PDA

View Full Version : Orale seks gevaarlijker dan roken


Derk de Tweede
21 februari 2011, 12:52
Jemig te pemig, die rekening krijg ik nog gepresenteerd. :roll:

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/02/beffen_gevaarlijker_dan_roken.html

Duupje
21 februari 2011, 12:53
Geen probleem, ik heb toch net mijn tong verbrand aan te warme soep.

Ratatosk
21 februari 2011, 12:53
Goed nieuws dus.

Herr Flick
21 februari 2011, 12:55
Dus ne mens is beter af als hij Monte Cristo`s begint te paffen ...

Ratatosk
21 februari 2011, 12:56
Dus ne mens is beter af als hij Monte Cristo`s begint te paffen ...

Het wilt zeggen dat ge langer leeft dan uw vrouw als ze begint te zuigen.

Herr Flick
21 februari 2011, 13:06
Het wilt zeggen dat ge langer leeft dan uw vrouw als ze begint te zuigen.

Ik had zoiets van als ge die monte christo aan t smoren zijt ... een glas single malt erbij ... en ondertussen ... 8-)

Maar dat was wat te grof, ... niet ?

Ratatosk
21 februari 2011, 13:06
Ik had zoiets van als ge die monte christo aan t smoren zijt ... een glas single malt erbij ... en ondertussen ... 8-)

Maar dat was wat te grof, ... niet ?

Nee, eerder iets wat een basisrecht moet zijn.

Herr Flick
21 februari 2011, 13:09
Nee, eerder iets wat een basisrecht moet zijn.

Ja eigenlijk geef toe ... rustig relax in uwe chesterfield zo wat achterover geleund ... toffe film op tv ... 8-)

Ratatosk
21 februari 2011, 13:09
Ja eigenlijk geef toe ... rustig relax in uwe chesterfield zo wat achterover geleund ... toffe film op tv ... 8-)

Zalig

guido 007
21 februari 2011, 13:11
Jemig te pemig, die rekening krijg ik nog gepresenteerd. :roll:

http://www.powned.tv/nieuws/tech/2011/02/beffen_gevaarlijker_dan_roken.html

Wat bedoel je met orale seks?

Anna List
21 februari 2011, 13:12
en al de auto's in t verkeer dan ?!

zijn die mss minder schadelijk ?!?

Ratatosk
21 februari 2011, 13:13
en al de auto's in t verkeer dan ?!

zijn die mss minder schadelijk ?!?

Alleen als er gepijpt wordt.

Ratatosk
21 februari 2011, 13:13
Wat bedoel je met orale seks?

Ga naar een hoer, geeft 50 euro en ge zult het wel weten.

guido 007
21 februari 2011, 13:14
Ga naar een hoer, geeft 50 euro en ge zult het wel weten.

Dat is geen antwoord hé.

Derk de Tweede
21 februari 2011, 13:20
Wat bedoel je met orale seks?



http://forum.fok.nl/topic/855500/4/25

Anna List
21 februari 2011, 13:23
Dat is geen antwoord hé.

dat weet je pas als je t probeerde hé

Herr Flick
21 februari 2011, 13:27
Zalig

We staan nu wel voor eeuwig en 3 dagen bekend als 2 sexistische varkens 8-) maar kom wij komen er tenminste eerlijk voor uit ...

Steben
21 februari 2011, 13:30
logisch als ge er van uit gaat dat van sigaar wisselen gevaarlijker is dan van sigaar wisselen

Anna List
21 februari 2011, 13:30
We staan nu wel voor eeuwig en 3 dagen bekend als 2 sexistische varkens 8-) maar kom wij komen er tenminste eerlijk voor uit ...

lol, maak het nog maar wat erger ja :-P

Steben
21 februari 2011, 13:31
Geen probleem, ik heb toch net mijn tong verbrand aan te warme soep.

decadente duup

Ratatosk
21 februari 2011, 13:31
We staan nu wel voor eeuwig en 3 dagen bekend als 2 sexistische varkens 8-) maar kom wij komen er tenminste eerlijk voor uit ...

Het is dat.

Beter genieten en seksist zijn dan zuurpruim en trekken.

