PDA

View Full Version : Ik hou van moslims


The Syndrome
6 februari 2011, 12:59
Wat hou ik ervan , dagelijks onze nieuwsbulletins vullend , die rakkers van moslims .
Dat roept en tiert , gooit stenen , loopt met kalashnikovs in de woestijn , loopt met hoofddeksels op , hun vrouwen met nog wat meer en dat vecht met dromedarissen .
Zijn ze niet nog wat grappiger of de gebalde vuisten van onze vroegere communisten ?
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol:

Pericles
6 februari 2011, 13:09
Wat hou ik ervan , dagelijks onze nieuwsbulletins vullend , die rakkers van moslims .
Dat roept en tiert , gooit stenen , loopt met kalashnikovs in de woestijn , loopt met hoofddeksels op , hun vrouwen met nog wat meer en dat vecht met dromedarissen .
Zijn ze niet nog wat grappiger of de gebalde vuisten van onze vroegere communisten ?
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol:

En dan dat met dat kopje schudden , waarschijnlijk ten gevolge van inteelt.
Inderdaad, het is grappig. 8-)

bgf324
6 februari 2011, 13:28
Je wil echt die strafpunten, hé?

hurricane
6 februari 2011, 13:39
Boh, ik weet niet. De topicstarter stelt een gewone vraag.
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn. Maar de nadelen en de overlast zijn duidelijk groter dan de nadelen die aan de immigratiestroom verbonden zijn.
Maar dat is niet alleen gerelateerd aan moslims.
Dus de schuld alleen op 'de moslims' schuiven, gaat niet op.
Hoewel het grootste gedeelte van de immigranten dat wel zijn.

Zwartengeel
6 februari 2011, 13:50
Ik mis de optie 'ik ben iemand die niet zodanig geobsedeerd is door moslims dat mijn hele denken en doen erdoor beheerst wordt'.

koe de poing
6 februari 2011, 14:01
Hou je van moslims ?
Ge hebt er knappe en minder knappe bij, net zoals bij niet -moslims

COCHINILLO
6 februari 2011, 14:25
Boh, ik weet niet. De topicstarter stelt een gewone vraag.
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn. Maar de nadelen en de overlast zijn duidelijk groter dan de nadelen die aan de immigratiestroom verbonden zijn.
Maar dat is niet alleen gerelateerd aan moslims.
Dus de schuld alleen op 'de moslims' schuiven, gaat niet op.
Hoewel het grootste gedeelte van de immigranten dat wel zijn.

neenee, je ziet het fout.

het grootste gedeelte van de migranten zijn helemaal geen moslim. Alleen.... zelfs als "rabiate xenofobe racistische fascist" ZIE je die mensen niet! die passen naadloos in in onze maatschappij.

De ENIGEN met wie je problemen hebt zijn die toch o zo gematigde, perfect integreerbaren (ze doen het niet zelf hoor, ze zijn een overdraagbaar werkwoord.... we LATEN ons integreren, we LATEN ons uit betalen, we LATEN ons opleiden, we LATEN ons discriminereren, we LATEN ONS....)

Steve_M
6 februari 2011, 15:24
Als er maar gezaagd kan worden over moslims, he. I&I niet genoeg?

suqar_7loe
6 februari 2011, 15:33
Boh, ik weet niet. De topicstarter stelt een gewone vraag.
Best wel een rare vraag. En de openingstekst maakt het compleet.
Ik zeg niet dat ze allemaal slecht zijn.
Maar goed ook. U zou liegen mocht u het tegendeel beweren.
Maar de nadelen en de overlast zijn duidelijk groter dan de nadelen die aan de immigratiestroom verbonden zijn.
En wat doen we daaraan buiten gillen en schreeuwen op fora?
Maar dat is niet alleen gerelateerd aan moslims.
Absoluut.
Dus de schuld alleen op 'de moslims' schuiven, gaat niet op.
Klopt.
Hoewel het grootste gedeelte van de immigranten dat wel zijn.

Niet alle allochtonen zijn moslims. En niet alle moslims zorgen voor overlast. Ook geen meerderheid. U zal het misschien niet geloven als Hobokenaar, maar het is wel degelijk zo.

suqar_7loe
6 februari 2011, 15:34
Als er maar gezaagd kan worden over moslims, he. I&I niet genoeg?

Voor individuen die geobsedeerd zijn door de Islam, Mohammed en Allah sobhana wa ta3ala is dat niet voldoende. Wat een vraag, zeg.

Ontopic: Natuurlijk hou ik van mezelf en mn geloofsgenoten.

Wisord
6 februari 2011, 15:38
Ik vraag me af hoe de enquete zou zijn als men bvb zou vragen hou je van walen.

Of aan de allochtonen hou je van vlamingen.

Of aan de walen hou je van vlamingen.

Ik denk dat de vlaming op weg is om de meest gehate in heel dit dwaas verhaal te worden.

COCHINILLO
6 februari 2011, 15:41
Allah sobhana wa ta3ala

och! dat laat me denken aan zo'n mooi kinderliedje uit mijn jeugd

Alla8h so7bha8na9
wa6 ta3f'al4a
tril3lak8k9
ballah99967
alaka laka kaka boemeboem
sch7 sch8 69

en zo vier keer

niemand kent het zeker?

suqar_7loe
6 februari 2011, 15:42
Ik vraag me af hoe de enquete zou zijn als men bvb zou vragen hou je van walen.

Of aan de allochtonen hou je van vlamingen.

Of aan de walen hou je van vlamingen.

Ik denk dat de vlaming op weg is om de meest gehate in heel dit dwaas verhaal te worden.

Dat is nou net de reden waarom vele allochtonen anti-vlamingen zijn. Walen zijn vele minder haatdragend.

COCHINILLO
6 februari 2011, 15:43
Dat is nou net de reden waarom vele allochtonen anti-vlamingen zijn. Walen zijn vele minder haatdragend.

dit is volkomen correct.
Er zitten er ginder ook maar half zoveel, en het geld komt toch van die vlaamse boeren.
En verder is het leuk wandelen in de bossen en af en toe een konijntje schieten enzo. Neenee, Walen hebben er echt nieks op tegen.

Carnivore
6 februari 2011, 17:59
En dan dat met dat kopje schudden , waarschijnlijk ten gevolge van inteelt.
Inderdaad, het is grappig. 8-)


LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Carnivore
6 februari 2011, 18:00
Ge hebt er knappe en minder knappe bij, net zoals bij niet -moslims

maar ge kunt er niet aankomen he?!

COCHINILLO
6 februari 2011, 18:01
maar ge kunt er niet aankomen he?!

jawel jawel! maar ge moet je eerst bekeren hé! je zegt Allah akhbaar en klaar is kees. en dan wel de juist weg vinden nietwaar....

