PDA

View Full Version : die zoete pijn


Pagina's : [1] 2

redwasp
7 januari 2011, 16:33
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp

backfire
7 januari 2011, 16:46
Fijn voor jou!
Wanneer zie je hem terug? Of 'ging hij wel eens terugbellen'?

Herr Flick
7 januari 2011, 16:53
De vraag is of het voor hem even fijn was, ... ? ;-)

redwasp
7 januari 2011, 17:03
vrede,

Fijn voor jou!
Wanneer zie je hem terug? Of 'ging hij wel eens terugbellen'?

ik hoop heel erg dat ik hem vanavond weer zie. misschien komt hij nog langs.

hij is hier echter al bijna heel de week geweest en ik denk dat hij nog een hoop andere dingen moet doen. hij zit eigenlijk ook een beetje in de blok en ik voel me een beetje schuldig dat hij door mij deze week niet echt veel gestudeerd heeft. (waarmee eindelijk bewezen is dat ik inderdaad een slechte invloed heb/ben)

als hij vanavond niet komt, zie ik hem als god het wil volgende week donderdag. een week lang zonder hem. ik zal behoorlijk wat afkickverschijnselen hebben, vrees ik.

vrede,

redwasp

Mitgard
7 januari 2011, 17:03
Kun je misschien ook even vermelden wat je tot hiertoe op de solden gekocht hebt, redwasp?
Ook daar zijn we immers razend benieuwd naar.

redwasp
7 januari 2011, 17:12
vrede,

Kun je misschien ook even vermelden wat je tot hiertoe op de solden gekocht hebt, redwasp?
Ook daar zijn we immers razend benieuwd naar.

zijn er solden? was me compleet ontgaan deze week. nu ja, ik denk dat ik voorlopig niets nodig heb. alles wat ik wil heb ik (en zit nut te blokken).

vrede,

redwasp

suqar_7loe
7 januari 2011, 17:16
vrede,



zijn er solden? was me compleet ontgaan deze week. nu ja, ik denk dat ik voorlopig niets nodig heb. alles wat ik wil heb ik (en zit nut te blokken).

vrede,

redwasp

Ja, dat dacht ik ook maar er is altijd wel iets dat ge nodig hebt hoor. 4 paar hakken in elk een ander kleurke, 2 tassen (af en toe moet ge nekeer van kleurke veranderen he), een paar broeken enzovoorts..

Eigenlijk vind ik die solden smerige valstrikken. Alleen de zaken die ni afgeprijsd zijn staan me aan, de rest is vaak brol.

redwasp
7 januari 2011, 17:33
vrede,

net even gecontroleerd. ik denk niet dat ik hakken of tassen nodig heb. ik ben ook helemaal niet goed in shoppen. ik denk dat ik daarvoor bepaalde kwabben in de hersenen mis.

vrede,

redwasp

Xenophon
7 januari 2011, 17:35
Dat is goed nieuws.

En natuurlijk doet het pijn, het is daar niet voor gemaakt tenslotte.

Pelgrim
7 januari 2011, 17:50
Fijn dat er toch mensen zijn die met de echte dingen in het leven bezig zijn :thumbsup:

Hertog van Gelre
7 januari 2011, 17:59
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp
Proficiat redwasp, speciaal voor jouw gevoel:
http://www.youtube.com/watch?v=0EogkLxbvtY

Caligula
7 januari 2011, 18:17
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?


Waar doet het pijn (http://www.youtube.com/watch?v=7yl3UMO-TkE)?

Euhm, "jongen" +18 toch mag ik hopen :-P

Caligula
7 januari 2011, 18:19
Ja, dat dacht ik ook maar er is altijd wel iets dat ge nodig hebt hoor. 4 paar hakken in elk een ander kleurke, 2 tassen (af en toe moet ge nekeer van kleurke veranderen he), een paar broeken enzovoorts..

Eigenlijk vind ik die solden smerige valstrikken. Alleen de zaken die ni afgeprijsd zijn staan me aan, de rest is vaak brol.

Gelukkig vor mij dan heb ik 5 paar schoenen in de solden gekocht aan 70%.
Yep , merken en model dit jaar.
Slim, gewoon mijn maat besteld via tze interwebs ..
Schoenen van 100 aan 30€ = :cheer:

Bobke
7 januari 2011, 18:22
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp
Waart gij dat ? 8O

redwasp
7 januari 2011, 18:32
vrede,

Waart gij dat ? 8O

ik wel. gij?

vrede,

redwasp

Bobke
7 januari 2011, 18:33
vrede,



ik wel. gij?

vrede,

redwasp
Als de beschrijving klopt wel.

Caligula
7 januari 2011, 18:39
Als de beschrijving klopt wel.

zit je op een stoel?
Dan was je het niet. :-P

Bobke
7 januari 2011, 20:24
zit je op een stoel?
Dan was je het niet. :-P
Maar ik ben wel de liefste jongen van dit halfrond.

Raf
7 januari 2011, 20:27
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp

Ik ben erg blij voor je. Ik hoop voor jullie beiden dat het een 'blijvertje' wordt! ;-)

Xenophon
7 januari 2011, 21:21
Ik ben erg blij voor je. Ik hoop voor jullie beiden dat het een 'blijvertje' wordt! ;-)

Ik betwijfel het, als ik het goed begrijp kent hij niet eens het ventje zijn naam.

Derk de Tweede
7 januari 2011, 21:46
http://www.youtube.com/watch?v=b8xZPixjNvc

den dinges
7 januari 2011, 23:06
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp

Is het de deze ?http://www.cocoonservices.nl/belinda/images/2008-05_spreuklelijkeverpakking1.jpg

Demper
7 januari 2011, 23:11
Wa ne zever zeg.

Den Ardennees
7 januari 2011, 23:13
Ik betwijfel het, als ik het goed begrijp kent hij niet eens het ventje zijn naam.

Hij?8O

Erwinvds
7 januari 2011, 23:16
Hij?8O

Met 9000+ berichten kun je toch niet zeggen dat je nieuw bent op het forum hé.

Den Ardennees
7 januari 2011, 23:23
Met 9000+ berichten kun je toch niet zeggen dat je nieuw bent op het forum hé.

ik was nogmaar éénmaal op een forummeeting: daar waren een 20-tal leden van dit forum die ik dus in levende lijve gezien heb. En Flanelcondoom ken ik ook in real life, maar voor de rest...

Erwinvds
7 januari 2011, 23:34
ik was nogmaar éénmaal op een forummeeting: daar waren een 20-tal leden van dit forum die ik dus in levende lijve gezien heb. En Flanelcondoom ken ik ook in real life, maar voor de rest...

Ok. Maar net als Raf, DDD en anderen komt hij er toch recht voor uit dat hij homoseksueel is.
Nou ja, als je het niet wist, bij deze dus.

Raf
8 januari 2011, 00:49
Met 9000+ berichten kun je toch niet zeggen dat je nieuw bent op het forum hé.

Met 1000+ berichten kun je toch niet zeggen dat Den Ardennees tot de meer opmerkzame forummers behoort hé? ;-)

Erwinvds
8 januari 2011, 00:55
Met 1000+ berichten kun je toch niet zeggen dat Den Ardennees tot de meer opmerkzame forummers behoort hé? ;-)

Touché.

Den Ardennees
8 januari 2011, 10:12
Met 1000+ berichten kun je toch niet zeggen dat Den Ardennees tot de meer opmerkzame forummers behoort hé? ;-)

te langen leste is dit een discussieforum, wat de geaardheid, de favoriete kleur of het onderbroekenmerk van de forumleden is, interesseert me ook geen zak.

Caligula
8 januari 2011, 11:46
te langen leste is dit een discussieforum, wat de geaardheid, de favoriete kleur of het onderbroekenmerk van de forumleden is, interesseert me ook geen zak.
Mij ook niet echt maar als je dat niet doorhebt na 9K berichten scheelt er toch iets :silly:

Den Ardennees
8 januari 2011, 12:14
Mij ook niet echt maar als je dat niet doorhebt na 9K berichten scheelt er toch iets :silly:

ja, ik laat mijn leven dan ook helemaal bepalen door dit forum:roll::roll::roll:

Jazeker
8 januari 2011, 14:28
Hij?8O

Waar heb jij gezeten de afgelopen jaren? 8O

Xenophon
8 januari 2011, 14:52
Waar heb jij gezeten de afgelopen jaren? 8O

Pas op, dat wil niets zeggen. Neem die andere homo, ik nam ook aan dat hij homo was tot hij het er met die jonge jongetjes die hij altijd wou sodemieteren het er wat te dik oplegde, hij was gewoon teveel aan het provoceren.

Daarna bleek dat iemand hem in RL kende, en hij was verloofd met een meisje.

Den Ardennees
8 januari 2011, 15:20
Waar heb jij gezeten de afgelopen jaren? 8O

er moet dringend een logo onder de avatar komen, die het geslacht aangeeft

(misschien heb ik hier zonder mijne weet al eens een man proberen versieren:?)

suqar_7loe
8 januari 2011, 15:20
Pas op, dat wil niets zeggen. Neem die andere homo, ik nam ook aan dat hij homo was tot hij het er met die jonge jongetjes die hij altijd wou sodemieteren het er wat te dik oplegde, hij was gewoon teveel aan het provoceren.

Daarna bleek dat iemand hem in RL kende, en hij was verloofd met een meisje.

DDD is toch homo?

Jazeker
8 januari 2011, 15:31
DDD is toch homo?

Net als ik wou antwoorden. ;-)

redwasp
8 januari 2011, 15:32
vrede,

dus eigenlijk wordt mij hier gevraagd om te bewijzen dat ik homo ben?

tja, knappe gasten kunnen altijd eens komen controleren he.

vrede,

redwasp

Erwinvds
8 januari 2011, 15:43
vrede,

dus eigenlijk wordt mij hier gevraagd om te bewijzen dat ik homo ben?

tja, knappe gasten kunnen altijd eens komen controleren he.

vrede,

redwasp

Wij, ttz de meeste toch denk ik, geloven je heus wel op je woord hoor. ;-)

Caligula
8 januari 2011, 16:30
ja, ik laat mijn leven dan ook helemaal bepalen door dit forum:roll::roll::roll:
Leven bepalen en iets doorhebben.
Graag het verband :?

