PDA

View Full Version : Hoe vier(de) je oudjaar?


lombas
31 december 2010, 11:42
Ziezo, naar hartelust!

Txiki
31 december 2010, 11:55
Misschien eerst nog even op café...

Caligula
31 december 2010, 11:57
thuisfeesje

bgf324
31 december 2010, 12:03
Eerst bij mijn familie. Traditioneel het grootste drank en eet-orgie dat er bestaat. Heb al niet meer gegeten sinds gisterenmiddag.

- Wanneer ik tegen 1u30 de dessert (ijstaart) op heb ga ik geen taart met koffie meer eten
- Maar gewoon in mijn auto stappen en naar een hoop vrienden rijden in Eeklo (2u15).
- Daar na een half uurke vertrekken (2u45), en naar Jeroen rijden (3u45).
- Wanneer ik daar mijn nieuwjaar gewenst heb rij ik terug naar mijn familiefeest (4u15)
- Daar mijn oma en haar zus naar huis voeren.
- Zenk terug tegen 5u15. Ideaal om nog een stukje taart te eten met een koffie'tje. En eventueel nog een glaske Schotse. Staan nog paar flessen whiskey van meer dan 30 jaar oud. Kunnen we nog 20 jaar Schotse drinken op nieuwjaar.

Caligula
31 december 2010, 12:06
Eerst bij mijn familie. Traditioneel het grootste drank en eet-orgie dat er bestaat. Heb al niet meer gegeten sinds gisterenmiddag.

- Wanneer ik tegen 1u30 de dessert (ijstaart) op heb ga ik geen taart met koffie meer eten
- Maar gewoon in mijn auto stappen en naar een hoop vrienden rijden in Eeklo (2u15).
- Daar na een half uurke vertrekken (2u45), en naar Jeroen rijden (3u45).
- Wanneer ik daar mijn nieuwjaar gewenst heb rij ik terug naar mijn familiefeest (4u15)
- Daar mijn oma en haar zus naar huis voeren.
- Zenk terug tegen 5u15. Ideaal om nog een stukje taart te eten met een koffie'tje. En eventueel nog een glaske Schotse. Staan nog paar flessen whiskey van meer dan 30 jaar oud. Kunnen we nog 20 jaar Schotse drinken op nieuwjaar.
Een 5-tal ritjes met een promille zwaar boven het toegelaten maximum dus.

Mitgard
31 december 2010, 12:07
Kan er iemand misschien nog een draad starten met als titel 'wat ga je doen met oudejaar'?
Ik mis namelijk nog wat extra variatie in de vraagstelling.

Caligula
31 december 2010, 12:08
Kan er iemand misschien nog een draad starten met als titel 'wat ga je doen met oudejaar'?
Ik mis namelijk nog wat extra variatie in de vraagstelling.

Zet wat je wil in je reactie

Dronkoers
31 december 2010, 14:48
Ik kom gewoon elke vrijdag buiten...

lantjes
31 december 2010, 14:54
geen volleybal vanavond....:cry:

Dronkoers
31 december 2010, 14:55
geen volleybal vanavond....:cry:

Ook niet enkel kantine? :-(

lantjes
31 december 2010, 14:55
Ook niet enkel kantine? :-(

:cry:zelfs dat niet:cry:

klote-feestdagen, waarom leggen ze dat niet op een andere dag?

Dronkoers
31 december 2010, 14:59
:cry:zelfs dat niet:cry:

klote-feestdagen, waarom leggen ze dat niet op een andere dag?

Maak van "nieuwjaar" "nieuwdecennia" eh, dat zijn al 9 feesten minder op 10 jaar ;-)

lantjes
31 december 2010, 14:59
Maak van "nieuwjaar" "nieuwdecennia" eh, dat zijn al 9 feesten minder op 10 jaar ;-)

invoeren die handel !!! :-P

Zwartengeel
31 december 2010, 15:05
:cry:zelfs dat niet:cry:

klote-feestdagen, waarom leggen ze dat niet op een andere dag?

Ik heb nu maandag gewoon een extra dag vakantie doordat Nieuwjaar in het weekend valt. Hoeft voor mij niet op een andere dag te vallen, dus. ;-)

Dronkoers
31 december 2010, 15:09
Ik heb nu maandag gewoon een extra dag vakantie doordat Nieuwjaar in het weekend valt. Hoeft voor mij niet op een andere dag te vallen, dus. ;-)

Theoretisch gezien kan ik zelf bepalen wanneer ik mijn "feestdagen" pak :-)

bgf324
31 december 2010, 15:19
Een 5-tal ritjes met een promille zwaar boven het toegelaten maximum dus.

Nee hoor :-o Ik ga het nuchter (proberen) uit te voeren.

Dronkoers
31 december 2010, 15:21
Nee hoor :-o Ik ga het nuchter (proberen) uit te voeren.

Ach, controles zijn er maar pas rond 6 uur, als ze zelf terug wat nuchter zijn ;-)

circe
31 december 2010, 15:23
kreeft met cocktailsaus en een koud patatje denk ik

flesje champ.

zijden pijama
slot op de deur
TV aan.

dada 2010!

Dronkoers
31 december 2010, 16:00
kreeft met cocktailsaus en een koud patatje denk ik

flesje champ.

zijden pijama
slot op de deur
TV aan.

dada 2010!

Nice :-D

Everytime
31 december 2010, 16:19
Eerst thuis in beperkte kring en na middernacht, zeker uitgaan!8-)

Txiki
31 december 2010, 16:21
Ach, controles zijn er maar pas rond 6 uur, als ze zelf terug wat nuchter zijn ;-)

Ik pak gewoon de trein.

Zwartengeel
31 december 2010, 18:14
Ik pak gewoon de trein.

Ik gewoon de benenwagen. ;-)

Dronkoers
31 december 2010, 18:16
ik ne Citroën, da's ook geen auto ;-)

Mitgard
31 december 2010, 18:18
ik ne Citroën, da's ook geen auto ;-)

Is die C2 dan echt zo slecht?
Citroën heeft toch goei vering enzo?

Dronkoers
31 december 2010, 18:21
Is die C2 dan echt zo slecht?
Citroën heeft toch goei vering enzo?

en de wegligging van een zwalpende zatlap. Beetje wind, en ge voelt da ding schuiven. Beetje sneeuw, en ge voelt dat ding schuiven. Buiten koud, en gij binnen: alle ramen ferm aangedampt, en de volgende dag aangevroren aan de binnenkant. De enige wijzer die de hoogte ingaat is de toerenteller.
En dan heb ik nog niet gezegd dat ondertussen mijn alternator al eens vervangen moest worden, en voor sommige andere (dure) onderdelen hou ik mijn hart al vast ;-)

Maar hij zit nie slecht...

Groentje-18
31 december 2010, 18:21
Galafeestje, eigenlijk heb ik er geen zin.
Meer zelfs, ik heb nergens nog zin in, laat staan in van dat 'we're all so happy' fake gedoe waarin amusement verplicht is en waarvoor je je nog urenlang mooi moet gaan optutten ook. (Om ter plekke vast te stellen dat het mannenarsenaal bestaat uit lallende dronkaards, 45+, gescheiden, 7 kinderen bij evenveel verschillende vrouwen, ... en weet ik nog wat allemaal.
Zeker niet te sjiek aan doen dus. Anders zijn je sjieke kleren ook nog kapot/be-bier/wijn/champagne'd of heb je er een sigarettenpeuk instaan.

stab
31 december 2010, 18:25
Galafeestje, eigenlijk heb ik er geen zin.
Meer zelfs, ik heb nergens nog zin in, laat staan in van dat 'we're all so happy' fake gedoe waarin amusement verplicht is en waarvoor je je nog urenlang mooi moet gaan optutten ook. (Om ter plekke vast te stellen dat het mannenarsenaal bestaat uit lallende dronkaards, 45+, gescheiden, 7 kinderen bij evenveel verschillende vrouwen, ... en weet ik nog wat allemaal.
Zeker niet te sjiek aan doen dus. Anders zijn je sjieke kleren ook nog kapot/be-bier/wijn/champagne'd of heb je er een sigarettenpeuk instaan.Groentje, je bent nog jong , meiske.
Wees niet zo zurig, profiteer ervan.

Dronkoers
31 december 2010, 18:26
Galafeestje, eigenlijk heb ik er geen zin.
Meer zelfs, ik heb nergens nog zin in, laat staan in van dat 'we're all so happy' fake gedoe waarin amusement verplicht is en waarvoor je je nog urenlang mooi moet gaan optutten ook. (Om ter plekke vast te stellen dat het mannenarsenaal bestaat uit lallende dronkaards, 45+, gescheiden, 7 kinderen bij evenveel verschillende vrouwen, ... en weet ik nog wat allemaal.
Zeker niet te sjiek aan doen dus. Anders zijn je sjieke kleren ook nog kapot/be-bier/wijn/champagne'd of heb je er een sigarettenpeuk instaan.

Ga dan naar een plaatselijke (café)fuif eh, daar kunt ge dat ook allemaal krijgen. Je kan daar zelfs met een versleten t-shirt en jeans binnenkomen (en crocs :-P), zonder al die drab op je gezicht te moeten smeren. Je kan je dan naar believen even zat zuipen dan die andere 16-35 jarigen (ahja, want de ouderen zitten op een galabal :mrgreen: ) en ge gaat u vele beter gehad hebben ;-)

stab
31 december 2010, 18:26
kreeft met cocktailsaus en een koud patatje denk ik

flesje champ.

zijden pijama
slot op de deur
TV aan.

dada 2010!
Die zijden pijama , is er te veel aan.
Mijn gedacht.

