PDA

View Full Version : Wat is uw opleidingsniveau


Ars_Nova
6 januari 2011, 19:11
Even zien hoe het hier zit met de achtergrond van de forummers.

Caligula
6 januari 2011, 19:12
Even zien hoe het hier zit met de achtergrond van de forummers.

miskend genie

Ars_Nova
6 januari 2011, 19:17
miskend genie

Crap ik ging een poll toevoegen maar ik was net te laat wegens computergedoe.

Caligula
6 januari 2011, 19:20
I'm fast as lightning (http://www.youtube.com/watch?v=wNf9rEPoc8Q&feature=related)

Ars_Nova
6 januari 2011, 19:22
lol,
kan ik dat hier niet afsluiten of laten afsluiten?

circe
6 januari 2011, 19:25
Drie doctoraten en een verpleegster.

kameleon
6 januari 2011, 19:28
selfmade loser

den dinges
6 januari 2011, 19:32
Even zien hoe het hier zit met de achtergrond van de forummers. Clochard de luxe:-)

den dinges
6 januari 2011, 19:33
lol,
kan ik dat hier niet afsluiten of laten afsluiten?

te laat :lol:

Derk de Tweede
6 januari 2011, 19:35
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_1960s_one-hit_wonders_in_the_United_States

Caligula
6 januari 2011, 19:40
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_1960s_one-hit_wonders_in_the_United_States

u bent ?

http://2.bp.blogspot.com/_bx9sJ2yquhE/SJ8ZobCnwrI/AAAAAAAAC6E/8qpWGoW1Las/s400/jessehilllp.jpg

Trixie
6 januari 2011, 19:44
Is het de bedoeling dat men hier beoordeeld wordt naargelang de opleiding/diploma's?

kameleon
6 januari 2011, 19:46
ja
ik wil geen buso's op politics.be

Trixie
6 januari 2011, 20:12
ja
ik wil geen buso's op politics.be

En denkt ge dan dat de "buitengewonen" dit hier gaan vermelden? Iedereen hier op dit forum gaat plotseling voor arts, architect of ingenieur gestudeerd hebben vrees ik. Ikzelf alleszins niet, geef dit eerlijk toe.

Jazeker
6 januari 2011, 20:12
Clochard de luxe:-)

Ladeuzeplein?

bgf324
6 januari 2011, 20:41
ja
ik wil geen buso's op politics.be

Bang daze op uwen smoel gaan kloppen?

Erwinvds
6 januari 2011, 20:45
Ik kan lezen als't niet te ingewikkeld is. En beetje schrijven. Is da genoeg?

Bobke
6 januari 2011, 20:55
gelijkvloers.

Raf
6 januari 2011, 21:03
Ladeuzeplein?

Veel te duur voor wat het is. De charmes van Luc en Christine kunnen dat niet goedmaken...

Trixie
6 januari 2011, 21:09
:-):-)Bang daze op uwen smoel gaan kloppen?

Trixie
6 januari 2011, 21:10
Hik kan heen klijn beetje skrijfen. En rekkenen tod ondert. Volstaad dat?

lantjes
6 januari 2011, 23:04
nen diploma van snit en ene van naad en beiden tot op de draad versleten

Bobke
6 januari 2011, 23:07
Amai, ene met twee diploms.

lantjes
6 januari 2011, 23:11
Amai, ene met twee diploms.

daar verschiet je van hé, voor een Oilsjters boerken :roll:

filosoof
6 januari 2011, 23:16
25 meter schoolslag.
Waarom? :angel:

Ganzenbordfan
6 januari 2011, 23:55
Voorlopig enkel een diploma van 't secundair TSO.

Ik hoop binnen dit en enkele jaren op zijn minst een bachelordiploma te halen.

Als dat mislukt word ik elektricien.

den dinges
6 januari 2011, 23:57
Hik kan heen klijn beetje skrijfen. En rekkenen tod ondert. Volstaad dat?

Prins Filip ? Zijde gij 'et ?

suqar_7loe
7 januari 2011, 00:13
Voorlopig enkel een diploma van 't secundair TSO.

Ik hoop binnen dit en enkele jaren op zijn minst een bachelordiploma te halen.

Als dat mislukt word ik elektricien.

Niet zo pessimistisch denken, kereltje. Komt allemaal goed! Als ik uw posts zo lees kom ik tot de conclusie dat zo een intelligent manneke als jij zeker en vast zal slagen en zn diploma zal behalen :thumbsup:

Caligula
7 januari 2011, 09:38
Niet zo pessimistisch denken, kereltje. Komt allemaal goed! Als ik uw posts zo lees kom ik tot de conclusie dat zo een intelligent manneke als jij zeker en vast zal slagen en zn diploma zal behalen :thumbsup:

wat is er mis met een goede elentrieker?

Herr Flick
7 januari 2011, 10:30
wat is er mis met een goede elentrieker?

Niks natuurlijk, kan goed zijn dat hij meer verdient dan veel van die "slimme mannen"...

Erwinvds
7 januari 2011, 10:49
Niks natuurlijk, kan goed zijn dat hij meer verdient dan veel van die "slimme mannen"...

Je moet maar eens een afspraak met ene proberen te versieren.
"Wat zeg je? Dringend? Hmmmm......eens zien. Ik denk dat ik in drie maand nog een gaatje vrij heb. Past dat?"

Idem dito voor gelijk welke gediplomeerde vakman.

Yep, ikke herbeginnen, ik zou het wel weten.

Herr Flick
7 januari 2011, 10:59
Je moet maar eens een afspraak met ene proberen te versieren.
"Wat zeg je? Dringend? Hmmmm......eens zien. Ik denk dat ik in drie maand nog een gaatje vrij heb. Past dat?"

Idem dito voor gelijk welke gediplomeerde vakman.

Yep, ikke herbeginnen, ik zou het wel weten.

t probleem is vooral ne goeie vinden, ...

Ze hebben hier onlangs werken uitgevoerd aan een data bekabeling , ze hadden sjans dat mijne collega ne brave zeun is, want van mij mochten ze direct opnieuw beginnen.

Had ik in den tijd zo een werk moeten afleveren van afgemonteerde UTP-CAT5 `s dan kon ik ook opnieuw beginnen en nog nen uitbrander erbij

Pas op dat is dan uitgevoerd door nen technico die niks anders doet, dan zo een installaties, onbegrijpelijk gewoon.

Erwinvds
7 januari 2011, 11:27
t probleem is vooral ne goeie vinden, ...

Ze hebben hier onlangs werken uitgevoerd aan een data bekabeling , ze hadden sjans dat mijne collega ne brave zeun is, want van mij mochten ze direct opnieuw beginnen.

Had ik in den tijd zo een werk moeten afleveren van afgemonteerde UTP-CAT5 `s dan kon ik ook opnieuw beginnen en nog nen uitbrander erbij

Pas op dat is dan uitgevoerd door nen technico die niks anders doet, dan zo een installaties, onbegrijpelijk gewoon.

Overal zitten er prutsers tussen natuurlijk. En die profiteren natuurlijk ontiegelijk van de situatie. Iets goedkoper en sneller maar het resultaat is dan vaak dat je dan op den duur toch een goede moet laten komen en dus twee maal moet betalen.
Maar diegenen die een goede reputatie hebben......jawadde. Probeer die maar eens vast te krijgen. Die mensen weten gewoon niet meer waar eerst te beginnen.

Ars_Nova
7 januari 2011, 11:45
Moderator, kunt ge dit afsluiten? Ik plan een nieuwe draad met de poll erbij deze keer.

Caligula
7 januari 2011, 12:00
Niks natuurlijk, kan goed zijn dat hij meer verdient dan veel van die "slimme mannen"...
Dat bedoelde ik dus

Dronkoers
7 januari 2011, 12:00
Moderator, kunt ge dit afsluiten? Ik plan een nieuwe draad met de poll erbij deze keer.

Ewel? Duurt da een kwartier? :-P

Caligula
7 januari 2011, 12:01
Ewel? Duurt da een kwartier? :-P

Ssssssht, stoor hem niet in zijn "plannen" :-D

Tavek
7 januari 2011, 12:02
Niks natuurlijk, kan goed zijn dat hij meer verdient dan veel van die "slimme mannen"...

Wou ik net zeggen.

Dronkoers
7 januari 2011, 12:03
Ssssssht, stoor hem niet in zijn "plannen" :-D

Oh, hij is 10 opleidingsniveau's aan het zoeken, dan versta ik het wel ;-)

Herr Flick
7 januari 2011, 12:20
Oh, hij is 10 opleidingsniveau's aan het zoeken, dan versta ik het wel ;-)

Buiten die graad in Trapiestologie , Gynacologie en Teenologie, die ge ongetwijfeld hebt, ;-) wat hebt ge nog zoal gestudeerd ?

Dronkoers
7 januari 2011, 12:27
Buiten die graad in Trapiestologie , Gynacologie en Teenologie, die ge ongetwijfeld hebt, ;-) wat hebt ge nog zoal gestudeerd ?

Zythologie en geefgenefokologie ;-)

Maar ik dacht dat jij nog verder dan mij had gestudeerd eh ;-)

Herr Flick
7 januari 2011, 12:48
Zythologie en geefgenefokologie ;-)

Maar ik dacht dat jij nog verder dan mij had gestudeerd eh ;-)

Wat dat betreft wel ja, ik heb alleen gene graad in die teenologie , da was aan mij niet besteed ik heb het meer voor andere onderdelen van t vrouwelijk lichaam. ;-)

Mitgard
7 januari 2011, 12:51
Master tamzakologie.

Dronkoers
7 januari 2011, 12:54
Wat dat betreft wel ja, ik heb alleen gene graad in die teenologie , da was aan mij niet besteed ik heb het meer voor andere onderdelen van t vrouwelijk lichaam. ;-)
Die klassen zaten te vol naar mijn zin ;-)
Master tamzakologie.
'k Was daarvoor gebuisd omdat ik met de fiets kwam ipv de auto :-(

Herr Flick
7 januari 2011, 12:56
Die klassen zaten te vol naar mijn zin ;-)

'k Was daarvoor gebuisd omdat ik met de fiets kwam ipv de auto :-(

Ja ik heb dat post hogeschool gedaan, ...

Mitgard
7 januari 2011, 12:59
'k Was daarvoor gebuisd omdat ik met de fiets kwam ipv de auto :-(

Het lijkt dan ook makkelijker dan het is hé.

Herr Flick
7 januari 2011, 13:14
Het lijkt dan ook makkelijker dan het is hé.

Het doet mij denken aan de wijze woorden van een collega ambtenaar , jaren geleden, voor een test voor een aanwerving...


Ge moet vooral kunnen tonen dat ge met uw ogen open kunt slapen, ...

Als ge dat hoort een paar minuten voor ge voor de raad der wijzen moet verschijnen, en op van de zenuwen zijt dan vergeet ge dat niet meer.

Eigenlijk een bizarre solicitatie, voor de minst betaalde job die ik ooit gedaan heb, zo verhoord worden, en getest worden op uw kennis, met 5 ondervragers voor uw neus die er duidelijk een sadistisch genoegen in schepten, om u sloot te krijgen (maar daar niet in lukten... ) om maar een scheet te verdienen... ongelofelijk van overkill gesproken...

Trixie
7 januari 2011, 14:03
Prins Filip ? Zijde gij 'et ?

Oe kunt kij dat weten? Mijn vroowtje eef nok teken mij kezekd: Philippe, blijf van die forrum af, ke kaat erkend worden. En ja...nu ben ik betrap.

gehuigert
7 januari 2011, 14:16
Ik heb hier wel ergens een diploma basis en secundair onderwijs :] hopelijk binnen 3.5 jaar nog een diploma fysica erbij :)

suqar_7loe
7 januari 2011, 15:11
Ik heb hier wel ergens een diploma basis en secundair onderwijs :] hopelijk binnen 3.5 jaar nog een diploma fysica erbij :)

Fysica is focking saai. Chemie is vele leuker :lol:

Ik wens u althans veel plezier en hopelijk behaal je dat diploma .

gehuigert
7 januari 2011, 15:12
Fysica is focking saai. Chemie is vele leuker :lol:

Nee bedankt :p mijn enige (pure) chemievak had ik al vorig jaar, nu nog afrekenen met de 2 chemiegeinspireerde vastestof fysicavakken :| Geef mij maar de pure wiskunde :D Daar zit tenminste logica in :(

De Juiste Gids
7 januari 2011, 15:12
Zythologie en geefgenefokologie ;-)

Maar ik dacht dat jij nog verder dan mij had gestudeerd eh ;-)

Waar kan ik geefgenefokologie gaan studeren? :-D

suqar_7loe
7 januari 2011, 15:15
Nee bedankt :p mijn enige (pure) chemievak had ik al vorig jaar, nu nog afrekenen met de 2 chemiegeinspireerde vastestof fysicavakken :| Geef mij maar de pure wiskunde :D Daar zit tenminste logica in :(

Wiskunde? Logica? Kon je dat nu niet een paar jaar geleden hebben gezegd :lol:

Mn examen wiskunde: 0/20 en zelfs op statistieken behaalde ik maar 8/20 ofzo. Wiskunde is de vijand :x

gehuigert
7 januari 2011, 15:16
Wiskunde? Logica? Kon je dat nu niet een paar jaar geleden hebben gezegd :lol:

Mn examen wiskunde: 0/20 en zelfs op statistieken behaalde ik maar 8/20 ofzo. Wiskunde is de vijand :x

Studeer jij chemie :-)? Dat statistiek de vijand is, kan ik nog inkomen :P Ik vraag mij af met welke significantie een prof statistiek je een 8/20 gegeven zou hebben ;-)?

Herr Flick
7 januari 2011, 15:19
Waar kan ik geefgenefokologie gaan studeren? :-D

In Leuven en Gent, zijn studentencafe`s genoeg waar ze dat onderwijzen, ... ;-)

suqar_7loe
7 januari 2011, 15:20
Studeer jij chemie :-)? Dat statistiek de vijand is, kan ik nog inkomen :P Ik vraag mij af met welke significantie een prof statistiek je een 8/20 gegeven zou hebben ;-)?

Neen, geen chemie wel biomedische een jaarke gedaan. Wil het wel nog nekeer overdoen..

Twaren best wel leuke tijden. chemische stuff in de fik laten schieten en dan kwam er nog eens bij dat ik zwavelzuur op mn kleren had gemorst (gaten in mn kleren en een wonde). Dat was de druppel voor mij en toen ben ik me voor wat anders gaan inschrijven8-)

Herr Flick
7 januari 2011, 15:23
Statistiek zwijg mij daarvan,... ik was er trouwens heilig van overtuigd dat ze mij gingen buizen, ... doelstellingen van de cursus goe gelezen, en alleen het strikt noodzakelijke geblokt, en ik was erdoor, ...

Eigenlijk schandalig hoe ik daar doorgefietst ben, als ge ziet hoeveel de rest van de wereld zit te blokken ...

Caligula
7 januari 2011, 15:25
Wiskunde? Logica? Kon je dat nu niet een paar jaar geleden hebben gezegd :lol:

Mn examen wiskunde: 0/20 en zelfs op statistieken behaalde ik maar 8/20 ofzo. Wiskunde is de vijand :x
Als dat geen verrassing is (zegt hij op z'n tanden bijtend) :splat:
Wiskunde is logica, het tegenovergestelde van jeweetwelwat 8-)

En zeg niet dat de wiskunde geen nut heeft, de eerste toegepaste heeft van Nederland een wereldmacht gemaakt.
De, dmv wiskunde, ontworpen windmolens waren 3X zo efficiënt en fluisterstil. :cheer:

gehuigert
7 januari 2011, 15:26
Neen, geen chemie wel biomedische een jaarke gedaan. Wil het wel nog nekeer overdoen..

Twaren best wel leuke tijden. chemische stuff in de fik laten schieten en dan kwam er nog eens bij dat ik zwavelzuur op mn kleren had gemorst (gaten in mn kleren en een wonde). Dat was de druppel voor mij en toen ben ik me voor wat anders gaan inschrijven8-)

Als ik zo nieuwsgierig mag zijn :-) Wat anders? Veel biomedische mensen willen dokter worden maar doen biomedische omdat ze niet geslaagd zijn voor het toelatingsexamen, was dat bij jou het geval?