Carnivore
6 februari 2011, 18:03
Best wel een rare vraag. En de openingstekst maakt het compleet.

Maar goed ook. U zou liegen mocht u het tegendeel beweren.

En wat doen we daaraan buiten gillen en schreeuwen op fora?

Absoluut.

Klopt.


Niet alle allochtonen zijn moslims. En niet alle moslims zorgen voor overlast. Ook geen meerderheid. U zal het misschien niet geloven als Hobokenaar, maar het is wel degelijk zo.


Raar he? Maar als antwerpenaar, mechelaar, brusselaar zou ik wèl de indruk krijgen dat �*l de overlast door moslims veroorzaakt wordt... of toch 99%.
Maar 't zal wel een waan zijn he? We zitten tenslotte in K&K. :-D

Carnivore
6 februari 2011, 18:04
Voor individuen die geobsedeerd zijn door de Islam, Mohammed en Allah sobhana wa ta3ala is dat niet voldoende. Wat een vraag, zeg.

Ontopic: Natuurlijk hou ik van mezelf en mn geloofsgenoten.

en uw geloofsgenoten.
ONVOORWAARDELIJK
da's juist het punt.

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:05
Raar he? Maar als antwerpenaar, mechelaar, brusselaar zou ik wèl de indruk krijgen dat �*l de overlast door moslims veroorzaakt wordt... of toch 99%.
Maar 't zal wel een waan zijn he? We zitten tenslotte in K&K. :-D

Staat het op hun voorhoofd geschreven dat ze moslims zijn? Of gaat u af op het gekleurd tintje?

Scarabaeida
6 februari 2011, 18:07
Toch maar niet stemmen. Te stomme vraagstelling.

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:07
en uw geloofsgenoten.
ONVOORWAARDELIJK
da's juist het punt.

Wees daar maar zeker van. Ik kom op voor mijn bevolking en voor mijn religie.
Moeten Vlamingen ook wat meer doen vrees ik, ipv zo met ulder voeten te laten rammelen door een bende gestrikte franstalige homoseksuelen.

Carnivore
6 februari 2011, 18:07
Ik vraag me af hoe de enquete zou zijn als men bvb zou vragen hou je van walen.

Of aan de allochtonen hou je van vlamingen.

Of aan de walen hou je van vlamingen.

Ik denk dat de vlaming op weg is om de meest gehate in heel dit dwaas verhaal te worden.


Idd, laat ons ze die vraag eens stellen en de uitkering recht evenredig met de gegeven antwoorden maken....
't is hier ofwel;
- veel beter want al de uitzuigers zijn ineens weg
- blijft het hier hetzelfde, want ze liegen dat het een lieve lust is. Zoals voorheen trouwens.

Carnivore
6 februari 2011, 18:09
Wees daar maar zeker van. Ik kom op voor mijn bevolking en voor mijn religie.
Moeten Vlamingen ook wat meer doen vrees ik, ipv zo met ulder voeten te laten rammelen door een bende gestrikte franstalige homoseksuelen.

Allez, we verstaan mekaar toch nog zenne.

Natuurlijk.
Moeilijk is dat niet.
Ik ben behoorlijk rechts en U moslim...
In de uitersten ontmoeten we elkaar.

Maar het is en blijft beschamend dat U voor mensen opkomt, gewoon om hun kleur.Ttz islam.
Als ik hetzelfde doe maar dan letterlijk, ben ik een racist. Niet dat dat een probleem is.
Maar ìk zou nooit een blanke verdedigen, gewoon omdat hij blank is.
U duidelijk wel, omdat een bepaald iemand gewoon moslim is. Ongelijk of niet. Hij heeft Uw steun.

Laat d�*t net één van de grootst problemen zijn met de islam in europa.

Maar geen erg, ik heb het al lang door, en ik voel me hoe langer hoe minder alleen.

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:09
Idd, laat ons ze die vraag eens stellen en de uitkering recht evenredig met de gegeven antwoorden maken....
't is hier ofwel;
- veel beter want al de uitzuigers zijn ineens weg
- blijft het hier hetzelfde, want ze liegen dat het een lieve lust is. Zoals voorheen trouwens.

Oh, maar ik hou best wel van deftige autochtonen hoor. Alleen dat marginaal Vlaams racistisch uitschotje, daar moet ik niks van hebben. Gelukkig zijn die in de minderheid.

Nynorsk
6 februari 2011, 18:10
Wat een onnozele vraag.

Scarabaeida
6 februari 2011, 18:11
Mij hoor je althans niet zeggen: “Oh, wat hou ik toch van Moslims.” Naast Islamofoben heb je ook niet-Moslim Islamofielen, waarschijnlijk.

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:11
Toch maar niet stemmen. Te stomme vraagstelling.

Stem jij maar 'nee'.

Scarabaeida
6 februari 2011, 18:12
Stem jij maar 'nee'.

Indien de vraag was: Ben je een fan van de Islam ? Zeker. Rare vraagstelling evenwel. Wat zou jij stemmen op “Hou je van Atheïsten ?” Ik stem gewoon niet. Er zijn geen collectieven.

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:13
Allez, we verstaan mekaar toch nog zenne.

Natuurlijk.
Moeilijk is dat niet.
Ik ben behoorlijk rechts en U moslim...
In de uitersten ontmoeten we elkaar.

Natuurlijk verstaan we elkaar, ik spreek dan ook beter Nederlands dan een doorsnee-autochtoon. U kunt nog veel van ons leren, makker.

Carnivore
6 februari 2011, 18:15
Oh, maar ik hou best wel van deftige autochtonen hoor. Alleen dat marginaal Vlaams racistisch uitschotje, daar moet ik niks van hebben. Gelukkig zijn die in de minderheid.

diegenen die eigenlijk net hetzelfde doen als jij?
moslim voor moslim
vlaming voor vlaming?

Dat die je tegenstaan is niet meer dan normaal.
Da's een natuurlijke vijand.

Dronkoers
6 februari 2011, 18:15
Nee, maar ik hou ook niet van christenen, boeddhisten, joden, stalinisten, democraten, communisten, oostblokkers, westblokkers, noordblokkers, zuidblokkers, gewone blokkers, colruytisten, aldiisten, chauffeurs, fietsers, voetgangers, pasgeborenen, ouwe mensen, anglosaksen en penisringen.

Scarabaeida
6 februari 2011, 18:16
Nee, maar ik hou ook niet van christenen, boeddhisten, joden, stalinisten, democraten, communisten, oostblooker, westblokkers, noordblokkers, zuidblokkers, gewone blokkers, colruytisten, aldiisten, chauffeurs, fietsers, voetgangers, pasgeborenen, ouwe mensen, anglosaksen en penisringen.

... en slettebotten ...

Dronkoers
6 februari 2011, 18:16
... en slettebotten ...

Die nog het hardst ;-)

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:16
Als de vraag was: ben je een fan van de Islam ? Zeker. Rare vraagstelling evenwel. Wat zou jij stemmen op “Hou je van Atheïsten ?” Ik stem gewoon niet. Er zijn geen collectieven.

Natuurlijk hou ik van atheïsten. Bepaalde familieleden, vele vrienden zijn ook ongelovig. En eerlijk is eerlijk, ik hou van hen.

Vlaamse Leeuwin
6 februari 2011, 18:17
Nee, maar ik hou ook niet van christenen, boeddhisten, joden, stalinisten, democraten, communisten, oostblokkers, westblokkers, noordblokkers, zuidblokkers, gewone blokkers, colruytisten, aldiisten, chauffeurs, fietsers, voetgangers, pasgeborenen, ouwe mensen, anglosaksen en penisringen.

2 ( maar dan zonder de pasgeborenen en de penisringen)

COCHINILLO
6 februari 2011, 18:18
Staat het op hun voorhoofd geschreven dat ze moslims zijn? Of gaat u af op het gekleurd tintje?

het gekleurd tintje dat behoort tot het verleden vrees ik. Teveel generaties hier en te lang zonder zon maakt dat ze er ziekelijk grijswit beginnen uit te zien.

Nee, het is niet het tintje.

Eerder de onbeheerste keelklanken die er met de regelmatig van de klok aan lijken te ontsnappen. Indien ze moslim-af zijn, heb je dat keelklank gedoe niet meer, heel opmerkelijk.

En dan de blik natuurlijk: de priemende "gij zijt een ongelovige kafferhoer" blik. d�*t doet het hem natuurlijk.

Ik moet toch eens aan de youssof vragen of een priemende "gij zijt een ongelovige kafferhoer"-blik in feite niet strafbaar kan gesteld worden. Tenslotte is een gesteven Hamas-armpje dat ook hé (of hebben ze het terug afgeschaft nadat nonkel Yasser het ook deed?)

Scarabaeida
6 februari 2011, 18:19
Natuurlijk hou ik van atheïsten. Bepaalde familieleden, vele vrienden zijn ook ongelovig. En eerlijk is eerlijk, ik hou van hen.

Ik heb ook Moslims in mijn kennissenkring hoor, waar ik redelijk goed mee opschiet. Dat kan haast niet anders vandaag de dag tenzij je opgesloten zit. In mijn familie echter, enkel Katholieken, Agnosten en Atheïsten. Nu ja, ook ex-Jehovagetuigen ... (mijn vader).

Carnivore
6 februari 2011, 18:19
Natuurlijk verstaan we elkaar, ik spreek dan ook beter Nederlands dan een doorsnee-autochtoon. U kunt nog veel van ons leren, makker.

t zal wel zijn,
- hoe keel ik het gemakkelijkst een ongelovige
- hoe knoop je je 't best een homo op
**eindelijk hadden ze een manier gevonden om die hoogte-kraan functioneel te maken :?
- welke steen pak je best om een te heet vrouwke kapot te smijten
- ...
U vult het zelf wel in he?

Dronkoers
6 februari 2011, 18:20
2 ( maar dan zonder de pasgeborenen en de penisringen)

Pasgeborenen met een penisring? 8O

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:20
diegenen die eigenlijk net hetzelfde doen als jij?
moslim voor moslim
vlaming voor vlaming?

Dat die je tegenstaan is niet meer dan normaal.
Da's een natuurlijke vijand.

Dat heb ik nooit gezegd. Ik kom zeker en vast op voor mijn religie en voor mijn bevolking indien deze een ander geen onrecht aandoet.

Stuur me naar Antwerpen en ik kom gegarandeerd gefrustreerd thuis. Ik heb dan ook toch enkele keren verwijten naar mn hoofd gehad van mede-geloofsgenoten. Een Marokkaan die een Vlaming onrecht zou aandoen, zou ik aangeven en laten afzien. Heb ik trouwens al vele malen gedaan.

Carnivore
6 februari 2011, 18:21
Nee, maar ik hou ook niet van christenen, boeddhisten, joden, stalinisten, democraten, communisten, oostblokkers, westblokkers, noordblokkers, zuidblokkers, gewone blokkers, colruytisten, aldiisten, chauffeurs, fietsers, voetgangers, pasgeborenen, ouwe mensen, anglosaksen en penisringen.

Maar U bent dan ook een goed mens he!?

Dronkoers
6 februari 2011, 18:22
Maar U bent dan ook een goed mens he!?

Oja, goede mensen, daar hou ik ook niet van

COCHINILLO
6 februari 2011, 18:22
Natuurlijk verstaan we elkaar, ik spreek dan ook beter Nederlands dan een doorsnee-autochtoon. U kunt nog veel van ons leren, makker.

dit is zo'n totaal ridicule statement. Een taal is een levend iets. Een nederlandstalige "spreekt niet beter" dan een andere nederlandstalige.
U kan een grotere woordenschat hebben opgebouwd, uw grammatica perfect beheersen, u kan beter belezen zijn.... maar wij gaan nooit iets van jou kunnen leren, zolang je jezelf niet als nederlandstalige beschouwt. en dat doe je duidelijk niet!

pfoe!

Vlaamse Leeuwin
6 februari 2011, 18:23
Pasgeborenen met een penisring? 8O

Zo'n donker kantje heb ik nu ook weer niet é :roll:

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:25
t zal wel zijn,
- hoe keel ik het gemakkelijkst een ongelovige
- hoe knoop je je 't best een homo op
**eindelijk hadden ze een manier gevonden om die hoogte-kraan functioneel te maken :?
- welke steen pak je best om een te heet vrouwke kapot te smijten
- ...
U vult het zelf wel in he?

Ik smijt geen vrouwen kapot. Vrouwen laat je beter met rust.

Ik knoop geen homo's op. Ik heb helemaal niks tegen holebi's. Heb zelfs verschillende holebi vrienden.

Ik ben niet anti-ongelovigen en keel dezen ook niet. Mocht dat zo zijn dan zat ik nu met enkele familieleden en vrienden minder. En ik heb het u al gezegd, van mij familie, vrienden, bevolking blijf je af.

Carnivore
6 februari 2011, 18:25
Oja, goede mensen, daar hou ik ook niet van

jìj bent tè goed

Scarabaeida
6 februari 2011, 18:26
dit is zo'n totaal ridicule statement. Een taal is een levend iets. Een nederlandstalige "spreekt niet beter" dan een andere nederlandstalige.

Ze spreekt het allicht verzorgder. Dat is geen grote verwezenlijking, als je ziet wat voor mompelaars je bij ons hebt. Uit schaamte voor hun onkunde brabbelen ze slecht-gearticuleerd dialect, en dan nog zonder enige inachtneming van de grammatica. Een onbeschaafde en vuile taal, met andere woorden, die enkel dient om machinale boodschappen mee te door te geven, maar niet om je gevoelens in uit te drukken.

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:27
dit is zo'n totaal ridicule statement. Een taal is een levend iets. Een nederlandstalige "spreekt niet beter" dan een andere nederlandstalige.
U kan een grotere woordenschat hebben opgebouwd, uw grammatica perfect beheersen, u kan beter belezen zijn.... maar wij gaan nooit iets van jou kunnen leren, zolang je jezelf niet als nederlandstalige beschouwt. en dat doe je duidelijk niet!

pfoe!

Hoezo, ik ben niet Nederlandstalig?

Carnivore
6 februari 2011, 18:27
Ik smijt geen vrouwen kapot. Vrouwen laat je beter met rust.

Ik knoop geen homo's op. Ik heb helemaal niks tegen holebi's. Heb zelfs verschillende holebi vrienden.

Ik ben niet anti-ongelovigen en keel dezen ook niet. Mocht dat zo zijn dan zat ik nu met enkele familieleden en vrienden minder. En ik heb het u al gezegd, van mij familie, vrienden, bevolking blijf je af.

islam.

bgf324
6 februari 2011, 18:27
Kebab :cheer:

Vlaamse Leeuwin
6 februari 2011, 18:27
Ik heb eigenlijk niks tegen moslims , anders had ik het al lang gebruikt :-P

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:28
islam.

Geobsedeerd?

lantjes
6 februari 2011, 18:29
Ik heb eigenlijk niks tegen moslims , anders had ik het al lang gebruikt :-P

jij durft zelle....:-P

Dronkoers
6 februari 2011, 18:30
Zo'n donker kantje heb ik nu ook weer niet é :roll:
Dat is niet donker eh, donkere kantjes zijn juist leuk ;-)
jìj bent tè goed

Veel te braaf ben ik :-)

Dronkoers
6 februari 2011, 18:31
Geobsedeerd?

Ja.

:cheer: Teentjes :cheer:

bgf324
6 februari 2011, 18:32
Ik hou meer van Moslims dan van joden.
Pitta's zijn betaalbaar, Diamantjes niet :evil:

(en Diamantjes zijn niet lekker) :evil:

Vlaamse Leeuwin
6 februari 2011, 18:32
jij durft zelle....:-P

jama, nu ist weer nie goed ofwa? :-o
Jullie zeggen toch da'k veel te braaf en te soft ben? Eerder een vlaams katje ipv een leeuwin.

[zwart kieken met eierschaalhelmpje-modus] :cry:

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:34
Ik hou meer van Moslims dan van joden.
Pitta's zijn betaalbaar, Diamantjes niet :evil:

(en Diamantjes zijn niet lekker) :evil:

Aan een pitta is niks islamitisch hoor. Maar u bedoelt het vast goed.

Als ik moet kiezen tussen die 2; geef mij dan maar een bling bling diamant.

COCHINILLO
6 februari 2011, 18:36
Ze spreekt het allicht verzorgder. Dat is geen grote verwezenlijking, als je ziet wat voor mompelaars je bij ons hebt. Uit schaamte voor hun onkunde brabbelen ze slecht-gearticuleerd dialect, en dan nog zonder enige inachtneming van de grammatica. Een onbeschaafde en vuile taal met andere woorden die enkel dient om machinale boodschappen mee te verzenden, maar niet om je gevoelens in uit te drukken.

ik ga totaal niet met u akkoord.
U heeft het blijkbaar over het Algemeen Nederlands, of misschien zelfs nog over het algemeen BESCHAAFD nederlands, wat uiteindelijk gewoon het Haags dialect is.

Ik zie niet in waarom mensen die hun eigen streekdialect spreken - en daarbij heel dikwijls nog een veel grotere woordenschat hebben dat degenen die enkel het AN verplicht aangeleerd hebben, als minderwaardige Nederlandstaligen zouden beschouwd worden.

Een taal is NOOIT on-beschaafd of vuil. Of ga je zeggen dat brousse-negers onbeschaafd en vuil swahilie spreken? o nee, d�*t is pas racistisch zeker?

Ik vrees mevrouw, dat U nog nooit geweten heeft op welke manier streekdialecten véél beter dan het AN de mensen hun gevoelens en diepste zieleroerselen kunnen weergeven. Ik denk dat U veel gemist heeft.

Laat me raden: volgens u kan een provencaalse boer in zijn patois wèl zijn diepste zieleroerselen communiceren zeker, want dat is toch ook frans nietwaar?

lantjes
6 februari 2011, 18:36
jama, nu ist weer nie goed ofwa? :-o
Jullie zeggen toch da'k veel te braaf en te soft ben? Eerder een vlaams katje ipv een leeuwin.

[zwart kieken met eierschaalhelmpje-modus] :cry:

Toch een beetje rekening houden met de "PIAUMB" de "pro-islamitische-anti-autochtone-muilkorfbrigade" die hier de plak zwaait. ;-)

zoals hier ergens gepost, "als de arbiter partijdig is krijg je voor een bijna tackle meteen rood"

Scarabaeida
6 februari 2011, 18:38
ik ga totaal niet met u akkoord.
U heeft het blijkbaar over het Algemeen Nederlands, of misschien zelfs nog over het algemeen BESCHAAFD nederlands, wat uiteindelijk gewoon het Haags dialect is.

Het gaat over primitief taalgebruik, overvloedige woordherhalingen, mislukte zinconstructies en dies meer; minder over dialecten. Bovendien kan iemand met een minimum aan ontwikkeling creatief omspringen met taal.

En inderdaad, taal heeft een ontwikkelingsniveau. Egalitarisme is allemaal mooi en wel, de realiteit is echter anders.

Dronkoers
6 februari 2011, 18:38
Toch een beetje rekening houden met de "PIAUMB" de "pro-islamitische-anti-autochtone-muilkorfbrigade" die hier de plak zwaait. ;-)

zoals hier ergens gepost, "als de arbiter partijdig is krijg je voor een bijna tackle meteen rood"

:cheer: lantjes :cheer:

Welkom terug :cheer:

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:40
Ja.

:cheer: Teentjes :cheer:

Deze ook?

http://www.medscape.com/content/2003/00/46/01/460125/art-eid460125.fig4.jpg

Of deze:

http://3.bp.blogspot.com/_JmOu3H0uQxw/S4YRPvj09_I/AAAAAAAAAGk/aq9AQzlViA4/s400/toenail-fungus-worst.jpg

lantjes
6 februari 2011, 18:40
:cheer: lantjes :cheer:

Welkom terug :cheer:

mersiekes :cheer: :-P maar voor hoe lang....:-P

Vlaamse Leeuwin
6 februari 2011, 18:41
Deze ook?

http://www.medscape.com/content/2003/00/46/01/460125/art-eid460125.fig4.jpg

Of deze:

http://3.bp.blogspot.com/_JmOu3H0uQxw/S4YRPvj09_I/AAAAAAAAAGk/aq9AQzlViA4/s400/toenail-fungus-worst.jpg

oké, daar gaat mijne honger. :|

Demper
6 februari 2011, 18:41
Ah leuk.
Moslims.

Dronkoers
6 februari 2011, 18:42
Deze ook?

http://www.medscape.com/content/2003/00/46/01/460125/art-eid460125.fig4.jpg
He, da's de eerste keer dat ik die zie

Of deze:

http://3.bp.blogspot.com/_JmOu3H0uQxw/S4YRPvj09_I/AAAAAAAAAGk/aq9AQzlViA4/s400/toenail-fungus-worst.jpg

Die staat al 15 keer in de tenendraad :-(

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:42
oké, daar gaat mijne honger. :|

Allemaal de schuld van Dronkoers.

Dronkoers
6 februari 2011, 18:44
mersiekes :cheer: :-P maar voor hoe lang....:-P

2016-17 zeker? De vorige keer heb je het ook een dikke 5 jaar uitgehouden ;-)

Demper
6 februari 2011, 18:44
Allemaal de schuld van Dronkoers.

Ik ben blij dat je terug bent mijn suikerboontje.

Dronkoers
6 februari 2011, 18:44
Allemaal de schuld van Dronkoers.

:-D

Da's de enige vrouwenlogica die ik al onder de knie heb ;-)

Scarabaeida
6 februari 2011, 18:48
Deze vind ik toch een smakelijkere manier om Dronkoers te foppen hoor.
http://www.all-creatures.org/recipes/images/i-garlic.jpg

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:48
He, da's de eerste keer dat ik die zie
Alé vooruit.

Die staat al 15 keer in de tenendraad :-(

Mijn excuses. Ik kom niet vaak in die draad. Ik vind mannen die sletsen dragen maar mottig.

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:49
Ik ben blij dat je terug bent mijn suikerboontje.

Hoe lief van je!

Dronkoers
6 februari 2011, 18:53
Deze vind ik toch een smakelijkere manier om Dronkoers te foppen hoor.
http://www.all-creatures.org/recipes/images/i-garlic.jpg
Die is nog maar 10 keer de tenendraad gepasseerd ;-)
Alé vooruit.



Mijn excuses. Ik kom niet vaak in die draad. Ik vind mannen die sletsen dragen maar mottig.

Oh, maar ik ook ze :-D

bgf324
6 februari 2011, 18:55
Waar blijft Rudy_the_Mod ?

Dronkoers
6 februari 2011, 18:57
Waar blijft Rudy_the_Mod ?

'k Mis em ook :-(

suqar_7loe
6 februari 2011, 18:58
Waar blijft Rudy_the_Mod ?

Wie is dat?

Dronkoers
6 februari 2011, 18:59
Wie is dat?

De vieze-tenen-*KNIP*-per :cheer:

Nynorsk
6 februari 2011, 18:59
Het gaat over primitief taalgebruik, overvloedige woordherhalingen, mislukte zinconstructies en dies meer; minder over dialecten. Bovendien kan iemand met een minimum aan ontwikkeling creatief omspringen met taal.

En inderdaad, taal heeft een ontwikkelingsniveau. Egalitarisme is allemaal mooi en wel, de realiteit is echter anders.

Het gaat inderdaad slecht met het Nederlands. Maar ook in andere talen merkt men een achteruitgang. Ik heb een aantal Franstaligen op m'n FB zitten en kan soms niet eens lezen wat er staat.

Maar ik betwijfel of we Nederlands van de allochtonen moeten leren, zoals Saccharoosje suggereert.

Demper
6 februari 2011, 19:32
Hoe lief van je!

:B-fly::lilangel:
:>
Aaaaaiiiiiiiii
:hug:
loooooooooovvvvv
:cheer:
jooooeeeewwwwwwww
:angel:
suuuuQQQaaaaar

Steve_M
6 februari 2011, 19:39
:B-fly::lilangel:
:>
Aaaaaiiiiiiiii
:hug:
loooooooooovvvvv
:cheer:
jooooeeeewwwwwwww
:angel:
suuuuQQQaaaaar

Allez vooruit, dan kan je stoppen met vunzige berichtjes sturen naar Trixie en je weer helemaal op suqar richten. :twisted:

Demper
6 februari 2011, 19:42
Allez vooruit, dan kan je stoppen met vunzige berichtjes sturen naar Trixie en je weer helemaal op suqar richten. :twisted:

Ik stuur geen vunzige berichtjes naar Trixie. :twisted:

From_Vlaanderen
6 februari 2011, 20:04
Wat hou ik ervan , dagelijks onze nieuwsbulletins vullend , die rakkers van moslims .
Dat roept en tiert , gooit stenen , loopt met kalashnikovs in de woestijn , loopt met hoofddeksels op , hun vrouwen met nog wat meer en dat vecht met dromedarissen .
Zijn ze niet nog wat grappiger of de gebalde vuisten van onze vroegere communisten ?
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol:

Ik hou van frieten en Duvel en geweren, dat is altijd tof.
Maar moslims, dat is zoiets als vrouwen. Voor dat ge het weet ligt uwen toren plat.

From_Vlaanderen
6 februari 2011, 20:08
He, da's de eerste keer dat ik die zie



Die staat al 15 keer in de tenendraad :-(

Dat was omdat gij mijne bottekes-draad verkloot had met die werk bottinen.

Carnivore
6 februari 2011, 20:08
Geobsedeerd?

nee, gefixeerd.

From_Vlaanderen
6 februari 2011, 20:11
moslims grave mannen

Demper
6 februari 2011, 20:16
http://www.istockphoto.com/file_thumbview_approve/14767201/2/istockphoto_14767201-muslim-woman-terrorist-with-gun.jpg

http://img3.visualizeus.com/thumbs/09/12/04/abaya,blue,ethnic,gun,islam,kill,muslim,portrait,w oman-b87fac0045a457d63557227a4ac4c637_m.jpg

http://www.instablogsimages.com/images/2009/12/05/alqaeda-girl-with-gun_7AIjH_16105.jpg

Carnivore
6 februari 2011, 20:17
moslims grave mannen

die blonde!

en dat pistool goed gekanteld houden, dat je zèker haperingen bij het uitstoten van de huls hebt!
ik hoop dat het een momentopname was, tijdens het trekken en richten.

From_Vlaanderen
6 februari 2011, 20:25
die blonde!

en dat pistool goed gekanteld houden, dat je zèker haperingen bij het uitstoten van de huls hebt!
ik hoop dat het een momentopname was, tijdens het trekken en richten.

Ik ben niet thuis in werken met een kogelwerend schild met kijkgat.

Carnivore
6 februari 2011, 20:25
Ik smijt geen vrouwen kapot. Vrouwen laat je beter met rust.

Ik knoop geen homo's op. Ik heb helemaal niks tegen holebi's. Heb zelfs verschillende holebi vrienden.

Ik ben niet anti-ongelovigen en keel dezen ook niet. Mocht dat zo zijn dan zat ik nu met enkele familieleden en vrienden minder. En ik heb het u al gezegd, van mij familie, vrienden, bevolking blijf je af.


Ben je wel zeker dat je mo-slim bent?

Carnivore
6 februari 2011, 20:28
Ik ben niet thuis in werken met een kogelwerend schild met kijkgat.

dat maakt niet uit.
Een pistool met uitwerpgat aan de rechterkant, links gekanteld houden is vragen om problemen.
Je gaat gewoon tegen de gravitiatiewet in. Het is en blijft mechaniek.

Carnivore
6 februari 2011, 20:30
Staat het op hun voorhoofd geschreven dat ze moslims zijn? Of gaat u af op het gekleurd tintje?

meestal roepen ze dat we respect moeten hebben voor hun geloof.

Carnivore
6 februari 2011, 20:36
jawel jawel! maar ge moet je eerst bekeren hé! je zegt Allah akhbaar en klaar is kees. en dan wel de juist weg vinden nietwaar....


Als ge van de strontpijp houdt... Want het echte, fijnere werk, daarvoor moet je eerst trouwen he!?

Nidstang
6 februari 2011, 20:56
Omdat nog niemand het gezegd heeft en iemand een open deur moet intrappen zal ik het maar doen.

Met
Ons
Samen
Leven
Is
Moeilijk

Carnivore
6 februari 2011, 21:26
Omdat nog niemand het gezegd heeft en iemand een open deur moet intrappen zal ik het maar doen.

Met
Ons
Samen
Leven
Is
Moeilijk


onmogelijk

bedoel je?

Nidstang
6 februari 2011, 21:37
onmogelijk

bedoel je?
Met moslims samenleven is best mogelijk denk ik. Met de islam niet.

COCHINILLO
6 februari 2011, 21:43
Als ge van de strontpijp houdt... Want het echte, fijnere werk, daarvoor moet je eerst trouwen he!?

en ik deed nog zo mijn best om het op een deftige manier te verwoorden.

suqar_7loe
6 februari 2011, 21:51
:B-fly::lilangel:
:>
Aaaaaiiiiiiiii
:hug:
loooooooooovvvvv
:cheer:
jooooeeeewwwwwwww
:angel:
suuuuQQQaaaaar

Joehoeeeeeee loveee youuuuuu 2 Blankie! :oops:

suqar_7loe
6 februari 2011, 21:52
Ik stuur geen vunzige berichtjes naar Trixie. :twisted:

Steve is gewoon jaloers. Dat ruik je zo!

Demper
6 februari 2011, 21:55
Joehoeeeeeee loveee youuuuuu 2 Blankie! :oops:

Blankie! :oops:
???
:-(
Waarom dat racisme? :-(

suqar_7loe
6 februari 2011, 21:55
Ik hou van frieten en Duvel en geweren, dat is altijd tof.
Maar moslims, dat is zoiets als vrouwen. Voor dat ge het weet ligt uwen toren plat.

Ik hoor Vlamingen vaak zeggen 'Ge kunt ni me die wijven leven maar oek ni zonder'. Misschien is dat bij dezen ook wel van toepassing op moslims. Materie om over na te denken..

Steve_M
6 februari 2011, 21:57
Steve is gewoon jaloers. Dat ruik je zo!

Ja, ik wil ook vunzige PM's krijgen :-(

Voorlopig moet ik het stellen met de vuile praatjes van Inno, maar ik wil ook wel eens wat variatie.

suqar_7loe
6 februari 2011, 21:58
Blankie! :oops:
???
:-(
Waarom dat racisme? :-(
Maar bolleke, dat is geen racisme. Blank is toch mooi? Ik pap nog liever aan met een blanke dan met een zwarte hoor. Ben ik nu racist?

Soit, hoe mag ik u noemen? 8-)

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:00
Ja, ik wil ook vunzige PM's krijgen :-(

Voorlopig moet ik het stellen met de vuile praatjes van Inno, maar ik wil ook wel eens wat variatie.

Oké oké, ik zal u wat meer aandacht moeten schenken. Check je pm geilerd!

Demper
6 februari 2011, 22:01
Maar bolleke, dat is geen racisme. Blank is toch mooi? Ik pap nog liever aan met een blanke dan met een zwarte hoor. Ben ik nu racist?

Soit, hoe mag ik u noemen? 8-)

Zijn blanken die geschapen zijn als zwarten een probleem?

Noem mij gerust blokkerke euhm bolleke.

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:04
Zijn blanken die geschapen zijn als zwarten een probleem?
Geen enkel probleem :-D
Noem mij gerust blokkerke
Nee nee, blokker niet.
euhm bolleke.
Dat klinkt al vele beter.

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:10
nee, gefixeerd.

Neen neen, geobsedeerd. U schenkt de islam meer aandacht dan een doorsnee-moslim.

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:11
http://www.instablogsimages.com/images/2009/12/05/alqaeda-girl-with-gun_7AIjH_16105.jpg
Schandelijk..

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:12
Ben je wel zeker dat je mo-slim bent?

Ja, ik ben moslima.

Steve_M
6 februari 2011, 22:12
Schandelijk..

Ja, die muur is echt wel slecht gemetseld. Prutswerk.

filosoof
6 februari 2011, 22:14
Ja, ik wil ook vunzige PM's krijgen :-(

Voorlopig moet ik het stellen met de vuile praatjes van Inno, maar ik wil ook wel eens wat variatie.Ik wil er ook.

Demper
6 februari 2011, 22:15
Schandelijk..

Hoe moet onze toekomstige dochter dan opgevoed worden?