Steben
21 februari 2011, 13:32
Het is dat.

Beter genieten en seksist zijn dan zuurpruim en trekken.

zijn dat de enige keuzes voor jou?

Ratatosk
21 februari 2011, 13:33
zijn dat de enige keuzes voor jou?

Seks of geen seks?

Das de enigste relevante levensvraag.

Steben
21 februari 2011, 13:34
Seks of geen seks?

Das de enigste relevante levensvraag.

trekken is toch seks?

Herr Flick
21 februari 2011, 13:35
lol, maak het nog maar wat erger ja :-P

Och ....

Ratatosk
21 februari 2011, 13:37
trekken is toch seks?

Tuurlijk jongen.

Herr Flick
21 februari 2011, 13:37
trekken is toch seks?

Wel een eenzame vorm niet ... ?

Voorhuidjogging ... (als ge er een hebt tenminste... )

trouwens ns mij kunt ge daar ook kanker van krijgen ... een of andere wetenschapper zal daar ook wel een theorie over hebben ...

oververmoeide spieren of zo ... ;-)

kameleon
21 februari 2011, 13:38
Het gaat hier toch over pijpen ?

Steben
21 februari 2011, 13:38
Tuurlijk jongen.

tis maar: kiezen tussen seksist of trekken ...

Herr Flick
21 februari 2011, 13:38
Het gaat hier toch over pijpen ?

ook over beffen...

Steben
21 februari 2011, 13:39
Het gaat hier toch over pijpen ?

i had no sexual intercourse

Anna List
21 februari 2011, 13:39
:cheer: pijpen mag nog net :cheer:


no kissin' no fuckin' on the island !

Ratatosk
21 februari 2011, 13:40
ook over beffen...

Ik wil nog eten jaa.

Herr Flick
21 februari 2011, 13:40
i had no sexual intercourse

Zijt maar gerust dat die met ne cohiba in zijn een hand en ne sigle malt in zijn ander in zijne chesterfield zat ... ;-)

Ratatosk
21 februari 2011, 13:40
tis maar: kiezen tussen seksist of trekken ...

Seksist tot in de kist.

kameleon
21 februari 2011, 13:41
Hoe kan je HPV tot in je keel binnenbeffen ?

Steben
21 februari 2011, 13:41
Zijt maar gerust dat die met ne cohiba in zijn een hand en ne sigle malt in zijn ander in zijne chesterfield zat ... ;-)

and close to a button on his nuke

Steben
21 februari 2011, 13:41
Hoe kan je HPV tot in je keel binnenbeffen ?

HIV is nie moeilijk denk ik

Duupje
21 februari 2011, 13:43
decadente duup

Na satelliet suzy nu Decadent Duupie :cheer:

Duupje
21 februari 2011, 13:44
We staan nu wel voor eeuwig en 3 dagen bekend als 2 sexistische varkens 8-) maar kom wij komen er tenminste eerlijk voor uit ...

Dat ligt dan niet aan deze topic... :lol:

Steben
21 februari 2011, 13:45
Na satelliet suzy nu Decadent Duupie :cheer:

Past zoveel meer bij meuris nu ik het voor ogen zie

Ratatosk
21 februari 2011, 13:45
Geen probleem, ik heb toch net mijn tong verbrand aan te warme soep.

Zonder tong kunt ge nog altijd pijpen. Wees niet bang Duupje, vitamientjes kan je nog altijd krijgen.

Herr Flick
21 februari 2011, 13:46
and close to a button on his nuke

Stel u voor zeg ... in het heetst van de strijd duwt m daar per maleur op dat knopke...

Steben
21 februari 2011, 13:46
Zonder tong kunt ge nog altijd pijpen.

pfff, rap content gij

Steben
21 februari 2011, 13:47
Stel u voor zeg ... in het heetst van de strijd duwt m daar per maleur op dat knopke...

Er heeft al meerdere sex voor het einde van wereldoorlogen gezorgd.
:lol:

Herr Flick
21 februari 2011, 13:47
Dat ligt dan niet aan deze topic... :lol:


Zorgen dat uw reputatie goed blijft he ... ;-)

Herr Flick
21 februari 2011, 13:48
Zonder tong kunt ge nog altijd pijpen. Wees niet bang Duupje, vitamientjes kan je nog altijd krijgen.

