PDA

View Full Version : Bepaald forumlid moet blijven!


bgf324
21 maart 2011, 00:18
Rap, teken deze enquete, voor het te laat is!
Ik mag de persoon zijn naam niet noemen (persoonlijk topic enzo), maar het gaat hier over: http://forum.politics.be/showpost.php?p=5372106&postcount=111708

SDX
21 maart 2011, 00:19
Enquête?:roll:


Aaah, ineens is ze toch komen opdagen, die enquête....sorry!

Nynorsk
21 maart 2011, 00:19
Rap, teken deze enquete, voor het te laat is!
Ik mag de persoon zijn naam niet noemen (persoonlijk topic enzo), maar het gaat hier over: http://forum.politics.be/showpost.php?p=5372106&postcount=111708

minder tijd aan de politiek = meer tijd samen met mij :cheer: :cheer:

Pelleke :cheer:

Demper
21 maart 2011, 00:19
Neen

Nynorsk
21 maart 2011, 00:20
maar hij moet in k&k blijven. niet dat hier in k&k veel te doen is, maar goe.

bgf324
21 maart 2011, 00:22
Enquête?:roll:


Aaah, ineens is ze toch komen opdagen, die enquête....sorry!

Gulder zijt altijd allemaal veel te snel! :evil:

SDX
21 maart 2011, 00:28
Gulder zijt altijd allemaal veel te snel! :evil:

Tsjah, 'k zèn ne snelle eh.

SDG
21 maart 2011, 06:18
Ja, ik wil dat hij blijft. Omdat hij één van de Vlaamsgezinden is die kritisch durven zijn t.o.v. de Vlaamse beweging. En dat kunnen ze hier niet allemaal zeggen.

Txiki
21 maart 2011, 07:20
:cheer: daaaaag Pelleke :cheer:

Derk de Tweede
21 maart 2011, 08:06
Hij moet blijven.

vlijmscherp
21 maart 2011, 08:20
Ja, ik wil dat hij blijft. Omdat hij één van de Vlaamsgezinden is die kritisch durven zijn t.o.v. de Vlaamse beweging. En dat kunnen ze hier niet allemaal zeggen.

2

van Maerlant
21 maart 2011, 10:42
Hij heeft wel een punt, natuurlijk.

Txiki
21 maart 2011, 12:30
Voor wanneer is het pensioenbal?

filosoof
21 maart 2011, 12:33
maar hij moet in k&k blijven. niet dat hier in k&k veel te doen is, maar goe.Hij moet zelf maar kiezen.

filosoof
21 maart 2011, 12:34
Ja, ik wil dat hij blijft. Omdat hij één van de Vlaamsgezinden is die kritisch durven zijn t.o.v. de Vlaamse beweging. En dat kunnen ze hier niet allemaal zeggen.If you say so.

Anna List
21 maart 2011, 12:37
belgicist eerste klas
ps voor vlaanderen
van mij mag m gaan.

Txiki
21 maart 2011, 12:41
belgicist eerste klas
ps voor vlaanderen
van mij mag m gaan.

Belgicist? Wie? De Pel? mo menneke....

Anna List
21 maart 2011, 12:45
Belgicist? Wie? De Pel? mo menneke....

yep
hard core

stelt telkenmale Vlaamse autonomie afhankelijk van een daarvoor te halen linkse meerderheid in VL ...

Anna List
21 maart 2011, 12:46
Belgicist? Wie? De Pel? mo menneke....

dat zijn voor mij strategisch de schadelijkste Vlamingen ... mensen die in al hun daden belgicistische lijn stellen maar zichzelf toch voordoen als autonomisten ... schadelijker komen ze niet.

Pelgrim
21 maart 2011, 12:56
dat zijn voor mij strategisch de schadelijkste Vlamingen ... mensen die in al hun daden belgicistische lijn stellen maar zichzelf toch voordoen als autonomisten ... schadelijker komen ze niet.

Hier ga ik toch nog op antwoorden se.

Er zijn op dit forum wellicht maar enkelen die consequent elke bevoogding over dit volk in vraag stellen en daar ben ik een van. Maar dan ook consequent.

Dat jij me Belgicist noemt is nu net zo typisch voor het tsjevenflamingantisme van vandaag. De realiteit is dat de grote hoop der flaminganten van vandaag, van n-va tot veebee, en gij inclusief, een bende hypocriete zeikers zijn die alleen maar kunnen kakken op de walekoppen en de makakken en de doppers maar voor de rest bazenpoepers, kontneukers en hielenlikkers eerste klas zijn. Wie dat in vraag durft stellen is geen Goede Vlaeminck blijkbaar.

Je mag je achterlijke tsjeefse Vlaenderen dus gerust daar steken waar de zon niet schijnt, samen met de Belze trikoloor, waar je zelf meer sporen van draagt dan je ooit zal durven (h)erkennen.

Anna List
21 maart 2011, 13:04
Hier ga ik toch nog op antwoorden se.

Er zijn op dit forum wellicht maar enkelen die consequent elke bevoogding over dit volk in vraag stellen en daar ben ik een van. Maar dan ook consequent.

Dat jij me Belgicist noemt is nu net zo typisch voor het tsjevenflamingantisme van vandaag. De realiteit is dat de grote hoop der flaminganten van vandaag, van n-va tot veebee, en gij inclusief, een bende hypocriete zeikers zijn die alleen maar kunnen kakken op de walekoppen en de makakken en de doppers maar voor de rest bazenpoepers, kontneukers en hielenlikkers eerste klas zijn. Wie dat in vraag durft stellen is geen Goede Vlaeminck blijkbaar.

Je mag je achterlijke tsjeefse Vlaenderen dus gerust daar steken waar de zon niet schijnt, samen met de Belze trikoloor, waar je zelf meer sporen van draagt dan je ooit zal durven (h)erkennen.

allez, wb :-P

nochtans is dit kakken op de walekoppen en de makakken en de doppers maar voor de rest bazenpoepers, kontneukers en hielenlikkers eerste klas zijn. iets waar je mij zelden of nooit op zal betrappen, en dat weet jij. je zal van mij 100 keer meer kritieken vinden op Vlaamse politici dan op gelijk welke cathegorie mensen die jij daar beschreef ... je zal mij zelfs maar zelden fransalige politici horen bekritizeren ... zij leveren m.i. zelfs een grote verdienste voor hun volk.

je gaat mij !!!in tegenstelling tot jezelf!!! echter nooit een maatschappelijk politieke keuze (links) vóór autonomie zien stellen

iets wat jij in discussies met mij, als t puntje bij paaltje komt, al elke keer gedaan hebt.

CyberpunX
21 maart 2011, 13:26
Hier ga ik toch nog op antwoorden se.

Er zijn op dit forum wellicht maar enkelen die consequent elke bevoogding over dit volk in vraag stellen en daar ben ik een van. Maar dan ook consequent.

Dat jij me Belgicist noemt is nu net zo typisch voor het tsjevenflamingantisme van vandaag. De realiteit is dat de grote hoop der flaminganten van vandaag, van n-va tot veebee, en gij inclusief, een bende hypocriete zeikers zijn die alleen maar kunnen kakken op de walekoppen en de makakken en de doppers maar voor de rest bazenpoepers, kontneukers en hielenlikkers eerste klas zijn. Wie dat in vraag durft stellen is geen Goede Vlaeminck blijkbaar.

Je mag je achterlijke tsjeefse Vlaenderen dus gerust daar steken waar de zon niet schijnt, samen met de Belze trikoloor, waar je zelf meer sporen van draagt dan je ooit zal durven (h)erkennen.

8O Brusselmans hemzelfve zou nog van u kunnen leren :lol:

Herr Flick
21 maart 2011, 13:42
8O Brusselmans hemzelfve zou nog van u kunnen leren :lol:

Brusselmans quote hem misschien in zijn boeken, ...


ik zou dat toch maar eens gaan onderzoeken, ...

Anna List
21 maart 2011, 13:55
Brusselmans quote hem misschien in zijn boeken, ...


ik zou dat toch maar eens gaan onderzoeken, ...

als Brusselmans hier op t forum zat, hadden we inmiddels zeker al voor de elfendertigste keer gelezen hoe goed hij Vlaamse Leeuwin wel geneusd had !

Herr Flick
21 maart 2011, 13:58
als Brusselmans hier op t forum zat, hadden we inmiddels zeker al voor de elfendertigste keer gelezen hoe goed hij Vlaamse Leeuwin wel geneusd had !

alleen geneusd, ... ? ;-)

en Alleen Vlaamse Leeuwin, ... ?

