PDA

View Full Version : Ik maak me zorgen !!!


elsina
25 december 2010, 19:01
Stel nu dat België ophoudt te bestaan voor pasen ( wat ik diep vanbinnen wel hoop) , zou dit dan gevolgen hebben voor onze paspoort? Ons paspoort gaat dan helemaal ongeldig zijn, en misschien duurt het wel jaren voor alles administratief geregeld is, en overeenkomsten gesloten zijn met de andere landen in de wereld
Ik heb nml een reis geboekt in de zomer, en zie dat al helemaal in water vallen:evil:

circe
25 december 2010, 19:02
Stel nu dat België ophoudt te bestaan voor pasen ( wat ik diep vanbinnen wel hoop) , zou dit dan gevolgen hebben voor onze paspoort? Ons paspoort gaat dan helemaal ongeldig zijn, en misschien duurt het wel jaren voor alles administratief geregeld is, en overeenkomsten gesloten zijn met de andere landen in de wereld
Ik heb nml een reis geboekt in de zomer, en zie dat al helemaal in water vallen:evil:

oei! volgens mij mag je niet meer buiten Vlaanderen als Belgie heeft opgehouden te bestaan hoor.
Misschien moet je wel asiel aanvragen?

Xenophon
25 december 2010, 20:28
Belgie mag helemaal niet ophouden.

Iemand vertelde me dat overtijd, Spanje had dit verboden of zo iets dergelijk.

Jazeker
26 december 2010, 07:32
Stel nu dat België ophoudt te bestaan voor pasen ( wat ik diep vanbinnen wel hoop) , zou dit dan gevolgen hebben voor onze paspoort? Ons paspoort gaat dan helemaal ongeldig zijn, en misschien duurt het wel jaren voor alles administratief geregeld is, en overeenkomsten gesloten zijn met de andere landen in de wereld
Ik heb nml een reis geboekt in de zomer, en zie dat al helemaal in water vallen:evil:

De trams en treinen stoppen aan de taalgrens. Wist je dat niet? Duboursu heeft dat nochtans voorspelt. Je hebt een voordeel... de grootste luchthaven ligt in Vlaanderen en bij twijfel kan je altijd de ambassade in het land waarheen je wil contacteren.

manta
26 december 2010, 10:40
Stel nu dat België ophoudt te bestaan voor pasen ( wat ik diep vanbinnen wel hoop) , zou dit dan gevolgen hebben voor onze paspoort? Ons paspoort gaat dan helemaal ongeldig zijn, en misschien duurt het wel jaren voor alles administratief geregeld is, en overeenkomsten gesloten zijn met de andere landen in de wereld
Ik heb nml een reis geboekt in de zomer, en zie dat al helemaal in water vallen:evil:

Vergeet het maar ...:evil:

Ja zal een paar weken naar Blankenberge moeten gaan se ... 8-)

hurricane
26 december 2010, 10:45
Vergeet het maar ...:evil:

Ja zal een paar weken naar Blankenberge moeten gaan se ... 8-)


AAAARHG ! De horror. Blankenberge :hondogen:

manta
26 december 2010, 10:47
AAAARHG ! De horror. Blankenberge :hondogen:

:cheer: rijden op de zotte fietskes :cheer:

Dronkoers
26 december 2010, 13:43
AAAARHG ! De horror. Blankenberge :hondogen:

Strandwandelingen met de crocs in de hand :cheer:

Vlaamse Leeuwin
26 december 2010, 14:04
Strandwandelingen met de crocs in de hand :cheer:

je vergeet nog de frigobox, de witte sokken in sandalen, het heuptasje en de Speedo zwembroek maatje XXL . 8-)

Dronkoers
26 december 2010, 14:06
je vergeet nog de frigobox, de witte sokken in sandalen, het heuptasje en de Speedo zwembroek maatje XXL . 8-)

8O

manta
26 december 2010, 14:10
Strandwandelingen met de crocs in de hand :cheer:

:cheer: Dronkoers is eindelijk "Crocsist" geworden :cheer: