PDA

View Full Version : Wie zouden jullie graag van het forum schoppen?


Sinterklaas
31 mei 2004, 20:22
Wie zouden jullie graag van het forum gooien?

(opgelet: ik ben onschendbaar)

Sebastiaan81
31 mei 2004, 20:30
Al die Nederlanders! :wink:

Tzuvar Raemborr
31 mei 2004, 20:32
Vrijheid van meningsuiting :p

Griffin
31 mei 2004, 20:32
Alle mensen die beweren onschendbaar te zijn? ;) :P

http://users.pandora.be/Griffin/forum/devil1.gif

Zeno!
31 mei 2004, 20:34
Al die Nederlanders! :wink:

Behalve de Nederlanders die van het gezegende jaar 1981 zijn natuurlijk! :wink: Dat zijn 'de goei'!

Sebastiaan81
31 mei 2004, 20:35
Al die Nederlanders! :wink:

Behalve de Nederlanders die van het gezegende jaar 1981 zijn natuurlijk! :wink: Dat zijn 'de goei'!
:thumbsup: Jij begrijpt het!

Man Utd
1 juni 2004, 08:29
mijzelf!!!!

Pelgrim
1 juni 2004, 09:41
Al mijn andere nicks. Het niveau zou hier sterk omhoog gaan (er zouden ook maar tien mensen meer overblijven maar da's ook gezellig)

Griffin
1 juni 2004, 09:47
Al mijn andere nicks. Het niveau zou hier sterk omhoog gaan (er zouden ook maar tien mensen meer overblijven maar da's ook gezellig)

Wilt ge dan meteen ook die Jehova's getuigen bijhouden die hier net aan de deur kwamen? (Ik stuur die ene zijn schoen wel op)

Pelgrim
1 juni 2004, 09:54
Ge moogt ze houden. Ze zijn eergisteren in de clinch gegaan met mijn Hare Krisjna verkondigers en het bleek dat die Jehovalui maar slappe doetjes zijn.

Griffin
1 juni 2004, 10:00
Ge moogt ze houden. Ze zijn eergisteren in de clinch gegaan met mijn Hare Krisjna verkondigers en het bleek dat die Jehovalui maar slappe doetjes zijn.

Te laat, ik heb ze net zien vertrekken... Kheb dien ene mens zijn schoen ritueel verbrand. Ik denk dat de rooksignalen voldoende waren om de duivels te verdrijven ;)

Pelgrim
1 juni 2004, 10:01
:evil:

Ze mogen u verbannen!

hen3que
1 juni 2004, 10:01
Al mijn andere nicks. Het niveau zou hier sterk omhoog gaan (er zouden ook maar tien mensen meer overblijven maar da's ook gezellig)

Wilt ge dan meteen ook die Jehova's getuigen bijhouden die hier net aan de deur kwamen? (Ik stuur die ene zijn schoen wel op)

Tip: nodig ze binnen, neem wijs hun een oncomfortabele stoel om zenuwachtig op te gaan zitten wiebelen. Neem zelf een comfortabele stoel, een biertje een zak ships en een geinteresseerde blik.
Ga vervolgens luisteren wat diegene te zeggen heeft, stel moeilijke eventueel retorische vragen, lach hartelijke of sarcastisch om eventuele antwoorden.

Geen comedie kan op tegen de verhalen van deze mensen! En de man in questie voelt zich waarschijnlijk ontzettend oncomfortabel wat het hele verhaal alleen nog maar grappiger maakt.
Als je het zat bent kun je iemand er altijd nog uitkegelen, als diegene niet opgelucht is om weg te mogen natuurlijk :wink:
Dat scheeld trouwens ook slijtage aan je deur!

Griffin
1 juni 2004, 10:01
:evil:

Ze mogen u verbannen!

Oei, staan ze alweer bij uw deur? ;)

Herman Desmedt ©HD
1 juni 2004, 10:01
Al wie eigenlijk niks te zeggen heeft en alleen herrie komt zoeken op fora.

Het Skill Effect
1 juni 2004, 12:30
Al wie eigenlijk niks te zeggen heeft en alleen herrie komt zoeken op fora.


Vergeet ook niet al diegene die herrie vinden! :wink:

Griffin
1 juni 2004, 12:31
Al wie eigenlijk niks te zeggen heeft en alleen herrie komt zoeken op fora.


Vergeet ook niet al diegene die herrie vinden! :wink:

Herrie... is dat geen dichter ofzo? Herrie Komrij? :P :twisted:

http://users.pandora.be/Griffin/forum/devil1.gif http://users.pandora.be/Griffin/forum/devil1.gif http://users.pandora.be/Griffin/forum/devil1.gif http://users.pandora.be/Griffin/forum/devil1.gif http://users.pandora.be/Griffin/forum/devil1.gif

The Paulus Experience
1 juni 2004, 12:42
herrie zoeken en boel schoppen?