Nu nog ne wetenschapper zover krijgen dat die zegt dat dat voedzaam is ...

en we zijn vertrokken... ;-)

Duupje
21 februari 2011, 13:49
Past zoveel meer bij meuris nu ik het voor ogen zie

Combineer dat met 'van God los' en tis de perfectie!

Ratatosk
21 februari 2011, 13:49
Nu nog ne wetenschapper zover krijgen dat die zegt dat dat voedzaam is ...

en we zijn vertrokken... ;-)

http://www.seks-coach.nl/sperma-slikken.html

Steben
21 februari 2011, 13:50
Nu nog ne wetenschapper zover krijgen dat die zegt dat dat voedzaam is ...

en we zijn vertrokken... ;-)

aleee flik, dat is toch zo oude als de straat.
Het IS gezond.

http://www.seks-coach.nl/sperma-slikken.html

voila

Regelmatig een portie sperma slikken draagt bij tot het algehele gevoel van welbevinden

Iemand zin in een nieuwe handtekening?

Ratatosk
21 februari 2011, 13:51
Zorgen dat uw reputatie goed blijft he ... ;-)

Zeker als ze in onze goede handen is.

Herr Flick
21 februari 2011, 13:51
http://www.seks-coach.nl/sperma-slikken.html

Klein toch wel belangrijk citaat van deze site:

Sperma is gezond. Er zitten anti-depressivia in, stoffen die je humeur in positieve zin beïnvloeden, net als in chocolade. Regelmatig een portie sperma slikken draagt bij tot het algehele gevoel van welbevinden.

Wij kunnen u dus voorzien van anti-depressiva... 8-)

Steben
21 februari 2011, 13:51
Klein toch wel belangrijk citaat van deze site:

Sperma is gezond. Er zitten anti-depressivia in, stoffen die je humeur in positieve zin beïnvloeden, net als in chocolade. Regelmatig een portie sperma slikken draagt bij tot het algehele gevoel van welbevinden.

Wij kunnen u dus voorzien van anti-depressiva... 8-)

In België slikken we massaal anti-depressiva naar het schijnt.

Herr Flick
21 februari 2011, 13:52
aleee flik, dat is toch zo oude als de straat.
Het IS gezond.



voila



Iemand zin in een nieuwe handtekening?

Ja maar ja dat moet wat wetenschappelijk onderbouwt zijn ookhe ... die vrouwen van tegenwoordig "slikken" dat allemaal niet zo gemakkelijk meer zulle...

Ratatosk
21 februari 2011, 13:53
Ja maar ja dat moet wat wetenschappelijk onderbouwt zijn ookhe ... die vrouwen van tegenwoordig "slikken" dat allemaal niet zo gemakkelijk meer zulle...

De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).
Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie

Steben
21 februari 2011, 13:53
Het probleem is dat het gaat over het zaad van een fitte, gezonde man met goede eetgewoontes.

Dus massale schrap schrap.

kameleon
21 februari 2011, 13:54
In België slikken we massaal anti-depressiva naar het schijnt.

Als dat blijft plakken tegen je huig, krijg je dan ook keelkanker ? Depressievelingen liegen ook gemakkelijk over het aantal keren orale sex dat ze al gehad hebben, daarom zijn ze ook depressief.

Herr Flick
21 februari 2011, 13:55
De voedingswaarde van sperma wordt vaak vergeleken met die van rauw eiwit. Beide bestaan voor zo'n negentig procent uit water en tien procent uit hoogwaardige voedingsstoffen, zoals proteïnes, fructose, koolhydraten en mineralen (vooral zink).
Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink.
Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Het doorslikken van sperma kandus helemaal geen kwaad.
Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie

Het zal ook wel revitaliserend werken voor de huid zeker ... ;-)

Anna List
21 februari 2011, 13:55
Dat ligt dan niet aan deze topic... :lol:

:rofl:

Herr Flick
21 februari 2011, 13:55
Het probleem is dat het gaat over het zaad van een fitte, gezonde man met goede eetgewoontes.

