PDA

View Full Version : Raid op Gazavloot was legaal


Pagina's : [1] 2 3

Antoon
23 januari 2011, 15:30
Veel gebrul van de anti's, maar dat was meer om de echte gruwel in hun eigen landen op de achtergrond te zetten. En hun linkse vrienden doen uiteraard steeds weer gretig mee.

Maar uiteindelijk was de raid op de vloot vol terroristen wel duidelijk legaal en conform het internationaal recht, tot spijt van wie het benijdt.

De maritieme blokkade van de Gazastrook en de raid door Israël op een "solidariteitsvloot" voor Gaza - die de blokkade in mei vorig jaar wilde doorbreken - zijn conform het internationale recht.

De zes leden van de onderzoekscommissie, onder wie twee internationale waarnemers, wassen Israël unaniem wit. De commissie moest de juridische aspecten onderzoeken van de commando-actie van het Israëlische leger op het Turkse schip 'Mavi Marmara'.(afp/adv)

zeddie
23 januari 2011, 15:37
Jacob (Yaakov) Turkel (Hebrew: יעקב טירקל; born in 1935 in Tel Aviv) is an Israeli judge, and former Supreme Court of Israel Justice.[1]

His family immigrated to Israel in 1933 from Vienna, Austria. Turkel served as a judge for 38 years, a decade of that time on the Israeli Supreme Court.[2] In June 2010, he was appointed to head the Israeli special independent Turkel Commission of Inquiry into the Gaza flotilla raid.[3]

GreetzZ

Ganzenbordfan
23 januari 2011, 15:59
Juridisch legaal =/= rechtvaardig

Antoon
23 januari 2011, 16:00
Other memebers of the commission:

Observer - Lord David Trimble

http://www.turkel-committee.gov.il/files/pix/12813440774577.jpg

The Rt. Hon.(William) David Trimble, Lord Trimble

Member of Parliament, Upper Bann, 1990 to 2005.

Leader of the Ulster Unionist Party, 1995 to 2005.

First Minister, Northern Ireland, 1998 to 2002.

Member Northern Ireland Assembly, 1998 to 2007.

Created Lord Trimble of Lisnagarvey, 2006. Sitting in the House of Lords as a Crossbench peer 2006, then as a Conservative Peer 2007 to date.

Nobel Peace Laureate 1998 (jointly with John Hume), following the making of the Belfast Agreement on 10 April 1998 (Good Friday).

Formerly Lecturer, Senior Lecturer in law at Queen's University, Belfast.

Member (South Belfast) Northern Ireland Constitutional Convention.

- - - - - - -

Observer - Brigadier General Kenneth Watkin

http://www.turkel-committee.gov.il/files/pix/12813481502684.jpg

Brigadier-General_(Ret.) Kenneth W. Watkin, OMM, CD, QC, retired in April 2010 as the Judge Advocate General for the Canadian forces after 33 years of military service, including twenty-eight years as a military legal officer.

As Judge Advocate General from 2006 to 2010 Mr. Watkin was legal advisor to the Governor General, the Minister of National Defence, the Department of National Defence and the Canadian Forces in matters of military law and superintended the administration of the Canadian military justice system.

He served in a variety of operational, military justice and general legal advisory positions including Deputy Judge Advocate General/Operations.

Mr. Watkin was the legal advisor to a 1993 Canadian military/civilian board of inquiry that investigated the activities of the Canadian Airborne Regiment Battle Group in Somalia.

From 1995 until 2005, he was Government counsel in respect of various investigations and inquiries arising from the 1994 genocide in Rwanda.

In 1997 he received the Maritime Commander's Commendation for legal services provided to the Canadian Navy. In 2002 Mr. Watkin was appointed to the Order of Military Merit and in 2006 was appointed Queen's Counsel.

He has a BA (Hons) (The Royal Military College of Canada) and an LLB and LLM (Queen's University, Kingston, Canada).

From 2002 to 2003 he was a Visiting Fellow at the Human Rights Program at Harvard Law School. Mr. Watkin is a published author on a variety of operational law topics, including the international humanitarian law, human rights and discipline.

He will be the 2010-12 Charles H. Stockton Professor of International Law at the United States Naval War College.

Mr Watkin is the recipient of the Canadian Bar Association's (CBA) 2010 President's Award. The Award recognizes the significant contribution of a Canadian jurist to the legal profession, to the CBA or to the public life of Canada.

- - - - -

GreetzA ;-)

Piero
23 januari 2011, 16:17
Deze conclusie was te verwachten van een onderzoek op last van de regering van Israël. De onderzoekscommissie van de VN heeft in september 2010 de aanval veroordeeld als onrechtmatig.
http://www.nu.nl/buitenland/2339763/israel-zat-fout-bij-aanval-gaza-konvooi.html

lombas
23 januari 2011, 16:21
Trimble is lid van Friends of Israel. Watkin ok, maar beide hadden geen stemrecht.

Dat was voorbehouden aan de Israelische leden.

;-)

C uit W
23 januari 2011, 16:55
Trimble is lid van Friends of Israel. Watkin ok, maar beide hadden geen stemrecht.

Dat was voorbehouden aan de Israelische leden.

;-)

:lol:

Ganzenbordfan
23 januari 2011, 16:58
Trimble is lid van Friends of Israel. Watkin ok, maar beide hadden geen stemrecht.

Dat was voorbehouden aan de Israelische leden.

;-)

Sjongejonge, geweldig objectief en neutraal moet dat onderzoek geweest zijn. ;-)

donzigschaap
23 januari 2011, 17:14
Trimble is lid van Friends of Israel. Watkin ok, maar beide hadden geen stemrecht.

Dat was voorbehouden aan de Israelische leden.

;-)
Pas op, dat is moslimpropaganda! 8O


8-)

driewerf
23 januari 2011, 17:19
Pas op, dat is moslimpropaganda! 8O


8-)

Links-fascistische moslimpropaganda!

AAA
23 januari 2011, 18:37
Een foto op de telegraaf spreek boekdelen:

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00796/jaaroverzichtgaza_j_796389d.jpg

Een Israelische soldaat ligt hier op de grond zwaar bloedend nadat hij door zogenaamde 'vredes' activisten is gemolesteerd met een metalen pijp. Op de foto is ook te zien hoe een Turk de soldaat in het gezicht wil trappen. Maar ja o, zo het slachtoffer uithangen over de "smerige zionisten"....:roll::roll:

donzigschaap
23 januari 2011, 18:46
Ik neem aan dat die discussies hier al aardig gevoerd zijn, maar toch:

Ik verspeel mijn status als slachtoffer omdat ik me verzet tegen gewapende soldaten die mijn boot kapen.

Toffe logica!

Een Israelische soldaat ligt hier op de grond zwaar bloedend nadat hij door zogenaamde 'vredes' activisten is gemolesteerd met een metalen pijp. Op de foto is ook te zien hoe een Turk de soldaat in het gezicht wil trappen. Maar ja o, zo het slachtoffer uithangen over de "smerige zionisten"....:roll::roll:

Piero
23 januari 2011, 18:47
Trimble is lid van Friends of Israel. Watkin ok, maar beide hadden geen stemrecht.

Dat was voorbehouden aan de Israelische leden.

;-)

De halve waarheid is niet genoeg.
Waarover werd er gestemd? Een deskundige commissie moet unaniem achter haar rapport staan en anders alle verschilpunten van meningen weergeven. Stemmen over rechtmatig of niet rechtmatig is bespottelijk.

Dionysus
23 januari 2011, 18:48
Een foto op de telegraaf spreek boekdelen:

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00796/jaaroverzichtgaza_j_796389d.jpg

Een Israelische soldaat ligt hier op de grond zwaar bloedend nadat hij door zogenaamde 'vredes' activisten is gemolesteerd met een metalen pijp. Op de foto is ook te zien hoe een Turk de soldaat in het gezicht wil trappen. Maar ja o, zo het slachtoffer uithangen over de "smerige zionisten"....:roll::roll:

Mooi om compleet off-topic te gaan, we hadden het hier over de legaliteit van die raid, niet de acties van de personen op de boot of de soldaten.

Pelgrim
23 januari 2011, 18:53
Maakt niet veel uit of een paar hoge meneren de raid legaal dan wel illegaal verklaren. De intifada moet gewoon voortgezet worden tot de racistische staat Israel vernietigd is.

Pelgrim
23 januari 2011, 18:53
Een foto op de telegraaf spreek boekdelen:

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00796/jaaroverzichtgaza_j_796389d.jpg

Een Israelische soldaat ligt hier op de grond zwaar bloedend nadat hij door zogenaamde 'vredes' activisten is gemolesteerd met een metalen pijp.

Hij moest daar maar niet zijn.

Kallikles
23 januari 2011, 18:55
Links-fascistische moslimpropaganda!

Antisemitisme, zeg ik!

AdrianHealey
23 januari 2011, 18:59
Antoon,

meen je dat nu dat dat 'vol terroristen' zat?

Tommeke
23 januari 2011, 19:14
Een Israelische soldaat ligt hier op de grond zwaar bloedend nadat hij door zogenaamde 'vredes' activisten is gemolesteerd met een metalen pijp. Op de foto is ook te zien hoe een Turk de soldaat in het gezicht wil trappen. Maar ja o, zo het slachtoffer uithangen over de "smerige zionisten"....:roll::roll:

Ik ben ook een vredig iemand, maar als er iemand mijn eigendom betreedt zal ik dat ook proberen te verdedigen. Wat is daar mis mee ?

Terug on-topic, er zijn ook andere meningen :

Uit : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/110123_Israel_rapport

De maritieme blokkade van de Gazastrook en de raid door Israël op een solidariteitsvloot voor Gaza die de blokkade wilde doorbreken, zijn "conform het internationale recht". Dat zegt een Israëlische onderzoekscommissie. Een Turks rapport komt tot het tegenovergestelde besluit.

Ik vind het zowiezo al raar dat er in de onderzoekscommissie (en dan nog in de meerderheid) Israeli's zitten, terwijl Israel beschuldigd wordt. Hoe kan men dan tot een conclusie komen als de beschuldigde mee mag beslissen over de uitkomst ?

AAA
23 januari 2011, 19:25
Hij moest daar maar niet zijn.

Bullshit, ook in internationale wateren dient men bevelen van militairen op te volgen. By the way, die islaMIETEN hadden daar ook niets te zoeken.

AAA
23 januari 2011, 19:29
Maakt niet veel uit of een paar hoge meneren de raid legaal dan wel illegaal verklaren. De intifada moet gewoon voortgezet worden tot de racistische staat Israel vernietigd is.


En jij wil bij Nederland aansluiten?? :lol::lol:Nou vergeet dat maar Homes.
Rule nummer 1: In Nederland zijn we pro-Israel. Aanhangers van palestijnse kluchtzangers en andere ali baba,s worden in mijn land terecht genegeerd en weggepest. We hebben aan 1 gestoorde weduwe meer dan genoeg. Dus blijf jij maar lekker in het grauwe Antwerpen. Trouwens jouw post zet aan tot geweld en naar het schijnt is dat hier verboden op Politics.be...

Savatage
23 januari 2011, 19:29
Ik ben ook een vredig iemand, maar als er iemand mijn eigendom betreedt zal ik dat ook proberen te verdedigen. Wat is daar mis mee ?

Als je je eigendom op een normale manier verdedigt is daar niets mis mee. Maar als een paar agenten/legerofficieren gewoon hun job uitoefenen en jij probeert ze daarbij te vermoorden, tja ...

Terug on-topic, er zijn ook andere meningen :

Uit : http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/110123_Israel_rapport

De maritieme blokkade van de Gazastrook en de raid door Israël op een solidariteitsvloot voor Gaza die de blokkade wilde doorbreken, zijn "conform het internationale recht". Dat zegt een Israëlische onderzoekscommissie. Een Turks rapport komt tot het tegenovergestelde besluit.

Who cares? Er zullen wel Turken zijn die Israël van alles de schuld willen geven ... Het gaat om de bevindingen van de aangestelde commissie.

Xing Ho
23 januari 2011, 19:49
Logisch dat de israelische commissie zichzelf witwast. Clinton had ook nooit sex met die ene.

De draadtitel is aldus een leugen, moet zijn, legaal volgens Israel, die alleen zijn in dat besluit.

Ganzenbordfan
23 januari 2011, 19:52
En jij wil bij Nederland aansluiten?? :lol::lol:Nou vergeet dat maar Homes.
Rule nummer 1: In Nederland zijn we pro-Israel. Aanhangers van palestijnse kluchtzangers en andere ali baba,s worden in mijn land terecht genegeerd en weggepest. We hebben aan 1 gestoorde weduwe meer dan genoeg. Dus blijf jij maar lekker in het grauwe Antwerpen. Trouwens jouw post zet aan tot geweld en naar het schijnt is dat hier verboden op Politics.be...

Waar haal jij de arrogantie toch vandaan om voor alle Nederlands te spreken?

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 19:54
En jij wil bij Nederland aansluiten?? :lol::lol:Nou vergeet dat maar Homes. Praat jij eens lekker voor jezelf, AntiDeutsch of hoe je nog meer heet. Waarom zou jij dat, als uitgeweken Vlaming, bepalen?
Rule nummer 1: In Nederland zijn we pro-Israel. Aanhangers van palestijnse kluchtzangers en andere ali baba,s worden in mijn land terecht genegeerd en weggepest. We hebben aan 1 gestoorde weduwe meer dan genoeg. Dus blijf jij maar lekker in het grauwe Antwerpen. Trouwens jouw post zet aan tot geweld en naar het schijnt is dat hier verboden op Politics.be... Zijn post zet niet aan tot geweld en ik zit helemaal niet te wachten op 'medestanders' zoals jij.

D'ARTOIS
23 januari 2011, 19:55
Deze conclusie was te verwachten van een onderzoek op last van de regering van Israël. De onderzoekscommissie van de VN heeft in september 2010 de aanval veroordeeld als onrechtmatig.
http://www.nu.nl/buitenland/2339763/israel-zat-fout-bij-aanval-gaza-konvooi.html

Ik wilde al een opmerking in die richting plaatsen. Dus x 2

Tommeke
23 januari 2011, 19:56
Als je je eigendom op een normale manier verdedigt is daar niets mis mee. Maar als een paar agenten/legerofficieren gewoon hun job uitoefenen en jij probeert ze daarbij te vermoorden, tja ...


*Ploink* ! job uitvoeren ? Blijkbaar ken je de definitie van internationale wateren niet : http://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_wateren

Op de internationale wateren geldt in de regel het recht op vrije vaart, conform het zeerecht van Hugo de Groot.

Flottila zette koers naar de internationaal erkende Palestijnse Autoriteit, en daar was dus rechtsgeldig niets mis mee. Die zonaamde agenten/legerofficieren die hun job uitvoerden hielden zich dus niet aan het internationale recht.

Als hier morgen iemand inbreekt en het is toevallig een agent, dan heb ik het recht om mij te verdedigen, het feit dat hij overdag agent is, is geen vrijgeleide om te doen wat je maar wil...


Who cares? Er zullen wel Turken zijn die Israël van alles de schuld willen geven ... Het gaat om de bevindingen van de aangestelde commissie.

Mijn commentaar knip je wel mooi weg, maar desondanks blijft de vraag: vind jij het normaal dat de dader in de meerderheid optreedt als onafhankelijke onderzoekscommissie ? Wie gelooft zoiets of is naief genoeg ?

Amnesty International heeft in elk geval ook de gebreken aangekaart :

http://www.aivl.be/nieuws/nieuwsbrief-mensenrechten-in-israel-en-palestina-juli-augustus-2010/29402

De twee internationale onderzoekers kon informatie worden geweigerd en waren enkel waarnemer, en de rechter was een Israelisch rechter.

Ongeacht het onderzoek, ongeacht de feiten, was het verdict op die manier helaas al voorhand bekend.

Pelgrim
23 januari 2011, 20:03
En jij wil bij Nederland aansluiten?? :lol::lol:Nou vergeet dat maar Homes.
Rule nummer 1: In Nederland zijn we pro-Israel. Aanhangers van palestijnse kluchtzangers en andere ali baba,s worden in mijn land terecht genegeerd en weggepest. We hebben aan 1 gestoorde weduwe meer dan genoeg. Dus blijf jij maar lekker in het grauwe Antwerpen. Trouwens jouw post zet aan tot geweld en naar het schijnt is dat hier verboden op Politics.be...

Je denkt toch niet dat een forumtroll van dit debiele niveau enige indruk maakt.

AAA
23 januari 2011, 20:03
Waar haal jij de arrogantie toch vandaan om voor alle Nederlands te spreken?

Als je de kiezers van CDA, VVD en PVV bij elkaar telt kom ik toch aan een zeer groot aantal pro-Israel stemmers. En dan vergeet ik nog de Christen Unie en de SGP....

suqar_7loe
23 januari 2011, 20:03
Een foto op de telegraaf spreek boekdelen:

http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00796/jaaroverzichtgaza_j_796389d.jpg

Een Israelische soldaat ligt hier op de grond zwaar bloedend nadat hij door zogenaamde 'vredes' activisten is gemolesteerd met een metalen pijp. Op de foto is ook te zien hoe een Turk de soldaat in het gezicht wil trappen. Maar ja o, zo het slachtoffer uithangen over de "smerige zionisten"....:roll::roll:

Die vuile zionist verdient meer dan een trap in zn gezicht. Veel meer. Misschien opblazen of een fosforbom in zn gezicht laten knallen.

AAA
23 januari 2011, 20:04
Je denkt toch niet dat een forumtroll van dit debiele niveau enige indruk maakt.

Je kan slecht tegen de waarheid. Je wil graag Nederlander zijn maar eigenlijk moeten ze maar weinig van je hebben. Da,s toch zo jammer toch...:lol:

AAA
23 januari 2011, 20:06
Die vuile zionist verdient meer dan een trap in zn gezicht. Veel meer. Misschien opblazen of een fosforbom in zn gezicht laten knallen.

En wie ben jij dan wel??? Ook zo,n aanhanger van een Arabisch pedofiele sekteleider ????

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:10
Die vuile zionist verdient meer dan een trap in zn gezicht. Veel meer. Misschien opblazen of een fosforbom in zn gezicht laten knallen. Die boot moest daar niet zijn.

suqar_7loe
23 januari 2011, 20:10
En wie ben jij dan wel??? Ook zo,n aanhanger van een Arabisch pedofiele sekteleider ????

En wie ben jij om voor alle Nederlanders te spreken? Praat eens voor jezelf, misschien dat men u dan serieuzer zal nemen.

AAA
23 januari 2011, 20:10
Praat jij eens lekker voor jezelf, AntiDeutsch of hoe je nog meer heet. Waarom zou jij dat, als uitgeweken Vlaming, bepalen?
.

Ik ben een rasechte Nederlander. Wie antiDeutsch is, is mij onduidelijk.

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:11
Als je de kiezers van CDA, VVD en PVV bij elkaar telt kom ik toch aan een zeer groot aantal pro-Israel stemmers. En dan vergeet ik nog de Christen Unie en de SGP....

Toch denken ze allemaal genuanceerder dan jij.

suqar_7loe
23 januari 2011, 20:11
Die boot moest daar niet zijn.

Volgens jou en Israël niet, neen.

Tamam
23 januari 2011, 20:12
waar blijven de honderden beelden van journalisten en activisten die Israel afnam / weggooide in het water ter "veiligheidscontrole" ?

Tommeke
23 januari 2011, 20:12
Die boot moest daar niet zijn.

Het kan zijn dat jij wil dat die boot daar niet was. Maar zeggen dat hij er niet moest zijn is wel sterk.

Internationale wateren, internationaal erkende Palestijnse Autoriteit. Welk genuanceerder stuk kan je aanhalen waarom de boot er niet zou mogen zijn, behalve jouw persoonlijke wens ?

Tamam
23 januari 2011, 20:13
Die boot moest daar niet zijn.

Da's uw mening. Enkel de uwe, en nog wat dolgedraaide zionisten.

Kallikles
23 januari 2011, 20:13
Het kan zijn dat jij wil dat die boot daar niet is. Maar zeggen dat hij er niet moest zijn is wel sterk.

Internationale wateren, internationaal erkende Palestijnse Autoriteit. Welk stuk kan je aanhalen waarom de boot er niet zou mogen zijn, behalve jouw persoonlijke wens ?

Er laat iemand zijn ware identiteit zien...
Als het gaat om Zionistische of Amerikaanse misdaden goed te praten of anderhalf miljoen Irakezen te vermoorden, kijken ze niet op een leugentje min of meer.

Xing Ho
23 januari 2011, 20:14
Die boot moest daar niet zijn.

De illegale bezetting en blokkade moet daar ook niet zijn.

AAA
23 januari 2011, 20:14
En wie ben jij om voor alle Nederlanders te spreken? Praat eens voor jezelf, misschien dat men u dan serieuzer zal nemen.

Dat vroeg ik niet. Mijn vraag was: ben jij ook aanhanger van die pedofiele zakkenwasser???? Zo ja: antwoord je 'Ja'. Zoniet antwoord je 'Nee'. Te moeilijk voor je Vlaeminckje of Marokkaantje????:mrgreen:

Tamam
23 januari 2011, 20:15
In Gaza is o.a. cement niet toegelaten door Israel.. en dan nog proberen zeggen dat invoer van school- en bouwmateriaal er niet moet zijn.. je moet het lef maar hebben

AAA
23 januari 2011, 20:16
Toch denken ze allemaal genuanceerder dan jij.

Ben jij in staat om iemands gedachten te lezen??? :roll:

AAA
23 januari 2011, 20:17
In Gaza is o.a. cement niet toegelaten door Israel.. en dan nog proberen zeggen dat invoer van school- en bouwmateriaal er niet moet zijn.. je moet het lef maar hebben

Van cement maken ze graag bommetjes in Gaza. Israel is nog veel te vriendelijk voor die palestijnen. Als het aan mij lag....:twisted:

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:17
Het kan zijn dat jij wil dat die boot daar niet is. Maar zeggen dat hij er niet moest zijn is wel sterk.

Internationale wateren, internationaal erkende Palestijnse Autoriteit. Welk stuk kan je aanhalen waarom de boot er niet zou mogen zijn, behalve jouw persoonlijke wens ? Heeft niets met mijn persoonlijke wens te maken.
Er is een conflict met strijdende partijen én een blokkade. Dat één van de strijdende partijen idealistische burgers misbruikt om een eigen agenda te verwezenlijken vind ik stuitend. Hoewel ik wel erken dat ze deze PR-slag heeft gewonnen.

AAA
23 januari 2011, 20:20
blablablablabla...[hatemodus aan]dolgedraaide zionisten...spuug spuug..[hatemodus off]


http://www.fakesteve.net/wp-content/uploads/2010/05/Angry-Muslim-Man-2.jpeg

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:21
Ben jij in staat om iemands gedachten te lezen??? :roll:

Die van jou wel.

AAA
23 januari 2011, 20:22
Freak!

suqar_7loe
23 januari 2011, 20:24
Dat vroeg ik niet. Mijn vraag was: ben jij ook aanhanger van die pedofiele zakkenwasser???? Zo ja: antwoord je 'Ja'. Zoniet antwoord je 'Nee'. Te moeilijk voor je Vlaeminckje of Marokkaantje????:mrgreen:
Mn nationaliteit vermelden in een topic over de vuile zionisten is een beetje off-topic en totaal niet relevant.

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:25
Freak!
Dat partijen het bestaansrecht van een land niet in twijfel wil niet zeggen dat ze alle daden van de regering van dat land zomaar goedkeurt.

Dionysus
23 januari 2011, 20:26
Dat partijen het bestaansrecht van een land niet in twijfel wil niet zeggen dat ze alle daden van de regering van dat land zomaar goedkeurt.

Dat is te genuanceerd voor AAA, dat moet zwart of wit zijn, grijs bestaat niet.

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:27
Mn nationaliteit vermelden in een topic over de vuile zionisten is een beetje off-topic en totaal niet relevant.
Inderdaad. Allen gaat dit topic niet over 'vuile zionisten' maar over het feit dat de entering van de 'Turkse' boot volgens internationaal recht legaal was.

Tommeke
23 januari 2011, 20:27
Er is een conflict met strijdende partijen én een blokkade. Dat één van de strijdende partijen idealistische burgers misbruikt om een eigen agenda te verwezenlijken vind ik stuitend. Hoewel ik wel erken dat ze deze PR-slag heeft gewonnen.

Kan allemaal zijn, maar een conflict geeft geen recht om regels met de voeten te treden. Als ik morgen met mijn buurman ruzie heb, geeft dit mij niet het recht om de auto van zijn vrienden, die hem willen bezoeken, in brand te steken.

En ik heb al helemaal niet het recht onze straat af te zetten zodat hij niet naar de winkel of zijn werk kan.

donzigschaap
23 januari 2011, 20:32
Heeft niets met mijn persoonlijke wens te maken.
Er is een conflict met strijdende partijen én een blokkade. Dat één van de strijdende partijen idealistische burgers misbruikt om een eigen agenda te verwezenlijken vind ik stuitend. Hoewel ik wel erken dat ze deze PR-slag heeft gewonnen.
Het lijkt me toch dat beide partijen idealistische burgers misbruiken om een eigen agenda te verwezenlijken. Zo gaat dat nu eenmaal met politieke partijen.

Xing Ho
23 januari 2011, 20:32
Inderdaad. Allen gaat dit topic niet over 'vuile zionisten' maar over het feit dat de entering van de 'Turkse' boot volgens internationaal recht legaal was.

Volgens een israeliche commissie.


Volledig zijn aub en de waarheid niet verkrachten.

Kallikles
23 januari 2011, 20:33
Inderdaad. Allen gaat dit topic niet over 'vuile zionisten' maar over het feit dat de entering van de 'Turkse' boot volgens internationaal recht legaal was.

Man, stop eens met zeveren. Een zuiver Israëlische commissie komt af met een besluit dat op voorhand vastlag en dat in tegenspraak is met het besluit van de onafhankelijke commissie van de VN ter zake en jij noemt dat een feit!

Wist je dat in de Sovjet-Unie vonden onder Stalin géén mensenrechtenschendingen plaatsvonden? Het Politbureau kwam op geheel onafhankelijke wijze tot die conclusie!

Kallikles
23 januari 2011, 20:34
Van cement maken ze graag bommetjes in Gaza. Israel is nog veel te vriendelijk voor die palestijnen. Als het aan mij lag....:twisted:

... dan zouden alle Palestijnen in een KZ belanden. Zo kennen we jullie Zionisten.

suqar_7loe
23 januari 2011, 20:35
Inderdaad. Allen gaat dit topic niet over 'vuile zionisten' maar over het feit dat de entering van de 'Turkse' boot volgens internationaal recht legaal was.

