PDA

View Full Version : Inno zijn beurt...

poekieJ
14 februari 2011, 21:16
De week is reeds lang voorbij en er is nog steeds geen nieuw topic geopend. Pünktlichkeit is hier ver te zoeken.

Het is nu Inno zijn beurt, laat je volledig gaan.

Nynorsk
14 februari 2011, 21:31
Wat eet je graag bij je rijst?

Drink je probioticadrankjes?

Nynorsk
14 februari 2011, 21:32
En hoe oud ben jij eigenlijk?

Demper
14 februari 2011, 21:38
Waar is da feestje?

Travis66
15 februari 2011, 07:22
Hoi Inno, mijn vraagjes:

Wat doe je van beroep? En ligt dat in de lijn van je studies?
Ben je getrouwd? Kinderen? Waarom of waarom niet?

Voltian
15 februari 2011, 09:17
Ben je altijd zo happy als uw avatar laat vermoeden?

Steben
15 februari 2011, 09:46
Zijn Israëli's een volk?

IJsjes of pak friet?

Inno
15 februari 2011, 09:51
Wat eet je graag bij je rijst?

Drink je probioticadrankjes?

Ik eet niet zo graag rijst. Maar als ik echt moet, dan met kip en zoetzure saus.

Probioticadrankjes? neen.

Inno
15 februari 2011, 09:52
En hoe oud ben jij eigenlijk?

27, binnen 4 maanden 28 jaar.

Inno
15 februari 2011, 09:52
Waar is da feestje?

In jouw huis en ik nodig iedereen uit. Dank u wel Demper.

Inno
15 februari 2011, 09:54
Hoi Inno, mijn vraagjes:

Wat doe je van beroep? En ligt dat in de lijn van je studies?
Ben je getrouwd? Kinderen? Waarom of waarom niet?

Ik werk in een opvangcentrum. Van studies ben ik maatschappelijk werker, dus ja ongeveer. Mijn droomjob zou lesgeven zijn. Bijvoorbeeld aan jongeren van deeltijdse vorming of maatschappelijke oriëntatie aan asielzoekers, of algemene sociale vaardigheden, iets in die aard.

Ik ben getrouwd en heb 1 zoon. Waarom ik getrouwd ben? Ik zou het niet anders willen. Wat kinderen betreft wil ik er best nog een paar.

Inno
15 februari 2011, 09:55
Ben je altijd zo happy als uw avatar laat vermoeden?

Meestal wel. :-D Ik ben meestal kalm maar als ik boos word dan ben ik razend. Ik heb dus werk aan mezelf :-)

Inno
15 februari 2011, 09:57
Zijn Israëli's een volk?

IJsjes of pak friet?

Ja. Israëli's zijn een volk. :-)

FRIET, ik heb een frietverslaving. Gelukkig is mijn vrouw er. Maar tijdens mijn studies toen ik op kot zat at ik ongeveer 4 keer per week friet. Ik kon niet koken en was er te lui voor.

Travis66
15 februari 2011, 10:29
Ik werk in een opvangcentrum. Van studies ben ik maatschappelijk werker, dus ja ongeveer. Mijn droomjob zou lesgeven zijn. Bijvoorbeeld aan jongeren van deeltijdse vorming of maatschappelijke oriëntatie aan asielzoekers, of algemene sociale vaardigheden, iets in die aard.

Ik ben getrouwd en heb 1 zoon. Waarom ik getrouwd ben? Ik zou het niet anders willen. Wat kinderen betreft wil ik er best nog een paar.
Welke boeken lees je graag, en aan welk ben je nu bezig of ga je beginnen?
Favoriet biertje?
Wanneer wist je dat je vrouw de ware was?

guido 007
15 februari 2011, 10:36
Zijn Israëli's een volk?

IJsjes of pak friet?

Eerst een pak friet en daarna een ijsje misschien?

Steben
15 februari 2011, 10:39
Ja. Israëli's zijn een volk. :-)

FRIET, ik heb een frietverslaving. Gelukkig is mijn vrouw er. Maar tijdens mijn studies toen ik op kot zat at ik ongeveer 4 keer per week friet. Ik kon niet koken en was er te lui voor.

Kan je nu koken?

