PDA

View Full Version : Prinses Mathilde kapot


manta
25 december 2010, 21:44
Stop de prins voor het te laat is ! ! !
8O
Chiwawa zeg ;-)

Brutus zou een betere naam zijn voor zo'n woesteling ... :evil:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid1003019/prinses-mathilde-kapot-van-uitspraak-filip.aspx
"Prinses Mathilde kapot van uitspraak Filip"
16:29 "Twee jaar geleden werd ik uitgenodigd door prinses Mathilde. Terwijl we aan het praten zijn, komt Filip binnen en die zegt: 'Wat is dat hier?'. Daarop leg ik uit dat ik uitgenodigd ben door zijn echtgenote om advies te geven hoe ze de lege ruimtes in het paleis zou kunnen inkleden. Hij zegt daarop dat zoiets helemaal niet nodig is en dat het kasteel best leeg mag blijven. Mathilde was daar kapot van", zegt kunstpaus Jan Hoet.
"Ik heb sindsdien nooit meer iets van hen gehoord. Zoiets doe je toch niet? Dat is het verschil met iemand die koning is, die doet zoiets niet. Ik zie in prins Filip dan ook niet de koning van België. Het spijt mij voor hem, maar dat kan ik niet."

"Ik kan het wel zien van koning Albert. Hij kan de dingen zeer goed relativeren en kent zeer goed zijn positie. Hij loopt niet buiten de schreef en kan ook goed om met alles wat buiten zijn functie valt", besluit Hoet op Actua-TV.


Nu ja , 'k vond de titel wel leuk ... ;-)

Derk de Tweede
25 december 2010, 21:50
Haar Nederlands is uitstekend!

manta
25 december 2010, 21:59
Haar Nederlands is uitstekend!

Hare vent blijkbaar niet ...:?
Op wat wachten de leden van justitie om die geweldenaar den bak in te draaien ...
Hoe durft dat zielig ventje ... :evil:

Een kot vol lege plekken ... LEGE plekken hé , zonder iets in ... :-(
En die arme Jan Hoet , zo'n beetje aan't "praten" met da arm schaap , PRATEN hé (zeggen ze toch:-D)

Wat zal het volgende zijn dat dien zelfuitgeroepen beul van Laken gaat aanvangen ... :-(

Trixie
26 december 2010, 00:03
Tja, onze Filip is wereldvreemd: is dat verwonderlijk? Heel die kliek van Laken trouwens. Die hebben er geen enkel idee van hoe Jan modaal leeft. Vraag gewoon eens aan onze Flup hoeveel een brood kost, of een fles melk. Denk je echt dat die dat weet? Die heeft daar volgens mij geen flauw idee van. Mss antwoordt hij wel: de melk komt van een koe. En een koe is "een vrouwtje"...

den dinges
26 december 2010, 00:20
Stop de prins voor het te laat is ! ! !
8O
Chiwawa zeg ;-)

Brutus zou een betere naam zijn voor zo'n woesteling ... :evil:



Nu ja , 'k vond de titel wel leuk ... ;-)

ze zouden beter wat daklozen opvangen in hun paleis...

E. Gidius
26 december 2010, 00:35
Haar Nederlands is uitstekend!

Vreemd dat dat nog steeds moet benadrukt worden hé. Alsof het om vreemdelingen zou gaan, die flink zijn als ze onze taal goed spreken.

Den Ardennees
26 december 2010, 01:06
Tja, onze Filip is wereldvreemd: is dat verwonderlijk? Heel die kliek van Laken trouwens. Die hebben er geen enkel idee van hoe Jan modaal leeft. Vraag gewoon eens aan onze Flup hoeveel een brood kost, of een fles melk. Denk je echt dat die dat weet? Die heeft daar volgens mij geen flauw idee van. Mss antwoordt hij wel: de melk komt van een koe. En een koe is "een vrouwtje"...

Ja, hoe wereldvreemd kan je zijn: een plafond vol groengeverfde kevers niet mooi vinden, of een machine die stront produceert niet kunnen appreciëren. Het is ver gekomen.

Jazeker
26 december 2010, 07:17
Vreemd dat dat nog steeds moet benadrukt worden hé. Alsof het om vreemdelingen zou gaan, die flink zijn als ze onze taal goed spreken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/M%C3%A1xima_Zorreguieta

Die had 4 weken nodig om Nederlands te leren spreken. Bij ons hoor je uit koninklijke bekken nog dingen als "'t is een vrouwtje". Chinezen tellen zit er ook al niet in en al zijn diploma's zijn gewoon geleverd zonder examens. Hij is gevechtspiloot en heeft dus al eens als passagier in een F-16 gevlogen.

guido 007
26 december 2010, 07:21
Heeft er ooit iemand een gelijkaardige toestand meegemaakt.
Stel, je vraagt een tuinarchitekt, de brave man / vrouw komt een kijkje nemen en de architect wordt wandelen gestuurd.

Vertel het hier, laat ons genieten, vooral van de reactie die jij eraan gegeven hebt.

Esperanza
26 december 2010, 08:58
Prins Filip stijgt toch wel een beetje in mijn achting. Ik kan hem geen ongelijk geven.

Zeg nu zelf, "kunstpaus" Jan Hoet inhuren om de lege plekken in het paleis te verfraaien?

Laat het d�*n maar lege plekken zijn, hoe leger hoe liever...

manta
26 december 2010, 10:52
Goeien titel , 130 viewings op 12 uur en dat op ne nacht dat de meesten vrij feestelijk bezig zijn ... :mrgreen:

manta
26 december 2010, 10:54
Heeft er ooit iemand een gelijkaardige toestand meegemaakt.
Stel, je vraagt een tuinarchitekt, de brave man / vrouw komt een kijkje nemen en de architect wordt wandelen gestuurd.

Vertel het hier, laat ons genieten, vooral van de reactie die jij eraan gegeven hebt.

Erger nog , stel u voor dat ze nen aannemer zou willen inhuren voor de bbq die ja al jaren zelf wilt metselen ...
Of ne loodgieter voor de lekkende kraan die je al 2 jaar wel eens gaat repareren ... 8O
Hoe durft ze ... :-D

Specksnyder
26 december 2010, 11:34
Ja, hoe wereldvreemd kan je zijn: een plafond vol groengeverfde kevers niet mooi vinden, of een machine die stront produceert niet kunnen appreciëren. Het is ver gekomen.

Heaven of Delight van Fabre is mooi.

En ja, luitjes die liggen te kakken op hedendaagse kunst maar nooit verder komen dan iets in de aard van "mijne kleine kan da ook" moeten hun muil houden.

manta
26 december 2010, 11:41
Heaven of Delight van Fabre is mooi.

En ja, luitjes die liggen te kakken op hedendaagse kunst maar nooit verder komen dan iets in de aard van "mijne kleine kan da ook" moeten hun muil houden.

Wrm ???
Mogen mensen hun mening niet geven over "kunst" (met de kleine k in dit geval...)

Xenophon
26 december 2010, 11:42
Ja, hoe wereldvreemd kan je zijn: een plafond vol groengeverfde kevers niet mooi vinden, of een machine die stront produceert niet kunnen appreciëren. Het is ver gekomen.

Ik heb drie van die dingen, we noemen ze Billeke, Groofje en Blitz. Het zijn katten.

Xenophon
26 december 2010, 11:44
Prins Filip stijgt toch wel een beetje in mijn achting. Ik kan hem geen ongelijk geven.

Zeg nu zelf, "kunstpaus" Jan Hoet inhuren om de lege plekken in het paleis te verfraaien?

Laat het d�*n maar lege plekken zijn, hoe leger hoe liever...

De prins kent Hoet niet eens, hij dacht waarschijnlijk dat dit weer iemand was die door het paleis gehuurd was om mathille weer zwanger te maken.

kameleon
26 december 2010, 11:46
Leonard zou in het volgende Te Deum eens een donderpreek moeten geven over buitenechtelijke relaties met kinderen tot gevolg.

Den Ardennees
26 december 2010, 11:47
Heaven of Delight van Fabre is mooi.

En ja, luitjes die liggen te kakken op hedendaagse kunst maar nooit verder komen dan iets in de aard van "mijne kleine kan da ook" moeten hun muil houden.

Schitterende argumentatie.

Te langen leste interesseert het me geen reet of die kunstenaars een kakmachine of een geverfde plastieken koe maken, of een tafelservies uit een huisraam gooien (Over the Edges - Gent 2000), maar dat ze het dan NIET met overheidsgeld doen. Dat die pipo's het zélf bekostigen, of er één of andere gestoorde mecenas voor vinden, mij goed, maar ik wens dat mijn belastingsgeld naar onderwijs, ziekenzorg edm... gaat, niet naar dit soort idioteriën.

Xenophon
26 december 2010, 11:50
Schitterende argumentatie.

Te langen leste interesseert het me geen reet of die kunstenaars een kakmachine of een geverfde plastieken koe maken, of een tafelservies uit een huisraam gooien (Over the Edges - Gent 2000), maar dat ze het dan NIET met overheidsgeld doen. Dat die pipo's het zélf bekostigen, of er één of andere gestoorde mecenas voor vinden, mij goed, maar ik wens dat mijn belastingsgeld naar onderwijs, ziekenzorg edm... gaat, niet naar dit soort idioteriën.

2

U bent een verstandig man.

Xenophon
26 december 2010, 11:51
Leonard zou in het volgende Te Deum eens een donderpreek moeten geven over buitenechtelijke relaties met kinderen tot gevolg.

Dat gaat moeilijk he, zie dat het belgicistische gerecht haar hand boven de Belgicistische kerk weghaald, wat dan?

Specksnyder
26 december 2010, 11:59
Wrm ???

Drm !!!

Mogen mensen hun mening niet geven over "kunst" (met de kleine k in dit geval...)


Ze mogen in ieder geval hun mening bijhouden.

Specksnyder
26 december 2010, 12:09
Schitterende argumentatie.

Dank u.

Te langen leste interesseert het me geen reet of die kunstenaars een kakmachine of een geverfde plastieken koe maken, of een tafelservies uit een huisraam gooien (Over the Edges - Gent 2000), maar dat ze het dan NIET met overheidsgeld doen. Dat die pipo's het zélf bekostigen, of er één of andere gestoorde mecenas voor vinden, mij goed, maar ik wens dat mijn belastingsgeld naar onderwijs, ziekenzorg edm... gaat, niet naar dit soort idioteriën.


Dat er een heleboel mannetjes van jouw soort rood aanlopen bij het idee dat hun zuur verdiend belastingsgeld wordt gebruikt om stront te maken vind ik net geweldig.

manta
26 december 2010, 12:47
Drm !!!

En wrm is dat drm ?



Ze mogen in ieder geval hun mening bijhouden.
Net niet .
Als iets lelijk is mag dat gezegd worden , zelfs al is het een werkje van iemand die door anderen de hemel in wordt geprezen ...
Het keverplafondje mogen ze van mij gerust een laagje witte verf geven , trekt op niets .
't Doet me denken aan een pot mosselen , ook allemaal lege schelpen ... Ow ja , da's ook kunst zeker ... :-(

Den Ardennees
26 december 2010, 13:59
Dank u.



Dat er een heleboel mannetjes van jouw soort rood aanlopen bij het idee dat hun zuur verdiend belastingsgeld wordt gebruikt om stront te maken vind ik net geweldig.

aha, hier hebben we weer een interessant specimen: de provocateur die zich amuseert met de terechte ergernissen van Jan modaal. Maar maak je geen zorgen jongen, na de univ komt het echte leven, dat hebben wij ook allemaal meegemaakt.

Xenophon
26 december 2010, 14:15
aha, hier hebben we weer een interessant specimen: de provocateur die zich amuseert met de terechte ergernissen van Jan modaal. Maar maak je geen zorgen jongen, na de univ komt het echte leven, dat hebben wij ook allemaal meegemaakt.

Even op de plaats gezet. :D

Koevoet
27 december 2010, 18:10
Ach ik begrijp Filips wel. Ikzelf zou Jan Hout ook snel de deur wijzen, mocht ik hem aantreffen terwijl hij slap gelul aan mijn geliefde verkondigt. De redenering van Jan Hoet stoort mij meer en slaat werkelijk nergens op (eerste maal dat ik iets wat Filips' onkunde moet aantonen, verwerp).

Txiki
28 december 2010, 09:34
:cheer: op de brandstapel ermee :cheer:

manta
28 december 2010, 09:40
:cheer: op de brandstapel ermee :cheer:

:magniet:
Een stoofje is veel rendabeler . Houdt beter de warmte vast en ge kunt er makkelijker op koken dan op een open vuur ...8-)

kiko
28 december 2010, 12:22
Ik vind het wel grappig dat Jan Hoet - na zelfverklaarde kunstpaus is hij nu blijkbaar ook al binnenhuisarchitect - het deksel op zijn neus kreeg.

Henri1
28 december 2010, 12:31
Vreemd dat dat nog steeds moet benadrukt worden hé. Alsof het om vreemdelingen zou gaan, die flink zijn als ze onze taal goed spreken.

Dat bedoel ik nu als ik stel dat de Franstaligen kunnen doen wat ze willen, alle moeite van de wereld zal voor de echte Flamingants te weinig zijn.

Amen.
A.V.V.V.V.K.

Txiki
28 december 2010, 12:46
Dat bedoel ik nu als ik stel dat de Franstaligen kunnen doen wat ze willen, alle moeite van de wereld zal voor de echte Flamingants te weinig zijn.

Amen.
A.V.V.V.V.K.

De monarchen hoeven van mij helemaal geen Nederlands (meer) te leren: ze moeten weg.

Renesse
28 december 2010, 13:08
Wie zou Jan Hoet de vrije hand geven om zijn living te decoreren?

Sorry, voor mij mag die Saalfeldkliek de biezen pakken terug naar Thüringen ermee, maar hier kan ik prins Filip geen ongelijk geven of heel zijn paleis hangt vol mestkevers of stinkt binnen een tweetal weken uren in de wind naar rotte hesp.

Jazeker
1 januari 2011, 14:52
De prins kent Hoet niet eens, hij dacht waarschijnlijk dat dit weer iemand was die door het paleis gehuurd was om mathille weer zwanger te maken.

Hèhè.

Jazeker
1 januari 2011, 15:32
Dat er een heleboel mannetjes van jouw soort rood aanlopen bij het idee dat hun zuur verdiend belastingsgeld wordt gebruikt om stront te maken vind ik net geweldig.

"Verzuurd" is zo nineties.

En persoonlijk vind ik dat hij gelijk heeft. Een strontmachine of geverfde koe kan best worden betaald door een mecenas. Met die vent verdient (en ik laat het ook in het midden of iemand dat prachtig vindt), kan je misschien deels de begroting (de pensioenen) aanvullen en deels medische en sociale vooruitgang maken.

We staan voor een probleem als de vergrijzing en speculatie tegen het land en je wil betalen voor een steendure plastieken koe?

Sorry Jan Hoet, mooi geprobeerd om het hier te verkopen.

Jazeker
1 januari 2011, 15:33
aha, hier hebben we weer een interessant specimen: de provocateur die zich amuseert met de terechte ergernissen van Jan modaal. Maar maak je geen zorgen jongen, na de univ komt het echte leven, dat hebben wij ook allemaal meegemaakt.

:thumbsup:

Jazeker
1 januari 2011, 15:37
Dat bedoel ik nu als ik stel dat de Franstaligen kunnen doen wat ze willen, alle moeite van de wereld zal voor de echte Flamingants te weinig zijn.

Amen.
A.V.V.V.V.K.

Welke moeite?

Xenophon
1 januari 2011, 16:34
"Verzuurd" is zo nineties.

En persoonlijk vind ik dat hij gelijk heeft. Een strontmachine of geverfde koe kan best worden betaald door een mecenas. Met die vent verdient (en ik laat het ook in het midden of iemand dat prachtig vindt), kan je misschien deels de begroting (de pensioenen) aanvullen en deels medische en sociale vooruitgang maken.

We staan voor een probleem als de vergrijzing en speculatie tegen het land en je wil betalen voor een steendure plastieken koe?

Sorry Jan Hoet, mooi geprobeerd om het hier te verkopen.

Eva Brems loopt hier ook ergens rond, je herkent ze aan haar "de katholieken dit, de katholieken dat" posts.

Jazeker
1 januari 2011, 16:58
Drm !!!

Digital rights management?