Griffin
1 juni 2004, 12:47
herrie zoeken en boel schoppen?

't Lijkt wel of je wil gaan kaarten... Koekes troef! :P

Herman Desmedt ©HD
1 juni 2004, 15:26
herrie zoeken en boel schoppen?

't Lijkt wel of je wil gaan kaarten... Koekes troef! :P

Juist! Hoewel het niet van harte is moet ik toch zeggen dat de klaveren dan ergens anders naartoegaan want als koeken troef is en Paulus alleen een boel schoppen heeft, gaat hij niet veel slagen halen.

Spelev
1 juni 2004, 17:05
Diene kloot da altijd "broek af!" zegt.

The Paulus Experience
1 juni 2004, 17:09
herrie zoeken en boel schoppen?

't Lijkt wel of je wil gaan kaarten... Koekes troef! :P

ah.. dan ga'k al direct miserie

Het Skill Effect
2 juni 2004, 19:23
Wie zouden jullie graag van het forum gooien?

(opgelet: ik ben onschendbaar)

X1 !!! :twisted:

Zeno!
2 juni 2004, 19:26
Wie zouden jullie graag van het forum gooien?

(opgelet: ik ben onschendbaar)

X1 !!! :twisted:

inderdaad!

Griffin
2 juni 2004, 19:31
X1 !!! :twisted:

inderdaad!

Wat een trut zeg!

x1
2 juni 2004, 19:31
X1 !!! :twisted:

inderdaad!

Sorry, maar ik ben onschendbaar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Jeroen
2 juni 2004, 19:38
inderdaad!

Sorry, maar ik ben onschendbaar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Je begint me serieus te enerveren.

x3
2 juni 2004, 19:48
Sorry, maar ik ben onschendbaar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Je begint me serieus te enerveren.

Das nie goe voor de gezondheid hé :wink:

Take it easy!

Nikolaas
2 juni 2004, 20:36
't Lijkt wel of je wil gaan kaarten... Koekes troef! :P

ah.. dan ga'k al direct miserie

Jamaar jonges, dat gaat zomaar niet hoor! Om te beginnen, Paulus, wat voor misère gaat ge? Groot, klein of op tafel? Als het een kleine is ga ik abondance in klaveren, anders moet ik mijn slagen tellen...

Het Skill Effect
2 juni 2004, 20:37
Je begint me serieus te enerveren.

Trouwens, lukt een beetje dat solosucken? Of is m te kort?

Ik ken een topic voor u! :wink: (http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16615)

Pelgrim
2 juni 2004, 20:47
Sorry, maar ik ben onschendbaar :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Je begint me serieus te enerveren.

en who the hell is x1 nu weer?

Het Skill Effect
2 juni 2004, 20:54
dezelfde als x3

Pelgrim
2 juni 2004, 20:58
er is ook een x2 blijkbaar

Het Skill Effect
2 juni 2004, 21:00
er is ook een x2 blijkbaar

laat maar zitten! :lol:

Pelgrim
2 juni 2004, 21:09
wie zit er eigenlijk achter?

Aangebrande Phönix
2 juni 2004, 21:17
Diezelfde die mijn pc naar de chicandoveren heeft geholpen naar alle waarschijnlijkheid.

Wie ik van het forum wil? Vincent Van Quickenborne.

Herman Desmedt ©HD
2 juni 2004, 21:50
Diezelfde die mijn pc naar de chicandoveren heeft geholpen naar alle waarschijnlijkheid.

Wie ik van het forum wil? Vincent Van Quickenborne.

Vertel het hem zelf !

Dies
2 juni 2004, 23:28
Ik probeer mijzelf al maanden van dit forum te schoppen. Tevergeefs zoals u kan zienzelfs Paulus pesten, heeft niet mogen baten., iemand tips?

George
3 juni 2004, 00:02
Ik probeer mijzelf al maanden van dit forum te schoppen. Tevergeefs zoals u kan zienzelfs Paulus pesten, heeft niet mogen baten., iemand tips? Mij hebt ge niet zelle.

straddle
3 juni 2004, 00:56
Van mij mag iedereen op het forum blijven. Zelfs filosoof !!! :wink:

Bobke
3 juni 2004, 10:13
Schop ze’r maar allemaal af, dan heb ik lekker altijd gelijk. :lol:

Maus
3 juni 2004, 16:35
Wie vant forum sjotten? Al die "Vlaams Blok - aanhangers".