Dronkoers
15 februari 2011, 12:16
Ik eet niet zo graag rijst. Maar als ik echt moet, dan met kip en zoetzure saus.

Probioticadrankjes? neen.

Drink je graag sake of arak?

guido 007
15 februari 2011, 12:18
Kan je nu koken?

Je kan ook vragen: "Ben je nog lui?"

Inno
15 februari 2011, 19:46
Welke boeken lees je graag, en aan welk ben je nu bezig of ga je beginnen?
Favoriet biertje?
Wanneer wist je dat je vrouw de ware was?

Boeken over religie, geschiedenis en poezie. In mijn boekenkast heb ik William Blake liggen, Nietzsche, Schopenhauer, Shakespeare, Baudelaire, Benedictus 16, Karen Armstrong, ... Maar ik heb ook een mooi boek gelezen over Milosevic van Adam Lebor.

Af en toe lees ik in de weg van St - Escriva. De laatste die ik VOLLEDIG gelezen heb is hoogland van Dr. Victor Leemans. Tegenwoordig kan ik mij niet zo goed concentreren, maar eenmaal ik weer helder van geest ben ga ik nog eens het nieuwe testament lezen en eens beginnen aan de wereld als wil en voorstelling van Schopenhauer.

Ik drink geen alcohol.

Wel ze was de eerste vrouw waaraan ik iedere dag dacht, waar ik constant mee wou praten en waarbij het supergoed klikte.

Inno
15 februari 2011, 19:47
Kan je nu koken?

Koken zou ik niet zeggen, maar gewoon basic stuff, vlees bakken, aardappeltjes, spahetti, rijst, zo'n easy dingen. Vanaf dat het moeilijk wordt haak ik af. Ik hou trouwens niet van koken. Moest ik alleen zijn zou ik wss sterven van de honger. :-)

Inno
15 februari 2011, 19:48
Drink je graag sake of arak?

Geen van beide.

Inno
15 februari 2011, 19:48
Je kan ook vragen: "Ben je nog lui?"

Een beetje nog :-D

Trixie
15 februari 2011, 19:55
Wat is jouw lievelingsmuziek/ groep/zanger?
Hou je van dieren? Zoja, heb je zelf huisdieren en dewelke?
Wat vind je van ons koningshuis?
Stel dat je de lotto wint; wat zou er veranderen in jouw leven?

Inno
15 februari 2011, 20:02
Wat is jouw lievelingsmuziek/ groep/zanger?
Hou je van dieren? Zoja, heb je zelf huisdieren en dewelke?
Wat vind je van ons koningshuis?
Stel dat je de lotto wint; wat zou er veranderen in jouw leven?

Lievelingsmuziek: The doors, Elvis, Him, The beatles, 30 seconds to mars, ..

Ik ben niet echt een dierenvriend maar ik wel een hond.

Ik heb niks tegen koningen op zich maar ik ben geen fan van de onze.

Lotto: Het is natuurlijk te zien welk bedrag ik zou winnen. Moest ik 500.000 euro winnen dan koop ik een mooi groot huis.

Nynorsk
15 februari 2011, 20:22

Is je vrouw gelovig?

Nynorsk
15 februari 2011, 20:22
Ik ben niet echt een dierenvriend maar ik ben wel een hond.

je was een woordje vergeten :-P

Nynorsk
15 februari 2011, 20:23
Geef je aan goeie doelen?
Favoriete vakantiebestemming?

Steben
15 februari 2011, 20:56
Koken zou ik niet zeggen, maar gewoon basic stuff, vlees bakken, aardappeltjes, spahetti, rijst, zo'n easy dingen. Vanaf dat het moeilijk wordt haak ik af. Ik hou trouwens niet van koken. Moest ik alleen zijn zou ik wss sterven van de honger. :-)

hoe je van eten/gastronomie?

Heftruck
15 februari 2011, 21:27
Als een boom valt in het bos en God is niet aanwezig om het te horen, is abortus dan legaal?

Inno
15 februari 2011, 23:01
Is je vrouw gelovig?

Nee, dat is ze niet.

Inno

hehehe

Inno

hehehe

Inno
15 februari 2011, 23:02
Geef je aan goeie doelen?
Favoriete vakantiebestemming?

Goede doelen, de Kerk :-D en af en toe iemand die ik tegenkom, aan de lokale clubkes maar niet aan goede doelen zoals 111111 ofzo.