Jawel, de topic heeft betrekking op de vuile zionisten. Alleszins dat heeft meer te zien met de draad dan mijn nationaliteit. Nou goed, zionistische kontenlikkers vallen je liever persoonlijk aan, meer hebben ze toch niet te zeggen buiten wat aanvallekes en het verzinnen van leugens.

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:35
Kan allemaal zijn, maar een conflict geeft geen recht om regels met de voeten te treden. Als ik morgen met mijn buurman ruzie heb, geeft dit mij niet het recht om de auto van zijn vrienden, die hem willen bezoeken, in brand te steken.

En ik heb al helemaal niet het recht onze straat af te zetten zodat hij niet naar de winkel of zijn werk kan.
Dat is een principieel andere kwestie.

Als u uw achtertuin, waarvan betwist wordt dat hij van mij is of van u, laat beveiligen door een paar bloedhonden en ik weet dat en stuur mijn dochtertje het hek door...wie is er dan verantwoordelijk voor het verscheuren van mijn dochtertje?

LiberaalNL
23 januari 2011, 20:37
Volgens een israeliche commissie.


Volledig zijn aub en de waarheid niet verkrachten.
In dat laatste blink jij voornamelijk uit.

Dionysus
23 januari 2011, 20:37
Dat is een principieel andere kwestie.

Als u uw achtertuin, waarvan betwist wordt dat hij van mij is of van u, laat beveiligen door een paar bloedhonden en ik weet dat en stuur mijn dochtertje het hek door...wie is er dan verantwoordelijk voor het verscheuren van mijn dochtertje?

U vergelijkt het Israëlisch leger met een jong meisje?

Tommeke
23 januari 2011, 20:37
Dat is een principieel andere kwestie.

Als u uw achtertuin, waarvan betwist wordt dat hij van mij is of van u, laat beveiligen door een paar bloedhonden en ik weet dat en stuur mijn dochtertje het hek door...wie is er dan verantwoordelijk voor het verscheuren van mijn dochtertje?

Zoals reeds gezegd: het was niet in de achtertuin te doen, maar in de zee, dit is geen betwist gebied, maar het zijn internationale wateren.

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:39
Man, stop eens met zeveren. Een zuiver Israëlische commissie komt af met een besluit dat op voorhand vastlag en dat in tegenspraak is met het besluit van de onafhankelijke commissie van de VN ter zake en jij noemt dat een feit! Het is een feit dat het de uitspraak is van die commissie maar eerlijk gezegd zal het me een zorg zijn of het wel of niet volgens internationaal recht was. Dit geval is sowieso arbitrair.
En dat de bakker zijn eigen brood heeft goedgekeurd lag inderdaad voor de hand.

Wist je dat in de Sovjet-Unie vonden onder Stalin géén mensenrechtenschendingen plaatsvonden? Het Politbureau kwam op geheel onafhankelijke wijze tot die conclusie! Ja, en ze hadden ook geen gehandicapten (toen de paralympics georganiseerd zouden worden).

Xing Ho
23 januari 2011, 20:40
In dat laatste blink jij voornamelijk uit.

Inhoudelijk reageren of helemaal niet.

Hertog van Gelre
23 januari 2011, 20:40
U vergelijkt het Israëlisch leger met een jong meisje?
Neen, de Turkse boot met idealisten en een paar gewapende activisten.

suqar_7loe
23 januari 2011, 20:40
Inhoudelijk reageren of helemaal niet.

Jij vraagt te veel.

LiberaalNL
23 januari 2011, 20:42
Inhoudelijk reageren of helemaal niet.
Ik houd je een spiegel voor en ik bepaal zelf waarop en wanneer ik reageer.

Xing Ho
23 januari 2011, 20:43
Ik houd je een spiegel voor en ik bepaal zelf waarop en wanneer ik reageer.

Nee, dat doe je niet en nee, dat doe je niet.

LiberaalNL
23 januari 2011, 20:46
Nee, dat doe je niet en nee, dat doe je niet.
Ja, dat doe ik wel en ja, dat doe ik wel.

Kallikles
23 januari 2011, 20:53
Het is een feit dat het de uitspraak is van die commissie maar eerlijk gezegd zal het me een zorg zijn of het wel of niet volgens internationaal recht was. Dit geval is sowieso arbitrair.
En dat de bakker zijn eigen brood heeft goedgekeurd lag inderdaad voor de hand.


Je sprak over "het feit dat het volgens het internationaal recht legaal was". Dat is dus helemaal geen "feit", maar een subjectieve bewering van een Israëlische onderzoekscommissie waarvan het resultaat op voorhand vaststond.

AAA
23 januari 2011, 20:56
... dan zouden alle Palestijnen in een KZ belanden. Zo kennen we jullie Zionisten.


KZ???Neen ze transfereren naar Jordanie is al voldoende.8-)

AAA
23 januari 2011, 20:57
Mn nationaliteit vermelden in een topic over de vuile zionisten is een beetje off-topic en totaal niet relevant.

Maar snel over iets anders beginnen...typisch.

donzigschaap
23 januari 2011, 21:00
Maar snel over iets anders beginnen...typisch.
We weten ondertussen wel dat in jouw ogen alle moslims hetzelfde denken, alsook alle Nederlanders.

Xing Ho
23 januari 2011, 21:01
Ja, dat doe ik wel en ja, dat doe ik wel.

Ik weet dat inhoudelijk reageren moeilijk is, wanneer je niets tegen de feite kan inbrengen. Dan manifesteerd je onvermogen en begin je woedend wartaal uit te kramen.

Ik wil je alleen tegen je jezelf beschermen zodat je je enigzins hier nog met opgeheven hoofd kunt vertonen in de toekomst. Nuja. :lol:

AAA
23 januari 2011, 21:04
Er zijn meerderheden en minderheden dus ik zal het je even influisteren:


Een meerderheid van de Nederlanders draagt Israel een warm hart toe
Een minderheid niet.
Een serieuze minderheid is antisemiet.


Een minderheid van moslims zijn hardwerkende burgers die zich integreren en de westerse regels respecteren.
Een meerderheid is tuig, voornamelijk mannen, werkt niet, verkracht, steelt, moord en heeft een grote mond.
Een serieuze minderheid zijn terroristen die ons land willen omverwerpen.

suqar_7loe
23 januari 2011, 21:04
Maar snel over iets anders beginnen...typisch.

Ik begin niet over iets anders. Mn nationaliteit gaat u niet aan, mijn beste.

donzigschaap
23 januari 2011, 21:07
Er zijn meerderheden en minderheden dus ik zal het je even influisteren:
Ik zal de rest van je bericht maar niet citeren, dat is namelijk strafbaar op dit forum.

Xing Ho
23 januari 2011, 21:09
Een meerderheid van de Nederlanders draagt Israel een warm hart toe


Dat is bewezen door ze massaal in ovens te proppen.

Fiere Jood
23 januari 2011, 21:41
Toch fantastisch de Israel-"Palestina" discussies.
Wanneer de uitslag tegen Israel zou zijn was het het puur de waarheid maar nu dat Israel gelijk kreeg is het propganda.
Als de Goldstone rapport heilig is dat moet deze ook zijn.
Er zijn ook in de onderzoekcommissie landen die Israel zelfs niet erkennen.


Tussen haakjes ik snap heel de onderzoek niet.
Een Turkse journalist die op de boot was vertelde aan de pers dat de Israelis eerst werden aangevallen.Een goede Moslim kreeg zelfs klappen omdat hij een Israelische soldaat beschermde.(die al verschillende harde klappen kreeg)Hij zei tegen de terroristen dat vermoorden tegen hun geloof was en dankzij hem werd de Israelische soldaat niet gelynched.
En in de andere 5 boten waar niet geweldadig werd gereageerd gebeurde niks,.

Kallikles
23 januari 2011, 21:53
Toch fantastisch de Israel-"Palestina" discussies.
Wanneer de uitslag tegen Israel zou zijn was het het puur de waarheid maar nu dat Israel gelijk kreeg is het propganda.
Als de Goldstone rapport heilig is dat moet deze ook zijn.
Er zijn ook in de onderzoekcommissie landen die Israel zelfs niet erkennen.


Tussen haakjes ik snap heel de onderzoek niet.
Een Turkse journalist die op de boot was vertelde aan de pers dat de Israelis eerst werden aangevallen.Een goede Moslim kreeg zelfs klappen omdat hij een Israelische soldaat beschermde.(die al verschillende harde klappen kreeg)Hij zei tegen de terroristen dat vermoorden tegen hun geloof was en dankzij hem werd de Israelische soldaat niet gelynched.
En in de andere 5 boten waar niet geweldadig werd gereageerd gebeurde niks,.

Je denkt toch niet dat wij op die flagrante leugens gaan reageren, meneer de Zionist?

suqar_7loe
23 januari 2011, 21:56
Toch fantastisch de Israel-"Palestina" discussies.
Wanneer de uitslag tegen Israel zou zijn was het het puur de waarheid maar nu dat Israel gelijk kreeg is het propganda.
Als de Goldstone rapport heilig is dat moet deze ook zijn.
Er zijn ook in de onderzoekcommissie landen die Israel zelfs niet erkennen.


Tussen haakjes ik snap heel de onderzoek niet.
Een Turkse journalist die op de boot was vertelde aan de pers dat de Israelis eerst werden aangevallen.Een goede Moslim kreeg zelfs klappen omdat hij een Israelische soldaat beschermde.(die al verschillende harde klappen kreeg)Hij zei tegen de terroristen dat vermoorden tegen hun geloof was en dankzij hem werd de Israelische soldaat niet gelynched.
En in de andere 5 boten waar niet geweldadig werd gereageerd gebeurde niks,.
Waarom zet je Palestina tussenhaakjes. Bah, walgelijk gewoon. Weet ge wat er gebeurt met fiere mensen?

Als ge het onderzoek niet snapt, kun je beter niet reageren en geen leugens verspreiden.

straddle
23 januari 2011, 21:57
Een meerderheid van de Nederlanders draagt Israel een warm hart toe.

Ja hoe onnozel kan je zijn. En dan staan ze stom dat hun eigen land een etnische tijdbom is.

suqar_7loe
23 januari 2011, 21:58
Ja hoe onnozel kan je zijn. En dan staan ze stom dat hun eigen land een etnische tijdbom is.

Waar bleef jij, man? :mrgreen: Laat u maar eens goed gaan.

straddle
23 januari 2011, 22:04
Toch fantastisch de Israel-"Palestina" discussies.
Wanneer de uitslag tegen Israel zou zijn was het het puur de waarheid maar nu dat Israel gelijk kreeg is het propganda. Als de Goldstone rapport heilig is dat moet deze ook zijn. Er zijn ook in de onderzoekcommissie landen die Israel zelfs niet erkennen.

Bullshit van een een gebrainwashte hasbara.

Xing Ho
23 januari 2011, 22:09
Toch fantastisch de Israel-"Palestina" discussies.
Wanneer de uitslag tegen Israel zou zijn was het het puur de waarheid maar nu dat Israel gelijk kreeg is het propganda.
Als de Goldstone rapport heilig is dat moet deze ook zijn.
Er zijn ook in de onderzoekcommissie landen die Israel zelfs niet erkennen.


Tussen haakjes ik snap heel de onderzoek niet.
Een Turkse journalist die op de boot was vertelde aan de pers dat de Israelis eerst werden aangevallen.Een goede Moslim kreeg zelfs klappen omdat hij een Israelische soldaat beschermde.(die al verschillende harde klappen kreeg)Hij zei tegen de terroristen dat vermoorden tegen hun geloof was en dankzij hem werd de Israelische soldaat niet gelynched.
En in de andere 5 boten waar niet geweldadig werd gereageerd gebeurde niks,.

Dacht u dan dat de meningen zouden veranderen door bevindingen van een Israelische commissie die haar brutale afslachtingen witwast?

De georganiseerde israelische propagandamachine werkt niet meer op de burgers. Ze maken het alleen nog maar erger. Je zal dat beseffen wanneer het te laat is. Dan kan je verder geisoleerd wegkwijnend slachtoffertje spelen. Want de hele wereld is tegen je en antisemiet. Wakker worden.

Dixie
23 januari 2011, 22:19
En in de andere 5 boten waar niet geweldadig werd gereageerd gebeurde niks,.

daar waren geen moslimterroristen op aanwezig...

Savatage
23 januari 2011, 22:22
*Ploink* ! job uitvoeren ? Blijkbaar ken je de definitie van internationale wateren niet : http://nl.wikipedia.org/wiki/Internationale_wateren

Op de internationale wateren geldt in de regel het recht op vrije vaart, conform het zeerecht van Hugo de Groot.

Flottila zette koers naar de internationaal erkende Palestijnse Autoriteit, en daar was dus rechtsgeldig niets mis mee. Die zonaamde agenten/legerofficieren die hun job uitvoerden hielden zich dus niet aan het internationale recht.

Als hier morgen iemand inbreekt en het is toevallig een agent, dan heb ik het recht om mij te verdedigen, het feit dat hij overdag agent is, is geen vrijgeleide om te doen wat je maar wil...

Net zomin als dat voor jou een vrijgeleide is om die agent half dood beginnen te slaan met allerlei wapens.

Savatage
23 januari 2011, 22:23
Er laat iemand zijn ware identiteit zien...
Als het gaat om Zionistische of Amerikaanse misdaden goed te praten of anderhalf miljoen Irakezen te vermoorden, kijken ze niet op een leugentje min of meer.

Als het gaat om de Amerikanen in een slecht daglicht te plaatsen, kijken ze niet op een nulletje meer of minder.

straddle
23 januari 2011, 22:23
Ja, en ze hadden ook geen gehandicapten (toen de paralympics georganiseerd zouden worden).

Ja en vele van de sovietcriminelen zitten nu onaangeroerd in Israel.

Tommeke
23 januari 2011, 22:49
Toch fantastisch de Israel-"Palestina" discussies. Wanneer de uitslag tegen Israel zou zijn was het het puur de waarheid maar nu dat Israel gelijk kreeg is het propganda. Als de Goldstone rapport heilig is dat moet deze ook zijn.

Klein vraagje, hoe zou je reageren als er in de "onderzoekscommissie" enkel Palestijnen zaten en Israel in het ongelijk werd getrokken?

Extra vraag: waarom staat Palestina tussen quotes ?

Likoed Nederland
23 januari 2011, 23:16
Turkije stuurt een konvooi met zelfmoordterroristen en als er gebeurt wat men wou - er komen een aantal van om - doet Turkije verontwaardigd. Hypocrisie ten top.

De conclusie werd trouwens volledig gedeeld door de twee prominente internationale waarnemers in de commissie, de Ierse vredesonderhandelaar Lord David Trimble en de Canadese advocaat-generaal Kenneth Watkin.

straddle
23 januari 2011, 23:33
Turkije stuurt een konvooi met zelfmoordterroristen en als er gebeurt wat men wou - er komen een aantal van om - doet Turkije verontwaardigd. Hypocrisie ten top.

Allez das weer een nieuw verzinsel. Paranoid gezeik en van hypocrisie / liegen weten jullie idd alles.


De conclusie werd trouwens volledig gedeeld door de twee prominente internationale waarnemers in de commissie, de Ierse vredesonderhandelaar Lord David Trimble en de Canadese advocaat-generaal Kenneth Watkin.

Prominente Friends of Israel. Goed onpartijdig. Je hebt de draad dus niet eens gelezen of het naar goede gewoonte gewoon naast u neergelegd.

De wereld wordt jullie leugens en bigotterie grondig beu.
.

den dinges
23 januari 2011, 23:41
Maakt niet veel uit of een paar hoge meneren de raid legaal dan wel illegaal verklaren. De intifada moet gewoon voortgezet worden tot de racistische staat Israel vernietigd is.

Israël is ondertussen eigenlijk te klein geworden...Tijd dat ze wat meer grondgebied veroveren. Uitbreidden tot aan het Suez kanaal bvb.:-)

atmosphere
23 januari 2011, 23:42
En jij wil bij Nederland aansluiten?? :lol::lol:Nou vergeet dat maar Homes.
Rule nummer 1: In Nederland zijn we pro-Israel. Aanhangers van palestijnse kluchtzangers en andere ali baba,s worden in mijn land terecht genegeerd en weggepest. ..


Wat een onzin, ik ben om te beginnen al niet pro-Israel en vele Nederlanders met mij

den dinges
23 januari 2011, 23:43
Antisemitisme, zeg ik!

Je voelt je wel op je gemak hier zeker, tussen al die neo-fascistische jodenhaters ? Wat is' t , zet je nog een plaatje van Wagner op, trakteer je ons op enkele citaten van Nietzsche ?:lol:

den dinges
23 januari 2011, 23:45
En jij wil bij Nederland aansluiten?? :lol::lol:Nou vergeet dat maar Homes.
Rule nummer 1: In Nederland zijn we pro-Israel. Aanhangers van palestijnse kluchtzangers en andere ali baba,s worden in mijn land terecht genegeerd en weggepest. We hebben aan 1 gestoorde weduwe meer dan genoeg. Dus blijf jij maar lekker in het grauwe Antwerpen. Trouwens jouw post zet aan tot geweld en naar het schijnt is dat hier verboden op Politics.be...

Wijze woorden !:lol:

Pelgrim
23 januari 2011, 23:48
Je voelt je wel op je gemak hier zeker, tussen al die neo-fascistische jodenhaters ? Wat is' t , zet je nog een plaatje van Wagner op, trakteer je ons op enkele citaten van Nietzsche ?:lol:

Welke neofascistische jodenhaters?

den dinges
23 januari 2011, 23:49
Die vuile zionist verdient meer dan een trap in zn gezicht. Veel meer. Misschien opblazen of een fosforbom in zn gezicht laten knallen.

Laat je maar eens gaan, ja. Groot gelijk, dan zien we wat voor vlees we in de kuip hebben...
Een onschuldige, brave soldaat die enkel zijn land verdedigd tegen indringers met slechte bedoelingen, martelen en vermoorden vind jij dus prima ?

den dinges
23 januari 2011, 23:52
En wie ben jij om voor alle Nederlanders te spreken? Praat eens voor jezelf, misschien dat men u dan serieuzer zal nemen.

In elk geval, Suqarloe, dat schip en die Turkse oproerkraaiers waren daar niets verloren, dat ze in hun eigen land last gaan verkopen.
En dit is ook het besluit van deze commissie. Zo is dat, en je zult het er mee moeten doen !:-D

den dinges
23 januari 2011, 23:54
Volgens jou en Israël niet, neen.

Wat heeft een bende Turken in Israël te zoeken ?
Ben je vergeten dat heel het Midden Oosten niet zo lang geleden onderdrukt werd door het Ottomaanse Rijk ? Tot wij, de Europeanen, de mensen daar kwamen verlossen ? Leer je geschiedenis !

den dinges
24 januari 2011, 00:00
Jawel, de topic heeft betrekking op de vuile zionisten. Alleszins dat heeft meer te zien met de draad dan mijn nationaliteit. Nou goed, zionistische kontenlikkers vallen je liever persoonlijk aan, meer hebben ze toch niet te zeggen buiten wat aanvallekes en het verzinnen van leugens.

Wat heb jij eigenlijk tegen zionisten , Die mensen willen enkel in hun eigen land in vrede leven ? Te veel gevraagd voor jou ?

den dinges
24 januari 2011, 00:02
Je sprak over "het feit dat het volgens het internationaal recht legaal was". Dat is dus helemaal geen "feit", maar een subjectieve bewering van een Israëlische onderzoekscommissie waarvan het resultaat op voorhand vaststond.

Jouw mening is even subjectief, mannetje...Daar stap je wel lichtjes overheen.

den dinges
24 januari 2011, 00:03
KZ???Neen ze transfereren naar Jordanie is al voldoende.8-)

Jordaniê is eigenlijk het échte Palestina...

den dinges
24 januari 2011, 00:06
Je denkt toch niet dat wij op die flagrante leugens gaan reageren, meneer de Zionist? Wat doe jij dan nu ? Je reageert toch ? Je beschuldigd iemand een leugenaar te zijn zelfs.

den dinges
24 januari 2011, 00:10
Welke neofascistische jodenhaters?

Al die gasten dat " vuile zionist " zeggen inplaats van " vuile jood ". Neofascistische jodenhaters dus, en hypocriet ook nog.
En niet afkomen met " maar ik ben links " hé ! De nationaal socialisten waren dat ook.:lol:

Xing Ho
24 januari 2011, 00:11
Welke neofascistische jodenhaters?

Wanneer je de israelische staat veroordeeld om hun misdaden krijg je dat label opgekleefd. Wanneer ze deze lachwekkende tactiek hanteren weet je dat je goed bezig bent, want het is het laatste wat ze kunnen verzinnen.

Volgens die bewering is zowat gans de wereld een neofacistische jodenhater.

Toch eens goed kunnen lachen, merci dingske

den dinges
24 januari 2011, 00:12
Wanneer je de israelische staat veroordeeld om hun misdaden krijg je dat label opgekleefd. Wanneer ze deze lachwekkende tactiek hanteren weet je dat je goed bezig bent, want het is het laatste wat ze kunnen verzinnen.

Volgens die bewering is zowat gans de wereld een neofacistische jodenhater.

Toch eens goed kunnen lachen, merci dingske

Wie zijn " ze " ?:-)

Xing Ho
24 januari 2011, 00:15
Jordaniê is eigenlijk het échte Palestina...

En israel behoort tot het ottomaans rijk.

Pelgrim
24 januari 2011, 00:16
Al die gasten dat " vuile zionist " zeggen inplaats van " vuile jood ". Neofascistische jodenhaters dus, en hypocriet ook nog.
En niet afkomen met " maar ik ben links " hé ! De nationaal socialisten waren dat ook.:lol:

Geef eens een concreet en serieus antwoord.

Welke neofascistische jodenhaters?

Xing Ho
24 januari 2011, 00:18
Wie zijn " ze " ?:-)

Word gebruikt door joden, jodenzeulers en heel uitzonderlijk een of andere ordinaire malloot.

den dinges
24 januari 2011, 00:24
Geef eens een concreet en serieus antwoord.

Welke neofascistische jodenhaters?

Extreemlinks en fascisten leunen toch heel sterk tegen elkaar aan, dat weet je toch ? Vooral daar waar het het eeuwige jodenprobleem betreft...Zij aan zij, de rode en bruine vlag in de hand...:lol:
Verder, voor alle lezers ,en als antwoord op je vraag : wie het schoentje past, trekke het aan.;-)

Xing Ho
24 januari 2011, 00:36
Extreemlinks en fascisten leunen toch heel sterk tegen elkaar aan, dat weet je toch ? Vooral daar waar het het eeuwige jodenprobleem betreft...Zij aan zij, de rode en bruine vlag in de hand...:lol:
Verder, voor alle lezers ,en als antwoord op je vraag : wie het schoentje past, trekke het aan.;-)

Wie de misdaden veroordeelt is extreem links of facist?

En iemand zou uw raaskalen serieus moeten nemen ofzo?

Hertog van Gelre
24 januari 2011, 01:01
Extreemlinks en fascisten leunen toch heel sterk tegen elkaar aan, dat weet je toch ? Vooral daar waar het het eeuwige jodenprobleem betreft...Zij aan zij, de rode en bruine vlag in de hand...:lol:
Verder, voor alle lezers ,en als antwoord op je vraag : wie het schoentje past, trekke het aan.;-)
Je hebt ergens wel een punt maar jij zegt het wel erg kort door de bocht:
- Revolutionair links is tegen (vermeend) imperialisme, ziet zionisme als racisme en heeft al decennialang nauwe banden met de linkse seculiere Palestijnse beweging. Een ander deel van links identificeert zich met het socialistische zionisme, is tegen het arabisch imperialisme en/of islamitische overheersingsdrang.
- ''Bruin'' heeft een eigen agenda maar misbruikt vaak de argumenten en symbolen van ''links''. Dat maakt het moeilijk de één van de ander te onderscheiden.

Pelgrim hoeft zich het schoentje niet aan te trekken. Hij is geen racist en geen antisemiet. Ik ben het echter niet met hem eens maar dat is wat anders.

Xing Ho
24 januari 2011, 01:17
ziet zionisme als racisme

Net zoals de VN, and for once, ill go along with them. Je hebt natuurlijk zionisme en zionisme.

Hertog van Gelre
24 januari 2011, 01:18
Net zoals de VN, and for once, ill go along with them. Je hebt natuurlijk zionisme en zionisme. De VN heeft dat herroepen.

Inno
24 januari 2011, 01:19
Toch fantastisch de Israel-"Palestina" discussies.
Wanneer de uitslag tegen Israel zou zijn was het het puur de waarheid maar nu dat Israel gelijk kreeg is het propganda.
Als de Goldstone rapport heilig is dat moet deze ook zijn.
Er zijn ook in de onderzoekcommissie landen die Israel zelfs niet erkennen.


Tussen haakjes ik snap heel de onderzoek niet.
Een Turkse journalist die op de boot was vertelde aan de pers dat de Israelis eerst werden aangevallen.Een goede Moslim kreeg zelfs klappen omdat hij een Israelische soldaat beschermde.(die al verschillende harde klappen kreeg)Hij zei tegen de terroristen dat vermoorden tegen hun geloof was en dankzij hem werd de Israelische soldaat niet gelynched.
En in de andere 5 boten waar niet geweldadig werd gereageerd gebeurde niks,.

Sommige dingen zijn nieuw voor mij.

louis1949
24 januari 2011, 03:12
Maakt niet veel uit of een paar hoge meneren de raid legaal dan wel illegaal verklaren. De intifada moet gewoon voortgezet worden tot de racistische staat Israel vernietigd is.

nooit ,lees goed, NOOIT krijg je israel daar nog weg ,zij zijn bereid het ultieme wapen te gebruiken,in de eerste golfoorlog hebben ze saddam goed laten horen tussen de regels ,een scud raket met chemische lading en je krijgt 10 atoombommen op je dak ,hij trok zijne kak snel in

louis1949
24 januari 2011, 03:14
Wie de misdaden veroordeelt is extreem links of facist?

En iemand zou uw raaskalen serieus moeten nemen ofzo?

raaskalen wat is dat?uw raaskallen neem ik inderdaad niet serieus

louis1949
24 januari 2011, 03:19
Die vuile zionist verdient meer dan een trap in zn gezicht. Veel meer. Misschien opblazen of een fosforbom in zn gezicht laten knallen.

soms kan je u niet inhouden en verraad je uw ware karakter he suikertje?

Xing Ho
24 januari 2011, 03:33
nooit ,lees goed, NOOIT krijg je israel daar nog weg ,zij zijn bereid het ultieme wapen te gebruiken,in de eerste golfoorlog hebben ze saddam goed laten horen tussen de regels ,een scud raket met chemische lading en je krijgt 10 atoombommen op je dak ,hij trok zijne kak snel in

Zeg nooit nooit, ooit.

Xing Ho
24 januari 2011, 03:35
raaskalen wat is dat?uw raaskallen neem ik inderdaad niet serieus

Wie bent u en wat komt u hier doen.

Inno
24 januari 2011, 04:01
Raid op Gazavloot was legaal.

Ok, dat wisten we wel. Het slotje mag erop.

Xing Ho
24 januari 2011, 05:35
Raid op Gazavloot was legaal.

Ok, dat wisten we wel. Het slotje mag erop.

Dat is nieuw. Leg uit.

lombas
24 januari 2011, 08:49
Trimble is lid van Friends of Israel. Watkin ok, maar beide hadden geen stemrecht.

Dat was voorbehouden aan de Israelische leden.

;-)

louis1949
24 januari 2011, 10:03
Wie bent u en wat komt u hier doen.
zo nen linkse eikel als u wat ambeteren ist goe?

Xing Ho
24 januari 2011, 10:35
zo nen linkse eikel als u wat ambeteren ist goe?

Iemand die Israelische misdaden veroordeeld is links? Enkel een eikel met het verstand van een pindanoot kan zoiets verzinnen.

Misschien moet je dan van tactiek veranderen, want je faalt in je opzet, het enige wat je bij mij veroorzaakt is op de lachspieren werken.

Antoon
24 januari 2011, 10:49
zo nen linkse eikel als u wat ambeteren ist goe?

:lol::lol::lol:

straddle
24 januari 2011, 10:51
zo nen linkse eikel als u wat ambeteren ist goe?

Zijt gij zo ne fake rechtse dan? Zo ne nep rechtse ''volksnationalist'' die ander volk (dus palestijnen) hun recht op eigen land en identiteit ontzegt, die het goedkeurt dat een ander volk zomaar wat land pikt en steelt en een ander volk compleet uitmoordt?

Antoon
24 januari 2011, 10:52
... een ander volk compleet uitmoordt?

En welk volk wordt daar dan compleet uitgemoord?

straddle
24 januari 2011, 10:54
@ Louiske

men kan natuuurlijk ook een nep rechtse zijn die bij eigen vrouwen niet aan den bak komt en dan maar afzakt naar thailand om daar wat goedkope slachtofferkes te kunnen binnendoen...

tja..

Xing Ho
24 januari 2011, 11:02
En welk volk wordt daar dan compleet uitgemoord?

U hebt veel weg van een holocaustontkenner.

AAA
24 januari 2011, 11:12
Misschien moet je dan van tactiek veranderen, want je faalt in je opzet, het enige wat je bij mij veroorzaakt is op de lachspieren werken.

Eerder op jouw 'sluitspier' vermoed ik.8-)

Likoed Nederland
24 januari 2011, 11:19
"Minstens drie Turkse mannen die meevoeren op het konvooi dat de confrontatie zocht met het Israelische leger, wilden sterven als martelaar. Ook andere opvarenden wilden liever dood dan Gaza bereiken.

Dat hebben nabestaanden woensdag tegen Turkse krant Vatan gezegd.

Een was een 39-jarige man uit Turks Koerdistan, die studeerde aan de islamitische universiteit al-Azhar in het Egyptische Cairo.
"Hij wilde al jaren naar Palestina," zegt zijn vrouw. "En hij bad constant om martelaar te worden."

Een ander slachtoffer was aanhanger van een extremistische islamitische politieke partij. De derde dode werkte voor de hulporganisatie IHH, die ervan verdacht wordt banden te onderhouden met terreurnetwerk Al-Qaida. Ook een vierde Turk die omkwam bij de aanval, zou bij IHH betrokken zijn geweest.

Het lijkt erop dat veel actievoerders andere doelen hadden dan het 'helpen van Palestijnen in Gaza' (zie video). Zo zegt een islamitische vrouw tegen een journalist aan boord:
"We zien twee prachtige uitkomsten tegemoet: of we bereiken Gaza, of we sterven als martelaar."

Tevens werden er aan boord antisemitische liederen gezongen, waarin de intifada's tegen Israel worden verheerlijkt."

(Elsevier, 2 juni 2010)
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/267221/Activisten-Gazaschepen-wilden-sterven-als-martelaar.htm

Antoon
24 januari 2011, 11:20
U hebt veel weg van een holocaustontkenner.

Een volk in de moslimwereld dat momenteel wordt uitgemoord is de zwarte autochtone bevolking van Soudan. Die worden daar compleet uitgemoord door de Arabieren. Ondertussen zijn daar reeds 300.000 mensen vermoord.

Als u het over de Palestijnen hebt, dan moet ik u teleurstellen, zelfs de militanten die zijn omgekomen, alsook de slachtoffers van de collateral damage van de twee laatste conflicten in Gaza, die als menselijk schild werden gebruikt door de Hamas, kunnen vanwege hun aantal moeilijk als 'het uitmoorden van een volk' worden bestempeld.

Cijfers betreffende de Palestijnse bevolking in de gebieden:

De Westelijke Jordaanoever telde in 1967 bijna 600.000 inwoners, wat 30 jaar later gegroeid was tot ruim 1.500.000.
De Gazastrook telde in 1967 ruim 355.000 inwoners, 30 jaar later gegroeid tot bijna 1.000.000 inwoners.(IPI 2010)

Uitmoorden, zei u?

Pelgrim
24 januari 2011, 11:24
Extreemlinks en fascisten leunen toch heel sterk tegen elkaar aan, dat weet je toch ? Vooral daar waar het het eeuwige jodenprobleem betreft...Zij aan zij, de rode en bruine vlag in de hand...:lol:
Verder, voor alle lezers ,en als antwoord op je vraag : wie het schoentje past, trekke het aan.;-)

Draai niet rond de pot.

Geef eens een concreet en serieus antwoord.

Welke neofascistische jodenhaters?

Xing Ho
24 januari 2011, 11:30
Eerder op jouw 'sluitspier' vermoed ik.8-)

Denk niet dat iemand een lor geeft om uw banale infantiele hersenspinsels.

Xing Ho
24 januari 2011, 11:32
Een volk in de moslimwereld dat momenteel wordt uitgemoord is de zwarte autochtone bevolking van Soudan. Die worden daar compleet uitgemoord door de Arabieren. Ondertussen zijn daar reeds 300.000 mensen vermoord.

Als u het over de Palestijnen hebt, dan moet ik u teleurstellen, zelfs de militanten die zijn omgekomen, alsook de slachtoffers van de collateral damage van de twee laatste conflicten in Gaza, die als menselijk schild werden gebruikt door de Hamas, kunnen vanwege hun aantal moeilijk als 'het uitmoorden van een volk' worden bestempeld.

Cijfers betreffende de Palestijnse bevolking in de gebieden:



Uitmoorden, zei u?

Eke onschuldige dode is er 1 teveel.

Xing Ho
24 januari 2011, 11:36
"Minstens drie Turkse mannen die meevoeren op het konvooi dat de confrontatie zocht met het Israelische leger, wilden sterven als martelaar. Ook andere opvarenden wilden liever dood dan Gaza bereiken.

Dat hebben nabestaanden woensdag tegen Turkse krant Vatan gezegd.

Een was een 39-jarige man uit Turks Koerdistan, die studeerde aan de islamitische universiteit al-Azhar in het Egyptische Cairo.
"Hij wilde al jaren naar Palestina," zegt zijn vrouw. "En hij bad constant om martelaar te worden."

Een ander slachtoffer was aanhanger van een extremistische islamitische politieke partij. De derde dode werkte voor de hulporganisatie IHH, die ervan verdacht wordt banden te onderhouden met terreurnetwerk Al-Qaida. Ook een vierde Turk die omkwam bij de aanval, zou bij IHH betrokken zijn geweest.

Het lijkt erop dat veel actievoerders andere doelen hadden dan het 'helpen van Palestijnen in Gaza' (zie video). Zo zegt een islamitische vrouw tegen een journalist aan boord:
"We zien twee prachtige uitkomsten tegemoet: of we bereiken Gaza, of we sterven als martelaar."

Tevens werden er aan boord antisemitische liederen gezongen, waarin de intifada's tegen Israel worden verheerlijkt."

(Elsevier, 2 juni 2010)
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Buitenland/267221/Activisten-Gazaschepen-wilden-sterven-als-martelaar.htm

Mensen wilden hun leven geven, wetende dat ze het risico liepen gedood te worden. En dat om de illegale onmenselijke blokkade en bezetting nogmaals in het nieuws te krijgen. Nobel en ontroerend.

Xing Ho
24 januari 2011, 11:55
*KNIP* Oproep tot geweld

Flikker eens op met je jodenhaat.

maddox
24 januari 2011, 12:17
Gelieve mijn quotes niet uit context te rukken.
Er staat duidelijk "na een nuke"

Dat staat er duidelijk niet, beste Hypo

straddle
24 januari 2011, 12:31
Dat staat er duidelijk niet, beste Hypo

Hippo reageerde op post 119 in de draad..., dus het stond er wel...


nooit ,lees goed, NOOIT krijg je israel daar nog weg ,zij zijn bereid het ultieme wapen te gebruiken,in de eerste golfoorlog hebben ze saddam goed laten horen tussen de regels ,een scud raket met chemische lading en je krijgt 10 atoombommen op je dak ,hij trok zijne kak snel in

Dixie
24 januari 2011, 13:03
Gelieve mijn quotes niet uit context te rukken.
Er staat duidelijk "na een nuke"

er staat een nuke niet NA een nuke
een duidelijke oproep tot anti joods geweld!

Dionysus
24 januari 2011, 14:14
er staat een nuke niet NA een nuke
een duidelijke oproep tot anti joods geweld!

Context is u vreemd?

thePiano
24 januari 2011, 14:31
Veel gebrul van de anti's, maar dat was meer om de echte gruwel in hun eigen landen op de achtergrond te zetten. En hun linkse vrienden doen uiteraard steeds weer gretig mee.

Maar uiteindelijk was de raid op de vloot vol terroristen wel duidelijk legaal en conform het internationaal recht, tot spijt van wie het benijdt.

Dan mochten die Turken nog blij zijn dat de Israëli' s zo vriendelijk waren om het schip te enteren en op te leiden naar de haven van Ashdod.

Normaal hadden ze er direct een torpedo moeten op afschieten. Rest in peace at the bottom of the sea. ;)

Dionysus
24 januari 2011, 14:40
Dan mochten die Turken nog blij zijn dat de Israëli' s zo vriendelijk waren om het schip te enteren en op te leiden naar de haven van Ashdod.

Normaal hadden ze er direct een torpedo moeten op afschieten. Rest in peace at the bottom of the sea. ;)

Want Israël heeft nog niet genoeg slechte publiciteit gehad? Een vloot onbewapende boten vol burgers in internationale wateren torpederen is volgens u compleet legaal?

thePiano
24 januari 2011, 15:04
Want Israël heeft nog niet genoeg slechte publiciteit gehad? Een vloot onbewapende boten vol burgers in internationale wateren torpederen is volgens u compleet legaal?

Het waren geen burgers, ze waren gewapend en er waren niet eens hulpgoederen aan boord (van de m/s Mavi Marmara). En volgens de experts was Israël volledig in zijn recht. Wat is jouw probleem dan?

Dionysus
24 januari 2011, 15:09
Het waren geen burgers, ze waren gewapend en er waren niet eens hulpgoederen aan boord (van de m/s Mavi Marmara). En volgens de experts was Israël volledig in zijn recht. Wat is jouw probleem dan?

Een volledig Joods team, dat zal een objectief rapport zijn. Er zijn trouwens andere rapporten die stellen dat Israël niet in zijn recht was.

Pelgrim
24 januari 2011, 15:18
"de experts" :lol:

thePiano
24 januari 2011, 15:38
Een volledig Joods team, dat zal een objectief rapport zijn. Er zijn trouwens andere rapporten die stellen dat Israël niet in zijn recht was.

Kerels zoals jij barsten van de Jodenhaat. Al wat van de Joden en van Israël komt is voor jou toch allemaal slecht. Gelooof jij maar wat je wilt maaarrreeuh... probeer niet in een bootje de kust van Hamastan te bereiken want anders is het <KABOEM!>

Dionysus
24 januari 2011, 15:43
Kerels zoals jij barsten van de Jodenhaat. Al wat van de Joden en van Israël komt is voor jou toch allemaal slecht. Gelooof jij maar wat je wilt maaarrreeuh... probeer niet in een bootje de kust van Hamastan te bereiken want anders is het <KABOEM!>

"Ik heb geen argumenten maar dus ga ik maar weer voor de anti-semietenroute"

Ik keur geen van beide kanten helemaal goed.

donzigschaap
24 januari 2011, 15:45
Kerels zoals jij barsten van de Jodenhaat. Al wat van de Joden en van Israël komt is voor jou toch allemaal slecht. Gelooof jij maar wat je wilt maaarrreeuh... probeer niet in een bootje de kust van Hamastan te bereiken want anders is het <KABOEM!>
En deze persoon beschuldigt anderen van puberaal gezeik. :?

thePiano
24 januari 2011, 15:51
En deze persoon beschuldigt anderen van puberaal gezeik. :?

Zoals jullie dat proberen voor te stellen was dat een gewoon scheepje met wat toeristen aan boord dat wilde surfen voor de kust van Hamastan. Dat was echt helemaal niét!

thePiano
24 januari 2011, 15:54
In feite wel goed nieuws voor Israël. Het pro-Hamas krapuul dat nog eens zogenaamd een doos met patatten wilt afleveren in Gaza zal nu wel twee keer nadenken vooraleer koers te zetten naar Hamastan. En Israël hoeft geen soldaten met paintballguns aan boord te zetten. Gewoon vanop afstand een torpedo en klaar is kees. Ze hoeven niet eens de handen vuil te maken.

donzigschaap
24 januari 2011, 15:57
Zoals jullie dat proberen voor te stellen was dat een gewoon scheepje met wat toeristen aan boord dat wilde surfen voor de kust van Hamastan. Dat was echt helemaal niét!
En bij deze nog wat meer van dat puberaal gezeik. Je bent een echte pro-zionist: alles waar je iedereen van beschuldigt, doe je gewoon lekker zelf ook.

In feite wel goed nieuws voor Israël. Het pro-Hamas krapuul dat nog eens zogenaamd een doos met patatten wilt afleveren in Gaza zal nu wel twee keer nadenken vooraleer koers te zetten naar Hamastan. En Israël hoeft geen soldaten met paintballguns aan boord te zetten. Gewoon vanop afstand een torpedo en klaar is kees. Ze hoeven niet eens de handen vuil te maken.
Dit zou ik zelfs durven klasseren onder 'toogpraat'.

Xing Ho
24 januari 2011, 16:01
In feite wel goed nieuws voor Israël.

Zo goed dat ze verder en verder geisoleerd raken, als rogue state.
Ik zou zeggen, blijven varen op die koers! :lol:

thePiano
24 januari 2011, 16:01
En bij deze nog wat meer van dat puberaal gezeik. Je bent een echte pro-zionist: alles waar je iedereen van beschuldigt, doe je gewoon lekker zelf ook.

Onzin. Ik ben geen pro-zionist, ik ben gewoon een zionist maar wel nen straffe :)

En wat is een zionist? Dat is een Israëlische nationalist, kan je bv vergelijken met het "oranjegevoel" bij d' Hollanders of 14 juillet in Frankrijk, of 4th of July in de states.

Dionysus
24 januari 2011, 16:01
In feite wel goed nieuws voor Israël. Het pro-Hamas krapuul dat nog eens zogenaamd een doos met patatten wilt afleveren in Gaza zal nu wel twee keer nadenken vooraleer koers te zetten naar Hamastan. En Israël hoeft geen soldaten met paintballguns aan boord te zetten. Gewoon vanop afstand een torpedo en klaar is kees. Ze hoeven niet eens de handen vuil te maken.

U heeft naar eigen zeggen legerdienst gedaan, dan waarschijnlijk niet bij de marine.

Een onbewapend burgerlijk schip torpederen is zelfs in oorlogstijd illegaal.

thePiano
24 januari 2011, 16:02
Zo goed dat ze verder en verder geisoleerd raken, als rogue state.
Ik zou zeggen, blijven varen op die koers! :lol:

Dat doen ze al 62 jaar en als je de Jodenhaat in aanmerking neemt al 2000 jaar. Ze kunnen wel tegen een stootje die Joden.

thePiano
24 januari 2011, 16:04
U heeft naar eigen zeggen legerdienst gedaan, dan waarschijnlijk niet bij de marine.

Een onbewapend burgerlijk schip torpederen is zelfs in oorlogstijd illegaal.

Betogers op een plein in Brussel die uit protest een ministerie willen bezetten worden ook met matrakken uit elkaar geslagen en als dat niet lukt worden de wapens bovengehaald.

Xing Ho
24 januari 2011, 16:10
Dat doen ze al 62 jaar

De fundamenten waren terrorisme en het is sindsdien niets anders geweest, dat klopt.

Dionysus
24 januari 2011, 16:12
Betogers op een plein in Brussel die uit protest een ministerie willen bezetten worden ook met matrakken uit elkaar geslagen en als dat niet lukt worden de wapens bovengehaald.

Ik zou de woede hier wel eens willen zien als de politie met automatische geweren op burgers vuurde. Dat zou Bijbels zijn.

Maar volgens u was het dus een bewapende aanvalsvloot die een Israëlisch doelwit ging bezetten?

Dixie
24 januari 2011, 16:46
En dan maar afvragen waarom de wereld Joden haat?

de wereld?! jij en een paar andere antisemieten ja...:roll:

Pelgrim
24 januari 2011, 16:54
Zeg maar gerust de wereld.

Xing Ho
24 januari 2011, 16:57
de wereld?! jij en een paar andere antisemieten ja...:roll:

Geef eens een bron dat aantoont dat de wereld opgetogen is door Israelische misdaden? :lol:

louis1949
24 januari 2011, 17:01
@ Louiske

men kan natuuurlijk ook een nep rechtse zijn die bij eigen vrouwen niet aan den bak komt en dan maar afzakt naar thailand om daar wat goedkope slachtofferkes te kunnen binnendoen...

tja..

nee ik ben naar thailand gegaan om niet meer met zo n kwieten als julie te moeten samen leven en ik ben zeker dat ik meer belgische en nederlandse vrouwen gehad heb dan jij ooit zal hebben

straddle
24 januari 2011, 17:07
ik ben zeker dat ik meer belgische en nederlandse vrouwen gehad heb dan jij ooit zal hebben

jaja, op uw Playstation of XBox zeker. :-D

louis1949
24 januari 2011, 17:07
Een stok en een mes op zee zijn geen "wapens" Ik heb deze thuis ook in de keukenlade, zelfs vorken.
Mijn keuken , mijn thuis, mijn boot ,mijn thuis.

Trouwens, hoe kan men deze gebruiken tegen militairen midden op zee, MIJLEN uit de kust?

U vergat het woordje "Israelische" tussen "de" en "experts" :roll::roll:
Mao was zich ook van geen kwaad bewust. Resultaat 20 miljoen doden?

ga dat eens vertellen aan de nabestaanden van 9-11 dat messen geen wapens zijn en dat waren dan nog maar cuttermesjes

Fiere Jood
24 januari 2011, 17:08
Je denkt toch niet dat wij op die flagrante leugens gaan reageren, meneer de Zionist?

Is dat alles wat je te zeggen hebt Kallikes ?

Je kan tegen de waarheid niet en dan beschuldig je me van leugens.

De Turkse journalist :

http://www.ruthfullyyours.com/2010/09/22/turkish-journalist-who-participated-in-the-mavi-marmara-details-the-operation/

http://www.scribd.com/doc/38118727/IHH-Violence-Documented-by-a-Turkish-Journalist-Mavi-Marmara-Flotilla

Hier een citaat van :
In his book, Şefik Dinç mentions that the volunteers on board the Mavi Marmara held lively discussions about the possibility of Israel attacking the ship. The operatives were ready for any scenario and even expressed their readiness to die, as long as the “siege” was broken (pp. 23-24). That description matches the information we have collected, according to which seven out of the nine people killed had declared themselves one way or another willing to die as shaheeds prior to the violent confrontation

In de BBC reportage( http://www.youtube.com/watch?v=afBr10f38TI ) kan je de rest zien van wat ik beweerde.

Indonesië noch Maleisië erkent de staat Israël :

The UN panel will be comprised of Sir Desmond de Silva from Britain, Karl Hudson-Phillips of Trinidad and Tobago, and Mary Shanthi Dairiam of Malaysia.....



Nu voor de duidelijkheid.De leden van deze forum weten al lange tijd dat ik een orthodoxe(chareidi)jood ben en daarom geen zionist kan zijn.
Maar laat het duidelijk zijn,zolang mensen Israel met leugens zwart maken ben ik een fiere zionist !

Xing Ho
24 januari 2011, 17:08
nee ik ben naar thailand gegaan om niet meer met zo n kwieten als julie te moeten samen leven en ik ben zeker dat ik meer belgische en nederlandse vrouwen gehad heb dan jij ooit zal hebben

Dat kan jij wel stoer beweren vanachter je pc. Dat duid er op dat er een gevoelige snaar is geraakt.

Wat betaal je ze zo per nacht?

parcifal
24 januari 2011, 17:09
nee ik ben naar thailand gegaan om niet meer met zo n kwieten als julie te moeten samen leven en ik ben zeker dat ik meer belgische en nederlandse vrouwen gehad heb dan jij ooit zal hebben

Wie betaalt er je (brug?)pensioen, louis?

suqar_7loe
24 januari 2011, 17:12
Laat je maar eens gaan, ja. Groot gelijk, dan zien we wat voor vlees we in de kuip hebben...
Jij en vele zionisten met u staan toch ook te juichen wanneer de vuile zionisten onschuldige Palestijnen afslachten. Sta me toe eerlijk te zijn: Ik zou namelijk niet wakker liggen van een zionist die een fosforbom in zn gezicht zou krijgen. Het zou me niets doen, ze vragen erom.

Een onschuldige, brave soldaat die enkel zijn land verdedigd tegen indringers met slechte bedoelingen, martelen en vermoorden vind jij dus prima ?
Deze vuile zionisten hebben helemaal geen land. Doe toch niet zo belachelijk, man.

louis1949
24 januari 2011, 17:12
jaja, op uw Playstation of XBox zeker. :-D

dat hadden en heeft mij generatie ni nodig eikel bij ons gaat alles nog puur natuur

suqar_7loe
24 januari 2011, 17:13
In elk geval, Suqarloe, dat schip en die Turkse oproerkraaiers waren daar niets verloren, dat ze in hun eigen land last gaan verkopen.
En dit is ook het besluit van deze commissie. Zo is dat, en je zult het er mee moeten doen !:-D

Een zionistisch besluit dus..

suqar_7loe
24 januari 2011, 17:14
soms kan je u niet inhouden en verraad je uw ware karakter he suikertje?

Wat is uw probleem?

Ik houd me zeker en vast niet in en het mag gerust geweten zijn dat ik anti-zionisten ben.

louis1949
24 januari 2011, 17:14
Wie betaalt er je (brug?)pensioen, louis?

in alle geval gij niet kan moeilijk van den dop,ik heb41 jaar gewerkt nooit gedopt t zal wel genoeg geweest zijn zeker,ik denk dat ik dat zelf wel verdiend heb

Xing Ho
24 januari 2011, 17:18
in alle geval gij niet kan moeilijk van den dop,ik heb41 jaar gewerkt nooit gedopt t zal wel genoeg geweest zijn zeker,ik denk dat ik dat zelf wel verdiend heb


Das zeker da. Laat u maar eens goe aan met 3 hoertjes tegelijk vandaag. Dat ge wat frustratie kwijtpeelt. Ge hebt dat verdiend.

Fiere Jood
24 januari 2011, 17:18
Als ge het onderzoek niet snapt, kun je beter niet reageren en geen leugens verspreiden.

same reply zoals naar Kalikkes.

suqar_7loe
24 januari 2011, 17:19
nee ik ben naar thailand gegaan om niet meer met zo n kwieten als julie te moeten samen leven en ik ben zeker dat ik meer belgische en nederlandse vrouwen gehad heb dan jij ooit zal hebben

Relevantie?

parcifal
24 januari 2011, 17:22
in alle geval gij niet kan moeilijk van den dop,ik heb41 jaar gewerkt nooit gedopt t zal wel genoeg geweest zijn zeker,ik denk dat ik dat zelf wel verdiend heb

Het 3de stadium van syfilis, Louis, of nog maar het 2de?
En is er geen thais forum over politiek, waar je kan gaan neuten? (let op de t, belangrijk.)

Als je weg bent, ben je weg, nietwaar?

Fiere Jood
24 januari 2011, 17:25
Bullshit van een een gebrainwashte hasbara.

De spelleke van de anti-Israel leden hier ken ik allang.
Goldstone is een jood en als hij de Gaza oorlog in voordele van Israel had gefloten zouden de reacties hier geweest zijn : wat wil je,hij is een jood,nice move van Hasbara.
Maar omdat hij een slechte rapport over Israel schreef heeft hij natuurlijk gelijk.Zelfde met de linkse krant Haarets,als ze tegen de Israelische regering protesteren is het de waarheid maar als ze iets tegen de Arabieren schrijven is het Zionistisch propoganda.
Niet voor niets neem ik hier niets serieus,jullie mogen met plezier over mij ook doen.

Pelgrim
24 januari 2011, 17:30
Relevantie?

"ik heb een grotere lul nanananananana" ;-)

Xing Ho
24 januari 2011, 17:30
De spelleke van de anti-Israel leden hier ken ik allang.
Goldstone is een jood en als hij de Gaza oorlog in voordele van Israel had gefloten zouden de reacties hier geweest zijn : wat wil je,hij is een jood,nice move van Hasbara.
Maar omdat hij een slechte rapport over Israel schreef heeft hij natuurlijk gelijk.Zelfde met de linkse krant Haarets,als ze tegen de Israelische regering protesteren is het de waarheid maar als ze iets tegen de Arabieren schrijven is het Zionistisch propoganda.
Niet voor niets neem ik hier niets serieus,jullie mogen met plezier over mij ook doen.

Dat heeft Irael dan aan zichzelf tedanken. Het heeft geen enkele credebiliteit en delegimitiseerd zichelf. Maar je hebt wel ergens gelijk natuurlijk. Fout, Haaretz is geen zion propaganda.

Xing Ho
24 januari 2011, 17:31
"ik heb een grotere lul nanananananana" ;-)

Bron?

Fiere Jood
24 januari 2011, 17:31
Jij en vele zionisten met u staan toch ook te juichen wanneer de vuile zionisten onschuldige Palestijnen afslachten. Sta me toe eerlijk te zijn: Ik zou namelijk niet wakker liggen van een zionist die een fosforbom in zn gezicht zou krijgen. Het zou me niets doen, ze vragen erom.


Deze vuile zionisten hebben helemaal geen land. Doe toch niet zo belachelijk, man.

Ik ken er niet zulke mensen.En als je de mensen van Sderot bedoelt die op de berg zaten te kijken ?Wel ik spreek dat zeker niet goed!!Maar na 8 jaar dagelijks beschoten te worden met raketten kan ik z'n reactie begrijpen.
(nogmaals ik keur dat niet goed)
En zoals je zelfs zegt,ze liggen er niet wakker van,want ze vroegen erom.

Ze hebben geen land ?De Staat Israel bestaat al 61 jaar of wist je dat niet ?
En als je de Koran zou kennen had je geweten wat de profeet zei over Erets Yisrael.

Fiere Jood
24 januari 2011, 17:35
Dat heeft Irael dan aan zichzelf tedanken. Het heeft geen enkele credebiliteit en delegimitiseerd zichelf. Maar je hebt wel ergens gelijk natuurlijk. Fout, Haaretz is geen zion propaganda.

bedankt voor je eerlijke antwoord.
Ik heb geen probleem met kritiek op Israel,doe dat met plezier.
Maar ik verdraag niet dat men waarheden negeert omdat het misschien pro-Israel zou zijn.Niet alles is zwart-wit !

Xing Ho
24 januari 2011, 17:36
Ik ken er niet zulke mensen.En als je de mensen van Sderot bedoelt die op de berg zaten te kijken ?Wel ik spreek dat zeker niet goed!!Maar na 8 jaar dagelijks beschoten te worden met raketten kan ik z'n reactie begrijpen.
(nogmaals ik keur dat niet goed)
En zoals je zelfs zegt,ze liggen er niet wakker van,want ze vroegen erom.

Ze hebben geen land ?De Staat Israel bestaat al 61 jaar of wist je dat niet ?
En als je de Koran zou kennen had je geweten wat de profeet zei over Erets Yisrael.

En met welke reden zouden ze met flutraketjes schieten? De kans om een jood te doden is 1 op 1000.

louis1949
24 januari 2011, 17:38
Das zeker da. Laat u maar eens goe aan met 3 hoertjes tegelijk vandaag. Dat ge wat frustratie kwijtpeelt. Ge hebt dat verdiend.

wat hebben julie toch met die hoeren ,ik denk nee ik ben zeker dat julie te weinig klaar komen

Xing Ho
24 januari 2011, 17:39
bedankt voor je eerlijke antwoord.
Ik heb geen probleem met kritiek op Israel,doe dat met plezier.
Maar ik verdraag niet dat men waarheden negeert omdat het misschien pro-Israel zou zijn.Niet alles is zwart-wit !

Idd, de waarheid ag niet genegeerd worden. Helaas gebeurd dat door beide kanten, meestal ook moedwillig.

louis1949
24 januari 2011, 17:40
Het 3de stadium van syfilis, Louis, of nog maar het 2de?
En is er geen thais forum over politiek, waar je kan gaan neuten? (let op de t, belangrijk.)

Als je weg bent, ben je weg, nietwaar?

dat zal ik zelf wel beslissen of ik hier post of niet en verder commandeer uwen hond en blaf zelf

Xing Ho
24 januari 2011, 17:41
ik denk

Laat dat maar aan mensen met verstand over.

thePiano
24 januari 2011, 17:43
En met welke reden zouden ze met flutraketjes schieten? De kans om een jood te doden is 1 op 1000.

Het gaat dan ook niet om Joden te doden want ze kunnen niet eens mikken. Het gaat erom terreur te zaaien en de schrik erin te houden en dan is het altijd raak in Sderot en Ashdod.

suqar_7loe
24 januari 2011, 17:45
"ik heb een grotere lul nanananananana" ;-)

Verstand daarentegen.

Xing Ho
24 januari 2011, 17:53
Het gaat dan ook niet om Joden te doden want ze kunnen niet eens mikken. Het gaat erom terreur te zaaien en de schrik erin te houden en dan is het altijd raak in Sderot en Ashdod.

Dan moet men maar gaan uithuilen bij de regering die de raketschieters onderdrukt, illegaal bezet en er geen vrede mee wil sluiten.

Mocht het nu 2 staten zijn en je noemt het dan terreur, akkoord. Nu is het gewoon het verzet. Dat heb je zelf gezocht en is er geen reden tot huilen.

Fiere Jood
24 januari 2011, 17:54
Idd, de waarheid ag niet genegeerd worden. Helaas gebeurd dat door beide kanten, meestal ook moedwillig.

Ik ben tegen iedereen(pro Israel of anti Israel) die bewezen feiten negeert.

thePiano
24 januari 2011, 17:58
Dan moet men maar gaan uithuilen bij de regering die de raketschieters onderdrukt, illegaal bezet en er geen vrede mee wil sluiten.

Mocht het nu 2 staten zijn en je noemt het dan terreur, akkoord. Nu is het gewoon het verzet. Dat heb je zelf gezocht en is er geen reden tot huilen.

Gaza wordt niet bezet. Er zijn geen Israëlische soldaten in het gebied. Er is alleen een blokkade om te beletten dat er wapens worden binnen gesmokkeld. Overigens doet ook Egypte mee aan die blokkade. Zij het meer voor de vorm. Als je maar genoeg smeergeld betaald kan er alles door de smokkeltunnels gaan.

Xing Ho
24 januari 2011, 18:04
Gaza wordt niet bezet. Er zijn geen Israëlische soldaten in het gebied. Er is alleen een blokkade om te beletten dat er wapens worden binnen gesmokkeld. Overigens doet ook Egypte mee aan die blokkade. Zij het meer voor de vorm. Als je maar genoeg smeergeld betaald kan er alles door de smokkeltunnels gaan.

Maar ze zitten wel vast als ratten in een val. De blokkade is er vooral als collectieve straf omdat ze democratisch "verkeerd" hebben gekozen. Zelfs cement om her op te bouwen word niet toegelaten, bijna niets eigenlijk.

Jozef Ostyn
24 januari 2011, 18:05
Maar ze zitten wel vast als ratten in een val. De blokkade is er vooral als collectieve straf omdat ze democratisch "verkeerd" hebben gekozen. Zelfs cement om her op te bouwen word niet toegelaten, bijna niets eigenlijk.

De blokkade is er omdat Hamas vanuit Gaza liever terroristische aanvallen op Israel organiseert.

AAA
24 januari 2011, 18:06
Denk niet dat iemand een lor geeft om uw banale infantiele hersenspinsels.

Nou ga ik 'huilie huilie'[ doen hoor Zeikie. Waarschuw je verpleger maar. Het computeruurtje is voorbij.

AAA
24 januari 2011, 18:06
Gaza wordt niet bezet. Er zijn geen Israëlische soldaten in het gebied. Er is alleen een blokkade om te beletten dat er wapens worden binnen gesmokkeld. Overigens doet ook Egypte mee aan die blokkade. Zij het meer voor de vorm. Als je maar genoeg smeergeld betaald kan er alles door de smokkeltunnels gaan.



Correcte analyse.:-)

Xing Ho
24 januari 2011, 18:08
De blokkade is er omdat Hamas vanuit Gaza liever terroristische aanvallen op Israel organiseert.

En wat is de reden dat men die organiseerd? Hoe is Hamas uberhaupt ontstaan? Als reactie op?

Xing Ho
24 januari 2011, 18:11
Nou ga ik 'huilie huilie'[ doen hoor Zeikie. Waarschuw je verpleger maar. Het computeruurtje is voorbij.

Uw miezerig bestaan intereseert me niet. Doei.

AAA
24 januari 2011, 18:14
Ga maar wat op een houtje bijten. Zeer goed en vergeet je pamper niet. mazzel!!!!!!!!!

Xing Ho
24 januari 2011, 18:16
Ga maar wat op een houtje bijten. Zeer goed en vergeet je pamper niet. mazzel!!!!!!!!!

Daag Europahater.

Savatage
24 januari 2011, 18:28
Maar ze zitten wel vast als ratten in een val. De blokkade is er vooral als collectieve straf omdat ze democratisch "verkeerd" hebben gekozen. Zelfs cement om her op te bouwen word niet toegelaten, bijna niets eigenlijk.

Heb je eigenlijk al eens een reportage gezien over Palestijnen? Die mensen zijn veel te mak om iets opgebouwd te krijgen. Veel klagen en zagen hoe slecht ze het hebben, maar zelf iets doen? Forget it.

suqar_7loe
24 januari 2011, 18:30
Heb je eigenlijk al eens een reportage gezien over Palestijnen? Die mensen zijn veel te mak om iets opgebouwd te krijgen. Veel klagen en zagen hoe slecht ze het hebben, maar zelf iets doen? Forget it.

Die kans krijgen ze niet.

Zoek het liever wat dichter bij huis. Neem nu mensen als jou, roepen, gillen en zeiken hoe slecht en crimineel allochtonen wel niet zijn. Maar zelf eens de handen uit de mouwen steken? Ho maar!

Hertog van Gelre
24 januari 2011, 18:33
En als je de Koran zou kennen had je geweten wat de profeet zei over Erets Yisrael. De Koran is nu eenmaal een zionistisch boek. Het roept zelfs Joden op zich te verzamelen in Israël/Palestina.

AAA
24 januari 2011, 18:33
Die kans krijgen ze niet.

Zoek het liever wat dichter bij huis. Neem nu mensen als jou, roepen, gillen en zeiken hoe slecht en crimineel allochtonen wel niet zijn. Maar zelf eens de handen uit de mouwen steken? Ho maar!

Kijk maar naar jouw. Een goed voorbeeld dat het hier niet over vooroordelen gaat. Zelf ben je een Jodenhaatster van de bovenste plank maar wel 'huilie huilie 'doen als de islamieten op de korrel worden genomen. In niet-barbaarse landen hebben ze daar een naam voor. 'Hypocrisie"

Xing Ho
24 januari 2011, 18:34
Heb je eigenlijk al eens een reportage gezien over Palestijnen? Die mensen zijn veel te mak om iets opgebouwd te krijgen. Veel klagen en zagen hoe slecht ze het hebben, maar zelf iets doen? Forget it.

Komende van een fundamentalist maakt dat weinig indruk.

Wisord
24 januari 2011, 18:36
Heb je eigenlijk al eens een reportage gezien over Palestijnen? Die mensen zijn veel te mak om iets opgebouwd te krijgen. Veel klagen en zagen hoe slecht ze het hebben, maar zelf iets doen? Forget it.


Kan het nog iets belachelijker .... :lol::lol: ... van waar heb je die reportage ? Geef eens een link AUB .

suqar_7loe
24 januari 2011, 18:37
Kijk maar naar jouw. Een goed voorbeeld dat het hier niet over vooroordelen gaat. Zelf ben je een Jodenhaatster van de bovenste plank maar wel 'huilie huilie 'doen als de islamieten op de korrel worden genomen. In niet-barbaarse landen hebben ze daar een naam voor. 'Hypocrisie"

Ik ben geen jodenhaatster, wel een zionistenhaatster. Elk redelijk, eerlijk mens met een tikkeltje verstand ook trouwens.

Wisord
24 januari 2011, 18:38
Kijk maar naar jouw. Een goed voorbeeld dat het hier niet over vooroordelen gaat. Zelf ben je een Jodenhaatster van de bovenste plank maar wel 'huilie huilie 'doen als de islamieten op de korrel worden genomen. In niet-barbaarse landen hebben ze daar een naam voor. 'Hypocrisie"



Man ipv met je vinger te wijzen naar een ander .... steek die vinger in je r*knip*.

AAA
24 januari 2011, 18:39
Ik ben geen jodenhaatster, wel een zionistenhaatster. Elk redelijk, eerlijk mens met een tikkeltje verstand ook trouwens.

Zionistische Joden zijn ook Joden. Dus wat mij betreft doe ik er geen doekjes omheen. Je bent een Jodenhaatster. Een antisemiete pur sang. Klaar zo? Of wil je dat ik nog een tekening maak???

Xing Ho
24 januari 2011, 18:41
Kan het nog iets belachelijker .... :lol::lol: ... van waar heb je die reportage ? Geef eens een link AUB .

Dirty Evil Lazy Muslims, Part 2

suqar_7loe
24 januari 2011, 18:43
Zionistische Joden zijn ook Joden. Dus wat mij betreft doe ik er geen doekjes omheen. Je bent een Jodenhaatster. Een antisemiete pur sang. Klaar zo? Of wil je dat ik nog een tekening maak???

Ik ben ook anti-SA dus volgens uw theorie ook anti-moslims? Grapjas van mn voeten.

Wisord
24 januari 2011, 18:44
Ik ben ook anti-SA dus volgens uw theorie ook anti-moslims? Grapjas van mn voeten.


Ik ben tegen haters ... ;-)

suqar_7loe
24 januari 2011, 18:45
Ik ben tegen haters ... ;-)

Ik niet.

AAA
24 januari 2011, 18:50
Ik ben ook anti-SA dus volgens uw theorie ook anti-moslims? Grapjas van mn voeten.