Dus massale schrap schrap.

Bij ons kan dat wat rokerig smaken ja ... lichte toets van turf ... ;-)

Anna List
21 februari 2011, 13:57
Het probleem is dat het gaat over het zaad van een fitte, gezonde man met goede eetgewoontes.Dus massale schrap schrap.

:cheer:

Anna List
21 februari 2011, 13:58
Er kan er maar één zijn :-P

lol ubervarken

bange wezel !

:lol:

Duupje
21 februari 2011, 13:58
Zonder tong kunt ge nog altijd pijpen. Wees niet bang Duupje, vitamientjes kan je nog altijd krijgen.

Ook nog nooit een deftige pijpbeurt gehad zeker?

Wees niet bang, ooit overkomt u dat geluk misschien wel eens.

Ratatosk
21 februari 2011, 13:58
Bij ons kan dat wat rokerig smaken ja ... lichte toets van turf ... ;-)

Conserveert de huid en keel beter.

Ratatosk
21 februari 2011, 13:59
Ook nog nooit een deftige pijpbeurt gehad zeker?

Wees niet bang, ooit overkomt u dat geluk misschien wel eens.

Genoeg deftige pijpbeurten gekregen maar een verbrande tong is geen excuss voor een uitstel.

kameleon
21 februari 2011, 14:01
Genoeg deftige pijpbeurten gekregen maar een verbrande tong is geen excuss voor een uitstel.

Geëlectrocuteerd aan de vibrator zeker ?

lantjes
21 februari 2011, 14:02
laat er ons nog een schepje, sorry...kwakje bovenop doen.8O

uit hln
Een glaasje vers hengstensperma wordt ongetwijfeld een hit op het Hokitika Wildfoods festival. Althans, dat menen de organisatoren van dit extreme voedingssalon in Tasmanië. Een shot van het spul zal omgerekend 5,50 euro kosten.

"Paarden zijn pure testosteron", aldus festivaldirecteur Mike Keenan. "Ze bevatten nauwelijks cholesterol. Een stevige slok hengstensperma zal je gegarandeerd van je sokken blazen. De kans is groot dat je je zelf een hengst voelt", klinkt het veelbelovend.

Toch zegt meneer Keenan dat hij er zich zelf niet aan zal wagen. "Maar het drankje zal beslist scoren bij onze festivalgangers", meent hij.

Kersen en drop
Voor de durvers zal er 'puur' sperma verkrijgbaar zijn. Maar er worden ook varianten met kersen- en dropsmaak aangeboden. "Vrouwen vertellen me dat sperma een nogal doordringende zoutsmaak heeft", aldus Mike Keenan. "Vandaar deze varianten voor de minder roekeloze proevers".

Nog volgens de festivaldirecteur is het merkwaardige drankje perfect veilig. "We 'betrekken' het sperma op dezelfde wijze als fokkers dat doen".

Zweepje
Pikant detail: het drankje zal geserveerd worden door vrouwen, gewapend met een paardenzweepje. Voor de geïnteresseerden: het Hokitika Wildfoods festival vindt plaats op 12 maart.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1224457/2011/02/18/Paardensperma-wordt-hit-op-extreem-voedingssalon.dhtml

Anna List
21 februari 2011, 14:03
Ook nog nooit een deftige pijpbeurt gehad zeker?

Wees niet bang, ooit overkomt u dat geluk misschien wel eens.

:cheer: appy times :cheer:

Ratatosk
21 februari 2011, 14:04
Geëlectrocuteerd aan de vibrator zeker ?

Moet je aan duupje vragen.

Herr Flick
21 februari 2011, 14:06
Geëlectrocuteerd aan de vibrator zeker ?

Te hoog toerental he ... niet genoeg aanvoer van vers speeksel en voor ge het weet staat heel de zaak in de fik.

kameleon
21 februari 2011, 14:07
@Duupje: heb jij je geëlectrocuteerd aan je vibrator waardoor je nu een verbrande tong hebt ? Zo nee, steek het aub niet op de soep.