Inno
15 februari 2011, 23:03
Als een boom valt in het bos en God is niet aanwezig om het te horen, is abortus dan legaal?

God is altijd aanwezig. Abortus is toch legaal?

Inno
15 februari 2011, 23:03
hoe je van eten/gastronomie?

Neen, het steekt gewoon tegen om te eten, maar het maken steekt nog meer tegen. Eten moet in 2 minuten klaar zijn en in 5 minuten op. :-)

Nynorsk
15 februari 2011, 23:11
Nee, dat is ze niet.

levert dat soms (blijkbaar oplosbare) problemen op?

Nynorsk
15 februari 2011, 23:12
Goede delen, de Kerk :-D en af en toe iemand die ik tegenkom, aan de lokale clubkes maar niet aan goede doelen zoals 111111 ofzo.

Fan van Freud?
En hoe zit het met die vakantiebestemmingen, of zijn 'goede delen' en 'de Kerk' je favo's? :-o

Inno
15 februari 2011, 23:23
levert dat soms (blijkbaar oplosbare) problemen op?
Na een jaar of 2 was het soms moeilijk voor haar dat ik naar de Kerk ging en dat ik niet meer zoveel filosofeerde.

Ze stimuleert me wel om naar de geloofsgroep te gaan. Ze zegt van: ga maar naar je geloofsgroep, dan zever je hier minder :-D.

Maar ik denk dat het vooral gemakkelijker voor mij zou zijn moest ze gelovig zijn, dan zouden we die zaken kunnen delen. Ze heeft geprobeerd, maar ze voelde het niet. Ik respecteer haar keuze.

Inno
15 februari 2011, 23:25
Fan van Freud?
En hoe zit het met die vakantiebestemmingen, of zijn 'goede delen' en 'de Kerk' je favo's? :-o

Fan niet nee.

Ik ga eigenlijk niet zo graag op vakantie. Van Trier en Orval heb ik genoten. Vooral van de natuur. Als er een bos is, ben ik content en liefst niet te ver van huis :-). Ja ik weet het, ik ben een saaie piet.

Nynorsk
15 februari 2011, 23:30
Na een jaar of 2 was het soms moeilijk voor haar dat ik naar de Kerk ging en dat ik niet meer zoveel filosofeerde.

Ze stimuleert wel op naar de geloofsgroep te gaan. Ze zegt van: ga maar naar je geloofsgroep, dan zever je hier minder :-D.

Maar ik denk dat het vooral gemakkelijker voor mij zijn moest ze gelovig zijn, dan zouden we die zaken kunnen delen. Ze heeft geprobeerd, maar ze voelde het niet. Ik respecteer haar keuze.

Misschien zou het ook wel makkelijker voor haar zijn. Ik heb eens gevoelens gehad voor een overtuigde christen (daar is niks van gekomen), maar ik vrees dat ik hem altijd een beetje r**r zou vinden: hem overtuigd in iets zien geloven waarvan ik denk dat het helemaal niet bestaat. Dat is precies of ik geloof hém ook niet. Maar het lijkt me zeker wel overbrugbaar, toch als je elkaar respecteert en probeert te begrijpen.

En toch heb ik iets met christenen :? Héél lang dagelijks op een christelijk forum rondgehangen. Snap nog steeds niet goed waarom.

Inno
15 februari 2011, 23:32
Misschien zou het ook wel makkelijker voor haar zijn. Ik heb eens gevoelens gehad voor een overtuigde christen (daar is niks van gekomen), maar ik vrees dat ik hem altijd een beetje r**r zou vinden: hem overtuigd in iets zien geloven waarvan ik denk dat het helemaal niet bestaat. Dat is precies of ik geloof hém ook niet. Maar het lijkt me zeker wel overbrugbaar, toch als je elkaar respecteert en probeert te begrijpen.

En toch heb ik iets met christenen :? Héél lang dagelijks op een christelijk forum rondgehangen. Snap nog steeds niet goed waarom.

Misschien op zoek naar antwoorden?

Nynorsk
15 februari 2011, 23:38
Misschien op zoek naar antwoorden?

vooral op de vraag waarom mensen daarin geloven denk ik. en het zien van de evolutie. Sommigen, vooral heel jonge mensen, waren heel radicaal in hun standpunten. Maar dan zie je dat ze in situaties komen waarin ze vinden dat ze mss toch wat te radicaal waren. Dan zie je die strijd, en de evolutie. Mss wat voyeuristisch, maar wel mooi (en intens) om te zien. En na een tijd krijg je banden met mensen en raak je er moeilijk weg.

én, ook wel belangrijk: er zijn een aantal raakpunten, die ik wel belangrijk vind.

Om eerlijk te zijn: ik heb er zo vaak gehoord dat ik nooit in de hemel ging komen en helverhalen en van die toestanden dat ik toch wel even aan het twijfelen ben gegaan, uit angst ('stel dat die gelijk hebben...'), maar dat ging ook snel weer over.

Inno
15 februari 2011, 23:41
vooral op de vraag waarom mensen daarin geloven denk ik. en het zien van de evolutie. Sommigen, vooral heel jonge mensen, waren heel radicaal in hun standpunten. Maar dan zie je dat ze in situaties komen waarin ze vinden dat ze mss toch wat te radicaal waren. Dan zie je die strijd, en de evolutie. Mss wat voyeuristisch, maar wel mooi (en intens) om te zien. En na een tijd krijg je banden met mensen en raak je er moeilijk weg.

én, ook wel belangrijk: er zijn een aantal raakpunten, die ik wel belangrijk vind.

Om eerlijk te zijn: ik heb er zo vaak gehoord dat ik nooit in de hemel ging komen en helverhalen en van die toestanden dat ik toch wel even aan het twijfelen ben gegaan, uit angst ('stel dat die gelijk hebben...'), maar dat ging ook snel weer over.

Als christenen vertegenwoordigen we een bepaald moraal en soms doen we anderen pijn. We vergeten echter dat dit moraal een doel heeft, namelijk de liefde te dienen en soms vergeten we de liefde en staat ons oordeel bliksemsnel klaar. Soms is het een interne strijd tussen de radicale wet en de liefde. Onze zoektocht denk ik is het mixen van beide zonder één van de 2 af te zwakken of te verwaarlozen. :-)

Ik vrees niet voor de hel, ik vrees dat ik niet in de hemel zal geraken. Ik vrees dat mijn geliefden er niet zullen geraken, dat is misschien nog pijnlijker.

Nynorsk
15 februari 2011, 23:57
Als christenen vertegenwoordigen we een bepaald moraal en soms doen we anderen pijn. We vergeten echter dat dit moraal een doel heeft, namelijk de liefde te dienen en soms vergeten we de liefde en staat ons oordeel bliksemsnel klaar. Soms is het een interne strijd tussen de radicale wet en de liefde. Onze zoektocht denk ik is het mixen van beide zonder één van de 2 af te zwakken of te verwaarlozen. :-)

Ik vrees niet voor de hel, ik vrees dat ik niet in de hemel zal geraken. Ik vrees dat mijn geliefden er niet zullen geraken, dat is misschien nog pijnlijker.

Zou het niet kunnen dat er iets tussen hemel en hel is?

Travis66
16 februari 2011, 07:20

Ik volg je. Als je alleen via christus in de hemel kan geraken, dan zie je je vrouw (en kind) nooit meer weer (tenzij je snel iets uitsteekt waardoor jij ook naar de hel gaat :) . 2 vragen hierbij:

1. Hoop je dan dat je vrouw (en kind) zich ooit zullen bekeren?
2. Is geloven dan geen straf voor jou? Zou het niet veel geruststellender zijn als je wist dat de dood een eindpunt is en je geliefden NIET naar de hel gaan?

Voltian
16 februari 2011, 09:07
Bij welke film(s) heb je al eens "een stofke in uw ogen gehad"(/tranen met tuiten geweend)? (indien van toepassing)

Steben
16 februari 2011, 09:20
Neen, het steekt gewoon tegen om te eten, maar het maken steekt nog meer tegen. Eten moet in 2 minuten klaar zijn en in 5 minuten op. :-)

Dus je gaat akkoord met de stelling:
"wie graag lekker eet en gastronomie apprecieert, is zo al 50% op weg om te kunnen koken."