En als ik nog eens nieuwsgierig mag zijn, ben je nu al afgestudeerd of nog student, en als je al afgestudeerd bent, heb je gemakkelijk een job gevonden? :P

Herr Flick
7 januari 2011, 15:26
Neen, geen chemie wel biomedische een jaarke gedaan. Wil het wel nog nekeer overdoen..

Twaren best wel leuke tijden. chemische stuff in de fik laten schieten en dan kwam er nog eens bij dat ik zwavelzuur op mn kleren had gemorst (gaten in mn kleren en een wonde). Dat was de druppel voor mij en toen ben ik me voor wat anders gaan inschrijven8-)

Dat vind ik nu spijtig zie, dat ik dat niet gestudeerd heb, dan kon ik nu consultancy doen voor Al Quaida en andere organisaties die goed betalen voor een explosieven en sabotage expert.... ;-)

Ik ken mijn eigen als ik gemakkelijk aan die spullen aan zou kunnen en weten wat bij wat te mixen, ... niet om kwaad te berokken he, maar de schoonheid van zo een explosie, ... 8-)

gehuigert
7 januari 2011, 15:28
Statistiek zwijg mij daarvan,... ik was er trouwens heilig van overtuigd dat ze mij gingen buizen, ... doelstellingen van de cursus goe gelezen, en alleen het strikt noodzakelijke geblokt, en ik was erdoor, ...

Eigenlijk schandalig hoe ik daar doorgefietst ben, als ge ziet hoeveel de rest van de wereld zit te blokken ...

Hangt sterk af van de prof; wij hebben ook enkele proffen die hun examen inderdaad zeer strikt houden aan de doelstellingen van de cursus... Maar een andere prof was zo gemeen dat hij zelfs triviale dingen vroeg te bewijzen (bvb wiskundig analytisch bewijzen dat een kromme* geen oppervlakte heeft), was wel verschoten van die vraag :P

* Wiskundig correcter uitgedrukt: het beeld van een kromme, een kromme zelf is een afbeelding

suqar_7loe
7 januari 2011, 15:29
Statistiek zwijg mij daarvan,... ik was er trouwens heilig van overtuigd dat ze mij gingen buizen, ... doelstellingen van de cursus goe gelezen, en alleen het strikt noodzakelijke geblokt, en ik was erdoor, ...

Eigenlijk schandalig hoe ik daar doorgefietst ben, als ge ziet hoeveel de rest van de wereld zit te blokken ...

Eigenlijk vond ik da nog niet zo erg, statistiek.

Hetgene ik niet kon vatten waren formules van simpson, formules van carnot, geometrische vergelijkingen. Allemaal chinees voor mij. Op den duur boeide mij dat dan ook niet meer. En die docent was ook niet bepaald zacht en liet me dan antwoorden op zn vragen, het enige wat ik kon terug zeggen was 'over welke wortel heb je het meneer?' :-P

Caligula
7 januari 2011, 15:29
Neen, geen chemie wel biomedische een jaarke gedaan. Wil het wel nog nekeer overdoen..

Twaren best wel leuke tijden. chemische stuff in de fik laten schieten en dan kwam er nog eens bij dat ik zwavelzuur op mn kleren had gemorst (gaten in mn kleren en een wonde). Dat was de druppel voor mij en toen ben ik me voor wat anders gaan inschrijven8-)

De druppel zwavelzuur ? :lol:

suqar_7loe
7 januari 2011, 15:29
De druppel zwavelzuur ? :lol:

Druppels :-P

Herr Flick
7 januari 2011, 15:32
Hangt sterk af van de prof; wij hebben ook enkele proffen die hun examen inderdaad zeer strikt houden aan de doelstellingen van de cursus... Maar een andere prof was zo gemeen dat hij zelfs triviale dingen vroeg te bewijzen (bvb wiskundig analytisch bewijzen dat een kromme geen oppervlakte heeft), was wel verschoten van die vraag :P


Ik vraag me dan af wat het nut is van zo een vraag, ... die statistiek ook, kansberekening, wat ben ik nu met kansberekening, mijn baas moet de naakte waarheid hebben, he, ... niet wat het zou kunnen zijn, kunnen geweest zijn, etc... dat is goed als ge wilt weten hoeveel keer ge uw lotto formulier zou moeten invullen om zeker te zijn dat ge iets zou winnen, en tot de conclusie komt, dat de kosten dan hoger zijn dan wat ge ooit zou kunnen winnen...

Allee ja, ik kreeg die opgaven dan, en had zo iets van What the fuck, ... En als ik daar niet achter kan staan, ja dan heb ik zo iets van ... pffff...

suqar_7loe
7 januari 2011, 15:34
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn :-) Wat anders? Veel biomedische mensen willen dokter worden maar doen biomedische omdat ze niet geslaagd zijn voor het toelatingsexamen, was dat bij jou het geval?

En als ik nog eens nieuwsgierig mag zijn, ben je nu al afgestudeerd of nog student, en als je al afgestudeerd bent, heb je gemakkelijk een job gevonden? :P

Ik ben afgestudeerd als hulpapotheker, dus dat diploma had ik al. Nu werk ik als leerkracht. Dus had het geluk van farmacie vakken te mogen geven en nog andere. En over een jaarke als ik alle vakken heb afgehandeld wil ik gezinswetenschappen gaan studeren. Kzie mezelf het liefst parttime werken int onderwijs gecombineerd met een job als maatschapp. ass bij de flikken ofzo. Mn voorkeur gaat naar de flikken van borgerhout :twisted: Of in vluchthuizen, ook goed.

De Juiste Gids
7 januari 2011, 15:37
Statistiek zwijg mij daarvan,... ik was er trouwens heilig van overtuigd dat ze mij gingen buizen, ... doelstellingen van de cursus goe gelezen, en alleen het strikt noodzakelijke geblokt, en ik was erdoor, ...

Eigenlijk schandalig hoe ik daar doorgefietst ben, als ge ziet hoeveel de rest van de wereld zit te blokken ...

Statistiek is niet zo moeilijk als het lijkt. Het vraagt uiteraard wat aandacht.

De Juiste Gids
7 januari 2011, 15:37
Ik ben afgestudeerd als hulpapotheker, dus dat diploma had ik al. Nu werk ik als leerkracht. Dus had het geluk van farmacie vakken te mogen geven en nog andere. En over een jaarke als ik alle vakken heb afgehandeld wil ik gezinswetenschappen gaan studeren. Kzie mezelf het liefst parttime werken int onderwijs gecombineerd met een job als maatschapp. ass bij de flikken ofzo. Mn voorkeur gaat naar de flikken van borgerhout :twisted: Of in vluchthuizen, ook goed.

Moet je daarvoor studeren?

Herr Flick
7 januari 2011, 15:38
Eigenlijk vond ik da nog niet zo erg, statistiek.

Hetgene ik niet kon vatten waren formules van simpson, formules van carnot, geometrische vergelijkingen. Allemaal chinees voor mij. Op den duur boeide mij dat dan ook niet meer. En die docent was ook niet bepaald zacht en liet me dan antwoorden op zn vragen, het enige wat ik kon terug zeggen was 'over welke wortel heb je het meneer?' :-P

Wij hadden zo een docent Fysica, die wist waar de zwakkeren zaten, die keek zo door u, en bleek altijd door te hebben wie hij moest pakken.

Kom maar aan bord, ... en begin maar te schrijven, ... dat was altijd afwachten wie hij ging pakken, en mijne maat die er niks van begreep had hij altijd liggen, ... Nu moet ik wel zeggen het bleef wel hangen als ge het een keer had mogen uitleggen aan het bord.

Bij ons was dat dan nog niet te ingewikkeld dat waren meer bouwkundige en praktische fysica, zo geen theoretische problemen. Dan die formules in uw TI68 stoempen voor het examen, en dan de eerste vraag, Schrijf eens op waar we het tijdens de cursus over gehad hebben, ...

suqar_7loe
7 januari 2011, 15:39
Moet je daarvoor studeren?

Ja, natuurlijk.

Herr Flick
7 januari 2011, 15:40
Moet je daarvoor studeren?

Ge moet daarvoor een doctoraad Idiootologie afleggen , dat ze absoluut zeker zijn dat ge niet te lastig gaat doen naar het hoger management toe.