Txiki
21 maart 2011, 13:58
Wat een brok frustratie en negatieve energie, zeg :|

Anna List
21 maart 2011, 13:59
alleen geneusd, ... ? ;-)

en Alleen Vlaamse Leeuwin, ... ?

pfft doe mij toch maar Bukowski dan ...

Pelgrim
21 maart 2011, 13:59
allez, wb :-P

nochtans is dit iets waar je mij zelden of nooit op zal betrappen, en dat weet jij. je zal van mij 100 keer meer kritieken vinden op Vlaamse politici dan op gelijk welke cathegorie mensen die jij daar beschreef ... je zal mij zelfs maar zelden fransalige politici horen bekritizeren ... zij leveren m.i. zelfs een grote verdienste voor hun volk.

je gaat mij !!!in tegenstelling tot jezelf!!! echter nooit een maatschappelijk politieke keuze (links) vóór autonomie zien stellen

iets wat jij in discussies met mij, als t puntje bij paaltje komt, al elke keer gedaan hebt.

Ik kies, als puntje bij paaltje komt, steeds consequent voor soevereiniteit van het volk.
Je mag al m'n posts van het afgelopen jaar eens napluizen en me één enkele keer aanwijzen dat ik de Belgische staat zou verdedigd hebben.
Het enige politieke waar ik trouwens mee bezig ben geweest het afgelopen jaar is de macht van de €urocratie en de banken aankaarten en de hypocrisie waarmee zowel flamingantjes als belgicistjes het gat van die €urocraten likken. Als jij dat 'belgicisme' noemt dan zegt dat veel over jouw politieke achterlijkheid, en ga ik me er ook niets meer van aantrekken.

filosoof
21 maart 2011, 13:59
edit

Anna List
21 maart 2011, 14:00
Ik kies, als puntje bij paaltje komt, steeds consequent voor soevereiniteit van het volk.
Je mag al m'n posts van het afgelopen jaar eens napluizen en me één enkele keer aanwijzen dat ik de Belgische staat zou verdedigd hebben.
Het enige politieke waar ik trouwens mee bezig ben geweest het afgelopen jaar is de macht van de €urocratie en de banken aankaarten en de hypocrisie waarmee zowel flamingantjes als belgicistjes het gat van die €urocraten likken. Als jij dat 'belgicisme' noemt dan zegt dat veel over jouw politieke achterlijkheid, en ga ik me er ook niets meer van aantrekken.


si vous voulez, t zal aan mijn politieke achterlijkheid liggen dan ...

Herr Flick
21 maart 2011, 14:00
Wat een brok frustratie en negatieve energie, zeg :|

Dat is de aftermath van St-Patricks zeker, ... ;-)

Txiki
21 maart 2011, 14:04
Hier komt geen pensioenbal van :-(

Herr Flick
21 maart 2011, 14:05
Hier komt geen pensioenbal van :-(

Ook geen gouden horloge en een lintje, ...

Anna List
21 maart 2011, 14:05
ne schup onder zijn tricolore kloten kan m krijgen van mij

filosoof
21 maart 2011, 14:08
ne schup onder zijn tricolore kloten kan m krijgen van mijDe haat zit diep.

filosoof
21 maart 2011, 14:10
Belgicist? Wie? De Pel? mo menneke....Van belgicisme zou ik pelgrim nooit verdenken.:lol:
Ik vermoed dat hij naar de IJzerbedevaart ging ipv naar de IJzerwake. ;)

Txiki
21 maart 2011, 14:11
Ik wil ook een soevereine Vlaamse republiek. Vraag is: hoe bereiken we dat? Maar goed, het is K&K he mensen... Ik versta Pel's frustratie zeer goed. Omdat die voor een groot stuk ook mijn frustratie is. Probleem is: we're nobody.

En dan is het kiezen hoe je daarmee omgaat. En ja, ik heb een andere "strategie" gekozen dan onze Pel. Of dat de ene beter of slechter zou zijn dan de andere, valt niet te zeggen: uiteindelijk leveren de twee weinig of niks op. Maar beide geven ze wel de kans om mensen te bereiken.