Groentje-18
31 december 2010, 18:35
Ga dan naar een plaatselijke (café)fuif eh, daar kunt ge dat ook allemaal krijgen. Je kan daar zelfs met een versleten t-shirt en jeans binnenkomen (en crocs :-P), zonder al die drab op je gezicht te moeten smeren. Je kan je dan naar believen even zat zuipen dan die andere 16-35 jarigen (ahja, want de ouderen zitten op een galabal :mrgreen: ) en ge gaat u vele beter gehad hebben ;-)

Ik heb nergens zin in. Ook niet in me zat te zuipen, of in de goot gaan liggen, ofzo. Gewoon, nergens.

Dronkoers
31 december 2010, 18:36
Ik heb nergens zin in. Ook niet in me zat te zuipen, of in de goot gaan liggen, ofzo. Gewoon, nergens.

Dat kan al eens gebeuren eh. Het voordeel daarvan is dat het galafeestje 9 kansen op 10 dan beter zal meevallen dan verwacht :-)

Vlaamse Leeuwin
31 december 2010, 18:41
Manlief doodziek en met koorts in de zetel, ikzelf doodop van de drukte op het werk vandaag. Maar voor de kids zetten we straks onze feestneus op en gaan we er een lap op geven. Mijn man en ik proberen elkaar wakker te houden tot middernacht, om dan vuurwerk te kijken , wat oooh's en aaah's staan roepen, om daarna zo vlug als maar kan in ons bed te duiken. (in katoenen pyjama)
Ik haat trouwens dat schijnheilig en fake feestgedoe.

So F*CK OFF 2010 , ge was een strontjaar !!

Groentje-18
31 december 2010, 18:55
Manlief doodziek en met koorts in de zetel, ikzelf doodop van de drukte op het werk vandaag. Maar voor de kids zetten we straks onze feestneus op en gaan we er een lap op geven. Mijn man en ik proberen elkaar wakker te houden tot middernacht, om dan vuurwerk te kijken , wat oooh's en aaah's staan roepen, om daarna zo vlug als maar kan in ons bed te duiken. (in katoenen pyjama)
Ik haat trouwens dat schijnheilig en fake feestgedoe.

So F*CK OFF 2010 , ge was een strontjaar !!

En 2011 wordt alleen maar slechter! :cheer:

manta
31 december 2010, 19:07
En 2011 wordt alleen maar slechter! :cheer:

Da's nog niets ... Ge moest is weten wat de Maya's van 2012 zeggen ... ;-)

SDX
31 december 2010, 19:17
Ik ga gewoon blij en opgelucht zijn als die hele zever achter de rug is!

@Groentje-18; 'k weet exact hoe je je voelt....zelfde schuitje zo ongeveer. :mrgreen:

Derk de Tweede
31 december 2010, 19:19
Eerst thuis in beperkte kring en na middernacht, zeker uitgaan!8-)

Leuk kroegje in Maastricht ? :roll:

Ik vier het in alle eenzaamheid..:-(
Dochter is gourmetten bij haar vriendje.
Eega kijkt naar nutteloze kweilprogramma's en de poes zit doodsbang op zolder en de hond, beetje vuurwerktgestresst, doodsbang hier op mijn werkkamer.

PollyCorrect
31 december 2010, 19:52
Leuk kroegje in Maastricht ? :roll:

Ik vier het in alle eenzaamheid..:-(
Dochter is gourmetten bij haar vriendje.
Eega kijkt naar nutteloze kweilprogramma's en de poes zit doodsbang op zolder en de hond, beetje vuurwerktgestresst, doodsbang hier op mijn werkkamer.

Misschien zit je 'eega' wel te SMS'en naar een vriendin: "Ik vier in alle eenzaamheid, mijn manlief zit te posten op een nutteloos forum dus ik kijk maar wat naar de treurbuis..." :(

den dinges
31 december 2010, 19:52
Ach, controles zijn er maar pas rond 6 uur, als ze zelf terug wat nuchter zijn ;-)

Ja maar, er zijn nu ook allochtone flikken, die enkel hasjisj roken en niet zuipen, en op gasten zoals jij zitten te wachten om ze een flinke boete te geven & hun rijbewijs af te pakken...

den dinges
31 december 2010, 19:55
Galafeestje, eigenlijk heb ik er geen zin.
Meer zelfs, ik heb nergens nog zin in, laat staan in van dat 'we're all so happy' fake gedoe waarin amusement verplicht is en waarvoor je je nog urenlang mooi moet gaan optutten ook. (Om ter plekke vast te stellen dat het mannenarsenaal bestaat uit lallende dronkaards, 45+, gescheiden, 7 kinderen bij evenveel verschillende vrouwen, ... en weet ik nog wat allemaal.
Zeker niet te sjiek aan doen dus. Anders zijn je sjieke kleren ook nog kapot/be-bier/wijn/champagne'd of heb je er een sigarettenpeuk instaan.

