PDA

View Full Version : Hilariteit onder de collega's.


BigF
31 januari 2011, 17:19
Hoe breng je wat amusement op de werkvloer?

Ik opperde al ergens het sneetje in het cola-blikje (zie de vieze vingers en blikjes draad of vraag aan iemand anders de uitleg), Steve_M reageerde met glassplinters in iemands blikje.

U merkt; hilariteit alom.

Nog een leuke voor de sportclub. Draai in een onbewaakt moment een douchekop los en stop er een bouillonblokje in. In stukjes desnoods. Gegarandeerd dat er tijdens het douchen ene oppert dat het er precies naar soep ruikt.

Go!

Steben
31 januari 2011, 17:20
Pallet en ductape?

BigF
31 januari 2011, 17:22
Pallet en ductape?

:cheer:

Nog!!

BigF
31 januari 2011, 17:23
't Mogen ook minder traumatiserende grappen zijn hoor.

BigF
31 januari 2011, 17:23
Maar 't moet natuurlijk niet.

Dronkoers
31 januari 2011, 17:23
Wij hebben daar allemaal geen tijd voor ;-)

BigF
31 januari 2011, 17:24
Staat er zo nooit ene met een rond groen plakaatje voor een rood licht ofzo?

Steve_M
31 januari 2011, 17:25
Staat er zo nooit ene met een rond groen plakaatje voor een rood licht ofzo?

Dat is niet nodig, die mannen vlammen gewoon door de rode lichten. De ultieme practical joke ;-)

Weezer
31 januari 2011, 17:26
Cellofaan over de dameswc spannen en de bril omlaag laten? :mrgreen:

Steben
31 januari 2011, 17:27
:cheer:

Nog!!

och, wallonië heeft tal van voorbeelden...
Wat vind je van slijpen op een gasbuis om je hardhorige collega eens te pesten?

Dronkoers
31 januari 2011, 17:30
Staat er zo nooit ene met een rond groen plakaatje voor een rood licht ofzo?

Of iemand een draad laten knippen als er nog 3000 volt op staat ;-)

BigF
31 januari 2011, 17:32
Simpel maar op veel plekken toepasbaar.

Op de deur kloppen als je de refter binnenkomt.
Op de meeste plekken loop je gewoon de refter in en uit. Als er dan plotseling iemand klopt kijkt iedereen. En dan wandel jij gewoon naar binnen. Niet vaker dan 3 keer achter elkaar doen.

CyberpunX
31 januari 2011, 17:32
Nog een leuke voor de sportclub. Draai in een onbewaakt moment een douchekop los en stop er een bouillonblokje in.

Deze moet ik echt onthouden :lol:

Bobke
31 januari 2011, 17:33
Opletten van de pestpolitie.

Steve_M
31 januari 2011, 17:33
Simpel maar op veel plekken toepasbaar.

Op de deur kloppen als je de refter binnenkomt.
Op de meeste plekken loop je gewoon de refter in en uit. Als er dan plotseling iemand klopt kijkt iedereen. En dan wandel jij gewoon naar binnen. Niet vaker dan 3 keer achter elkaar doen.

Dat geeft iemand anders ook de tijd glassplinters in een collega zijn soep te strooien.

BigF
31 januari 2011, 17:33
Ook makkelijk;

zet iemand een helm op zijn kop, geef hem een aktentasje onder de arm en geef hem een tankkaart ofzo mee.
Stuur hem dan naar een intrim of een nieuweling ofzo. "Controle veiligheid!!"
Heel leuk iemand zo te zien zweten.

Dronkoers
31 januari 2011, 17:34
Simpel maar op veel plekken toepasbaar.

Op de deur kloppen als je de refter binnenkomt.
Op de meeste plekken loop je gewoon de refter in en uit. Als er dan plotseling iemand klopt kijkt iedereen. En dan wandel jij gewoon naar binnen. Niet vaker dan 3 keer achter elkaar doen.

Iemands kleerkast omdraaien is ook wel eens leuk

Steve_M
31 januari 2011, 17:36
Ook makkelijk;

zet iemand een helm op zijn kop, geef hem een aktentasje onder de arm en geef hem een tankkaart ofzo mee.
Stuur hem dan naar een intrim of een nieuweling ofzo. "Controle veiligheid!!"
Heel leuk iemand zo te zien zweten.

Terwijl de interim/nieuweling dan afgeleid is, kan je ook altijd iets uitsteken met zijn thermos. :-D

Weezer
31 januari 2011, 17:37
Ik heb ooit in een hotel gewerkt en iedere stagair/interim kreeg hetzelfde rotgrapje voorgeschoteld: Een bak van 10kg fruitsalade sorteren onder het mom van: 'foutje bij de bestelling, de klant heeft het recht zijn eigen fruitsalade samen te stellen'

Weezer
31 januari 2011, 17:38
Ook makkelijk;

zet iemand een helm op zijn kop, geef hem een aktentasje onder de arm en geef hem een tankkaart ofzo mee.
Stuur hem dan naar een intrim of een nieuweling ofzo. "Controle veiligheid!!"
Heel leuk iemand zo te zien zweten.

Iemand naar de Gamma sturen voor een plintladder. Ook een klassieker.

Dronkoers
31 januari 2011, 17:39
Iemand naar de Gamma sturen voor een plintladder. Ook een klassieker.

Of een boor van 8 mm, maar wel 1.5 meter lang, "omdat we diep moeten boren"

Den Ardennees
31 januari 2011, 17:46
misbruik van de mailbox terwijl de collega ff weg is

in mijn geval kreeg ik van een mooie vrouwelijke collega een mail dat ze me echt wel een toffe vond en dankte me voor de hulp op het werk. Ik vermoedde niets, maar wist dat ze een relatie had, dus antwoordde ik min of meer neutraal dat ik haar ook wel een "toffe collega" vond. Vijf minuten later kreeg ik een kurkdroge mail terug van haar: "de mail kwam niet van mij, maar werd door de collega's verstuurd terwijl ik even weg was"

Steve_M
31 januari 2011, 17:47
misbruik van de mailbox terwijl de collega ff weg is

in mijn geval kreeg ik van een mooie vrouwelijke collega een mail dat ze me echt wel een toffe vond en dankte me voor de hulp op het werk. Ik vermoedde niets, maar wist dat ze een relatie had, dus antwoordde ik min of meer neutraal dat ik haar ook wel een "toffe collega" vond. Vijf minuten later kreeg ik een kurkdroge mail terug van haar: "de mail kwam niet van mij, maar werd door de collega's verstuurd terwijl ik even weg was"

Al een geluk dat je haar geen foto van je fluit had doorgestuurd met de boodschap: "binnen een kwartier in het kopieerkot, hete slet".

Dronkoers
31 januari 2011, 17:54
Al een geluk dat je haar geen foto van je fluit had doorgestuurd met de boodschap: "binnen een kwartier in het kopieerkot, hete slet".

Hij niet, maar zijn collega wel

Den Ardennees
31 januari 2011, 17:57
Al een geluk dat je haar geen foto van je fluit had doorgestuurd met de boodschap: "binnen een kwartier in het kopieerkot, hete slet".

het kan inderdaad ook slecht aflopen, en op diezelfde werkvloer is dat ook es zo geëindigd.

Een jong meisje was er nog maar korte tijd aan de slag, en tijdens haar middagpauze hadden ze ook vanop haar computer een mail verstuurd naar een mannelijke collega van wie bekend was dat hij vrijgezel was. In de mail schreven ze (in haar naam dus) dat ze hem toch zo een mooie man vond, en dat ze graag es met hem wilde afspreken.

Het antwoord van de betrokken mannelijke collega was ongeveer dit: "ik vind het fijn dat je me graag mag, maar ik heb al iemand... het is een vriend. Ik heb dit hier aan nog niemand verteld, en reken erop dat je dit onder ons houdt"...

Het meisje vanop wiens computer was verstuurd bleef echter nogal lang weg, en de "grappenmakers" kregen het antwoord te zien. Iedereen wist meteen dat de betrokken collega een homo was (nen "choco" zoals sommigen hem nadien noemden). Ze veegden de mail snel uit zodat de jongedame het nooit zou weten.

Eén van de daders kreeg nadien toch spijt en biechtte het verhaal op aan haar. Zij is dan op haar beurt naar de betrokken man gegaan, en heeft alles verteld.

Onnodig te zeggen dat die man niet erg gelukkig was met het gebeurde...

Steve_M
31 januari 2011, 17:58
het kan inderdaad ook slecht aflopen, en op diezelfde werkvloer is dat ook es zo geëindigd.

Een jong meisje was er nog maar korte tijd aan de slag, en tijdens haar middagpauze hadden ze ook vanop haar computer een mail verstuurd naar een mannelijke collega van wie bekend was dat hij vrijgezel was. In de mail schreven ze (in haar naam dus) dat ze hem toch zo een mooie man vond, en dat ze graag es met hem wilde afspreken.

Het antwoord van de betrokken mannelijke collega was ongeveer dit: "ik vind het fijn dat je me graag mag, maar ik heb al iemand... het is een vriend. Ik heb dit hier aan nog niemand verteld, en reken erop dat je dit onder ons houdt"...

Het meisje vanop wiens computer was verstuurd bleef echter nogal lang weg, en de "grappenmakers" kregen het antwoord te zien. Iedereen wist meteen dat de betrokken collega een homo was (nen "choco" zoals sommigen hem nadien noemde). Ze veegden de mail snel uit zodat de jongedame het nooit zou weten.

Eén van de daders kreeg nadien toch spijt en biechtte het verhaal op aan haar. Zij is dan op haar beurt naar de betrokken man gegaan, en heeft alles verteld.

Onnodig te zeggen dat die man niet erg gelukkig was met het gebeurde...

Ouch.

CyberpunX
31 januari 2011, 17:59
Of een boor van 8 mm, maar wel 1.5 meter lang, "omdat we diep moeten boren"
Een zak acide voor het bier :lol:

Den Ardennees
31 januari 2011, 18:00
Ouch.

inderdaad ouch

manta
31 januari 2011, 18:02
De slimste van den hoop naar 't magazijn sturen voor een nieuwe emmer perslucht (Van 't rood vat , ni het blauwe want da's enkel voor 't verfmachien)...:?

Dronkoers
31 januari 2011, 18:11
Pruisisch Blauw aan de telefoonhoorn smeren, grafietpoeder of koffiepoeder in ene zijn werkschoenen steken...

BigF
31 januari 2011, 18:12
Al een geluk dat je haar geen foto van je fluit had doorgestuurd met de boodschap: "binnen een kwartier in het kopieerkot, hete slet".
:rofl:

Dronkoers
31 januari 2011, 18:12
De slimste van den hoop naar 't magazijn sturen voor een nieuwe emmer perslucht (Van 't rood vat , ni het blauwe want da's enkel voor 't verfmachien)...:?

Of een emmer elektriciteit :-)

Den Ardennees
31 januari 2011, 18:13
Al een geluk dat je haar geen foto van je fluit had doorgestuurd met de boodschap: "binnen een kwartier in het kopieerkot, hete slet".

in dat geval zou ik nadien gezegd hebben dat ook mijn mailbox door anderen was misbruikt8-)

Trixie
31 januari 2011, 18:13
Gijlie zijt hier allemaal stouteriken! Foei, hoe durven jullie.:-):-)

Dronkoers
31 januari 2011, 18:14
het kan inderdaad ook slecht aflopen, en op diezelfde werkvloer is dat ook es zo geëindigd.

Een jong meisje was er nog maar korte tijd aan de slag, en tijdens haar middagpauze hadden ze ook vanop haar computer een mail verstuurd naar een mannelijke collega van wie bekend was dat hij vrijgezel was. In de mail schreven ze (in haar naam dus) dat ze hem toch zo een mooie man vond, en dat ze graag es met hem wilde afspreken.

Het antwoord van de betrokken mannelijke collega was ongeveer dit: "ik vind het fijn dat je me graag mag, maar ik heb al iemand... het is een vriend. Ik heb dit hier aan nog niemand verteld, en reken erop dat je dit onder ons houdt"...

Het meisje vanop wiens computer was verstuurd bleef echter nogal lang weg, en de "grappenmakers" kregen het antwoord te zien. Iedereen wist meteen dat de betrokken collega een homo was (nen "choco" zoals sommigen hem nadien noemden). Ze veegden de mail snel uit zodat de jongedame het nooit zou weten.

Eén van de daders kreeg nadien toch spijt en biechtte het verhaal op aan haar. Zij is dan op haar beurt naar de betrokken man gegaan, en heeft alles verteld.

Onnodig te zeggen dat die man niet erg gelukkig was met het gebeurde...

Nu werken ze zeker met paswoorden? :-)

manta
31 januari 2011, 18:47
Of een emmer elektriciteit :-)

Wel zien dat het 220 is want op 110 werkt da ni :-D

pixelpower
31 januari 2011, 19:29
A'ight. I can top this.

Dit is een practical joke van onze ontgroeningsopdrachten bij de studentendoop. Hij gaat als volgt.

1) Men neme een cafeeke voor de oudjes, waar studenten niet welkom zijn. Ge geeft ne schacht een emmer zand, en de opdracht die leeg te kappen in't midden van dat café. Da's ni zo moeilijk. Die slaagt in zijn opdracht zonder problemen.

2) Als de flikken weg zijn (ja er zijn altijd flikken), doe je iemand anders dit overdoen. Verwittig hem wel dat het de 2e keer is, zodat hij kan gaan lopen.

3) Terug flikken-intermezzo. En daarna neemt ge de grootsten douchebag van de kliek, en ge doet alsof ge zonder toffe opdrachten zit. En dan zegt ge... "Ah wacht ik weet iets. Gij gaat dees emmers zand verkopen. Ge gaat van deur tot deur en ge vraagt moet er nog zand zijn? Begin maar bij DAT cafeeke daar."

(evil grin)

CyberpunX
31 januari 2011, 20:03
Dit is een practical joke van onze ontgroeningsopdrachten bij de studentendoop.
Doet me denken aan de scene aan het flikkenbureau in 'ad fundum'.

Steve_M
31 januari 2011, 20:07
Nu werken ze zeker met paswoorden? :-)

Geen probleem: de helft van de mensen heeft 'paswoord' als paswoord en de andere helft hun voornaam.

Flanelcondoom
31 januari 2011, 20:07
De hoeveelheid weggereageerd Sr in de labo's in drol en niet in mol meten.

From_Vlaanderen
31 januari 2011, 20:53
Naar de plaatsvervangend conciërge bellen en zeggen dat er een militaire helikopter die op weg was naar 'Olland voor een "top secret" missie te weinig naft had en dat 'm op de parking van het ziekenhuis moest landen.
Na 5 minuten terugbellen en zeggen dat de conciërge met een lanterl moet gaan zwaaien, want dat den helicopter het niet ziet, omdat het te donker is.

From_Vlaanderen
31 januari 2011, 21:01
Van Antwerpen naar Gent rijden iets oppikken en terug naar Antwerpen rijden. Onderwegen ergens stoppen een pintje of twintig gaan drinken en terug naar Antwerpen gaan.

Herr Flick
1 februari 2011, 08:40
Al een geluk dat je haar geen foto van je fluit had doorgestuurd met de boodschap: "binnen een kwartier in het kopieerkot, hete slet".

Dat had misschien een beter effect gehad, ... ;-)

Anna List
1 februari 2011, 08:49
Dat had misschien een beter effect gehad, ... ;-)

ge zou daarvan kunnen verschieten

Anna List
1 februari 2011, 09:04
Gijlie zijt hier allemaal stouteriken! Foei, hoe durven jullie.:-):-)

wat doe jij met de collega's Trixie ?

Herr Flick
1 februari 2011, 09:09
ge zou daarvan kunnen verschieten

t is daarmee dat ik het zeg, ... zo een stil water truttemieke, ... ;-)

Herr Flick
1 februari 2011, 09:11
wat doe jij met de collega's Trixie ?

http://www.youtube.com/watch?v=v39Xh4hk8Jw


Lindsey, lindsey, ... ;-)


Ge zult maar in zo een team terechtkomen, ... ik denk dat er dan collega`s in verdachte omstandigheden gaan verdwijnen,... :twisted:

Weezer
1 februari 2011, 16:14
Hilariteit op de parkeerplaats (http://www.youtube.com/watch?v=GSiABgDt1sk)? (vanaf ong. 2:10)

Xenophon
1 februari 2011, 16:54
Op de groendienst in Antwerpen kwam er wel al eens hilariteit voor op de "werkvloer."

Zo moest ik eens buiten rijden om wat groen te gaan onderhouden en ze hadden niet beter gevonden om me iemand mee te geven die aan epilepsie leed. Ik vroeg ze wat ik moest doen als die gast een van die aanvallen kreeg, ze waren er gerust in, er kon niets gebeuren maar moest het ondenkbare toch gebeuren, dan mocht ik hen opbellen.

Zodus, wij onderweg met de cammionet. Ik vroeg die gast zelf wat ik moest verwachten en doen als hij een aanval kreeg en ook hij stelde me gerust, "laat me gewoon maar doen," zo sprak hij achteloos, "dan gaat het over."
Goed, we komen terplaatse en ik zet hem aan het werk met een bosmaaier en zelf begin ik wat verder een aantal struiken terug te scheren. Dat ging goed voor een kwartier, dan hoorde ik hem roepen en tieren en even later zag ik hem staan springen, met de armen zwaaien, rondlopen, stampen met de benen, kortom, hij maakte enorm misbaar.

Ik sta daar vanop afstand naar te zien en ik denk, niets aan de hand, hij heeft zo'n aanval, laat hem maar doen. Hij bleef nog een tijdje springend rondlopen en dansen tot hij uiteindelijk op de straat ineen zakte. Ik ging een stapje dichterbij kijken, bleek dat hij met de bosmaaier door een wespennest was gegaan, hij had geen epilepsie aanval, hij stond van boven tot onder vol met wespensteken.

Ik neem de gsm en bel de ploegbaas op, ik vertel hem kom hem maar halen, negen van de tien moet hij trouwens naar het hospitaal.
Jamaar zei de ploegbaas, is dat wel nodig want ik heb het druk?
Ik zei hem dat als hij beslistte dat het niet nodig was het voor mij ook goed was. Ik zal hem dan wat opzij rollen tot hij in de goot ligt en dan smijt ik hem straks wel vanachter in de cammionet om terug binnen te rijden. En ik duwde de gsm af.

Hij stond er zeer snel, binnen twee minuten, dat was zo hilarisch.

Weezer
1 februari 2011, 17:25
Naar de plaatsvervangend conciërge bellen en zeggen dat er een militaire helikopter die op weg was naar 'Olland voor een "top secret" missie te weinig naft had en dat 'm op de parking van het ziekenhuis moest landen.
Na 5 minuten terugbellen en zeggen dat de conciërge met een lanterl moet gaan zwaaien, want dat den helicopter het niet ziet, omdat het te donker is.

Speakin' of 'Olland... Zo hebben we een nieuwe collega die Geys met haar achternaam heette naar Nederland laten bellen (ik werkte in Antwerpen) onder het mom van: 'er heeft iemand gebeld voor stamboomonderzoek, een zekere H.B. Geys, dit is het nummer.' Haar horen stamelen: 'wablief, de Efteling?' :lol:

Vlaamse Leeuwin
1 februari 2011, 18:53
Iemands fiets verstoppen in de afvalcontainer. OOit verkeerd afgelopen omdat men de container een dag vroeger kwam leeg maken. :?
Na dat voorval hadden we ons lesje geleerd en sindsdien verstoppen we fietsen door ze op het plat dak van de refter te gooien.

Autoklinken insmeren met Nutella of perensiroop is ook altijd leuk.
Net zoals de auto helemaal inwikkelen met toiletpapier. Maar het mag dan uiteraard niet gaan regenen, anders plakt dat toiletpapier catastrofaal in de lak van de wagen :|

Space-cake serveren aan een ietwat oudere collega met een zwak maag-en darmstelsel is af te raden wegen het hoge "dat komt niet goed" risico :oops:

Steve_M
1 februari 2011, 18:58
Iemands fiets verstoppen in de afvalcontainer. OOit verkeerd afgelopen omdat men de container een dag vroeger kwam leeg maken. :?
Na dat voorval hadden we ons lesje geleerd en sindsdien verstoppen we fietsen door ze op het plat dak van de refter te gooien.

Autoklinken insmeren met Nutella of perensiroop is ook altijd leuk.
Net zoals de auto helemaal inwikkelen met toiletpapier. Maar het mag dan uiteraard niet gaan regenen, anders plakt dat toiletpapier catastrofaal in de lak van de wagen :|

Space-cake serveren aan een ietwat oudere collega met een zwak maag-en darmstelsel is af te raden wegen het hoge "dat komt niet goed" risico :oops:

Collega's drogeren is altijd grappig. Als je dan echt wil lachen kan je altijd tegen je werkgever zeggen dat je denkt dat je collega aan de drugs zit en voorstellen hem een drugtest te laten ondergaan. Hi-la-risch.

Anna List
1 februari 2011, 18:59
Iemands fiets verstoppen in de afvalcontainer. OOit verkeerd afgelopen omdat men de container een dag vroeger kwam leeg maken. :?
Na dat voorval hadden we ons lesje geleerd en sindsdien verstoppen we fietsen door ze op het plat dak van de refter te gooien.

Autoklinken insmeren met Nutella of perensiroop is ook altijd leuk.
Net zoals de auto helemaal inwikkelen met toiletpapier. Maar het mag dan uiteraard niet gaan regenen, anders plakt dat toiletpapier catastrofaal in de lak van de wagen :|

Space-cake serveren aan een ietwat oudere collega met een zwak maag-en darmstelsel is af te raden wegen het hoge "dat komt niet goed" risico :oops:

verse kanabis door een slaatje in de zomer, da's ook lekker :-)

Steve_M
1 februari 2011, 19:00
verse kanabis door een slaatje in de zomer, da's ook lekker :-)

Of LSD.

Vlaamse Leeuwin
1 februari 2011, 19:03
verse kanabis door een slaatje in de zomer, da's ook lekker :-)

Of met kerstmis in de kalkoenvulling verwerken.....nooit geen saaie familiefeestjes meer ;-)

Trixie
1 februari 2011, 19:06
wat doe jij met de collega's Trixie ?

Ik werk meestal alleen, heb niet veel contact met collega's. Ja, af en toe zien we elkaar eens.

Xenophon
1 februari 2011, 19:08
Collega's drogeren is altijd grappig. Als je dan echt wil lachen kan je altijd tegen je werkgever zeggen dat je denkt dat je collega aan de drugs zit en voorstellen hem een drugtest te laten ondergaan. Hi-la-risch.

Wij gingen indertijd eens vissen op zee. Iemand van ons die had niet beter gevonden van vodka bij de kapitein zijn koffie te doen. Tegen dat we terug de haven binnenvoeren was die mens striepelzat en die wist dat niet.

Die ging los in de kademuur met zijn schip, ernstig beschadigd, we hebben dat dan maar niet gezegd van die vodka...

Vlaamse Leeuwin
1 februari 2011, 19:10
waar werk jij?

Het "ergste" dat ik ooit meemaakte was achter een tube "vacuum " te zijn gestuurd :lol:

Voor een winkelketen.

Heb ook ooit in een fabriek gewerkt met uitsluitend mannelijke collega's.
het ergste daar was dat ik ooit een koffie kreeg aangeboden met het koffiemelkje in een condoom gegoten, en zo drijvend in mijn koffie.
Een paar dagen later wa shet vrijdag en toen gingen we met z'n allen iets drinken in een plaatselijk café. Daar trakteerde ik hem een frisse pint met een Tampax die eerst geweekt was in rozenbottelthee. Ze hebben nooit geen grapjes meer uitgehaald met mij en zagen mij als hun gelijke . ;-)

Anna List
1 februari 2011, 19:11
Voor een winkelketen.

Heb ook ooit in een fabriek gewerkt met uitsluitend mannelijke collega's.
het ergste daar was dat ik ooit een koffie kreeg aangeboden met het koffiemelkje in een condoom gegoten, en zo drijvend in mijn koffie.
Een paar dagen later wa shet vrijdag en toen gingen we met z'n allen iets drinken in een plaatselijk café. Daar trakteerde ik hem een frisse pint met een Tampax die eerst geweekt was in rozenbottelthee. Ze hebben nooit geen grapjes meer uitgehaald met mij en zagen mij als hun gelijke . ;-)

nice one :-)

poekieJ
1 februari 2011, 19:12
Speakin' of 'Olland... Zo hebben we een nieuwe collega die Geys met haar achternaam heette naar Nederland laten bellen (ik werkte in Antwerpen) onder het mom van: 'er heeft iemand gebeld voor stamboomonderzoek, een zekere H.B. Geys, dit is het nummer.' Haar horen stamelen: 'wablief, de Efteling?' :lol:

Die moest ik 3 keer lezen voor ik hem doorhad.


Ik vind verschillende van die "grappen" die hier worden voorgesteld er toch wel over gaan hoor.

Anna List
1 februari 2011, 19:12
? 8O ?

wat versta de er ni aan, Poes ?

Trixie
1 februari 2011, 19:13
Wij gingen indertijd eens vissen op zee. Iemand van ons die had niet beter gevonden van vodka bij de kapitein zijn koffie te doen. Tegen dat we terug de haven binnenvoeren was die mens striepelzat en die wist dat niet.

Die ging los in de kademuur met zijn schip, ernstig beschadigd, we hebben dat dan maar niet gezegd van die vodka...

Maar da proeft ge toch zeker, dieje Vodka?

Xenophon
1 februari 2011, 19:16
Maar da proeft ge toch zeker, dieje Vodka?

Wat is dat allemaal met die kwisvragen, ik vertel gewoon hoe het voorgevallen is.

Trixie
1 februari 2011, 19:16
Weet jij niet wanneer je zat bent?

Anna is mss ALTIJD zat??:-):-):lol:

Steve_M
1 februari 2011, 19:26
Wat is dat allemaal met die kwisvragen, ik vertel gewoon hoe het voorgevallen is.

Welk merk wodka?

Trixie
1 februari 2011, 19:29
Welke boot? (merk, type):-)

Trixie
1 februari 2011, 19:30
in uw fantasie zeker...

Gij ziet er ook geen gemakkelijke uit.:roll:

Anna List
1 februari 2011, 19:31
Anna is mss ALTIJD zat??:-):-):lol:

Anna drinkt niet.


maar zegt nu ni dat ge nog nooit iemand hebt zien zatvoeieren zonder dat m t door had ...

Trixie
1 februari 2011, 19:36
Anna drinkt niet.


maar zegt nu ni dat ge nog nooit iemand hebt zien zatvoeieren zonder dat m t door had ...

Ook geen Breezerke?:-)

Steve_M
1 februari 2011, 19:43
Wat is dat allemaal met die kwisvragen, ik vertel gewoon hoe het voorgevallen is.

Veel gevangen?

Flanelcondoom
1 februari 2011, 19:44
Veel gevangen?

1 keer gevangene, als ik zijn hints correct interpreteer.

Trixie
1 februari 2011, 19:44
Poesje met scherpe klauwen

Pfffff, dan klauwen terug hé.:roll:

Anna List
1 februari 2011, 19:44
Ook geen Breezerke?:-)

nope

maar gij moogt mij een Tonicske trakteren ze ! :-P

Trixie
1 februari 2011, 19:47
nope

maar gij moogt mij een Tonicske trakteren ze ! :-P

Da's straf! Vroeger trakteerden de mannen aan de vrouw...tssss.:-)

Anna List
1 februari 2011, 19:48
Da's straf! Vroeger trakteerden de mannen aan de vrouw...tssss.:-)

ge moet met uwen tijd meegaan :-)

dacht dat ge met dat breezerke naar nen anderen draad refereerde eigenlijk :oops:

Jazeker
1 februari 2011, 19:50
Pallet en ductape?

EN een strafblad erbij na de veroordeling.

Trixie
1 februari 2011, 19:52
ge moet met uwen tijd meegaan :-)

dacht dat ge met dat breezerke naar nen anderen draad refereerde eigenlijk :oops:

Ja, zag dat in dien anderen draad maar heb maar stukje van gelezen. Mss ben ik niet mee, maar dacht da gij graag Breezerkes drinkt.:-)

vlijmscherp
1 februari 2011, 19:52
Da's straf! Vroeger trakteerden de mannen aan de vrouw...tssss.:-)

tssss, dan zijn ze opeens niet meer geëmancipeerd zulle! ;-)

Anna List
1 februari 2011, 19:53
Ja, zag dat in dien anderen draad maar heb maar stukje van gelezen. Mss ben ik niet mee, maar dacht da gij graag Breezerkes drinkt.:-)

het was me niet echt om de breezerkes te doen :oops: al heb ik dat nog nooit gedronken ...

Trixie
1 februari 2011, 19:57
het was me niet echt om de breezerkes te doen :oops: al heb ik dat nog nooit gedronken ...

Bij nazicht was't idd ni om de Breezerkes:-)

Trixie
1 februari 2011, 19:59
tssss, dan zijn ze opeens niet meer geëmancipeerd zulle! ;-)

Tja, ge moet als vrouw profiteren van 't ander geslacht zoveel als ge kunt:-)

Anna List
1 februari 2011, 20:01
Bij nazicht was't idd ni om de Breezerkes:-)

lol! :-)

Anna List
1 februari 2011, 20:01
Tja, ge moet als vrouw profiteren van 't ander geslacht zoveel als ge kunt:-)

als man trouwens ook, we leven maar éne keer :-D

Jazeker
1 februari 2011, 20:08
Hoe breng je wat amusement op de werkvloer?

Ik opperde al ergens het sneetje in het cola-blikje (zie de vieze vingers en blikjes draad of vraag aan iemand anders de uitleg), Steve_M reageerde met glassplinters in iemands blikje.

U merkt; hilariteit alom.

Nog een leuke voor de sportclub. Draai in een onbewaakt moment een douchekop los en stop er een bouillonblokje in. In stukjes desnoods. Gegarandeerd dat er tijdens het douchen ene oppert dat het er precies naar soep ruikt.

Go!

Kleine geintjes...

1. Had alle icoontjes van de desktop van een collega verwijderd (nu ja, niet verwijderd... dat zou sabotage zijn... gewoon in een andere folder gestoken) zijn taskbar geminimaliseerd en dan een achtergrond lijkend op een BSOD erop gezet. Voor de niet-windows gebruikers: The Blue Screen of Death.

http://www.pcstats.com/articleimages/200409/BSOD_2.gif

Ik heb niemand zo vaak een compleet gezond werkende machine zien heropstarten. Ik was het engeltje dat het wel even voor hem ging oplossen. Beetje de files terugzetten en de normale achtergrond. Nu ja... had me uitgedaagd.

2. Ben ik aan het werk en een collaga gaat me spammen. Ik antwoord steeds dat ik meteen zal komen maar eerst iets met een kritisch systeem moet afwerken. Op elke mail antwoordde die meteen. Ik heb toen een scriptje gemaakt dat 10.000 mails verzond naar die collega. Ach... hij kon er wel om lachen. ;-)

Trixie
1 februari 2011, 20:14
Bij mijn jongste op't werk had zij (is steeds als 1ste aanwezig) aan het eilandje waar ze zit, alle muizen uitgetrokken en elke muis op een andere pc aangesloten. Daarna muizen netjes terug gelegd hoe ze aanvankelijk lagen. Eenieders muis was dus aangesloten op pc van buurman/vrouw. 't Schijnt dat er daar in dat kantoor minutenlang gevloekt werd...:-):-)

Den Ardennees
1 februari 2011, 20:21
EN een strafblad erbij na de veroordeling.

wie geeft daar nu om als hij 250 000 euro krijgt?:-P

Trixie
1 februari 2011, 20:23
wie geeft daar nu om als hij 250 000 euro krijgt?:-P

Ja, vond dat wel schandalig die uitspraak.

Dronkoers
1 februari 2011, 22:50
Iemands fiets verstoppen in de afvalcontainer. OOit verkeerd afgelopen omdat men de container een dag vroeger kwam leeg maken. :?
Na dat voorval hadden we ons lesje geleerd en sindsdien verstoppen we fietsen door ze op het plat dak van de refter te gooien.

Autoklinken insmeren met Nutella of perensiroop is ook altijd leuk.
Net zoals de auto helemaal inwikkelen met toiletpapier. Maar het mag dan uiteraard niet gaan regenen, anders plakt dat toiletpapier catastrofaal in de lak van de wagen :|

Space-cake serveren aan een ietwat oudere collega met een zwak maag-en darmstelsel is af te raden wegen het hoge "dat komt niet goed" risico :oops:

Wij hebben zo eens een fiets van een collega meegenomen met onze kraan, en dan de kader door een lantaarnpaal gestoken, en zo terug tegen de grond gezet.
Onder het mom van antidiefstalpreventie ;-)

Trixie
1 februari 2011, 22:53
Wij hebben zo eens een fiets van een collega meegenomen met onze kraan, en dan de kader door een lantaarnpaal gestoken, en zo terug tegen de grond gezet.
Onder het mom van antidiefstalpreventie ;-):lol::lol:

BigF
2 februari 2011, 07:45
Voor op de fabrieksvloer;

lijm met dubbelzijdige tape een rij lege plastieke drankflessen met dichtgedraaide dop tussen 2 lappen karton.
Leg die 'sandwich' op de grond en rij er met heftruck over.

De flessen kunnen niet weg doordat ze tussen het karton gekleefd zitten en de doppen vliegen er met een zwaar jachtgeweerschot af. De een na de ander. Zoals 'tatatatatata' maar dan harder.

Gegarandeerd; degene die 2 meter verder staat te werken schijt in zijn broek.

BigF
2 februari 2011, 07:50
Voor de gortigaards (nb. ooit ergens gewerkt waar dat ooit wel gedaan werd, heb daar niet lang gewerkt nee);

Rol op het werk de rol wc papier een kleine meter af (niet scheuren!), kuis uw gat af met een gedeelte papier van na die meter en rol nadien alles netjes terug op.
Lachen, gieren en brullen tegen de tijd dat die eerste propere meter op is!!

BigF
2 februari 2011, 07:53
Voor mensen die met grote lijmbakken werken;

grote delen halfhardgeworden lijm (een restje in een container ofzo) zijn qua consistentie vaak te vergelijken met boter. Snij bij een verjaardag een taartachtige punt van zo'n 3 cm hoog uit zo'n lijmmassa, leg op een papiertje uit de bakkersdoos, garneer met een aardbei of chocolaatje en wacht op de eerste die wel zin heeft in dat stuk kwarktaart...

Anna List
2 februari 2011, 08:06
...
2. Ben ik aan het werk en een collaga gaat me spammen. Ik antwoord steeds dat ik meteen zal komen maar eerst iets met een kritisch systeem moet afwerken. Op elke mail antwoordde die meteen. Ik heb toen een scriptje gemaakt dat 10.000 mails verzond naar die collega. Ach... hij kon er wel om lachen. ;-)

daar had je wel tijd voor ? :-o

Herr Flick
2 februari 2011, 08:18
Kleine geintjes...

1. Had alle icoontjes van de desktop van een collega verwijderd (nu ja, niet verwijderd... dat zou sabotage zijn... gewoon in een andere folder gestoken) zijn taskbar geminimaliseerd en dan een achtergrond lijkend op een BSOD erop gezet. Voor de niet-windows gebruikers: The Blue Screen of Death.

http://www.pcstats.com/articleimages/200409/BSOD_2.gif

Ik heb niemand zo vaak een compleet gezond werkende machine zien heropstarten. Ik was het engeltje dat het wel even voor hem ging oplossen. Beetje de files terugzetten en de normale achtergrond. Nu ja... had me uitgedaagd.

2. Ben ik aan het werk en een collaga gaat me spammen. Ik antwoord steeds dat ik meteen zal komen maar eerst iets met een kritisch systeem moet afwerken. Op elke mail antwoordde die meteen. Ik heb toen een scriptje gemaakt dat 10.000 mails verzond naar die collega. Ach... hij kon er wel om lachen. ;-)

Toen het allemaal not met de AUTOEXEC.BAT te doen was, hadden we zo ne porno show daarin gestoken, ... telkens die gast zijne pc opstarte was het van dat, ... 8-)

Wat ook leuk is, is het scherm van ene computer aan dat van nen andere hangen,...

Erwinvds
2 februari 2011, 10:41
Wij hebben zo eens een fiets van een collega meegenomen met onze kraan, en dan de kader door een lantaarnpaal gestoken, en zo terug tegen de grond gezet.
Onder het mom van antidiefstalpreventie ;-)

Ok, ok, 'k weet dat nen moeilijke ben maar hoe krijg je in vredesnaam die kader door de lantaarnpaal?

Txiki
2 februari 2011, 11:18
Eén voor één flauwe grappen... die ge bij Txiki niet moet uithalen, want dan is het kot te klein. Neen, ik heb geen gevoel voor dat soort humor.

Anna List
2 februari 2011, 11:20
Eén voor één flauwe grappen... die ge bij Txiki niet moet uithalen, want dan is het kot te klein. Neen, ik heb geen gevoel voor dat soort humor.

ah jij bent er zo ééntje : :-)

flauwe plezante : ge zijt zo stil ? wel hebde daar niks op te zeggen mss ?

Txiki : wacht efkes, ik tel tot tien want anders slaag ik op a bakkes :-P

Txiki
2 februari 2011, 11:22
ah jij bent er zo ééntje : :-)

flauwe plezante : ge zijt zo stil ? wel hebde daar niks op te zeggen mss ?

Txiki : wacht efkes, ik tel tot tien want anders slaag ik op a bakkes :-P

:lol: zo simpel zou het niet verlopen. Ik heb wel een fijnere repliek ;-)

Dronkoers
2 februari 2011, 11:23
Ok, ok, 'k weet dat nen moeilijke ben maar hoe krijg je in vredesnaam die kader door de lantaarnpaal?

Op een +/- 10 meter hoogte past die mooi door die lamp ze

Anna List
2 februari 2011, 11:23
:lol: zo simpel zou het niet verlopen. Ik heb wel een fijnere repliek ;-)

ja dat ken ik :

8-) voil�*, dat heb ik hen eens fijn teruggelapt ... twee seconden later, shit, dat gaan die uilen natuurlijk gewoon ni gesnapt hebben :(


ook al dikwijls meegemaakt :s

Dronkoers
2 februari 2011, 11:24
Eén voor één flauwe grappen... die ge bij Txiki niet moet uithalen, want dan is het kot te klein. Neen, ik heb geen gevoel voor dat soort humor.

Ik zit ook nog steeds te wachten op die mens die Orval in mijn aspergesoep kiepert :-(

Herr Flick
2 februari 2011, 11:28
ah jij bent er zo ééntje : :-)

flauwe plezante : ge zijt zo stil ? wel hebde daar niks op te zeggen mss ?

Txiki : wacht efkes, ik tel tot tien want anders slaag ik op a bakkes :-P



Ik kan den Txiki volgen met veel van dat soort zeik zou ik ook niet kunnen lachen, ...

Nochtans lachen mijne collega en ik heel wat af, maar er zijn grenzen,...

Als ge de grens overschrijd moet ge trouwens bereid zijn alles te slikken, Geen genade :twisted:

Herr Flick
2 februari 2011, 11:28
Ik zit ook nog steeds te wachten op die mens die Orval in mijn aspergesoep kiepert :-(

t is wel de bedoeling dat ze u pesten he Dronkoers, dat ze dus aspergesoep in uw Orval kieperen, ...

Dronkoers
2 februari 2011, 11:29
t is wel de bedoeling dat ze u pesten he Dronkoers, dat ze dus aspergesoep in uw Orval kieperen, ...

Da durven ze nie, en ze weten wel waarom :twisted:

Txiki
2 februari 2011, 11:30
ja dat ken ik :

8-) voil�*, dat heb ik hen eens fijn teruggelapt ... twee seconden later, shit, dat gaan die uilen natuurlijk gewoon ni gesnapt hebben :(


ook al dikwijls meegemaakt :s

inderdaad :lol:

Herr Flick
2 februari 2011, 11:34
ja dat ken ik :

8-) voil�*, dat heb ik hen eens fijn teruggelapt ... twee seconden later, shit, dat gaan die uilen natuurlijk gewoon ni gesnapt hebben :(


ook al dikwijls meegemaakt :s

Ja meestal zijn dat dan ook geen bijster intelligente types, ... zo het soort dat ge kunt staan uitlachen terwijl ze er zelf bijstaan, ook altijd wel grappig, ...

Txiki
2 februari 2011, 11:34
Ik kan den Txiki volgen met veel van dat soort zeik zou ik ook niet kunnen lachen, ...

Nochtans lachen mijne collega en ik heel wat af, maar er zijn grenzen,...

Als ge de grens overschrijd moet ge trouwens bereid zijn alles te slikken, Geen genade :twisted:

Oh, maar lachen en zeveren doen we heel de tijd door. En dat mag gerust scherp gaan. Maar er mag wel enig niveau inzitten, natuurlijk.

Laatst was een collega zeer scherp aan het afgeven op een andere collega. Naar mijn mening ging dat te ver. Dus vroeg ik die eerste collega: "waar ligt Doornik?"
Die zat me met grote koeienogen aan te kijken, zo van "wa vraagt dieje nu". Ik wachtte stil op het antwoord, maar dat kwam niet en dus vroeg ik opnieuw: "waar ligt Doornik?".
Ze werd kwaad, want had door dat ik verwees naar een uitspraak van haar eerder de week. Ze had aan een klant aan de telefoon gezegd dat Doornik toch een faciliteitengemeente is... En dát had ik gehoord. Omdat ze zo scherp bezig was heel de tijd tegen een andere collega, heb ik haar daar even aan herinnerd. Iedereen lachen, behalve zij natuurlijk. Koekje van eigen deeg, noem ik dat.

Anna List
2 februari 2011, 11:35
Ja meestal zijn dat dan ook geen bijster intelligente types, ... zo het soort dat ge kunt staan uitlachen terwijl ze er zelf bijstaan, ook altijd wel grappig, ...

jamaar soms wilt ge echt wel dat ze t snappen dat ge ze aant uitlachen zijt ze ;-)

Anna List
2 februari 2011, 11:35
Oh, maar lachen en zeveren doen we heel de tijd door. En dat mag gerust scherp gaan. Maar er mag wel enig niveau inzitten, natuurlijk.

Laatst was een collega zeer scherp aan het afgeven op een andere collega. Naar mijn mening ging dat te ver. Dus vroeg ik die eerste collega: "waar ligt Doornik?"
Die zat me met grote koeienogen aan te kijken, zo van "wa vraagt dieje nu". Ik wachtte stil op het antwoord, maar dat kwam niet en dus vroeg ik opnieuw: "waar ligt Doornik?".
Ze werd kwaad, want had door dat ik verwees naar een uitspraak van haar eerder de week. Ze had aan een klant aan de telefoon gezegd dat Doornik toch een faciliteitengemeente is... En dát had ik gehoord. Omdat ze zo scherp bezig was heel de tijd tegen een andere collega, heb ik haar daar even aan herinnerd. Iedereen lachen, behalve zij natuurlijk. Koekje van eigen deeg, noem ik dat.

waar l�*gt Doornik mss ?

Txiki
2 februari 2011, 11:37
waar l�*gt Doornik mss ?

In het Vlaams Gewest toch? :lol:

Ke Nan
2 februari 2011, 11:46
In een zakske blazen. Heel luid Allah Akbar schreeuwen. Op het zakske kloppen. Knal. En dan gniffelen hoe de Islamofoben naar de grond duiken.

Dronkoers
2 februari 2011, 11:50
In een zakske blazen. Heel luid Allah Akbar schreeuwen. Op het zakske kloppen. Knal. En dan gniffelen hoe de Islamofoben naar de grond duiken.

"Allah Akbar!" door de telecom van den trein roepen als ge tegen 160 km/h aan't rijden zijt, lijkt me ook wel eens leuk :-)

Herr Flick
2 februari 2011, 11:54
"Allah Akbar!" door de telecom van den trein roepen als ge tegen 160 km/h aan't rijden zijt, lijkt me ook wel eens leuk :-)

Ik denk dat ge dan een paar weken op rust gaat gezet worden,...

guido 007
2 februari 2011, 11:58
Grappen op het werk mogen / moeten / zijn goed.
Maar ..... het moet bij grapjes blijven, veel mensen weten niet van ophouden eens ze bezig zijn.

Bij grappen hanteer ik één gouden regel: Van iemand zijn eten blijf je af.

giserke
2 februari 2011, 12:01
In een zakske blazen. Heel luid Allah Akbar schreeuwen. Op het zakske kloppen. Knal. En dan gniffelen hoe de Islamofoben naar de grond duiken.

Dat roepen en nen goeie ouderwetse pitaar smijten heeft meer effect.

guido 007
2 februari 2011, 12:03
misbruik van de mailbox terwijl de collega ff weg is

in mijn geval kreeg ik van een mooie vrouwelijke collega een mail dat ze me echt wel een toffe vond en dankte me voor de hulp op het werk. Ik vermoedde niets, maar wist dat ze een relatie had, dus antwoordde ik min of meer neutraal dat ik haar ook wel een "toffe collega" vond. Vijf minuten later kreeg ik een kurkdroge mail terug van haar: "de mail kwam niet van mij, maar werd door de collega's verstuurd terwijl ik even weg was"

Een collega van mij kreeg via mail een boodschappenlijstje doorgestuurd.
Hij had dit netjes uitgeprint naast zijn PC gelegd.
Toen hij even weg moest voor een boodschap, hebben wij dit lijstje mooi overgetikt, met de nodige aanpassingen.
Toen hij daarna thuis aankwam had hij natuurlijk van alles bij wat vrouwlief niet gevraagd had.

guido 007
2 februari 2011, 12:08
Wij hebben hier van die fijne witte zand om te zandstralen, zo'n zakje weegt ongeveer 25 kg.
Wij vroegen aan een collega of ie de zak 30 maal boven zijn hoofd kon uitsteken, (het was toen redelijk warm).
De collega gaat natuurlijk in op de uitdaging, en al vlug stond het zweet op zijn aangezicht.

Toen hij de zak voor de vijfentwintigste keer boven zijn hoofd stak, nam iemand een stanlymes en sneed de zak stuk.
Echt een mooi zicht was dat.

guido 007
2 februari 2011, 12:12
Geen probleem: de helft van de mensen heeft 'paswoord' als paswoord en de andere helft hun voornaam.

Bij ons werkt dit niet.
Minimum 6 karakters waarvan er minstens 2 een cijfer moeten zijn.
Daarbij moeten wij na 3 maanden ons paswoord wijzigen.
Bij te gemakkelijke paswoorden krijgen we een waarschuwing.

guido 007
2 februari 2011, 12:17
Welke boot? (merk, type):-)

Naam was ALPA

guido 007
2 februari 2011, 12:23
Ok, ok, 'k weet dat nen moeilijke ben maar hoe krijg je in vredesnaam die kader door de lantaarnpaal?

Langs boven is dat geen probleem.
Langs onder daarentegen ...

Trixie
2 februari 2011, 13:02
"Allah Akbar!" door de telecom van den trein roepen als ge tegen 160 km/h aan't rijden zijt, lijkt me ook wel eens leuk :-)

Zijt gij treinconducteur Jean-Oierre??

Herr Flick
2 februari 2011, 13:04
Grappen op het werk mogen / moeten / zijn goed.
Maar ..... het moet bij grapjes blijven, veel mensen weten niet van ophouden eens ze bezig zijn.

Bij grappen hanteer ik één gouden regel: Van iemand zijn eten blijf je af.

tussen mij en mijn eten komen , kan inderdaad, vreselijke gevolgen hebben. :twisted:

Dronkoers
2 februari 2011, 13:09
Zijt gij treinconducteur Jean-Oierre??

Neeje :-)
Jammer voor sommigen, want ik zou dan nooit kaartjes controleren ;-)

Herr Flick
2 februari 2011, 13:16
Neeje :-)
Jammer voor sommigen, want ik zou dan nooit kaartjes controleren ;-)

continue met nen Orval in de stuurpost van de eindwagon, ... ;-)

Trixie
2 februari 2011, 13:17
Neeje :-)
Jammer voor sommigen, want ik zou dan nooit kaartjes controleren ;-)

Aah ge zijt dus controleur.:-)

Dronkoers
2 februari 2011, 13:20
continue met nen Orval in de stuurpost van de eindwagon, ... ;-)
:cheer:
Me direct inschrijven voor conducteur se :cheer:
Aah ge zijt dus controleur.:-)
:lol:

Ja, ik kijk of onze frigo goed gevuld is ;-)

Anna List
2 februari 2011, 13:22
Een collega van mij kreeg via mail een boodschappenlijstje doorgestuurd.
Hij had dit netjes uitgeprint naast zijn PC gelegd.
Toen hij even weg moest voor een boodschap, hebben wij dit lijstje mooi overgetikt, met de nodige aanpassingen.
Toen hij daarna thuis aankwam had hij natuurlijk van alles bij wat vrouwlief niet gevraagd had.

vind ik een goeike eigenlijk :-)

Anna List
2 februari 2011, 13:23
Bij ons werkt dit niet.
Minimum 6 karakters waarvan er minstens 2 een cijfer moeten zijn.
Daarbij moeten wij na 3 maanden ons paswoord wijzigen.
Bij te gemakkelijke paswoorden krijgen we een waarschuwing.

ah Paswoord1 ,Paswoord2 ,Paswoord3 bedoel je :-)

Dronkoers
2 februari 2011, 13:27
ah Paswoord1 ,Paswoord2 ,Paswoord3 bedoel je :-)

Of p4sw00rd ;-)

Txiki
2 februari 2011, 13:29
:cheer: hilariteit onder collega's: België is gered! :cheer:

Dronkoers
2 februari 2011, 13:30
:cheer: hilariteit onder collega's: België is gered! :cheer:

:cheer: Collega's onder den trein zwieren :cheer:

Txiki
2 februari 2011, 13:32
:cheer: Collega's onder den trein zwieren :cheer:

:cheer: sabotage :cheer:
:cheer: rebellie :cheer:
:cheer: ongehoorzaamheid :cheer:
:cheer: agitatie :cheer:

guido 007
2 februari 2011, 13:33
ah Paswoord1 ,Paswoord2 ,Paswoord3 bedoel je :-)

Het moet iets moeilijker zijn.
Er zit een save checker op het paswoord, dit geeft aan hoe veilig je paswoord is.

kat123 is bv zeer onveilig.

Dronkoers
2 februari 2011, 13:36
:cheer: sabotage :cheer:
:cheer: rebellie :cheer:
:cheer: ongehoorzaamheid :cheer:
:cheer: agitatie :cheer:

:cheer: Dood aan alle flikken :cheer:
:cheer: Boycot InBev :cheer:

giserke
2 februari 2011, 13:51
:cheer: Dood aan alle flikken :cheer:
:cheer: Boycot InBev :cheer:

Wij gaan nog overeen komen :cheer:

Maar ik zou ze niet dood doen. Wel levenslang opsluiten en enkel heineken geven.

giserke
2 februari 2011, 13:53
:cheer: sabotage :cheer:
:cheer: rebellie :cheer:
:cheer: ongehoorzaamheid :cheer:
:cheer: agitatie :cheer:

:cheer:

:cheer: Mad Max :cheer:

Dronkoers
2 februari 2011, 13:54
Wij gaan nog overeen komen :cheer:

Maar ik zou ze niet dood doen. Wel levenslang opsluiten en enkel heineken geven.

Niks van. Martelen en laten doodbloeden :cheer:
Hun eigen ledematen laten opvreten :cheer:

giserke
2 februari 2011, 13:55
Niks van. Martelen en laten doodbloeden :cheer:
Hun eigen ledematen laten opvreten :cheer:

Die zijn zodanig vet, dat ze nog lang gaan in leven blijven van hun ledematen

Dronkoers
2 februari 2011, 13:57
Die zijn zodanig vet, dat ze nog lang gaan in leven blijven van hun ledematen

Mja, die leven nie op bloed eh :-)

giserke
2 februari 2011, 13:59
Mja, die leven nie op bloed eh :-)

In deze alcohol zit geen enkel druppel bloed. Krijgen ze te horen bij een bloedproef.
Maar ik heb dat nog gehoord. Ik weet niet meer precies waar....

Dronkoers
2 februari 2011, 14:00
In deze alcohol zit geen enkel druppel bloed. Krijgen ze te horen bij een bloedproef.
Maar ik heb dat nog gehoord. Ik weet niet meer precies waar....

:-D

Herr Flick
2 februari 2011, 14:23
ah Paswoord1 ,Paswoord2 ,Paswoord3 bedoel je :-)

Beter zijn van die dweeps die hun paswoord op ne postit schrijven en dat dan aan hun scherm hangen, ...

Bij een telco waar ik ooit gewerkt heb, (ik passeerde daar af en toe... ) ging het er wel iets anders aan toe, ... daar kwam s`nachts de security langs de bureau`s om te zien of daar niks confidentieel op lag, ...