Ik versta onze Pel heel goed. Maar ik ga er dus anders mee om.

Anna List
21 maart 2011, 14:12
De haat zit diep.

haat is een zwaar woord, het was een symbolische schup onder zijn dinges,

maar iemand die keer op keer de verkeerde taktische keuze maakt en die speciaal op een forum komt ventileren, en daarmee wie weet hoeveel mensen mee in die foute beslissingen trekt, die kan niet op mijn sympathie blijven rekenen.

en t is niet omdat ik t het met hem niet al ettelijke keren heb geanalyseerd ... hij komt steeds uit op datzelfde punt waar hij telkens weer zijn kleurpolitiek voor autonomiestreven plaatst...

Anna List
21 maart 2011, 14:14
Van belgicisme zou ik pelgrim nooit verdenken.:lol:
...

ok ik heb consequent keuzes maken die in t voordeel spelen van B gelijkgesteld met Belgicisme, ook al weet ik dat bij Pelgrim dat Belgicisme mss geen doel op zich is, het is wel een gevolg van zijn keuzes.



ps als t u een troost mag zijn ik kom op wake noch vaart noch zangfeest.

Herr Flick
21 maart 2011, 14:15
Waar zit de Forza Flandria als ge hem nodig hebt, ...

kom gezamelijk ten strijde tegen de gemeenschappelijke vijand,... ;-)

Txiki
21 maart 2011, 14:16
Van belgicisme zou ik pelgrim nooit verdenken.:lol:

enkel als we hem wat willen pesten, he ;-)

Anna List
21 maart 2011, 14:18
enkel als we hem wat willen pesten, he ;-)

bij jou kon dat bij wijze van grap, bij Pel zou die grap te onduidelijk zijn ...

manta
21 maart 2011, 14:19
Als'em wegblijft noemen we'm Belgrim tot hij terug is se ... :mrgreen:

Mor aan den andere kant , als iemand toe is aan een forumpauze is't ook ni nodig dat ze verplicht worden om te blijven posten hé, als't kriebelt zal hij wel terugkomen ...;-)
En derbij , real life gaat nog altijd voor...

Txiki
21 maart 2011, 14:24
Als'em wegblijft noemen we'm Belgrim tot hij terug is se ... :mrgreen:

Mor aan den andere kant , als iemand toe is aan een forumpauze is't ook ni nodig dat ze verplicht worden om te blijven posten hé, als't kriebelt zal hij wel terugkomen ...;-)
En derbij , real life gaat nog altijd voor...

Dat is net de kern van Pel's frustratie... Er zijn maar twee mogelijkheden, hoor: meedraaien of niet meedraaien. Uiteindelijk draaien we allemaal mee. De enigen hier in "onze contreien" die bewust en actief niet meegedraaid hebben, zijn IRA en ETA geweest. En wat hebben ze uiteindelijk bereikt? Alvast mijn grootste respect, maar daar zijn ze vet mee.

Pelgrim
21 maart 2011, 14:25
ne schup onder zijn tricolore kloten kan m krijgen van mij

Voor jou herhaal ik nog eens:

Je mag al m'n posts van het afgelopen jaar eens napluizen en me één enkele keer aanwijzen dat ik de Belgische staat zou verdedigd hebben.
Het enige politieke waar ik trouwens mee bezig ben geweest het afgelopen jaar is de macht van de €urocratie en de banken aankaarten en de hypocrisie waarmee zowel flamingantjes als belgicistjes het gat van die €urocraten likken.

Als je zelfs dit niet begrijpend kan lezen, dan ben je eigenlijk politiek even achterlijk als de gemiddelde BUB'er.

Anna List
21 maart 2011, 14:31
Dat is net de kern van Pel's frustratie... Er zijn maar twee mogelijkheden, hoor: meedraaien of niet meedraaien. Uiteindelijk draaien we allemaal mee. De enigen hier in "onze contreien" die bewust en actief niet meegedraaid hebben, zijn IRA en ETA geweest. En wat hebben ze uiteindelijk bereikt? Alvast mijn grootste respect, maar daar zijn ze vet mee.