Dronkoers
21 februari 2011, 14:07
Lap, dan hebben de ziekte- en hospitalisatieverzekeringen (vooral van de postituees) weeral een reden om op te slaan :-(

Herr Flick
21 februari 2011, 14:08
Lap, dan hebben de ziekte- en hospitalisatieverzekeringen (vooral van de postituees) weeral een reden om op te slaan :-(

Beroepsziekte ... die kunnen daar nog van trekken...

filosoof
21 februari 2011, 14:08
Geen probleem, ik heb toch net mijn tong verbrand aan te warme soep.Noem jij dat 'warme soep' ?
Ach zo.

Steben
21 februari 2011, 14:09
laat er ons nog een schepje, sorry...kwakje bovenop doen.8O

uit hln
Een glaasje vers hengstensperma wordt ongetwijfeld een hit op het Hokitika Wildfoods festival. Althans, dat menen de organisatoren van dit extreme voedingssalon in Tasmanië. Een shot van het spul zal omgerekend 5,50 euro kosten.

"Paarden zijn pure testosteron", aldus festivaldirecteur Mike Keenan. "Ze bevatten nauwelijks cholesterol. Een stevige slok hengstensperma zal je gegarandeerd van je sokken blazen. De kans is groot dat je je zelf een hengst voelt", klinkt het veelbelovend.

Toch zegt meneer Keenan dat hij er zich zelf niet aan zal wagen. "Maar het drankje zal beslist scoren bij onze festivalgangers", meent hij.

Kersen en drop
Voor de durvers zal er 'puur' sperma verkrijgbaar zijn. Maar er worden ook varianten met kersen- en dropsmaak aangeboden. "Vrouwen vertellen me dat sperma een nogal doordringende zoutsmaak heeft", aldus Mike Keenan. "Vandaar deze varianten voor de minder roekeloze proevers".

Nog volgens de festivaldirecteur is het merkwaardige drankje perfect veilig. "We 'betrekken' het sperma op dezelfde wijze als fokkers dat doen".

Zweepje
Pikant detail: het drankje zal geserveerd worden door vrouwen, gewapend met een paardenzweepje. Voor de geïnteresseerden: het Hokitika Wildfoods festival vindt plaats op 12 maart.

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1224457/2011/02/18/Paardensperma-wordt-hit-op-extreem-voedingssalon.dhtml


ehum 8O wie

Anna List
21 februari 2011, 14:12
@Duupje: heb jij je geëlectrocuteerd aan je vibrator waardoor je nu een verbrande tong hebt ? Zo nee, steek het aub niet op de soep.

lol gij hebt er precies nog geen in je mond gehad hé

lantjes
21 februari 2011, 14:12
ehum 8O wie

yep.....;-)

Anna List
21 februari 2011, 14:13
ehum 8O wie

dat had ik nooit van hem verwacht ! :o

straf leren botten en een zweepke ! :-P

Duupje
21 februari 2011, 14:16
@Duupje: heb jij je geëlectrocuteerd aan je vibrator waardoor je nu een verbrande tong hebt ? Zo nee, steek het aub niet op de soep.

Toch wel.

Anna List
21 februari 2011, 14:17
:cheer: walvissensoep :cheer:

Herr Flick
21 februari 2011, 14:19
[/B]
Toch wel.

Kom daar gewoon eerlijk voor uit... ;-)

kameleon
21 februari 2011, 14:20
Aangezien Michael Douglas keelkanker had, betekent dit dat Catherine Zeta Jones een sloerie is ? Welke conclusies moeten we nu trekken uit dit onderzoek ?

Anna List
21 februari 2011, 14:21
Kom daar gewoon eerlijk voor uit... ;-)

:cheer: heerlijk vooruit ! :cheer:

Ratatosk
21 februari 2011, 14:22
Aangezien Michael Douglas keelkanker had, betekent dit dat Catherine Zeta Jones een sloerie is ? Welke conclusies moeten we nu trekken uit dit onderzoek ?

Dat beffen kankerverwekkend is.

Anna List
21 februari 2011, 14:22
er zijn toch wel minder leuke dingen om keelkanker van te krijgen, me dunkt ...