Travis66
16 februari 2011, 09:45

Volledig mee eens. Mijn vrouw lacht me vierkant uit als ik dat zeg. Ik probeerde het laatst nog uit te leggen met : gemak heeft voorang op kwaliteit. Als ik kan kiezen tussen iets dat ik amper lust, maar op 5 minuten op tafel kan staan, en mijn favoriete maaltijd, die slechts na boodschappen koken en nadien afwassen beschikbaar is, dan eet ik liever dat eerste.

Inno
16 februari 2011, 11:12
Zou het niet kunnen dat er iets tussen hemel en hel is?

Dit leven? Het tijdelijke vagevuur? De rand van de hemel?:-)

Inno
16 februari 2011, 11:18
Ik volg je. Als je alleen via christus in de hemel kan geraken, dan zie je je vrouw (en kind) nooit meer weer (tenzij je snel iets uitsteekt waardoor jij ook naar de hel gaat :) . 2 vragen hierbij:

1. Hoop je dan dat je vrouw (en kind) zich ooit zullen bekeren?
2. Is geloven dan geen straf voor jou? Zou het niet veel geruststellender zijn als je wist dat de dood een eindpunt is en je geliefden NIET naar de hel gaan?

1. De keuze ligt bij hen, en als de hemel en hel bestaan liefst. In de hemel zouden ze wel niet meer mijn vrouw en zoon zijn, maar hoe meer mensen ginder hoe beter.

2. Neen, het brengt een zekere rust. Het is niet altijd gemakkelijk om te geloven. Als dit leven het einde zou zijn, dan zou het spijtig zijn. Nu als het zo is en ik ben verkeerd dan zal ik het niet te weten komen :-). Men vrouw en zoon hebben normaal nog lang te leven en er kan nog veel gebeuren. Dus wie weet bekeren ze zich, of neemt God hen toch op. Het feit dat mijn vrouw niet gelooft ligt deels bij mij denk ik, ik ben niet een goed christen, ik toon niet het voorbeeld.

Inno
16 februari 2011, 11:19
Bij welke film(s) heb je al eens "een stofke in uw ogen gehad"(/tranen met tuiten geweend)? (indien van toepassing)

Ik kijk weinig tv maar ik laat wel een traantje als er kindjes sterven of iets ergs mee gebeurt. Daar kan ik niet tegen.

Inno
16 februari 2011, 11:19
Dus je gaat akkoord met de stelling:
"wie graag lekker eet en gastronomie apprecieert, is zo al 50% op weg om te kunnen koken."

Ja ik ga hiermee akkoord.

Inno
16 februari 2011, 11:20
Volledig mee eens. Mijn vrouw lacht me vierkant uit als ik dat zeg. Ik probeerde het laatst nog uit te leggen met : gemak heeft voorang op kwaliteit. Als ik kan kiezen tussen iets dat ik amper lust, maar op 5 minuten op tafel kan staan, en mijn favoriete maaltijd, die slechts na boodschappen koken en nadien afwassen beschikbaar is, dan eet ik liever dat eerste.

Toen mijn zoon zo'n gemixt eten at dacht ik, dat is best gemakkelijk. In 10 happen is dat op en je hebt aardappels, groenten en vlees binnen. :-D

Steben
16 februari 2011, 11:23
Zijn kinderen een meerwaarde of de weg naar de afgrond?

Wat vind je van het homo-koppel en de Oekraïnse baby/peuter?

Borsthaar of glijbaan?

Inno
16 februari 2011, 11:30
Zijn kinderen een meerwaarde of de weg naar de afgrond?

Wat vind je van het homo-koppel en de Oekraïnse baby/peuter?

Borsthaar of glijbaan?

Kinderen zijn een meerwaarde, maar het is niet altijd gemakkelijk.

Wat dat homokoppel betreft, ik ben niet aan draagmoederschap. Er kan wel altijd iets verkeerd lopen en nu is dat blijkbaar het geval. Het ergste is voor het kind.