²

Anna List
21 maart 2011, 14:34
Voor jou herhaal ik nog eens:

Je mag al m'n posts van het afgelopen jaar eens napluizen en me één enkele keer aanwijzen dat ik de Belgische staat zou verdedigd hebben.
Het enige politieke waar ik trouwens mee bezig ben geweest het afgelopen jaar is de macht van de €urocratie en de banken aankaarten en de hypocrisie waarmee zowel flamingantjes als belgicistjes het gat van die €urocraten likken.

Als je zelfs dit niet begrijpend kan lezen, dan ben je eigenlijk politiek even achterlijk als de gemiddelde BUB'er.

ach Pel ik heb met u al een keer of drie tot op t been gediscussieerd, en we komen telkens op t zelfde punt

voor jou hoeft een autonoom Vlaanderen niet als t de Belgische ziekte in zich draagt, terwijl ik zeg : laat ons eerst ons eigen huis opeisen en daarna de kamers inrichten/uitkuisen.

dat weet jij zo goed als ik.

daar gaan verwijten van politieke achterlijkheid aan mijn hoofd niks aan veranderen.


en als we t daarover gehad hebben, kom je af met de zever dat ons Vlaanderen slechts een kamer in het Europese huis zou zijn, en dan verleg je de aandacht via die weg weg van de essentie ... ook al een paar keer voorgehad met jou ... dan wil je weer eerst dat Europese huis aanpakken ipv Vlaanderens autonomie opeisen ...

Sammael
21 maart 2011, 14:37
Dat jij me Belgicist noemt is nu net zo typisch voor het tsjevenflamingantisme van vandaag. De realiteit is dat de grote hoop der flaminganten van vandaag, van n-va tot veebee, en gij inclusief, een bende hypocriete zeikers zijn die alleen maar kunnen kakken op de walekoppen en de makakken en de doppers maar voor de rest bazenpoepers, kontneukers en hielenlikkers eerste klas zijn. Wie dat in vraag durft stellen is geen Goede Vlaeminck blijkbaar.


Geldt dat niet een beetje voor alle Vlamingen en niet enkel voor de flaminganten?

Anyway, blijf a.u.b.

Anna List
21 maart 2011, 14:38
Waar zit de Forza Flandria als ge hem nodig hebt, ...

kom gezamelijk ten strijde tegen de gemeenschappelijke vijand,... ;-)

komt mij niet met godvrede af hé


een onzalig contraproductief idee dat al honderd jaar slechts de intelligentsten onder ons ... het zwijgen oplegt ... met alle nefaste gevolgen van dien ... want dan behoort het debat de anderen toe ...

Herr Flick
21 maart 2011, 15:02
komt mij niet met godvrede af hé


een onzalig contraproductief idee dat al honderd jaar slechts de intelligentsten onder ons ... het zwijgen oplegt ... met alle nefaste gevolgen van dien ... want dan behoort het debat de anderen toe ...

Ge weet net zo goed als ik , dat ik wel de laatste ben om daar over te gaan leuteren, ... wat moet, dat moet, ;-)

Anna List
21 maart 2011, 15:06
Ge weet net zo goed als ik , dat ik wel de laatste ben om daar over te gaan leuteren, ... wat moet, dat moet, ;-)

:cheer: minimalisten levend de kop afrukken en aan de krokodillen voederen !!! :cheer:


soit Pelgrim, voor alle duidelijkheid, hier en daar zit er wel iets met ne knipoog in ook ze ;-)

Derk de Tweede
21 maart 2011, 15:12
Ook gij Brutus....

Txiki
21 maart 2011, 15:13
Geldt dat niet een beetje voor alle Vlamingen en niet enkel voor de flaminganten?

Anyway, blijf a.u.b.

Geldt dat niet een beetje voor iedereen, inclusief onze Pel? Niks is zwart-wit in deze wereld. Niks is per definitie slecht of per definitie goed. De 'zuivere' uithangen is heel leuk voor op café. Maar wie z'n handen wil vuilmaken, kan niet anders dan te werk te gaan met de instrumenten en mogelijkheden die er zijn. Dat geldt ook voor Pel.

Anna List
21 maart 2011, 15:14
Geldt dat niet een beetje voor alle Vlamingen en niet enkel voor de flaminganten?

Anyway, blijf a.u.b.

en huppekee, alle Vlamingen nog maar eens onterecht gestigmatiseerd ... mss kan je ze zo een schuldgevoel aanpraten dat ooit nog wel van pas komt :roll:

Anna List
21 maart 2011, 15:15
Geldt dat niet een beetje voor iedereen, inclusief onze Pel? Niks is zwart-wit in deze wereld. Niks is per definitie slecht of per definitie goed. De 'zuivere' uithangen is heel leuk voor op café. Maar wie z'n handen wil vuilmaken, kan niet anders dan te werk te gaan met de instrumenten en mogelijkheden die er zijn. Dat geldt ook voor Pel.

Vlamingen hebben semtex allergie, zij willen hun handen niet vuilmaken.

Herr Flick
21 maart 2011, 15:19
Vlamingen hebben semtex allergie, zij willen hun handen niet vuilmaken.

toch niet wat betreft semtex, en mensen doodschieten en dat soort dingen, ...

en eigenlijk is dat iets om content om te zijn he, ...

Stel u voor dat ge op uw gemak staat te winkelen en dat er dan een bom ontploft of dat die collaborateur gebuur voor de ogen van uw kinderen wordt overhoop geschoten, ...

laat het ons toch een beetje proper houden...

Anna List
21 maart 2011, 15:21
toch niet wat betreft semtex, en mensen doodschieten en dat soort dingen, ...

en eigenlijk is dat iets om content om te zijn he, ...

Stel u voor dat ge op uw gemak staat te winkelen en dat er dan een bom ontploft of dat die collaborateur gebuur voor de ogen van uw kinderen wordt overhoop geschoten, ...

laat het ons toch een beetje proper houden...

exact de reden waarom onze grootvaders en onze vaders in de herfst van hun leven allemaal hoopten het avondland nog zelf te mogen meemaken ... ondertussen gaan we zelf ook richting najaar ...

het gaat gewoon niet in onze schoot vallen zonder strijd hoor.

Geert C
21 maart 2011, 15:25
exact de reden waarom onze grootvaders en onze vaders in de herfst van hun leven allemaal hoopten het avondland nog zelf te mogen meemaken ... ondertussen gaan we zelf ook richting najaar ...

het gaat gewoon niet in onze schoot vallen zonder strijd hoor.
En mét strijd wel? Of wilt ge gewoon nog eens een repressie uitlokken zodat ook uw nakomelingen het slachtoffer kunnen uithangen... :|

Txiki
21 maart 2011, 15:28
En mét strijd wel? Of wilt ge gewoon nog eens een repressie uitlokken zodat ook uw nakomelingen het slachtoffer kunnen uithangen... :|

Maar dat is het net. Hetgeen Pel wil bereiken, is niet mogelijk zonder de bestaande politieke en economische systemen met de grond gelijk te maken, he.

Herr Flick
21 maart 2011, 15:29
En mét strijd wel? Of wilt ge gewoon nog eens een repressie uitlokken zodat ook uw nakomelingen het slachtoffer kunnen uithangen... :|

Inderdaad, ... we gaan dit enkel winnen door cunning , intrige, en lang genoeg volhouden, ...

geen gewapende strijd uitlokken, al moet je je daar wel altijd op voorbereiden, dat ge uzelf kunt verdedigen, ...

Maar dit is een strijd die gewonnen kan worden op een totaal andere manier, ... alleen heb je daar emmers vol geduld voor nodig, ...

En mogen de Vlaamse partijen zich allemaal straffer, en onverzettelijker opstellen zodanig dat het voor de francofiele francofonen duidelijk wordt, dat het buigen of barsten is.

Anna List
21 maart 2011, 15:32
En mét strijd wel? Of wilt ge gewoon nog eens een repressie uitlokken zodat ook uw nakomelingen het slachtoffer kunnen uithangen... :|

ge wilt zeggen dat de repressie er gekomen is vanwege de gewapende Vlaamse verzetsstrijd ?

ik moet dat deel van de geschiedenisles gemist hebben wsl

Herr Flick
21 maart 2011, 15:36
Maar dat is het net. Hetgeen Pel wil bereiken, is niet mogelijk zonder de bestaande politieke en economische systemen met de grond gelijk te maken, he.

Als het met den belziek afgelopen is, en een onafhankelijke Vlaanderen ontstaat , dan is het met het VB en de NVA ook meteen afgelopen, ...

