PDA

View Full Version : Rik Torfs uit CD&VnV gezet


Salvadorii
19 februari 2011, 22:33
Oost-Duinkerken

Op de partijraad van de Christen Democrten en Vis noch Vlees werd Rik Torfs onverwacht uit de partij gezet. Uit diverse bronnen was te horen dat Torfs al een tijd voor wrijving zorgde binnen CD&VnV, maar dat zijn recente uitspraken in 'Villa Nautica' de druppels waren die zee deden vol lopen. 'Op zo 'n manier N-VA aanvallen, terwijl was afgesproken om dat net niet te doen, het is gewoon kwallig, te kwallig', zei een ex-partijgenoot die anoniem wou blijven omdat hij geen toestemming had om de media te woord te staan, en omdat hij lekker is rauw met citroensap. "Nu goed, door de overbevissing, het broeikas-effect en het feit dat Vlaams-gezinden geen verkiesbare plaatsen kregen, blijven hier zo goed als alleen maar kwallen over, en hier en daar en mossel, maar dit was er echt over. Zelfs voor dieren die overleven door uitwerpselen uit het water te filtreren. Zo kwaad was hij dan nog, net een zooplankton die zijn teut afgepakt werd"
Partijvoorzitter Wouter Weekdier, wou geen commentaar geven, en kroop terug in zijn schelp. Een woordvoerder verklaarde dat Torfs 'de partijkaart ontnomen werd omdat hij met zijn herhaaldelijke optredens, onder andere zijn poging om voorzitter te worden vijf minuten na hij bij ons was aangespoeld gelijk een dode potvis, bij het Vlaamse kiespubliek het idee wekte dat er geen onderscheid is tussen een vormloze massa slijm zonder principes en een kwal. En Bij CD&VnV staat het partijbelang altijd vooraan, behalve als er postjes te verdelen zijn."
Torfs blijf verkozen en behoudt dus zijn bokaaltje in het parlement, en dat is het belangrijste volgens de ex CD&VnVer. Aldus Torfs, "Weet men wat ik heb moeten doen om in het parlement te geraken? Heel mijn leven heb ik gezegd dat ik nooit of nooit bij CD&VnV ging gaan. En toch gedaan he! OK, ik had geen keuze, de kwallen waren de enigste die me wouden, zo paniekerig waren ze toen. Maar toch, ik ben Rik Torfs. Ik bedoel Rik Torfs, he!".

-Beluga nieuwsdienst

plakker
19 februari 2011, 23:11
Oost-Duinkerken

Op de partijraad van de Christen Democrten en Vis noch Vlees werd Rik Torfs onverwacht uit de partij gezet. Uit diverse bronnen was te horen dat Torfs al een tijd voor wrijving zorgde binnen CD&VnV, maar dat zijn recente uitspraken in 'Villa Nautica' de druppels waren die zee deden vol lopen. 'Op zo 'n manier N-VA aanvallen, terwijl was afgesproken om dat net niet te doen, het is gewoon kwallig, te kwallig', zei een ex-partijgenoot die anoniem wou blijven omdat hij geen toestemming had om de media te woord te staan, en omdat hij lekker is rauw met citroensap. "Nu goed, door de overbevissing, het broeikas-effect en het feit dat Vlaams-gezinden geen verkiesbare plaatsen kregen, blijven hier zo goed als alleen maar kwallen over, en hier en daar en mossel, maar dit was er echt over. Zelfs voor dieren die overleven door uitwerpselen uit het water te filtreren. Zo kwaad was hij dan nog, net een zooplankton die zijn teut afgepakt werd"
Partijvoorzitter Wouter Weekdier, wou geen commentaar geven, en kroop terug in zijn schelp. Een woordvoerder verklaarde dat Torfs 'de partijkaart ontnomen werd omdat hij met zijn herhaaldelijke optredens, onder andere zijn poging om voorzitter te worden vijf minuten na hij bij ons was aangespoeld gelijk een dode potvis, bij het Vlaamse kiespubliek het idee wekte dat er geen onderscheid is tussen een vormloze massa slijm zonder principes en een kwal. En Bij CD&VnV staat het partijbelang altijd vooraan, behalve als er postjes te verdelen zijn."
Torfs blijf verkozen en behoudt dus zijn bokaaltje in het parlement, en dat is het belangrijste volgens de ex CD&VnVer. Aldus Torfs, "Weet men wat ik heb moeten doen om in het parlement te geraken? Heel mijn leven heb ik gezegd dat ik nooit of nooit bij CD&VnV ging gaan. En toch gedaan he! OK, ik had geen keuze, de kwallen waren de enigste die me wouden, zo paniekerig waren ze toen. Maar toch, ik ben Rik Torfs. Ik bedoel Rik Torfs, he!".

-Beluga nieuwsdienst

hmmm, ik vind hier online niets van terug

lollysticky
19 februari 2011, 23:15
hmmm, ik vind hier online niets van terug

alleee gij :D

Salvadorii
19 februari 2011, 23:16
hmmm, ik vind hier online niets van terug

Ja computers werken niet zo goed in zee ;-)

Pilleke
19 februari 2011, 23:17
"Wouter Weekdier" :lol:

jogo
19 februari 2011, 23:17
hmmm, ik vind hier online niets van terug
Rik Torfs uit de N-VA gezet.

koppijn
19 februari 2011, 23:21
hmmm, ik vind hier online niets van terug

1 resultaat te vinden online:
78465

Salvadorii
19 februari 2011, 23:22
8ORik Torfs uit de N-VA gezet.8O

8O oei die zal in Bart zijn short gekropen zijn toen le Swaar hem probeerde te verdrinken in de noordzee.

Pist erop Bart, dan houdt hij op met steken ...:lol:

Salvadorii
19 februari 2011, 23:24
1 resultaat te vinden online:
78465

:-D

lol ik wou net een grap maken over Rik maar ik weet niet wat een kwal krijgt ipv een hartinfarct ;-)

Nynorsk
19 februari 2011, 23:29
:-D

lol ik wou net een grap maken over Rik maar ik weet niet wat een kwal krijgt ipv een hartinfarct ;-)

blubberattack.

elsina
19 februari 2011, 23:32
Oost-Duinkerken

Op de partijraad van de Christen Democrten en Vis noch Vlees werd Rik Torfs onverwacht uit de partij gezet. Uit diverse bronnen was te horen dat Torfs al een tijd voor wrijving zorgde binnen CD&VnV, maar dat zijn recente uitspraken in 'Villa Nautica' de druppels waren die zee deden vol lopen. 'Op zo 'n manier N-VA aanvallen, terwijl was afgesproken om dat net niet te doen, het is gewoon kwallig, te kwallig', zei een ex-partijgenoot die anoniem wou blijven omdat hij geen toestemming had om de media te woord te staan, en omdat hij lekker is rauw met citroensap. "Nu goed, door de overbevissing, het broeikas-effect en het feit dat Vlaams-gezinden geen verkiesbare plaatsen kregen, blijven hier zo goed als alleen maar kwallen over, en hier en daar en mossel, maar dit was er echt over. Zelfs voor dieren die overleven door uitwerpselen uit het water te filtreren. Zo kwaad was hij dan nog, net een zooplankton die zijn teut afgepakt werd"
Partijvoorzitter Wouter Weekdier, wou geen commentaar geven, en kroop terug in zijn schelp. Een woordvoerder verklaarde dat Torfs 'de partijkaart ontnomen werd omdat hij met zijn herhaaldelijke optredens, onder andere zijn poging om voorzitter te worden vijf minuten na hij bij ons was aangespoeld gelijk een dode potvis, bij het Vlaamse kiespubliek het idee wekte dat er geen onderscheid is tussen een vormloze massa slijm zonder principes en een kwal. En Bij CD&VnV staat het partijbelang altijd vooraan, behalve als er postjes te verdelen zijn."
Torfs blijf verkozen en behoudt dus zijn bokaaltje in het parlement, en dat is het belangrijste volgens de ex CD&VnVer. Aldus Torfs, "Weet men wat ik heb moeten doen om in het parlement te geraken? Heel mijn leven heb ik gezegd dat ik nooit of nooit bij CD&VnV ging gaan. En toch gedaan he! OK, ik had geen keuze, de kwallen waren de enigste die me wouden, zo paniekerig waren ze toen. Maar toch, ik ben Rik Torfs. Ik bedoel Rik Torfs, he!".

-Beluga nieuwsdienst


Morgenvroeg weer leuk in het 7de dag leugenpaleis, op de regime zender

Jazeker
19 februari 2011, 23:39
Rik Torfs uit de N-VA gezet.

Sinds wanneer was Rik Torfs lid van de N-VA?

Vito
19 februari 2011, 23:40
http://www.naturephoto.be/blog/mmmblog.jpg

Salvadorii
19 februari 2011, 23:43
http://www.naturephoto.be/blog/mmmblog.jpg

Inderdaad, een lekkere Vlaamse biefstuk met friet (zonder revolutie):-D

Ik lust dat Belgisch vis ook niet...;-)

Salvadorii
19 februari 2011, 23:44
Sinds wanneer was Rik Torfs lid van de N-VA?

Sinds 7 seconden na iemand van N-VA hem een zetel aangeboden had - i.e. nooit :-)

Salvadorii
20 februari 2011, 01:18
http://www.naturephoto.be/blog/mmmblog.jpg

Of zijn dat Vlamingen die in ene keer beseffen dat ze langs de buitenkant van de omheining staan?:-D;-)

nihao
20 februari 2011, 06:43
Torfs, Torfs, is dat dieje van de schoenen ?

Renesse
20 februari 2011, 10:07
Zaterdagavond 22u33 gestart, daarna nog een paar uurtjes doorgegaan tot 01u18 met nonsens schrijven
Flesje gekraakt misschien? Meer dan één?

Collega's Vlaamsgezinden, laat ons onze waardigheid behouden en het aan de belgicisten over laten om zich te verlagen tot domme praat, hun broek afsteken en middelvingers op te steken.

Het Oosten
20 februari 2011, 10:10
Torfs heeft het vaak bij het rechte eind.

kameleon
20 februari 2011, 10:18
Jup, Torfs wist ook te vermelden dat de comissie sexueel misbruik een maat voor niets is en enkel dient om geld op te strijken. +10

jogo
20 februari 2011, 10:27
Sinds wanneer was Rik Torfs lid van de N-VA?
ge gaat daar online niks van terug vinden maar volgens BDW zou Rik Torfs nu uit de N-VA gezet worden moest ie er lid van zijn.

Scherven A. Mok
20 februari 2011, 11:15
Sinds wanneer was Rik Torfs lid van de N-VA?

Tot voor de schoen bij de CD&V ging marsjeren en er al daar werd uitgestampt had deze heer een lidkaart van elke partij die hem van dienst kon zijn. ;-)

Vito
21 februari 2011, 08:50
Of zijn dat Vlamingen die in ene keer beseffen dat ze langs de buitenkant van de omheining staan?:-D;-)

Neen, de omschrijving van de rubriek waar deze zever thuis hoort.

De schoofzak
21 februari 2011, 10:35
Ik vind zo'n draad, met een titel gelijk deze zo volledig verzonnen, beneden alle peil.
Soms word je op dit forum 'gestraft' voor een formaliteit, een "procedure-fout", maar zo'n inhoudelijke leugen, dat slaat alles.

(niet dat ik het de Schoen niet zou wensen, dat ze hem met zijn klikken en zijn klakken op straat zouden sjotten, maar zo'n opinie is dan maar café-zever en hoort thuis in het deelforum 'koeien en kalveren', maar dan zelfs niet van politics, maar van een of ander artistiek geval.

speurneus
21 februari 2011, 11:55
nieuw, nieuws, nieuws, nieuws,....SALVADORII uit politics gezet.

Jazeker
21 februari 2011, 13:21
ge gaat daar online niks van terug vinden maar volgens BDW zou Rik Torfs nu uit de N-VA gezet worden moest ie er lid van zijn.

jogo, ga op een cursus "Hoe kan ik leven als BDW bestaat".

Sundancer
21 februari 2011, 14:08
Wie hem gisteren in Mise au Point van de RTBF bezig gehoord heeft zou feitelijk niet verwonderd zijn dat die supertjeef kazakkedraaier uit de partij gezet wordt. Hij is nu de lieveling geworden van de franstaligen, zelfs deze morgen uitgenodigd in Matin Première. Luister, kijk ook naar franstalige zenders en daar kunnen jullie zelf meemaken hoe wij door zogezegde "Vlaamse" politici en joernalisten (hoernalisten) verraden worden.

Antoon
21 februari 2011, 14:14
1 resultaat te vinden online:
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=78465&thumb=1&d=1298154041

:lol:

omaplop
21 februari 2011, 15:13
Van 12 tot 14u kon men op Le Soir chatten met Torfs!!

Zie resultaat op Le Soir;

lollysticky
21 februari 2011, 16:01
Van 12 tot 14u kon men op Le Soir chatten met Torfs!!

Zie resultaat op Le Soir;

grappig is dat ze hem daar zelfs een 'gespleten tong' verwijten :D
CD&V kazakkendraaiers worden echt niet goed onthaald.