Borsthaar als je het over een man hebt natuurlijk, maar dan ook niet overdreven. :-)

Voltian
16 februari 2011, 19:45
Welk MBTI profiel heb je?
Wat vind je van MBTI "profiling"?

suqar_7loe
16 februari 2011, 20:06
- Hoe oud is je zoon?
- Hoe is je vrouw?
- Leven je ouders nog? Hoevaak bezoek je hen?
- Op welke partij stem je? Of heb je ooit gestemd?
- Watvoor schoenen draag je?
- Wat is je lievelingseten?
- Draag je graag joggingbroeken?
- Wanneer was je laatste ruzie met je vrouw en waarover ging die?
- Met wie ga je naar de kerk?
- Ben je ooit al eens naar een moskee en synagoge geweest?
- Wat is jouw levensdoel?
- Wat is jouw lievelingsdrank?
- Wat vind jij van Bart de wever?
- Wat vind jij van filipo de winter?

Nynorsk
16 februari 2011, 20:40
Dit leven? Het tijdelijke vagevuur? De rand van de hemel?:-)

zoals in het heidendom. Daar heb je een 'hemel', en dan nog iets voor de gewone mensen, en dan zoiets als 'hel', voor de slechterikken.

Inno
16 februari 2011, 23:44

Als ik tijd heb zal ik dat even opzoeken. :-)

Inno
16 februari 2011, 23:52
- Hoe oud is je zoon? bijna 2 jaar
- Hoe is je vrouw? Mijn vrouw is gewoon? :-D
- Leven je ouders nog? Hoevaak bezoek je hen? Mijn moeder leeft nog, ik weet het niet van die kerel. 1 keer om de 3 weken ongeveer.
- Op welke partij stem je? Of heb je ooit gestemd? Ik heb op de NVA gestemt. Ooit nog op de CD&V.
- Watvoor schoenen draag je? Dat varieert tussen zwarte schoenen en sportschoenen.
- Wat is je lievelingseten? Frietjes met biefstuk.
- Draag je graag joggingbroeken? Enkel als ik thuis wil relaxen, ik ga daarmee niet naar buiten. meestal draag ik jeans.
- Wanneer was je laatste ruzie met je vrouw en waarover ging die? grote ruzie is toch al tijdje geleden. Kleintjes, meestal rond dingen die niet gedaan zijn zoals de vaatwas niet gevult of vergeten achter brood te gaan, maar dat zijn eigenlijk niet echt ruzies.
- Met wie ga je naar de kerk? Ik ga in 95% van de gevallen alleen.
- Ben je ooit al eens naar een moskee en synagoge geweest? Neen, nog nooit.
- Wat is jouw levensdoel? Een goede gelovige zijn, een goede vader en een goed man.
- Wat is jouw lievelingsdrank? Cola.
- Wat vind jij van Bart de wever? Ik vind hem een bekwaam politicus die strategisch heel sterk is. Hij durft weleens tegen de stroom in te gaan en heeft eens een mooie speech afgestoken in het parlement die mij doen beslissen heeft om op zijn partij te stemmen.
- Wat vind jij van filipo de winter? Ik vind Filip best grappig, maar hij draaft veel te lang door over bepaalde zaken waardoor hij na een tijdje afgezaagt is. Hij heeft potentie dat wel, maar gebruikt het niet.

Inno
16 februari 2011, 23:53
zoals in het heidendom. Daar heb je een 'hemel', en dan nog iets voor de gewone mensen, en dan zoiets als 'hel', voor de slechterikken.

Vertel er eens wat meer over, het lijkt mij interessant.

Inno
16 februari 2011, 23:59

INTP Architect
De neiging tot ontwerpen is bij deze rationalisten het grootst van iedereen. Hun interesse gaat voornamelijk uit naar structuur, bouw en configuratie niet in de laatste plaats in ruimtelijke zin. Naarmate ze meer bouwen groeit ook bij deze mensen de behoefte om anderen te informeren. Tegelijkertijd neemt de behoefte af, zo ze die ook hadden, anderen te instrueren. Alleen als ze ertoe gedwongen worden nemen ze leiding op zich en verlaten die rol daarna weer zo snel mogelijk. Ze nemen hun wereld slechts waar in termen van ontwerp en herontwerp. Dit kan wel eens arrogant overkomen. Het zijn bedachtzame mensen, deze Architects, die in gedachten verzonken een afwezige indruk kunnen maken. Sommigen zijn geneigd de woorden van anderen te verbeteren, deze zijn goed in grammatica en talen. Ze zijn veelal vriendelijk en meegaand maar als hun principes aangetast worden veelal zo stug als wat. Ze zijn altijd bezorgd dat ze iets over het hoofd hebben gezien bij hun ontwerpen en kunnen eindeloos piekeren. Wiskunde of computersystemen of in potentie elk complex systeem is het speelterrein van deze mensen. Bij bordspellen gaat hun voorkeur ook uit naar de (strategische) denk- en bouwspellen. Ze zijn veelal niet kliekvormend, eerder objectief.