Gij zegt dat omdat ge mij nog niet tegengekomen bent.:drinking:
:lol:

den dinges
31 december 2010, 19:57
Ik heb nergens zin in. Ook niet in me zat te zuipen, of in de goot gaan liggen, ofzo. Gewoon, nergens.
Eens dat je zat bent ga je dat wel plezant vinden hoor

Sus Iratus
31 december 2010, 20:14
De gastheer bij wie ik Oud & Nieuw zou doorbrengen, heeft een dikke twee uur geleden afgebeld wegens ziekte.

U kunt zich niet voorstellen hoe blij ik was om zo goedkoop van die verplichte gezelligheid af te komen. Ik was al met grote tegenzin bezig me in mijn smoking te hijsen toen hij belde, en nog geen vijf seconden nadat het gesprekje was beëindigd, zat ik opgelucht weer terug in mijn dagelijkse kloffie.

De tv staat uit, want er is toch niks anders te zien dan die debiele jaaroverzichten en aanverwante onnuttigheid, dus rest er mij niet veel anders meer dan o.a. hier op het forum wat rond te dolen terwijl ik mij met goedkoop bocht van de aldi volgiet.

kameleon
31 december 2010, 20:25
Nergens goed voor zo een jaarwisseling. Je wordt telkens weer op de feiten gedrukt hoe vluchtig een leven wel is.

porpo
31 december 2010, 21:50
Ik blijf thuis.

Nr.10
31 december 2010, 23:19
Vijfdelige collectie Erik Satie staat op terwijl de wasmachine draait.
Vervolgens de strijk doen en de ingrediënten voor een nieuw recept propermaken.

Bobke
31 december 2010, 23:45
De cava staat koud.

den dinges
1 januari 2011, 00:02
Ik blijf thuis.

Bijna tijd om eens naar buiten te gaan...

kameleon
1 januari 2011, 00:16
Toch onnozelaars die nog vuurwerk proberen af te steken :-P

Trixie
1 januari 2011, 00:30
Toch onnozelaars die nog vuurwerk proberen af te steken :-P

Geloof het of niet: hier waren ze al om 18u30 bezig met hun vuurwerk af te steken. Belachelijk!! Nu, 00u31 is het nog steeds bezig.

Trixie
1 januari 2011, 00:32
Aan alle forummers hier: een gelukkig nieuwjaar! Santé, schol en doe uw glas nog nekeer vol.

suqar_7loe
1 januari 2011, 01:32
Ik blijf thuis.

Twas best wel tof aan de Kaai in Antwerpen:-D

Robinus V
1 januari 2011, 01:36
Hoe ben ik oudjaar aan het vieren?

Vanaf 0:00 mezelf thuis amuseren tot 1:30, het uur waarop de fuif normaal gezien altijd gratis wordt. Te horen krijgen dat het speciaal voor deze festiviteiten pas vanaf 3:00 gratis wordt, naast de verhoogde prijs. Had ik dat eerder geweten, dan had ik wel gewoon tegen de jaarwisseling vertrokken en betaald, maar voor anderhalf uur gun ik de afzetters dat geld niet. Voorlopig heb ik even het gevoel dat mijn avond verknald is en surf ik nog wat rond op het internet. Om 2:45 heb ik hopelijk terug zin, dan ga ik rustig naar de fuif wandelen om de overgebleven helft mijn eerste groet in het nieuwe decennium te brengen.

Aan de rest een toffer begin van het jaar gewenst.

groentje
1 januari 2011, 01:50
Nikske, de cafés zitten (te) vol, fuiven zegt me niets, en ik ben niet naar mijn ouders geraakt voor een avondje ouderwets beeldbuiskijken en hapjes proeven. De pizza die ik op heb, heeft me wel gesmaakt.

suqar_7loe
1 januari 2011, 02:08
Nikske, de cafés zitten (te) vol, fuiven zegt me niets, en ik ben niet naar mijn ouders geraakt voor een avondje ouderwets beeldbuiskijken en hapjes proeven. De pizza die ik op heb, heeft me wel gesmaakt.

Alleen vieren kan best wel meevallen hoor :-D

Gelukkig nieuwjaar toegewenst aan jou en alle andere forummers!

Robinus V
1 januari 2011, 02:12
Nikske, de cafés zitten (te) vol, fuiven zegt me niets, en ik ben niet naar mijn ouders geraakt voor een avondje ouderwets beeldbuiskijken en hapjes proeven. De pizza die ik op heb, heeft me wel gesmaakt.

Troost u. Je bent niet alleen.