Er zijn immers al 2 fora open voor hen (PI en VA).

johanvdw
3 juni 2004, 16:41
Ik probeer mijzelf al maanden van dit forum te schoppen. Tevergeefs zoals u kan zienzelfs Paulus pesten, heeft niet mogen baten., iemand tips?
Ik kan u altijd uit uw lijden verlossen 8)

jules
3 juni 2004, 17:03
voor mijn part wordt iedereen die die bewegende vlagjes gebruikt van het forum gegooid.
ik word er namelijk zeeziek van :cry:

The Paulus Experience
3 juni 2004, 18:04
voor mijn part wordt iedereen die die bewegende vlagjes gebruikt van het forum gegooid.
ik word er namelijk zeeziek van :cry:

:o

http://users.pandora.be/webruimtev/WitteVlag.gif

Het Skill Effect
3 juni 2004, 18:47
Ik probeer mijzelf al maanden van dit forum te schoppen. Tevergeefs zoals u kan zienzelfs Paulus pesten, heeft niet mogen baten., iemand tips?

Forumoscar "tofste forumlid" winnen is alvast iets wat ik niet zou doen, moest ik mezelf weg willen schoppen. :wink: :idea:

Het Skill Effect
3 juni 2004, 18:49
Probeer misschien eens te stemmen voor de oscars met een dubbelaccount. 8)

The Paulus Experience
3 juni 2004, 18:52
Probeer misschien eens te stemmen voor de oscars met een dubbelaccount. 8)

misschien met een account van iemand anders 0X

Het Skill Effect
3 juni 2004, 19:29
Probeer misschien eens te stemmen voor de oscars met een dubbelaccount. 8)

misschien met een account van iemand anders 0X

:lol: :lol: :lol:

George
3 juni 2004, 20:23
Wie vant forum sjotten? Al die "Vlaams Blok - aanhangers".

Er zijn immers al 2 fora open voor hen (PI en VA).

Nee dat moet je zeker niet doen, je moet ze vredevol, met veel liefde en begrip omarmen. Ze hebben dat echt nodig.

Herman Desmedt ©HD
3 juni 2004, 20:28
Wie vant forum sjotten? Al die "Vlaams Blok - aanhangers".

Er zijn immers al 2 fora open voor hen (PI en VA).

Nee dat moet je zeker niet doen, je moet ze vredevol, met veel liefde en begrip omarmen. Ze hebben dat echt nodig.

En zou je anders nog iemand hebben om mee te redetwisten ?

Dies
11 juni 2004, 17:07
dorus

Spetsnaz
11 juni 2004, 17:16
dorus

Inderdaad, echt ne zagevent van "vroeger was het allemaal beter".

numarx
11 juni 2004, 17:33
Het wordt tijd dat ik zélf eens definitief wegben.

C uit W
11 juni 2004, 17:46
The Piano

Je mag reclame maken voor het blok, maar hij overdrijft!

Pelgrim
11 juni 2004, 17:56
The Piano

Je mag reclame maken voor het blok, maar hij overdrijft!

:lol:

triestig eigenlijk.

Aangebrande Phönix
11 juni 2004, 18:52
Het wordt tijd dat ik zélf eens definitief wegben.

De coolity-parameter (gemeten adhv de aanwezigheid van bepaalde forumleden. Eenheid numarx): Van zodra die naar beneden gaat verhoogt de verzuringsgraad van dit forum.

Spetsnaz
11 juni 2004, 18:56
Tegenwoordig is het hier -10numarx

Aangebrande Phönix
11 juni 2004, 18:57
Het is weer eens boven de 20 dorus hoor..

Herman Desmedt ©HD
11 juni 2004, 20:49
Zolang het niet te Hanky is, mag het toch ?
Je moet toch met iemand kunnen van mening verschillen.
Het zou niet leuk zijn moest iedereen dezelfde mening erop na houden.

En niet klagen over mij want sinds een week zit ik vollop aan het programmeren en is mijn gemiddeld aantal posts aan het dalen. (was ooit 54,9 /dag )

Spetsnaz
11 juni 2004, 20:50
Ik scoor ongeveer 8 Hanky dus.

Aangebrande Phönix
11 juni 2004, 20:51
Zolang het niet te Hanky is, mag het toch ?
Je moet toch met iemand kunnen van mening verschillen.
Het zou niet leuk zijn moest iedereen dezelfde mening erop na houden.

En niet klagen over mij want sinds een week zit ik vollop aan het programmeren en is mijn gemiddeld aantal posts aan het dalen. (was ooit 54,9 /dag )

Jammer, ik begon u net als een vast forumonderdeel te beschouwen :)

numarx
11 juni 2004, 22:31
Och, een plantje hier en daar en die leemte is zo opgevuld.

Patriot!
11 juni 2004, 23:24
Och, een plantje hier en daar en die leemte is zo opgevuld.