suqar_7loe
17 februari 2011, 17:22
-Ik bedoelde: hoe oud is je vrouw? ipv hoe is je vrouw?
-Heb je uw zoontje een bijbelse naam gegeven? (Super schattig trouwens)
-Heb je ooit pampers ververst?
- Speel je vaak met je zoontje?
- Watvoor een auto heb je?
- Op welke manier zou jij het leven willen verlaten?
- Watvoor zwarte schoenen draag je?
- Hoe groot ben je?
- Hoe komt het dat je door je grootouders bent opgevoed?
- Zou je opnieuw NVA stemmen mochten er ooit nog eens verkiezingen komen?
- Wat is uw schoenmaat?
- Heb je een strafblad?
- Ik ben moe en uitgeput na een zware werkdag, jij ook?

Goed, genoeg uit mn duim gezogen ;-)

Inno
17 februari 2011, 18:43
-Ik bedoelde: hoe oud is je vrouw? ipv hoe is je vrouw? Ze is één jaar jonger dan ik.
-Heb je uw zoontje een bijbelse naam gegeven? (Super schattig trouwens) Ja, dat heb ik gedaan. Als je de naam wilt weten, liever via PM.
-Heb je ooit pampers ververst? Ja dat doe ik regelmatig, vooral de stinkende en dan heb ik goesting om over te geven :-)
- Speel je vaak met je zoontje? Ja, ik verberg me en hij zoekt me, of ik loop achter hem en hij loopt weg, heel leuk.
- Watvoor een auto heb je? Een kleine bmw.
- Op welke manier zou jij het leven willen verlaten? Op een wolk zoals de profeet Elia. :-D Ik denk terwijl ik net afscheid heb genomen van mijn geliefden en het liefst met een beetje fysieke pijn.
- Watvoor zwarte schoenen draag je? Ik ken geen merken.
- Hoe groot ben je? 1m78 denk ik.
- Hoe komt het dat je door je grootouders bent opgevoed? Omdat mijn moeder alleenstaand was en moest werken om rond te komen. Om mij niet alleen te laten bleef ik dan bij meme en pepe. Ik ben daar gewoon gebleven tot mijn 18de.
- Zou je opnieuw NVA stemmen mochten er ooit nog eens verkiezingen komen? Ik denk het wel, alhoewel ik ze niet helemaal vertrouw zijn ze de meest geloofwaardige voor het moment. (Terwijl ik dit typ krijg ik een deja vue).
- Wat is uw schoenmaat? 47
- Heb je een strafblad? Neen, ik ben altijd braaf geweest, ik heb zelfs nooit belletje trek gespeeld. Ik denk dat dit komt door de opvoeding van men grootmoeder.
- Ik ben moe en uitgeput na een zware werkdag, jij ook? Ik ben constant moe en uitgeput. Ik heb last van slapeloosheid.

Goed, genoeg uit mn duim gezogen ;-)
Uit je duim gezogen? je bedoelt dat je al jaren wachtte om die vragen te kunnen stellen :-P

Steben
17 februari 2011, 19:38
Is het een 1 reeks?
Waarom BMW?

suqar_7loe
17 februari 2011, 19:55
Waarom BMW?

Wat een domme vraag Stebke. BMW is gewoon 1 van de beste merken :roll:

:-D

suqar_7loe
17 februari 2011, 20:07
Uit je duim gezogen? je bedoelt dat je al jaren wachtte om die vragen te kunnen stellen :-P
Ik ben niet eens een jaar op dit forum, gekke 8-)

- Draag je een bril?
- Ben je altijd al godsdienstig geweest?
- Waarom supporter je voor de terroristische staat Israël?
- Wat vind jij van je vriendje Albrecht?
- Wat vind je van allochtonen, walen, joden en Amerikanen?
- Je hebt grote voeten. Vind je gemakkelijk schoenen?
- Heb je een ring om je vinger?
- Wat is jouw favoriete TV programma?
- Volg je de voetbal?
- Ooit overwogen om de koran en thora te lezen? Waarom wel? Waarom niet?
- Welke waarden zou je uw zoon graag meegeven?
- Zou je graag een tweede kind willen?
- Wil je me pmen? Ik ben benieuwd naar die bijbelse naam. Een vriend van mn broer heeft ook een bijbelse naam (Levi)
- Wat zou voor jou een reden kunnen zijn om te scheiden?
- Sport je soms?
- Heb je facebook?
- Van welke provincie ben je?
- Waarom België splitsen?