Anna List
21 februari 2011, 14:23
Dat beffen kankerverwekkend is.

en plezant :-)

Herr Flick
21 februari 2011, 14:23
Aangezien Michael Douglas keelkanker had, betekent dit dat Catherine Zeta Jones een sloerie is ? Welke conclusies moeten we nu trekken uit dit onderzoek ?

Dat kwam gewoon van te veel cohiba`s en whiskey ...

Anna List
21 februari 2011, 14:24
geef toe, als ge zo eens geen goesting hebt om te neuken, ... is beffen toch wel de ideale manier om je ervan af te maken :D iedereen content :D

lantjes
21 februari 2011, 14:26
geef toe, als ge zo eens geen goesting hebt om te neuken, ... is beffen toch wel de ideale manier om je ervan af te maken :D iedereen content :D

heb jij soms "geen goesting" 8O ok, den tijd van er maar naar te moeten wijzen en al Piet Paraat is over maar toch....

Herr Flick
21 februari 2011, 14:26
geef toe, als ge zo eens geen goesting hebt om te neuken, ... is beffen toch wel de ideale manier om je ervan af te maken :D iedereen content :D

Zoekt u dan ne stand in he ... ;-)

Herr Flick
21 februari 2011, 14:27
heb jij soms "geen goesting" 8O

Ja zijn vrouw voorstellen dat we kunnen komen helpen is ook not done he ... :twisted:

Dronkoers
21 februari 2011, 14:27
heb jij soms "geen goesting" 8O ok, den tijd van er maar naar te moeten wijzen en al Piet Paraat is overer maar toch....

Als zijn vrouw thuiskomt... :-P

Herr Flick
21 februari 2011, 14:28
Als zijn vrouw thuiskomt... :-P

Ja dat meiske zal op een moment gezegd hebben hij wil alleen nog beffen ik ga mijn heil anders zoeken... :oops:

VLJ
21 februari 2011, 14:29
Orale seks gevaarlijker dan roken

Per jaar overlijden er bijna 20.000 mensen in België door een aan roken gerelateerde ziekte. De meesten hiervan overlijden door longkanker, gevolgd door astma en COPD, hart- en vaatziekten en andere kankersoorten.

Gelden dezelfde cijfers voor orale seks?

Anna List
21 februari 2011, 14:34
Ja dat meiske zal op een moment gezegd hebben hij wil alleen nog beffen ik ga mijn heil anders zoeken... :oops:

en nu op zijn westvlaams

Anna List
21 februari 2011, 14:35
Per jaar overlijden er bijna 20.000 mensen in België door een aan roken gerelateerde ziekte. De meesten hiervan overlijden door longkanker, gevolgd door astma en COPD, hart- en vaatziekten en andere kankersoorten.

Gelden dezelfde cijfers voor orale seks?

volgens mij steken er meer mensen al eens een sigaretje op dan dat ze orale sex hebben

maar met dat sigaretje erna of voor Flickr tijdens, daar zou ik toch mee opletten :o

Anna List
21 februari 2011, 14:36
heb jij soms "geen goesting" 8O ok, den tijd van er maar naar te moeten wijzen en al Piet Paraat is over maar toch....

Zoekt u dan ne stand in he ... ;-)

lol

nee, ni gezwansd, ik kreeg dien uitleg eens van een vriendinnetje van me :-)

en dan weten dat die man haar nog niet zag staan ... tssss ...

Herr Flick
21 februari 2011, 14:37
en nu op zijn westvlaams

Ma how jongen ...

Ik weet niet of ze haar heil op zijn West-Vlaams zou gaan zoeken ... maar ge moet haar wat beter soigneren he... ;-)

U d`r zo vanaf maken ... dat is niet schoon he...

Anna List
21 februari 2011, 14:38
Ma how jongen ...