Bij 't fdf gegaan numarx

je vous aime tous

Aangebrande Phönix
11 juni 2004, 23:27
Och, een plantje hier en daar en die leemte is zo opgevuld.

Inderdaad, maar voor hetzelfde geld kunnen we de liefde afschaffen, gewoon enkele hormonen toevoegen.

Denken jullie nu allemaal waar ik aan denk?

dejohan
11 juni 2004, 23:39
Ik probeer mijzelf al maanden van dit forum te schoppen. Tevergeefs zoals u kan zienzelfs Paulus pesten, heeft niet mogen baten., iemand tips?

Modem + glas water.

ingenious
11 juni 2004, 23:45
voor mij mogen alle mensen met oopkleppen op van het forum. met hen is discussieren onmogelijk. langs de andere kant zijn ze wel grappig.

en naiviteit kan aandoenlijk zijn, maar de naiviteit waarmee sommigen hier hun partij verdedigen, is er dikwijls over.

en die paranoide zwartkijkers mogen blijven, maar alleen als ze af en toe eens een roos brilleke opzetten! die samenzweringstheorieën die hier soms worden opgezet zijn soms echt wel van de pot opgerukt. om nog maar te zwijgen van uitspraken die volledig verkeerd worden opgevat (denk maar aan pauwels wil nederlands als 2 de taal dus ze wil dat we allemaal arabisch leren) :roll:

en al die vlaggetjes, bewegende avatars en onderschriften werken soms ook danig op mijn systeem. tip voor degene die ze gebruiken: ze nemen da aandacht van uw boodschap weg (wat bij sommigen dan weer niet slecht is :D )

en dorus, stopt met de muren op te lopen!

dejohan
12 juni 2004, 09:17
Ik probeer mijzelf al maanden van dit forum te schoppen. Tevergeefs zoals u kan zienzelfs Paulus pesten, heeft niet mogen baten., iemand tips?

Modem + glas water.

Dies, ik heb ooit een programmeke geweten tegen game verslaving, dat blokkeerde een spel voor een bepaald tijdsinterval. Dat kon je bijvoorbeeld 's morgens instellen zodat je niet voor pakweg 17u toegang had tot dat spelletje. Nu lijkt me dat het ook mogelijk is om Internet Explorer daarmee te blokkeren. Het probleem is dat ik dat progje nergens kan terugvinden. De cd rom waarop het stond heb ik waarschijnlijk weggegooid, en op het net vind ik het ook niet.

Maar misschien weet iemand anders het, of wil iemand van die getalenteerde programmeurs dat schrijven, moeilijk lijkt het mij niet.

Herman Desmedt ©HD
12 juni 2004, 11:41
Modem + glas water.

Dies, ik heb ooit een programmeke geweten tegen game verslaving, dat blokkeerde een spel voor een bepaald tijdsinterval. Dat kon je bijvoorbeeld 's morgens instellen zodat je niet voor pakweg 17u toegang had tot dat spelletje. Nu lijkt me dat het ook mogelijk is om Internet Explorer daarmee te blokkeren. Het probleem is dat ik dat progje nergens kan terugvinden. De cd rom waarop het stond heb ik waarschijnlijk weggegooid, en op het net vind ik het ook niet.

Maar misschien weet iemand anders het, of wil iemand van die getalenteerde programmeurs dat schrijven, moeilijk lijkt het mij niet.

Bedankt voor het idee. Als ik er eens tijd (en goesting) voor heb begin ik er aan. (Iemand anders mag ook)

numarx
12 juni 2004, 11:50
Inderdaad, maar voor hetzelfde geld kunnen we de liefde afschaffen, gewoon enkele hormonen toevoegen.
Denken jullie nu allemaal waar ik aan denk?
Jij kan niet zonder mijn sweet sweet luvin'.

dejohan
12 juni 2004, 12:50
Dies, ik heb ooit een programmeke geweten tegen game verslaving, dat blokkeerde een spel voor een bepaald tijdsinterval. Dat kon je bijvoorbeeld 's morgens instellen zodat je niet voor pakweg 17u toegang had tot dat spelletje. Nu lijkt me dat het ook mogelijk is om Internet Explorer daarmee te blokkeren. Het probleem is dat ik dat progje nergens kan terugvinden. De cd rom waarop het stond heb ik waarschijnlijk weggegooid, en op het net vind ik het ook niet.

Maar misschien weet iemand anders het, of wil iemand van die getalenteerde programmeurs dat schrijven, moeilijk lijkt het mij niet.

Bedankt voor het idee. Als ik er eens tijd (en goesting) voor heb begin ik er aan. (Iemand anders mag ook)

Dankudanku! Ik zou het echt supertof vinden!