Caligula
7 januari 2011, 15:44
Druppels :-PTekening zou nochtans hint kunnen zijn.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/8/87/Hazard_C.svg/500px-Hazard_C.svg.png

Caligula
7 januari 2011, 15:45
Wij hadden zo een docent Fysica, die wist waar de zwakkeren zaten, die keek zo door u, en bleek altijd door te hebben wie hij moest pakken.

Kom maar aan bord, ... en begin maar te schrijven, ... dat was altijd afwachten wie hij ging pakken, en mijne maat die er niks van begreep had hij altijd liggen, ... Nu moet ik wel zeggen het bleef wel hangen als ge het een keer had mogen uitleggen aan het bord.

Bij ons was dat dan nog niet te ingewikkeld dat waren meer bouwkundige en praktische fysica, zo geen theoretische problemen. Dan die formules in uw TI68 stoempen voor het examen, en dan de eerste vraag, Schrijf eens op waar we het tijdens de cursus over gehad hebben, ...Gebrik ik nog steeds : kunnen uitleggen = snappen

Caligula
7 januari 2011, 15:48
Ik vraag me dan af wat het nut is van zo een vraag, ... die statistiek ook, kansberekening, wat ben ik nu met kansberekening, mijn baas moet de naakte waarheid hebben, he, ... niet wat het zou kunnen zijn, kunnen geweest zijn, etc... dat is goed als ge wilt weten hoeveel keer ge uw lotto formulier zou moeten invullen om zeker te zijn dat ge iets zou winnen, en tot de conclusie komt, dat de kosten dan hoger zijn dan wat ge ooit zou kunnen winnen...

Allee ja, ik kreeg die opgaven dan, en had zo iets van What the fuck, ... En als ik daar niet achter kan staan, ja dan heb ik zo iets van ... pffff...

Daarom benne oe practicoes , niet theoreticoes 8-)

gehuigert
7 januari 2011, 15:55
Ik vraag me dan af wat het nut is van zo een vraag, ... die statistiek ook, kansberekening, wat ben ik nu met kansberekening, mijn baas moet de naakte waarheid hebben, he, ... niet wat het zou kunnen zijn, kunnen geweest zijn, etc... dat is goed als ge wilt weten hoeveel keer ge uw lotto formulier zou moeten invullen om zeker te zijn dat ge iets zou winnen, en tot de conclusie komt, dat de kosten dan hoger zijn dan wat ge ooit zou kunnen winnen...

Allee ja, ik kreeg die opgaven dan, en had zo iets van What the fuck, ... En als ik daar niet achter kan staan, ja dan heb ik zo iets van ... pffff...

Kansberekening is ERG erg erg belangrijk in de economie. De ganse verzekeringsindustrie draait op kansberekening. Onze prof zei zelfs dat een oud-doctoraatstudent van hem bij Kraft is gaan werken met als enige doel de prijs van chocolade in het oog te houden en te beslissen wanneer het een goed moment is om chocolade in te kopen en wanneer niet. Nuja, ik ben ook maar advocaat van de duivel hoor :)

Overigens was die vraag van de oppervlakte van een kromme wel bewezen in de cursus; enkel had ik het als dusdanig niet helemaal gestudeerd wegens trivialiteiten in het ganse bewijs :p

gehuigert
7 januari 2011, 15:57
Ik ben afgestudeerd als hulpapotheker, dus dat diploma had ik al. Nu werk ik als leerkracht. Dus had het geluk van farmacie vakken te mogen geven en nog andere. En over een jaarke als ik alle vakken heb afgehandeld wil ik gezinswetenschappen gaan studeren. Kzie mezelf het liefst parttime werken int onderwijs gecombineerd met een job als maatschapp. ass bij de flikken ofzo. Mn voorkeur gaat naar de flikken van borgerhout :twisted: Of in vluchthuizen, ook goed.

Oh, een gans interessedomein :-)

Herr Flick
7 januari 2011, 16:00
Daarom benne oe practicoes , niet theoreticoes 8-)

Inderdeed, ...

Herr Flick
7 januari 2011, 16:03
Kansberekening is ERG erg erg belangrijk in de economie. De ganse verzekeringsindustrie draait op kansberekening. Onze prof zei zelfs dat een oud-doctoraatstudent van hem bij Kraft is gaan werken met als enige doel de prijs van chocolade in het oog te houden en te beslissen wanneer het een goed moment is om chocolade in te kopen en wanneer niet. Nuja, ik ben ook maar advocaat van de duivel hoor :)

Overigens was die vraag van de oppervlakte van een kromme wel bewezen in de cursus; enkel had ik het als dusdanig niet helemaal gestudeerd wegens trivialiteiten in het ganse bewijs :p

Ah ja maar in de verzekeringsbranch is dat iets anders, en voor de kosten van grondstoffen ook, ... maar dan nog is dat niet zallig makend, die man kan hem immers beter baseren om de politieke situatie in de landen van herkomst te volgen, transportsystemen/aanvoer routes in de gaten te houden, het weer te monitoren dan zijn spreadsheet open te doen en wat te gaan rekenen.

De Juiste Gids
7 januari 2011, 16:04
Ja, natuurlijk.

Amai, dat wist ik niet.

Caligula
7 januari 2011, 16:06
Ah ja maar in de verzekeringsbranch is dat iets anders, en voor de kosten van grondstoffen ook, ... maar dan nog is dat niet zallig makend, die man kan hem immers beter baseren om de politieke situatie in de landen van herkomst te volgen, transportsystemen/aanvoer routes in de gaten te houden, het weer te monitoren dan zijn spreadsheet open te doen en wat te gaan rekenen.Dat zijn allemaal parameters in de formulle zenne ;-)

Tavek
7 januari 2011, 16:06
Nee bedankt :p mijn enige (pure) chemievak had ik al vorig jaar, nu nog afrekenen met de 2 chemiegeinspireerde vastestof fysicavakken :| Geef mij maar de pure wiskunde :D Daar zit tenminste logica in :(

Fysica is nochtans gewoon wiskunde toepassen.

gehuigert
7 januari 2011, 16:06
Ah ja maar in de verzekeringsbranch is dat iets anders, en voor de kosten van grondstoffen ook, ... maar dan nog is dat niet zallig makend, die man kan hem immers beter baseren om de politieke situatie in de landen van herkomst te volgen, transportsystemen/aanvoer routes in de gaten te houden, het weer te monitoren dan zijn spreadsheet open te doen en wat te gaan rekenen.

http://vdab.be/magezine/nov10/loon.shtml

Statistici zijn (blijkbaar) erg beheerd in de markt :p Ik neem aan dat er meer nood aan is dan we op het eerste zicht kunnen vermoeden

gehuigert
7 januari 2011, 16:09
Fysica is nochtans gewoon wiskunde toepassen.

Niet alle gebieden van fysica :p ik heb hier een cursus waar alles puur empirisch beschreven staat, een echte hel om te studeren

suqar_7loe
7 januari 2011, 16:34
Oh, een gans interessedomein :-)

Ja, best wel.

Wat het werk zoeken betreft, ik denk dat jij als rasechte Vlaming daar geen moeilijkheden in zal ondervinden.;-)

Herr Flick
7 januari 2011, 16:36
http://vdab.be/magezine/nov10/loon.shtml

Statistici zijn (blijkbaar) erg beheerd in de markt :p Ik neem aan dat er meer nood aan is dan we op het eerste zicht kunnen vermoeden

Dat kan heel goed zijn, maar ik heb dingen te doen die spannender zijn dan de kans te bereken wat de prijs van equadoriaanse cacaobonen binnen dit en 6 maand gaat doen.

suqar_7loe
7 januari 2011, 16:36
Wij hadden zo een docent Fysica, die wist waar de zwakkeren zaten, die keek zo door u, en bleek altijd door te hebben wie hij moest pakken.

Kom maar aan bord, ... en begin maar te schrijven, ... dat was altijd afwachten wie hij ging pakken, en mijne maat die er niks van begreep had hij altijd liggen, ... Nu moet ik wel zeggen het bleef wel hangen als ge het een keer had mogen uitleggen aan het bord.

Bij ons was dat dan nog niet te ingewikkeld dat waren meer bouwkundige en praktische fysica, zo geen theoretische problemen. Dan die formules in uw TI68 stoempen voor het examen, en dan de eerste vraag, Schrijf eens op waar we het tijdens de cursus over gehad hebben, ...

Zo ene hadden wij ook. Het jammere is dat ge na zo een oef nog steeds ni weet waar de les over gaat. Ma da had te maken met het feit dat we ni wisten waar bepaalde formules van kwamen, tussenstappen gebruiken daar had die mens precies nog nooit van gehoord.

gehuigert
7 januari 2011, 16:37
Ja, best wel.

Wat het werk zoeken betreft, ik denk dat jij als rasechte Vlaming daar geen moeilijkheden in zal ondervinden.;-)

Ah ben ik een rasechte Vlaming? Cool, vlug even mijn Waalse overgrootouders en verdere familieleden uit de stamboek verwijderen. Vertel het wel niet verder, ik ben nu al Franstalig en hautain omdat ik in een andere topic durf beweren dat Brussel geen Nederlandstalige stad is

suqar_7loe
7 januari 2011, 16:38
Ah ben ik een rasechte Vlaming? Cool, vlug even mijn Waalse overgrootouders en verdere familieleden uit de stamboek verwijderen. Vertel het wel niet verder, ik ben nu al Franstalig en hautain omdat ik in een andere topic durf beweren dat Brussel geen Nederlandstalige stad is

Je bent blank, ook goed. En ik maar denken dat jij een vlaamsnationalist bent..

Ik zal het niet doorvertellen;-)

gehuigert
7 januari 2011, 16:38
Dat kan heel goed zijn, maar ik heb dingen te doen die spannender zijn dan de kans te bereken wat de prijs van equadoriaanse cacaobonen binnen dit en 6 maand gaat doen.

De spannendste job is vaak niet de best betaalde :-) Alhoewel, politici zowel goed betaald als een spannende job hebben :-)

Herr Flick
7 januari 2011, 16:39
Dat zijn allemaal parameters in de formulle zenne ;-)

Uiteindelijk wel, ge moet wel de formule kunnen aanpassen en controleren ook ,

Als Volvo zo weer een snufke toevoegt dat uwen auto automatisch doet freinen of voorkomt dat ge voetgangers gaat doodrijden, moet ge dat in uw berekening voor dat specifiek voertuig gaan toevoegen, ...

gehuigert
7 januari 2011, 16:40
Je bent blank, ook goed. En ik maar denken dat jij een vlaamsnationalist bent..

Ik zal het niet doorvertellen;-)

Ik volg voornamelijk mijn eigen weg en mening, op sommige vlakken Vlaamsgezind, andere Belgischgezind, ik ben bvb. geen tegenstander van de koning (oei oei :p hopelijk word ik hier niet op geciteerd)

Herr Flick
7 januari 2011, 16:40
De spannendste job is vaak niet de best betaalde :-) Alhoewel, politici zowel goed betaald als een spannende job hebben :-)

Ik mag niet klagen, ... ik behoor tot die top 10 ;-)

suqar_7loe
7 januari 2011, 16:40
De spannendste job is vaak niet de best betaalde :-) Alhoewel, politici zowel goed betaald als een spannende job hebben :-)

betaald worden om te liegen en de mensen bezig te houden? Best wel spannend ja

Herr Flick
7 januari 2011, 16:44
Fysica is nochtans gewoon wiskunde toepassen.

Theoretische Fysica en Wiskunde is wel niet gewoon wiskunde, ...

Allee ja, volgens mij is dat toch vrij ingewikkelde materie, een gewone sterveling kan dat moeilijk vatten. De spullen waar die gasten in het CERN aan bezig zijn, Nano technologie en de geheimen van het DNA en de genetica ontrafelen is toch wel een meer dan gemiddeld ingewikkelde bezigheid.

suqar_7loe
7 januari 2011, 16:47
Ik volg voornamelijk mijn eigen weg en mening, op sommige vlakken Vlaamsgezind, andere Belgischgezind, ik ben bvb. geen tegenstander van de koning (oei oei :p hopelijk word ik hier niet op geciteerd)

Je bent een vlaamsnationalistische belgicist met ook Waalse familieleden in uw stamboom. Trek het u niet aan jongen, ik ben ook een allochtoon.

Ik ben ook geen tegenstander van de koning hoor, maar ook geen voorstander. :-D

suqar_7loe
7 januari 2011, 16:47
Ik mag niet klagen, ... ik behoor tot die top 10 ;-)

Gij staat zelfs in de top 3 als ik me niet vergis :-P

Herr Flick
7 januari 2011, 16:48
betaald worden om te liegen en de mensen bezig te houden? Best wel spannend ja

Dat is iets wat ze ons ook wijs maakten, management he, ... hoe belazer ik de boel en kom ik er mee weg, en word ik er nog vet voor betaald ook... ;-)

Consultancy is ook zo iets typisch, ... gewoon vertellen wat de eigen specialisten al verteld hebben maar met dure rapporten erbij en natuurlijk terwijl ge een schoon kostuum draagt en net uit uwen leaseauto gerold zijt die minstens 50 000 € moet kosten. Om een of andere reden trappen mensen daarin en kijken ze alsof het om halve godheden gaat.

gehuigert
7 januari 2011, 16:50
betaald worden om te liegen en de mensen bezig te houden? Best wel spannend ja

Het volk krijgt de politici die het verdient. Sommige mensen houden liever van leugens dan van waarheden, ze stemmen dan ook op degene die met het mooiste verhaaltje komt ipv. voor degene die het verhaal het dichtst bij de waarheid vertelt.

Daarnaast denk ik natuurlijk dat niemand volledig eerlijk kan zijn in de politiek, alleen de macht alleen zal iedereen wel de neiging geven dingen te verbloemen. Ik acht het onmogelijk dat er ooit eerlijke politici zullen zijn, vooral omdat iedereen zijn eigen waarheden ziet vanuit een ander perspectief en iets (bijna per definitie) een leugen is vanuit een ander perspectief bekeken.

Herr Flick
7 januari 2011, 16:51
Gij staat zelfs in de top 3 als ik me niet vergis :-P

Volgens het pappierke sta ik in de top 10, ... volgens wat er momenteel alle maanden binnensijpelt is het inderdaad iets beter, maar dat komt vooral omdat ik het vel niet afgedaan wordt door die motherfuckers van de belgische staat. 8-)

gehuigert
7 januari 2011, 16:54
Theoretische Fysica en Wiskunde is wel niet gewoon wiskunde, ...

Allee ja, volgens mij is dat toch vrij ingewikkelde materie, een gewone sterveling kan dat moeilijk vatten. De spullen waar die gasten in het CERN aan bezig zijn, Nano technologie en de geheimen van het DNA en de genetica ontrafelen is toch wel een meer dan gemiddeld ingewikkelde bezigheid.

Puur theoretische fysica is vandaag de dag 99% pure wiskunde maar dan juist nog bij een resultaat een uitleg van wat de fysische interpretatie is.

Een voorbeeld: aan UGent kan je geen string theory volgen. Als je ook maar iets van string theory (snaartheorie) wil kunnen, moet je differentiaalmeetkunde II volgen, een puur wiskundig vak. De enige overstap die je dan nog moet maken om aan fysica te doen is zeggen wat je resultaat dan precies betekent.

Een ander voorbeeld is de relativiteitstheorie. Daar beschrijf je gewoon puur wiskundig een wiskundige ruimte met enkele eigenschappen. En die eigenschappen hebben fysische gronden. Maar je kan perfect al die wiskunde gedaan hebben zonder ook maar weet gehad te hebben van het feit dat de lichtsnelheid eindig is.

gehuigert
7 januari 2011, 16:55
Gij staat zelfs in de top 3 als ik me niet vergis :-P

Wat is Herr Flick?

suqar_7loe
7 januari 2011, 16:57
Wat is Herr Flick?

Wiskundige, toch?