Ik weet niet of ze haar heil op zijn West-Vlaams zou gaan zoeken ... maar ge moet haar wat beter soigneren he... ;-)

U d`r zo vanaf maken ... dat is niet schoon he...

ik bedoelde haar heil op zijn westvlaams

g h

ach laat maar , was tamelijk flauw ook ;-)

Herr Flick
21 februari 2011, 14:38
volgens mij steken er meer mensen al eens een sigaretje op dan dat ze orale sex hebben

maar met dat sigaretje erna of voor Flickr tijdens, daar zou ik toch mee opletten :o

Voor ge het weet staat heel dat bed in de fik... (ge moet oppassen met die asse ... )

Nee ik rook niet maar geeft toe als ge zo van een dikke sigaar houd ... het is wel een schoon scene he ... ;-)

Herr Flick
21 februari 2011, 14:39
ik bedoelde haar heil op zijn westvlaams

g h

ach laat maar , was tamelijk flauw ook ;-)

Jaja ghem hhem

Anna List
21 februari 2011, 14:39
Voor ge het weet staat heel dat bed in de fik... (ge moet oppassen met die asse ... )

Nee ik rook niet maar geeft toe als ge zo van een dikke sigaar houd ... het is wel een schoon scene he ... ;-)

ik dacht dat ge in de zetel zat ? :o

Herr Flick
21 februari 2011, 14:40
lol

nee, ni gezwansd, ik kreeg dien uitleg eens van een vriendinnetje van me :-)

en dan weten dat die man haar nog niet zag staan ... tssss ...

Stelde die haar dan geen vragen in de zin van ne vent die niet aan zijn eigen denkt... ?

Herr Flick
21 februari 2011, 14:40
ik dacht dat ge in de zetel zat ? :o

Ja gaten in dat leer is natuurlijk nog erger.

Anna List
21 februari 2011, 14:43
Stelde die haar dan geen vragen in de zin van ne vent die niet aan zijn eigen denkt... ?

tja, die vent is een speciaal geval zeg maar ... dat gaat ook ni meer veranderen
nu doe ze er geen moeite meer voor, en daar zijn ze beiden nog t gelukkigst mee ... :-o
gelukkig dat huwelijken na 15 jaar niet meer op de kwalificatie 'schijnhuwelijk' gecheckt worden ;-)

Herr Flick
21 februari 2011, 14:48
tja, die vent is een speciaal geval zeg maar ... dat gaat ook ni meer veranderen
nu doe ze er geen moeite meer voor, en daar zijn ze beiden nog t gelukkigst mee ... :-o
gelukkig dat huwelijken na 15 jaar niet meer op de kwalificatie 'schijnhuwelijk' gecheckt worden ;-)

Ja man ... nu spijtig genoeg zullen ze wel niet alleen zijn vrees ik ...

en ze zoeken beiden hun (g)heil elders zeker ?

Anna List
21 februari 2011, 14:49
Ja man ... nu spijtig genoeg zullen ze wel niet alleen zijn vrees ik ...

en ze zoeken beiden hun (g)heil elders zeker ?

nee, hij heeft er nog altijd geen zin in ...

:-o

Herr Flick
21 februari 2011, 14:50
nee, hij heeft er nog altijd geen zin in ...

:-o

Ja ... vreemde kerels ...

VLJ
21 februari 2011, 14:51
volgens mij steken er meer mensen al eens een sigaretje op dan dat ze orale sex hebben



Zowel rokers als niet-rokers hebben orale sex. Jouw veronderstelling is dus niet waterdicht.

Anna List
21 februari 2011, 14:51
Ja ... vreemde kerels ...

dingen die mijn petje te boven gaan ...

en echt ... zo ne crème van een schoon vrouwke ... ni te vatten ... allebei echt goei mensen nochtans ...

boeiende case eigenlijk ...

Anna List
21 februari 2011, 14:52
Zowel rokers als niet-rokers hebben orale sex. Jouw veronderstelling is dus niet waterdicht.

toch denk ik dat het veilig is te veronderstellen dat de meeste rokers meer sigaretjes opsteken dan dat ze orale sex hebben 8-)

Herr Flick
21 februari 2011, 14:57
dingen die mijn petje te boven gaan ...

en echt ... zo ne crème van een schoon vrouwke ... ni te vatten ... allebei echt goei mensen nochtans ...

boeiende case eigenlijk ...