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:16
Ja, die muur is echt wel slecht gemetseld. Prutswerk.

Steve toch. Check dat klein, lief onschuldig meisje. Ge zou voor minder een kogel door een kop schieten van zo een extremist die zo een meisje op zo een jonge leeftijd verprutst. Eigenlijk, raken zulke toestanden me.

Steve_M
6 februari 2011, 22:18
Steve toch. Check dat klein, lief onschuldig meisje. Ge zou voor minder een kogel door een kop schieten van zo een extremist die zo een meisje op zo een jonge leeftijd verprutst. Eigenlijk, raken zulke toestanden me.

Oh, het ging over dat meisje? ;-)

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:19
Hoe moet onze toekomstige dochter dan opgevoed worden?

Mijn dochter zal heel goed en deftig opgevoed worden. De islam krijgt ze mee maar verder trekt ze haar plan en neemt ze haar eigen beslissingen. Mijn dochter zal gedragen worden op handen en voeten. Waar ik wel op zal staan is dat ze studeert en enkele goede diploma's binnenhaalt. Hoe meer, hoe beter. Akkoord? 8-)

Demper
6 februari 2011, 22:22
Onze dochter zal heel goed en deftig opgevoed worden. De islam krijgt ze mee maar verder trekt ze haar plan en neemt ze haar eigen beslissingen. Onze dochter zal gedragen worden op handen en voeten. Waar ik wel op zal staan is dat ze studeert en enkele goede diploma's binnenhaalt. Hoe meer, hoe beter. Akkoord? 8-)

Moet ze een hoofddoek op?

filosoof
6 februari 2011, 22:22
Ah leuk.
Moslims.Jij ziet overal moslims.
Kijk eens onder je bed.

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:25
Moet ze een hoofddoek op?

Moeten? Neen, ik dwing niemand een hoofddoek te dragen. Ik ben zelfs radicaal tegen het verplichten ervan.

Ola nog iets: onze dochter groeit niet op in een stad als Antwerpen.

Demper
6 februari 2011, 22:28
Moeten? Neen, ik dwing niemand een hoofddoek te dragen. Ik ben zelfs radicaal tegen het verplichten ervan.

Ola nog iets: onze dochter groeit niet op in een stad als Antwerpen.

Oké, ik kan mij daar allemaal in vinden.
Laat ons maar snel aan het werk gaan.

Demper
6 februari 2011, 22:29
Jij ziet overal moslims.
Kijk eens onder je bed.

Ik ben met mijn vrouw onze toekomst aan het bespreken.
Kan je even stoppen met je daarmee te bemoeien?

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:30
Oh, het ging over dat meisje? ;-)

Het ging over die cactussen op de achtergrond. Shit, ik zie niet goed. Verdomme, heb een ontstoken oog en ik zit zonder medicatie.

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:34
Oké, ik kan mij daar allemaal in vinden.
Laat ons maar snel aan het werk gaan.
Kom maar op, bolleke! Verscheur dat blokkerskaartje en daarna mag je mij komen verscheuren.

Ik ben met mijn vrouw onze toekomst aan het bespreken.
Kan je even stoppen met je daarmee te bemoeien?
Aaauwwh zo stoer! En ik maar denken dat echte mannen niet bestonden..

Misschien kan filo getuige zijn?

Demper
6 februari 2011, 22:37
Kom maar op, bolleke! Verscheur dat blokkerskaartje en daarna mag je mij komen verscheuren.

Tot welke politieke partij moet ik mij dan bekeren?
SP.A?


Aaauwwh zo stoer! En ik maar denken dat echte mannen niet bestonden..

Misschien kan filo getuige zijn?

Nee, filo mag geen getuige zijn.
Ik dacht eerder aan Ratatosk.

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:41
Tot welke politieke partij moet ik mij dan bekeren?
SP.A?
SP.A sucks. Partij maakt niet veel uit (buiten VB).



Nee, filo mag geen getuige zijn.
Ik dacht eerder aan Ratatosk.
Neen, die gast mag mij en mn geloofsgenoten niet. Die zal niet komen opdagen. Wat denk je van die jaloerse Steve?

Demper
6 februari 2011, 22:43
Neen, die gast mag mij en mn geloofsgenoten niet. Die zal niet komen opdagen. Wat denk je van die jaloerse Steve?

Laat Flanelcondoom anders getuige zijn?

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:45
Laat Flanelcondoom anders getuige zijn?

Ook goed!

suqar_7loe
6 februari 2011, 22:46
Waarom is die enquête eigenlijk anoniem?

Steve_M
6 februari 2011, 23:05
SP.A sucks. Partij maakt niet veel uit (buiten VB).




Neen, die gast mag mij en mn geloofsgenoten niet. Die zal niet komen opdagen. Wat denk je van die jaloerse Steve?

Pff, om mij nog wat jaloerser te maken, zeker. Geef mijn portie maar aan Fikkie.

Serenity
6 februari 2011, 23:13
Racistisch onderwerp. Godsdiensten zoals de islam zijn verwerpelijk. Omwille van meerdere zaken. Ongezien wat ze hier forceren. En dat er zovelen stemmen.

Scarabaeida
6 februari 2011, 23:22
Waarom is die enquête eigenlijk anoniem?

Wat betreft Politics.be: de meeste peilingen horen openbaar te zijn IMO (het zijn de enige interessante). We zijn nu gewoon niets wijzer geworden.

The Syndrome
7 februari 2011, 13:06
Waarom is die enquête eigenlijk anoniem?
Omdat ik te lui ben om alles aan te vinken .

From_Vlaanderen
7 februari 2011, 14:53
Moeten? Neen, ik dwing niemand een hoofddoek te dragen. Ik ben zelfs radicaal tegen het verplichten ervan.

Ola nog iets: onze dochter groeit niet op in een stad als Antwerpen.

Toch niet hier zekers8O.

From_Vlaanderen
7 februari 2011, 14:53
Ik hoor Vlamingen vaak zeggen 'Ge kunt ni me die wijven leven maar oek ni zonder'. Misschien is dat bij dezen ook wel van toepassing op moslims. Materie om over na te denken..

Nu heb ik voor het eerst geen wijf meer nodig. Ik heb sjuist heel mijn kot gekuist met nat.

suqar_7loe
7 februari 2011, 17:59
Omdat ik te lui ben om alles aan te vinken .

Luie zak.

suqar_7loe
7 februari 2011, 17:59
Toch niet hier zekers8O.

Waar is hier?

Scarabaeida
7 februari 2011, 18:00
Zonder de Islam, hadden de cyberkruisvaarders een andere hobby moeten zoeken. Sommige hebben dat als voltijdse bezigheid, met een bedrevenheid die erbij past, onvermoeibaar.