Nog erger.. Dat zijn de typische aanhangers van het Arabische Baath nationaal socialisme. Ik ben pro Saoedi-Arabie want betere reclame voor de moslims bestaat niet....:lol:

suqar_7loe
24 januari 2011, 18:51
Nog erger.. Dat zijn de typische aanhangers van het Arabische Baath nationaal socialisme. Ik ben pro Saoedi-Arabie want betere reclame voor de moslims bestaat niet....:lol:

Had ik wel verwacht hoor.

Btw, wat pronk je met die grote terrorist in je avatar? Schaam jij je niet?

Tamam
24 januari 2011, 19:06
Nogmaals, als niets te verbergen hebt geef dan de journalisten hun beeldmateriaal van die raid terug!

Je moet dom zijn om zomaar Israelische propaganda te geloven.

Sodomis
24 januari 2011, 19:07
De zes leden van de onderzoekscommissie, onder wie twee internationale waarnemers
:lol:
Wie gelooft dat Israelisch krapuul nog?
Een onafhankelijke onderzoekscommissie willen ze niet,
dus steken ze 2 'internationale waarnemers' in een binnenlandse commissie
en verkopen ze dat aan de wereld als een internationale onderzoekscommissie.

Als ik op internationale wateren geënterd wordt door een gewapende bende, zal ik me wel degelijk met hand & tand verdedigen... en dat zal elke schipper ter wereld blijven doen, -legitiem- zoals dat het geval is voor de laatste duizend jaar.

Geen Israeli die die geschiedenis zal veranderen!
(...ook al doen ze hard hun best)
:-D

Dixie
24 januari 2011, 19:22
Nogmaals, als niets te verbergen hebt geef dan de journalisten hun beeldmateriaal van die raid terug!

Je moet dom zijn om zomaar Israelische propaganda te geloven.

2x!

Savatage
24 januari 2011, 19:24
Als ik op internationale wateren geënterd wordt door een gewapende bende, zal ik me wel degelijk met hand & tand verdedigen... en dat zal elke schipper ter wereld blijven doen, -legitiem- zoals dat het geval is voor de laatste duizend jaar.

Dan zullen ze jouw ook wel met hand en tand - legitiem - aanpakken.

Kallikles
24 januari 2011, 19:35
Wanneer je de israelische staat veroordeeld om hun misdaden krijg je dat label opgekleefd. Wanneer ze deze lachwekkende tactiek hanteren weet je dat je goed bezig bent, want het is het laatste wat ze kunnen verzinnen.

Volgens die bewering is zowat gans de wereld een neofacistische jodenhater.

Toch eens goed kunnen lachen, merci dingske

Inderdaad. Zelfs Nietzsche wordt van antisemitisme beschuldigd door die idioten! :lol:

Kallikles
24 januari 2011, 21:53
Gaza wordt niet bezet. Er zijn geen Israëlische soldaten in het gebied. Er is alleen een blokkade om te beletten dat er wapens worden binnen gesmokkeld. Overigens doet ook Egypte mee aan die blokkade. Zij het meer voor de vorm. Als je maar genoeg smeergeld betaald kan er alles door de smokkeltunnels gaan.

Vergeleken met jou zijn het VB linkse anti-racisten. Zij zouden nooit jouw negationisme en goedkeuring van apartheid aanhangen.

LiberaalNL
24 januari 2011, 22:13
Draai niet rond de pot.

Geef eens een concreet en serieus antwoord.

Welke neofascistische jodenhaters?
Lees de posts van Straddle eens.

LiberaalNL
24 januari 2011, 22:15
U hebt veel weg van een holocaustontkenner.
Dit soort kansloze opmerkingen maken jou inhoudloos. Precies wat ik gisteren zei.

straddle
24 januari 2011, 22:19
Lees de posts van Straddle eens.


Jij kan die toch niet lezen want ik sta op je negeer... aan en af... :roll:

.

straddle
24 januari 2011, 22:23
LiberaalNl heeft weer een acute aanval van zijn stalk-obsessie.

.

LiberaalNL
24 januari 2011, 22:25
LiberaalNl heeft weer een acute aanval van zijn stalk-obsessie.

.
Jij hebt een permanente Joden-obsessie.

straddle
24 januari 2011, 22:32
Jij hebt een permanente Joden-obsessie.

Ik ben pro-rechtvaardigheid, eerlijkheid, betere maatschappij en reageer hoodzakelijk tegen zionistisch/joods aangewakkerd anti islamgebash. Jij wil dat niet geweten hebben. Jij zal er alles aan doen om mij in een zwart daglicht te stellen, maar hoe meer jij hier komt huichelen zal ik jou en jullie bigotterie blootleggen.

Jij bent een zeer gevaarlijke onderkruiperige zionist, die het verdient om blootgesteld te worden.

Net zoals tal van islambashers hier die reeds ontmaskerd werden als zionisten.

.

straddle
24 januari 2011, 22:35
En ik stond toch op jou negeerlijst?????

Ben je wat te laf om het vol te houden???

.

Savatage
24 januari 2011, 22:41
Die kans krijgen ze niet.

Zoek het liever wat dichter bij huis. Neem nu mensen als jou, roepen, gillen en zeiken hoe slecht en crimineel allochtonen wel niet zijn. Maar zelf eens de handen uit de mouwen steken? Ho maar!

Lol, ik ga dagelijks in Brussel werken en heb me nog geen één keer gestoord aan de aanwezigheid van allochtonen daar.

suqar_7loe
24 januari 2011, 22:58
Lol, ik ga dagelijks in Brussel werken en heb me nog geen één keer gestoord aan de aanwezigheid van allochtonen daar.

Hoe schattig...

Sta me toe die uitspraak te onthouden.

den dinges
24 januari 2011, 23:25
Zijt gij zo ne fake rechtse dan? Zo ne nep rechtse ''volksnationalist'' die ander volk (dus palestijnen) hun recht op eigen land en identiteit ontzegt, die het goedkeurt dat een ander volk zomaar wat land pikt en steelt en een ander volk compleet uitmoordt?

WELK volk is compleet uitgemoordt ?8O

den dinges
24 januari 2011, 23:26
@ Louiske

men kan natuuurlijk ook een nep rechtse zijn die bij eigen vrouwen niet aan den bak komt en dan maar afzakt naar thailand om daar wat goedkope slachtofferkes te kunnen binnendoen...

tja..

Dat is nu wat men een " persoonlijke aanval " noemt ...
Wat heeft het privé-leven van een medeforumer met de joden/palestijnen te maken , of met Thaïland ?

Tema
24 januari 2011, 23:28
Ik ben geen jodenhaatster, wel een zionistenhaatster. Elk redelijk, eerlijk mens met een tikkeltje verstand ook trouwens.

Je hebt verstand gebruik het dan. Je hebt het voortdurend over 'vuile zionisten'. Wat is zionisme? Wie is de grondlegger van het zionisme? Wat is de geschiedenis die eraan voorafgaat?

den dinges
24 januari 2011, 23:32
"de experts" :lol:

Hun besluit bevalt je niet, dus lach je het weg...Dat riekt verdacht veel naar neofascisme...:lol:

den dinges
24 januari 2011, 23:36
Zo goed dat ze verder en verder geisoleerd raken, als rogue state.
Ik zou zeggen, blijven varen op die koers! :lol:

Ja, moesten ze het anders aan boord leggen, zouden ze graag gezien worden door hun buurlanden zeker...Is het d�*t wat je wil zeggen ?:lol:
Om de arabieren voor hen te winnen moeten ze het niet laten, dat is toch boter aan de galg, die lusten de joden rauw...
Wat jij niet wil begrijpen precies is dat die joden geen andere keuze hebben dan zich hard op te stellen, bij de minste vertoning van zwakheid worden ze onder de voet gelopen en in de zee gesmeten...

den dinges
24 januari 2011, 23:38
Zeg maar gerust de wereld.

Bron ?:-)

straddle
24 januari 2011, 23:39
Dat is nu wat men een " persoonlijke aanval " noemt ...
Wat heeft het privé-leven van een medeforumer met de joden/palestijnen te maken , of met Thaïland ?

Omdat hij dat zelf zo aan de grote klok heeft gehangen met veel fierheid in 20andere posts tiens.

Dus stop jij maar zelf met persoonlijke aanvallen. Nagenoeg al uw posts zijn op het randje van persoonlike pesterijen.
.

den dinges
24 januari 2011, 23:41
Jij en vele zionisten met u staan toch ook te juichen wanneer de vuile zionisten onschuldige Palestijnen afslachten. Sta me toe eerlijk te zijn: Ik zou namelijk niet wakker liggen van een zionist die een fosforbom in zn gezicht zou krijgen. Het zou me niets doen, ze vragen erom.


Deze vuile zionisten hebben helemaal geen land. Doe toch niet zo belachelijk, man.

Ik ben géén zionist. En IK wens NIEMAND een fosforbom in zijn gezicht toe. Niemand !
En tot spijt van wie het benijdt : Israël behoort wel degelijk aan de joden. waarschijnlijk voor EEUWIG en ALTIJD !;-)

den dinges
24 januari 2011, 23:43
Das zeker da. Laat u maar eens goe aan met 3 hoertjes tegelijk vandaag. Dat ge wat frustratie kwijtpeelt. Ge hebt dat verdiend.

Laag, zeer laag niveau ...Niet dat ik er van verschiet...Het komt dan ook recht vanuit het riool...

straddle
24 januari 2011, 23:43
Hun besluit bevalt je niet, dus lach je het weg...Dat riekt verdacht veel naar neofascisme...:lol:

Zegt de man met ''Pro Vrije Wapendracht'' in zijn onderschrift. :lol:



Antisemitisme verwijten zijn uitgewerkt. Nu wordt het dan maar grijpen naar ''neofascisme''.

Als we maar met geladen termen kunnen smijten om mensen de mond te snoeren. Jij bent trouwens 1 van de vele onverbeterlijke islambashers en islam haters die enkel achter Israel holt vanwege je Islam haat.

.

den dinges
24 januari 2011, 23:46
Ik ken er niet zulke mensen.En als je de mensen van Sderot bedoelt die op de berg zaten te kijken ?Wel ik spreek dat zeker niet goed!!Maar na 8 jaar dagelijks beschoten te worden met raketten kan ik z'n reactie begrijpen.
(nogmaals ik keur dat niet goed)
En zoals je zelfs zegt,ze liggen er niet wakker van,want ze vroegen erom.

Ze hebben geen land ?De Staat Israel bestaat al 61 jaar of wist je dat niet ?
En als je de Koran zou kennen had je geweten wat de profeet zei over Erets Yisrael.

Dat stukje slagen ze over. Bij hun is het " koran �* la carte ", ze nemen er enkel uit hetgeen ze nodig hebben voor hun walgelijke eigen agenda.

straddle
24 januari 2011, 23:51
WELK volk is compleet uitgemoordt ?8O

Er staat nergens voltooid verleden tijd in mijn quote, en zeker niet met dt:roll:
Niet dat ik vit op schrijffouten, maar gij rukt hier wel 1 en ander zwaar van de pot daarmee.

Als ge niet kunt lezen en al evenmin schrijven, dan is het begrijpelijk dat ge met een :shock: moet antwoorden.


Wat is de reden van uw onvoorwaardelijke pro Israel houding? Mag ik dat even vragen, zodat we dat voor de toekomst ook weten, zodat ge niet meer rond de pot kunt draaien.

.

straddle
24 januari 2011, 23:56
Dat stukje slagen ze over. Bij hun is het " koran �* la carte ", ze nemen er enkel uit hetgeen ze nodig hebben voor hun walgelijke eigen agenda.

Gij weet van de Koran geen reet af. En als ge dat wel consequent zou doen, dan zou ge minstens evenveel problemen hebben met de Torah en zeker met de Talmoed. Maar daar weet gij allemaal geen reet van af natuurlijk.

Uw Israel liefde is enkel gebaseerd op Islam haat. '' De vijand van mijn vijand ...'' . Gisteren stond er in uw onderschrift nog dat ge voor open wapendracht waart. :roll: maar meneer komt wel verwijten geven over neofascisme. Goe bezig jong.

.

den dinges
24 januari 2011, 23:57
:lol:
Wie gelooft dat Israelisch krapuul nog?
Een onafhankelijke onderzoekscommissie willen ze niet,
dus steken ze 2 'internationale waarnemers' in een binnenlandse commissie
en verkopen ze dat aan de wereld als een internationale onderzoekscommissie.

Als ik op internationale wateren geënterd wordt door een gewapende bende, zal ik me wel degelijk met hand & tand verdedigen... en dat zal elke schipper ter wereld blijven doen, -legitiem- zoals dat het geval is voor de laatste duizend jaar.

Geen Israeli die die geschiedenis zal veranderen!
(...ook al doen ze hard hun best)
:-D

Wat kappen ze hier nu weer binnen ? Wat een stompzinnig gewauwel, man toch ?! Overlopend van blinde haat !...

den dinges
25 januari 2011, 00:02
Omdat hij dat zelf zo aan de grote klok heeft gehangen met veel fierheid in 20andere posts tiens.

Dus stop jij maar zelf met persoonlijke aanvallen. Nagenoeg al uw posts zijn op het randje van persoonlike pesterijen..

Zever. Dikwijls leg ik mijn vinger op een wonde, en dat word me dan niet in dank afgenomen. Maar...die wonde was er reeds !
Op de boodschapper schieten gaat niemand zijn problemen oplossen...Werk een beetje aan jezelf, dat zal véél beter zijn.