Ken zo ook een geval het hoogst nodige zo eigenlijk om niet te moeten zeggen dat het niet gebeurt ... laat mij raden zij is aan u komen vragen of dat normaal is ...

kameleon
21 februari 2011, 14:58
Het gaat in het artikel wel vooral over jongere mannen met keelkanker.

Herr Flick
21 februari 2011, 14:58
ach, thuis opgegroeid met sexueel gefrustreerde ouders die "van onderen" vies vonden en dat is blijven steken

Ja ik zou het ook niet anders kunnen verklaren eerlijk gezegd maar ge zit daar dan als vrouw of als man maar mee he...

Herr Flick
21 februari 2011, 14:58
toch denk ik dat het veilig is te veronderstellen dat de meeste rokers meer sigaretjes opsteken dan dat ze orale sex hebben 8-)

Als ge een pakske per dag paft... zou dat wel wat willen zeggen he ... 8-)

Anna List
21 februari 2011, 14:59
Als ge een pakske per dag paft... zou dat wel wat willen zeggen he ... 8-)

dat zou zonde meer indrukwekkend zijn ! :-P

Anna List
21 februari 2011, 15:00
Ja ik zou het ook niet anders kunnen verklaren eerlijk gezegd maar ge zit daar dan als vrouw of als man maar mee he...

laat ons zeggen dat het ruimer ging ... een algemeen probleem, zeg maar ...


ik zei het toch ... een heel interessante case

Anna List
21 februari 2011, 15:11
Dat "test" je toch uitgebreid in het begin?

gij denkt dat dat een statisch gegeven is ?

VLJ
21 februari 2011, 15:13
toch denk ik dat het veilig is te veronderstellen dat de meeste rokers meer sigaretjes opsteken dan dat ze orale sex hebben 8-)

het is even veilig te veronderstellen dat de overgrote meerderheid van de niet-rokers orale sex hebben en geen sigaretjes opsteken 8-)

Steben
21 februari 2011, 15:18
1 He's gay
2 Geluk verveelt altijd

Anna List
21 februari 2011, 15:19
het is even veilig te veronderstellen dat de overgrote meerderheid van de niet-rokers orale sex hebben en geen sigaretjes opsteken 8-)

dat denk ik niet.

Anna List
21 februari 2011, 15:19
1 He's gay
2 Geluk verveelt altijd

t is niet 1

Herr Flick
21 februari 2011, 15:22
Dat "test" je toch uitgebreid in het begin?

Er zijn er genoeg die de test doorstaan ... en daarna falen ook he... vals positieve uitslag noemen ze dat dan...

Derk de Tweede
21 februari 2011, 15:24
De homo tango - Kom hier met die grote puddingspuit - Wat 'n leuke knulletjes - Hy is recht hy is krom - Beffen aan de bar - Hop hop hop boven op m'n opblaaspop - 'n Snippie voor 'n wippie - Oh wat een tong - Geile sabbelaar - En toen kwam ik klaar - Sex in de bejaardenflat - Schandalig inhalig - He Piet - Champagne - 'n Kut is geen kut - Ik wil weer met je geilen -Er was een geile non - M'n lieve keffertje



"Beffen aan de bar" en "Hop hop hop bovenop myn opblaaspop" zyn verwisseld.

Kennen ze daar de letter ij niet ? 8-)


http://www.fonos.nl/winkel/product/benny-18-super-schuine-sex-successen

C2C
21 februari 2011, 16:10
Beflapjes iemand?

http://www.heerlijksexleven.nl/img/artikelen/E20308.jpg

Derk de Tweede
21 februari 2011, 16:55
Beflapjes iemand?

http://www.heerlijksexleven.nl/img/artikelen/E20308.jpg

Zijn die van zijde of zo gemaakt ?

Erwinvds
21 februari 2011, 17:10
.

mdf
21 februari 2011, 17:33
luiter vrouw , je mag het elke dag doen , als je mijn gezondheid maar niet schaadt !

Derk de Tweede
21 februari 2011, 18:03
Het oud-Hollandse gezegde "Ik heb jeuk aan mijn peuk" komt hiermee in een totaal ander daglicht te staan.
Peuken zijn dodelijk.....toch..8-)