Caligula
8 januari 2011, 16:31
er moet dringend een logo onder de avatar komen, die het geslacht aangeeft

(misschien heb ik hier zonder mijne weet al eens een man proberen versieren:?)

Wie weet vind je het wel lekker?

Den Duisteren Duikboot
8 januari 2011, 16:37
DDD is toch homo?

Wat doet je denken dat hij aan mij refereert?

Raf
8 januari 2011, 19:04
Wat doet je denken dat hij aan mij refereert?

Sommigen herinneren zich allicht nog je topic "Meer begrip voor pedoseksualiteit? (http://forum.politics.be/showthread.php?t=4784)", waarin je de verdediging van de vzw Martijn opneemt...

bgf324
8 januari 2011, 19:20
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp

Wie A zegt moet B zeggen.

bgf324
8 januari 2011, 19:21
DDD is toch homo?

Maar het gaat hier blijkbaar over een schattig en lief iemand :-o

Xenophon
8 januari 2011, 19:22
DDD is toch homo?

Dat kan zijn.

redwasp
8 januari 2011, 19:36
vrede,

Wie A zegt moet B zeggen.

ik denk niet dat hij graag met naam en toenaam op een vriendelijk en beleefd forum als dit vermeld staat. als ik de reacties van sommige mensen op mijn simpele startberichtje lees, dan begrijp ik ook waarom.

als je hem ooit ergens op straat tegenkomt, dan herken je hem volgens mij meteen. hij is die ene hele knappe die zo lekker schittert tegen de achtergrond.

vrede,

redwasp

Xenophon
8 januari 2011, 19:41
Wat doet je denken dat hij aan mij refereert?

Het ging niet over u in mijn post.

Caligula
8 januari 2011, 19:47
vrede,

ik denk niet dat hij graag met naam en toenaam op een vriendelijk en beleefd forum als dit vermeld staat. als ik de reacties van sommige mensen op mijn simpele startberichtje lees, dan begrijp ik ook waarom.

als je hem ooit ergens op straat tegenkomt, dan herken je hem volgens mij meteen. hij is die ene hele knappe die zo lekker schittert tegen de achtergrond.

Tssk tssk, je moet hem toch eens vertellen dat hij enkel wat JIJ hem '"smijt", hij mag slikken :lol:

http://climateprogress.org/wp-content/uploads/2008/07/homer_polonium.jpg

Hoomer
8 januari 2011, 19:50
Ik betwijfel het, als ik het goed begrijp kent hij niet eens het ventje zijn naam.

Onze korneel kennende zou het wel eens ne mohammed kunnen zijn.:lol:

Caligula
8 januari 2011, 19:55
Onze korneel kennende zou het wel eens ne mohammed kunnen zijn.:lol:Ik dacht ook zoiets maar ik zweeg ...

redwasp
8 januari 2011, 21:45
vrede,

Onze korneel kennende zou het wel eens ne mohammed kunnen zijn.:lol:

mij kennende, van waar ken jij mij dan?

nu ja, hij is (voorlopig) geen moslim. ik ben vrij flexibel.

vrede,

redwasp

Den Duisteren Duikboot
8 januari 2011, 23:12
Maar het gaat hier blijkbaar over een schattig en lief iemand :-o

't Is waar. Wij vallen al af.

suqar_7loe
9 januari 2011, 00:19
Wat doet je denken dat hij aan mij refereert?

Zoveel homo's reageren hier toch niet. Buiten jij, Raf, bgf, juan en die ars ofzoiets.


Nou ja, ik dacht aan jou. Weet ik veel waarom.

bgf324
9 januari 2011, 00:44
Zoveel homo's reageren hier toch niet. Buiten jij, Raf, bgf, juan en die ars ofzoiets.


Nou ja, ik dacht aan jou. Weet ik veel waarom.

Wie is Juan?

suqar_7loe
9 januari 2011, 00:51
Wie is Juan?

Nen homo (denk k)
http://forum.politics.be/member.php?u=7181

Btw jij bent de meest rechtse homo van de bende. Vooral ni fier op zijn ;-)

suqar_7loe
9 januari 2011, 00:51
Owja, en Fozzie. Hoe kon ik die aardige kerel vergeten, zeg..

Raf
9 januari 2011, 09:13
Owja, en Fozzie. Hoe kon ik die aardige kerel vergeten, zeg..

Toccata, Doki, Geert C, Bartje, manuel, Andro,...

Jazeker
9 januari 2011, 11:09
er moet dringend een logo onder de avatar komen, die het geslacht aangeeft

(misschien heb ik hier zonder mijne weet al eens een man proberen versieren:?)

Als je moest weten hoeveel huwelijksaanzoeken ik al heb gehad met mijn avatars... :lol:

Jazeker
9 januari 2011, 11:13
Pas op, dat wil niets zeggen. Neem die andere homo, ik nam ook aan dat hij homo was tot hij het er met die jonge jongetjes die hij altijd wou sodemieteren het er wat te dik oplegde, hij was gewoon teveel aan het provoceren.

Daarna bleek dat iemand hem in RL kende, en hij was verloofd met een meisje.

Wil nog niks zeggen. Hoeveel huwelijken zijn er na 10-20-30 jaar al niet stukgelopen eens meneer of mevrouw zijn of haar hetero masker steeds heeft voorgehouden? En vaak hebben ze dan al kinderen ook.

Jazeker
9 januari 2011, 11:15
vrede,

dus eigenlijk wordt mij hier gevraagd om te bewijzen dat ik homo ben?

tja, knappe gasten kunnen altijd eens komen controleren he.

vrede,

redwasp

*ik denk dat ik maar even een vrouw ben*

bgf324
9 januari 2011, 11:16
Toccata, Doki, Geert C, Bartje, manuel, Andro,...

Waar is Andro eigenlijk gebleven? :-o

bgf324
9 januari 2011, 11:17
Nen homo (denk k)
http://forum.politics.be/member.php?u=7181

Btw jij bent de meest rechtse homo van de bende. Vooral ni fier op zijn ;-)

Daarom dat ik op WJNH verkozen werd tot relnicht van het jaar :-(

Jazeker
9 januari 2011, 11:23
Zoveel homo's reageren hier toch niet.

Meer dan je denkt, sugar, meer dan je denkt.

Niet dat het me stoort. Er zitten exemplaren tussen die het niveau van dit forum nog enigszins hoog houden.

Xenophon
9 januari 2011, 11:24
Meer dan je denkt, sugar, meer dan je denkt.

Niet dat het me stoort. Er zitten exemplaren tussen die het niveau van dit forum nog enigszins hoog houden.

Soms denk ik dat ik de enige hetero nog ben hier. :D

Jazeker
9 januari 2011, 11:27
Nen homo (denk k)
http://forum.politics.be/member.php?u=7181

Btw jij bent de meest rechtse homo van de bende. Vooral ni fier op zijn ;-)

Juan is idd homo. Verdedigde zijn geaardheid steeds op een oprechte manier.

lantjes
9 januari 2011, 11:28
Soms denk ik dat ik de enige hetero nog ben hier. :D

Voel u niet alleen Xeno, er zijn er nog ;-)

Jazeker
9 januari 2011, 11:28
Soms denk ik dat ik de enige hetero nog ben hier. :D

*kuch*

Jazeker
9 januari 2011, 11:30
Daarom dat ik op WJNH verkozen werd tot relnicht van het jaar :-(

Nope, da's Raf ;-)

Xenophon
9 januari 2011, 11:30
We zijn nog met drie. :D

lantjes
9 januari 2011, 11:30
We zijn al met drie :cheer: nemen we den Dronkie er ook bij? Al blijven tenen natuurlijk tenen, om het even aan welke sekse ze behoren.

Jazeker
9 januari 2011, 11:31
We zijn al met drie :cheer: nemen we den Dronkie er ook bij? Al blijven tenen natuurlijk tenen, om het even aan welke sekse ze behoren.

Als die tenen geschoren zijn... mja...

bgf324
9 januari 2011, 11:35
Nope, da's Raf ;-)

Hier misschien.
Maar op WJNH (ook een groot forum, maar dan met meer nichten) gaven ze mij die eer bij hun forumverkiezing :evil:

En dat met een ruime voorsprong op de 2de. :evil:

Jazeker
9 januari 2011, 11:42
Hier misschien.
Maar op WJNH (ook een groot forum, maar dan met meer nichten) gaven ze mij die eer bij hun forumverkiezing :evil:

En dat met een ruime voorsprong op de 2de. :evil:

*proest*... ben even gaan kijken. Die nicknames daar... :rofl: "gepenetreerd_konein", "Mevr. Gaatje", "herman frodiet", ...

Raf
9 januari 2011, 11:46
Nope, da's Raf ;-)

Hé, dat wist ik niet! Heb ik iets gewonnen?

bgf324
9 januari 2011, 11:50
*proest*... ben even gaan kijken. Die nicknames daar... :rofl: "gepenetreerd_konein", "Mevr. Gaatje", "herman frodiet", ...

Ze zullen het graag horen :-o
Vooral omdat de helft van de forumhomo's hier ook daar zit en zo nicknames heeft :-o

Jazeker
9 januari 2011, 11:50
Hé, dat wist ik niet! Heb ik iets gewonnen?

Ja. Een door gerechtelijke instanties gecontroleerd Celibaat ;-)

Mitgard
9 januari 2011, 11:54
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp

Moeten we dit nu melden bij de commissie Adriaenssens of niet?

Raf
9 januari 2011, 11:55
Ja. Een door gerechtelijke instanties gecontroleerd Celibaat ;-)

Ha! Een garantie op veel losbandige seks dus... :-D

Jazeker
9 januari 2011, 11:57
Ze zullen het graag horen :-o

En dan? Ik vind hun namen gewoon grappig. Eerder een compliment dan een belediging hoor. Door zulke namen te kiezen, relativeren ze gewoon geaardheid en dat is toch positief? Als een bi man zou komen met een nick als "alle_kantjes" zou ik dat ook grappig en tegelijk relativerend vinden. Wie geen enkel gevoel voor een beetje zelfspot heeft, is niet echt een mens.

Erwinvds
9 januari 2011, 11:58
Ha! Een garantie op veel losbandige seks dus... :-D

Een deugdzaam leven verdient een beloning hé Raf.

bgf324
9 januari 2011, 11:58
Ohja, ik ben er gewoon hetzelfde als hier. Zelfde avatar zelf.

Jazeker
9 januari 2011, 11:58
Moeten we dit nu melden bij de commissie Adriaenssens of niet?

Is die commissie bevoegd voor het hele halfrond?

bgf324
9 januari 2011, 11:59
En dan? Ik vind hun namen gewoon grappig. Eerder een compliment dan een belediging hoor. Door zulke namen te kiezen, relativeren ze gewoon geaardheid en dat is toch positief? Als een bi man zou komen met een nick als "alle_kantjes" zou ik dat ook grappig en tegelijk relativerend vinden. Wie geen enkel gevoel voor een beetje zelfspot heeft, is niet echt een mens.

Ohja, ik ben er gewoon hetzelfde als hier. Zelfde avatar zelf.

Wrm zou ge u anders moeten voordoen op zo'n forum? :?

Erwinvds
9 januari 2011, 12:01
Ohja, ik ben er gewoon hetzelfde als hier. Zelfde avatar zelf.

Wrm zou ge u anders moeten voordoen op zo'n forum? :?

Bwa, voor dezelfde reden als dat ze een nick gebruiken mss.

Jazeker
9 januari 2011, 12:04
Ohja, ik ben er gewoon hetzelfde als hier. Zelfde avatar zelf.

Wrm zou ge u anders moeten voordoen op zo'n forum? :?

Je moet niets. Maar ik vind het wel grappig dat sommigen dat doen. Niet om ze uit te lachen, maar omwille van hun zelfrelativering. En even niet vergeten dat sommigen/(velen?) op dat forum nog niet uit de kast zijn en dan liever niet via andere fora willen worden herkend voor ze zelf beslissen om naar buiten te komen met hun geaardheid. De tolerantie tov. niet-hetero's groeit maar is nog verre van compleet. Dat zou je moeten weten als je artikels leest over "potenrammers", zoals men dat in Nederland zo "mooi" noemt.

En ik ben jou niet gaan opzoeken daar. Ik bewoon eens naar de front pagina geweest en zag enkele nicks staan die grappig waren. Beetje zelfspot mag altijd, nietwaar?

driewerf
9 januari 2011, 12:12
Toccata, Doki, Geert C, Bartje, manuel, Andro,...

Heftruck.

driewerf
9 januari 2011, 12:14
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp

Lieve redwasp,
ik wens jullie beiden veel geluk, genot, liefde, hoge telefoonrekeningen, harmonie, stomende seks, tederheid, huishoudelijke ruzies gevolgd door de Wiedergutmachung, knuffels, zonsondergangen en sterrenhemels en een geslaagde blok toe.

bgf324
9 januari 2011, 12:23
Heftruck.

Ook zo iemand die op WJNH niet anders is dan anders. :-o

bgf324
9 januari 2011, 12:25
Je moet niets. Maar ik vind het wel grappig dat sommigen dat doen. Niet om ze uit te lachen, maar omwille van hun zelfrelativering. En even niet vergeten dat sommigen/(velen?) op dat forum nog niet uit de kast zijn en dan liever niet via andere fora willen worden herkend voor ze zelf beslissen om naar buiten te komen met hun geaardheid. De tolerantie tov. niet-hetero's groeit maar is nog verre van compleet. Dat zou je moeten weten als je artikels leest over "potenrammers", zoals men dat in Nederland zo "mooi" noemt.

En ik ben jou niet gaan opzoeken daar. Ik bewoon eens naar de front pagina geweest en zag enkele nicks staan die grappig waren. Beetje zelfspot mag altijd, nietwaar?

Hoh, sommigen op dat forum zijn er inderdaad geregistreerd wanneer ze nog in de kast zaten.

Ik ben een en al zelfspot.

En tegen potenrammers moet keihard opgetreden worden.

Jazeker
9 januari 2011, 13:49
En tegen potenrammers moet keihard opgetreden worden.

Neen, tegen elk gewelddadig persoon. En dan wil ik "keihard" nog nuanceren. Of het motief nu ras, politieke voorkeur, geaardheid, etc... is. Maar begeleiding is dan nodig of bij vaststelling van psychopathie, de cel met begeleiding. Tenzei begeleiding niet meer kan helpen en dan maar gewoon de cel in.

Caligula
9 januari 2011, 13:50
En tegen potenrammers moet keihard opgetreden worden.

keihard rammen is LEKKA !!!8-)

Jazeker
9 januari 2011, 13:51
keihard rammen is LEKKA !!!8-)

*proest* :rofl:

Xenophon
9 januari 2011, 16:33
En tegen potenrammers moet keihard opgetreden worden.

En als die mensen nu gelijk hebben?

Caligula
9 januari 2011, 17:12
En als die mensen nu gelijk hebben?

Wat is hun aanname?

Xenophon
9 januari 2011, 17:15
Wat is hun aanname?

De mogelijkheden worden alleen beperkt door de grenzen van de fantasie.

suqar_7loe
9 januari 2011, 17:22
Heftruck.

Echt? Dat wist ik niet.

suqar_7loe
9 januari 2011, 17:27
Toccata, Doki, Geert C, Bartje, manuel, Andro,...

Eigenlijk reageren hier best wel wat homo's..

Nou ja, ik vind ze best wel gezellig. Meer homo's graag :cheer:

Caligula
9 januari 2011, 17:28
Eigenlijk reageren hier best wel wat homo's..

Nou ja, ik vind ze best wel gezellig. Meer homo's graag :cheer:

http://1.bp.blogspot.com/_dsjo_urGT3Q/S_yLDEK-2oI/AAAAAAAAAHU/h1Za1kRWRWc/s400/fag_hag_because_every_straight_woman_needs_a_g_tsh irt-p235244036382196523qiuw_400.jpg

suqar_7loe
9 januari 2011, 17:55
Jij bent gewoon jaloers!

bgf324
9 januari 2011, 20:40
En als die mensen nu gelijk hebben?

Dan naaien we hun bek toe. Gedaan met gelijk hebben.

Caligula
9 januari 2011, 20:48
Dan naaien we hun bek toe. Gedaan met gelijk hebben.
Dat zou jij wel graag doen , ja :-P

Ars_Nova
9 januari 2011, 22:08
als je hem ooit ergens op straat tegenkomt, dan herken je hem volgens mij meteen. hij is die ene hele knappe die zo lekker schittert tegen de achtergrond.

vrede,

redwasp

Redwasp is verlieieieieiefd!!

Ars_Nova
9 januari 2011, 22:09
Wie is Juan?

And dan krijg ik rare ogen als ik vraag wie DDD is.
Pfff :P

Ars_Nova
9 januari 2011, 22:10
Nen homo (denk k)
http://forum.politics.be/member.php?u=7181

Btw jij bent de meest rechtse homo van de bende. Vooral ni fier op zijn ;-)

Mij wordt soms ook verweten dat ik rechtse kantjes heb. Maar in werkelijkheid pas ik nergens helemaal in vrees ik :-(

suqar_7loe
9 januari 2011, 22:11
Mij wordt soms ook verweten dat ik rechtse kantjes heb. Maar in werkelijkheid pas ik nergens helemaal in vrees ik :-(
Niet afvallig worden hé. Homo's zijn links, geestig, tolerant en respectvol!

Ik hoor het al, ik zal u eens moeten aanpakken hé:-D

Ars_Nova
9 januari 2011, 22:17
Waar is Andro eigenlijk gebleven? :-o

Da's waar die is al effie van het toneel verdwenen :scramble:


Daarom dat ik op WJNH verkozen werd tot relnicht van het jaar :-(

Ah, dat groeit er wel weer uit.



Niet dat het me stoort. Er zitten exemplaren tussen die het niveau van dit forum nog enigszins hoog houden.

Da's nu eens een lief berichtje zie :-)

Soms denk ik dat ik de enige hetero nog ben hier. :D

Maar dutseke toch ;-)

*proest*... ben even gaan kijken. Die nicknames daar... :rofl: "gepenetreerd_konein", "Mevr. Gaatje", "herman frodiet", ...

Wat dacht je van "piemelkop".


Ze zullen het graag horen :-o
Vooral omdat de helft van de forumhomo's hier ook daar zit en zo nicknames heeft :-o

Dan speel jij het nog wel slimmer door Mr. Cryptic te spelen :-)
Hoewel ik wel al heb zitten fantaseren op variaties of BFG (van Doom: Big Fat Gun); mss Big Gay Funky?

Ars_Nova
9 januari 2011, 22:20
Niet afvallig worden hé. Homo's zijn links, geestig, tolerant en respectvol!

Ik hoor het al, ik zal u eens moeten aanpakken hé:-D

Ik ben benieuwd ;-)

Xenophon
9 januari 2011, 23:02
Niet afvallig worden hé. Homo's zijn links, geestig, tolerant en respectvol! Ik hoor het al, ik zal u eens moeten aanpakken hé:-D

Sinds wanneer?

Ganzenbordfan
9 januari 2011, 23:52
Sinds wanneer?

Juist, ge had ook nog die janetten in lederhosen.

suqar_7loe
9 januari 2011, 23:59
Juist, ge had ook nog die janetten in lederhosen.

:rofl:

suqar_7loe
9 januari 2011, 23:59
Ik ben benieuwd ;-)

Ik hou u in de gaten ;-)

De Spellingchecker
10 januari 2011, 00:09
Juist, ge had ook nog die janetten in lederhosen.

hadt*

Ganzenbordfan
10 januari 2011, 00:43
hadt*

Hé, dat is verleden tijd.

De Spellingchecker
10 januari 2011, 00:45
Fuck. Beschamend. Zeker als ge weet dat ik een talenrichting doe. :oops:

Al vind ik de examenstress en die vele uren Russische schriftelijke taalvaardigheid die ik er vandaag heb opzitten een geldig excuus of op zijn minst een verzachtende omstandigheid.

Ik denk eerder dat het een spellingsregel is die 95% van de Vlamingen niet kennen ;-).

