PDA

View Full Version : DE multiculturele samenleving i.v.m criminaliteit


JefStaut
16 januari 2011, 17:55
Beste,
voor school moet ik onderzoeken of er een verband bestaat tussen de multiculturele samenleving en criminaliteit.Dit zou ik willen doen aan de hand van de onderzoeksvraag: 'Is door de multiculturaliteit de criminaliteit gestegen in België? Daarom zou ik graag naar u mening willen vragen. Alvast bedankt.

Steve_M
16 januari 2011, 18:00
Beste,
voor school moet ik onderzoeken of er een verband bestaat tussen de multiculturele samenleving en criminaliteit.Dit zou ik willen doen aan de hand van de onderzoeksvraag: 'Is door de multiculturaliteit de criminaliteit gestegen in België? Daarom zou ik graag naar u mening willen vragen. Alvast bedankt.

Er zijn vast nog een paar subfora waar je mensen kan vragen je huiswerk voor je te maken. Succes!

filosoof
16 januari 2011, 18:17
Er zijn vast nog een paar subfora waar je mensen kan vragen je huiswerk voor je te maken. Succes!Het zou me verwonderen indien dit een bona fide vraag is: 3 keer gepost en niet 't soort dat men als huiswerk opgeeft.

Caligula
16 januari 2011, 18:21
Beste,
voor school moet ik onderzoeken of er een verband bestaat tussen de multiculturele samenleving en criminaliteit.Dit zou ik willen doen aan de hand van de onderzoeksvraag: 'Is door de multiculturaliteit de criminaliteit gestegen in België? Daarom zou ik graag naar u mening willen vragen. Alvast bedankt.
Beschermt de paus pedofielen?

Den Ardennees
16 januari 2011, 19:34
Het zou me verwonderen indien dit een bona fide vraag is: 3 keer gepost en niet 't soort dat men als huiswerk opgeeft.

bizar inderdaad, het lijkt me trouwens ook gevaarlijk om aan de schoolmeester hierover de waarheid te zeggen.