PDA

View Full Version : woeste moslims kelen weer 22 onschuldige westerlingen.


Mitgard
2 juni 2004, 11:18
De moslimfundamentalisten van Al-Qaida hebben het voorbije weekend weer eens een keer hun ware aard laten zien. In een westers wooncomplex in de Saudische oliestad Al-Khobar werden een vijftigtal mensen gegijzeld door een vijftal moslimterroristen.

De geestesgenoten van Abou Jahjah en zijn AEL hebben er, om het zeer zacht uit te drukken, lelijk huis gehouden. Gewoontegetrouw betoonden de Al-Qaidaleden van dienst geen enkel respect voor het menselijk leven. Vakkundig werden de niet-moslims onder de gijzelaars gescheiden van de moslims. De moslims werden vrijgelaten. Minimaal 22 onschuldige niet-moslims hebben de terroristische actie daarentegen niet overleefd. Bij de slachtoffers zijn er onder andere een Amerikaan, een Italiaan, een Brit, een Zweed, een Zuid-Afrikaan, zelfs een tienjarig Egyptisch jongetje, dat de pech had dat zijn schoolbus de plaats van het gebeuren voorbijreed.

De slachtoffers werden naar moslimfundamentalistische traditie de keel overgesneden. "Geslacht" heette het in de mededeling waarin Al-Qaida de verantwoordelijkheid voor de gruwelen opeiste. Militante moslims vonden het achteraf ook nog eens nodig het lijk van de vermoorde Brit anderhalve kilometer ver achter hun auto door de stad te slepen.

Al het meedogenloze geweld zou in de ogen van de moslimextremisten niet eens zinloos zijn. Het bloedvergieten van dit weekend was zogezegd nuttig om "het Arabische schiereiland van de ongelovigen te bevrijden".

Het gebrek in onze media aan verontwaardigde reacties op het gebeuren staat in schril contrast met de overvloed aan politiek correcte reacties op de wanpraktijken vanwege enkele Amerikanen in de Abu Graib-gevangenis. Die vallen uiteraard ook niet goed te praten, laat dat duidelijk zijn, maar kelen werden er bij ons weten toch niet overgesneden.

VB webstek.

Mustapha
2 juni 2004, 16:17
Eerst klagen dat ze maar in eigen land de grote Jan moeten uithangen.
Nu dat ze het doen, is het ook niet goed?

Snap het niet meer.

Jan van den Berghe
2 juni 2004, 16:56
Eerst klagen dat ze maar in eigen land de grote Jan moeten uithangen.
Nu dat ze het doen, is het ook niet goed?

Snap het niet meer.

Bedoeling was wel dat ze dat eens met hun eigen geloofsgenoten zouden doen...

Mustapha
2 juni 2004, 17:19
Ah dan was alles koek en ei ofwat?

JoeQpublic
2 juni 2004, 17:23
problemen in het land van Saud zijn, vrees ik, toch net een ietsje ingewikkelder dan "moslim-terroristen die zoveel mogelijk ketters willen kelen"

aan de andere kant: menig Blok-kaderlid zal wel meer "ervaringsdeskundig" dan mezelf zijn op 't vlak van terroristische en staatsgevaarlijke organisaties :wink:

Jan van den Berghe
2 juni 2004, 17:27
Ah dan was alles koek en ei ofwat?

Dan zullen jullie misschien eens beseffen dat het toch niet zo hoort.

straddle
2 juni 2004, 17:30
Eerst klagen dat ze maar in eigen land de grote Jan moeten uithangen.
Nu dat ze het doen, is het ook niet goed?

Snap het niet meer.

Je keurt deze daad dus ook weer niet af blijkbaar? Stel dat men dat hier nu ook eens begint te doen met de moslims: ze eruit selecteren en achter de auto's door de straten sleuren. Ga je dan ook hetzelfde antwoord geven??

Mitgard
2 juni 2004, 20:05
Eerst klagen dat ze maar in eigen land de grote Jan moeten uithangen.
Nu dat ze het doen, is het ook niet goed?

Snap het niet meer.

Je keurt deze daad dus ook weer niet af blijkbaar?

hoe zou hij dat kunnen afkeuren, straddle?
hij is immers zelf een moslim.

jehann
2 juni 2004, 20:39
De moslimfundamentalisten van Al-Qaida hebben het voorbije weekend weer eens een keer hun ware aard laten zien. In een westers wooncomplex in de Saudische oliestad Al-Khobar werden een vijftigtal mensen gegijzeld door een vijftal moslimterroristen.

De geestesgenoten van Abou Jahjah en zijn AEL hebben er, om het zeer zacht uit te drukken, lelijk huis gehouden. Gewoontegetrouw betoonden de Al-Qaidaleden van dienst geen enkel respect voor het menselijk leven.
VB webstek.

off-topic: ik snap niet waarom de VB'ers klagen dat de misdaden van hun partijleden met partijnaam vermeldt worden, als ze in hun eigen berichtgeving een ander partij, dat geheel niets met die gebeurtenissen te maken heeft, er bij betrekt ...

on-topic : jammer voor de onschuldige slachtoffers

illwill
2 juni 2004, 21:40
Eerst klagen dat ze maar in eigen land de grote Jan moeten uithangen.
Nu dat ze het doen, is het ook niet goed?

Snap het niet meer.

Door jou posting kan ik het martelen van moslims in Guantanamo bay ook maar enkel toejuichen. Deze moslims wilden ook de grote jan uithangen dus moeten ze daar nu maar de gevolgen van dragen. Respect moet je verdienen, het word je niet gegeven.

straddle
3 juni 2004, 00:50
De moslimfundamentalisten van Al-Qaida hebben het voorbije weekend weer eens een keer hun ware aard laten zien. In een westers wooncomplex in de Saudische oliestad Al-Khobar werden een vijftigtal mensen gegijzeld door een vijftal moslimterroristen.

En intussen heeft de taliban in afghanistan nog eens 5 artsen zonder grenzen afgemaakt, met zelfs een eerste belgisch slachtoffer...

Herman Desmedt ©HD
3 juni 2004, 01:02
Dat geeft dan 5 artsen zonder grenzen minder.
Nog zo enkele incidenten en dan wil niemand hen daar nog helpen.
Wat gaan ze dan bereikt hebben ?

Peace
3 juni 2004, 07:32
Eerst klagen dat ze maar in eigen land de grote Jan moeten uithangen.
Nu dat ze het doen, is het ook niet goed?

Snap het niet meer.

Heb ik ook geen probleem mee als ze er een ver van mijn bed show in eigen land van maken.
Echter moet Al queda en co. zich dan ook de slogan "eigen volk eerst" van het Vlaams Blok overnemen.

Ze moeten westerlingen met rust laten in hun strijd.

In het andere geval moet het westen eens een duidelijk en onmiskenbaar antwoord geven.

Antoon
3 juni 2004, 08:24
Ah dan was alles koek en ei ofwat?

Koek en ei zeker niet. Maar dan was het ons probleem niet.

FT
3 juni 2004, 09:24
De moslimfundamentalisten van Al-Qaida hebben het voorbije weekend weer ...
VB webstek.

Dit is misdaad en dus een probleem van de politiekers (of machthebbers) ginder.

Ik denk dat het Vlaams Blok dit op z'n website plaats om de haat tegen moslims aan te wakkeren.

TC
9 juni 2004, 08:22
De moslimfundamentalisten van Al-Qaida hebben het voorbije weekend weer ...
VB webstek.

Dit is misdaad en dus een probleem van de politiekers (of machthebbers) ginder.

Ik denk dat het Vlaams Blok dit op z'n website plaats om de haat tegen moslims aan te wakkeren.

Ten eerste, moet die haat tegen de moslims nog worden aan gewakkert ? ik denk het niet, die is reeds groot genoeg. Wereldwijd !

Ten tweede, het gaat hier om een berichtgeving van de feiten, hoezeer men dit ook wil vermijden, het blok zal de waarheid altijd naar boven proberen te brengen.

Ten derde, hebt u er al eens over nagedacht wat er allemaal gedaan wordt om de haat tegen het vlaams blok aan te wakkeren ?

Ten vierde, dit is geen gewone misdaad, dit is zuiver terrorisme van de hoogste graad en niet alleen een probleem van de politiekers ginder, maar een wereldwijd probleem, wat alsdusdanig ook moet bestreden worden.

Ten vijfde, alle moslims werden vrijgelaten, wat bewijst dat alle niet moslims als onrein worden beschouwd en gelijkgesteld worden met varkens en honden.

moet ik nog verdergaan ?

Max
9 juni 2004, 09:41
Eerst klagen dat ze maar in eigen land de grote Jan moeten uithangen.
Nu dat ze het doen, is het ook niet goed?

Snap het niet meer.

Het huis Saud mogen ze voor mijn part onder de guillotine steken , maar ik zie niet in hoe Westerlingen doden daar toe bijdraagt en nog minder dat wij dat moeten goedvinden.
Saudische moslims doden is natuurlijk niet zo sexy als ongelovige Westerlingen doden , PR-gewijs.

born2bewild
11 november 2007, 19:56
hoe zou hij dat kunnen afkeuren, straddle?
hij is immers zelf een moslim.

hebben ze dat nu al afgekeurd of niet?

Abdelkader
11 november 2007, 20:37
Hallo, een woeste moslim hier: ik vind terrorisme een verwerpelijke misdaad. Dit zijn dan ook criminelen die een tolerant geloof zoals Islam misbruiken en verkrachten om goedkoop voetvolk te manipuleren. Een zelfmoordenaar is immers - in hun ogen - goedkoper dan een geleide raket.

Ik keur wel geen legitieme verzetsstrijd tegen een invasie af. Het is nogal gemakkelijk om je tegenstander in een gewapend conflict automatisch als een terrorist af te schilderen. Niet vergeten dat de geallieerden bewust burgerdoelwitten bombardeerden in WO II. Volgens iedere definitie ook een daad van terrorisme.

Als Osama echt zo overtuigd was van zijn perverse opvatting van ons geloof waarom verstopt hij zich dan? Waarom wordt hij geen zelfmoordenaar. Voor hem is dat toch het hoogste wat er is? Die kerel is gewoon een fanatieke machtsgeile gek. Zoals er wel meer rondlopen in de geschiedenis.

Abdelkader
11 november 2007, 20:38
Als het woord toen had bestaan had de Franse Koning de Vlamingen in 1302 ook omschreven als terroristen hoor. :-D

bolle
11 november 2007, 20:43
Als het woord toen had bestaan had de Franse Koning de Vlamingen in 1302 ook omschreven als terroristen hoor. :-D

1302 ??? Pardon, Anno 21e eeuw

Abdelkader
11 november 2007, 20:50
Tiens, heeft Sarkozy zich tot Koning uitgeroepen en de Vlamingen terroristen genoemd? Sacrebleu!

evilbu
11 november 2007, 20:54
hebben ze dat nu al afgekeurd of niet?
Sttt, geen topics bumpen uit Mitgard's VB-verleden...:lol:

born2bewild
11 november 2007, 21:04
Sttt, geen topics bumpen uit Mitgard's VB-verleden...:lol:
oops



;-)






















I did it again.

Boadicea
11 november 2007, 21:16
Als er nu 1 ding is dat ik compleet NIET begrijp: wat doet een Westerling in het Midden-Oosten? Wat hebben wij daar nu te zoeken?

Zand? Hier liggen genoeg straten opgebroken om aan onze trekken te komen en de fundi's krijgen we hier ook.

AUB, wie naar ginder gaat pleegt eigenlijk gewoon zelfmoord. Eigenlijk hebben de migranten hier gewoon iets meer geluk dat wij iets toleranter zijn en dat er wetten zijn om zulke dingen te bestraffen. (tenzij ons eigen volk slachtoffer is van de import)

Abdelkader
11 november 2007, 21:33
Als er nu 1 ding is dat ik compleet NIET begrijp: wat doet een Westerling in het Midden-Oosten? Wat hebben wij daar nu te zoeken?

Zand? Hier liggen genoeg straten opgebroken om aan onze trekken te komen en de fundi's krijgen we hier ook.



Oil baby! And you can't get enough of it!!

Boadicea
11 november 2007, 21:34
Oil baby! And you can't get enough of it!!

Pfff, er zijn milieuvriendelijkere alternatieven, alleen moet men wel de investering doen om die te realiseren. Dan heeft er niemand nog olie nodig en moet het Westen zich niet meer met het Oosten te moeien en ik hoop dat dit ook omgekeerd zal zijn.

Uh-Huh
11 november 2007, 21:39
Sttt, geen topics bumpen uit Mitgard's VB-verleden...:lol:
Zijn ware aard kwam weer even boven, zeker? :lol:

Metternich
11 november 2007, 21:40
Pfff, er zijn milieuvriendelijkere alternatieven, alleen moet men wel de investering doen om die te realiseren. Dan heeft er niemand nog olie nodig en moet het Westen zich niet meer met het Oosten te moeien en ik hoop dat dit ook omgekeerd zal zijn.Dat is zeer idealistisch bekeken en ik ben zelf akkoord, maar ik verdien dan ook geen miljarden aan de oliehandel.

Herr Oberst
11 november 2007, 21:45
Haha, grappig om Mitgard's verleden te ontdekken. Hoe is hij op het slechte pad geraakt, is dat door langzamane indoctrinatie gebeurd of is er ineens een serieuze knal geweest in zijn hersenen, met de bekende gevolgen?

maddox
11 november 2007, 21:54
Als er nu 1 ding is dat ik compleet NIET begrijp: wat doet een Westerling in het Midden-Oosten? Wat hebben wij daar nu te zoeken?

Zand? Hier liggen genoeg straten opgebroken om aan onze trekken te komen en de fundi's krijgen we hier ook.

AUB, wie naar ginder gaat pleegt eigenlijk gewoon zelfmoord. Eigenlijk hebben de migranten hier gewoon iets meer geluk dat wij iets toleranter zijn en dat er wetten zijn om zulke dingen te bestraffen. (tenzij ons eigen volk slachtoffer is van de import)

Zandbakkiestanezen hebben wel graag dat onreine Westerse geld. En Olie bezorgt hun dat. Helaas moet er moeite gedaan worden om die olie te laten vloeien. En machines kunnen dat beter dan een hoop zandbakkistanezen met emmertjes. Dus moeten er machines komen. Maar die worden niet onderhouden, want dat staat niet in de Koran hoe dat moet. Dus "mogen" westerse/verre oosterse technici dat gaan doen in ruil voor een klein, maar leuk hoopje onreine westerse centjes.
Ik heb verschillende keren een aanbod gehad om ginders pomptechnieker te gaan spelen. Tegen 2maal mijn huidig loon. Ik blijf weigeren. Ik verkoop me niet als een goedkope call girl. Ik zal me wel verkopen als een dure.

Neen, werken in S A, of de V A B,, leuk, opgesloten zitten in je kleine enclave, met het risico een dooie hond in je nek te krijgen. Je verdiend wel bergen geld, maar in die maanden dat je daar zit krijg je buiten het geld alleen maar maagzweren. Geen pintje te vinden.

evilbu
11 november 2007, 22:08
Haha, grappig om Mitgard's verleden te ontdekken. Hoe is hij op het slechte pad geraakt, is dat door langzamane indoctrinatie gebeurd of is er ineens een serieuze knal geweest in zijn hersenen, met de bekende gevolgen?
Ik merk vooral één patroon : hersenloos geprovoceer zonder enige diepgang. Vooral tegen veel zijn en zich te goed voelen om ergens voor te zijn.
Al hij was al pro-VB, ik denk niet dat u in hem een waardevolle medestander zou vinden.:? :roll:

born2bewild
11 november 2007, 22:13
Je verdiend wel bergen geld, maar in die maanden dat je daar zit krijg je buiten het geld alleen maar maagzweren. Geen pintje te vinden.

dat denk ik wel hoor

longhorn
11 november 2007, 22:58
Sttt, geen topics bumpen uit Mitgard's VB-verleden...:lol:


Hoe meer, hoe beter. Toch grappig om de Mitgard van toen en nu te lezen.

Boadicea
12 november 2007, 18:27
Zandbakkiestanezen hebben wel graag dat onreine Westerse geld. En Olie bezorgt hun dat. Helaas moet er moeite gedaan worden om die olie te laten vloeien. En machines kunnen dat beter dan een hoop zandbakkistanezen met emmertjes. Dus moeten er machines komen. Maar die worden niet onderhouden, want dat staat niet in de Koran hoe dat moet. Dus "mogen" westerse/verre oosterse technici dat gaan doen in ruil voor een klein, maar leuk hoopje onreine westerse centjes.
Ik heb verschillende keren een aanbod gehad om ginders pomptechnieker te gaan spelen. Tegen 2maal mijn huidig loon. Ik blijf weigeren. Ik verkoop me niet als een goedkope call girl. Ik zal me wel verkopen als een dure.

Neen, werken in S A, of de V A B,, leuk, opgesloten zitten in je kleine enclave, met het risico een dooie hond in je nek te krijgen. Je verdiend wel bergen geld, maar in die maanden dat je daar zit krijg je buiten het geld alleen maar maagzweren. Geen pintje te vinden.

Sttt, binnenkort de nieuwe koran, in herziene versie, waarin Allah uitlegt hoe je een oliepomp onderhoudt, als men merkt dat een eigen arbeider minder moet betalen dan een onreine Westerling.;-)

born2bewild
12 november 2007, 21:00
Haha, grappig om Mitgard's verleden te ontdekken. Hoe is hij op het slechte pad geraakt, is dat door langzamane indoctrinatie gebeurd of is er ineens een serieuze knal geweest in zijn hersenen, met de bekende gevolgen?

zou hij daar op een dag mee opgestaan zijn, ergens tegengelopen?

C2C
12 november 2007, 21:18
De moslimfundamentalisten van Al-Qaida hebben het voorbije weekend weer eens een keer hun ware aard laten zien. In een westers wooncomplex in de Saudische oliestad Al-Khobar werden een vijftigtal mensen gegijzeld door een vijftal moslimterroristen.

De geestesgenoten van Abou Jahjah en zijn AEL hebben er, om het zeer zacht uit te drukken, lelijk huis gehouden. Gewoontegetrouw betoonden de Al-Qaidaleden van dienst geen enkel respect voor het menselijk leven. Vakkundig werden de niet-moslims onder de gijzelaars gescheiden van de moslims. De moslims werden vrijgelaten. Minimaal 22 onschuldige niet-moslims hebben de terroristische actie daarentegen niet overleefd. Bij de slachtoffers zijn er onder andere een Amerikaan, een Italiaan, een Brit, een Zweed, een Zuid-Afrikaan, zelfs een tienjarig Egyptisch jongetje, dat de pech had dat zijn schoolbus de plaats van het gebeuren voorbijreed.

De slachtoffers werden naar moslimfundamentalistische traditie de keel overgesneden. "Geslacht" heette het in de mededeling waarin Al-Qaida de verantwoordelijkheid voor de gruwelen opeiste. Militante moslims vonden het achteraf ook nog eens nodig het lijk van de vermoorde Brit anderhalve kilometer ver achter hun auto door de stad te slepen.

Al het meedogenloze geweld zou in de ogen van de moslimextremisten niet eens zinloos zijn. Het bloedvergieten van dit weekend was zogezegd nuttig om "het Arabische schiereiland van de ongelovigen te bevrijden".

Het gebrek in onze media aan verontwaardigde reacties op het gebeuren staat in schril contrast met de overvloed aan politiek correcte reacties op de wanpraktijken vanwege enkele Amerikanen in de Abu Graib-gevangenis. Die vallen uiteraard ook niet goed te praten, laat dat duidelijk zijn, maar kelen werden er bij ons weten toch niet overgesneden.

VB webstek.


Hoi, het Saudische koningshuis, de goede vriend van Europa en de VS, heeft sinds juli dit jaar al 102 mensen onthoofd. Afgeslacht gelijk runderen zeg maar. Daaronder 3 vrouwen.

Onze geliefde Saudische vrienden doen dus zeker evenveel hun best dan Al Qaeda.

