PDA

View Full Version : Uit de kast


Vyvyan
11 januari 2011, 00:22
Het moet er maar eens van komen, maar uh... ik wou dus uit de kast komen.

Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen maar ja, ik ben dus hetero.

Ik weet dat dat tegenwoordig helemaal niet "cool" of zo is, maar ik kan d'r ook niks aan doen. Ik val nou eenmaal op vrouwen. Iemand die weet hoe ik dit het beste aan mijn ouders en familie kan vertellen zonder hun hart te breken?
Alvast bedankt he!

den dinges
11 januari 2011, 00:42
Het moet er maar eens van komen, maar uh... ik wou dus uit de kast komen.

Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen maar ja, ik ben dus hetero.

Ik weet dat dat tegenwoordig helemaal niet "cool" of zo is, maar ik kan d'r ook niks aan doen. Ik val nou eenmaal op vrouwen. Iemand die weet hoe ik dit het beste aan mijn ouders en familie kan vertellen zonder hun hart te breken?Alvast bedankt he!

Kijk, wees eens heel moedig, brutaal zelfs : ga gewoon onaangekondigd op bezoek bij je ouders, vergezeld van je vriendin, of één van je vriendinnen. Maak je niet ongerust, ze zullen het wel overleven...:-)

Inno
11 januari 2011, 00:46
Het moet er maar eens van komen, maar uh... ik wou dus uit de kast komen.

Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen maar ja, ik ben dus hetero.

Ik weet dat dat tegenwoordig helemaal niet "cool" of zo is, maar ik kan d'r ook niks aan doen. Ik val nou eenmaal op vrouwen. Iemand die weet hoe ik dit het beste aan mijn ouders en familie kan vertellen zonder hun hart te breken?
Alvast bedankt he!

Je bent dapper om tegen de stroming in te gaan. Je hoeft niet bang te zijn, je gevoelens zijn heel natuurlijk.

Herr Flick
11 januari 2011, 07:55
Het moet er maar eens van komen, maar uh... ik wou dus uit de kast komen.

Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen maar ja, ik ben dus hetero.

Ik weet dat dat tegenwoordig helemaal niet "cool" of zo is, maar ik kan d'r ook niks aan doen. Ik val nou eenmaal op vrouwen. Iemand die weet hoe ik dit het beste aan mijn ouders en familie kan vertellen zonder hun hart te breken?
Alvast bedankt he!

Ik zou het nog even stilhouden en ondertussen stiekem afspreken met vreemde vrouwen op parkeerplaatsen van autostrades of wandel gebieden... Dat is soms spannend alleen weet je niet altijd of ze niet lesbisch zijn.

Zwartengeel
11 januari 2011, 08:03
Ik zou het nog even stilhouden en ondertussen stiekem afspreken met vreemde vrouwen op parkeerplaatsen van autostrades of wandel gebieden... Dat is soms spannend alleen weet je niet altijd of ze niet lesbisch zijn.

Als lesbische nymfomane in het lichaam van een man begrijp ik perfect wat je bedoelt. ;-)

Herr Flick
11 januari 2011, 08:06
Als lesbische nymfomane in het lichaam van een man begrijp ik perfect wat je bedoelt. ;-)

Misschien moeten we maar een zelfhulpgroep oprichten of zo, ... al moogt ge het woord "zelfhulpgroep" niet te letterlijk nemen in deze context...

Ke Nan
11 januari 2011, 09:58
Het moet er maar eens van komen, maar uh... ik wou dus uit de kast komen.

Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen maar ja, ik ben dus hetero.

Ik weet dat dat tegenwoordig helemaal niet "cool" of zo is, maar ik kan d'r ook niks aan doen. Ik val nou eenmaal op vrouwen. Iemand die weet hoe ik dit het beste aan mijn ouders en familie kan vertellen zonder hun hart te breken?
Alvast bedankt he!

Je ouders en familie zijn homoseksueel?

fb718882
11 januari 2011, 11:10
Niet vertellen ! Tenzij je ouders "van den ouwen tijd" en bijgevolg ook allebei overtuigd hetero zijn .

Alleszins : sterkte !

redwasp
13 januari 2011, 02:16
vrede,

Het moet er maar eens van komen, maar uh... ik wou dus uit de kast komen.

Ik weet niet goed hoe ik het moet brengen maar ja, ik ben dus hetero.

