PDA

View Full Version : Mijn droomwereld stort helemaal in!


Derk de Tweede
3 februari 2011, 11:08
Britney Spears heeft iemand anders 8O haar danspasjes laten uitvoeren in de clip bij haar nieuwe nummer Hold It Against Me.

Ik ben diep geraakt door dit vreselijke nieuws. :-(

http://www.nu.nl/achterklap/2437770/britney-spears-gebruikt-stand-in-danseres.html

Herr Flick
3 februari 2011, 11:18
Mijn droomwereld ziet er toch anders uit, ... Britney Spears, komt daar oa niet in voor... ;-)

Zwartengeel
3 februari 2011, 11:23
Dit geeft aan het begrip 'playbacken' een nieuwe dimensie...

fox
3 februari 2011, 11:32
Mijn droomwereld ziet er toch anders uit, ... Britney Spears, komt daar oa niet in voor... ;-)

Nochtans stond ze een kleine tien jaar geleden op mijn lijstje van 5. U weet wel, het lijstje van 5 celebreties waar je mee mag vogelen moest je de kans hebben zonder dat uw vriendin u kan betichten van overspel.

Herr Flick
3 februari 2011, 11:56
Nochtans stond ze een kleine tien jaar geleden op mijn lijstje van 5. U weet wel, het lijstje van 5 celebreties waar je mee mag vogelen moest je de kans hebben zonder dat uw vriendin u kan betichten van overspel.

Hmmm, randgeval dan toch, ... als ge 5 celebreties moogt kiezen, ... hmmm

k zou eens goed moeten nadenken, ... maar of Spears in dat lijstje zou voorkomen, ... P Hilton in elk geval al niet, laat ons daar maar duidelijk in zijn. ;-)

fox
3 februari 2011, 11:59
Hmmm, randgeval dan toch, ... als ge 5 celebreties moogt kiezen, ... hmmm

k zou eens goed moeten nadenken, ... maar of Spears in dat lijstje zou voorkomen, ... P Hilton in elk geval al niet, laat ons daar maar duidelijk in zijn. ;-)


Mijn nummer 1 op dit moment is Jessica Alba. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je vrouw nu en dan eens een update geeft van de lijst, kwestie van misverstanden te voorkomen als het zover is natuurlijk. Paris Hilton is bij mij toch wel een twijfelgeval hoor. Ik kan me niet inbeelden dat ik er nee tegen zeg. Komaan, het is een geit eersteklas, er zijn waarschijnlijk ook wel 5 lekkerder dieren te vinden, maar toch, het blijft wel Paris Hilton hé. Als ik ze ergens mee moet vergelijken dan is het met een film zoals Bloodsport. Zo belachelijk slecht dat het weer goed wordt. Daarom, komt Paris erop bij de eerstvolgende update van de lijst. Het zal ongetwijfeld tot felle kritiek van mijn madam leiden maar toch!

Herr Flick
3 februari 2011, 12:01
Mijn nummer 1 op dit moment is Jessica Alba. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je vrouw nu en dan eens een update geeft van de lijst, kwestie van misverstanden te voorkomen als het zover is natuurlijk.

Ze is inderdaad ongelofelijk met die pinguins, ... ;-)

Derk de Tweede
3 februari 2011, 12:06
Mijn nummer 1 op dit moment is Jessica Alba. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je vrouw nu en dan eens een update geeft van de lijst, kwestie van misverstanden te voorkomen als het zover is natuurlijk. Paris Hilton is bij mij toch wel een twijfelgeval hoor. Ik kan me niet inbeelden dat ik er nee tegen zeg. Komaan, het is een geit eersteklas, er zijn waarschijnlijk ook wel 5 lekkerder dieren te vinden, maar toch, het blijft wel Paris Hilton hé. Als ik ze ergens mee moet vergelijken dan is het met een film zoals Bloodsport. Zo belachelijk slecht dat het weer goed wordt. Daarom, komt Paris erop bij de eerstvolgende update van de lijst. Het zal ongetwijfeld tot felle kritiek van mijn madam leiden maar toch!

Wat heeft Paris Hilton ooit gepresteerd in haar leven, behalve cocaïne snuiven en parties bezoeken en geld opmaken...?
En hoe begandelt zij haar kleine beffertje de chiwawa ?

fox
3 februari 2011, 12:17
Wat heeft Paris Hilton ooit gepresteerd in haar leven, behalve cocaïne snuiven en parties bezoeken en geld opmaken...?
En hoe begandelt zij haar kleine beffertje de chiwawa ?

Niks, maar daar gaat het niet om Derk. Het gaat eigenlijk helemaal om niets behalve om het feit dat ze Paris Hilton heet, dat ze waarschijnlijk ook gewoon zeer heet is en dat ze er, laat ons eerlijk zijn, niet slecht uitziet.

Herr Flick
3 februari 2011, 13:01
Niks, maar daar gaat het niet om Derk. Het gaat eigenlijk helemaal om niets behalve om het feit dat ze Paris Hilton heet, dat ze waarschijnlijk ook gewoon zeer heet is en dat ze er, laat ons eerlijk zijn, niet slecht uitziet.

zeer heet, dat weet ik niet jong, ... voor de rest een plank met een gat in , als het dan toch een celebrity moet zijn, dan kunt ge beter eens op de AVN awards gaan rondshoppen. ;-)

Anna List
3 februari 2011, 13:03
Wat heeft Paris Hilton ooit gepresteerd in haar leven, behalve cocaïne snuiven en parties bezoeken en geld opmaken...?
En hoe begandelt zij haar kleine beffertje de chiwawa ?

de Hilton tapes ?

Xenophon
3 februari 2011, 13:21
Niks, maar daar gaat het niet om Derk. Het gaat eigenlijk helemaal om niets behalve om het feit dat ze Paris Hilton heet, dat ze waarschijnlijk ook gewoon zeer heet is en dat ze er, laat ons eerlijk zijn, niet slecht uitziet.

Voor iemand die net losgelaten werd uit Auschwitz bedoel je? In dat geval wel ja.

En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze dommer is dan het achtereind van een varken.

Anna List
3 februari 2011, 13:28
Voor iemand die net losgelaten werd uit Auschwitz bedoel je? In dat geval wel ja.

En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze dommer is dan het achtereind van een varken.

twee beoordelingscriteria voor u ?

dat kan ik maar moeilijk geloven hoor ...


aan al die criticasters hier : mag ze gewoon een slet zijn, ja ??? mag het ???!


:roll: veeleisende mensen :roll:

Steve_M
3 februari 2011, 13:31
Mijn nummer 1 op dit moment is Jessica Alba. Het is natuurlijk ook belangrijk dat je je vrouw nu en dan eens een update geeft van de lijst, kwestie van misverstanden te voorkomen als het zover is natuurlijk. Paris Hilton is bij mij toch wel een twijfelgeval hoor. Ik kan me niet inbeelden dat ik er nee tegen zeg. Komaan, het is een geit eersteklas, er zijn waarschijnlijk ook wel 5 lekkerder dieren te vinden, maar toch, het blijft wel Paris Hilton hé. Als ik ze ergens mee moet vergelijken dan is het met een film zoals Bloodsport. Zo belachelijk slecht dat het weer goed wordt. Daarom, komt Paris erop bij de eerstvolgende update van de lijst. Het zal ongetwijfeld tot felle kritiek van mijn madam leiden maar toch!

Ik heb dat anders aangepakt. Op 1 staat het nichtje van mijn vriendin en op 2 die blonde serveuse van het café in mijn straat. Kwestie van mijn kansen wat te vergroten.

fox
3 februari 2011, 13:37
Ik heb dat anders aangepakt. Op 1 staat het nichtje van mijn vriendin en op 2 die blonde serveuse van het café in mijn straat. Kwestie van mijn kansen wat te vergroten.


Aha, dat heb ik ook geprobeerd, maar het moest een lijstje met beroemdheden zijn.

Anna List
3 februari 2011, 13:41
Ik heb dat anders aangepakt. Op 1 staat het nichtje van mijn vriendin en op 2 die blonde serveuse van het café in mijn straat. Kwestie van mijn kansen wat te vergroten.

als ze te dicht komen, dan mogen ze niet op de lijst van mijn vrouw ... ttz tegen die rosse van K3 kwam toch een veto ;-)

Pelgrim
3 februari 2011, 13:53
Nochtans stond ze een kleine tien jaar geleden op mijn lijstje van 5. U weet wel, het lijstje van 5 celebreties waar je mee mag vogelen moest je de kans hebben zonder dat uw vriendin u kan betichten van overspel.