Die situatie zal zichzelf normaliseren, er gaan dan andere prioriteiten gesteld worden en mensen gaan dan voor andere partijen kiezen tenzij die partijen zelf terug op de wensen van de mensen inspelen.

De bestaande systemen zullen deels gerecupereerd worden, neem ik aan, afgebroken worden, vernieuwd worden, al naargelang dat nodig en mogelijk is.

Txiki
21 maart 2011, 15:52
Als het met den belziek afgelopen is, en een onafhankelijke Vlaanderen ontstaat , dan is het met het VB en de NVA ook meteen afgelopen, ...

Die situatie zal zichzelf normaliseren, er gaan dan andere prioriteiten gesteld worden en mensen gaan dan voor andere partijen kiezen tenzij die partijen zelf terug op de wensen van de mensen inspelen.

De bestaande systemen zullen deels gerecupereerd worden, neem ik aan, afgebroken worden, vernieuwd worden, al naargelang dat nodig en mogelijk is.

Pel ziet het ruimer: het volstaat niet enkel België af te breken. Ook de EU, het IMF enzovoort moeten eraan. En ik sta daar compleet achter. Maar zie ook mijn vorige posts hier.

Herr Flick
21 maart 2011, 15:53
Pel ziet het ruimer: het volstaat niet enkel België af te breken. Ook de EU, het IMF enzovoort moeten eraan. En ik sta daar compleet achter. Maar zie ook mijn vorige posts hier.

Ge zijt daar niet alleen in, ...

Het uit de EU stappen is zelf een van mijn scenario`s om hier op korte tijd veel poen te gaan verdienen ...

Vlaanderen Vrijstaat zeg maar, ... Power to the people, en wij moeten niet weten waar uw geld vandaan komt, flat tax, en eventueel een verbruikstax en that`s it.

Anna List
21 maart 2011, 16:00
Pel ziet het ruimer: het volstaat niet enkel België af te breken. Ook de EU, het IMF enzovoort moeten eraan. En ik sta daar compleet achter. Maar zie ook mijn vorige posts hier.

wij staan daar met z'n allen achter Txiki, maar Pel maakt dat telkens tot voorafgaandelijke voorwaarden voor Vlaamse autonomie, en daarin zijn Pel en ik het grondig oneens.

Txiki
21 maart 2011, 16:01
Ge zijt daar niet alleen in, ...

Het uit de EU stappen is zelf een van mijn scenario`s om hier op korte tijd veel poen te gaan verdienen ...

Vlaanderen Vrijstaat zeg maar, ... Power to the people, en wij moeten niet weten waar uw geld vandaan komt, flat tax, en eventueel een verbruikstax en that`s it.

En daar gaat het over: teveel flaminganten, maar lang niet allemaal, staren zich zo blind op het verdwijnen van België dat ze niet (meer) zien dat dit lang niet voldoende is om over soevereiniteit te spreken. Zelfs niet over onafhankelijkheid. Het volstaat lang niet de naam België overal met typex te besmeuren om er dan in de plaats Vlaanderen te schrijven. Daar heeft Pel het heel de tijd over.

Herr Flick
21 maart 2011, 16:11
wij staan daar met z'n allen achter Txiki, maar Pel maakt dat telkens tot voorafgaandelijke voorwaarden voor Vlaamse autonomie, en daarin zijn Pel en ik het grondig oneens.

Dat is gewoon een natuurlijk proces dat zich zal voltrekken.

Dit volledig voorbereid zo opzetten is iets dat heel moeilijk zal zijn, maar als het ooit zover zal komen zullen er ongetwijfeld heel veel mensen met goeie ideen zitten, ik kan mij moeilijk voorstellen dat dat niet zo zou zijn.

Uiteindelijk zijn er nu reeds veel dingen die regionaal gewoon werken en draaien, dat wordt bewezen door het feit dat wij bijna zonder problemen blijven doordraaien, zonder "regering".

manta
21 maart 2011, 18:34
Was er nu geen sprake van een folk-pintenpakkenplaats open te doen ???