Fuiven zeggen mij normaal gezien ook niets, maar vandaag ga ik graag in levende lijve mijn 'goede wensen' brengen. Spijtig dat ze zo'n mensen die eigenlijk niet van fuiven houden toch geld willen laten opbrengen, wat ze eigenlijk met de vestiaire alleen al doen. Volgend jaar zou ik die zaal moeten huren om niet meer te vragen dan nodig om de kosten te compenseren. Dan kan het plezier maken terug centraal staan.

groentje
1 januari 2011, 02:24
Oudejaar heeft me nooit veel gezegd, hoor. Met Kerstavond, Kerstmis, Nieuwjaar én een zondag in januari (voor de andere kant) wordt er al familiaal bijeengekomen. Met Oudejaar deden we het in gezinsverband, met alleen maar wat hapjes en een drankje, maar ondertussen ben ik toch al even het huis uit.
Gelukkig heb ik genoeg bier in huis en kan ik nog wel wat kokkerellen om het toch nog gezellig te maken. Allez, ik ga slapen.

lombas
1 januari 2011, 10:25
Galafeestje, eigenlijk heb ik er geen zin.
Meer zelfs, ik heb nergens nog zin in, laat staan in van dat 'we're all so happy' fake gedoe waarin amusement verplicht is en waarvoor je je nog urenlang mooi moet gaan optutten ook. (Om ter plekke vast te stellen dat het mannenarsenaal bestaat uit lallende dronkaards, 45+, gescheiden, 7 kinderen bij evenveel verschillende vrouwen, ... en weet ik nog wat allemaal.
Zeker niet te sjiek aan doen dus. Anders zijn je sjieke kleren ook nog kapot/be-bier/wijn/champagne'd of heb je er een sigarettenpeuk instaan.

:-D

Ze hebben dus op zijn minst erváring, quoi?

lombas
1 januari 2011, 10:26
Manlief doodziek en met koorts in de zetel, ikzelf doodop van de drukte op het werk vandaag. Maar voor de kids zetten we straks onze feestneus op en gaan we er een lap op geven. Mijn man en ik proberen elkaar wakker te houden tot middernacht, om dan vuurwerk te kijken , wat oooh's en aaah's staan roepen, om daarna zo vlug als maar kan in ons bed te duiken. (in katoenen pyjama)
Ik haat trouwens dat schijnheilig en fake feestgedoe.

So F*CK OFF 2010 , ge was een strontjaar !!

Afgrijselijk. Naakt leren slapen.

DRINGEND.

8O

lombas
1 januari 2011, 10:27
Misschien zit je 'eega' wel te SMS'en naar een vriendin: "Ik vier in alle eenzaamheid, mijn manlief zit te posten op een nutteloos forum dus ik kijk maar wat naar de treurbuis..." :(

Of naar haar vriend, met een vette knipoogsmiley erachter...


:-D


(Je vergeeft me wel hé, Derk.)

lombas
1 januari 2011, 10:28
kreeft met cocktailsaus en een koud patatje denk ik

flesje champ.

zijden pijamaslot op de deur
TV aan.

dada 2010!

Als het een nachtkleedje is, kan het er nog mee door. Maar komaan mensen, het moet echt nog een pak naakter!

circe
1 januari 2011, 11:14
Als het een nachtkleedje is, kan het er nog mee door. Maar komaan mensen, het moet echt nog een pak naakter!
't is WINTER zenne!
en nee, het is een pijama, met een broek aan! :lol:

Zwartengeel
1 januari 2011, 11:43
't is WINTER zenne!
en nee, het is een pijama, met een broek aan! :lol:

Pfft, zorg gewoon dat je dekbed dik genoeg is. ;-)

Zwartengeel
1 januari 2011, 11:44
Overigens, op dit moment weet ik weer even waarom ik tegenwoordig niet zoveel meer op café kom: mijn kleren stinken ongelofelijk naar de sigaretten. :?

den dinges
1 januari 2011, 11:49
Hoe ben ik oudjaar aan het vieren?

Vanaf 0:00 mezelf thuis amuseren tot 1:30, het uur waarop de fuif normaal gezien altijd gratis wordt. Te horen krijgen dat het speciaal voor deze festiviteiten pas vanaf 3:00 gratis wordt, naast de verhoogde prijs. Had ik dat eerder geweten, dan had ik wel gewoon tegen de jaarwisseling vertrokken en betaald, maar voor anderhalf uur gun ik de afzetters dat geld niet. Voorlopig heb ik even het gevoel dat mijn avond verknald is en surf ik nog wat rond op het internet. Om 2:45 heb ik hopelijk terug zin, dan ga ik rustig naar de fuif wandelen om de overgebleven helft mijn eerste groet in het nieuwe decennium te brengen.

Aan de rest een toffer begin van het jaar gewenst.

Toen ik nog dikwijls naar fuiven ging was mijn geliefkoosde sport " gratis binnen geraken ". Idem voor concerten.:-)
Daar moet je toch in lukken, man ? Desnoods handgemeen opstarten, en terwijl ze op elkaar aan het motten zijn, van de verwarring gebruik maken om binnen te glippen.:lol: Vandaag de dag kan het makkellijker, wat aan auto's prutsen voor de ingang, dat de alarmen afgaan, daar komt wel wat over en weer geloop van...

den dinges
1 januari 2011, 11:50
Nikske, de cafés zitten (te) vol, fuiven zegt me niets, en ik ben niet naar mijn ouders geraakt voor een avondje ouderwets beeldbuiskijken en hapjes proeven. De pizza die ik op heb, heeft me wel gesmaakt.