Waarom zijn we tegen de onthoofdingen uitgevoerd door Al Qaeda, en niet tegen de slachtpartijen uitgevoerd door de tirannieke Saudische regering?

Het is maar een vraag.


Trouwens: Al Qaeda doet dat meestal discreet. In Saudi Arabië slachten ze mensen express en plein public.

Babylonia
12 november 2007, 21:42
en reuter is betrapt op manipuleren van de massa door fotos te airbrushen!!
http://www.aish.com/movies/JP/PhotoFraud.asp

Nierika
13 november 2007, 15:37
en reuter is betrapt op manipuleren van de massa door fotos te airbrushen!!
http://www.aish.com/movies/JP/PhotoFraud.asp
Mo how zeg. Hier wordt gewag gemaakt van een enorm complot van journalisten en pers die middels getrukeerde en geposeerde foto's sympathie zouden willen opwekken voor Hezbollah (aversie tegen Israël) bij de publieke opinie. Een truuk die de Amerikanen ook gebruikten tijdens het omver gooien van het beruchte Saddam-beeld.

Maar de linkse media staan daar toch boven?

born2bewild
14 november 2007, 05:56
Mo how zeg. Hier wordt gewag gemaakt van een enorm complot van journalisten en pers die middels getrukeerde en geposeerde foto's sympathie zouden willen opwekken voor Hezbollah (aversie tegen Israël) bij de publieke opinie. Een truuk die de Amerikanen ook gebruikten tijdens het omver gooien van het beruchte Saddam-beeld.

Maar de linkse media staan daar toch boven?
wat was er fout met dat saddam-beeld?

Toch goed dat die bloeddorstige dictator een preview gegeven werd van wat hem te wachten stond? En dat hij eerst een tijdje in dat hol mocht doorbrengen...niet te snel, alles op zijn tijd...hij zal zeker veel fun gehad hebben daar in dat gat onder de grond.

Ik denk dat De President hem gewoon wat gaar laten koken heeft tot de tijd rijp was. Zoals een kreeft die je uitkiest in een restaurant. Lekker.

De topic startser zal het zeker wel eens zijn met mijn visie. (al gaat zij waarschijnlijk iets te ver, ik wens niet aansprakelijk te zijn voor haar daden)

Enter
14 november 2007, 07:59
Ten eerste wil ik zeggen dat dit een verschrikkelijke, barbaarse daad is en dat die rotzakken die dat gedaan hebben een zware straf verdienen.

Ten tweede wil ik zeggen dat dit duidelijk door alle Moslims werd uitgevoerd en dat ze allemaal, ook de minderjarigen, schuldig zijn aan deze moordpraktijken.

Ten derde wil ik zeggen dat hier in onze beschaafde Westerse landen zulke dingen niet gebeuren. Hier lopen geen baarbaarse, moordende rotzakken rond.

M.a.w. Het is niet omdat er een groep idiote klootzakken rondloopt in een bepaalde samenleving dat die hele samenleving daarvoor verantwoordelijk is.
Wat je wel kan aanklagen is het feit dat men nogal snel meeloopt in politieke propaganda. Goedpraten van dergelijke dingen is ook walgelijk.

Maar ook dat is geen alleen"recht" in de Islamitische landen. (cfr USA). Als je daar de woorden "God bless the USA" uitspreekt kan je voor hen al niets meer verkeerd doen.

Beestachtige moorden gebeuren overal. En als het nu om geld, macht, godsdienst of wat dan ook gaat, het is altijd afschuwelijk.

forumspook
14 november 2007, 10:26
De moslimfundamentalisten van Al-Qaida hebben het voorbije weekend weer eens een keer hun ware aard laten zien. In een westers wooncomplex in de Saudische oliestad Al-Khobar werden een vijftigtal mensen gegijzeld door een vijftal moslimterroristen.