Dronkoers
21 maart 2011, 18:53
De Pel weg? :-(
Nuja, 'k kan het wel verstaan eigenlijk ;-)

Pel, het ga je goed, en schol! :-P

http://www.editiepajot.com/big_pictures/0002/4775/Editiepqjot_Beersel_kadet_1_foto_merckx.jpg?124715 5122

Ps: ik heb gestemd op "Nee, hij moet/mag weg" ;-)

manta
21 maart 2011, 18:54
Ne mens post hier iet over een "pintenpakkenplaats" en hups... Daar is Dronkoers ... :-D

Dronkoers
21 maart 2011, 18:55
Ne mens post hier iet over een "pintenpakkenplaats" en hups... Daar is Dronkoers ... :-D

Tot uw dienst ;-)

Allez, efkes toch ;-)

Demper
21 maart 2011, 18:59
De Pel weg? :-(
Nuja, 'k kan het wel verstaan eigenlijk ;-)

Pel, het ga je goed, en schol! :-P

http://www.editiepajot.com/big_pictures/0002/4775/Editiepqjot_Beersel_kadet_1_foto_merckx.jpg?124715 5122

Ps: ik heb gestemd op "Nee, hij moet/mag weg" ;-)

Is da de Pel?

manta
21 maart 2011, 19:01
Is da de Pel?

Bij Pelgrim zouden die stoppekes ni meer op de fleskes zitten ... :-D

Scherven A. Mok
21 maart 2011, 20:49
il fait ce qu'il veux
't zou wel een beetje een monument zijn dat verdwijnt
weinigen die het hier zo lang al volhouden

Dronkoers
21 maart 2011, 22:04
Is da de Pel?

Misschien... ;-)

Savatage
21 maart 2011, 22:09
Hij mag/moet weg.

dark_lord_of_belgium
21 maart 2011, 22:42
De Pel weg? :-(
Nuja, 'k kan het wel verstaan eigenlijk ;-)

Pel, het ga je goed, en schol! :-P

http://www.editiepajot.com/big_pictures/0002/4775/Editiepqjot_Beersel_kadet_1_foto_merckx.jpg?124715 5122

Ps: ik heb gestemd op "Nee, hij moet/mag weg" ;-)

oh wat een dronkaard op die foto :lol:

Pelgrim
21 maart 2011, 23:03
En nu heb ik me weer laten vangen door dat nutteloos politiek gezeik. :?

Txiki
21 maart 2011, 23:03
En nu heb ik me weer laten vangen door dat nutteloos politiek gezeik. :?

:lol:

Pelgrim
21 maart 2011, 23:07
maar hij moet in k&k blijven. niet dat hier in k&k veel te doen is, maar goe.

Speciaal voor u dan.

Misschien. :hug:

Txiki
21 maart 2011, 23:12
Speciaal voor u dan.

Misschien. :hug:

Kom kom, neem nog wat soep. ;-)

Nynorsk
21 maart 2011, 23:31
Speciaal voor u dan.

Misschien. :hug:

ooooooh! :hug:

den dinges
22 maart 2011, 00:14
Hij moet blijven.

Hij mag blijven. Maar hij doet wat hij wil, hé...

Herr Flick
22 maart 2011, 08:27
En nu heb ik me weer laten vangen door dat nutteloos politiek gezeik. :?

Geweldig toch ! ;-)

Anna List
22 maart 2011, 08:32
En nu heb ik me weer laten vangen door dat nutteloos politiek gezeik. :?


mea culpa Pelle, maar ik kon het niet laten, maat :-P

ge ging wel hard ze :o

Txiki
22 maart 2011, 08:35
mea culpa Pelle, maar ik kon het niet laten, maat :-P

ge ging wel hard ze :o

Moet kunnen. Af en toe eens goed clashen doet deugd.

Waarom moet ik nu denken aan het liedje "Vlaanderen" van Paul Van Vliet?

SDG
22 maart 2011, 08:43
Moet kunnen. Af en toe eens goed clashen doet deugd.

Waarom moet ik nu denken aan het liedje "Vlaanderen" van Paul Van Vliet?

Omdat iedere ruzie uiteindelijk weer met bier wordt beslecht? ;-)

Anna List
22 maart 2011, 09:03
Moet kunnen. Af en toe eens goed clashen doet deugd.

Waarom moet ik nu denken aan het liedje "Vlaanderen" van Paul Van Vliet?

²

Herr Flick
22 maart 2011, 09:13
Omdat iedere ruzie uiteindelijk weer met bier wordt beslecht? ;-)

Ge zou er godverdomme ruzie om beginnen maken he, ... ;-)