Hoe oud ben jij eigenlijk ? Lijkt me wel een beetje een zuurpruim, of anders ben je depressief...

Vlaamse Leeuwin
1 januari 2011, 11:52
Afgrijselijk. Naakt leren slapen.

DRINGEND.

8O

da's voor tijdens de zomer :lol:
Manlief slaapt winter zomer poedelnaakt en komt dan in de winter met zijn ijskoude handen en voeten bij mij gekropen in bed. :|
Trouwens ,t'is katoen met een beetje lycra, ik ben nog niet in het flanelstadium en andere Dammart-toestanden level. ;-)

den dinges
1 januari 2011, 11:52
Oudejaar heeft me nooit veel gezegd, hoor. Met Kerstavond, Kerstmis, Nieuwjaar én een zondag in januari (voor de andere kant) wordt er al familiaal bijeengekomen. Met Oudejaar deden we het in gezinsverband, met alleen maar wat hapjes en een drankje, maar ondertussen ben ik toch al even het huis uit.
Gelukkig heb ik genoeg bier in huis en kan ik nog wel wat kokkerellen om het toch nog gezellig te maken. Allez, ik ga slapen.

Aan mij zijn die " verplichte " feesten eigenlijk ook niet besteed, maar kom, elke gelegenheid is goed om eens het varken te gaan uithangen, nee ? Vooral als je jong bent...

den dinges
1 januari 2011, 11:54
't is WINTER zenne!
en nee, het is een pijama, met een broek aan! :lol:

Echte geile vrouwen slapen altijd spiernaakt. Zélfs in hartje winter in Siberië.:-D

den dinges
1 januari 2011, 11:56
Overigens, op dit moment weet ik weer even waarom ik tegenwoordig niet zoveel meer op café kom: mijn kleren stinken ongelofelijk naar de sigaretten. :?

Dat zal niemand storen in de café's, dat uw kleren naar tabak stinken.:-)

lombas
1 januari 2011, 11:57
't is WINTER zenne!
en nee, het is een pijama, met een broek aan! :lol:

Daar bestaan DEKENS voor?

:?

lombas
1 januari 2011, 11:57
da's voor tijdens de zomer :lol:
Manlief slaapt winter zomer poedelnaakt en komt dan in de winter met zijn ijskoude handen en voeten bij mij gekropen in bed. :|
Trouwens ,t'is katoen met een beetje lycra, ik ben nog niet in het flanelstadium en andere Dammart-toestanden level. ;-)

Pfjoew, toch nog één die de eer redt.

:-P

Vlaamse Leeuwin
1 januari 2011, 12:02
Baai de wei....oudejaarsavond-en nacht is best nog meegevallen. Veel en lekker gegeten , nog veel meer en lekkerder gedronken, megavuurwerk gezien (waarvoor dank aan de buren en ander straatschorem), en nog eens echt hartelijk gelachen (waarvoor mijn buikspieren vandaag niet zo dankbaar zijn).

Conclussie: hoe minder je verwacht, hoe positiever het kan uitdraaien.

Steve_M
1 januari 2011, 12:26
Eerst samen met een paar vrienden gekookt en gegeten. Vervolgens op een feestje beland in een zaaltje in een of andere Poolse kroeg in Borgerhout, georganiseerd door nog andere vrienden. De avond weggedanst met mijn vriendin, gaande van platte housenummers van nu tot klassieke swing en jazz. Geen kostuums of smokings, geforceerde toestanden, overdreven zattigheid of drugs, gewoon een avondje plezier onder vrienden. Fijnste oudjaar in jaren. Overigens ook de eerste eerste januari dat ik al terug wakker ben rond dit uur i.p.v. nog wakker te zijn. We worden ouder en dat voelt eigenlijk nog niet zo slecht.

Tejokus
1 januari 2011, 12:33
Thuis voor de buis.
Naar het vuurwerk gekeken: ging letterlijk de mist in door de euh.... mist ;)
Vandaag triestig weer: regenachtig.
En proficiat voor de bakker: die was al vroeg paraat.
De nieuwjaarstaart ziet er goed uit.

En bedankt aan iedereen die heeft moeten werken terwijl de rest aan
het feesten was.

Zoals gewoonlijk waren er weer gefrustreerde hondenbaasjes en andere
dierenliefhebbers.
En zoals gewoonlijk waren er weer de ongelukken op de baan of met het
vuurwerk.

Dronkoers
1 januari 2011, 15:09
Overigens, op dit moment weet ik weer even waarom ik tegenwoordig niet zoveel meer op café kom: mijn kleren stinken ongelofelijk naar de sigaretten. :?

Ik riek da allang nie meer ze ;-)

Xenophon
1 januari 2011, 16:45
Thuis gebleven, ène vodka orange gedronken en wat later in slaap gevallen, zo spannend was het op TV.