De geestesgenoten van Abou Jahjah en zijn AEL hebben er, om het zeer zacht uit te drukken, lelijk huis gehouden. Gewoontegetrouw betoonden de Al-Qaidaleden van dienst geen enkel respect voor het menselijk leven. Vakkundig werden de niet-moslims onder de gijzelaars gescheiden van de moslims. De moslims werden vrijgelaten. Minimaal 22 onschuldige niet-moslims hebben de terroristische actie daarentegen niet overleefd. Bij de slachtoffers zijn er onder andere een Amerikaan, een Italiaan, een Brit, een Zweed, een Zuid-Afrikaan, zelfs een tienjarig Egyptisch jongetje, dat de pech had dat zijn schoolbus de plaats van het gebeuren voorbijreed.

De slachtoffers werden naar moslimfundamentalistische traditie de keel overgesneden. "Geslacht" heette het in de mededeling waarin Al-Qaida de verantwoordelijkheid voor de gruwelen opeiste. Militante moslims vonden het achteraf ook nog eens nodig het lijk van de vermoorde Brit anderhalve kilometer ver achter hun auto door de stad te slepen.

Al het meedogenloze geweld zou in de ogen van de moslimextremisten niet eens zinloos zijn. Het bloedvergieten van dit weekend was zogezegd nuttig om "het Arabische schiereiland van de ongelovigen te bevrijden".

Het gebrek in onze media aan verontwaardigde reacties op het gebeuren staat in schril contrast met de overvloed aan politiek correcte reacties op de wanpraktijken vanwege enkele Amerikanen in de Abu Graib-gevangenis. Die vallen uiteraard ook niet goed te praten, laat dat duidelijk zijn, maar kelen werden er bij ons weten toch niet overgesneden.

VB webstek. Mitgard die een VB-stek citeert? Waar is de valstrik?

forumspook
14 november 2007, 10:29
Je keurt deze daad dus ook weer niet af blijkbaar? Stel dat men dat hier nu ook eens begint te doen met de moslims: ze eruit selecteren en achter de auto's door de straten sleuren. Ga je dan ook hetzelfde antwoord geven??
Dan gaan ze bleitten bij de amerikanen. Zoals in ex-Joegoslavië... Toch het toppunt dat de Amerikanen daar de moslims gaan beschermen zijn? Om daarna als vee geslacht te worden in de Arabische landen...

forumspook
14 november 2007, 10:30
Dat geeft dan 5 artsen zonder grenzen minder.
Nog zo enkele incidenten en dan wil niemand hen daar nog helpen.
Wat gaan ze dan bereikt hebben ?
hetgeen ze willen: géén vreemde inmenging in hun louche zaakjes!

forumspook
14 november 2007, 10:33
Hallo, een woeste moslim hier: ik vind terrorisme een verwerpelijke misdaad. Dit zijn dan ook criminelen die een tolerant geloof zoals Islam misbruiken en verkrachten om goedkoop voetvolk te manipuleren. Een zelfmoordenaar is immers - in hun ogen - goedkoper dan een geleide raket.

Ik keur wel geen legitieme verzetsstrijd tegen een invasie af. Het is nogal gemakkelijk om je tegenstander in een gewapend conflict automatisch als een terrorist af te schilderen. Niet vergeten dat de geallieerden bewust burgerdoelwitten bombardeerden in WO II. Volgens iedere definitie ook een daad van terrorisme.

Als Osama echt zo overtuigd was van zijn perverse opvatting van ons geloof waarom verstopt hij zich dan? Waarom wordt hij geen zelfmoordenaar. Voor hem is dat toch het hoogste wat er is? Die kerel is gewoon een fanatieke machtsgeile gek. Zoals er wel meer rondlopen in de geschiedenis.goed dat u hier anoniem zit: volgens fundamentalisten bent u nu reeds een afvallige.

forumspook
14 november 2007, 10:36
Sttt, geen topics bumpen uit Mitgard's VB-verleden...:lol: AAAH, zo zit dat! Ik had niet op de datum gelet! Jawadde, Mitgard?! Wat is er gebeurd sindsdien ? Laat me eens raden...U bent met drugs begonnen ondertussen?

forumspook
14 november 2007, 10:37
Als er nu 1 ding is dat ik compleet NIET begrijp: wat doet een Westerling in het Midden-Oosten? Wat hebben wij daar nu te zoeken?

Olie? Of wapens leveren?