PDA

View Full Version : Vlaams Blokker probeert hond te wurgen


Pat
28 mei 2004, 15:19
Een OCMW raadslid van het Vlaams Blok heeft gisterenochtend in Diest het hondje van zijn ex-vriendin proberen te wurgen. Johan Saenen had op straat ruzie met zijn ex-vriendin Rita Meubis. Uiteindelijk koelde hij zijn woede op haar enkele maanden oude maltezer: Saenen greep het dier naar de keel en volgens getuigen vermorzelde hij het. De hond ligt in coma. Het parket bevestigt dat Meubis klacht indiende wegens bedreigingen.

Volgende week in uw krant: Vlaams Blokker bijt Chetlandpony :lol:

Tzuvar Raemborr
28 mei 2004, 15:20
Vlaams Blokker pist naast toiletpot.

jules
28 mei 2004, 15:23
er zijn zo al drie topics naar koetjes en kalfjes verhuisd. hint.

Griffin
28 mei 2004, 15:30
Vlaams Blokker pist naast toiletpot.

Onze buurman mazouteerde onze grond! :shock:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 15:31
OMG gaan die topics over die kuthond hier BLIJVEN komen? :roll2:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 15:32
Vlaams Blokker pist naast toiletpot.

Onze buurman mazouteerde onze grond! :shock:

oei.. centrum Leman inschakelen! eigen grond eerst!

VlaamseBelg
28 mei 2004, 15:32
Ik vind het heel erg voor al die wanna-be politici dat die vrouwen net nu moeilijk beginnen doen, vlak voor de verkiezingen, en dat die smerige honden dan nog eens mee doen ook.

Waar gaat het toch naar toe???

Nee, echt waar, als gelijk welke kandidaat van gelijk welke partij over de schreef gaat, dan wordt dat uitgebreid vermeld in de media, en maar goed ook vind ik. Niet dat dat iets zegt over de partij, maar het toont dat kop-stemmen eigenlijk een sprong in een donker gat zijn.

En wie zegt dat een onperfecte mens geen goed leider kan zijn? Met z'n grenzen natuurlijk, maar Clinton deed zijn job niet slecht, ook al was hij een mislukt echtgenoot. Geweld is dan wel weer iets speciaal he... Ik had een leraar die met de bordveger smeet in Vilvoorde, ik had een hekel aan hem, maar ik was wel een en al aandacht! :lol:

Griffin
28 mei 2004, 15:38
Onze buurman mazouteerde onze grond! :shock:

oei.. centrum Leman inschakelen! eigen grond eerst!

Bwa, de Vlaamse Milieu-inspectie of hoe dat ook heet kon er ook niet mee lachen, em heeft een gepeperde rekening gekregen... en eigenlijk moeten ze alles nog afgraven ook, maar dat wil ie voorlopig niet betalen... Stuurt ie de politie maar op ons af omdat er wat takjes over zijn netjes op 1m50 geknipt haagje hangen... :) Meer blauw op straat! :P

Pat
28 mei 2004, 15:41
er zijn zo al drie topics naar koetjes en kalfjes verhuisd. hint.

Maar als je drie topics publiceert over dezelfde feiten dan lijkt het wel drie maal erger. :lol:

The Paulus Experience
28 mei 2004, 15:41
oei.. centrum Leman inschakelen! eigen grond eerst!

Bwa, de Vlaamse Milieu-inspectie of hoe dat ook heet kon er ook niet mee lachen, em heeft een gepeperde rekening gekregen... en eigenlijk moeten ze alles nog afgraven ook, maar dat wil ie voorlopig niet betalen... Stuurt ie de politie maar op ons af omdat er wat takjes over zijn netjes op 1m50 geknipt haagje hangen... :) Meer blauw op straat! :P

tss.. de gemazouteerde pipo

Als 'em te veel van z'n kloten maakt, moet ge es nagaan wat er allemaal te dicht bij de perceelgrens staat. Lekker zuur doen.
:wink:

Griffin
28 mei 2004, 15:44
... Ik had een leraar die met de bordveger smeet in Vilvoorde, ik had een hekel aan hem, maar ik was wel een en al aandacht! :lol:

Ik had ook zo'n leerkracht, maar ik had er helemaal geen hekel aan :) Was best wel grappig als zo'n onoplettende, tetterende klasgenoot plots een krijtje tegen zijn/haar voorhoofd kreeg.
Zelfs op de universiteit in Nederland was er een prof die dat regelmatig deed. "Mag ik ook even de aandacht van de heren daarginds?"

bruut geweld
28 mei 2004, 15:46
pff die blokkers kunnen precies hun vrouwen niet houden ...


misschien dat die vrouwen na een blokker toch liever een "zuiders" type willen ?... :lol:
weliswaar aangepast !

jules
28 mei 2004, 15:50
... Ik had een leraar die met de bordveger smeet in Vilvoorde, ik had een hekel aan hem, maar ik was wel een en al aandacht! :lol:

Ik had ook zo'n leerkracht, maar ik had er helemaal geen hekel aan :) Was best wel grappig als zo'n onoplettende, tetterende klasgenoot plots een krijtje tegen zijn/haar voorhoofd kreeg.
Zelfs op de universiteit in Nederland was er een prof die dat regelmatig deed. "Mag ik ook even de aandacht van de heren daarginds?"

ik heb ooit een lerares gehad die in de les steeds zachter begon te praten, en dan, als je bijna in slaap lag en het totaal niet verwachte- opeens begon te roepen.
Ik ben van klas veranderd :oops:

Bloxbuster
28 mei 2004, 15:56
ooooooooooooo, oesje poesje oesje, het was mij het weekje wel hoor oooooooooooooooo :mrgreen: wa gaat het van tweekend zijn en volgende week , hou mijn hart al vast oooooooooo die blokpartij een wrede partij, mens zou voor minder aan de xanax geraken, ma de sex lukt dan zo goed niet meer oooooooooo

Griffin
28 mei 2004, 16:10
ik heb ooit een lerares gehad die in de les steeds zachter begon te praten, en dan, als je bijna in slaap lag en het totaal niet verwachte- opeens begon te roepen.
Ik ben van klas veranderd :oops:

Bij ons deed er ooit es iemand het licht uit in de aula... *g* Docent stapte woest op en we hebben hem niet teruggezien! :D

Een jaar later hoorden we dat ie thuis zat met een depressie :? :? Was toch echt niet onze schuld dat ie geen orde kon houden! :? :?

Patriot!
28 mei 2004, 16:51
HOE DURVEN ZE

Griffin
28 mei 2004, 17:15
HOE DURVEN ZE

Op naar de 10.000 berichten Patriot! ? :P

Spetsnaz
28 mei 2004, 17:18
HOE DURVEN ZE

Deze slagzin gaat hetzelfde lot ondergaan als "Gij zijt ne slimme he"

Griffin
28 mei 2004, 17:21
HOE DURVEN ZE

Deze slagzin gaat hetzelfde lot ondergaan als "Gij zijt ne slimme he"

Grapjurk! :P

Spetsnaz
28 mei 2004, 17:22
Deze slagzin gaat hetzelfde lot ondergaan als "Gij zijt ne slimme he"

Grapjurk! :P

Dat vind ik al beter eigenlijk...

"Grapjurk"

hehe :lol:

Griffin
28 mei 2004, 17:31
Grapjurk! :P

Dat vind ik al beter eigenlijk...

"Grapjurk"

hehe :lol:

Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze uitspraak "geleend" heb van mijn Nederlandse collega's :)