Ganzenbordfan
10 januari 2011, 00:46
Ik denk eerder dat het een spellingsregel is die 95% van de Vlamingen niet kennen ;-).

Man, twee keer de bal misslaan op een paar minuten tijd. Ge zijt stout, vermoeide mensen zo beduvelen :-)

De Spellingchecker
10 januari 2011, 00:49
Man, twee keer de bal misslaan op een paar minuten tijd. Ge zijt stout, vermoeide mensen zo beduvelen :-)

Ach, deze vermoeide mens gaat ook bijna z'n bed in :)

Jazeker
10 januari 2011, 02:27
:rofl:

Nooit gehoord van Ernst Röhm?

Jazeker
10 januari 2011, 02:30
hadt*

Hebben is een irregulier werkwoord. Het is dus zonder "t" in de verleden tijd.

Kodo Kodo
10 januari 2011, 02:48
Waart gij dat ? 8O

:lol:

Kodo Kodo
10 januari 2011, 02:55
nu ja, hij is (voorlopig) geen moslim. ik ben vrij flexibel.

vrede,

redwasp

Je wederhelft mag een "mens van het boek" zijn als jullie je kinderen maar in de traditie van de pedofeet opvoeden, hè.

Kodo Kodo
10 januari 2011, 03:02
Meer homo's graag :cheer:

2. Daar heb ik, demografisch beschouwd, ook belang bij! Met 102 mannen voor 100 vrouwen in de Benelux (15-60 jaar) zou een mens eigenlijk bi moeten zijn om op het verstoorde evenwicht te kunnen inspelen.

Kodo Kodo
10 januari 2011, 03:06
hadt*

Spellingtsjekker

Jazeker
10 januari 2011, 03:07
2. Daar heb ik, demografisch beschouwd, ook belang bij! Met 102 mannen voor 100 vrouwen in de Benelux (15-60 jaar) zou een mens eigenlijk bi moeten zijn om op het verstoorde evenwicht te kunnen inspelen.

Gewoon knapper zijn dan die twee. Probleem opgelost.

Kodo Kodo
10 januari 2011, 03:10
Gewoon knapper zijn dan die twee. Probleem opgelost.

Weet je dan niet meer dat ik een gebrek heb (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4775550&postcount=42)?

Jazeker
10 januari 2011, 03:18
Weet je dan niet meer dat ik een gebrek heb (http://forum.politics.be/showpost.php?p=4775550&postcount=42)?

Dat is geen gebrek, Kodo. Dat is zoiets als een bril moeten dragen. Je kan nog altijd goed overkomen. En als het niet lukt, dan zijn er ook lessen om om te gaan met stotteren. Vlotjes zal je dan nooit worden, maar het gestotter is wel weg.

bgf324
10 januari 2011, 10:34
hadt*

?

bgf324
10 januari 2011, 10:36
Nooit gehoord van Ernst Röhm?

pff, da was nen halve sos :-o

http://andrejkoymasky.com/mem/holocaust/02/rohm.jpg

De Spellingchecker
10 januari 2011, 11:45
?

Indien je 'ge' gebruikt als onderwerp van je persoonsvorm, moet je altijd een t toevoegen aan je werkwoord, zelfs in de verleden tijd.

http://www.onzetaal.nl/advies/gijhadt.php

Gij hadt wordt nog steeds als juist gezien. De regel die hier gevolgd wordt is: in de tegenwoordige tijd wordt gij vervoegd als u (gij hebt, gij spreekt, gij eet), maar in de verleden tijd krijgt gij een extra t – behalve als de stam al op een t eindigt. Deze regel geldt voor alle werkwoorden.

Xenophon
10 januari 2011, 14:20
pff, da was nen halve sos :-o

http://andrejkoymasky.com/mem/holocaust/02/rohm.jpg

Daarom misschien dat hij in de nationaal socialistische partij was.

bgf324
10 januari 2011, 14:47
Daarom misschien dat hij in de nationaal socialistische partij was.

Awelja.
Ik snap niet wat die hedendaagse sossen hebben tegen de nazi's. Dat waren zelf halve sossen.

Anna List
10 januari 2011, 14:57
Niet afvallig worden hé. Homo's zijn links, geestig, tolerant en respectvol!

Ik hoor het al, ik zal u eens moeten aanpakken hé:-D


niet volgens Reynebeau ...

Anna List
10 januari 2011, 14:58
?

gij altijd +t

bgf324
10 januari 2011, 15:05
niet volgens Reynebeau ...

http://www.youtube.com/watch?v=ln2kyt4p-hQ
Reynebeau over de homo-erotiek

Bovenbuur
10 januari 2011, 15:23
vrede,

ik heb net een schitterende nacht achter de rug met de liefste jongen van dit halfrond. ik kan maar niet genoeg van hem krijgen en mis hem nu al vreselijk.

ik weet dat dit in het licht van de grote geo-politieke gebeurtenissen niet echt relevant lijkt, maar ik wou het even kwijt.

had ik overigens al vermeld hoe schattig hij is?

vrede,

redwasp

Ik vond het anders niet zo bijzonder...

Xenophon
10 januari 2011, 16:50
Awelja.
Ik snap niet wat die hedendaagse sossen hebben tegen de nazi's. Dat waren zelf halve sossen.

Gewoon het feit dat de hedendaagse sossen niets meer met het socialisme gemeen hebben.

Mitgard
10 januari 2011, 16:52
'Zoete pijn' lijkt zo uit het lexicon van pater Versteylen te komen.
Ik zie mensen die dezelfde taal spreken.

Caligula
10 januari 2011, 16:54
Ik vond het anders niet zo bijzonder...

:rofl:

Xenophon
10 januari 2011, 16:59
'Zoete pijn' lijkt zo uit het lexicon van pater Versteylen te komen.
Ik zie mensen die dezelfde taal spreken.

Gelovigen, èèn sexuele strijd.

Kodo Kodo
10 januari 2011, 18:42
Dat is geen gebrek, Kodo. Dat is zoiets als een bril moeten dragen. Je kan nog altijd goed overkomen. En als het niet lukt, dan zijn er ook lessen om om te gaan met stotteren. Vlotjes zal je dan nooit worden, maar het gestotter is wel weg.

Dan krijg ik wel een identiteitscrisis, hè, als ik me gewoon "Kodo" ga noemen; ik zou met zo'n naam domweg de eerste de beste straathond kunnen zijn.

driewerf
10 januari 2011, 18:56
Dan krijg ik wel een identiteitscrisis, hè, als ik me gewoon "Kodo" ga noemen; ik zou met zo'n naam domweg de eerste de beste straathond kunnen zijn.

Echt niet.
Kodo

http://westbrabander.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/03/16/odaiko.jpg

http://www.dailygalaxy.com/photos/uncategorized/kododet.jpg

http://www.maximumink.com/images/kodo-drummers-2005.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=sSi7PyJMj3A
http://www.youtube.com/watch?v=thQ1VAyJWHw
http://www.youtube.com/watch?v=jPdOmY1BjAU

redwasp
10 januari 2011, 21:49
vrede,

'Zoete pijn' lijkt zo uit het lexicon van pater Versteylen te komen.
Ik zie mensen die dezelfde taal spreken.

JULIET

Sweet, so would I:
Yet I should kill thee with much cherishing.
Good night, good night! parting is such
sweet sorrow,
That I shall say good night till it be morrow.

vrede,

redwasp

Caligula
10 januari 2011, 22:00
Echt niet.
Kodo

http://westbrabander.web-log.nl/photos/uncategorized/2008/03/16/odaiko.jpg


KODO RULES (sexy slipjes 8-)

ʇɟıɹɥɔsןǝƃǝıds
11 januari 2011, 10:22
Indien je 'ge' gebruikt als onderwerp van je persoonsvorm, moet je altijd een t toevoegen aan je werkwoord, zelfs in de verleden tijd.

http://www.onzetaal.nl/advies/gijhadt.php

Op 'indien' volgt steeds een 'dan'.

Verzorg uw taal jongen/meisje. Het is echt gortig.

Kodo Kodo
11 januari 2011, 12:06
Dat hangt ervan af. Wél in de volgende zin, bij voorbeeld:

Indien wij een danscursus vinden, gaan wij weer dansen.

De regel is echter niet van toepassing op kooklessen.

redwasp
6 mei 2011, 16:16
vrede,

Ik ben erg blij voor je. Ik hoop voor jullie beiden dat het een 'blijvertje' wordt! ;-)

een paar maand verder en we blijven blijven. lang geleden dat ik me zo goed voelde bij iemand. rot dat er ook nu weer examens aankomen. ik verlang zo hard tot die oceaan van vrijheid die 'vakantie' wordt genoemd.

als god het wil zien we mekaar zondag. wie me de dag daarop met een gelukzalige glimlach ziet rondlopen, weet dat god het gewild heeft.

vrede,

redwasp

redwasp
6 mei 2011, 16:30
vrede,

Lieve redwasp,
ik wens jullie beiden veel geluk, genot, liefde, hoge telefoonrekeningen, harmonie, stomende seks, tederheid, huishoudelijke ruzies gevolgd door de Wiedergutmachung, knuffels, zonsondergangen en sterrenhemels en een geslaagde blok toe.

bijna al je vriendelijke wensen zijn al uitgekomen. inclusief de torenhoge telefoonrekening en de wiedergutmachung. ik hoop dat eind juni blijkt dat de geslaagde blok eindelijk ook in orde is.

vrede,

redwasp

Dronkoers
6 mei 2011, 16:45
Ik ben bijna 4 jaar vrijgezel :cheer:

Dajjal
6 mei 2011, 17:13
Ik hoop echt dat Redwasp vrouwelijk is.

redwasp
6 mei 2011, 17:37
vrede,

ik heb mijn baardje getrimd en hou niet zo van voetbal. vrouwelijk genoeg?

vrede,

redwasp

Vlaamse Leeuwin
6 mei 2011, 18:55
vrede,

ik heb mijn baardje getrimd en hou niet zo van voetbal. vrouwelijk genoeg?

vrede,

redwasp

hm, hangt af over welk baardje jij het hebt....

