PDA

View Full Version : Nieuws uitTunesie


Francientje
2 april 2011, 10:44
Betreffende de Tunesische lente.
Ik bevind me op dit ogenblik in een internetcafé van Midoun,een stadje van Djerba in Tunesie.
En ik wil even bevestigen dat de mensen hier dolblij zijn met hun jasmijnrevolutie.
Betreffende Kaddaffi,niemand verdient door dit soort gek onder de knoet te worden gehouden.

lombas
2 april 2011, 11:19
En bevalt de Club Med een beetje?

Dat lui Tunesisch voetvolk heeft het toch hopelijk niet in z'n kop gehaald om je meer te laten betalen?

Francientje
2 april 2011, 11:30
En bevalt de Club Med een beetje?

Dat lui Tunesisch voetvolk heeft het toch hopelijk niet in z'n kop gehaald om je meer te laten betalen?

Ik ben niet met de club med. Heb reis en hotel geboekt met transavia
en booking.com.Komt goedkoper uit dan Club med overigens. In Djerbazijn de mensen misschien niet rijk maar arm is anders, hoor. Alles is hier wel veel goedkoper dan thuis.Er wordt veel gebouwd, géén bedelaars,en de infrastructuur is o.k.

kameleon
2 april 2011, 15:18
Mohammed Bouazizi zijn graf al gaan bezoeken ? Hij heeft heel het Midden-Oosten in lichterlaaie gezet.

giserke
2 april 2011, 15:42
Hoe smaakt het bier daar?

Francientje
3 april 2011, 11:00
Hoe smaakt het bier daar?

Ik drink geen bier. Maar de plaatselijke wijn is o.k.

Nynorsk
3 april 2011, 11:38
En bevalt de Club Med een beetje?

Dat lui Tunesisch voetvolk heeft het toch hopelijk niet in z'n kop gehaald om je meer te laten betalen?

waarom doe jij de laatste tijd alleen maar zo hatelijk?

lombas
3 april 2011, 20:47
waarom doe jij de laatste tijd alleen maar zo hatelijk?

Meer dan anders? Toch niet zo, denk ik?

Ik heb gewoon iets tegen rabiate zionistes die dan over hun vakantie in Djerba - toch wel het échte Tunesië - beginnen om wééral een gesprek uit te lokken waarin ze zelfbevestiging kan vinden.

:?

tomm
6 april 2011, 09:43
http://www.youtube.com/watch?v=eQ8RmeNb5Tc&feature=relmfu