Edit:flick, verbeter me als ik fout zit

Mitgard
7 januari 2011, 16:57
Binnenkort is trouwens iedereen master.
De Manaba's vliegen je om de oren tegenwoordig.

suqar_7loe
7 januari 2011, 16:59
Het volk krijgt de politici die het verdient. Sommige mensen houden liever van leugens dan van waarheden, ze stemmen dan ook op degene die met het mooiste verhaaltje komt ipv. voor degene die het verhaal het dichtst bij de waarheid vertelt.
Op De wever dus :-D

Daarnaast denk ik natuurlijk dat niemand volledig eerlijk kan zijn in de politiek, alleen de macht alleen zal iedereen wel de neiging geven dingen te verbloemen. Ik acht het onmogelijk dat er ooit eerlijke politici zullen zijn, vooral omdat iedereen zijn eigen waarheden ziet vanuit een ander perspectief en iets (bijna per definitie) een leugen is vanuit een ander perspectief bekeken.

Gij zijt te veel bezig met uwe fysica. Perspectieffreak.

Ma je hebt gelijk :lol:

Herr Flick
7 januari 2011, 17:01
Wiskundige, toch?

Edit:flick, verbeter me als ik fout zit

Oei, oei, helemaal niet, ik ben gewoon een ramp op gebied van wiskunde, ...

ik speel met knopekes en kabeltjes en computerkes en allerhande exotische apparatuur om mensen met mekaar te doen babbelen enz... maar wiskunde, ...

Herr Flick
7 januari 2011, 17:02
Binnenkort is trouwens iedereen master.
De Manaba's vliegen je om de oren tegenwoordig.

Ja op Geenstijl.nl is daar eens een serieuze reeks artikelen over verschenen...

t begint een beetje schandalig te worden,...

suqar_7loe
7 januari 2011, 17:02
Oei, oei, helemaal niet, ik ben gewoon een ramp op gebied van wiskunde, ...

ik speel met knopekes en kabeltjes en computerkes en allerhande exotische apparatuur om mensen met mekaar te doen babbelen enz... maar wiskunde, ...

Ict leerkracht dan?

Herr Flick
7 januari 2011, 17:04
Ict leerkracht dan?

Nee geen leerkracht, ik heb een diploma in een of andere technische management richting, waar ik overigens niks mee doe, maar die redelijk specifiek en uniek is, al moeten er nu in belgie toch zo een kleine 200 a 300 afgestudeerde in rondlopen, kan ondertussen ook al wel wat meer zijn.

Herr Flick
7 januari 2011, 17:05
Ict leerkracht dan?

Om ICT leerkracht te worden, moogt ge trouwens geen ramp in wiskunde zijn...

Ne maat deed A1 Informatica, en in de 90`s was dat niet om mee te lachen die wiskunde...

suqar_7loe
7 januari 2011, 17:06
Nee geen leerkracht, ik heb een diploma in een of andere technische management richting, waar ik overigens niks mee doe, maar die redelijk specifiek en uniek is, al moeten er nu in belgie toch zo een kleine 200 a 300 afgestudeerde in rondlopen, kan ondertussen ook al wel wat meer zijn.

Hmm ik dacht dus echt dat jij leerkracht was in een middelbare school. Mn fantasie slaat soms wel eens op hol zo te zien:-)

gehuigert
7 januari 2011, 17:08
Op De wever dus :-D



Gij zijt te veel bezig met uwe fysica. Perspectieffreak.

Ma je hebt gelijk :lol:

Ik hou gewoon in het algemeen van andere meningen lezen :-) De grootste tijd zit ik hier op het forum gewoon topics te lezen zonder te reageren, uit interesse hoe andere mensen er over denken :p Mijn lievelingspagina's in de krant zijn dan ook de lezersbrieven, de columns en andere opinies die verschijnen :-D

redwasp
7 januari 2011, 17:46
vrede,

Ik hou gewoon in het algemeen van andere meningen lezen :-) De grootste tijd zit ik hier op het forum gewoon topics te lezen zonder te reageren, uit interesse hoe andere mensen er over denken :p Mijn lievelingspagina's in de krant zijn dan ook de lezersbrieven, de columns en andere opinies die verschijnen :-D

ik vind meningen van mensen schitterend, op voorwaarde dat die mensen ook een inspanning leveren om hun mening met feiten te onderbouwen. dat is helaas niet altijd zo.

vrede,

redwasp

Mitgard
7 januari 2011, 19:13
vrede,



ik vind meningen van mensen schitterend, op voorwaarde dat die mensen ook een inspanning leveren om hun mening met feiten te onderbouwen. dat is helaas niet altijd zo.

vrede,

redwasp

Typisch de mening van een wiskundige.
Alles moet verklaard worden, onderbouwd worden, bewezen worden...

Sommige meningen (ze zijn zeldzaam, dat geef ik toe) zijn zo mooi, origineel, voor zichzelf sprekend, treffend of poëtisch verwoord dat een 'onderbouwing' juist afbreuk zou doen aan die mening.
Net zoals een grap uitleggen ook vaak afbreuk doet aan die grap.

Caligula
7 januari 2011, 19:20
Typisch de mening van een wiskundige.
Alles moet verklaard worden, onderbouwd worden, bewezen worden...

Sommige meningen (ze zijn zeldzaam, dat geef ik toe) zijn zo mooi, origineel, voor zichzelf sprekend, treffend of poëtisch verwoord dat een 'onderbouwing' juist afbreuk zou doen aan die mening.
Net zoals een grap uitleggen ook vaak afbreuk doet aan die grap.

Nee hoor, we kunnen ook allemaal gaan raaskallen , Erverybody Harrie of Popo.
Ik kies Harrie (waar zit die eigenlijk?)

Caligula
7 januari 2011, 19:20
Hmm ik dacht dus echt dat jij leerkracht was in een middelbare school. Mn fantasie slaat soms wel eens op hol zo te zien:-)

:wtf:

Caligula
7 januari 2011, 19:23
Theoretische Fysica en Wiskunde is wel niet gewoon wiskunde, ...

Allee ja, volgens mij is dat toch vrij ingewikkelde materie, een gewone sterveling kan dat moeilijk vatten. De spullen waar die gasten in het CERN aan bezig zijn, Nano technologie en de geheimen van het DNA en de genetica ontrafelen is toch wel een meer dan gemiddeld ingewikkelde bezigheid.omdat daar het onzekerheidspricipe gelt ;)

Niet teveel door elkaar hutselen :evil:

Mitgard
7 januari 2011, 19:28
Nee hoor, we kunnen ook allemaal gaan raaskallen , Erverybody Harrie of Popo.


Ik ken geen Harrie of Popo.
En nee, je hoeft niet uit te leggen wie dat zijn.

suqar_7loe
7 januari 2011, 19:29
Typisch de mening van een wiskundige.
Alles moet verklaard worden, onderbouwd worden, bewezen worden...


Haha da is :lol:

gehuigert
7 januari 2011, 19:36
Typisch de mening van een wiskundige.
Alles moet verklaard worden, onderbouwd worden, bewezen worden...

Sommige meningen (ze zijn zeldzaam, dat geef ik toe) zijn zo mooi, origineel, voor zichzelf sprekend, treffend of poëtisch verwoord dat een 'onderbouwing' juist afbreuk zou doen aan die mening.
Net zoals een grap uitleggen ook vaak afbreuk doet aan die grap.

Het is toch altijd leuker onderbouwd een mening te lezen dan een die gewoonweg in het wildeweg een stelling te poneren die dan vaak nog eens hun eigen mening onderbouwt maar gewoonweg volledig strijdig is met hoe jij naar de wereld kijkt :-)

gehuigert
7 januari 2011, 19:36
Ik ken geen Harrie of Popo.
En nee, je hoeft niet uit te leggen wie dat zijn.

Je kent Harriechristus niet o_O?

filosoof
7 januari 2011, 20:52
Ja op Geenstijl.nl is daar eens een serieuze reeks artikelen over verschenen...

t begint een beetje schandalig te worden,...Wat klopt er niet in dat zinnetje? ;-)

Caligula
7 januari 2011, 20:55
Ik ken geen Harrie of Popo.
En nee, je hoeft niet uit te leggen wie dat zijn.