Ik weet dat dat tegenwoordig helemaal niet "cool" of zo is, maar ik kan d'r ook niks aan doen. Ik val nou eenmaal op vrouwen. Iemand die weet hoe ik dit het beste aan mijn ouders en familie kan vertellen zonder hun hart te breken?
Alvast bedankt he!

dat gaat wel over, het is een fase. je bent gewoon nog niet de juiste vent tegengekomen.

vrede,

redwasp

manta
29 juni 2014, 18:02
Bart Homo?


Mister Gay Vlaanderen




http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140629_01159559

Bart Dewever komt uit de kast.

Libro
29 juni 2014, 19:05
...het blijkt dat er geen snoep meer in ligt.

Demper
29 juni 2014, 19:06
Bart Homo?


Mister Gay Vlaanderen




http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=dmf20140629_01159559

Bart Dewever komt uit de kast.

De voil zanet.

Libro
29 juni 2014, 19:10
De voil zanet.

Neenee, het is "sordida persona homosexualis"

Lof der Zotheid
30 juni 2014, 12:02
Ik ben echt ontroerd wanneer ik zulke topics lees. Zulk een tragisch lot. Weten we of de topicstarter zijn ouders die afwijking van hun zoon aanvaard hebben?

Miauw!
30 juni 2014, 13:20
Is hij verbannen omdat hij hetero is? :(

Lof der Zotheid
30 juni 2014, 13:56
Is hij verbannen omdat hij hetero is? :(

Naar het schijnt, zijn de vooroordelen t.o.v. hetero's zelfs in de 21ste eeuw de wereld nog niet uit...

manta
30 juni 2014, 13:58
Is hij verbannen omdat hij hetero is? :(

Wie? Bart Dewever?
Maar neen, da's genen hete roo, die zit vaak tussen homo's, mss zelfs te veel. Binnenkort bloeit er mss nog iets tussen Bartje en Raf of Demper...8O

Marie van de koster
30 juni 2014, 14:03
Ik hoor dat zo vaak "uit de kast" komen. Wat ik me afvraag, uit welke kast? Uit mijn kasten komt nooit iemand, niet uit de kleerkast, niet uit de wandkast, niet uit de keukenkast, niet uit de bureaukast ... :-( Waar is die kast?

manta
30 juni 2014, 14:08
Ik hoor dat zo vaak "uit de kast" komen. Wat ik me afvraag, uit welke kast? Uit mijn kasten komt nooit iemand, niet uit de kleerkast, niet uit de wandkast, niet uit de keukenkast, niet uit de bureaukast ... :-( Waar is die kast?

Ge moet daar eerst iemand insteken hé...:-D

Miauw!
30 juni 2014, 14:30
Ik hoor dat zo vaak "uit de kast" komen. Wat ik me afvraag, uit welke kast? Uit mijn kasten komt nooit iemand, niet uit de kleerkast, niet uit de wandkast, niet uit de keukenkast, niet uit de bureaukast ... :-( Waar is die kast?

Zou dat niets te maken hebben met die verhaaltjes en mopjes over minnaars die zich verstoppen in de kleerkast als de echtgenoot thuiskomt? En die dus betrapt worden als ze gedwongen worden "uit de kast te komen"?
OF zou het te maken hebben met de Engelse uitdrukking "a skeleton in the closet"? Vergelijkbaar met onze "de lijken vallen uit de kast"? Waarin een "lijk" staat voor een lang verborgen geheim.

Miauw!
30 juni 2014, 14:31
Ik hoor dat zo vaak "uit de kast" komen. Wat ik me afvraag, uit welke kast? Uit mijn kasten komt nooit iemand, niet uit de kleerkast, niet uit de wandkast, niet uit de keukenkast, niet uit de bureaukast ... :-( Waar is die kast?

Ge vindt dat precies spijtig? :lol:

Marie van de koster
30 juni 2014, 14:34
Ge vindt dat precies spijtig? :lol:

Ja :-( Ik zou dat wel eens willen meemaken ;-)

Libro
30 juni 2014, 19:21
Ja :-( Ik zou dat wel eens willen meemaken ;-)

Pas maar op: wat uit de kast valt, is meestal een lijk ;-).

The Paulus Experience
30 juni 2014, 19:50
Ik zou willen dat die mot een uit de kast kwam :evil:

Marie van de koster
30 juni 2014, 20:21
Uit de kast, in de kast, onder de kast, op de kast, voor de kast, achter de kast, tussen de kast, door de kast :-D

Libro
30 juni 2014, 23:05
http://sweetasredvelvet.files.wordpress.com/2013/08/gay-men-in-the-closet.jpg