PDA

View Full Version : Walk Naked In England Day


Sus Iratus
11 april 2011, 22:55
Onlangs kreeg ik deze ie-meel toegestuurd:

WALK NAKED IN ENGLAND DAY

http://oi51.tinypic.com/330fxch.jpg

Don't forget to mark your calendars.


As you may already know, it is a sin for a Muslim male to see any woman other
than his wife naked and if he does, he must commit suicide.


So next Saturday at 1 PM , all English women are asked to walk out of their house completely naked to help weed out any neighborhood terrorists.


Circling your block for one hour is recommended for this anti-terrorist effort.

All patriotic English men are to position themselves in lawn chairs in front of their houses to demonstrate their support for the women and to prove that they are not Muslim terrorist sympathizers.


Since Islam also does not approve of alcohol, a cold 6-pack at your side is further proof of your patriotism.

The English government appreciates your efforts to root out terrorists and applauds your participation in this anti-terrorist activity.

God Bless England


P.S.

If you don't send this to at least 1 person, you're a terrorist-sympathizing, lily-livered coward and are possibly aiding and abetting terrorists.

Ik neem aan dat ik door het plaatsen van deze draad ruimschoots heb voldaan om volgens de PS niet in aanmerking te komen voor het etiket met terrorisme sympathiserende levensbange lafaard enzocetera.

Gaarne meer van dit soort anti-terreuracties!

bgf324
11 april 2011, 22:56
Enkel voor dames?

Sus Iratus
11 april 2011, 22:58
Enkel voor dames?
Ja, voor de heren zijn er al zoveel gaypride parades.

Demper
11 april 2011, 23:03
Daar zullen de moslims enkel van genieten...
Dit moet het domste anti-islam initiatief zijn ooit...

Sus Iratus
12 april 2011, 12:07
Daar zullen de moslims enkel van genieten...
Dit moet het domste anti-islam initiatief zijn ooit...
Waarom denkt u dat ik dit in K&K heb geplaatst in plaats van elders op het forum?

Mitgard
12 april 2011, 12:09
Hoezo 'naked' ze hebben schoenen aan.

SDX
12 april 2011, 12:15
Ik vrees - en vergeef me als ik 't mis heb - maar als de voltallige Engelse vrouwelijke bevolking, naakt over't straat gaat lopen - als ze dr zo uitzien als de Engelse miepen die ik h�*er zie - dat ik forfait ga geven en mn ogen stijf dichtknijp...

SDG
12 april 2011, 12:20
Ik vrees - en vergeef me als ik 't mis heb - maar als de voltallige Engelse vrouwelijk bevolking, naakt over't straat gaat lopen - als ze dr zo uitzien als de Engelse miepen die ik h�*er zie - dat ik forfait ga geven en mn ogen stijf dichtknijp...

Snap je nu eindelijk waarom er op naakstranden totaal niet aan sex gedacht wordt?

SDX
12 april 2011, 12:28
Snap je nu eindelijk waarom er op naakstranden totaal niet aan sex gedacht wordt?

Nou, jij bent duidelijk nooit in St. Tropez geweest.


Maar ook daar, op die stranden wordt niet aan seks gedacht of gedaan.

Sus Iratus
12 april 2011, 12:33
Ik vrees - en vergeef me als ik 't mis heb - maar als de voltallige Engelse vrouwelijke bevolking, naakt over't straat gaat lopen - als ze dr zo uitzien als de Engelse miepen die ik h�*er zie - dat ik forfait ga geven en mn ogen stijf dichtknijp...
Brrrrrr

*géén typische doorsnee Engelse miepen op Mediterrane stranden gaan visualiseren Sus, n�*ét doen!*

:-(

SDG
12 april 2011, 12:35
Nou, jij bent duidelijk nooit in St. Tropez geweest.


Maar ook daar, op die stranden wordt niet aan seks gedacht of gedaan.

Dus je geeft mij gewoon gelijk. ;-)

SDX
12 april 2011, 12:41
Dus je geeft mij gewoon gelijk. ;-)

Nee!

SDX
12 april 2011, 12:42
Brrrrrr

*géén typische doorsnee Engelse miepen op Mediterrane stranden gaan visualiseren Sus, n�*ét doen!*

:-(

Ik zal seffes wa fotokes maken van gekookte blubberkreeften. :P

Sus Iratus
12 april 2011, 12:58
Ik zal seffes wa fotokes maken van gekookte blubberkreeften. :P
Gemenerikske ;)

fox
12 april 2011, 13:52
Ik vrees - en vergeef me als ik 't mis heb - maar als de voltallige Engelse vrouwelijke bevolking, naakt over't straat gaat lopen - als ze dr zo uitzien als de Engelse miepen die ik h�*er zie - dat ik forfait ga geven en mn ogen stijf dichtknijp...

Vandaar de oproep om een sixpack te voorzien. Ze zijn enkel vergeten te zeggen dat je deze al soldaat moet gemaakt hebben alvorens de vrouwen op straat komen.

Dronkoers
12 april 2011, 13:55
Hoezo 'naked' ze hebben schoenen aan.

Inderdaad. Het schoonste naakt verbergen ze natuurlijk weer

giserke
12 april 2011, 14:03
Ik vrees - en vergeef me als ik 't mis heb - maar als de voltallige Engelse vrouwelijke bevolking, naakt over't straat gaat lopen - als ze dr zo uitzien als de Engelse miepen die ik h�*er zie - dat ik forfait ga geven en mn ogen stijf dichtknijp...

En maar met vuistjes dochter verder gaan. :-)

SDX
12 april 2011, 17:11
En maar met vuistjes dochter verder gaan. :-)

Wa wil da eigenlijk zeggen?
Wa betekent 't?

SDX
12 april 2011, 17:12
Vandaar de oproep om een sixpack te voorzien. Ze zijn enkel vergeten te zeggen dat je deze al soldaat moet gemaakt hebben alvorens de vrouwen op straat komen.

:mrgreen:

Ik vrees dat dat niet genoeg zal zijn. ;-)

dark_lord_of_belgium
13 april 2011, 17:08
lol gaat die nu nog mee ik heb die jaren geleden al eens gekregen in het nederlands

ben toen op men tuinstoeltje gaan zitten op straat met een bak bier maar ik heb geen naakte dames gezien :-(

giserke
13 april 2011, 22:20
Wa wil da eigenlijk zeggen?
Wa betekent 't?

Ken jij vuistjes dochter niet?