Britney Spears ???? 8O

Allee, er liepen toen al veel heter wijven rond in dat milieu hoor.

CyberpunX
3 februari 2011, 13:54
Alba is nu milf, komt niet meer in mijn A list tevoorschijn.

Geef mij die ex-babysitter van Britney maar, Jordan Kacie ofzoiet. Daar zijn de Hilton tapes niks tegen. 8-)

Pieke
3 februari 2011, 13:57
eva mendez staat toch op één, en blijft daar voorlopig ook staan

Pelgrim
3 februari 2011, 13:58
Welke letter van I, L en F begrijp je niet goed?

Herr Flick
3 februari 2011, 14:00
twee beoordelingscriteria voor u ?

dat kan ik maar moeilijk geloven hoor ...


aan al die criticasters hier : mag ze gewoon een slet zijn, ja ??? mag het ???!


:roll: veeleisende mensen :roll:

Ze mag een slet zijn, maar er zijn gewoon veel lekkerder sletten,... ;-)

Dronkoers
3 februari 2011, 14:06
:cheer: Leelee Sobieski :cheer:

http://www.usgirl.org/files/media/2009/07/Leelee-Sobieski-6.jpg

Jazeker
3 februari 2011, 14:07
Nochtans stond ze een kleine tien jaar geleden op mijn lijstje van 5. U weet wel, het lijstje van 5 celebreties waar je mee mag vogelen moest je de kans hebben zonder dat uw vriendin u kan betichten van overspel.

Dat mens? 8O Nu ja... ik wens je veel geluk en hoop dat ze op je avances zou ingaan, maar ik moet niet hebben van trailer park trash.

Jazeker
3 februari 2011, 14:08
:cheer: Leelee Sobieski :cheer:

http://www.usgirl.org/files/media/2009/07/Leelee-Sobieski-6.jpg

Mooie ogen, dat wel.

Dronkoers
3 februari 2011, 14:24
Mooie ogen, dat wel.
Niet alleen de ogen ze ;-)
http://2.bp.blogspot.com/_UaLWp72nij4/S_RDJDlfaKI/AAAAAAAALx0/J3E9ovU85_s/s1600/leelee-sobieski-feet-3.jpg

Anna List
3 februari 2011, 14:30
Ze mag een slet zijn, maar er zijn gewoon veel lekkerder sletten,... ;-)

ik noteer dus dat jij ervoor zou bedanken :-)

Pelgrim
3 februari 2011, 14:55
:cheer: Leelee Sobieski :cheer:

http://www.usgirl.org/files/media/2009/07/Leelee-Sobieski-6.jpg

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Toch iemand die echte schoonheid verstaat :D

Ratatosk
3 februari 2011, 15:03
Gemma Atkinson

Dronkoers
3 februari 2011, 15:10
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Toch iemand die echte schoonheid verstaat :D

Zo zijn we eh :cheer:

Xenophon
3 februari 2011, 15:24
twee beoordelingscriteria voor u ?

dat kan ik maar moeilijk geloven hoor ...


aan al die criticasters hier : mag ze gewoon een slet zijn, ja ??? mag het ???!


:roll: veeleisende mensen :roll:

Ja toch wel, zo'n levend geraamte laat men goesting overgaan.

Ratatosk
3 februari 2011, 15:29
http://soccerlens.com/babes/files/2008/11/gemma_atkinson01_4799cd0252550-t.jpg

Derk de Tweede
3 februari 2011, 15:31
Gemma Atkinson

http://cdn.radionetherlands.nl/data/files/images/Atkinson_Rowan.jpg

Herr Flick
3 februari 2011, 15:38
Mooie ogen, dat wel.

Inderdaad, deze ziet er tenminste iets of wat normaal uit, ...

Herr Flick
3 februari 2011, 15:39
Ja toch wel, zo'n levend geraamte laat men goesting overgaan.

Dat rammelt allemaal he,Xenophon als ge daar iets mee zou proberen.

Raf
3 februari 2011, 15:41
Mijn droomwereld ziet er toch anders uit, ... Britney Spears, komt daar oa niet in voor... ;-)

Heb jij nooit nachtmerries?

Steve_M
3 februari 2011, 15:43
Voor iemand die net losgelaten werd uit Auschwitz bedoel je? In dat geval wel ja.

En dan hebben we het nog niet over het feit dat ze dommer is dan het achtereind van een varken.