SDX
6 mei 2011, 19:28
Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen, bij die 'zoete pijn', maar eigenlijk dient 't als sluitspier, dacht ik toch...enfin...elk diertje zn pleziertje. :D

redwasp
6 mei 2011, 20:01
vrede,

Ik kan me er eigenlijk niets bij voorstellen, bij die 'zoete pijn', maar eigenlijk dient 't als sluitspier, dacht ik toch...enfin...elk diertje zn pleziertje. :D

ik had moeten weten dat een verwijzing naar shakespeare in mijn titel iets te hoog gegrepen is voor dit forum.

vrede,

redwasp

Dajjal
6 mei 2011, 20:13
What kind of self respecting wasp is friggin' red anyway ? :-)

redwasp
6 mei 2011, 20:18
vrede,

Beetje vergezochte verwijzing naar Parting is such sweet sorrow me dunkt :?

ik zou niet echt een andere cultureel verantwoorde referentie kunnen vinden.

vrede,

redwasp

SDX
6 mei 2011, 20:19
Zelfs een "sluit"spier moet af en toe open en hoe zit het dan met het geboortekanaal en een plasser?
Multitasking is de mode

Voor mij; "Exit only" :D

Geboortekanaal en plasser zijn 2 verschillende 'kanalen'.

SDX
6 mei 2011, 20:21
vrede,



ik had moeten weten dat een verwijzing naar shakespeare in mijn titel iets te hoog gegrepen is voor dit forum.

vrede,

redwasp

Ik weet niet hoor, ben niet echt zeker, maar ik denk niet dat Shakespeare (ja, ik ken hem :D ), dìe 'zoete pijn' bedoelde destijds.

redwasp
6 mei 2011, 20:24
vrede,

Ik weet niet hoor, ben niet echt zeker, maar ik denk niet dat Shakespeare (ja, ik ken hem :D ), dìe 'zoete pijn' bedoelde destijds.

ik had het over de zoete pijn van mijn lieverd missen wanneer hij even niet bij mij is. ik had echt eerlijk waar niet eens een vorm van fysieke pijn in gedachten. als ik "zoete pijn" ergens lees of hoor, denk ik meestal eerst aan romeo en julia.

vrede,

redwasp

SDX
6 mei 2011, 20:27
vrede,



ik had het over de zoete pijn van mijn lieverd missen wanneer hij even niet bij mij is. ik had echt eerlijk waar niet eens een vorm van fysieke pijn in gedachten. als ik "zoete pijn" ergens lees of hoor, denk ik meestal eerst aan romeo en julia.

vrede,

redwasp

Och, dat weet ik toch rooi wesp.

Stom grappeke, oké, verontschuldig me.

SDX
6 mei 2011, 20:28
Pisbuis : sperma en pis
Vagina : baby en piemel (of groente naar keuze)

Joh?

Goed dat je 't me vertelt, ik zou 't ècht niet weten!

Vlaamse Leeuwin
6 mei 2011, 20:28
vrede,



ik had moeten weten dat een verwijzing naar shakespeare in mijn titel iets te hoog gegrepen is voor dit forum.

vrede,

redwasp

Redwasp, met alle respect...maar een titel over "die zoete pijn" voor een topic over homoliefde ....tja, dat roept bij mij eigenlijk ook kinky beelden op. :oops:

redwasp
6 mei 2011, 20:29
vrede,

Och, dat weet ik toch rooi wesp.

Stom grappeke, oké, verontschuldig me.

ik vergeef het je. het viel me alleen op dat dit de meest voorkomende reactie was. jij bent dus niet alleen.

ik ben trouwens niet rap gekwetst in grapjes hoor. ik heb alleen de vervelende kantieke schoolmeester achtige neiging om na de grap toch altijd even de achterliggende context te bespreken.

vrede,

redwasp

redwasp
6 mei 2011, 20:30
vrede,

Redwasp, met alle respect...maar een titel over "die zoete pijn" voor een topic over homoliefde ....tja, dat roept bij mij eigenlijk ook kinky beelden op. :oops:

je raakt er opgewonden van?

vrede,

redwasp

SDX
6 mei 2011, 20:30
Redwasp, met alle respect...maar een titel over "die zoete pijn" voor een topic over homoliefde ....tja, dat roept bij mij eigenlijk ook kinky beelden op. :oops:

Ja daarom. :oops:

SDX
6 mei 2011, 20:31
vrede,



ik vergeef het je. het viel me alleen op dat dit de meest voorkomende reactie was. jij bent dus niet alleen.

ik ben trouwens niet rap gekwetst in grapjes hoor. ik heb alleen de vervelende kantieke schoolmeester achtige neiging om na de grap toch altijd even de achterliggende context te bespreken.

vrede,

redwasp

Ik wens jullie nog veel geluk samen en ook veel 'zoete pijn' die achteraf geheeld wordt.

redwasp
6 mei 2011, 21:09
vrede,

Ik wens jullie nog veel geluk samen en ook veel 'zoete pijn' die achteraf geheeld wordt.

ik had al lang door dat je eigenlijk een pak liever bent dan je je voordoet hoor.

vrede,

redwasp

Trixie
6 mei 2011, 21:18
Je bent gay of je bent het niet, zullen we maar zeggen ;-)

It's okay to be gay...:-)

redwasp
6 mei 2011, 21:31
vrede,

It's okay to be gay...:-)

http://www.youtube.com/watch?v=3j4t185wl-0

vrede,

redwasp

Trixie
6 mei 2011, 21:41
vrede,



http://www.youtube.com/watch?v=3j4t185wl-0

vrede,

redwasp

Dat bedoelde ik! Kei-tof lied.:lol::lol::lol:

redwasp
6 mei 2011, 21:50
vrede,

en de harry potter versie dan?

http://www.youtube.com/watch?v=p-2AXXWRB4w

vrede,

redwasp

redwasp
7 mei 2011, 16:01
vrede,

misschien moet ik ook nog even herinneren dat mijn lieverd echt wel heel lief en schattig is. en ook nog intelligent en zelfs wijs.

en had ik al vermeld dat hij zo schattig is?

vrede,

redwasp

ps. ja ik ben wel wat verliefd

Dronkoers
7 mei 2011, 16:03
vrede,

ik heb mijn baardje getrimd en hou niet zo van voetbal. vrouwelijk genoeg?

vrede,

redwasp

:-D

redwasp
7 mei 2011, 18:09
vrede,

Dan is er de grote vraag : waarom zit je niet bovenop/in hij in jou/op hem maar achter je PC op deze zomerse dag

die verdomde blok. hij heeft binnen een goede maand examens incha'allah.

ik hoop dat ik hem morgen kan zien en in/op hem kan zitten in plaats van op/in dit forum.

vrede,

redwasp

Dronkoers
8 mei 2011, 22:24
Al een wat oraal examen afgenomen?

Goed voorbereid is het halve werk zegt men wel eens

Ik ben verkocht aan uwe nick :-D

:cheer: Geiten :cheer:

Dronkoers
8 mei 2011, 22:59
Heb je nu ook al een hoevenfetisj? 8O

Oké, gij zijt nie nieuw 8-)

Dronkoers
8 mei 2011, 23:08
Waar zit Nyn tegenwoordig? :-P

Thuis veronderstel ik ;-)

Dronkoers
8 mei 2011, 23:13
Oja.

Homo!


P.be-mentaliteit wa hoog houden eh ;-)

SDX
8 mei 2011, 23:53
vrede,



die verdomde blok. hij heeft binnen een goede maand examens incha'allah.

ik hoop dat ik hem morgen kan zien en in/op hem kan zitten in plaats van op/in dit forum.

vrede,

redwasp

Mijn lerares wiskunde zei me ooit, toen ik vroeg of ik naar 't toilet mocht; "Spaar 't op voor (iets) later en dan krijg je 't met intrest" :)

Die 'intrest' heb je dan, over n maand of na de blok, tegoed.
Positief bekijken. :)

redwasp
9 mei 2011, 10:02
vrede,

ik ben moslim. rente is haram. maar daarentegen legt de heilige qur'aan verschillende keren de nadruk op geduld.

mijn lieverd ligt te slapen, ik vind het bijna zonde om hem nu wakker te maken. subiet maak ik voor hem een heerlijke tas koffie (hij is dan wel geen wiskundige, koffie kan hij meer dan waarderen), geef ik hem een kus op zijn neusje en maak ik hem heel stilletjes wakke.

soms is het leven inderdaad heel mooi.

vrede,

redwasp

hurricane
9 mei 2011, 10:09
Dat is goed nieuws.

En natuurlijk doet het pijn, het is daar niet voor gemaakt tenslotte.

:lol:

redwasp
10 mei 2011, 21:28
vrede,

zoals het er nu naar uitziet zal het nog bijna twee weken duren voor ik hem weer zie.

die pijn mag nog zo zoet zijn, draaglijker wordt hij er niet door.

vrede,

redwasp

Demper
10 mei 2011, 21:28
vrede

Dronkoers
10 mei 2011, 21:31
vrede

:cheer: Trappistenabdijs :cheer:

Trixie
10 mei 2011, 21:33
:cheer: Trappistenabdijs :cheer:

Wat zijn abdijs??
Bedoelt ge Abdijen?:lol::lol:

Dronkoers
10 mei 2011, 21:34
Wat zijn abdijs??
Bedoelt ge Abdijen?:lol::lol:

In mijn dialect eindigen alle meervouden op "s" ;-)

Buums, traps, biers... :-P

Demper
10 mei 2011, 21:38
:cheer: Trappistenabdijs :cheer:

:cheer: whiskyvaten van den trap laten rollen :cheer:

Dronkoers
10 mei 2011, 21:39
:cheer: whiskyvaten van den trap laten rollen :cheer:

8O

Barbaar!

Demper
10 mei 2011, 21:42
8O

Barbaar!

:cheer: lege vaten :cheer:

:cheer: met ons zatte bakkes erachter rollen :cheer:

:cheer: u geburen omverkegelen :cheer:

Nee? :?

Dronkoers
10 mei 2011, 21:48
:cheer: lege vaten :cheer:

:cheer: met ons zatte bakkes erachter rollen :cheer:

:cheer: u geburen omverkegelen :cheer:

Nee? :?