Uitleg (http://nl.wikipedia.org/wiki/Morosofie) niet nodig. Gewoon kijken (http://www.youtube.com/watch?v=gE3l3LZHWVY) :silly:

Caligula
7 januari 2011, 20:56
omdat daar het onzekerheidspricipe gelt ;)

Niet teveel door elkaar hutselen :evil:
Geldt :oops:

filosoof
7 januari 2011, 20:59
Wat dat betreft wel ja, ik heb alleen gene graad in die teenologie , da was aan mij niet besteed ik heb het meer voor andere onderdelen van t vrouwelijk lichaam. ;-)Nu nog blokken voor scheenbeenologie, knieologie en dijologie, dan geraak je er.

daiwa
9 januari 2011, 05:08
Niks natuurlijk, kan goed zijn dat hij meer verdient dan veel van die "slimme mannen"...

Dat klopt dikwijls.

Herr Flick
10 januari 2011, 11:22
Hmm ik dacht dus echt dat jij leerkracht was in een middelbare school. Mn fantasie slaat soms wel eens op hol zo te zien:-)

Dat is echt wel zowat de laatste job dat ik zou kiezen, ... wat aan gefrustreerde pubers gaan uitleggen wat een ASCII code inhoud, ... Nee dank u, dan zie ik mijzelf nog eerder houthakker of zoiets worden.

Herr Flick
10 januari 2011, 11:24
Wat klopt er niet in dat zinnetje? ;-)

Vandaag stond er terug zo een artikel in, over gefoefel met hoge school diploma`s...

Ja ge moet door de onzin lezen he, ...

Bovenbuur
10 januari 2011, 12:01
Geen diploma's, die krijg je niet als je intern getraind wordt voor een carriere bij het wetenschappelijk bureau van de nieuwe wereldorde. Ben er wel de jongste senior partner ooit, telt dat ergens voor?

parcifal
10 januari 2011, 14:20
Geen diploma's, die krijg je niet als je intern getraind wordt voor een carriere bij het wetenschappelijk bureau van de nieuwe wereldorde. Ben er wel de jongste senior partner ooit, telt dat ergens voor?

Senior partner???? Junior partner zal je bedoelen.
Iedereen weet dat ik senior partner belgium ben en Firestone head of department benelux is. ;-)

Bovenbuur
10 januari 2011, 14:26
Senior partner???? Junior partner zal je bedoelen.
Iedereen weet dat ik senior partner belgium ben en Firestone head of department benelux is. ;-)

Dat is zo in de oude nieuwe wereldorde, maar wij nemen haar van binnenuit over. En in de nieuwe organisatie ben ik senior partner.

Firestone is overigens nog steeds mijn chef, dus het ziet er naar uit dat je de enige hier bent die binnenkort niet meer langskomt.

parcifal
10 januari 2011, 14:28
Dat is zo in de oude nieuwe wereldorde, maar wij nemen haar van binnenuit over. En in de nieuwe organisatie ben ik senior partner.

Dat is dan de nieuwe nieuwe wereld orde?

hmm, toch straks eens een memo sturen naar washington. Damned, dan gaan die van wikileaks dat weer zien... grrr. :evil:

Derk de Tweede
10 januari 2011, 14:31
Brand alle scholen af!

http://lh3.ggpht.com/_i_bax_ivraI/SxLai7AZMYI/AAAAAAAAG0g/O4pcquPBEi0/Brand+HBS+5.jpg

vlijmscherp
10 januari 2011, 14:31
Dat is zo in de oude nieuwe wereldorde, maar wij nemen haar van binnenuit over. En in de nieuwe organisatie ben ik senior partner.

Firestone is overigens nog steeds mijn chef, dus het ziet er naar uit dat je de enige hier bent die binnenkort niet meer langskomt.

haha! daarmee is die dus de laatste maand mee bezig! de NWO aan het overpakken!

Caligula
10 januari 2011, 15:02
BrandT alle scholen af!

http://lh3.ggpht.com/_i_bax_ivraI/SxLai7AZMYI/AAAAAAAAG0g/O4pcquPBEi0/Brand+HBS+5.jpg
Ja, doet dat vooral

Bovenbuur
10 januari 2011, 15:05
Ze moeten sowieso geen Brand schenken op scholen.

Herr Flick
10 januari 2011, 15:09
Dat is dan de nieuwe nieuwe wereld orde?

hmm, toch straks eens een memo sturen naar washington. Damned, dan gaan die van wikileaks dat weer zien... grrr. :evil:

Geen nood als, Gestapo Hauptsturmbahnfuhrer hou ik dat hier allemaal in het oog, en hebben we nu die nieuwe wereld orde, binnen de nieuwe wereld orde in kaart gebracht, waarna we er na zekere illiminiaties voor zullen zorgen dat de juiste verlichte geesten op de juiste plaats terechtkomen.

Eerst leggen we natuurlijk een uitgebreid afpersing dossier aan om ervoor te zorgen dat de leiders in de pas blijven lopen... ;-)

Bovenbuur
10 januari 2011, 15:19
Geen nood als, Gestapo Hauptsturmbahnfuhrer hou ik dat hier allemaal in het oog, en hebben we nu die nieuwe wereld orde, binnen de nieuwe wereld orde in kaart gebracht, waarna we er na zekere illiminiaties voor zullen zorgen dat de juiste verlichte geesten op de juiste plaats terechtkomen.

Eerst leggen we natuurlijk een uitgebreid afpersing dossier aan om ervoor te zorgen dat de leiders in de pas blijven lopen... ;-)

Als je het waagt. Die Snoopy pyama was een kado van mijn moeder en ik heb hem al drie weken niet meer aan gehad.

Herr Flick
10 januari 2011, 15:55
Als je het waagt. Die Snoopy pyama was een kado van mijn moeder en ik heb hem al drie weken niet meer aan gehad.

Die Snoopy pyama zal het minst van uw zorgen zijn mijn waarde vriend, ... die foto`s die we genomen hebben, toen je hem uitdeed terwijl je bij die 7 mannelijke prostituees waart zijn veel erger. 8-)

Bovenbuur
10 januari 2011, 17:13
Die Snoopy pyama zal het minst van uw zorgen zijn mijn waarde vriend, ... die foto`s die we genomen hebben, toen je hem uitdeed terwijl je bij die 7 mannelijke prostituees waart zijn veel erger. 8-)

O, maar daar zullen ze hier bij de directie wel om kunnen lachen, wat ze allemaal al gedaan hebben dat snappen ze wel.

En naar buiten toe roepen we gewoon heel hard "fotosjop!"

Groentje-18
10 januari 2011, 17:17
Dat is dan de nieuwe nieuwe wereld orde?

hmm, toch straks eens een memo sturen naar washington. Damned, dan gaan die van wikileaks dat weer zien... grrr. :evil:

Seg, wil je in het vervolg wat voorzichtiger met ons speelgoed zijn en vooral zorgen dat je geen sporen in bewoond gebied achterlaat?

Degene die de media controleert moet ik ook eens gedag gaan zeggen. Het heeft wéreldwijd de kranten gehaald! Alsof die beestjes nooit een natuurlijke doodsoorzaak hebben. :?
Gelukkig lukt dat nu goed, want degenen die van ons weten begonnen al meer en meer lemmings op de hoogte te stellen.

Derk de Tweede
10 januari 2011, 17:24
Ja, doet dat vooral

Gebiedende wijs geen T.

Willem wordt wakker
Willem word wakker

Zijn beide goed alleen betekenen ze wat anders.

Caligula
10 januari 2011, 17:30
Gebiedende wijs geen T.

Willem wordt wakker
Willem word wakker

Zijn beide goed alleen betekenen ze wat anders.

u gelijk hebben...:oops:

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/

Bovenbuur
10 januari 2011, 17:32
Seg, wil je in het vervolg wat voorzichtiger met ons speelgoed zijn en vooral zorgen dat je geen sporen in bewoond gebied achterlaat?

Degene die de media controleert moet ik ook eens gedag gaan zeggen. Het heeft wéreldwijd de kranten gehaald! Alsof die beestjes nooit een natuurlijke doodsoorzaak hebben. :?
Gelukkig lukt dat nu goed, want degenen die van ons weten begonnen al meer en meer lemmings op de hoogte te stellen.

Jou moest ik trouwens nog spreken. Wat was dat nu in Moerdijk? Is er een reden dat jouw eenheden zo'n simpele opdracht niet aan konden?

