PDA

View Full Version : Verkrachtende priesters in VS


Turkse Nederlander
13 januari 2003, 11:58
In de VS zijn bijna bij alle bisdommen van de katholieke kerk minstens een priester beschuldigd van seksueel misbruik. Alleen 16 bisdommen zijn niet beschuldigd. Seksueel misbruik in de katholieke kerken komt veelvuldig voor. Opmerkelijk is dat 80% van de priesters aangeklaagd is voor sex met een jongen. De misdaden van de katholieke kerk houden niet op. Het meest afschuwelijke is dat de bisdommen en het vaticaan nog hun best doen om alle gevallen van sexueel misbruik in de doofpot te stoppen.

De vraag aan jullie is: Wat zou er moeten gebeuren met de verkrachtende priesters?

Frolic
13 januari 2003, 13:38
Gelukkig ben jij geen doorsnede van de Turkse bevolking. Dat zou enerzijds pijn doen en anderzijds de Turkse toetreding tot de EU onmogelijk maken.

Ik vind de antwoordmogelijkheden wel grappig. Je bent nog een mogelijkheid vergeten.

Levenslang verkrachten, afgewisseld door marteling tot de dood er op volgt.

Laat het oordelen aan de rechters, die hebben daarvoor gestudeerd. Jij duidelijk (nog) niet.

vlaanderen72
13 januari 2003, 16:49
Zouden jullie geestelijken hun pik steeds alleen in het juiste gaatje steken? 8O
Als je stelt dat alleen de katholieke kerk iets uitfreet ben je verkeerd!
Elke godsdienst en hun volgelingen lees:uitdragers van de boodschap zullen niet zo devoot zijn als word aangenomen ,dus zal dat bij jullie ook wel het geval zijn! :wink:
Alleen minder bekent wegens strenge zwijgplicht.
Nu net doen alsof er bij jullie niets gebeurt ,is complete waanzin.
En verdoezelen van de werkelijkheid!
Al vind ik zeer zeker, indien zo een verderfelijk iets gebeurt ,ik ze zou stropen en insmeren met zout en pilipili!!! :twisted:
Welke godsdienst dan ook! :x
Geen enkele uitzondering toegelaten!
:twisted:

Nom@d
13 januari 2003, 18:22
van frolic:
Laat het oordelen aan de rechters, die hebben daarvoor gestudeerd. Jij duidelijk (nog) niet.



en wat doe je dan met rechters die de zelfde misdaad begaan?

Frolic
13 januari 2003, 18:29
van frolic:
Laat het oordelen aan de rechters, die hebben daarvoor gestudeerd. Jij duidelijk (nog) niet.



en wat doe je dan met rechters die de zelfde misdaad begaan?

Ik snap het doel niet van je vraag? Rechters die iets uitvreten worden beklaagden. En beklaagden komen verschijnen voor een rechter.