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:00
Nu heb ik voor het eerst geen wijf meer nodig. Ik heb sjuist heel mijn kot gekuist met nat.

Hebt ge alleen een vrouw nodig om uw shit op te kuisen dan? Kom kom, met een vrouw valt veel meer te doen;-)

Steve_M
7 februari 2011, 18:02
Hebt ge alleen een vrouw nodig om uw shit op te kuisen dan? Kom kom, met een vrouw valt veel meer te doen;-)

Pintjes uit de frigo halen en zo.

Inno
7 februari 2011, 18:03
Pintjes uit de frigo halen en zo.

Afkloppen enzo als je beetje gestresseerd zijt.

Steve_M
7 februari 2011, 18:04
Afkloppen enzo als je beetje gestresseerd zijt.

Veel beter dan op de muur slaan, heb ik gemerkt. Zachter aan de knokkels.

Inno
7 februari 2011, 18:05
Veel beter dan op de muur slaan, heb ik gemerkt. Zachter aan de knokkels.

Ja de muur is pijnlijk en je moet de schade herstellen wat soms kostelijk is.

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:06
Pintjes uit de frigo halen en zo.

Jij bent dus ook een vent? En ik maar denken dat jij een man was.

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:07
Veel beter dan op de muur slaan, heb ik gemerkt. Zachter aan de knokkels.

Dat gaat hier precies van kwaad naar erger, stelletje venten. Waar heb je dat geleerd, Steve?

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:08
Afkloppen enzo als je beetje gestresseerd zijt.

Hoog tijd voor een weesgegroetje.

Steve_M
7 februari 2011, 18:09
Dat gaat hier precies van kwaad naar erger, stelletje venten. Waar heb je dat geleerd, Steve?

De universiteit van het leven.

Dronkoers
7 februari 2011, 18:14
Kom kom, met een vrouw valt veel meer te doen;-)

Jah, wat kun je zoal met een vrouw? ;-)

tschoon verdiep
7 februari 2011, 18:17
Mijn dochter zal heel goed en deftig opgevoed worden. De islam krijgt ze mee maar verder trekt ze haar plan en neemt ze haar eigen beslissingen. Mijn dochter zal gedragen worden op handen en voeten. Waar ik wel op zal staan is dat ze studeert en enkele goede diploma's binnenhaalt. Hoe meer, hoe beter. Akkoord? 8-)

U draagt uw dochter op handen en voeten, bent u kameel??

Demper
7 februari 2011, 18:19
U draagt uw dochter op handen en voeten, bent u kameel??

Niet mijn vrouw beledigen.
Kamelen dragen geen hoofddoek.

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:20
U draagt uw dochter op handen en voeten, bent u kameel??

:rofl:

Ratatosk
7 februari 2011, 18:22
SP.A sucks. Partij maakt niet veel uit (buiten VB).




Neen, die gast mag mij en mn geloofsgenoten niet. Die zal niet komen opdagen. Wat denk je van die jaloerse Steve?

Als er alcohol is kom ik wel opdagen.

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:27
Als er alcohol is kom ik wel opdagen.

Geen probleem. Zolang ge maar niet in mn gezicht adem haalt. Ik heb de pest aan die stinkende geur.

Demper
7 februari 2011, 18:28
Als er alcohol is kom ik wel opdagen.

We eten stoverij van varkenswangen en drinken veel bier.
Ge zijt uitgenodigd.

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:28
Jah, wat kun je zoal met een vrouw? ;-)

Teentjes likken bijvoorbeeld.

Ratatosk
7 februari 2011, 18:29
Geen probleem. Zolang ge maar niet in mn gezicht adem haalt. Ik heb de pest aan die stinkende geur.

Das de sigaar die je dan riekt.

Dronkoers
7 februari 2011, 18:29
Teentjes likken bijvoorbeeld.

Ja okee, dat wist ik nu wel al :-D

Maar voor de rest... ;-)

Ratatosk
7 februari 2011, 18:30
Ja okee, dat wist ik nu wel al :-D

Maar voor de rest... ;-)

Poesjes likken.

Dronkoers
7 februari 2011, 18:31
Poesjes likken.

Mooi, we zitten al aan 15 minuten plezier, en 23 uur en 45 minuten miserie per dag.
Nog iets? ;-)

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:33
Das de sigaar die je dan riekt.

Neen, toch niet.

Ratatosk
7 februari 2011, 18:33
Mooi, we zitten al aan 15 minuten plezier, en 23 uur en 45 minuten miserie per dag.
Nog iets? ;-)

Ne goeie pijp sla ik niet af.

Demper
7 februari 2011, 18:33
Mooi, we zitten al aan 15 minuten plezier, en 23 uur en 45 minuten miserie per dag.
Nog iets? ;-)

Touché :-D

suqar_7loe
7 februari 2011, 18:35
Ja okee, dat wist ik nu wel al :-D

Maar voor de rest... ;-)

Ge kunt zoveel met een vrouw aanvangen. Wees eens origineel, Dronkoers. Wat heb jij tegen vrouwen, verdomme? :evil:

tschoon verdiep
7 februari 2011, 18:36
Mooi, we zitten al aan 15 minuten plezier, en 23 uur en 45 minuten miserie per dag.
Nog iets? ;-)

ONTHAREN

Steve_M
7 februari 2011, 18:38
Ne goeie pijp sla ik niet af.

Allez, dat is dan weer anderhalve minuut gevuld.

Ratatosk
7 februari 2011, 18:40
Allez, dat is dan weer anderhalve minuut gevuld.

Eenteken dat ze er nog geen ervaring me heeft en daarbij moet ge delen met uw kameraden.

Dronkoers
7 februari 2011, 18:43
Ge kunt zoveel met een vrouw aanvangen. Wees eens origineel, Dronkoers. Wat heb jij tegen vrouwen, verdomme? :evil:

:-D

Ik stel maar een gewone vraag, en een gewoon antwoord daarop lijkt iets te moeilijk.
Dus wat moet ik dan concluderen? ;-)

Dronkoers
7 februari 2011, 18:45
ONTHAREN

Wat gij al leuk vind... :-D

tschoon verdiep
8 februari 2011, 08:54
Niet mijn vrouw beledigen.
Kamelen dragen geen hoofddoek.

Tijdens een zandstorm wel

From_Vlaanderen
8 februari 2011, 13:59
Hebt ge alleen een vrouw nodig om uw shit op te kuisen dan? Kom kom, met een vrouw valt veel meer te doen;-)

Ik ben aan het denken.

Steben
8 februari 2011, 14:04
Moslima's zijn zoveel leuker dan moslimo's.