PDA

View Full Version : Instant A(rbeid)


Het Skill Effect
4 juni 2004, 18:04
Ik weet uit goede bron dat er in Limburg politici achter de schermen bezig zijn met het oprichten van Instant A(rbeid).

Voor diegene die Instant A niet kennen, kllik op deze link (http://www.t-interim.be/over/instanta.shtm).

Hoe staat de SPa tegenover dit initiatief? Wat zijn de krachten maar ook de valkuilen van dit systeem?


Kan u mij meer vertellen hierover. Het is mij als Limburger onbekend.
Zijn er links waar ik nog meer info kan vinden?

Merci

Eric Verhulst
4 juni 2004, 23:23
Lijkt mij een goed initiatief (in afwachting van de afschaffing van de loonbelasting). De VDAB zou er nooit opkomen.

ingenious
5 juni 2004, 00:46
De VDAB zou er nooit opkomen.

dan moet je je toch beter informeren denk ik. de VDAB biedt zowel opleiding als begeleiding naar jobs toe. het is gemakkelijk om te zeggen dat de overheid niets doet, maar het is niet altijd waar.

jorisjeroen
5 juni 2004, 10:27
De VDAB zou er nooit opkomen.

dan moet je je toch beter informeren denk ik. de VDAB biedt zowel opleiding als begeleiding naar jobs toe. het is gemakkelijk om te zeggen dat de overheid niets doet, maar het is niet altijd waar.T-interim gaat trouwens van de overheid uit als ik me niet vergis (of is op zijn minst gekoppeld aan de VDAB)

Bruno
13 juni 2004, 17:26
"T-interim gaat trouwens van de overheid uit als ik me niet vergis (of is op zijn minst gekoppeld aan de VDAB)"

Tot voor kort zou wat u zei de waarheid geweest zijn....echter : enkele jaren geleden is de vroegere "T-interim" (onderdeel van de VDAB, en één van de weinige winstgevende activiteiten trouwens) afgesplitst van de VDAB en heet nu "T-groep NV". Dit werd opgelegd door Europa.