Steben
17 februari 2011, 20:44
Wat een domme vraag Stebke. BMW is gewoon 1 van de beste merken :roll:

:-D

bwa ja, ik weet graag eens van mensen waarom ze rijden met de wagen die ze rijden. Meestal kunnen ze daar gewoon niet op antwoorden.

Ik heb er al aan gedacht om een "Motheker" op te richten. Advieskantoor voor wagenkeuze.

Inno
17 februari 2011, 23:23
Is het een 1 reeks?
Waarom BMW?

Ja. Omdat ik hou van kleinere vlotte wagens. Bmw heeft mooie modellen.

Inno
17 februari 2011, 23:31
8-)Ik ben niet eens een jaar op dit forum, gekke 8-)

- Draag je een bril? Neen-
- Ben je altijd al godsdienstig geweest? Nu, een jaar of 7.
- Waarom supporter je voor de terroristische staat Israël? Ik supporter niet voor terrorisme.
- Wat vind jij van je vriendje Albrecht? Ik heb een goed gevoel bij Albrecht, hij kent nogal veel over de traditie, dus ik leer bij. Hij is ook de enige die ik ken buiten dit forum.
- Wat vind je van allochtonen, walen, joden en Amerikanen? Ik heb geen enkel problemen met anderen. Ik voel me wel meer op mijn gemak in een vertrouwde omgeving, met vertrouwde mensen met een vertrouwde taal. Een deel van mijn familie is waals.
- Je hebt grote voeten. Vind je gemakkelijk schoenen? Neen, maar onlangs een winkel gevonden waar ze wel grotere maten hebben en meer keuze. Vroeger moest ik kiezen tussen 2 lelijke paren.
- Heb je een ring om je vinger? Ja, een trouwring. Vroeger droeg ik een zilveren, maar dat is gewoon stom.
- Wat is jouw favoriete TV programma? Bones
- Volg je de voetbal? De scores wel, niet de matchen.
- Ooit overwogen om de koran en thora te lezen? Waarom wel? Waarom niet? Ik heb in de koran gelezen, maar vond het eerlijk gezegt een beetje saai.
- Welke waarden zou je uw zoon graag meegeven? Naastenliefde, Respect, verantwoordelijkheid en orde.
- Zou je graag een tweede kind willen? Ja, en een 3de mag ook. :-)
- Wil je me pmen? Ik ben benieuwd naar die bijbelse naam. Een vriend van mn broer heeft ook een bijbelse naam (Levi). Ja. Levi is een mooie naam.
- Wat zou voor jou een reden kunnen zijn om te scheiden? Als ik een gevaar voor mijn gezin word.
- Sport je soms? Sinds ik zo moe ben niet, maar als alles in orde komt ga ik fitnessen en af en toe gaan lopen.- Heb je facebook? Ja, jij? :-D
- Van welke provincie ben je? West-Vlaanderen. De mooiste provincie 8-)
- Waarom België splitsen? Het hoeft niet, maar waarom wel? Om spanningen weg te nemen, om op eigen benen te kunnen staan, om anderen de kans te geven zichzelf te zijn, om ruzies te vermijden, om inefficientie tegen te gaan, ...

suqar_7loe
7 maart 2011, 14:23
Neen, ik heb geen facebook. Zal straks nekeer een account aanmaken :p

Hoe was je dag, Inno?

Inno
13 maart 2011, 10:09
Neen, ik heb geen facebook. Zal straks nekeer een account aanmaken :p

Hoe was je dag, Inno?

Mijn week was heel goed, bedankt. Hoe gaat het nog met jou tegenwoordig? Met wat ben je zoal bezig?:-D