Weezer
1 januari 2011, 19:33
Met m'n vriendin kaasfondue gegeten en 2 flessen cava gekraakt, nice ;)

Groentje-18
1 januari 2011, 20:30
Gij zegt dat omdat ge mij nog niet tegengekomen bent.:drinking:
:lol:

Wie weet?

Eens dat je zat bent ga je dat wel plezant vinden hoor

Ach, ik heb het overleefd. ;)

Maximus Aurelius
1 januari 2011, 20:39
Als het een nachtkleedje is, kan het er nog mee door. Maar komaan mensen, het moet echt nog een pak naakter!




het is 2011. er moet juist niks niemendal.

groentje
1 januari 2011, 23:40
Klonk ik zo verzuurd? Ik heb me nochtans goed geamuseerd, hoor, in mijn eentje met een paar goede pinten en een boek. Vandaag was het lekker, ook de decolleté van het lief van mijn neef, trouwens. Niet dat we daarop letten, natuurlijk.

Wisord
1 januari 2011, 23:53
Klonk ik zo verzuurd? Ik heb me nochtans goed geamuseerd, hoor, in mijn eentje met een paar goede pinten en een boek. Vandaag was het lekker, ook de decolleté van het lief van mijn neef, trouwens. Niet dat we daarop letten, natuurlijk.


Blijkbaar is het tijd dat je eens buiten komt , als je aan decolleté's denkt van familliefeestjes is het daar hoog tijd voor . :lol:

groentje
2 januari 2011, 00:01
In dit weer hebben veel mooie meisjes een dikke trui aan, of anders een allesverhullende sjaal. :cry:

From_Vlaanderen
2 januari 2011, 01:03
In dit weer hebben veel mooie meisjes een dikke trui aan, of anders een allesverhullende sjaal. :cry:

Toch niet die een waar ik mee samenwerk. Ik denk dat dat niet koud word, toch niet snel, zo groot zijn ze.

Pølle
2 januari 2011, 03:23
Meer dan 40% heeft oudjaar niet gevierd? Het lijkt hier wel een interforum.

Ik snap het toch niet goed hoor. Al je vrienden en familie komen samen om te eten, te drinken, te praten en te feesten, en bij geen enkel van die groepjes kan je je amuseren en blijf je dus maar gewoon thuis? 't Zal aan mij liggen ...

Ik vond dat vroeger ook lastig, die verplichte joligheid, maar uiteindelijk heeft het weinig zin om in een hoekje nukkig te gaan zitten wezen - al of niet met een intellectueel superioriteitsgevoel. Het heeft geen zin om je daaraan te ergeren dus doe ik dat niet. Het was een leuk feestje. Trouwens, met die verplichte joligheid valt het nog wel mee hoor: er zijn véél mensen die dat maar niks vinden (maar soms zelf wel gretig meedoen). Met de juiste mensen weggaan zeker?

Maximus Aurelius
2 januari 2011, 10:16
Meer dan 40% heeft oudjaar niet gevierd? Het lijkt hier wel een interforum.

Ik snap het toch niet goed hoor. Al je vrienden en familie komen samen om te eten, te drinken, te praten en te feesten, en bij geen enkel van die groepjes kan je je amuseren en blijf je dus maar gewoon thuis? 't Zal aan mij liggen ...

Ik vond dat vroeger ook lastig, die verplichte joligheid, maar uiteindelijk heeft het weinig zin om in een hoekje nukkig te gaan zitten wezen - al of niet met een intellectueel superioriteitsgevoel. Het heeft geen zin om je daaraan te ergeren dus doe ik dat niet. Het was een leuk feestje. Trouwens, met die verplichte joligheid valt het nog wel mee hoor: er zijn véél mensen die dat maar niks vinden (maar soms zelf wel gretig meedoen). Met de juiste mensen weggaan zeker?


wellicht hebben ze geen vrienden?


laat dat een les en een voornemen zijn voor 2011: eindelijk eens vrienden zoeken!

lantjes
2 januari 2011, 11:28
Het traditioneel etentje bij mama, samen met een broer en zijn kinderen, kan je bezwaarlijk "vieren" noemen...(maar eigenlijk had ik ook liever gewoon thuis gebleven.)......niet dus. ;-)

fox
3 januari 2011, 10:06
Ik zat de hele week met een aantal bevriende koppels en bijhorende kinderen van max 1,5 jaar in de dardennen. Heel gezellige week gehad en op oudejaar niks speciaal gedaan. Gewoon een gourmetje gegeten, fotocompilaties van de afgelopen jaren bekeken en elkaar een cadeautje gegeven voor de kleine mannen. Daarna nog wat gevloekt op de kudde Hollanders van de Chalet 100 meter verder die het nodig achten om kilos vuurwerk af te schieten en onze beddebak binnen. Meer moet dat niet zijN.

eno2
3 januari 2011, 11:00
Als taxichauffeur werkend met Nieuwjaarsnacht altijd, dat was nog eens vieren zie. Die goeie ouwe tijden toch...:-(

Nu gewoon met in de zetel met de voeten omhoog, wat lezend naar mijn geliefde duinlandschap gekeken (zoals elke avond), alcohol- en zatlappenvrij.

Txiki
3 januari 2011, 11:46
Ik heb de namiddag van 1 januari bij mijn grootvader in het ziekenhuis doorgebracht. En 2 januari deels bij hem en deels bij een kameraad die een verdieping lager ligt. 8-)

Caligula
3 januari 2011, 11:48
Ik heb de namiddag van 1 januari bij mijn grootvader in het ziekenhuis doorgebracht. En 2 januari deels bij hem en deels bij een kameraad die een verdieping lager ligt. 8-)

op 1 jan kreeg maat waar ik verbleef dat ze kennis van hem aan't reanimeren waren.
Tevergeefs overigens ...:?

Txiki
3 januari 2011, 11:51
op 1 jan kreeg maat waar ik verbleef dat ze kennis van hem aan't reanimeren waren.
Tevergeefs overigens ...:?

Het spel van leven en dood gaat onverbiddelijk door, ook op 1 januari.

Vlaamse Leeuwin
3 januari 2011, 11:56
Het spel van leven en dood gaat onverbiddelijk door, ook op 1 januari.

2

Zo'n 2 jaar terug lag mijn pa met de feestdagen in het ziekenhuis. Net op de avond van 31 december kwam de dokter mijn vader meedelen dat hij kanker had.
Nu hij er niet meer is zeggen de feestdagen mij nog bitter weinig.

Txiki
3 januari 2011, 11:58
2

Zo'n 2 jaar terug lag mijn pa met de feestdagen in het ziekenhuis. Net op de avond van 31 december kwam de dokter mijn vader meedelen dat hij kanker had.
Nu hij er niet meer is zeggen de feestdagen mij nog bitter weinig.

:hug:

Caligula
3 januari 2011, 11:58
Het spel van leven en dood gaat onverbiddelijk door, ook op 1 januari.Yep, dat en het feit dat mens al jaren een zwaar drankprobleem had. (9 liter vino per dag)
De extra sterke is hem fataal geworden.

SCHOL :drinking:

Txiki
3 januari 2011, 12:01
Yep, dat en het feit dat mens al jaren een zwaar drankprobleem had. (9 liter vino per dag)
De extra sterke is hem fataal geworden.

SCHOL :drinking:

8O 9 liter per dag?

Caligula
3 januari 2011, 12:03
8O 9 liter per dag?

I'm afraid so ...heb de 3l. kratjes zien liggen in de garage. :?

Txiki
3 januari 2011, 12:05
I'm afraid so ...heb de 3l. kratjes zien liggen in de garage. :?

jawadde

Caligula
3 januari 2011, 12:12
jawadde

dacht ik ook.
mens heeft zich letterlijk dood gedronken. Extreme vorm van midlifcrisis/ levensmoeheid.

Laat 3 huizen achter, studerende zoon, niemand begrijpt het .
51 jaar. :?

Txiki
3 januari 2011, 12:14
dacht ik ook.
mens heeft zich letterlijk dood gedronken. Extreme vorm van midlifcrisis/ levensmoeheid.

Laat 3 huizen achter, studerende zoon, niemand begrijpt het .
51 jaar. :?

En liters drank...

Caligula
3 januari 2011, 12:16
En liters drank...

LEGE kratjes/flessen getvrrrdekkie
Overigens ALDI-kratjes :splat:

Vlaamse Leeuwin
3 januari 2011, 12:36
Overigens ALDI-kratjes :splat:

En dan begrijpen jullie niet hoe het zo ver is kunnen komen ..... :roll:

Caligula
3 januari 2011, 12:37
En dan begrijpen jullie niet hoe het zo ver is kunnen komen ..... :roll:

Dat hij die weg is opgeslagen deuuh:roll:

Nynorsk
3 januari 2011, 12:51
Ik zat de hele week met een aantal bevriende koppels en bijhorende kinderen van max 1,5 jaar in de dardennen. Heel gezellige week gehad en op oudejaar niks speciaal gedaan. Gewoon een gourmetje gegeten, fotocompilaties van de afgelopen jaren bekeken en elkaar een cadeautje gegeven voor de kleine mannen. Daarna nog wat gevloekt op de kudde Hollanders van de Chalet 100 meter verder die het nodig achten om kilos vuurwerk af te schieten en onze beddebak binnen. Meer moet dat niet zijN.

als je zo'n trip niet beschouwt als 'iets speciaals', wat beschouw je dan wél als speciaal? :?

Caligula
3 januari 2011, 12:57
als je zo'n trip niet beschouwt als 'iets speciaals', wat beschouw je dan wél als speciaal? :?

Als men de LSD niet vergeten was :-D