Whiskyvaten moet je onderhouden als uw kind ;-)

(als uw vrouw durf ik nie zeggen, met al die hard-sm-ers hier ;-) )

Demper
10 mei 2011, 21:51
Whiskyvaten moet je onderhouden als uw kind ;-)

(als uw vrouw durf ik nie zeggen, met al die hard-sm-ers hier ;-) )

:cheer:http://www.pollsb.com/photos/o/10370-bdsm_girl_2.jpg:cheer:

Dronkoers
10 mei 2011, 21:54
:cheer:http://www.pollsb.com/photos/o/10370-bdsm_girl_2.jpg:cheer:

:cheer:

Op die manier ja :cheer:

(Dat dit al bdsm is... :? )

Quorn
10 mei 2011, 23:16
SM in dit geval Sexual Maniacs :eating:

SDX
11 mei 2011, 03:47
vrede,

ik ben moslim. rente is haram. maar daarentegen legt de heilige qur'aan verschillende keren de nadruk op geduld.

mijn lieverd ligt te slapen, ik vind het bijna zonde om hem nu wakker te maken. subiet maak ik voor hem een heerlijke tas koffie (hij is dan wel geen wiskundige, koffie kan hij meer dan waarderen), geef ik hem een kus op zijn neusje en maak ik hem heel stilletjes wakke.

soms is het leven inderdaad heel mooi.

vrede,

redwasp

Ik weet dat je moslim bent rooi wesp, en jij weet immers ook dat ik niet 'rente' bedoelde in de zin van 'geld', maar; hoe langer de zoete pijn, hoe inniger 't weerzien. Dat is toch niet haram, mag ik hopen?


Of wacht even, de gedachten en gevoelens hebben is niet 'haram', indien je die omzet in handelingen is 'n andere zaak.

Gelukkig dat je in 'n 'vrij' westers land woont waar je geen gevaar loopt om gestraft te worden voor dat soort 'handelingen'.

Waarvoor zou de straf 't hoogst zijn in 'n waar islamitisch land, voor 't ontvangen van 'rente' of voor de 'handelingen' met je geliefde?

Dronkoers
11 mei 2011, 11:18
Over wa gaat da hier eigenlijk?

Quorn
11 mei 2011, 11:47
Over wa gaat da hier eigenlijk?Rectaal ongemak

Dronkoers
11 mei 2011, 11:48
Rectaal ongemak

Ah, kakken na 15 vuurvreters met vlammensaus? ;-)

redwasp
11 mei 2011, 13:56
vrede,

Ik weet dat je moslim bent rooi wesp, en jij weet immers ook dat ik niet 'rente' bedoelde in de zin van 'geld', maar; hoe langer de zoete pijn, hoe inniger 't weerzien. Dat is toch niet haram, mag ik hopen?

helemaal niet. had ook de overdrachtelijke zin wel begrepen, maar vond het grappig om die opmerking mee te geven.

het klopt natuurlijk dat het weerzien meestal des te mooi is als er wat tijd gepasseerd is. geduld wordt meestal beloond door het samenzijn met hem nog leuker, spannender, liever... te maken. maar dat geduld is nog steeds vrij lastig.

ik doe mijn best om geduldig te blijven, ik besef ook dat dat veel beter is. maar het is lastig. af en toe hier wat ventileren helpt.

Gelukkig dat je in 'n 'vrij' westers land woont waar je geen gevaar loopt om gestraft te worden voor dat soort 'handelingen'.

Waarvoor zou de straf 't hoogst zijn in 'n waar islamitisch land, voor 't ontvangen van 'rente' of voor de 'handelingen' met je geliefde?

het is vooral goed dat de holebi-beweging hier al meer dan een halve eeuw gevochten heeft om rechten te krijgen. ik bid dat mijn zusters en broeders in de islamitische wereld dit gevecht ook voeren, zodat mensenrechten voor holebi's ook daar een feit worden. ik bid dat god onze strijd daar en hier blijft steunen en dat zelfs tijdens dat korte leven van mij nog veranderingen merkbaar zullen zichtbaar zijn in die regio's waar holebiseksualiteit nog levensgevaarlijk is vandaag de dag.

de meeste islam-landen hebben trouwens regels die heel creatief omspringen met het verbod op rente. ook daar willen de rijken hun rijkdom blijven vergroten. door een en ander een andere naam te geven wordt rente ineens veranderd in iets dat niet meer op rente lijkt.

god zegt zelf:

voor de mensen is de liefde voor hun lust schoonschijnend gemaakt: vrouwen, zonen, goud en zilver, raspaarden, vee en akkers. dat is proviand voor het leven in deze wereld, maar bij god ligt het juiste einddoel.

en tegelijk:

wee de leugenaar en lasteraar die zijn rijkdom opstapelt en telt en denkt dat zijn schatten hem voor altijd zullen in leven houden. nee, hij zal zeker in het allesverslindend vuur worden geworpen.

vrede,

redwasp

Quorn
11 mei 2011, 13:59
Oorspronkelijk geplaatst door Heilie Quran, 104:1-4
wee de leugenaar en lasteraar die zijn rijkdom opstapelt en telt en denkt dat zijn schatten hem voor altijd zullen in leven houden. nee, hij zal zeker in het allesverslindend vuur worden geworpen.Das ook nen hoop zever om te zeggen dat iedereen sterft

redwasp
11 mei 2011, 14:03
vrede,

iedereen sterft, daarom is het niet gezond om zijn hele leven te verspillen aan het opstapelen van bezit. ook voor de dood is hebzucht een vuur dat een mens van binnen uit verteert.

vrede,

redwasp

Quorn
11 mei 2011, 14:06
vrede,

iedereen sterft, daarom is het niet gezond om zijn hele leven te verspillen aan het opstapelen van bezit. ook voor de dood is hebzucht een vuur dat een mens van binnen uit verteert.

Semantische gezever Reddy ;)

Volgens mij mis je hem véél te hard.

SDX
11 mei 2011, 14:08
vrede,



helemaal niet. had ook de overdrachtelijke zin wel begrepen, maar vond het grappig om die opmerking mee te geven.

het klopt natuurlijk dat het weerzien meestal des te mooi is als er wat tijd gepasseerd is. geduld wordt meestal beloond door het samenzijn met hem nog leuker, spannender, liever... te maken. maar dat geduld is nog steeds vrij lastig.

ik doe mijn best om geduldig te blijven, ik besef ook dat dat veel beter is. maar het is lastig. af en toe hier wat ventileren helpt.



het is vooral goed dat de holebi-beweging hier al meer dan een halve eeuw gevochten heeft om rechten te krijgen. ik bid dat mijn zusters en broeders in de islamitische wereld dit gevecht ook voeren, zodat mensenrechten voor holebi's ook daar een feit worden. ik bid dat god onze strijd daar en hier blijft steunen en dat zelfs tijdens dat korte leven van mij nog veranderingen merkbaar zullen zichtbaar zijn in die regio's waar holebiseksualiteit nog levensgevaarlijk is vandaag de dag.

de meeste islam-landen hebben trouwens regels die heel creatief omspringen met het verbod op rente. ook daar willen de rijken hun rijkdom blijven vergroten. door een en ander een andere naam te geven wordt rente ineens veranderd in iets dat niet meer op rente lijkt.

god zegt zelf:



en tegelijk:



vrede,

redwasp

Wat vreemd dat jouw god enkel aan onze kant van de wereld die holebirechten reeds toegelaten heeft en daarginds nog niet.
Heeft jouw god nog geen tijd gehad om dat even recht te zetten.
Is er nog niet genoeg gebeden naar jouw god, dat hij 't daar nog even uitstelt.

...en ik maar denken dat er daarginds vele meer gebeden werd dan hier.

Rare god vind ik, als je van zo'n willekeurige god je heil moet laten afhangen...ik zou dat echt niet nemen en eens veranderen van god, misschien dat ie dan wakker schiet en zorgt dat iedereen ter wereld gelijke rechten heeft.

Of is die god dan toch niet zo oppermachtig dat ie 't niet in de hand heeft...

Ik blijf met zoveel vragen zitten, blijkbaar hebben 'gelovigen' alle antwoorden op die vragen, oftewel stellen ze zich die vragen niet en laten gewoon alles over aan 'n god.

Ik zou 't die god echter erg kwalijk nemen voor de onrechtvaardigheid, de rechten die holebi's hier in 't verderfelijke, decadente westen wèl hebben en in de meeste landen waar die god 't allermeest aanwezig is, niet.

Maar we liggen niet wakker van 'n jonge kerel meer of minder, bengelend aan 'n torenkraan omdat hij iemand van hetzelfde geslacht liefheeft, zolang 'wij' hier, met ònze westerse wetten maar veilig zijn voor zulke 'gevalletjes', nietwaar?


PS; Over die 'rente', ik weet dat wel hoor rooi wesp, 't wordt gewoon anders genoemd, beetje hypo...?
Net zo als met alcohol drinken, wordt ècht niet gedaan...als 'n ander 't ziet!

redwasp
11 mei 2011, 14:48
vrede,

de hele geschiedenis tot nu toe is de geschiedenis van klassenstrijd. iedere verbetering van levensomstandigheden voor de bevolking, kwam er doordat de bevolking daarvoor vocht. god steunt de bevolking in die strijd, maar zonder initiatief van de bevolking kan die steun ons niet veel vooruit helpen. god's steun is de meststof, maar er moet eerst iets van een plant zijn voor die mest zijn werk kan doen.

gelovigen die menen dat 'god' het antwoord is op iedere vraag, maken zichzelf iets wijs.

ik denk dat de relatieve voorsprong die sommige westerse landen hebben op het gebied van holebi-rechten ook een voordeel kan zijn voor hen die in de rest van de wereld hiervoor vechten. zusters en broeders die in egypte, sauid arabië, pakistan, afghanistan, iran... hetzelfde gevecht voor holebi-rechten voeren als wij, zeggen dat onze verworvenheden voor hen een belangrijke inspiratiebron zijn. ze zien onze relatieve bevrijding hier ook als een enorme steun voor wat ze daar doen, een bewijs dat mensenrechten voor holebi's haalbaar zijn.

wij hier moeten er waakzaam voor zijn dat onze relatieve vrijheid geen argument wordt in een neo-coloniaal discours. al te vaak worden vrouwen- en holebi-rechten hier nu voorgesteld als inherent aan ons 'democratisch' model, terwijl ze alleen maar geboren zijn uit de emancipatiestrijd van die vrouwen en die holebi's. men doet alsof onze 'cultuur' a priori meer met mensenrechten bezig is en daarom hoogstaander en verfijnder is dan die van de anderen in het zuiden.

op die manier wordt de vrucht van de inspanningen van holebi's en feministes misbruikt als slogan om de barbaarse oorlogen van onze politieke leiders te verantwoorden.

wat die hypocrisie betreft, helaas hebben wij moslims daar geen monopolie op. veel andere gelovigen en ongelovigen gedragen zich op al te veel terreinen hypocriet.

vrede,

redwasp

Dronkoers
11 mei 2011, 14:53
:cheer: Hypocrisy (http://www.youtube.com/watch?v=BxEim1Li6ZY) :cheer:

SDX
11 mei 2011, 15:48
vrede,

de hele geschiedenis tot nu toe is de geschiedenis van klassenstrijd. iedere verbetering van levensomstandigheden voor de bevolking, kwam er doordat de bevolking daarvoor vocht. god steunt de bevolking in die strijd, maar zonder initiatief van de bevolking kan die steun ons niet veel vooruit helpen. god's steun is de meststof, maar er moet eerst iets van een plant zijn voor die mest zijn werk kan doen.

gelovigen die menen dat 'god' het antwoord is op iedere vraag, maken zichzelf iets wijs.

ik denk dat de relatieve voorsprong die sommige westerse landen hebben op het gebied van holebi-rechten ook een voordeel kan zijn voor hen die in de rest van de wereld hiervoor vechten. zusters en broeders die in egypte, sauid arabië, pakistan, afghanistan, iran... hetzelfde gevecht voor holebi-rechten voeren als wij, zeggen dat onze verworvenheden voor hen een belangrijke inspiratiebron zijn. ze zien onze relatieve bevrijding hier ook als een enorme steun voor wat ze daar doen, een bewijs dat mensenrechten voor holebi's haalbaar zijn.

wij hier moeten er waakzaam voor zijn dat onze relatieve vrijheid geen argument wordt in een neo-coloniaal discours. al te vaak worden vrouwen- en holebi-rechten hier nu voorgesteld als inherent aan ons 'democratisch' model, terwijl ze alleen maar geboren zijn uit de emancipatiestrijd van die vrouwen en die holebi's. men doet alsof onze 'cultuur' a priori meer met mensenrechten bezig is en daarom hoogstaander en verfijnder is dan die van de anderen in het zuiden.

op die manier wordt de vrucht van de inspanningen van holebi's en feministes misbruikt als slogan om de barbaarse oorlogen van onze politieke leiders te verantwoorden.

wat die hypocrisie betreft, helaas hebben wij moslims daar geen monopolie op. veel andere gelovigen en ongelovigen gedragen zich op al te veel terreinen hypocriet.

vrede,

redwasp
't Was toch maar mooi 'de' (westerse) mens die voor die rechten gezorgd heeft, geen god die er zich mee bemoeid heeft.

Wetten door de mens gemaakt en opgesteld, die er voor zorgen dat holebi's en niet enkel holebi's, maar elk individu bepaalde rechten en vrijheden heeft.

God's wetten (en ik schrijf god enkel met 'n hoofdletter nu omdat ie aan 't begin van 'n zin staat), zijn nog niet verder geëvolueerd dan; barbaarse straffen voor - in 't geval van holebi's - 't liefhebben van iemand van hetzelfde geslacht.

Dan wil ik nog niet eens verder ingaan op andere 'goddelijke' wetten & straffen.

Gelukkig was er de (westerse) mens die humane(re) wetten & straffen verzonnen heeft.

redwasp
11 mei 2011, 15:56
vrede,

't Was toch maar mooi 'de' (westerse) mens die voor die rechten gezorgd heeft, geen god die er zich mee bemoeid heeft.

Wetten door de mens gemaakt en opgesteld, die er voor zorgen dat holebi's en niet enkel holebi's, maar elk individu bepaalde rechten en vrijheden heeft.

God's wetten (en ik schrijf god enkel met 'n hoofdletter nu omdat ie aan 't begin van 'n zin staat), zijn nog niet verder geëvolueerd dan; barbaarse straffen voor - in 't geval van holebi's - 't liefhebben van iemand van hetzelfde geslacht.

Dan wil ik nog niet eens verder ingaan op andere 'goddelijke' wetten & straffen.

Gelukkig was er de (westerse) mens die humane(re) wetten & straffen verzonnen heeft.

geen mens leeft in een vacuum. de vooruitstrevende (westerse) mensen die hier gevochten hebben voor een humanere wereld, voor meer rechtvaardigheid, deden dat in een wereld die gedomineerd werd door (al even westerse) mensen die hun eigen macht in stand wilden houden doormiddel van de bestaande onrechtvaardige wetten.

het is interessant om te zien hoe die mensen van beide kanten zich steeds weer op het goddelijke beroepen om hun streven te verrechtvaardigen. blijkbaar heeft ook het geloof in god een klassenkantje (net als het ongeloof trouwens).

maar eigenlijk wijken we hier af. deze draad ging over de liefste, knapste, schattigste, geestigste... lieveling van de hele wereld. over die ene superstud die nu zit te blokken en daardoor jammergenoeg niet bij mij kan zijn.

hoe belangrijk ik bovenstaande discussie ook vind. in deze draad wil ik het alleen over hem hebben. ik zie hem namelijk enorm graag.

vrede,

redwasp

SDX
11 mei 2011, 17:32
vrede,



geen mens leeft in een vacuum. de vooruitstrevende (westerse) mensen die hier gevochten hebben voor een humanere wereld, voor meer rechtvaardigheid, deden dat in een wereld die gedomineerd werd door (al even westerse) mensen die hun eigen macht in stand wilden houden doormiddel van de bestaande onrechtvaardige wetten.

het is interessant om te zien hoe die mensen van beide kanten zich steeds weer op het goddelijke beroepen om hun streven te verrechtvaardigen. blijkbaar heeft ook het geloof in god een klassenkantje (net als het ongeloof trouwens).

maar eigenlijk wijken we hier af. deze draad ging over de liefste, knapste, schattigste, geestigste... lieveling van de hele wereld. over die ene superstud die nu zit te blokken en daardoor jammergenoeg niet bij mij kan zijn.

hoe belangrijk ik bovenstaande discussie ook vind. in deze draad wil ik het alleen over hem hebben. ik zie hem namelijk enorm graag.

vrede,

redwasp

Goed, ik wens jullie dan nog heel veel liefde, geluk, samenzijn en alles wat jullie maar kunnen wensen. :)

redwasp
12 mei 2011, 13:59
vrede,

mijn lieverd was deze morgen vroeger wakker dan gepland. ik bid dat hij daar tot aan het examen een gewoonte van maakt en op die manier zijn kans op slagen een stuk groter maakt. het zou zo leuk zijn om hem deze zomer te zien glunderen met al zijn goede punten.

vrede,

redwasp

Trixie
12 mei 2011, 15:33
In mijn dialect eindigen alle meervouden op "s" ;-)

Buums, traps, biers... :-P

:lol: Dan spreekt gij zoals Eddy Wally!
Heb hem ooit eens op TV gezien en toen had hij het over zijn "hoeds en schoens".:lol::lol:

Txiki
12 mei 2011, 15:34
:lol: Dan spreekt gij zoals Eddy Wally!
Heb hem ooit eens op TV gezien en toen had hij het over zijn "hoeds en schoens".:lol::lol:

:cheer: Trixie! pateemixerke! :cheer:

staat het eten al klaar? :-D

Trixie
12 mei 2011, 15:37
:cheer: Trixie! pateemixerke! :cheer:

staat het eten al klaar? :-D

Wadist? Eet ge mee?:-)

Txiki
12 mei 2011, 15:58
Wadist? Eet ge mee?:-)

a ja he! :cheer:

'k breng u een goei fles mee

Trixie
12 mei 2011, 16:09
a ja he! :cheer:

'k breng u een goei fles mee

Lijkt mij wel ne goeien deal. Toch indien ge witloof en gemarineerd spek lust. Witloof: met een lekker bruin korstje. Spek: krokant. Met papattenpuree (goed gekruid). ;-)

Trixie
12 mei 2011, 16:11
Eén van mijn kinderen heeft vandaag een mand gewonnen met 3kg(!) paaseieren erin. Amai ni. Txiki; als ge bij mij komt eten krijgt ge die mee!:-)

Trixie
12 mei 2011, 16:12
Maar dan verwacht ik den aller-allerbeste whisky van u se.

Txiki
12 mei 2011, 17:08
Lijkt mij wel ne goeien deal. Toch indien ge witloof en gemarineerd spek lust. Witloof: met een lekker bruin korstje. Spek: krokant. Met papattenpuree (goed gekruid). ;-)

Ik eet alles, behalve spruiten. ;-)

Txiki
12 mei 2011, 17:08
Maar dan verwacht ik den aller-allerbeste whisky van u se.

'k Heb alleen maar aller-allerbeste whisky

Trixie
12 mei 2011, 17:22
Ik eet alles, behalve spruiten. ;-)

Allee, dan zijn wij zielsverwanten.:lol:
Ik heb hier ooit nen draad gestart" wat krijg je niet door je keel"?
Daarin heb ik mijn afkeer voor spruiten duidelijk gemaakt. Bweik zeg!
Idem voor bloemkolen!

Trixie
12 mei 2011, 17:23
'k Heb alleen maar aller-allerbeste whisky

Ik had ni anders van u verwacht hoor. Uw passie voor wiksie druipt hier dagelijks van't scherm.:lol:

Demper
12 mei 2011, 17:59
Kokende honing over u krijgen, dat is pas een zoete pijn.

vrede

http://www.google.be/url?source=imgres&ct=img&q=http://www.debrander.nl/wordpress/wp-content/uploads/2010/10/peace10.jpg&sa=X&ei=8hHMTfzzEomv8gPboPCgBA&ved=0CAQQ8wc&usg=AFQjCNF8gcBm7dxwGbVctXVs9wj8DNRtvw

peace

redwasp
12 mei 2011, 18:21
vrede,

Kokende honing over u krijgen, dat is pas een zoete pijn.



en dan zeggen ze dat wij janetten pervers zijn.

vrede,

redwasp

ps. ja, hij is nog steeds even lief en schattig.

Demper
12 mei 2011, 18:24
en dan zeggen ze dat wij janetten pervers zijn.


Inderdaad!


ps. ja, hij is nog steeds even lief en schattig.

Wie?

redwasp
13 mei 2011, 13:18
vrede,

Inderdaad!

dat doet me denken aan wat de rooie vlinder zei: "al wat je zegt dat wij zijn, dat zijn we ook en we zijn er verdomme trots op!"

normaliteit is saai, oncreatief en dictatoriaal.

Wie?

mijn allerliefste natuurlijk, de persoon over wie het in deze draad oorspronkelijk ging. je kunt hem meteen herkennen als je hem ziet. hij is die heel knappe, schattige lieve gast die zo verdomd geestig en verstandig uit de hoek kan komen tijdens een gesprek.

vrede,

redwasp

redwasp
17 mei 2011, 14:44
vrede,

hij zit te blokken en al die kilometers tussen hem en mij lijken langer dan ooit. langer haast dan dat brandend verlangen hem straks, als alle examens voorbij zijn, met een zee van knuffels en kussen te overspoelen.

o zoete pijn van het oeverloos gemis, ik wou dat juni al voorbij was.

vrede,

redwasp

Demper
17 mei 2011, 15:19
vrede,

hij zit te blokken en al die kilometers tussen hem en mij lijken langer dan ooit. langer haast dan dat brandend verlangen hem straks, als alle examens voorbij zijn, met een zee van knuffels en kussen te overspoelen.

o zoete pijn van het oeverloos gemis, ik wou dat juni al voorbij was.

vrede,

redwasp

noemen ze dat tegenwoordig blokken...
de buurman langs vanachter pakken...

redwasp
17 mei 2011, 15:42
vrede,

hij zou eens moeten durven.

(buurman lijkt overigens ook niet echt super aantrekkelijk, dus zoveel zorgen maak ik me daar niet over)

vrede,

redwasp

bgf324
17 mei 2011, 22:09
noemen ze dat tegenwoordig blokken...
de buurman langs vanachter pakken...

En gij kunt het weten ... want ge hebt ook een buurman/vrouw? 8O

Demper
17 mei 2011, 22:11
En gij kunt het weten ... want ge hebt ook een buurman/vrouw? 8O

buurvrouw...
maar die heeft het meer voor deepthroat

Dronkoers
17 mei 2011, 22:11
buurvrouw...
maar die heeft het meer voor deepthroat

Voorboren met een bezemsteel dus

Demper
17 mei 2011, 22:14
Voorboren met een bezemsteel dus

nee, eerst oefenen met de vingers

bgf324
17 mei 2011, 22:15
Voorboren met een bezemsteel dus

Langs waar?

Dronkoers
17 mei 2011, 22:15
nee, eerst oefenen met de vingers

Die moeten rond het keelgat voor het geval ze willen bijten ;-)

Dronkoers
17 mei 2011, 22:16
Langs waar?

Bij mijn weten is er bij deepthroat maar 1 ingang ;-)

Demper
17 mei 2011, 22:20
Die moeten rond het keelgat voor het geval ze willen bijten ;-)


Mijn buurvrouw haar record staat op 10 seconden.
Daarmee bedoel ik de fluit zo diep mogelijk in de mond houden zonder kokhalzen.

bgf324
17 mei 2011, 22:25
Mijn buurvrouw haar record staat op 10 seconden.
Daarmee bedoel ik de fluit zo diep mogelijk in de mond houden zonder kokhalzen.

Is toch niet gezond.
Volgens mij kan je er ontstoken amandelen van krijgen.

redwasp
17 mei 2011, 22:26
vrede,

Mijn buurvrouw haar record staat op 10 seconden.
Daarmee bedoel ik de fluit zo diep mogelijk in de mond houden zonder kokhalzen.

het is een kunst. mijn lieverd is daar zoveel bedrevener in dan ikzelf. maar ik blijf oefenen.

ik kook dan weer beter. dat compenseert.

vrede,

redwasp

Dronkoers
17 mei 2011, 22:26
Mijn buurvrouw haar record staat op 10 seconden.
Daarmee bedoel ik de fluit zo diep mogelijk in de mond houden zonder kokhalzen.

Ah, dus na 10 seconden wordt het dus écht plezant 8-)

bgf324
17 mei 2011, 22:31
Ah, dus na 10 seconden wordt het dus écht plezant 8-)

Als ze begint te kotsen? 8O

Dronkoers
17 mei 2011, 22:33
Als ze begint te kotsen? 8O

Warme brokken over een fluit die nog in een geribbeld warm keelgat zitten... rrrr 8-)

bgf324
17 mei 2011, 22:40
Warme brokken over een fluit die nog in een geribbeld warm keelgat zitten... rrrr 8-)

8O


Fetishen van Dronkoers.
1) Tenen
2) Warme brokken over een fluit die nog in een geribbeld warm keelgat zit. (Added to list at 17-05-2011 23:40)

MaGNiFiCaT
17 mei 2011, 22:46
vrede,

hij zit te blokken en al die kilometers tussen hem en mij lijken langer dan ooit. langer haast dan dat brandend verlangen hem straks, als alle examens voorbij zijn, met een zee van knuffels en kussen te overspoelen.

o zoete pijn van het oeverloos gemis, ik wou dat juni al voorbij was.

vrede,

redwasp


Als ik dat zo lees -en het is leuk om te lezen- dan verschiet ik erin dat je als mens gewoon gevoelens kunt vergeten. Ik was hetgene jij beschrijft haast vergeten.
Ik hoop dat ik algauw terug eens hetgene mag voelen wat jij nu voelt. Het zal nodig zijn. Nee het is nodig.;-)

MaGNiFiCaT
17 mei 2011, 22:49
Liefde kan, zoals nu in het geval van redwasp, helend zijn.
Liefde kan, in een ander geval, ook verschroeiend zijn.

Het kan mensen opbouwen en sturen, het kan ook mensen afbreken.

bgf324
17 mei 2011, 22:52
Nooit gehoord van Ernst Röhm?

Of erger: Albrecht Becker.
Een man die een paar jaar geleden in eens een boekje open deed over homoseksualiteit binnen de SS (waar ie in zat in de jaren 40).

tip: geef die naam niet in op google afbeeldingen. De man is na de oorlog een succesvolle carrière begonnen ... in de porno-industrie. Als je een vol getatoeëerde oude, naakte vent wil zien 8O

bgf324
17 mei 2011, 22:58
Liefde kan, zoals nu in het geval van redwasp, helend zijn.
Liefde kan, in een ander geval, ook verschroeiend zijn.

Het kan mensen opbouwen en sturen, het kan ook mensen afbreken.

Veel negatieve ervaringen mss? 8O

Dronkoers
17 mei 2011, 23:00
Liefde maakt meer kapot dan bier kan goedmaken. Ik kan het niet genoeg herhalen ;-)

redwasp
17 mei 2011, 23:17
vrede,

Liefde kan, zoals nu in het geval van redwasp, helend zijn.
Liefde kan, in een ander geval, ook verschroeiend zijn.

Het kan mensen opbouwen en sturen, het kan ook mensen afbreken.

die liefde brandt en schroeit en maakt me bijna gek.

maar als het mensen afbreekt, dan is het geen liefde maar getransformeerde eigenwaan.

vrede,

redwasp

Demper
17 mei 2011, 23:19
vrede,



het is een kunst. mijn lieverd is daar zoveel bedrevener in dan ikzelf. maar ik blijf oefenen.

ik kook dan weer beter. dat compenseert.

vrede,

redwasp

bedankt voor de informatie
*walg*

Warme brokken over een fluit die nog in een geribbeld warm keelgat zitten... rrrr 8-)

Woehahahahahahhahaahahhaaa
hahahahahaaaaaaaa ahahaha
hahahahahhaahha

:cheer: dees forum zou niks zijn zonder den dronkenhoers :cheer:

redwasp
17 mei 2011, 23:21
vrede,

het is een kunst. mijn lieverd is daar zoveel bedrevener in dan ikzelf. maar ik blijf oefenen.

ik kook dan weer beter. dat compenseert.
bedankt voor de informatie
*walg*


voor je ervan walgt, kun je toch altijd eerst even proeven he.

of ging het over mijn kookkunsten?

vrede,

redwasp

Demper
17 mei 2011, 23:22
Liefde maakt meer kapot dan bier kan goedmaken. Ik kan het niet genoeg herhalen ;-)

:cheer:

Liefde kan, zoals nu in het geval van redwasp, helend zijn.
Liefde kan, in een ander geval, ook verschroeiend zijn.

Het kan mensen opbouwen en sturen, het kan ook mensen afbreken.

liefde... pfffff
alkool > liefde

Demper
17 mei 2011, 23:24
vrede,



voor je ervan walgt, kun je toch altijd eerst even proeven he.

of ging het over mijn kookkunsten?

vrede,

redwasp

Ik ga van uw vriendje zijn kipknots niet proeven nee.

bgf324
17 mei 2011, 23:25
alkool > liefde

1. van bier kun je de hele nacht genieten
2. bier hoef je niet mee uit eten te nemen
3. bier komt nooit te laat
4. katers verdwijnen
5. bier heeft nooit hoofdpijn
6. bier kun je in de kofferbak van de auto meenemen
7. bier heeft geen haar waar het niet hoort
8. aan een biertje hangt geen schoonmoeder vast
9. een biertje is altijd bevredigend
10. bier is niet geëmancipeerd
11. bier is altijd nat
12. bier kun je met je vrienden delen
13. een biertje gaat makkelijk omlaag
14. een biertje zal nooit zeuren
15. een biertje ziet er altijd goed uit
16. je hoeft een biertje 's ochtends niet te respecteren