Derk de Tweede
10 januari 2011, 17:42
u gelijk hebben...:oops:

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/

Hoe vaak in de platenmaatschappijen niet aangeschrven heb.
Op iedere kutverzamelaar stond er steevast Willem wordt wakker.
En terwijl het hier wel om de eerste Heavy Metal Nederpopliedjes gaat.



http://www.youtube.com/watch?v=YRtF39iRVGY

Caligula
10 januari 2011, 18:15
Hoe vaak in de platenmaatschappijen niet aangeschrven heb.
Op iedere kutverzamelaar stond er steevast Willem wordt wakker.
En terwijl het hier wel om de eerste Heavy Metal Nederpopliedjes gaat.



http://www.youtube.com/watch?v=YRtF39iRVGY

zedde gij de Luc of den andere van de Butterflies?

Maximus Aurelius
11 januari 2011, 00:27
Gebiedende wijs geen T.

Willem wordt wakker
Willem word wakker

Zijn beide goed alleen betekenen ze wat anders.



niettes! in het tweede ben je een komma vergeten!

Ganzenbordfan
11 januari 2011, 05:17
Niet zo pessimistisch denken, kereltje. Komt allemaal goed! Als ik uw posts zo lees kom ik tot de conclusie dat zo een intelligent manneke als jij zeker en vast zal slagen en zn diploma zal behalen :thumbsup:

Ge zijt ne schat :-)

Maximus Aurelius
11 januari 2011, 07:48
Ge zijt ne schat :-)



wat is er mis met elektriciën?

was ik jou, ik ging voor een bachelordiploma, en werd nadien elektriciën. dan verdien je tenminste goed je boterham en ben je geen typische bachelor kantoorslaaf..

Herr Flick
11 januari 2011, 07:51
u gelijk hebben...:oops:

http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924/

Ik wist niet dat gij zo een schoolmeesterfiguur waart.

Ganzenbordfan
11 januari 2011, 07:54
wat is er mis met elektriciën?

was ik jou, ik ging voor een bachelordiploma, en werd nadien elektriciën. dan verdien je tenminste goed je boterham en ben je geen typische bachelor kantoorslaaf..

Heb ik ooit gezegd dat er iets mis mee is? :-)

Ik wil gewoon eerst een bachelordiploma halen omdat dat nu eenmaal langer duurt en zo.

Ik overweeg inderdaad om na mijn opleiding iets 'praktischer' te volgen. Twee diploma's bieden niet alleen enorm veel werkzekerheid maar ik zie me inderdaad ook niet de rest van mijn dagen doorbrengen als kantoorklerk.

Herr Flick
11 januari 2011, 08:02
Heb ik ooit gezegd dat er iets mis mee is? :-)

Ik wil gewoon eerst een bachelordiploma halen omdat dat nu eenmaal langer duurt en zo.

Ik overweeg inderdaad om na mijn opleiding iets 'praktischer' te volgen. Twee diploma's bieden niet alleen enorm veel werkzekerheid maar ik zie me inderdaad ook niet de rest van mijn dagen doorbrengen als kantoorklerk.

Kies dan voor een technische richting, dat ge als hooggeschoold techneut aan de slag kunt, af en toe op de baan, reiske maken, af en toe op bureau, later in uw loopbaan wat andere techniekers onder hun vijs geven ...

Ge voelt den druk niet van verkoopcijfers te moeten halen, alleen den druk van op tijd klaar zijn, met de te leveren service / installatie...

Als ge het helemaal voor elkaar wilt krijgen wordt ge nog later consultant in het een of ander, "specialist" , dat was dan 250 euro voor de sleutel in het contact van mijne X6 te steken, ... ;-)

Ganzenbordfan
11 januari 2011, 09:11
Kies dan voor een technische richting, dat ge als hooggeschoold techneut aan de slag kunt, af en toe op de baan, reiske maken, af en toe op bureau, later in uw loopbaan wat andere techniekers onder hun vijs geven ...

Ge voelt den druk niet van verkoopcijfers te moeten halen, alleen den druk van op tijd klaar zijn, met de te leveren service / installatie...

Als ge het helemaal voor elkaar wilt krijgen wordt ge nog later consultant in het een of ander, "specialist" , dat was dan 250 euro voor de sleutel in het contact van mijne X6 te steken, ... ;-)

Voor een technische richting (ik neem aan dat je een professionele bachelor bedoelt) heb ik te weinig bagage meegekregen in het middelbaar. Ik zie het ook niet zitten om die achterstand nu nog in te halen. Een syntra-opleiding voor elektricien moet nog lukken.

Ik zou het ook zonde vinden om mijn ambitie om vertaler te worden op te geven zonder het behoorlijk geprobeerd te hebben.

Caligula
11 januari 2011, 09:21
Ik wist niet dat gij zo een schoolmeesterfiguur waart.
Ik twijfelde en dat leek me de beste manier om zekerheid te verkrijgen. ;-)

Herr Flick
11 januari 2011, 10:20
Voor een technische richting (ik neem aan dat je een professionele bachelor bedoelt) heb ik te weinig bagage meegekregen in het middelbaar. Ik zie het ook niet zitten om die achterstand nu nog in te halen. Een syntra-opleiding voor elektricien moet nog lukken.

Ik zou het ook zonde vinden om mijn ambitie om vertaler te worden op te geven zonder het behoorlijk geprobeerd te hebben.

Ah ja ge moet uw vibe volgen he, niks tegen uw goesting doen, dat loopt toch verkeerd af, en dan beklaagt ge het u voor de rest van uw leven.

Bij de weg, die sintra opleidingen zijn meestal wel goed, ik heb er zo ook nog eentje gedaan.

Ars_Nova
11 januari 2011, 13:17
OK om terug on topic te gaan: vul hier (http://forum.politics.be/showthread.php?t=148977) aan op de poll!

Groentje-18
11 januari 2011, 21:35
Jou moest ik trouwens nog spreken. Wat was dat nu in Moerdijk? Is er een reden dat jouw eenheden zo'n simpele opdracht niet aan konden?

Een klein probleempje met de timing. :|
Het zou normaal op nieuwjaar moeten zijn gebeurd, toen er heel wat volk in de buurt zat. Onze al-qaeda terrorist was intussen zelfs terug in het thuisland, dus moesten we het wel afdoen als een onvoorzien ongelukje.

Maar bon, op deze hoogtes die dampen laten ontsnappen, blijft effectiever dan onze chemtrails. :twisted:

Weet jij trouwens waar Pieke en Firestone zijn gebleven? Ik zag ze niet vanmorgen op de bestuursvergadering.

suqar_7loe
11 januari 2011, 21:40
Ge zijt ne schat :-)

Dat is vriendelijk van jou:-D

bgf324
6 maart 2011, 19:31
'k Was daarvoor gebuisd omdat ik met de fiets kwam ipv de auto :-(

:rofl:

From_Vlaanderen
6 maart 2011, 19:34
Ik heb geleerd voor boer.

bgf324
6 maart 2011, 19:37
Ik heb geleerd voor boer.

Klinkt ook wel tof. :-o
Wij hadden destijds in de biotechnische wetenschappen ook vakken die men in de landbouw ook kreeg.

Dajjal
6 maart 2011, 19:50
Master of Engineering.

guido 007
6 maart 2011, 19:52
Ik kan tellen tot iets meer dan 10.
Ik heb dit reeds op zeer jonge leeftijd geleerd.
Nee niet op school, gewoon door te kijken.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

B

D

H

gehuigert
6 maart 2011, 20:01
Master of Engineering.

Uit interesse, welk soort ingenieur? (industrieel of burgie / en elektromechanica, chemie, computerwetenschappen, ...?)

Dajjal
6 maart 2011, 20:14
Uit interesse, welk soort ingenieur? (industrieel of burgie / en elektromechanica, chemie, computerwetenschappen, ...?)

Industrieel ingenieur, electriciteit, specialisatie micro-electronica.

Dronkoers
6 maart 2011, 20:37
Industrieel ingenieur, electriciteit, specialisatie micro-electronica.

Aapje :cheer:

Dajjal
6 maart 2011, 20:56
Aapje :cheer:


Hoi Dronkie ! :-D

Dronkoers
6 maart 2011, 20:58
Hoi Dronkie ! :-D

:cheer: Dajjal! :cheer:

*Wordt compleet zot*

:-P

gehuigert
7 maart 2011, 02:20
Industrieel ingenieur, electriciteit, specialisatie micro-electronica.

Ah cool :-)