat er dan ook geen sprake kan zijn van overtredingen. De schepenen worden dus niet vervolgd voor hun vermoedelijke misbruik van de kredietkaarten. Uitgezonderd de groene en veelgeplaagde schepen Chantal Pauwels: die wordt verdacht van valsheid in geschrifte en moet voor de correctionele rechtbank zich komen verantwoorden. Burgemeester Janssens en Groen!-voorzitter Vera Dua dringen niet aan op ontslag. Pauwels zelf verklaart dat een administratieve fout in de verwerking van haar onkosten aan de basis ligt van het 'misdrijf'. Het gaat hier overigens over de inbrenging van één etentje. Maar Pauwels riskeert wel een boete van 1.000 tot 80.000 euro en een celstraf van tien jaar.

Luddo
28 mei 2004, 11:30
Uit goedingelichte bron heb ik vernomen dat een VB-raadslid een stinkende scheet heeft gelaten. Het gevaar bestaat dat, als alle 800000 VB-kiezers ook stinkende scheten laten, dat de Kyotonorm niet zal gehaald worden. Daarom zal preventief worden opgetreden en de VB-schetenlater zal opgepakt worden en in een cocon (niet cordon!) worden opgesloten.

thePiano
28 mei 2004, 11:33
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

Zielige poging om een drugsdealer, een moordenaar, een vrouwenmishandelaar en een hondenwurger te verschonen. Wansmakelijk!

X_MAN
28 mei 2004, 11:34
Oh maar GEORGANISEERDE CORRUPTIE is niks in vergelijking met de laffe moord op mieren ! :twisted:

is als het verschil tussen hemel en hel.... :twisted: :wink: :wink:

Hemel is als...
... een Vlaams salaris, een Duitse auto, Chinees eten en een Thaise vrouw.

Hel is als...
... een Vlaamse vrouw, Duits eten, een Chinese auto en een Thais salaris.

Erw
28 mei 2004, 11:40
En zonder Dewinter z'n neus wist geen mens ervan. 't wordt opeens zo heel erg duidelijk waarom de beleidspartijen 't Vlaams Blok zien als de doodsvyand. :oops::oops::oops:Ze klappen uit de school, oeps onze kiezers gaan niet meer correct zijn:oops::oops::oops:

(Smileys analoog aan de Vlaams Blok Bashers hier).

Tzuvar Raemborr
28 mei 2004, 12:13
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

Jamaar, da waren allochtone mieren, die kwamen van de buurman! Dus hij stond toch wel volledig in zijn recht zeker!

Herman Desmedt ©HD
28 mei 2004, 13:11
Als je op de VLD stemt, stem op je mensen die in hun tuin andermans kinderen afschieten, die machtsmisbruik plegen als hun auto wordt weggesleept, etc ...

:twisted: mag ook wel gezegd worden

Ha neen, dat past niet in het kraam van ThePiano. !
Indien het VB-ers waren dan was het duidelijk: dan waren alle VB-ers kindermoordenaars en machtsmisbruikers.

Ben ik dan toch niet de enige die valse noten hoort in dat pianospel ?

Tzuvar Raemborr
28 mei 2004, 13:15
:twisted: mag ook wel gezegd worden

Ha neen, dat past niet in het kraam van ThePiano. !
Indien het VB-ers waren dan was het duidelijk: dan waren alle VB-ers kindermoordenaars en machtsmisbruikers.

Ben ik dan toch niet de enige die valse noten hoort in dat pianospel ?

Zijn valse noten zijn de enige toetsen die niet ontbreken :)

rookie
28 mei 2004, 13:43
:twisted: mag ook wel gezegd worden

Ha neen, dat past niet in het kraam van ThePiano. !
Indien het VB-ers waren dan was het duidelijk: dan waren alle VB-ers kindermoordenaars en machtsmisbruikers.

Ben ik dan toch niet de enige die valse noten hoort in dat pianospel ?

Zou er nog iemand luisteren naar die kakafonie ? :lol:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 13:45
't moet mij van't hart ; er staat een enorme DT fout in de titel

Tegendradigaard
28 mei 2004, 13:50
Tja en dan open ik ne gelijkaardigen topic en die is dus echt waar en nu blijkt dat er hier lolbroeken zijn die er mee lachen en mijne forum wordt nu gesloten omdat der al ne forum over bestaat.

Maar mijn moordpartij heeft echt plaatsgevonden. Ik heb nog net met de moordenaar gepraat.

Een ontgoochelde tegendradigaard. Jullie nemen dat niet serieus genoeg. Zeg nie dat ik jullie niet gewaarschuwd heb he.

shit zeg ik zou naam en adres kunnen geven van die Vlaams Blokker die dat deze morgend echtig en techtig gedaan heeft.

die moderators is ne Vlaams Blokker denk ik.

Griffin
28 mei 2004, 13:50
't moet mij van't hart ; er staat een enorme DT fout in de titel

Mazouteren die titel! :P

Distel
28 mei 2004, 15:00
De morgen 28-05-2003 :

een gemeenteraadslid van het Vlaams Blok heeft een voledige mierennest vermoord!
De mieren die afkomstig waren van de buren werkte al langer op de man zijn zenuwen .
De agresieve blokker heeft al de beestjes vermoord !!

Zielige poging om een drugsdealer, een moordenaar, een vrouwenmishandelaar en een hondenwurger te verschonen. Wansmakelijk!

En over wansmakelijke praktijken, daar weet jij alles over he?

Herman Desmedt ©HD
28 mei 2004, 23:04
Vlaams blokker verdelgt mierenest.
Vlaams blokker slaat mug dood.
Vlaams blokker verdelgt huisstofmijten.
Vlaams blokker bestrijdt microben.

...

't wordt tijd dat ik die Vlaams Blokker eens uitnodig, want er zitten nogal wat mieren in mijn tuin, ik heb een hekel aan muggen en ander ongedierte. Ik vermoed dat er achter de piano ook nog wat te vinden is.

Het Skill Effect
28 mei 2004, 23:31
:crazyeye:

http://users.pandora.be/webruimtev/dolf.GIF

http://users.pandora.be/webruimtev/stalin.gif

da's ne groten hé :P

'k zal es ne fijnere maken (azzek daar goesting voor heb - ben linkiewinkie weet je wel.. - )


http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/turb/sleep-w.gif

Het Skill Effect
28 mei 2004, 23:32
http://instagiber.net/smiliesdotcom/contrib/turb/oogle.gif