En? Ben je op zoek naar een scrabblepartner, misschien?

Herr Flick
3 februari 2011, 15:48
ik noteer dus dat jij ervoor zou bedanken :-)

Voor Hilton , ja zeker, ... ge moogt haar gerust hebben, ...

Herr Flick
3 februari 2011, 15:49
Heb jij nooit nachtmerries?

Ja, kdenk het wel, maar meestal kan ik mij dat niet herinneren, ... ;-)

Ke Nan
3 februari 2011, 17:11
Niet alleen de ogen ze ;-)
http://2.bp.blogspot.com/_UaLWp72nij4/S_RDJDlfaKI/AAAAAAAALx0/J3E9ovU85_s/s1600/leelee-sobieski-feet-3.jpg

Schoenmaat 42?

Dronkoers
3 februari 2011, 17:21
Schoenmaat 42?

Zoiets. Maar schattige tenen toch? ;-)

Trouwens, ze is bijna 1m80 ook :-)

Jazeker
3 februari 2011, 17:26
Niet alleen de ogen ze ;-)
http://2.bp.blogspot.com/_UaLWp72nij4/S_RDJDlfaKI/AAAAAAAALx0/J3E9ovU85_s/s1600/leelee-sobieski-feet-3.jpg

6 tenen? 8O

Dan liever een derde tepel.

Pelgrim
3 februari 2011, 17:30
Zoiets. Maar schattige tenen toch? ;-)

Trouwens, ze is bijna 1m80 ook :-)

Ideaal, ongeveer zoals ik. :cheer:

Dronkoers
3 februari 2011, 18:01
6 tenen? 8O

Dan liever een derde tepel.
Volgens mij scheelt er iets met uw brilglazen :-D
Ideaal, ongeveer zoals ik. :cheer:

En ik ;-)

Trixie
3 februari 2011, 18:39
Schoenmaat 42?

Wat is daar abnormaal aan? Mijn jongste heeft sinds ze 13j was schoenmaat 43.

Dronkoers
3 februari 2011, 18:47
Wat is daar abnormaal aan? Mijn jongste heeft sinds ze 13j was schoenmaat 43.

Da's al groter dan ik :-o

Pelgrim
3 februari 2011, 18:56
En ik ;-)

Ze valt niet op uw soort, OK??? :x

Dronkoers
3 februari 2011, 19:00
Ze valt niet op uw soort, OK??? :x

Voor ik onze relatie brak, zei ze toch iets anders :mrgreen:

Nynorsk
3 februari 2011, 19:09
Voor ik onze relatie brak, zei ze toch iets anders :mrgreen:

"haal da satéstokske van tussen mijn tenen"?

Dronkoers
3 februari 2011, 19:13
"haal da satéstokske van tussen mijn tenen"?

Da "satéstokske" kon er nie tussen, of ik moest "teen" en 't ander breken ;-)

Nynorsk
3 februari 2011, 19:15
ochot, hij gaat beginnen stoefen :D

Dronkoers
3 februari 2011, 19:16
ochot, hij gaat beginnen stoefen :D

Ik mag da :mrgreen:

Vlaamse Leeuwin
3 februari 2011, 19:54
Da "satéstokske" kon er nie tussen, of ik moest "teen" en 't ander breken ;-)

*proest*

Jozef Ostyn
4 februari 2011, 10:07
Britney Spears heeft iemand anders 8O haar danspasjes laten uitvoeren in de clip bij haar nieuwe nummer Hold It Against Me.

Ik ben diep geraakt door dit vreselijke nieuws. :-(

http://www.nu.nl/achterklap/2437770/britney-spears-gebruikt-stand-in-danseres.html

Innige deelneming.

Derk de Tweede
4 februari 2011, 12:30
Innige deelneming.


Geef mij de helaas gisteren overleden Maria Schneider maar.
Hoewel, de haardracht is inmiddels best veranderd.


http://27.media.tumblr.com/tumblr_kr7vy9tvB71qa6983o1_500.jpg

bgf324
5 februari 2011, 21:10
Britney Spears heeft iemand anders 8O haar danspasjes laten uitvoeren in de clip bij haar nieuwe nummer Hold It Against Me.

Ik ben diep geraakt door dit vreselijke nieuws. :-(

http://www.nu.nl/achterklap/2437770/britney-spears-gebruikt-stand-in-danseres.html

:rofl: