PDA

View Full Version : Osama Bin Laden is dood!


Pagina's : [1] 2

Silverfields
2 mei 2011, 04:32
http://edition.cnn.com/

Silverfields
2 mei 2011, 04:36
Osama Bin Laden zou vermoord zijn door Amerikaanse troepen in Pakistan.

Live : http://www.zerohedge.com/article/follow-presidents-announcement-nation-live-0

Silverfields
2 mei 2011, 04:48
of deze video link:

http://www.foxnews.com/

Silverfields
2 mei 2011, 05:10
Het zelfverklaarde brein achter de aanslagen van 9/11 waarschuwt dat terreurorganisatie al-Qaida een kernbom heeft verstopt in Europa. Die zal een "nucleaire hellestorm" ontketenen als Osama bin Laden wordt opgepakt of gedood, dreigt Khalid Sheikh Mohammed volgens dossiers die bij klokkenluiderssite WikiLeaks belandden. De man zit sinds 2006 opgesloten in de Amerikaanse Guantanamogevangenis op Cuba.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1255412/2011/04/26/Kernbom-ontploft-in-Europa-als-bin-Laden-wordt-opgepakt.dhtml

Torah4all
2 mei 2011, 05:15
goed nieuws!
Nu afwachten op hun wraakacties.
Alhoewel Bin Laden dood is, zal het terrorisme niet doen afnemen, jammer genoeg.

zonbron
2 mei 2011, 05:25
Het zelfverklaarde brein achter de aanslagen van 9/11 waarschuwt dat terreurorganisatie al-Qaida een kernbom heeft verstopt in Europa. Die zal een "nucleaire hellestorm" ontketenen als Osama bin Laden wordt opgepakt of gedood, dreigt Khalid Sheikh Mohammed volgens dossiers die bij klokkenluiderssite WikiLeaks belandden. De man zit sinds 2006 opgesloten in de Amerikaanse Guantanamogevangenis op Cuba.


http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenland/article/detail/1255412/2011/04/26/Kernbom-ontploft-in-Europa-als-bin-Laden-wordt-opgepakt.dhtml

BS ! Onzin. Als dat waar was zouden ze Osama niet tot rust gebracht hebben. Als er iets in die stijl gebeurd is dat zonder twijfel een 'false flag' operatie.

Bijzonder opmerkelijk dat dit soort van bedreigingen een weekje voor deze gebeurtenis in het nieuws komt. Niet ?

zonbron
2 mei 2011, 05:27
goed nieuws!
Nu afwachten op hun wraakacties.
Alhoewel Bin Laden dood is, zal het terrorisme niet doen afnemen, jammer genoeg.

Geen wraakacties... False flags...

Dus volgens U, geen einde aan de 'War on terror' ?

Infowarrior
2 mei 2011, 09:05
BS ! Onzin. Als dat waar was zouden ze Osama niet tot rust gebracht hebben. Als er iets in die stijl gebeurd is dat zonder twijfel een 'false flag' operatie.

Bijzonder opmerkelijk dat dit soort van bedreigingen een weekje voor deze gebeurtenis in het nieuws komt. Niet ?

Dubbel!

tschoon verdiep
2 mei 2011, 09:19
Wacht maar af, die gekken in het midden-oosten laten die niet zo maar passeren.
War on Terror is niet over.
Wie denk dat nu alles peis en vre is in het midden-oosten, is een beetje naief.
Want die gekken zijn als onkruid, de kop eraf is niet voldoende, men moet de worstels vernietigen, want komt het gewoon terug.

bruggeman
2 mei 2011, 09:40
Weet iemand soms te vertellen voor wat betrokkene eigenlijk ging, hetgeen hij poogde te bereiken?

Macht, roem, rijkdom of misschien wel het lot van de miljoenen naamloze Afrikanen welke met de stilzwijgende toezegging van Wereld's Imperialisme en Kapitalisme tot aan de 'bones' door meedogenloze criminele dictaturen worden uitgebuit en uitgezogen.

Had vroeger reeds, de 'Westerse alliantie' deze problemen globaal en grootschalig aangepakt, zouden wij nu niet opgescheept zitten met al deze ongewenste en onwettige immigratie en al de miserie dat dit met zich meebrengt.

Zolang de overlast van het vorige grotendeels zal worden opgevangen door de zwakste bevolkingslagen, ziet het er niet naar uit dat er gauw iets zal veranderen, op het vlak van de billijke verdeling van 'Werelds' rijkdom.

Ban Laden was rijk, miljardair = waarschijnlijk ook knettergek ofwel ...... wie weet!!!

Hoe dan ook: moge hij in vrede rusten.:-(

manta
2 mei 2011, 09:46
Geen wraakacties... False flags...

Dus volgens U, geen einde aan de 'War on terror' ?

Niet alles wat er in de wereld te doen is, is false flag en zo hoor ...
Er bestaan wel degelijk echte gekken die met plezier mensen opblazen en terreur zaaien, daar moet je niet eens een regering voor hebben...

forzaflandria
2 mei 2011, 10:41
Prachtig nieuws.
We zullen een paar maanden meer last dan gewoon hebben met Barcelonafans, maar ik hoop ook dat met de dood van Osama niet gestopt wordt op te treden tegen andere islamitische haatzaaiers in het Westen.

stropke
2 mei 2011, 12:28
Ik vraag me af of het echt zo is. Zijn er beelden van hem, hij is al gelijk meegenomen en vlgs moslimwijze behandeld. Schijnt al in zee begraven.
Geen beelden van het lichaam?????:roll:

guido 007
2 mei 2011, 12:30
Weet iemand soms te vertellen voor wat betrokkene eigenlijk ging, hetgeen hij poogde te bereiken?

Macht, roem, rijkdom of misschien wel het lot van de miljoenen naamloze Afrikanen welke met de stilzwijgende toezegging van Wereld's Imperialisme en Kapitalisme tot aan de 'bones' door meedogenloze criminele dictaturen worden uitgebuit en uitgezogen.

Had vroeger reeds, de 'Westerse alliantie' deze problemen globaal en grootschalig aangepakt, zouden wij nu niet opgescheept zitten met al deze ongewenste en onwettige immigratie en al de miserie dat dit met zich meebrengt.

Zolang de overlast van het vorige grotendeels zal worden opgevangen door de zwakste bevolkingslagen, ziet het er niet naar uit dat er gauw iets zal veranderen, op het vlak van de billijke verdeling van 'Werelds' rijkdom.

Ban Laden was rijk, miljardair = waarschijnlijk ook knettergek ofwel ...... wie weet!!!

Hoe dan ook: moge hij in vrede rusten.:-(

Rijk was hij genoeg.

giserke
2 mei 2011, 12:49
Rijk was hij genoeg.

Idd, zijn bijverdienste in de opiumsector was redelijk succesvol.

stab
2 mei 2011, 12:58
Osama Bin Laden zou vermoord zijn door Amerikaanse troepen in Pakistan.

Live : http://www.zerohedge.com/article/follow-presidents-announcement-nation-live-0:|

Oblique
2 mei 2011, 13:52
But his spirit and philosofy will live on!

En kijk hoe ver die geraakt is... de VS bijna op haar knieën, bankroet, in 6 landen oorlog aant voeren, alle VS marionetten in het Midden OOsten vallen als domino's. HEIL OSAMA!

Ik geloof er weinig van eigenlijk, volgens mij was die al lang dood. Pics or it didn't happen.

manta
2 mei 2011, 13:56
HEIL OSAMA!


Wacko ...:roll:

Oblique
2 mei 2011, 13:58
Wacko ...:roll:

Zijn strijd was de juiste.

manta
2 mei 2011, 14:09
Zijn strijd was de juiste.

Ah ja , zo tegen al dat westers gedoe en zo hé , ook wel stom dat we mede dat we op dit forum kunnen we al zo westers bezig zijn ... :-)

Oblique
2 mei 2011, 14:16
Ah ja , zo tegen al dat westers gedoe en zo hé , ook wel stom dat we mede dat we op dit forum kunnen we al zo westers bezig zijn ... :-)

Dat geeft aan dat u niets van zijn strijd afweet.

Snerror
2 mei 2011, 14:25
But his spirit and philosofy will live on!

En kijk hoe ver die geraakt is... de VS bijna op haar knieën, bankroet, in 6 landen oorlog aant voeren, alle VS marionetten in het Midden OOsten vallen als domino's. HEIL OSAMA!

Ik geloof er weinig van eigenlijk, volgens mij was die al lang dood. Pics or it didn't happen.

Die oorlog in 4 van de 6 landen heeft niets met Osama te maken. Het bankroet zat er al veel langer aan te komen, zelfs voor de oorlogen in Irak en Afghanistan. De VS heeft nog meer invloed in de wereld dan gelijk welk ander land. Voor de rest (blijft niet meer van over) geef ik je gelijk. Ik wil ook beelden zien.

Snerror
2 mei 2011, 14:28
Dat geeft aan dat u niets van zijn strijd afweet.

Osama werd gedreven door haat. Dat kan nooit nobel of rechtvaardig zijn.

Oblique
2 mei 2011, 14:47
Osama werd gedreven door haat. Dat kan nooit nobel of rechtvaardig zijn.

Het is ook geen rechtvaardige strijd.

Snerror
2 mei 2011, 14:56
Zwart-wit denkertje he.

stropke
2 mei 2011, 15:33
Ik vraag me af of het echt zo is. Zijn er beelden van hem, hij is al gelijk meegenomen en vlgs moslimwijze behandeld. Schijnt al in zee begraven.
Geen beelden van het lichaam?????:roll:
Ik had al zo een vermoeden dat er een en ander niet klopt.

http://www.demorgen.be/dm/nl/10118/Osama-Bin-Laden/article/detail/1258368/2011/05/02/Zeemansgraf-bin-Laden-volledig-in-strijd-met-Islam.dhtml
http://www.demorgen.be/dm/nl/10118/Osama-Bin-Laden/article/detail/1258276/2011/05/02/Foto-dode-Osama-bin-Laden-is-nep.dhtml

Ben toch benieuwd wat hier achter steekt en als hij dood zou zijn waar is het lijk?

Zwitser
2 mei 2011, 15:38
Dus volgens U, geen einde aan de 'War on terror' ?

Ik denk dat we het punt al lang bereikt hebben dat de "War on Terror" een eigen leven gaan leiden is. Terrorisme is zeldzaam, was het altijd eigenlijk al. En toch doet iedereen alsof we er bang voor moeten zijn. En dat terwijl je meer kans hebt om te sterven door een blikseminslag dan door een terroristische aanslag.
Maar denk je nu echt dat de overheden gaan toegeven dat al dat security theatre in de luchthavens eigenlijk nutteloos is?
Denk je dat al die goed verdienende veiligheidsconsultants hun opdrachtgevers even gaan vertellen dat ze eigenlijk overbodig zijn?

Pericles
2 mei 2011, 15:45
Den Bin . Het was zo ne lelijkaard.
En achterlijk bovendien.
De natuur was hem slechtgezind. :lol:
En de maagden in het rijk van allah, die zijn al lang op. Dubbele pech. :lol:

manta
2 mei 2011, 15:57
Dat geeft aan dat u niets van zijn strijd afweet.

Dusdanig abstract strijdje dat ge het moet begrijpen voor er iets aan te zien is of zo ???

giserke
2 mei 2011, 15:58
Zouden ze hem uit zijn bed gelicht hebben, terwijl 2 van zijn tienervrouwen hem zaten te pijpen?

Jazeker
2 mei 2011, 16:03
BS ! Onzin. Als dat waar was zouden ze Osama niet tot rust gebracht hebben. Als er iets in die stijl gebeurd is dat zonder twijfel een 'false flag' operatie.

Bijzonder opmerkelijk dat dit soort van bedreigingen een weekje voor deze gebeurtenis in het nieuws komt. Niet ?

Actie-reactie...

Oblique
2 mei 2011, 16:25
Den Bin . Het was zo ne lelijkaard.
En achterlijk bovendien.
De natuur was hem slechtgezind. :lol:
En de maagden in het rijk van allah, die zijn al lang op. Dubbele pech. :lol:

Succesvoller dan gij ooit zult worden. Niet alleen op zakelijk vlak. Op ideologisch vlak, heeft hij de Sovjet Unie helpen verdrijven en doen ineenstorten. Wat hebt gij ooit bereikt, jaloezen bok? :lol:

Oblique
2 mei 2011, 16:27
Dusdanig abstract strijdje dat ge het moet begrijpen voor er iets aan te zien is of zo ???

Daar is niks abstract aan.

Snerror
2 mei 2011, 16:41
Succesvoller dan gij ooit zult worden. Niet alleen op zakelijk vlak. Op ideologisch vlak, heeft hij de Sovjet Unie helpen verdrijven en doen ineenstorten. Wat hebt gij ooit bereikt, jaloezen bok? :lol:

Daar had onze Osama vooral iets mee te maken. ^^
Naïeveling.

Oblique
2 mei 2011, 16:47
Tuurlijk, met steun van de cia en zijn miljarden als geldschieter en het recruteren van militanten wereldwijd.

Scarabaeida
2 mei 2011, 16:55
USA USA USA !
http://cmt.funformobile.com/d/644/71/qjyfnsi328/photoalbum1_10thumb.gif
http://www.youtube.com/watch?v=lwVqxPodYEA

kelt
2 mei 2011, 16:57
Wat mij merkwaardig toeschijnt is dat hij niet in een afgelegen grot aangetroffen is,maar vrijwel onder de neus van het Pakistaanse regime....In een land waar enkel de rijken ,invloedrijken en toeristen in dergelijke afgeschermde etablissementen leven moet men mij niet vertellen dat Islamabad niet wist wie daar te gast was...daarvoor zijn de Pakistaanse inlichtingdiensten waarschijnlijk veel te goed en doortastend in hun job...Special Forces hebben een decennium vrijwel iedere vierkante centimeter van de grensstreek afgezocht,waarschijnlijk honderden informanten ingezet en houden dagelijks,middels hun drones de boel in de gaten.We weten nu waarom ze OBL daar niet vonden

Dit detailtje is nog niet helemaal doorgedrongen tot de politieke opini in de VS...maar het is eigenlijk te gek woor woorden dat VS troepen tegenwoordig dergelijke figuren ,"persoonlijk" moeten gaan halen bij een "bondgenoot" die alle middelen heeft om dat zelf te doen...:-(

den dinges
2 mei 2011, 17:01
goed nieuws!
Nu afwachten op hun wraakacties.
Alhoewel Bin Laden dood is, zal het terrorisme niet doen afnemen, jammer genoeg.

Juist ! Bin Laden is nu een martelaar. Een te volgen voorbeeld voor vele islamieten.

Snerror
2 mei 2011, 17:04
Ze hebben nu blijkbaar zijn DNA geverifieerd. Ik vraag me af hoe, met wat hebben ze het vergeleken?

Pericles
2 mei 2011, 17:04
Succesvoller dan gij ooit zult worden. Niet alleen op zakelijk vlak. Op ideologisch vlak, heeft hij de Sovjet Unie helpen verdrijven en doen ineenstorten. Wat hebt gij ooit bereikt, jaloezen bok? :lol:

haha, jaloers op een imbeciel, laat mij niet lachen.:lol:
De USA heeft mooi fillet americain van hem gemaakt.
Zoals het hoort. :lol:

grhluna
2 mei 2011, 17:18
vandaag mijn zonnebloemen extra water moeten geven

bgf324
2 mei 2011, 17:27
http://edition.cnn.com/

Dubbeltopic

Alienation
2 mei 2011, 17:39
Ik geloof er weinig van eigenlijk, volgens mij was die al lang dood. Pics or it didn't happen.


En die pics vallen niet te photoshoppen?

Henri1
2 mei 2011, 18:31
http://edition.cnn.com/

Goed begin.
Nog 438 dictators te gaan.

Marxmannetje
2 mei 2011, 18:33
Goed begin.
Nog 438 dictators te gaan.

Noem eens een paar op als je wilt :-D

Henri1
2 mei 2011, 18:47
Noem eens een paar op als je wilt :-D

Die gekken in Noord Korea.
Die gekken in Syrie.
Die gekken in Iran.
Enz.....

Kingsale
2 mei 2011, 19:01
[QUOTE=Torah4all;5437657]goed nieuws!
Nu afwachten op hun wraakacties.
Alhoewel Bin Laden dood is, zal het terrorisme niet doen afnemen, jammer genoeg.[/QUO

sommige personen in Borgerhout in chock

Max van Dietschland
2 mei 2011, 19:08
Wie gaat er nu de VS bevechten ?

Alienation
2 mei 2011, 19:08
DNA onderzoek bevestigt dat het om Osama gaat.

Snerror
2 mei 2011, 19:09
vandaag mijn zonnebloemen extra water moeten geven

DNA onderzoek bevestigt dat het om Osama gaat.

Met welk DNA hebben ze dat vergeleken?

Jos_be
2 mei 2011, 19:13
Prachtige actie van de Amerikanen, daar kunnen wij als Europeanen alleen maar van leren. Gerechtigheid voor alle families die door zijn misdaden getekend zijn voor de rest van hun leven.

Alienation
2 mei 2011, 19:17
Met welk DNA hebben ze dat vergeleken?

Vergeleken met dat van zijn zus. En hebben ze dan eerst met een wattenstokje over zijn kaak gewreven voor men hem in zee dumpte?
Raar maar blijkbaar is er toch bewijs dat hij dood is.
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/nieuws/wereld/dna-onderzoek-bewijst-dood-osama-bin-laden/article-1195000985654.htm#

bgf324
2 mei 2011, 19:17
Wie gaat er nu de VS bevechten ?

Bin Laden bevocht Amerika al jaren niet meer. Zijn bestaan was nog louter symbolisch.

bgf324
2 mei 2011, 19:19
Prachtige actie van de Amerikanen, daar kunnen wij als Europeanen alleen maar van leren. Gerechtigheid voor alle families die door zijn misdaden getekend zijn voor de rest van hun leven.

Wanneer komt er gerechtigheid voor de miljoenen Indianen, Arabiërs en Afrikanen die overleden zijn door het grootheidsdenken van de Amerikaanse imperialisten?

Alienation
2 mei 2011, 19:20
Wanneer komt er gerechtigheid voor de miljoenen Indianen, Arabiërs en Afrikanen die overleden zijn door het grootheidsdenken van de Amerikaanse imperialisten?

En dan al die Amerikanen terug Europa in om die Indianen hunne grond terug te geven? Nee nee hou ze maar daar.
Die feiten zijn trouwens "verjaard".

bgf324
2 mei 2011, 19:58
En dan al die Amerikanen terug Europa in om die Indianen hunne grond terug te geven? Nee nee hou ze maar daar.
Die feiten zijn trouwens "verjaard".

Indianen hebben het recht om Amerikanen te doden.

Macchiavelli
2 mei 2011, 20:04
Indianen hebben het recht om Amerikanen te doden.
Interessante stellingname.

Hebben de Aboriginals in Australië volgens jou dan ook het recht om Australiërs te doden? Mogen Maori's volgens jou dan ook Nieuwzeelanders doden? Europeanen mogen dan ook in Europa Afrikanen en Arabieren vermoorden volgens jou? Enz.

Marxmannetje
2 mei 2011, 20:11
Wanneer komt er gerechtigheid voor de miljoenen Indianen, Arabiërs en Afrikanen die overleden zijn door het grootheidsdenken van de Amerikaanse imperialisten?

Don't blame us, blame the Queen!

bgf324
2 mei 2011, 20:17
Interessante stellingname.

Hebben de Aboriginals in Australië volgens jou dan ook het recht om Australiërs te doden? Mogen Maori's volgens jou dan ook Nieuwzeelanders doden?

Ja. Ik zou het zelf aanmoedigen.



Europeanen mogen dan ook in Europa Afrikanen en Arabieren vermoorden volgens jou? Enz.

Neen. Deze verblijven hier en zijn (welgekomen) vreemdelingen. Zolang deze ons niet vermoorden en verdrijven met als doel hun volk en cultuur te installeren is optreden tegen Afrikanen en Arabieren niet aan de orde.

mayrbek
2 mei 2011, 20:42
zijn hier eigenlijk wel bewijzen van dat hij dood is?

Karma
2 mei 2011, 21:12
Wie gaat er nu de VS bevechten ?
Ze vinden wel een nieuwe "vijand" ....

Karma
2 mei 2011, 21:13
zijn hier eigenlijk wel bewijzen van dat hij dood is?
Haal je duikbril maar al boven ...

Karma
2 mei 2011, 21:15
Bin Laden bevocht Amerika al jaren niet meer. Zijn bestaan was nog louter symbolisch.
En ze moesten er stillekesaan van af ...

manta
2 mei 2011, 21:36
zijn hier eigenlijk wel bewijzen van dat hij dood is?

Als ik het goed voorheb dragen die seals tegenwoordig een kleine camera mee. Hangt aan hun helm of zo. Waar die beelden zijn en zo zal nog effe afwachten zijn.

SDX
2 mei 2011, 21:43
zijn hier eigenlijk wel bewijzen van dat hij dood is?

Volgens mij is ie al vaker dood geweest?

SDX
2 mei 2011, 21:45
Ja. Ik zou het zelf aanmoedigen.




Neen. Deze verblijven hier en zijn (welgekomen) vreemdelingen. Zolang deze ons niet vermoorden en verdrijven met als doel hun volk en cultuur te installeren is optreden tegen Afrikanen en Arabieren niet aan de orde.

8O

Welgekomen, die hele heisa in elk Europees land gaat om Eskimo's?


Wat denk je dat hun 'doel' is?

stropke
2 mei 2011, 21:46
zijn hier eigenlijk wel bewijzen van dat hij dood is?
Tja ik ben blijkbaar niet de enige die twijfelt.

suqar_7loe
2 mei 2011, 21:46
Haal je duikbril maar al boven ...
:rofl:

filosoof
2 mei 2011, 21:59
Ik vraag me af of het echt zo is. Zijn er beelden van hem, hij is al gelijk meegenomen en vlgs moslimwijze behandeld. Schijnt al in zee begraven.
Geen beelden van het lichaam?????:roll:Hier een foto toen hij een goeie was:

http://farm5.static.flickr.com/4051/4713584492_a0377e97cb.jpg


http://www.takeoverworld.info/images/bin_laden_brzezinski1.gif


De andere is Zbigniew Brzezinski, Minister van Buitenlandse zaken van president Jimmy Carter.

Vlaanderen Boven
2 mei 2011, 22:00
Ja. Ik zou het zelf aanmoedigen.

Wel jammer voor jou dat die Amerikaanse en Australische blanken niet zo'n poesjes zijn als de achtergebleven Europeanen. Ze mogen eens proberen daar, zien wat het geeft. Zelfs al waren ze tien procent van de bevolking, nog zou het niet lukken. Manifest Destiny, motherfuckers.

filosoof
2 mei 2011, 22:02
zijn hier eigenlijk wel bewijzen van dat hij dood is?Hij moest wel dood. Beeld je in dat hij op een proces begon te praten! 8O

Oblique
2 mei 2011, 22:05
Hij moest wel dood. Beeld je in dat hij op een proces begon te praten! 8O

Hij zou op een proces van 9/11 niet eens veroordeeld kunnen worden, wegens gebrek aan bewijzen.

Kodo Kodo
2 mei 2011, 22:17
En ze moesten er stillekesaan van af ...

Het slimste wat ik erachter kan vermoeden is dat ze inzien dat hun geld op is, en een voorwendsel nodig hebben om hun troepen uit Afghanistan en Irak terug te trekken: Osama is dood, leve Obama!

Maar ik verwacht eigenlijk slechter, namelijk dat de ware machthebbers in de VS gewoon vrijwel heel het Amerikaanse volk en tal van andere volksstammen willen onteigenen door met behulp van militaire uitgaven de schulden zo hoog te laten oplopen dat de hyperinflatie niet alleen zo onvermijdelijk blijft als ze al tijden is, maar ook nog eens echt goed gaat losbarsten.

En dus zullen ze het lijk van Bin Laden wel om een andere reden opgedolven hebben.

[vrij naar Bertolt Brecht (http://woerterwasserfall.forumsfree.de/t411-bertolt-brecht-legende-vom-toten-soldaten)]

Legende vom toten Soldaten

Und als der Krieg im vierten Lenz
Keinen Ausblick auf Frieden bot
Da zog Osama seine Konsequenz
Und starb den Heldentod.

Der Krieg war aber noch nicht gar
Drum tat es Obama leid
Daß Osama gestorben war:
Es schien ihm noch vor der Zeit.

Der Sommer zog über die Gräber her
Und Osama schlief schon
Da kam eines Nachts eine militär-
ische ärztliche Kommission.

Es zog die ärztliche Kommission
Zum Gottesacker hinaus
Und grub mit geweihtem Spaten den
Gefallnen Osama aus.


Und sie nahmen sogleich den Osama mit
Die Nacht war blau und schön.
Man konnte, wenn man keinen Helm aufhatte
Den Mond vom Allah sehn.

bgf324
2 mei 2011, 22:57
Wel jammer voor jou dat die Amerikaanse en Australische blanken niet zo'n poesjes zijn als de achtergebleven Europeanen. Ze mogen eens proberen daar, zien wat het geeft. Zelfs al waren ze tien procent van de bevolking, nog zou het niet lukken. Manifest Destiny, motherfuckers.

Idd. Een spijtige zaak.

bgf324
2 mei 2011, 22:57
Hij zou op een proces van 9/11 niet eens veroordeeld kunnen worden, wegens gebrek aan bewijzen.

Een bekentenis?

fatjohn
2 mei 2011, 23:30
Hier een foto toen hij een goeie was:

http://farm5.static.flickr.com/4051/4713584492_a0377e97cb.jpg


http://www.takeoverworld.info/images/bin_laden_brzezinski1.gif


De andere is Zbigniew Brzezinski, Minister van Buitenlandse zaken van president Jimmy Carter.

Die andere mogen ze ook afknallen en in zee dumpen, maar ja het zijn enkel de slechte op het toneel die dat lot krijgen en nooit die achter het gordijn.

tomm
3 mei 2011, 00:23
De Amerikaanse huurling die zich tegen z'n meesters keerde, is dood. DAT zegt Obama natuurlijk niet, past niet in het plaatje. Ook de VRT, enzovoort zegt dat niet, kritische journalistiek kent blijkbaar z'n grenzen.
Daarnaast nog enkele kanttekeningen: was de Pakistaanse regering op de hoogte of niet? Zowiezo slaan ze een slecht figuur, volgens de ene versie kunnen ze hun "beschermeling" niet beschermen tegen een Amerikaanse inval, volgens de andere versie hebben ze Osama verraden, volgens de laatste (Amerikaanse) versie hebben ze Osama steeds beschermd terwijl ze toch veel $ kregen om hem te bestrijden...

Bierke
3 mei 2011, 00:35
Volgens mij is ie al vaker dood geweest?
Tuurlijk in 2002 en 2007 .. tora bora remember ;)
eerst zien dan geloven !

tomm
3 mei 2011, 01:13
Hij moest wel dood. Beeld je in dat hij op een proces begon te praten! 8O

Hij zou bijvoorbeeld wel eens kunnen uitwijden over de vele $ en wapens die hij gekregen heeft van de VS toen hij nog tegen de Russen vocht... wapens die hij nadien tegen de VS en hun bondgenoten gebruikte...

Voor veel Russische Afghanistan veteranen was 9/11 een dag van diepe ironie maar velen konden toch ook een gemene glimlach niet onderdrukken... loontje komt om z'n boontje..

Jazeker
3 mei 2011, 07:07
Tja ik ben blijkbaar niet de enige die twijfelt.

Dat vraagt men in het congres van de VS ook.

http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110503_001

Nogal luguber, maar soit... anders staat hier weer 1000 keer per dag "false flag" in de database van het forum.

Jazeker
3 mei 2011, 07:17
Hij moest wel dood. Beeld je in dat hij op een proces begon te praten! 8O

Dat staat allemaal al op Wikileaks. Ze hebben nu gewoon het symbool van het Islamisme gepakt. Het zal op korte termijn waarschijnlijk wel volgen door wraak acties. So be it... hoe meer ze zich vertonen hoe meer ze worden opgepikt door camera's op straat of door predators.

De prins op het witte paard, die zelf niet vocht maar het vuile werk voor hem en zijn kameraadjes liet doen, is nu weg.

Benieuwd naar de gevolgen...

Alienation
3 mei 2011, 07:22
Net telefacts gezien, lijkt me toch verdacht.
Saddam was een trofee om aan gans de wereld tentoon te stellen. Maar Osama begraven ze op zee "in alle sereniteit" volgens de voorschriften? Maar Saddam hangen ze publiekelijk op terwijl die niet één doelwit heeft geraakt op Amerikaanse bodem.
Een omgekeerde wereld?

Een sniper van het elite team dat Osama in vizier had, maar verdacht lang moest wachten op toestemming.

Zelfde helikopters die beide legers bevoorraden?
Taliban dat spreekt nooit orders van Osama verkregen te hebben?

Hulp van een ex muhadjin om Osama te pakken te krijgen werd ook niet aangereikt.

Een Obama die een Osama pakt? Het "live" volgde, maar wij moeten genoegen nemen met een DNA onderzoek, valse foto's die de pers verspreid?
Ja, als ge zo lang moet wachten kunt ge er vanop aan dat alles tot in de laatste puntjes afgewerkt zal zijn tot wij het te zien krijgen.

Bij Saddam was dat veel simpeler: Zijn rechtzaak op TV, zijn dood op TV.

stropke
3 mei 2011, 08:21
Gemaakt: 2, mei., 2011, 10:00 | Door MSN-redactie

Twijfels over foto’s lichaam Bin Laden
Vrijgeven beelden kan noodzakelijk zijn om alle twijfels in de kiem te smoren.


Om er zeker van te zijn dat Osama bin Laden dood is, willen Amerikaanse parlementariërs de foto’s van de leider van al-Qaeda zien. Het Witte Huis twijfelt echter of zij de foto’s van het stoffelijk overschot van de terroristenleider moeten vrijgeven.

Onder meer de onafhankelijke senator Joseph Lieberman wil de foto’s inzien. De voorzitter van het comité voor Binnenlandse Veiligheid beseft dat de foto’s gruwelijk zijn. Toch vindt hij het belangrijk om de beelden vrij te geven. Het kan volgens Lieberman noodzakelijk zijn om alle twijfels in de kiem te smoren.

John Brennan is het hoofd terreurbestrijding van president Barack Obama. Brennan meldt dat zij er alles aan gaan doen om alle twijfel dat Bin Laden is gedood weg te nemen. “Het vrijgeven van informatie, en de vraag of dat ook foto's moeten zijn, is echter iets waar we nog over moeten besluiten,” aldus de Amerikaan.

Eerder gaf de Amerikaanse overheid beelden vrij van soortgelijke vangsten. Dat gebeurde onder meer ten tijde van de arrestatie van de Iraakse dictator Saddam Hussein. In 2007 lekte een filmpje uit van de ophanging van Hussein. Dit tot onvrede van de toenmalige Amerikaanse president George W. Bush. Volgens hem leken de beelden op een sektarische ‘vergeldingsmoord’.

Republikein Mike Rogers, voorzitter van de inlichtingencommissie van het Huis van Afgevaardigden, wil ditmaal voorkomen dat het vrijgeven van beeldmateriaal dezelfde controverse veroorzaakt. “We willen zeker weten dat er enige waardigheid behouden blijft - als die er al was - voor Osama bin Laden, zodat we de problemen in andere delen van de wereld niet doen oplaaien en tegelijkertijd genoeg bewijs leveren om mensen te overtuigen dat het om Bin Laden gaat”, aldus Rogers.
http://nieuws.nl.msn.com/home/twijfels-over-foto%e2%80%99s-lichaam-bin-laden

Mannekes, mannekes, ze zijn mee ons voeten aant spelen se.
Eerst zien en dan geloven. :roll:

stropke
3 mei 2011, 09:03
Citaat uit....
'Verspreiding foto's lijk niet uitgesloten'
dinsdag 03 mei 2011

Amerikaans senator Carl Levin had er eerder maandag voor gepleit dat het op termijn noodzakelijk is om de foto's te publiceren. Maar dat moet volgens hem niet onmiddellijk gebeuren. 'Mijn intuïtie zegt dat de publicatie kan uitgesteld worden tot de reacties gekalmeerd zijn', waarbij hij allusie maakte op mogelijke wraakacties.
http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20110503_001

Jaja, mijn botte tot de reacties wat gekalmeerd zijn, pfffff. En ondertussen tijd genoeg om wat in elkaar te prutsen.
Ik blijf het zeggen: ze zijn mee ons voeten aant spelen. Die Obama is al even onbetrouwbaar als Osama.
Grappig is dat het maar één letter scheelt....:lol:

stropke
3 mei 2011, 09:39
Zeemansgraf bin Laden volledig in strijd met islam"
02/05/11, 15u33

De islam is tegen een begrafenis op zee. Dat heeft een verantwoordelijke van al-Azhar bekendgemaakt, nadat bekend geraakte dat het lichaam van Osama bin Laden in zee werd gegooid. Al-Azhar is het hoogste instituut van de soennitische islam.

"Als het waar is dat men zijn lichaam op zee begraven heeft, is de islam daar helemaal tegen", verklaarde Mahmoed Azab, de raadgever van de grote imam Ahmad al-Tayeb aan persagentschap AFP.

"De islam is volledig tegen dergelijk gedrag", voegde hij er aan toe. Een dergelijke verklaring van de grote imam moest verspreid worden. "De islam aanvaardt geen begrafenis op zee, alleen in de grond. Behalve in gevallen waar dit onvermijdelijk is, zoals bij schipbreuk", preciseerde Azab.

Het lichaam heeft een zekere waardigheid, of het nu gaat om een vermoord persoon of iemand die een natuurlijke dood stierf. We moeten het lichaam van een menselijk wezen respecteren, geloof speelt daar geen rol bij."

De Amerikanen deelden mee het lichaam van Osama bin Laden op zee begraven te hebben. De plaats en omstandigheden werden echter niet gepreciseerd. "We hebben ons ervan vergewist dat zijn lichaam volgens de praktijk en traditie van de islam behandeld werd. Dat is iets wat wij heel ernstig nemen", heeft een woordvoerder van de administratie van Obama via telefoon laten weten.

De Grote Moskee van Parijs reageert verbaasd op het nieuws dat Osama bin Laden op zee begraven is. "Dat zou volledig in strijd zijn met de heilige regels van de Islam", luidt het. Volgens de Amerikaanse tv-zenders CNN en MSNBC werd het lichaam van Osama bin Laden op een onbekende plek op zee begraven, wat in lijn zou zijn met de moslimtradities.

Volgens een bron binnen de entourage van Dalil Boubakeur, rector van de 'Grande Mosquée' van Parijs, vraagt de moslimtraditie dat het lichaam van de overledene eerst gewassen wordt met water en zeep, vervolgens met helder water en tenslotte met water gemengd met kamfer. Daarna moet het in drie stukken stof gewikkeld worden. "De begraving gebeurt vervolgens in de grond, zonder kist. De overledene moet evenwijdig met Mekka liggen, waarbij het hoofd lichtjes naar rechts gedraaid is. Op die manier is het gezicht gericht naar Kaäba, het heiligdom van Mekka." (afp/lpb/sps)
http://www.demorgen.be/dm/nl/10118/Osama-Bin-Laden/article/detail/1258368/2011/05/02/Zeemansgraf-bin-Laden-volledig-in-strijd-met-islam.dhtml

En dat is een van de sterke redenen om er vanuit tegaan dat een een heel sterk luchtje zit aan deze geschiedenis.
Is er ergens een complt gemaakt om moslimterroristen een motief voor aanslagen te doen gegeven?
Ik weet het niet, maar als ze mij willen doen geloven dat em echt dood is zullen ze vroeger moeten opstaan.:roll:

manta
3 mei 2011, 09:50
Als ik het goed voorheb dragen die seals tegenwoordig een kleine camera mee. Hangt aan hun helm of zo. Waar die beelden zijn en zo zal nog effe afwachten zijn.

http://www.gva.be/nieuws/buitenland/aid1042772/obama-keek-live-mee-naar-eliminatie-van-osama.aspx

President Obama keek live mee naar Operation Geronimo, dat is de codenaam voor de actie tegen bin Laden. Samen met leden van zijn regering en veiligheidsteam volgde de Amerikaanse president de hele operatie in de Situation Room van het Witte Huis.

De militairen van de Navy Seals die bin Laden uitschakelden, hadden camera's op hun helm om alles in beeld te brengen. Obama heeft de actie en dus ook de schoten op beeld gevolgd, samen met zijn vice-president Joe Biden (links op de foto, naast de president) en minister van buitenlandse zaken Hillary Clinton (rechts met de hand voor de mond}.

De militairen hadden, zo wordt vandaag vanuit officiële hoek gezegd, de opdracht gekregen bin Laden levend op te pakken. Maar de kans dat ze daar in zouden slagen, achtten ze zelf heel klein. Bin Laden heeft zich bij de confrontatie verzet en vrouwen gebruikt als levend schild.
Jups , 't klopt ... ;-)

plakker
3 mei 2011, 09:52
Ik geloof er alvast geen kloten meer van.

"We hebben Osama afgeknalt, hebben dan een fake foto verspreid, we geven toe dat het geen echte foto is, maar ja, we kunnen 't niet meer bewijzen, want we hebben hem in de zee begraven vooraleer iemand er dan ook maar foto's van kon maken.
Maar we hebben het DNA staal, net als die die we al hadden, vergelijkt, en 't was hem!"

Sta me toe dat ik toch eventjes mijn voorhoofd frons...

manta
3 mei 2011, 10:01
Ik geloof er alvast geen kloten meer van.

"We hebben Osama afgeknalt, hebben dan een fake foto verspreid, we geven toe dat het geen echte foto is, maar ja, we kunnen 't niet meer bewijzen, want we hebben hem in de zee begraven vooraleer iemand er dan ook maar foto's van kon maken.
Maar we hebben het DNA staal, net als die die we al hadden, vergelijkt, en 't was hem!"

Sta me toe dat ik toch eventjes mijn voorhoofd frons...

Die foto stond al jaaaaaren op 't internet en is gevonden door een paar persagentschappen die dachten dat ze de jackpot hadden ... ;-)

Bierke
3 mei 2011, 10:06
Die foto stond al jaaaaaren op 't internet en is gevonden door een paar persagentschappen die dachten dat ze de jackpot hadden ... ;-)
Waar haal je dat ?

bgf324
3 mei 2011, 10:16
Waar haal je dat ?

Het is zo. Gisterenmiddag werd die foto al overal met schaamrood op de wangen weg gehaald van nieuwssites.

Xenophon
3 mei 2011, 10:24
Arme Bin.

manta
3 mei 2011, 10:24
Waar haal je dat ?

Stat al in de meeste media. Héél lang geleden was er eens een kettingE-mail waar die foto inzat , dermee da'k het doorhad...;-)

manta
3 mei 2011, 10:25
Arme Bin.

He messed with the wrong seal ... 8-)
Died by zeehond , wel grappig , zeker dat zeeHOND erbij ... :-D

plakker
3 mei 2011, 10:31
Die foto stond al jaaaaaren op 't internet en is gevonden door een paar persagentschappen die dachten dat ze de jackpot hadden ... ;-)

Wist ik niet, nu goed, 't verhaal blijft bijna hetzelfde.
Waarom in Gods naam iemand zo snel doen verdwijnen in de zee?
Komaan, ze moeten toch iets geleerd hebben van al hun vorige verzinsels?
Of tenminste nagedacht hebben en ervoor gezocht hebben dat zo weinig mogelijk complottheorieën bedacht konden worden.
Nu is het feit dat ie dood is gewoon minder geloofwaardig dan of ie nog zou leven.
Waarom moeten we het geloven?
Omdat de Amerikanen dat zeggen?
Hmmm... 'k weet ni...

Xenophon
3 mei 2011, 11:25
Wist ik niet, nu goed, 't verhaal blijft bijna hetzelfde.
Waarom in Gods naam iemand zo snel doen verdwijnen in de zee?Komaan, ze moeten toch iets geleerd hebben van al hun vorige verzinsels?
Of tenminste nagedacht hebben en ervoor gezocht hebben dat zo weinig mogelijk complottheorieën bedacht konden worden.
Nu is het feit dat ie dood is gewoon minder geloofwaardig dan of ie nog zou leven.
Waarom moeten we het geloven?
Omdat de Amerikanen dat zeggen?
Hmmm... 'k weet ni...

Omdat ze niet konden toelaten dat er een bedevaartsoord komt op het kerkhof waar hij begraven ligt.

plakker
3 mei 2011, 11:29
Omdat ze niet konden toelaten dat er een bedevaartsoord komt op het kerkhof waar hij begraven ligt.

Mmmmja, je kan natuurlijk er ook voor zorgen dat het lichaam lang genoeg bewaard wordt, om iedereen ervan te overtuigen dat het echt hem wel is.
Aangezien het begraven in de zee geen islamitisch gebeuren is, dan is het excuus om hem de zee in te werpen van tafel

respublica
3 mei 2011, 11:41
Ik denk dat de foto's erg luguber zijn en daarom nog niet gepubliceerd worden, om in elk geval de rust (in de moslimwereld) te bewaren. Herinner je dat die schurk gestorven is in een vuurgevecht...

parcifal
3 mei 2011, 11:56
Ik denk dat de foto's erg luguber zijn en daarom nog niet gepubliceerd worden, om in elk geval de rust (in de moslimwereld) te bewaren. Herinner je dat die schurk gestorven is in een vuurgevecht...

Inderdaad, een kogel in het gezicht blijkbaar, wat de herkenbaarheid natuurlijk niet ten goede komt en nogal luguber is als voorpagina-item.

Na de birther-hysterie van de voorbije jaren, vanaf nu de 'deather'-hysterie.
Een straatje zonder einde. :)

respublica
3 mei 2011, 12:15
Mijn hypothese bleek correct te zijn:
http://www.destandaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110503_001

Macchiavelli
3 mei 2011, 13:14
Ja. Ik zou het zelf aanmoedigen.




Neen. Deze verblijven hier en zijn (welgekomen) vreemdelingen. Zolang deze ons niet vermoorden en verdrijven met als doel hun volk en cultuur te installeren is optreden tegen Afrikanen en Arabieren niet aan de orde.
Vergeet niet dat de Noord-Amerikaanse indianen destijds de Europeanen aanvankelijk ook zagen als (welgekomen) vreemdelingen, en ze zelfs hielpen met overleven in hun nieuwe land, terwijl de Europeanen van meet af aan enkel de bedoeling hadden dat gebied te koloniseren en er hun eigen volk en cultuur te installeren. Pas toen de indianen numeriek in de minderheid waren en van huis en haard werden verdreven en afgeslacht, ging er bij hun een lichtje branden en begonnen ze actie te ondernemen. Zoals in de geschiedenisboeken te lezen is, was dat te laat en te weinig om het tij nog te kunnen keren. Nu wonen hun weinige nakomelingen in reservaten en moeten zij zich schikken naar de wetten van hun nieuwe meesters.
Zullen jouw nakomelingen ook in reservaten wonen en zich moeten schikken naar de wetten van hun nieuwe meesters?

kameleon
3 mei 2011, 13:17
En wat als Osama ergens aanspoelt ?

Wisord
3 mei 2011, 13:35
Als we de pers mogen geloven is de meest gezochte terrorist op aarde gedood in Pakistan. Maar zijn gedachtegoed blijft verder leven. De Amerikaanse leiders hebben hun volk nooit ingelicht over de echte motieven die achter zijn daden schuil gingen en dat is een grote tragedie. En ook nu faalden ze erin om dat te doen.

Hoewel zijn daden compleet verachterlijk waren en hij, gedreven door haat, een massamoordenaar werd en zelfs vele moslimlevens eiste, waren zijn achterliggende motieven best legitiem.



Legitieme motieven


Ook de VS zag zijn strijd als legitiem, als het hen uitkwam, zo steunde de CIA Osama uitgebreid, in zijn strijd tegen de invasie van de Sovjet Unie in Afghanistan.

Osama was echter een vrome moslim die het beu was om moslims in hun eigen landen gekoloniseerd, gebombardeerd, onderdrukt en bezet zien te worden voor het profijt van anderen, zij het despoten, bedrijven of imperialisten op zoek naar rijkdom en macht. Dat is op zich vrij normaal. Echter, zijn deze onrechten nu eenmaal een voedingsbron voor terrorisme en radicalisatie. En zo werd Osama een radicale terrorist.


http://www.dereporter.be/war-on-you/onder-de-leugens-ligt-osama-begraven

Deze tereurzaaier die de Amerikaanse regering zelf zijn wapens, geld en macht heeft gegeven behoorde tot de ergste terroristen ter wereld.... en nu juicht men om zijn dood?.... Zouden ze blijven juichen moesten ze de waarheid weten?

corse
3 mei 2011, 13:39
http://www.dereporter.be/war-on-you/onder-de-leugens-ligt-osama-begraven

Deze tereurzaaier die de Amerikaanse regering zelf zijn wapens, geld en macht heeft gegeven behoorde tot de ergste terroristen ter wereld.... en nu juicht men om zijn dood?.... Zouden ze blijven juichen moesten ze de waarheid weten?

Een beschaafde samenleving berecht de burgers in Den Haag, enkel barbaren berechten op deze manier, Obama en zijn bende zijn geen haar beter dan Bin Laden.

Wisord
3 mei 2011, 13:42
Een beschaafde samenleving berecht de burgers in Den Haag, enkel barbaren berechten op deze manier, Obama en zijn bende zijn geen haar beter dan Bin Laden.

Juist! ;)

corse
3 mei 2011, 13:54
Juist! ;)

De barbaren aan het werk:

Obama volgde dood Osama bin Laden live in situation room:

http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/nieuws/wereld/obama-volgde-dood-osama-bin-laden-live-in-situation-room/article-1195001267765.htm?nb-handled=true&utm_medium=Email&utm_source=Newsletter-03-05-2011

Macchiavelli
3 mei 2011, 14:02
En wat als Osama ergens aanspoelt ?
De Amerikanen zullen toch wel zo slim geweest zijn om het lijk van OBL met wat stenen te verzwaren zodat het netjes op de bodem van de zee blijft liggen?

Juan
3 mei 2011, 14:05
De Amerikanen zullen toch wel zo slim geweest zijn om het lijk van OBL met wat stenen te verzwaren zodat het netjes op de bodem van de zee blijft liggen?

Als ze slim zijn hebben ze het gecremeerd.

Macchiavelli
3 mei 2011, 14:09
Als ze slim zijn hebben ze het gecremeerd.
Dat zou natuurlijk het allerbeste zijn geweest, want dan is 100% zeker dat de stoffelijke resten nooit gevonden kunnen worden en als bedevaartsplaats gaan dienen.

Freddie
3 mei 2011, 14:48
Ze hebben nu blijkbaar zijn DNA geverifieerd. Ik vraag me af hoe, met wat hebben ze het vergeleken?

Ze hebben een DNA staal genomen van diegene die de seals daar doodgeschoten hebben. Na een paar uur de uitspraak: " 't is voor 99% zeker dat het Osama is". Ik dacht dat een DNA diagnose niet zo simpel is en dat zo iets een 3-tal weken duurt. ???????

Oblique
3 mei 2011, 14:52
Tot ik die video gezien heb, blijft het niets anders dan een psyop.

SDX
3 mei 2011, 15:16
Een beschaafde samenleving berecht de burgers in Den Haag, enkel barbaren berechten op deze manier, Obama en zijn bende zijn geen haar beter dan Bin Laden.

Zoals Milošević die ineens doodviel voordat hij kon praten?

corse
3 mei 2011, 15:19
Ze hebben een DNA staal genomen van diegene die de seals daar doodgeschoten hebben. Na een paar uur de uitspraak: " 't is voor 99% zeker dat het Osama is". Ik dacht dat een DNA diagnose niet zo simpel is en dat zo iets een 3-tal weken duurt. ???????

De Amerikanen zijn supper mensen, vergeet dat niet.

We moeten eerlijk zijn, het enige wat de VS willen in Cuba is:

§ Dat ze hun gokparadijs (Las-Vegas) terug naar Cuba kunnen overbrengen zoals vroeger.
§ Dat ze met de Cubaanse, de mooiste vrouwen ter wereld terug een hoerenwinkel kunnen openen zoals vroeger, een hoeren eiland voor hun excessen.
§ Dat ze op de (4.300 maagdelijke en prachtigste Caribische eilanden ter wereld rond Cuba) terug de villa’s van de rijkste der aarde kunnen zetten.
§ Met hun immense jachten aanmeren en met de privaatjets landen voor de villadeur, dat is voor hen ideaal.
§ De geprivilegieerde elite wil het noorden van de VS gebruiken voor hun vervuilende en verpestende industrie en hun tijdbommen de atoomcentrales, in het zuiden (Cuba) wil deze elite wonen.
§ Dat ze het totale prachtige Cuba vol met 7 sterren hotels kunnen zetten, waar enkel deze geprivilegieerde elite kan komen, en waar de totale Cubaanse bevolking hen kan dienen, liefs met de glimlach en niet roken. (de moderne slaven)
§ De zogenoemde vrije markt samenleving, waar decadentie, extravagantie, moraalverval en rijk en arm welig tieren, zou van dit ecologisch paradijs snel een storthoop willen maken.
§ Voor de gewone Cubanen te helpen zal het zeker niet zijn. (enkel eigenbelang)
§ Dat deze geprivilegieerde klasse de Cubanen enkel willen gebruiken als werkvolk, meiden en knechten, kuisvrouwen enz, hen uitbuiten om hun vuiligheid op te kuisen, omdat ze hun eigen vuiligheid niet willen en niet wensen op te kuisen.

§ De geprivilegieerde elite en jetset kan onmogelijk rijk zijn, (zich mateloze decadente luxe toe-eigenen, zich in enorme villa’s in het zuiden ophouden, beschikken over enorme luxe jachten en exclusieve privaat jets, niet werken en parasiteren op koste van andere) zonder het systeem van krediet, uitbuiting, consumentisme en het eigendomsinstrument, dit is wat kapitalisme is en het doel van dit systeem met de grondwet als fundament.
§ Internationale gelegaliseerde pickpocketbusiness is het werktuig, business is business, kassa - kassa.

§ Dat is het plan van de VS met Cuba, dat de gebroeders Castro dat niet willen, dat lijkt mij duidelijk en vanzelfsprekend.
Het hoofd koel houden dus gebroeders Castro, en laat u niet vangen door het perverse conservatieve neoliberalisme.

bgf324
3 mei 2011, 15:22
En wat als Osama ergens aanspoelt ?

Bij een zeemansgraf is normaliter de kist verzwaard.

Dixie
3 mei 2011, 15:36
Wanneer komt er gerechtigheid voor de miljoenen Indianen, Arabiërs en Afrikanen die overleden zijn door het grootheidsdenken van de Amerikaanse imperialisten?

en wanneer komt er gerechtigheid voor de miljoenen dode hindoes en anderen door het grootheidsdenken van de islam?

Dixie
3 mei 2011, 15:55
Deze tereurzaaier die de Amerikaanse regering zelf zijn wapens, geld en macht heeft gegeven behoorde tot de ergste terroristen ter wereld....

die zwom in het geld en had reeds enorm veel macht
je bedoeld waarschijnlijk dat de VS de mujahedin steunden met geld en wapens dat is waar en osama liep daar ook ergens rond maar speelde een onbelangrijk figuratenrolletje...:roll:

Dixie
3 mei 2011, 15:58
Een beschaafde samenleving berecht de burgers in Den Haag, enkel barbaren berechten op deze manier, Obama en zijn bende zijn geen haar beter dan Bin Laden.

OBL beschaafd? die is nieuw 8O
OBL koos zelf om zeker NIET gevangen te worden...

Dixie
3 mei 2011, 16:04
De Amerikanen zijn supper mensen, vergeet dat niet.



yep de Amerikanen nemen supper en waarschijnlijk ook breakfast lunch en diner tot zich...

Wisord
3 mei 2011, 16:22
die zwom in het geld en had reeds enorm veel macht
je bedoeld waarschijnlijk dat de VS de mujahedin steunden met geld en wapens dat is waar en osama liep daar ook ergens rond maar speelde een onbelangrijk figuratenrolletje...:roll:

Aan uw schrijven te zien kan je mss wel een beetje meer info gebruiken.

http://www.greenleft.org.au/node/24198

Henri1
3 mei 2011, 16:24
Ik geloof er alvast geen kloten meer van.

"We hebben Osama afgeknalt, hebben dan een fake foto verspreid, we geven toe dat het geen echte foto is, maar ja, we kunnen 't niet meer bewijzen, want we hebben hem in de zee begraven vooraleer iemand er dan ook maar foto's van kon maken.
Maar we hebben het DNA staal, net als die die we al hadden, vergelijkt, en 't was hem!"

Sta me toe dat ik toch eventjes mijn voorhoofd frons...

Wie zegt dat ze hem niet meevoeren naar de US om alle info uit 'm te peuteren.
Handig als hij dood is nietwaar ?

Chapeau voor de Amerikanen en voor Obama.

filosoof
3 mei 2011, 16:32
http://www.dereporter.be/war-on-you/onder-de-leugens-ligt-osama-begraven

Deze tereurzaaier die de Amerikaanse regering zelf zijn wapens, geld en macht heeft gegeven behoorde tot de ergste terroristen ter wereld.... en nu juicht men om zijn dood?.... Zouden ze blijven juichen moesten ze de waarheid weten?
Wie zegt dat ze hem niet meevoeren naar de US om alle info uit 'm te peuteren.
Handig als hij dood is nietwaar ?

Chapeau voor de Amerikanen en voor Obama.Leefde hij nog wel, vorige maand, vorig jaar?
Is hij ooit wel degene geweest die men ons vertelde dat hij was?

http://dutchpatriot.files.wordpress.com/2009/07/brzezinski_bin_laden_aka_tim_osman.gif?w=720


Was Bin Laden soms Goldstein (http://nl.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Goldstein)?

Alienation
3 mei 2011, 16:39
Leefde hij nog wel, vorige maand, vorig jaar?
Is hij ooit wel degene geweest die men ons vertelde dat hij was?

http://dutchpatriot.files.wordpress.com/2009/07/brzezinski_bin_laden_aka_tim_osman.gif?w=720


Was Bin Laden soms Goldstein (http://nl.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Goldstein)?

IDD Hij was het hoofddoelwit.
Als ze hem in 2002 of later al vermoord hebben, hadden ze er geen voordeel uit gehaald dat te vertellen.
Want dan was hun excuus om daar te zitten opgebruikt.

't Is zo raar. Nieuw discussievoer na 9/11. Bin Laden is an inside job? :)

Xenophon
3 mei 2011, 17:07
Zijn er nog geen moppen over of cartoons?

bruggeman
3 mei 2011, 17:07
goed nieuws!
Nu afwachten op hun wraakacties.
Alhoewel Bin Laden dood is, zal het terrorisme niet doen afnemen, jammer genoeg.

Jammer genoeg!!!!, je hebt er toch om gevraagd, of niet?

De vraag, waarop ik helemaal geen antwoord verwacht: hoeveel mensenlevens denken jullie, zal 'Bin Laden' met zich in de dood meesleuren?

Laat ons maar hopen dat het bij het strikt redelijke blijft! (Collateral damage) zoals ze het ginder in de 'states' noemen()

Daarbij werden zijn beweegredenen en voornemens nog steeds niet aan het licht gebracht!!!:oops:

bruggeman
3 mei 2011, 17:12
Een beschaafde samenleving berecht de burgers in Den Haag, enkel barbaren berechten op deze manier, Obama en zijn bende zijn geen haar beter dan Bin Laden.

Yes, it's right: that's me mind to! :evil:

bruggeman
3 mei 2011, 17:15
die zwom in het geld en had reeds enorm veel macht
je bedoeld waarschijnlijk dat de VS de mujahedin steunden met geld en wapens dat is waar en osama liep daar ook ergens rond maar speelde een onbelangrijk figuratenrolletje...:roll:

Tuurlijk: deze van Sylvestre Stalone8-)

bgf324
3 mei 2011, 17:35
Zijn er nog geen moppen over of cartoons?

Er zijn zelf al t-shirts en popjes.

Hoomer
3 mei 2011, 17:37
Zijn er nog geen moppen over of cartoons?

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=80351&stc=1&d=1304440532

Oblique
3 mei 2011, 17:41
http://wpc.281e.edgecastcdn.net/80281E/s/s/18/media18/2011/May/3/LiveLeak-dot-com-9440b6283d24-osama_bin_laden_death_picture.jpg.resized.jpg?d5e8 cc8eccfb6039332f41f6249e92b06c91b4db65f5e99818bad7 924940dadfd5c1&ec_rate=350

Alienation
3 mei 2011, 17:44
Dat is zijn rechteroog. Het was boven zijn linkeroog.

kelt
3 mei 2011, 17:45
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/opinie/columns/rik-van-cauwelaert/dood-van-een-makelaar-in-terreur/opinie-1195001056211.htm

Rik Van Cauwelaert overschouwt in dit stukje in de Knack Pakistan nog steeds als de plaats waar de machten op deze aardkloot hun "Great Game" uitspelen,net als ten tijde van het Britse Rijk..

OBL had ondertussen zijn rol en zijn nut "uitgespeeld"...en werd "verwijderd",net als illustere voorgangers in zijn metier van het "bloedige handwerk voor een Groots Doel"....

Steve_M
3 mei 2011, 17:50
IDD Hij was het hoofddoelwit.
Als ze hem in 2002 of later al vermoord hebben, hadden ze er geen voordeel uit gehaald dat te vertellen.
Want dan was hun excuus om daar te zitten opgebruikt.

't Is zo raar. Nieuw discussievoer na 9/11. Bin Laden is an inside job? :)

Tuurlijk wel, dan had Bush Jr. dat electoraal kunnen gebruiken voor zijn nipte herverkiezing in 2004. Alsof ze een excuus nodig hebben om daar te zitten (zie Irak).

Alienation
3 mei 2011, 18:14
Tuurlijk wel, dan had Bush Jr. dat electoraal kunnen gebruiken voor zijn nipte herverkiezing in 2004. Alsof ze een excuus nodig hebben om daar te zitten (zie Irak).

Voor Irak was WMD toch het excuus?
Misschien ontgaat uw sarcasme mij.
Verder is het dus wel zo dat ze Bin Laden target number one was. Het hoofddoelwit en dat het elite team hem in het vizier had. Te lang moest wachten op toestemming om de trigger te overhalen.

Ik weet het niet, de waarheid ervan zullen we nooit weten.
Waarom moeten we ook zo lang wachten op tastbaar bewijs, daar het bij Saddam publiekelijk tentoon werd gesteld? Iemand live lynchen wereldwijd, je moet het maar kunnen.

grhluna
3 mei 2011, 18:27
man man man daarstraks in mijnen hof zich aan het verschuilen tussen de tuinkabouters een enorme baard en ja hoor ik verdook mij en wist het binnen de minuut: osama ja hoor!
die leeft gewoon nog die moet hier ergens ondergedoken zijn
straks de seeayeej mijn kabouters mee of een zelfmoord-ontploffing stel u voor ik heb ze onmiddelijk en met spoed binnengezet

mayrbek
3 mei 2011, 18:50
ik denk wel nu dat hij dood is
anders zou hij toch een video maken waarin hij vermeld dat hij niet dood is nee?

Alienation
3 mei 2011, 19:16
ik denk wel nu dat hij dood is
anders zou hij toch een video maken waarin hij vermeld dat hij niet dood is nee?

En zulke videoopnames kunnen niet van tevoren opgenomen zijn?
Als ik in Bin Laden zijn schoenen eeuwig wil verder leven kan ik uren tekst in spreken he. Uren tekst gebaseerd op verschillende gebeurtenissen.

Welk verschil maakt zijn dood als de Taliban geen orders van Bin Laden krijgt?

filosoof
3 mei 2011, 19:29
Aan uw schrijven te zien kan je mss wel een beetje meer info gebruiken.

http://www.greenleft.org.au/node/24198

http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Cyclone

Eigenzinnig
3 mei 2011, 20:15
http://www.dereporter.be/war-on-you/onder-de-leugens-ligt-osama-begraven

Deze tereurzaaier die de Amerikaanse regering zelf zijn wapens, geld en macht heeft gegeven behoorde tot de ergste terroristen ter wereld.... en nu juicht men om zijn dood?.... Zouden ze blijven juichen moesten ze de waarheid weten?
Wagelijk artikel..walgelijk collaborende stelling..

Eén zinnetje, ja hij was slecht mens en dan 3 alinea's excuses voor zijn slechtheid , die uiteraard veroorzaakt door die anderen..

Oblique
3 mei 2011, 20:20
Wagelijk artikel..walgelijk collaborende stelling..

Eén zinnetje, ja hij was slecht mens en dan 3 alinea's excuses voor zijn slechtheid , die uiteraard veroorzaakt door die anderen..

Je hebt er dan ook niets van begrepen. Het gaat helemaal niet over hem.

Eigenzinnig
3 mei 2011, 20:42
Je hebt er dan ook niets van begrepen. Het gaat helemaal niet over hem.

Ik heb er dan ook ALLES van begrepen..
Linkse snotneus citeert ultra-linkse anti-imperialitische bronnen om de schuld af te schuiven of op zijn minst te nuanceren..

Oblique
3 mei 2011, 21:01
Ik heb er dan ook ALLES van begrepen..
Linkse snotneus citeert ultra-linkse anti-imperialitische bronnen om de schuld af te schuiven of op zijn minst te nuanceren..

Het gaat niet over hem, noch over zijn schuld of onschuld.

Hij kan aan bijna niets officieël gelinkt worden trouwens, in het bijzonder 9/11 niet. Maar daar gaat het helemaal niet over.

Wel wat hem drijft en hoe 99% van de moslims daar net zo over denken, maar gelukkig voor ons niet zo radicaal worden.

En over het misleiden/misbruiken van het Amerikaans volk. Allesbehalve over hem.

corse
3 mei 2011, 21:24
Onze Bin is nu voor de derde keer dood ????

Tja............Dat is beter dan Jezus miljaaaaaaaaaaaar!

Marxmannetje
3 mei 2011, 21:27
Onze Bin is nu voor de derde keer dood ????

Tja............Dat is beter dan Jezus miljaaaaaaaaaaaar!

Geen zorgen, zijn zoon gaat hem opvolgen. Het is gewoon dat de hoofdacteur op pensioen is, maar dat de andere hoofdacteurs zullen doorspelen omdat zij ondertussen het script goed gelezen hebben ;-)

Terror Wars episode IV: a new terrorist
Coming soon in theatres!

corse
3 mei 2011, 21:44
Geen zorgen, zijn zoon gaat hem opvolgen. Het is gewoon dat de hoofdacteur op pensioen is, maar dat de andere hoofdacteurs zullen doorspelen omdat zij ondertussen het script goed gelezen hebben ;-)

Terror Wars episode IV: a new terrorist
Coming soon in theatres!

Terrorisme analyse: (de oorlogsvoering der zwakken)

Natuurlijk niet vergeten dat de haat van de terug naar de Middeleeuwen plat gebombardeerde Arabische landen steeds groter wordt, wat normaal is, 500.000 kindermoorden en een totaal aantal burgerdoden van 2,5 miljoen mensen.
Bombardementen is de meest afschuwelijke manier van moorden, op knopdruk in het vliegtuig of vliegdekschip worden honderden bommen en raketten gedropt, duizenden mensen sterven tegelijkertijd op enkele seconden, zonder hun moordenaar in de ogen te kunnen zien worden ze verdelgd. (genocide)
De commandeurs en piloten zijn zelf nooit geconfronteerd geweest met de gevolgen van hun eigen moordmachines, voor hen zijn doden enkel getallen in hun oorlogsspel.
De VS heeft nog nooit bombardementen op eigen terrein gehad.
Elk gezin in Irak of Afghanistan en nu Libië heeft familieleden, broers, zusters, vrouw of kinderen die door bombardementen zijn omgekomen.
Natuurlijk is de haat en wraak van de Arabische wereld te begrijpen na deze totaaluitroeiing. (genocide)
Terrorisme of wraak ontstaat natuurlijk uit onmacht en haat, dat is duidelijk en menselijk, terrorisme is de oorlogsvoering der zwakken.
Ze kunnen niet blijven met stokken en stenen gooien, er moet voor hen iets anders gebeuren, oog om oog maakt natuurlijk iedereen blind.
Indien nu de oorlogsvoering in de Arabische landen stopt, dan hebben we nog minimum 10 tot 20 jaar nodig voor het wraakterrorisme stopt in de westerse landen.
We zullen de Europese grenzen moeten volledig dicht timmeren om dit wraakterrorisme tegen te houden en te stoppen.
Er zullen onmenselijke controles ontstaan aan grenzen en luchthavens, het vertrouwen is totaal zoek geraakt tussen Arabische en Europese volkeren, dit door deze zinloze oorlogen.
De Arabische cultuur en religie zijn nu éénmaal anders dan onze westerse Cultuur en religie, deze mensen hebben nog eergevoel, karakter en vooral wraakgevoel.
We moeten andere religies en vooral moslims tijd laten om moreel en technologisch te evolueren.
Tot voor kort, in onze katholieke westerse wereld, hebben vrouwen rechten gekregen.
De emancipatie van de vrouw en de vrouwenbewegingen hebben er voor gezorgd en afgedwongen dat ook onze vrouwen rechten hebben en vooral stemrecht, wie dat niet weet is geschiedenisvreemd. De katholieke kerk werkt nog steeds zonder vrouwen, het is een mannenwereld.
De boekdrukkunst was voor ons, wat voor moslims nu internet en satelliet tv is.

Het enige dat je met oorlog bereikt is:

Haat en terrorisme, en wel in die mate dat je nergens je hoofd nog kan laten zien en dat je de eigen grenzen moet dichtmetselen om terrorisme te voorkomen, voorbeeld VS en nu Europa.
Controles aan grenzen worden vooral intenser, duurder en mensonwaardig, dit doordat elke vorm van vertrouwen in de medemens verloren is gegaan.
Controles in luchthavengebouwen, spoorweg stations, havens enz moeten verstrengen omwille van het gebrek aan vertrouwen in de medemens, geef de burgers het gevoel van angst voor de onbekende vijand en gij zult heersen.
Alle middelen zijn goed om burgers angst in te boezemen tegen de onbekende terrorist!

Rapture
3 mei 2011, 21:57
Een beschaafde samenleving berecht de burgers in Den Haag, enkel barbaren berechten op deze manier, Obama en zijn bende zijn geen haar beter dan Bin Laden.

Zulk gespuis verdienen nu eenmaal geen proces.
Of had ge een proces a la belgique verwacht? Osama vrijgesproken na procedurefouten.

corse
3 mei 2011, 22:03
Zulk gespuis verdienen nu eenmaal geen proces.
Of had ge een proces a la belgique verwacht? Osama vrijgesproken na procedurefouten.

Bin Laden voor de derde keer gedood!

http://rt.com/news/bin-death-military-certificate/

Dixie
3 mei 2011, 22:08
Aan uw schrijven te zien kan je mss wel een beetje meer info gebruiken.

http://www.greenleft.org.au/node/24198

ik gebruik geen achtelijke info zoals bovenstaande

discuz
3 mei 2011, 22:11
Hoe sneller we realiseren dat noch Obama, noch Osama het goed voorheeft/voorhad met de meerderheid van de wereldbevolking hoe beter. Elitaire poppenkastpoppen die de gewone man in de straat voor hun kar willen spannen.

Dixie
3 mei 2011, 22:11
Tuurlijk: deze van Sylvestre Stalone8-)

verdiep je maar eens in de materie ipv onozel te doen OBL (en zijn groepje)was een lachertje tijdens de oorlog met de russen...

filosoof
3 mei 2011, 22:29
ik gebruik geen achtelijke info zoals bovenstaandeVertel eens waar je je info haalt.

filosoof
3 mei 2011, 22:37
IDD Hij was het hoofddoelwit.
Als ze hem in 2002 of later al vermoord hebben, hadden ze er geen voordeel uit gehaald dat te vertellen.
Want dan was hun excuus om daar te zitten opgebruikt.

't Is zo raar. Nieuw discussievoer na 9/11. Bin Laden is an inside job? :)Hij was zo'n goede reden om er alle CIA en Homeland Security budgetten door te drukken en om in Brussel, London, Parijs en Amsterdam een jaarlijks december alert te geven. Echt Goldstein (http://en.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Goldstein) dus.
Bin Laden is an inside job?
Bin Laden Worked for US Till 9/11 (http://www.informationclearinghouse.info/article23173.htm)


:idea: Gezien de budgettaire moeilijkheden in de VS, zou Obama mogelijk een goed excuus zoeken om het geldverspillen in Afghanistan te stoppen?
(kwestie van meer financiële armslag te hebben voor operaties tegen Iran)

:twisted:

Zipper
3 mei 2011, 22:43
Bin Laden voor de derde keer gedood!

http://rt.com/news/bin-death-military-certificate/

Waarom zou een site als "rt.com" (what's in a name) een meer betrouwbare bron zijn dan de andere, meer gebruikelijke pers-kanalen.

filosoof
3 mei 2011, 22:50
verdiep je maar eens in de materie ipv onozel te doen OBL (en zijn groepje)was een lachertje tijdens de oorlog met de russen...Dat "lachertje" was wel zéér goed bewapend, te goed naar de zin van de VS: de VS probeerden dan ook de Stingers die ze geleverd hadden, terug te kopen: http://www.google.be/#sclient=psy&hl=en&safe=off&biw=800&bih=361&source=hp&q=buy+back+stingers++bin+laden&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=8fad984d525e8ed4

zonbron
3 mei 2011, 23:05
Een imam van de Al-Aqsa Moskee in Jerusalem levert de eerste bedreigingen aan het adres van Obama

J'lem imam: Obama will soon hang
(Video) Al-Aqsa Mosque imam vows to avenge killing of Osama bin Laden in Youtube video. 'Dogs should not rejoice too much for killing lions'
Elior Levy
Published: 05.03.11, 21:53 / Israel News

VIDEO - An imam from the Al-Aqsa Mosque in Jerusalem vowed to take revenge over "the western dogs" for killing Al-Qaeda leader Osama bin Laden in Pakistan on Sunday.

In a Youtube video uploaded by the imam he said: "The western dogs are rejoicing after killing one of our Islamic lions. From Al-Aqsa Mosque, where the future caliphate will originate with the help of God, we say to them – the dogs will not rejoice too much for killing the lions. The dogs will remain dogs and the lion, even if he is dead, will remain a lion."

The imam then verbally attacked US President Barack Obama saying: "You personally instructed to kill Muslims. You should know that soon you'll hang together with Bush Junior."

"We are a nation of billions, a good nation. We'll teach you about politics and military ways very soon, with god's help," he vowed.

Video (http://www.youtube.com/watch?v=rrp9007dcf8&feature=player_embedded)

Imam's Youtube video threatening US President

Some two dozen Palestinians gathered in the Gaza Strip on Tuesday to pay tribute to slain al-Qaeda leader Osama bin Laden.

About 25 people holding pictures and posters of bin Laden rallied outside a Gaza City university. The crowd included al-Qaeda sympathizers as well as students who said they opposed bin Laden's ideology, but were angry at the US for killing him and consider him a martyr.

Hamas police did not interfere in the demonstration.

The al-Qaeda leader was not armed when United States Special Forces stormed his compound in Pakistan but he did resist before he was shot, White House spokesman Jay Carney said on Tuesday.

Carney said the killing of bin Laden was not likely to affect the US timetable for bringing American troops out of Afghanistan.

Artikel + Video (http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-4064183,00.html)

Snerror
3 mei 2011, 23:11
Dat "lachertje" was wel zéér goed bewapend, te goed naar de zin van de VS: de VS probeerden dan ook de Stingers die ze geleverd hadden, terug te kopen: http://www.google.be/#sclient=psy&hl=en&safe=off&biw=800&bih=361&source=hp&q=buy+back+stingers++bin+laden&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=8fad984d525e8ed4

Rommel in vergelijking met wat de VS heeft.

Macchiavelli
3 mei 2011, 23:18
Een imam van de Al-Aqsa Moskee in Jerusalem levert de eerste bedreigingen aan het adres van Obama
Dit is misschien wel het beste commentaar bij de video van de nogal hysterisch klinkende preek van die dreigende imam:
I found this difficult to masturbate to.

Snerror
3 mei 2011, 23:20
Dit is misschien wel het beste commentaar bij de video van de nogal hysterisch klinkende preek van die dreigende imam:

:lol:

zonbron
3 mei 2011, 23:21
Dit is misschien wel het beste commentaar bij de video van de nogal hysterisch klinkende preek van die dreigende imam:...
;-)

Wisord
4 mei 2011, 03:51
Wagelijk artikel..walgelijk collaborende stelling..

Eén zinnetje, ja hij was slecht mens en dan 3 alinea's excuses voor zijn slechtheid , die uiteraard veroorzaakt door die anderen..



Die slechtheid had hij al, leer begrijpend lezen.... hij is wel duidelijk groot geworden door deze "anderen". Past niet in uw kraam zeker?

Henri1
4 mei 2011, 05:46
ik denk wel nu dat hij dood is
anders zou hij toch een video maken waarin hij vermeld dat hij niet dood is nee?

Hij is officieel dood.

Maar hij zal nog een tijdje leven, net zolang tot de CIA eventueel bijgestaan door de MOSSAD het laatste greintje informatie van zijn terroristische cellen overal ter wereld uit 'm gepeuterd hebben.

Daarna het echte dood lijk verbranden en de assen uitstrooien.

Alienation
4 mei 2011, 05:53
Hij was zo'n goede reden om er alle CIA en Homeland Security budgetten door te drukken en om in Brussel, London, Parijs en Amsterdam een jaarlijks december alert te geven. Echt Goldstein (http://en.wikipedia.org/wiki/Emmanuel_Goldstein) dus.

Bin Laden Worked for US Till 9/11 (http://www.informationclearinghouse.info/article23173.htm)

Was hij een fictief persona?



:idea: Gezien de budgettaire moeilijkheden in de VS, zou Obama mogelijk een goed excuus zoeken om het geldverspillen in Afghanistan te stoppen?
(kwestie van meer financiële armslag te hebben voor operaties tegen Iran)

:twisted:

Daar zegt ge iets en daarmee is eigenlijk veel gezegd.
Laat ons toch maar hopen dat hier geen WO3 van komt. Hoewel we beter weten intussen :(

zonbron
4 mei 2011, 07:05
http://rense.com/1.imagesH/osam_des.jpgHij is officieel dood.
Maar hij zal nog een tijdje leven...

Daarna het echte dood lijk verbranden en de assen uitstrooien.

plakker
4 mei 2011, 09:11
Geen zorgen, zijn zoon gaat hem opvolgen. Het is gewoon dat de hoofdacteur op pensioen is, maar dat de andere hoofdacteurs zullen doorspelen omdat zij ondertussen het script goed gelezen hebben ;-)

Ja, waarschijnlijk wel, daarbovenop kan hij zijn broer gebruiken als martelaar om zijn nieuwe functie kracht bij te zetten.

dewanand
4 mei 2011, 09:45
Er komt gewoon een nieuwe moslimgek aan de macht van al qaida en het terrorisme begint dan opnieuw.

Nucleaire jihad zou pas het echte begin van een Derde Wereldoorlog zijn. Er waren toch geruchten dat ze nucleaire kofferbommen hadden uit sovjet tijd? Zelfs een kleintje in een stad zou al leiden tot 1 miljoen doden.

Islam zal de wereld misschien toch vernietigen. Is lot van de mensheid.

dewanand

Noot
Als bijdrage aan war on terror heb ik nu mijn nieuwste boek gepubliceerd.
Book: Koran: Forbid or Rewrite By Dewanand

google het eens. is al in sale wereldwijd en zit al in bol.com

Dixie
4 mei 2011, 10:13
Dat "lachertje" was wel zéér goed bewapend, te goed naar de zin van de VS: de VS probeerden dan ook de Stingers die ze geleverd hadden, terug te kopen: http://www.google.be/#sclient=psy&hl=en&safe=off&biw=800&bih=361&source=hp&q=buy+back+stingers++bin+laden&aq=f&aqi=&aql=&oq=&pbx=1&fp=8fad984d525e8ed4

zelfs goed bewapend was hij en zijn clubje tijdens de oorlog een lachtertje dat blijft een feit
neen OBL zijn rol in Afghanistan was verwaarloosbaar...

Xenophon
4 mei 2011, 10:33
En dan nu Kadhafi.

plakker
4 mei 2011, 10:40
En dan nu Kadhafi.

En dan den Albert, waarom niet, allez!! :-D

Amon_Re
4 mei 2011, 10:47
Met welk DNA hebben ze dat vergeleken?

Zijn broer?

Xenophon
4 mei 2011, 12:50
Zijn broer?

DNA van de zuster van den Bin. Die had enkele operaties ondergaan in het land van de grote satan, vandaar.

Xenophon
4 mei 2011, 12:51
Er komt gewoon een nieuwe moslimgek aan de macht van al qaida en het terrorisme begint dan opnieuw.


Was het terrorisme gestopt misschien?

Alienation
4 mei 2011, 13:00
zelfs goed bewapend was hij en zijn clubje tijdens de oorlog een lachtertje dat blijft een feit
neen OBL zijn rol in Afghanistan was verwaarloosbaar...

Zijn geld ook? :)

den dinges
4 mei 2011, 22:35
Zijn strijd was de juiste.

Allee gij, niet zeveren ! Bin Laden werkte voor de C.I.A., dat weet toch iedereen ! De U.S. heeft onrust in het Midden Oosten & Afganistan nodig om daar troepen te kunnen blijven stationeren, dicht bij de olie, en dicht bij Saudi Arabië.

den dinges
4 mei 2011, 22:38
Wie gaat er nu de VS bevechten ?

Waarom jij niet, Max ? Kom op , laat je niet kennen, laat de Yanks eens voelen wie je bent !:lol:

zonbron
4 mei 2011, 22:54
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Wie gaat er nu de VS bevechten ?


Waarom jij niet, Max ? Kom op , laat je niet kennen, laat de Yanks eens voelen wie je bent !:lol:

Er is nood aan een nieuwe vijand. Spoedig zal deze zich manifesteren in de vorm van een niet al te ludieke actie.

stropke
5 mei 2011, 06:26
Foto's en video's Bin Laden zijn virussen

Gepubliceerd: 4 mei 2011 in virussen. Reageer

Volgens online beveiligingsexperts heeft de dood van Bin Laden geleid tot een van de grootste en snelste pieken van computercriminaliteit. De FBI waarschuwt voor e-mails die foto's van de doodgeschoten Osama Bin Laden beloven.

Er zijn e-mails in omloop met links die zouden leiden naar foto's van het lijk van Bin Laden. Eén van de nepberichten teast een filmpje waarin Bin Laden meldt dat hij helemaal niet dood is. Als je klikt op die links opent er een bestand dat malware op je computer installeert. Ook zijn er e-mails die een ZIP-bestand bevatten met de naam Fotos_Osama_Bin_Laden.zip. Daarin zit het uitvoerbare bestand Fotos_Osama_Bin_Laden.exe. Het gaat in dit geval om een banking Trojan, die de internetbankieren sessie monitort en overboekingen naar een verkeerd rekeningnummer stuurt.

Ook op Facebook verspreiden de Osama scams en kwaadaardige video's met de titel "Osama EXECUTION video" in hoog tempo. Na het klikken op de link worden gebruikers gevraagd om een code in hun browser te kopiëren en te plakken. Als ze dit doen, spammen ze automatisch de pagina's van hun facebookvrienden.
http://www.beveiligingnieuws.nl/nieuws/12887/Fotos_en_videos_Bin_Laden_zijn_virussen.html

Een heeeel interessant gegeven.

Hoomer
5 mei 2011, 07:28
Foto's en video's Bin Laden zijn virussen

Gepubliceerd: 4 mei 2011 in virussen. Reageer

Volgens online beveiligingsexperts heeft de dood van Bin Laden geleid tot een van de grootste en snelste pieken van computercriminaliteit. De FBI waarschuwt voor e-mails die foto's van de doodgeschoten Osama Bin Laden beloven.

Er zijn e-mails in omloop met links die zouden leiden naar foto's van het lijk van Bin Laden. Eén van de nepberichten teast een filmpje waarin Bin Laden meldt dat hij helemaal niet dood is. Als je klikt op die links opent er een bestand dat malware op je computer installeert. Ook zijn er e-mails die een ZIP-bestand bevatten met de naam Fotos_Osama_Bin_Laden.zip. Daarin zit het uitvoerbare bestand Fotos_Osama_Bin_Laden.exe. Het gaat in dit geval om een banking Trojan, die de internetbankieren sessie monitort en overboekingen naar een verkeerd rekeningnummer stuurt.

Ook op Facebook verspreiden de Osama scams en kwaadaardige video's met de titel "Osama EXECUTION video" in hoog tempo. Na het klikken op de link worden gebruikers gevraagd om een code in hun browser te kopiëren en te plakken. Als ze dit doen, spammen ze automatisch de pagina's van hun facebookvrienden.
http://www.beveiligingnieuws.nl/nieuws/12887/Fotos_en_videos_Bin_Laden_zijn_virussen.html

Een heeeel interessant gegeven.
http://www.hoax-slayer.com/bbc-bin-laden-killing-video-virus-warning.shtml

Hoomer
5 mei 2011, 07:45
Mensen die daarop klikken verdienen een virus, botnet, keylogger, ...

Je begrijpt er niets van he? :-)

plakker
5 mei 2011, 07:54
Vanmorgen vertelden ze op de radio dat de US officieel heeft bevestigd de foto's en het interventiefilmpje niet openbaar te maken wegens "te gruwelijk" en het "geweld zou kunnen uitlokken".
Tjah, net als het in het water laten een Islamitische traditie is :roll:
Ik begin te denken dat die Amerikanen het leuk vinden om iedereen in onzekerheid te laten.
Wat hebben ze toch te verbergen?
Het filmpje van de ophanging van Sadam was toch ook gruwelijk?

Hoomer
5 mei 2011, 08:03
Leg het mij eens uit Homerken ...
Op een .exe(zip) moet je bij mijn weten nog steeds klikken en als je dan niet in admin zit ...8-)

Er is geen virus, ooit gehoord van scam en/of hoax?

Rogge
5 mei 2011, 08:06
Wat hebben ze toch te verbergen?
Het filmpje van de ophanging van Sadam was toch ook gruwelijk?

Dat was opgenomen en vrijgegeven door Irakezen. En Sadam kon sowieso niet echt dienen als lichtend voorbeeld voor de hele islamwereld...

Waarom zou dit niet waar zijn? Als Osama wél nog leeft, hoeft hij enkel maar eens zijn kop laten zien. Hij heeft zelf geen motief om zich verborgen te houden, want een verschijning (al dan niet via video) zou zijn reputatie onder zijn gewoonlijke publiek versterken tot messiaanse proporties, en tegelijk zijn Amerikaanse tegenstander verdelen (en kloten).

plakker
5 mei 2011, 08:08
Das toch klassieke MO?
Iedereen in het ongewisse dmv afleidingsmanoeuvre laten en lekker verder doen wat je wil/anderen verwijt.

Geen idee wat een MO is, tenzij je het over die (http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20091028120519/simpsons/images/thumb/e/e0/1_Moe_Szyslak.png/230px-1_Moe_Szyslak.png) hebt.
Wat gaan ze dan "verder doen"?
Ik snap gewoon niet, als ze hem vermoord hebben, waarom hem dan zo snel mogelijk in de zee dumpen (het excuus van traditie is al weg), foto's van maken die je nooit wil tonen, DNA vergelijken waarvan je niet kan bewijzen dat het wel DNA van nu is en je als gewone mens nooit kan controleren, het filmpje van de interventie niet willen tonen, en dan verwachten dat mensen je geloven?
Dat dit lukt bij die leeghoofdige Amerikanen die op straat komen feesten alleen omdat hun president het zegt, misschien, maar niet met de rest van de wereld

plakker
5 mei 2011, 08:15
MO (http://nl.wikipedia.org/wiki/Modus_operandi)



Boeiend! Bedankt!


Sedert wanneer kan het de US schelen wat de rest van de wereld denkt?
Osamba heeft zijn herverkiezing binnen. Op naar Iran.

Mmmja, daar heb je een punt, maar het schaadt toch je geloofwaardigheid, al heb ik het gevoel dat hen dat ook al niet meer scheelt.
Soms heb ik zo het gevoel dat ze nu werken op een manier van, ach, 't moet er snel door, straks ontploft 't toch.
Allez, hoe moet ik dat nu goed verwoorden, 't maakt niet uit wat voor schade het aandoet, want na wat ons te wachten staat kraait hier niemand nog naar.
Zoiets...

corse
5 mei 2011, 08:32
Vanmorgen vertelden ze op de radio dat de US officieel heeft bevestigd de foto's en het interventiefilmpje niet openbaar te maken wegens "te gruwelijk" en het "geweld zou kunnen uitlokken".
Tjah, net als het in het water laten een Islamitische traditie is :roll:
Ik begin te denken dat die Amerikanen het leuk vinden om iedereen in onzekerheid te laten.
Wat hebben ze toch te verbergen?
Het filmpje van de ophanging van Sadam was toch ook gruwelijk?

De VS Amerikaan is enorm naïef, deze naïviteit komt voort uit:

§ Gebrek aan cultuur.
§ Geen ideologie maar enkel het dienen van belangen voor elite en jetset.
§ Geen filosofie.
§ Gebrek aan morele en ethische waarden.
§ Vreemde taal analfabetisme van 99% van de inwoners, daardoor wordt manipulatie veel gemakkelijker.
§ Te veel eenzijdige informatie van propaganda machines.
§ Te weinig communicatie, dit door enorm groot land.
§ Eenzijdige informatie in scholen.
§ Superioriteitsgevoel door gebrek aan wereldkennis, vreemde taalkennis, cultuurkennis, daardoor natie en vlag aanbidding.
§ 80% van de VS inwoners komen nooit uit hun staat, laat staan uit de VS, daardoor eenzijdige indrukken.
§ De religie problematiek heeft zich kunstmatig ontwikkeld.
§ De VS is de wieg van het neoliberalisme, het marktfundamentalisme en van de libertariers.


http://www.youtube.com/watch?v=Hp4iI59BfpQ

http://www.youtube.com/watch?v=7yoNSP9ScaU&feature=related

Om de VS te kunnen begrijpen moeten wij in de eerste plaats haar verleden kennen:

Vergeet nooit dat de blanke roots van de VS voor een heel groot deel in Europa liggen.
Vergeet ook niet dat de VS opgebouwd zijn door onze onderste lagen van de Europese bevolking, die in de loop van de vorige eeuwen naar ginder getrokken zijn op zoek naar een nieuw leven.
Vraag je af wie hier "Europa" verliet, juist, gelukszoekers, avonturiers, schurken, opportunisten, boeven, verstotelingen.

Door hun gebrek aan wereldcultuurkennis hebben ze andere culturen nog steeds niet begrepen, ze zijn nog steeds teveel “enkel en alleen” met zichzelf bezig, dit doordat hun samenleving volledig op het individu zelf gebaseerd is, eng denkendheid dus.

Vergeet nooit dat honderden Indianenculturen voor hen geen mensen waren maar dieren, de genocide op deze 60 miljoen mensen was de grootste uitroeiing en genocide die ooit op onze planeet plaats had, groter dan de genocide op de Joden (8 miljoen) en op de Russen (21 miljoen)

Je ziet duidelijk het resultaat, een natie van geweld en zonder diepgang steeds op zoek naar "a smoking gun" om hun frustratie weg te kunnen werken, kwaad op hun moederlanden, kwaad op hun verleden.
De VS is een volk zonder bagage, zonder ziel, zonder cultuur en normen, zonder waarden en respect, het zijn en blijven cowboys, de vinger aan de trekker en de vuist gebald, bekrompen en achterdochtig.

Europa heeft in het verleden zijn frustraties in de VS achtergelaten dit door deze volksverhuizingen toe te staan.
Het gevaarlijke gedrocht dat Europa in Amerika gecreëerd heeft is nu rechtgestaan en laat zijn tanden zien.
In de eerste plaats moet ieder mens en iedere cultuur de mogelijkheid hebben om in “eigen land of streek” een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht.
Het Amerikaanse volk is niet schuldig, maar ze zijn het slachtoffer van een neoliberaal en conservatief onhoudbaar systeem en wat erger is, dit systeem is onverenigbaar met het leven en de mensheid.
Vele miljoenen Amerikanen hebben geen medische zorg, zijn werkloos of hebben drie bij-jobs om aan de kost of rond te komen.

(Part 1) Indigenous Native American Prophecy (Elders Speak part 1) (6,37 minuten)
http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg&feature=player_embedded

(Part 3) Indigenous Native American Prophecy (Elders Speak part 3) (7,55 minuten)
http://www.youtube.com/watch?v=9piIziXU9RE&feature=player_embedded


(USA= United States of Aggression)

God bless our world from crazy America!

poekieJ
5 mei 2011, 08:45
Je ziet duidelijk het resultaat, een natie van geweld en zonder diepgang steeds op zoek naar "a smoking gun" om hun frustratie weg te kunnen werken, kwaad op hun moederlanden, kwaad op hun verleden.
De VS is een volk zonder bagage, zonder ziel, zonder cultuur en normen, zonder waarden en respect, het zijn en blijven cowboys, de vinger aan de trekker en de vuist gebald, bekrompen en achterdochtig.

Hoewel ik kan instemmen met verschillende zaken die je aanhaalt, vind ik toch dat je hier wel erg kort door de bocht gaat.

Communicatie is best eenzijdig te noemen en focust zich vooral op het eigen land (95% van het nieuws gaat over Amerika, als het niet meer is). Het kan niet verbazen dat veel Amerikanen zo wereldvreemd zijn en denken dat de rest van de wereld nog in de oertijd leeft. Als men niet naar andere gebieden reist of het internet afspeurt, weet men daadwerkelijk niets.

Hoe dan ook is er een groot verschil tussen de staten onderling. New York is niet te vergelijk met Texas, oregon niet met Florida en Vermont (pakweg heel New England) niet met de Mid-West. Vooral in het uiterste Noord-Oosten is men veel Europeser qua mentaliteit en gedachtegoed. Google bv. eens op "vermont independence".

plakker
5 mei 2011, 09:28
Wat denk jij dat hen/ons te wachten staat? 8O

Geen idee, en ik zeg ook niet dat het zo is, maar er lijkt meer en meer op korte termijn gehandeld te worden, alsof het er straks toch niet meer toe doet.

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 09:42
De VS Amerikaan is enorm naïef, deze naïviteit komt voort uit:

§ Gebrek aan cultuur.
§ Geen ideologie maar enkel het dienen van belangen voor elite en jetset.
§ Geen filosofie.
§ Gebrek aan morele en ethische waarden.
§ Vreemde taal analfabetisme van 99% van de inwoners, daardoor wordt manipulatie veel gemakkelijker.
§ Te veel eenzijdige informatie van propaganda machines.
§ Te weinig communicatie, dit door enorm groot land.
§ Eenzijdige informatie in scholen.
§ Superioriteitsgevoel door gebrek aan wereldkennis, vreemde taalkennis, cultuurkennis, daardoor natie en vlag aanbidding.
§ 80% van de VS inwoners komen nooit uit hun staat, laat staan uit de VS, daardoor eenzijdige indrukken.
§ De religie problematiek heeft zich kunstmatig ontwikkeld.
§ De VS is de wieg van het neoliberalisme, het marktfundamentalisme en van de libertariers.


http://www.youtube.com/watch?v=Hp4iI59BfpQ

http://www.youtube.com/watch?v=7yoNSP9ScaU&feature=related

Om de VS te kunnen begrijpen moeten wij in de eerste plaats haar verleden kennen:

Vergeet nooit dat de blanke roots van de VS voor een heel groot deel in Europa liggen.
Vergeet ook niet dat de VS opgebouwd zijn door onze onderste lagen van de Europese bevolking, die in de loop van de vorige eeuwen naar ginder getrokken zijn op zoek naar een nieuw leven.
Vraag je af wie hier "Europa" verliet, juist, gelukszoekers, avonturiers, schurken, opportunisten, boeven, verstotelingen.

Door hun gebrek aan wereldcultuurkennis hebben ze andere culturen nog steeds niet begrepen, ze zijn nog steeds teveel “enkel en alleen” met zichzelf bezig, dit doordat hun samenleving volledig op het individu zelf gebaseerd is, eng denkendheid dus.

Vergeet nooit dat honderden Indianenculturen voor hen geen mensen waren maar dieren, de genocide op deze 60 miljoen mensen was de grootste uitroeiing en genocide die ooit op onze planeet plaats had, groter dan de genocide op de Joden (8 miljoen) en op de Russen (21 miljoen)

Je ziet duidelijk het resultaat, een natie van geweld en zonder diepgang steeds op zoek naar "a smoking gun" om hun frustratie weg te kunnen werken, kwaad op hun moederlanden, kwaad op hun verleden.
De VS is een volk zonder bagage, zonder ziel, zonder cultuur en normen, zonder waarden en respect, het zijn en blijven cowboys, de vinger aan de trekker en de vuist gebald, bekrompen en achterdochtig.

Europa heeft in het verleden zijn frustraties in de VS achtergelaten dit door deze volksverhuizingen toe te staan.
Het gevaarlijke gedrocht dat Europa in Amerika gecreëerd heeft is nu rechtgestaan en laat zijn tanden zien.
In de eerste plaats moet ieder mens en iedere cultuur de mogelijkheid hebben om in “eigen land of streek” een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht.
Het Amerikaanse volk is niet schuldig, maar ze zijn het slachtoffer van een neoliberaal en conservatief onhoudbaar systeem en wat erger is, dit systeem is onverenigbaar met het leven en de mensheid.
Vele miljoenen Amerikanen hebben geen medische zorg, zijn werkloos of hebben drie bij-jobs om aan de kost of rond te komen.

(Part 1) Indigenous Native American Prophecy (Elders Speak part 1) (6,37 minuten)
http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg&feature=player_embedded

(Part 3) Indigenous Native American Prophecy (Elders Speak part 3) (7,55 minuten)
http://www.youtube.com/watch?v=9piIziXU9RE&feature=player_embedded


(USA= United States of Aggression)

God bless our world from crazy America!

U illustreert op zeer treffende wijze uw provincialisme en totaal gebrek aan kennis van de wereld in het algemeen en van de VS in het bijzonder. Eigenlijk zielig, die gefrustreerde Europeanen die het niet kunnen verkroppen dat de VS een actieve wereldmacht is terwijl Europa (helaas) hopeloos verdeeld achter blijft.

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 09:43
Het kan niet verbazen dat veel Amerikanen zo wereldvreemd zijn en denken dat de rest van de wereld nog in de oertijd leeft. Als men niet naar andere gebieden reist of het internet afspeurt, weet men daadwerkelijk niets.


Waar komt het internet ook weer vandaan? Oh juist ...

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 09:50
Juist...

ARPANET? ICANN?

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 10:24
werd opgericht op 18 september 1998.
Beetje later dus ;-)

ARPANET is heel lang daarvoor. Probeer toch een klein beetje te weten waarover je het hebt.

giserke
5 mei 2011, 10:28
ARPANET is heel lang daarvoor. Probeer toch een klein beetje te weten waarover je het hebt.

Maar is niet te vergelijken met publiek WAN. Dat was een militair netwerk.

corse
5 mei 2011, 10:35
U illustreert op zeer treffende wijze uw provincialisme en totaal gebrek aan kennis van de wereld in het algemeen en van de VS in het bijzonder. Eigenlijk zielig, die gefrustreerde Europeanen die het niet kunnen verkroppen dat de VS een actieve wereldmacht is terwijl Europa (helaas) hopeloos verdeeld achter blijft.

Als je 700 miljard dollar per jaar aan uw leger spendeert en uw burger op de honger zet dan moet je wel een wereldmacht zijn!

18,4 miljoen huizen in de VS staan leeg:
http://www.express.be/business/nl/economy/11-amerikaanse-huizen-staan-leeg/139940.htm

De algemene conclusie is dus dat er in de VS totaal 26.2 miljoen werklozen zijn op een beroepsbevolking van 153.7 miljoen.
Het werkelijke werkloosheidspercentage is dus 17% en dat is heel wat anders dan de gemelde 9.4%

http://www.usmarkets.nl/columns/157785-punt-7-uit-de-top-11-van-2011-de-werkgelegenheid-in-de-vs.html

Obama volgde dood Osama bin Laden live in situation room
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/nieuws/wereld/obama-volgde-dood-osama-bin-laden-live-in-situation-room/article-1195001267765.htm?nb-handled=true&utm_medium=Email&utm_source=Newsletter-03-05-2011

Bin Laden voor de derde keer gedood!
http://rt.com/news/bin-death-military-certificate/

tomm
5 mei 2011, 10:39
U illustreert op zeer treffende wijze uw provincialisme en totaal gebrek aan kennis van de wereld in het algemeen en van de VS in het bijzonder. Eigenlijk zielig, die gefrustreerde Europeanen die het niet kunnen verkroppen dat de VS een actieve wereldmacht is terwijl Europa (helaas) hopeloos verdeeld achter blijft.

Wat is het voordeel van "een actieve wereldmacht" te zijn? Dat je jonge mensen laat afslachten in volstrekt nutteloze oorlogen zoals in Irak, Vietnam, etc. ?

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 10:39
Als je 700 miljard dollar per jaar aan uw leger spendeert en uw burger op de honger zet dan moet je wel een wereldmacht zijn!

18,4 miljoen huizen in de VS staan leeg:
http://www.express.be/business/nl/economy/11-amerikaanse-huizen-staan-leeg/139940.htm

De algemene conclusie is dus dat er in de VS totaal 26.2 miljoen werklozen zijn op een beroepsbevolking van 153.7 miljoen.
Het werkelijke werkloosheidspercentage is dus 17% en dat is heel wat anders dan de gemelde 9.4%

http://www.usmarkets.nl/columns/157785-punt-7-uit-de-top-11-van-2011-de-werkgelegenheid-in-de-vs.html

Obama volgde dood Osama bin Laden live in situation room
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit/nieuws/wereld/obama-volgde-dood-osama-bin-laden-live-in-situation-room/article-1195001267765.htm?nb-handled=true&utm_medium=Email&utm_source=Newsletter-03-05-2011

Bin Laden voor de derde keer gedood!
http://rt.com/news/bin-death-military-certificate/

Uit welk land komen ook weer het grootste aantal Nobelprijswinnaars?
Naar welk land trekken Europese en andere studenten massaal om er aan universiteiten te gaan studeren?
...

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 10:39
Maar is niet te vergelijken met publiek WAN. Dat was een militair netwerk.

Inderdaad, en vormde de basis voor het internet.

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 10:42
UK : Oxford, Cambridge , ...

Grappig.

Infowarrior
5 mei 2011, 10:44
Uit welk land komen ook weer het grootste aantal Nobelprijswinnaars?
Naar welk land trekken Europese en andere studenten massaal om er aan universiteiten te gaan studeren?
...

Volstrekt irrelevant.

Oblique
5 mei 2011, 10:44
Waarom geen video als hij nog leeft?

Waarom geen opgenomen video de wereld insturen.

Waarom niet wekelijs een video maken en als "spirtuele leider" dienen.

Hij had er redelijk vrij spel.

Omdat er geen videos te maken vallen. Dit is allemaal in scene gezet. Ze hebben hem voor de laatste maal nog eens uit de kast gehaald.

Oblique
5 mei 2011, 10:46
Uit welk land komen ook weer het grootste aantal Nobelprijswinnaars?
Naar welk land trekken Europese en andere studenten massaal om er aan universiteiten te gaan studeren?
...

KU Leuven. En China.

corse
5 mei 2011, 10:51
Uit welk land komen ook weer het grootste aantal Nobelprijswinnaars?
Naar welk land trekken Europese en andere studenten massaal om er aan universiteiten te gaan studeren?
...

Niet vergeten dat 80% van de VS wetenschappers in Europa geronseld zijn, (gekocht)

De VS heeft nu éénmaal weinig eigenkennis en eigenweten voorradig door gebrek aan motivatie, discipline en eigencreativiteit.
De VS is nu éénmaal een business systeem en geen kennis systeem, het kopen van kennis is voor hen eenvoudiger dan het aanmaken van kennis.
Kennisoverdracht naar de volgende generatie toe kost een samenleving immens veel geld, moeite en geduld aan diegenen die de kennis overdragen en aan de nieuwe generatie die de kennis moeten opslaan.
De VS parasiteert immers liever op de kennis van anderen en niet enkel op kennis, hun totale economie wordt voor een groot deel op deze manier bekomen.

De dubbelmoraal van de VS. om kennis te kopen en niet zelf aan te maken heeft als gevolg dat:

§ Volgens ex-minister Fientje Moerman zijn er ongeveer 300.000 Europese wetenschappers in de VS.
§ Een samenleving die geld en moeite stopt in kennisoverdracht en zelf de vruchten niet kan plukken van een boomgaard die men zelf heeft aangelegd, daardoor stabilisering van kennis, wat zeer frustrerend is uiteraard.
§ Een andere samenleving beroven van hun knapste koppen, onze profs zijn moe van deze onrechtvaardigheid.
§ De moedeloosheid en zinloosheid die daardoor ontstaat heeft tot gevolg dat een samenleving die wel kennis overdraagt en aanmaakt, haar motivatie verminderd en in het slechtste geval stopt.
§ Europa en de leegloop van haar kennis, doordat de VS superlonen uitkeren aan onze hooggeschoolden.
§ Neem een deelstaat van de VS met evenveel inwoners als Vlaanderen en ga daar kijken met hoeveel topuniversiteiten ze daar zitten, met kop en schouder steken wij er bovenuit!
§ Ook veel rijke oliestaten hebben de mogelijkheid om kennis aan te maken, maar teerden liever op de kennis van anderen, een gevolg van wanbeleid, zolang de olievoorraad strekt natuurlijk.
§ De “plundereconomie” van de VS, bijgestaan door haar militair machtsapparaat maakt het mogelijk om deze wanpraktijken nog zeer lang vol te houden.
§ Neoliberalen, libertariërs en marktfundamentalisten maken misbruik van Europa.

dewanand
5 mei 2011, 12:19
leek een echt rambo actie. Secret operation navy seals, alleen deed sylvester stallone dit keer niet mee, maar men zou het moeten verfilmen met hem in hoofdrol.

de haaien zullen wel lekker gesmuld hebben van halal karbonaatje met naam osam bin laden. nu nog rest van de 50 miljoen moslim terroristen oppakken en aan de haaien voeren.

dewanand

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 15:28
KU Leuven. En China.

Zeeeer grappig.

Jozef Ostyn
5 mei 2011, 15:29
Er lopen hier toch veel mensen rond die nog nooit eens van de wereld geproefd hebben. Arm Vlaanderen: zoveel provincialisme.

Het Oosten
5 mei 2011, 16:36
De VS Amerikaan is enorm naïef, deze naïviteit komt voort uit:

§ Gebrek aan cultuur.
§ Geen ideologie maar enkel het dienen van belangen voor elite en jetset.
§ Geen filosofie.
§ Gebrek aan morele en ethische waarden.
§ Vreemde taal analfabetisme van 99% van de inwoners, daardoor wordt manipulatie veel gemakkelijker.
§ Te veel eenzijdige informatie van propaganda machines.
§ Te weinig communicatie, dit door enorm groot land.
§ Eenzijdige informatie in scholen.
§ Superioriteitsgevoel door gebrek aan wereldkennis, vreemde taalkennis, cultuurkennis, daardoor natie en vlag aanbidding.
§ 80% van de VS inwoners komen nooit uit hun staat, laat staan uit de VS, daardoor eenzijdige indrukken.
§ De religie problematiek heeft zich kunstmatig ontwikkeld.
§ De VS is de wieg van het neoliberalisme, het marktfundamentalisme en van de libertariers.
http://www.youtube.com/watch?v=Hp4iI59BfpQ

http://www.youtube.com/watch?v=7yoNSP9ScaU&feature=related

Om de VS te kunnen begrijpen moeten wij in de eerste plaats haar verleden kennen:

Vergeet nooit dat de blanke roots van de VS voor een heel groot deel in Europa liggen.
Vergeet ook niet dat de VS opgebouwd zijn door onze onderste lagen van de Europese bevolking, die in de loop van de vorige eeuwen naar ginder getrokken zijn op zoek naar een nieuw leven.
Vraag je af wie hier "Europa" verliet, juist, gelukszoekers, avonturiers, schurken, opportunisten, boeven, verstotelingen.

Door hun gebrek aan wereldcultuurkennis hebben ze andere culturen nog steeds niet begrepen, ze zijn nog steeds teveel “enkel en alleen” met zichzelf bezig, dit doordat hun samenleving volledig op het individu zelf gebaseerd is, eng denkendheid dus.

Vergeet nooit dat honderden Indianenculturen voor hen geen mensen waren maar dieren, de genocide op deze 60 miljoen mensen was de grootste uitroeiing en genocide die ooit op onze planeet plaats had, groter dan de genocide op de Joden (8 miljoen) en op de Russen (21 miljoen)

Je ziet duidelijk het resultaat, een natie van geweld en zonder diepgang steeds op zoek naar "a smoking gun" om hun frustratie weg te kunnen werken, kwaad op hun moederlanden, kwaad op hun verleden.
De VS is een volk zonder bagage, zonder ziel, zonder cultuur en normen, zonder waarden en respect, het zijn en blijven cowboys, de vinger aan de trekker en de vuist gebald, bekrompen en achterdochtig.

Europa heeft in het verleden zijn frustraties in de VS achtergelaten dit door deze volksverhuizingen toe te staan.
Het gevaarlijke gedrocht dat Europa in Amerika gecreëerd heeft is nu rechtgestaan en laat zijn tanden zien.
In de eerste plaats moet ieder mens en iedere cultuur de mogelijkheid hebben om in “eigen land of streek” een behoorlijk leven te kunnen leiden, dit is een mensenrecht.
Het Amerikaanse volk is niet schuldig, maar ze zijn het slachtoffer van een neoliberaal en conservatief onhoudbaar systeem en wat erger is, dit systeem is onverenigbaar met het leven en de mensheid.
Vele miljoenen Amerikanen hebben geen medische zorg, zijn werkloos of hebben drie bij-jobs om aan de kost of rond te komen.

(Part 1) Indigenous Native American Prophecy (Elders Speak part 1) (6,37 minuten)
http://www.youtube.com/watch?v=g7cylfQtkDg&feature=player_embedded

(Part 3) Indigenous Native American Prophecy (Elders Speak part 3) (7,55 minuten)
http://www.youtube.com/watch?v=9piIziXU9RE&feature=player_embedded


(USA= United States of Aggression)

God bless our world from crazy America!

Inderdaad, daar is veel van waar.

Dixie
5 mei 2011, 16:44
Het filmpje van de ophanging van Sadam was toch ook gruwelijk?

en is dan ook niet door de VS vrijgegeven maar door de irakezen zelf...

bgf324
5 mei 2011, 17:26
Vanmorgen vertelden ze op de radio dat de US officieel heeft bevestigd de foto's en het interventiefilmpje niet openbaar te maken wegens "te gruwelijk" en het "geweld zou kunnen uitlokken".
Tjah, net als het in het water laten een Islamitische traditie is :roll:
Ik begin te denken dat die Amerikanen het leuk vinden om iedereen in onzekerheid te laten.
Wat hebben ze toch te verbergen?
Het filmpje van de ophanging van Sadam was toch ook gruwelijk?

Sadam is niet door Amerikanen gedood.

Oblique
5 mei 2011, 17:51
Dood van Osama Bin Laden is een complete fabricatie (http://www.dereporter.be/war-on-you/dood-van-osama-bin-laden-is-een-complete-fabricatie)

Het zag, rook en proefde van bij het begin al als een psyop operatie. Psychologische oorlogsvoering voor de leken. Het verhaal hield geen steek, de foto's van de 'operation room' compleet in scène gezet. De wereld werd er ingeluisd.

bgf324
5 mei 2011, 18:06
Dood van Osama Bin Laden is een complete fabricatie (http://www.dereporter.be/war-on-you/dood-van-osama-bin-laden-is-een-complete-fabricatie)

Het zag, rook en proefde van bij het begin al als een psyop operatie. Psychologische oorlogsvoering voor de leken. Het verhaal hield geen steek, de foto's van de 'operation room' compleet in scène gezet. De wereld werd er ingeluisd.

Zijn er al concrete bewijzen dat het in scène is gezet?

Alienation
5 mei 2011, 18:08
Zijn er concrete bewijzen waarop we niet moeten wachten dat hij wel dood is?
Soms denk ik: Is het leven een toneel? Wat wil zeggen: Is het een geschreven scenario om een "politiek agenda" uit te voeren.
Ik neig dan meer naar ja dan naar nee.

Juan
5 mei 2011, 18:10
Zijn er al concrete bewijzen dat het in scène is gezet?

Nul, nada. Niet dat ze dat nodig hebben.

Infowarrior
5 mei 2011, 19:48
Nul, nada. Niet dat ze dat nodig hebben.

Vind jij het logisch dat ze OBL niet gefotografeerd hebben toen ze hem op de USS Carl Vinson gewassen, gebalsemd, ingepakt en overboord gegooid hebben?

Wie kronkelt er hier in alle bochten?

Eigenzinnig
5 mei 2011, 20:12
Dood van Osama Bin Laden is een complete fabricatie (http://www.dereporter.be/war-on-you/dood-van-osama-bin-laden-is-een-complete-fabricatie)

Het zag, rook en proefde van bij het begin al als een psyop operatie. Psychologische oorlogsvoering voor de leken. Het verhaal hield geen steek, de foto's van de 'operation room' compleet in scène gezet. De wereld werd er ingeluisd.

99% was ik zeker dat het er een was. 1% twijfel restte er nog, omdat ze zo zeker van hun stuk leken. Maar nu men geen bewijzen levert ben ik 100% zeker. De conspiracy people zijn volslagen ontoerekeningsvatbare idioten

;-)

Oblique
5 mei 2011, 20:21
;-)

Labels kleven kan iedereen. Argumenteren of bewijzen leveren is moeilijker. ;)

Eigenzinnig
5 mei 2011, 20:50
Labels kleven kan iedereen. Argumenteren of bewijzen leveren is moeilijker. ;)
Conspiracy theorieën starten kan iedereen. Bewijzen leveren is moeilijker ;-)

corse
5 mei 2011, 20:54
Volgens Fidel wil de VS de foto’s niet openbaar maken omdat Bin Laden zijn drie kinderen en zijn twee vrouwen de barbaarse executie hebben gezien.
Voor deze drie onschuldige kinderen is een executie van hun vader traumatisch voor heel hun leven uiteraard.
Van Guantanamo weten we dat de VS een barbaarse natie zonder een beschaafde democratie is, maar dit doet wel de deur dicht, beschaving is iets anders, zelfs Hillery Clinton schrok haar een hoedje!
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5784/de-dood-van-Osama-Bin-laden/article/detail/1926406/2011/05/05/Hillary-Clinton-misschien-was-het-gewoon-een-hoestje.dhtml

Oblique
5 mei 2011, 20:54
Het is niet aan mij om iets te bewijzen. ;)

Oblique
6 mei 2011, 01:22
Volgens Fidel wil de VS de foto’s niet openbaar maken omdat Bin Laden zijn drie kinderen en zijn twee vrouwen de barbaarse executie hebben gezien.
Voor deze drie onschuldige kinderen is een executie van hun vader traumatisch voor heel hun leven uiteraard.
Van Guantanamo weten we dat de VS een barbaarse natie zonder een beschaafde democratie is, maar dit doet wel de deur dicht, beschaving is iets anders, zelfs Hillery Clinton schrok haar een hoedje!
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5784/de-dood-van-Osama-Bin-laden/article/detail/1926406/2011/05/05/Hillary-Clinton-misschien-was-het-gewoon-een-hoestje.dhtml

Er was helemaal geen live feed, van tijdens de echte missie, toen viel de video weg wegens technische problemen. :lol:

http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/al-qaeda/8493391/Osama-bin-Laden-dead-Blackout-during-raid-on-bin-Laden-compound.html

corse
6 mei 2011, 08:01
Is er verder al commentaar van de vader van Bin Laden of de moeder of andere familieleden broers, zusters, die geen recht op het stoffelijk overschot hebben, de vader is de rijkste aannemer van de wereld daar moet eventueel commentaar van komen.

Cynara Cardunculus
6 mei 2011, 08:43
Is er verder al commentaar van de vader van Bin Laden of de moeder of andere familieleden broers, zusters, die geen recht op het stoffelijk overschot hebben, de vader is de rijkste aannemer van de wereld daar moet eventueel commentaar van komen.

Volgens mij is die vader al lang aan het rollebollen met zijn 72 hoeries.
nogal een ingewikkelde familie met vele haremvrouwen en nog meer kinderkes:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bin_Laden_family

corse
6 mei 2011, 09:06
De familie Bin Laden ( Arabisch : بن لادن, bin Laden), ook wel gespeld als bin Laden, is een rijke familie nauw verbonden met de binnenste kringen van de Saoedische koninklijke familie .

De familie was gegooid in de media aandacht via de activiteiten van een van haar leden, Osama bin Laden .

De financiële belangen van de familie Bin Laden zijn vertegenwoordigd door de Saudi BinLadin Group , een wereldwijde olie-en Equity Management conglomeraat brutowinst 5 miljard dollar dollar per jaar, en een van de grootste bouwbedrijven in de islamitische wereld , met kantoren in Londen en Genève .

Volgens een Amerikaanse diplomaat, de Bin Laden familie is eigenaar van een deel van Microsoft en Boeing onder andere bedrijven.

Piero
6 mei 2011, 09:13
Volgens Fidel wil de VS de foto’s niet openbaar maken omdat Bin Laden zijn drie kinderen en zijn twee vrouwen de barbaarse executie hebben gezien.
Voor deze drie onschuldige kinderen is een executie van hun vader traumatisch voor heel hun leven uiteraard.

Het was daar een 'gezellige boel' in de villa van Bin Laden. Osama had daar drie vrouwen, o.a. een Jemenitische vrouw op de bovenverdieping die daar al zes jaar zat opgesloten en een schare kinderen die natuurlijk ook niet buiten mochten komen. Allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen.

Zij heeft al die jaren op de bovenverdieping gebivakkeerd en deze nooit verlaten. De in Jemen geboren vrouw heeft dat verklaard tegenover de Pakistaanse inlichtingendienst. De Jemenitische is een van drie weduwen van Bin Laden die momenteel in Pakistan worden ondervraagd.

Afgezien van de drie vrouwen werden ook acht of negen kinderen in de 'compound' in Abbottabad aangetroffen. Een bron bij de Pakistaanse inlichtingendienst heeft dit vrijdag gezegd.
http://www.nu.nl/buitenland/2508635/vrouw-bin-laden-woonde-6-jaar-in-huis-pakistan.html


Dat is wel grappig. Acht of negen kinderen, de Pakistaanse politie kijkt niet op een kind meer of minder. Hopelijk krijgen we ooit nog wat onthullingen van deze stakkers over de zes jaar in de villa met pappa Osama.

En verder geeft de VS toe dat ze de villa maandenlang hebben bespioneerd. Ze hebben ongetwijfeld ook afgeluisterd met speciale apparatuur. En nu hebben ze allerhande materiaal en computers in beslag genomen. Was dat materiaal misschien het werkelijke reden van de aanval? Er is al een plan voor een aanslag op een trein in de VS in september 2011 gevonden. En de gedachte dat 9/11 na tien jaar door Al Queda zal worden herdacht met een aanslag is zo gek nog niet.

corse
6 mei 2011, 10:00
Het was daar een 'gezellige boel' in de villa van Bin Laden. Osama had daar drie vrouwen, o.a. een Jemenitische vrouw op de bovenverdieping die daar al zes jaar zat opgesloten en een schare kinderen die natuurlijk ook niet buiten mochten komen. Allemaal voor het goede doel zullen we maar zeggen.



Dat is wel grappig. Acht of negen kinderen, de Pakistaanse politie kijkt niet op een kind meer of minder. Hopelijk krijgen we ooit nog wat onthullingen van deze stakkers over de zes jaar in de villa met pappa Osama.

En verder geeft de VS toe dat ze de villa maandenlang hebben bespioneerd. Ze hebben ongetwijfeld ook afgeluisterd met speciale apparatuur. En nu hebben ze allerhande materiaal en computers in beslag genomen. Was dat materiaal misschien het werkelijke reden van de aanval? Er is al een plan voor een aanslag op een trein in de VS in september 2011 gevonden. En de gedachte dat 9/11 na tien jaar door Al Queda zal worden herdacht met een aanslag is zo gek nog niet.

Zo zie je maar:

Terrorisme analyse: (de oorlogsvoering der zwakken)

Natuurlijk niet vergeten dat de haat van de terug naar de Middeleeuwen plat gebombardeerde Arabische landen steeds groter wordt, wat normaal is, 500.000 kindermoorden en een totaal aantal burgerdoden van 2,5 miljoen mensen.
Bombardementen is de meest afschuwelijke manier van moorden, op knopdruk in het vliegtuig of vliegdekschip worden honderden bommen en raketten gedropt, duizenden mensen sterven tegelijkertijd op enkele seconden, zonder hun moordenaar in de ogen te kunnen zien worden ze verdelgd. (genocide)
De commandeurs en piloten zijn zelf nooit geconfronteerd geweest met de gevolgen van hun eigen moordmachines, voor hen zijn doden enkel getallen in hun oorlogsspel.
De VS heeft nog nooit bombardementen op eigen terrein gehad.
Elk gezin in Irak of Afghanistan en nu Libië heeft familieleden, broers, zusters, vrouw of kinderen die door bombardementen zijn omgekomen.
Natuurlijk is de haat en wraak van de Arabische wereld te begrijpen na deze totaaluitroeiing. (genocide)
Terrorisme of wraak ontstaat natuurlijk uit onmacht en haat, dat is duidelijk en menselijk, terrorisme is de oorlogsvoering der zwakken.
Ze kunnen niet blijven met stokken en stenen gooien, er moet voor hen iets anders gebeuren, oog om oog maakt natuurlijk iedereen blind.
Indien nu de oorlogsvoering in de Arabische landen stopt, dan hebben we nog minimum 10 tot 20 jaar nodig voor het wraakterrorisme stopt in de westerse landen.
We zullen de Europese grenzen moeten volledig dicht timmeren om dit wraakterrorisme tegen te houden en te stoppen.
Er zullen onmenselijke controles ontstaan aan grenzen en luchthavens, het vertrouwen is totaal zoek geraakt tussen Arabische en Europese volkeren, dit door deze zinloze oorlogen.
De Arabische cultuur en religie zijn nu éénmaal anders dan onze westerse Cultuur en religie, deze mensen hebben nog eergevoel, karakter en vooral wraakgevoel.
We moeten andere religies en vooral moslims tijd laten om moreel en technologisch te evolueren.
Tot voor kort, in onze katholieke westerse wereld, hebben vrouwen rechten gekregen.
De emancipatie van de vrouw en de vrouwenbewegingen hebben er voor gezorgd en afgedwongen dat ook onze vrouwen rechten hebben en vooral stemrecht, wie dat niet weet is geschiedenisvreemd. De katholieke kerk werkt nog steeds zonder vrouwen, het is een mannenwereld.
De boekdrukkunst was voor ons, wat voor moslims nu internet en satelliet tv is.

Het enige dat je met oorlog bereikt is:

Haat en terrorisme, en wel in die mate dat je nergens je hoofd nog kan laten zien en dat je de eigen grenzen moet dichtmetselen om terrorisme te voorkomen, voorbeeld VS en nu Europa.
Controles aan grenzen worden vooral intenser, duurder en mensonwaardig, dit doordat elke vorm van vertrouwen in de medemens verloren is gegaan.
Controles in luchthavengebouwen, spoorweg stations, havens enz moeten verstrengen omwille van het gebrek aan vertrouwen in de medemens, geef de burgers het gevoel van angst voor de onbekende vijand en gij zult heersen.
Alle middelen zijn goed om burgers angst in te boezemen tegen de onbekende terrorist!

Rogge
6 mei 2011, 10:41
Zo zie je maar:

Terrorisme analyse: (de oorlogsvoering der zwakken)

Natuurlijk niet vergeten dat de haat van de terug naar de Middeleeuwen plat gebombardeerde Arabische landen steeds groter wordt, wat normaal is, 500.000 kindermoorden en een totaal aantal burgerdoden van 2,5 miljoen mensen.
Bombardementen is de meest afschuwelijke manier van moorden, op knopdruk in het vliegtuig of vliegdekschip worden honderden bommen en raketten gedropt, duizenden mensen sterven tegelijkertijd op enkele seconden, zonder hun moordenaar in de ogen te kunnen zien worden ze verdelgd. (genocide)
De commandeurs en piloten zijn zelf nooit geconfronteerd geweest met de gevolgen van hun eigen moordmachines, voor hen zijn doden enkel getallen in hun oorlogsspel.
De VS heeft nog nooit bombardementen op eigen terrein gehad.
Elk gezin in Irak of Afghanistan en nu Libië heeft familieleden, broers, zusters, vrouw of kinderen die door bombardementen zijn omgekomen.
Natuurlijk is de haat en wraak van de Arabische wereld te begrijpen na deze totaaluitroeiing. (genocide)
Terrorisme of wraak ontstaat natuurlijk uit onmacht en haat, dat is duidelijk en menselijk, terrorisme is de oorlogsvoering der zwakken.
Ze kunnen niet blijven met stokken en stenen gooien, er moet voor hen iets anders gebeuren, oog om oog maakt natuurlijk iedereen blind.
Indien nu de oorlogsvoering in de Arabische landen stopt, dan hebben we nog minimum 10 tot 20 jaar nodig voor het wraakterrorisme stopt in de westerse landen.
We zullen de Europese grenzen moeten volledig dicht timmeren om dit wraakterrorisme tegen te houden en te stoppen.
Er zullen onmenselijke controles ontstaan aan grenzen en luchthavens, het vertrouwen is totaal zoek geraakt tussen Arabische en Europese volkeren, dit door deze zinloze oorlogen.
De Arabische cultuur en religie zijn nu éénmaal anders dan onze westerse Cultuur en religie, deze mensen hebben nog eergevoel, karakter en vooral wraakgevoel.
We moeten andere religies en vooral moslims tijd laten om moreel en technologisch te evolueren.
Tot voor kort, in onze katholieke westerse wereld, hebben vrouwen rechten gekregen.
De emancipatie van de vrouw en de vrouwenbewegingen hebben er voor gezorgd en afgedwongen dat ook onze vrouwen rechten hebben en vooral stemrecht, wie dat niet weet is geschiedenisvreemd. De katholieke kerk werkt nog steeds zonder vrouwen, het is een mannenwereld.
De boekdrukkunst was voor ons, wat voor moslims nu internet en satelliet tv is.

Het enige dat je met oorlog bereikt is:

Haat en terrorisme, en wel in die mate dat je nergens je hoofd nog kan laten zien en dat je de eigen grenzen moet dichtmetselen om terrorisme te voorkomen, voorbeeld VS en nu Europa.
Controles aan grenzen worden vooral intenser, duurder en mensonwaardig, dit doordat elke vorm van vertrouwen in de medemens verloren is gegaan.
Controles in luchthavengebouwen, spoorweg stations, havens enz moeten verstrengen omwille van het gebrek aan vertrouwen in de medemens, geef de burgers het gevoel van angst voor de onbekende vijand en gij zult heersen.
Alle middelen zijn goed om burgers angst in te boezemen tegen de onbekende terrorist!

Allemaal akkoord, maar in het geval van Bin Laden kan je een raid toch niet onlogisch vinden. Als je als commandant het uitmoorden van de halve wereld tot je levensdoel stelt en ook stappen onderneemt om dat in de praktijk te brengen, moet het u niet verbazen als je een kogel door de kop krijgt he.

Zeker niet in de context van een oorlog. Ja, dat is gewelddadig, en neen, dit was niet de meest elegante oplossing, maar Osama was in eerste instantie een militair, en in een oorlog schieten militairen elkaar dood, zonder proces. Daarom heet het ook oorlog.

freelancer
6 mei 2011, 10:51
Volgens Fidel wil de VS de foto’s niet openbaar maken omdat Bin Laden zijn drie kinderen en zijn twee vrouwen de barbaarse executie hebben gezien.
Voor deze drie onschuldige kinderen is een executie van hun vader traumatisch voor heel hun leven uiteraard.
Van Guantanamo weten we dat de VS een barbaarse natie zonder een beschaafde democratie is, maar dit doet wel de deur dicht, beschaving is iets anders, zelfs Hillery Clinton schrok haar een hoedje!
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/5784/de-dood-van-Osama-Bin-laden/article/detail/1926406/2011/05/05/Hillary-Clinton-misschien-was-het-gewoon-een-hoestje.dhtml
Hoe zou fidele Fidel aan de macht gekomen zijn?

Tavek
6 mei 2011, 11:10
Zijn er echt mensen die vinden dat Bin Laden niet geliquideerd zou moeten zijn geweest ?

plakker
6 mei 2011, 11:13
Zijn er echt mensen die vinden dat Bin Laden niet geliquideerd zou moeten zijn geweest ?

Ik denk dat je er wel enkele zult vinden, ja.
Maar dan misschien om hem voor 't gerecht te trekken.
Ik vind het kogeltje alvast prima

Tavek
6 mei 2011, 11:23
Ik denk dat je er wel enkele zult vinden, ja.
Maar dan misschien om hem voor 't gerecht te trekken.
Ik vind het kogeltje alvast prima

Idem ditto. Nu nog de rest van die kliek uitmesten.

Piero
6 mei 2011, 11:26
Zijn er echt mensen die vinden dat Bin Laden niet geliquideerd zou moeten zijn geweest ?

Natuurlijk. De gezinnen van Osama wilden niet dat hij geliquideerd zou worden en de Taliban wilde het ook niet. Maar Osama had zover ik weet eens gezegd dat hij niet levend gevangen genomen zou worden. Hij zal zich dus verzet hebben tegen de kidnapping. En dat is ook de officiële lezing van het gebeuren volgens Obama. Ik veronderstel dat Osama niet snel genoeg afgevoerd kon worden en dat hij daarom is gedood.

De elite-eenheid die de operatie tegen de leider van al-Qaeda uitvoerde in de nacht van zondag op maandag, liet in totaal zestien personen geboeid achter in het pand.

De Pakistaanse krant The News en de Arabische nieuwszender al-Arabiya meldden zelfs op gezag van een bron binnen de ISI dat de dochter zou hebben gezien hoe haar vader werd gevangen genomen en kort daarop voor de ogen van zijn familie zou zijn doodgeschoten.
http://www.nu.nl/buitenland/2507360/dochter-getuige-van-dood-bin-laden.html

Tavek
6 mei 2011, 11:36
Natuurlijk. De gezinnen van Osama wilden niet dat hij geliquideerd zou worden en de Taliban wilde het ook niet. Maar Osama had zover ik weet eens gezegd dat hij niet levend gevangen genomen zou worden. Hij zal zich dus verzet hebben tegen de kidnapping. En dat is ook de officiële lezing van het gebeuren volgens Obama. Ik veronderstel dat Osama niet snel genoeg afgevoerd kon worden en dat hij daarom is gedood.

Wat de gezinnen van Osama wilden, wat Osama zelf wilde of pakweg de hele moslimwereld wilde, kan me eigenlijk niks schelen. Elimineren die handel.

corse
6 mei 2011, 12:09
Allemaal akkoord, maar in het geval van Bin Laden kan je een raid toch niet onlogisch vinden. Als je als commandant het uitmoorden van de halve wereld tot je levensdoel stelt en ook stappen onderneemt om dat in de praktijk te brengen, moet het u niet verbazen als je een kogel door de kop krijgt he.

Zeker niet in de context van een oorlog. Ja, dat is gewelddadig, en neen, dit was niet de meest elegante oplossing, maar Osama was in eerste instantie een militair, en in een oorlog schieten militairen elkaar dood, zonder proces. Daarom heet het ook oorlog.

Maar daarom Amerikanen heilige noemen is dom, er bestaan geen supermensen:

Slachtoffers van VS oorlogen.De VS economie is puur gebaseerd op wapens en petroleum:George Carlin - We Like Warhttp://www.youtube.com/watch?v=UaS2bRGS86c&feature=related
Datum Soort en plaats van VS-terreur Slachtoffers
Augustus 1945 Nucleaire genocide tegen Hiroshima en Nagasaki 150.000 onmiddellijke doden; honderdduizenden nadien
1945-1953 Oorlog tegen het Koreaanse volk 1 tot 3 miljoen doden
1945-1974 Oorlog tegen het Vietnamese volk 2,5 tot 3,5 miljoen doden
1955-1973 Oorlog tegen het Cambodjaanse volk 1 tot 2 miljoen doden
1957-1973 Oorlog tegen het volk van Laos Meer dan 500.000 doden
1965 Steun aan genocide tegen het Indonesische volk 500.000 tot 1 miljoen doden
1953-nu Steun aan staatsterreur en genocide in Guatemala Meer dan 200.000 doden
1960-nu Steun aan staatsterreur in Colombia 67.000 doden
1973 Steun aan staatsgreep van Pinochet in Chili Meer dan 5000 doden, minstens 1000 verdwijningen
1979 Invasie van Grenada Honderden doden
1980-nu Steun aan staatsterreur in El Salvador 75.000 doden
1981-1990 Steun aan contra-terreur in Nicaragua Meer dan 13.000 burgerslachtoffers
1989 Invasie van Panama 4000 doden
1975-1999 Steun aan genocide in Oost-Timor Meer dan 200.000 doden
1991-nu VS-Britse bombardementen en VN-embargo tegen Irak 650.000 doden door de bombardementen enmeer dan 1,6 miljoen door het embargo, samen: 2,2 miljoen (uranium-DU)
1992-nu Oorlog tegen Joegoslavië 3000 doden door de bombardementen van 1999 (uranium-DU)250.000 in de burgeroorlogen van 92-95
2001-nu Bombardementen tegen het Afghaanse volk 1.000.000 doden (uranium-DU)
1948-nu Steun aan Israëlische terreur tegen het Palestijnse volk 150.000 burgers gedood (uranium-DU)
2011-nu Libie, grondtroepen op komst. Vermoedelijke burgers gedood 1 miljoen.

http://www.youtube.com/watch?v=W96GL...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=x9lwvImJqT0&feature=related

corse
6 mei 2011, 12:13
http://www.youtube.com/watch?v=UaS2bRGS86c&feature=related

corse
6 mei 2011, 12:17
Terrorisme is het gevolg van belangenoorlogen voor grondstoffen en andere bodemschatten.

Jozef Ostyn
6 mei 2011, 13:44
Maar daarom Amerikanen heilige noemen is dom, er bestaan geen supermensen:

Slachtoffers van VS oorlogen.De VS economie is puur gebaseerd op wapens en petroleum:George Carlin - We Like Warhttp://www.youtube.com/watch?v=UaS2bRGS86c&feature=related
Datum Soort en plaats van VS-terreur Slachtoffers
Augustus 1945 Nucleaire genocide tegen Hiroshima en Nagasaki 150.000 onmiddellijke doden; honderdduizenden nadien
1945-1953 Oorlog tegen het Koreaanse volk 1 tot 3 miljoen doden
1945-1974 Oorlog tegen het Vietnamese volk 2,5 tot 3,5 miljoen doden
1955-1973 Oorlog tegen het Cambodjaanse volk 1 tot 2 miljoen doden
1957-1973 Oorlog tegen het volk van Laos Meer dan 500.000 doden
1965 Steun aan genocide tegen het Indonesische volk 500.000 tot 1 miljoen doden
1953-nu Steun aan staatsterreur en genocide in Guatemala Meer dan 200.000 doden
1960-nu Steun aan staatsterreur in Colombia 67.000 doden
1973 Steun aan staatsgreep van Pinochet in Chili Meer dan 5000 doden, minstens 1000 verdwijningen
1979 Invasie van Grenada Honderden doden
1980-nu Steun aan staatsterreur in El Salvador 75.000 doden
1981-1990 Steun aan contra-terreur in Nicaragua Meer dan 13.000 burgerslachtoffers
1989 Invasie van Panama 4000 doden
1975-1999 Steun aan genocide in Oost-Timor Meer dan 200.000 doden
1991-nu VS-Britse bombardementen en VN-embargo tegen Irak 650.000 doden door de bombardementen enmeer dan 1,6 miljoen door het embargo, samen: 2,2 miljoen (uranium-DU)
1992-nu Oorlog tegen Joegoslavië 3000 doden door de bombardementen van 1999 (uranium-DU)250.000 in de burgeroorlogen van 92-95
2001-nu Bombardementen tegen het Afghaanse volk 1.000.000 doden (uranium-DU)
1948-nu Steun aan Israëlische terreur tegen het Palestijnse volk 150.000 burgers gedood (uranium-DU)
2011-nu Libie, grondtroepen op komst. Vermoedelijke burgers gedood 1 miljoen.

http://www.youtube.com/watch?v=W96GL...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=x9lwvImJqT0&feature=related

Nog altijd dezelfde oude leugens.

filosoof
6 mei 2011, 14:15
Nog altijd dezelfde oude leugens.Vertel dat aan de nabestaanden van de slachtoffers.

Maar veel inlevingsvermogen zit er niet in, hé?

Dixie
6 mei 2011, 14:27
Nog altijd dezelfde oude leugens.

ze is geupdated => Libië :lol::lol::lol:

Jozef Ostyn
6 mei 2011, 14:36
Vertel dat aan de nabestaanden van de slachtoffers.

Maar veel inlevingsvermogen zit er niet in, hé?

Wat hebben echte slachtoffers aan leugens?

Maar veel respect voor de historische feiten zit er niet in hé?

Dixie
6 mei 2011, 14:39
Maar veel respect voor de historische feiten zit er niet in hé?

om te VS bashen is dit helemaal niet nodig...

Jozef Ostyn
6 mei 2011, 14:40
om te VS bashen is dit helemaal niet nodig...

Inderdaad.

filosoof
6 mei 2011, 14:54
Wat hebben echte slachtoffers aan leugens?

Maar veel respect voor de historische feiten zit er niet in hé? Miljoenen onschuldige burgerdoden tgv de US-politiek is een onloochenbaar feit.

Jozef Ostyn
6 mei 2011, 14:57
Miljoenen onschuldige burgerdoden tgv de US-politiek is een onloochenbaar feit.

Neen, het is een ordinaire en bewuste leugen.

corse
6 mei 2011, 15:12
Neen, het is een ordinaire en bewuste leugen.

Een beetje geduld en de concentratie kampen zijn ook leugens.

filosoof
6 mei 2011, 15:21
Neen, het is een ordinaire en bewuste leugen.Méér dan een miljoen burgerslachtoffers tgv de invasie in Irak, volgens Congressman Kucinich: http://kucinich.house.gov/News/DocumentSingle.aspx?DocumentID=213041

volgens ORB: http://www.reuters.com/article/2008/01/30/us-iraq-deaths-survey-idUSL3048857920080130
http://www.guardian.co.uk/world/2007/sep/16/iraq.iraqtimeline

Een half miljoen kinderen onder 5 jaar in Irak gestorven volgens UNESCOgegevens, tgv de door de US onder leugenachtige voorwendsels geêiste blokkade:

Iraq Surveys Show Humanitarian Emergency - Newsline
The surveys reveal that in the south and center of Iraq -- home to 85 per ... there would have been half a million fewer deaths of children under-five in ...
...
Ms. Bellamy noted that if the substantial reduction in child mortality throughout Iraq during the 1980s had continued through the 1990s, there would have been half a million fewer deaths of children under-five in the country as a whole during the eight year period 1991 to 1998
http://www.unicef.org/newsline/99pr29.htm
Bevestigd door US diplomaten:
http://www.youtube.com/watch?v=FbIX1CP9qr4 (Albright)
http://www.youtube.com/watch?v=5S1YkQs5nXQ (Richardson)



Samen 1.500.000 of 1.700.000 burgerdoden op een bevolking ongeveer gelijk aan de Beneluxbevolking.

Beeld je dat eens in. Vermoord door gristenen.

Christenen in Irak: http://www.youtube.com/watch?v=Ie_ZPZ6DvxU


En de clusterbommen, het verarmd uranium, de napalm en fosfor die de US en het UK gebruikten zorgen nog altijd voor doden, voor kankers en voor misvormd geboren kinderen daar. Beeld je dat eens in. Door zgn "christenen".

De term daarvoor is genocide:
http://www.brusselstribunal.org/pdf/...cideInIraq.pdf

En het mag niet voor een internationaal tribunaal komen: http://en.wikipedia.org/wiki/America...Protection_Act

http://forum.politics.be/showpost.php?p=5098529&postcount=65

De gruwel van het verarmd uranium:
http://www.bbc.co.uk/news/world-middle-east-10721562
http://news.sky.com/skynews/Home/World-News/Sky-News-Returns-To-Fallujah-Lisa-Holland-Revisits-The-Children-Born-With-Deformities/Article/200908415371946
http://www.rense.com/general64/du.htm
http://www.thewe.cc/weplanet/news/depleted_uranium_iraq_afghanistan_balkans.html

En dat is alleen de genocide in Irak, verder zijn er Vietnam, Kampuchea en zovele andere landen:

http://www.globalresearch.ca/index.php?context=va&aid=4490

http://www.agentorangequiltoftears.com/BirthDefects.html

Durf je 't lezen? Nee, ontkennen is 't gemakkelijkst, hé?


Struisvogelpolitiek, kop in 't zand: "Wir haben es nicht gewusst."

corse
6 mei 2011, 15:29
Neen, het is een ordinaire en bewuste leugen.

Vergeten zeker kort geheugen!

Alles plat bombarderen en dan een medicatie boycot doorvoeren, dat was geen kinder en vrouwenmoord zeker, wat hadden zij met de oorlog te maken???????????
Yanks zijn barbaren, hoe dikwijls moeten we dat zeggen voor u!!!!!

corse
6 mei 2011, 15:46
Terrorisme is het gevolg van belangenoorlogen voor grondstoffen en andere bodemschatten.
Volgens de principes van het neoliberalisme heeft een land met bodemschatten geen soevereiniteit indien ze deze bodemschatten weigeren te verkopen aan de neoliberale voorwaarden, deze redenen zijn voldoende om dit land de oorlog te verklaren, het terug naar de Middeleeuwen bombarderen is een middel om de bodemschatten voordelig te kunnen verkrijgen, de burger slachtoffers die dit veroorzaakt zijn niet relevant!
Neoliberalisme is een systeem waarbij de zeggenschap en macht uitgaat van multinationale bedrijven en financiële instellingen (banken) waarbij de staat de belangen van deze moet verdedigen door zijn leger.

Vito
6 mei 2011, 15:55
Een beetje geduld en de concentratie kampen zijn ook leugens.

http://www.vuijlsteke.be/blog/2009/06/Godwin.jpg

filosoof
6 mei 2011, 16:24
What is causing deformities in Fallujah's children?

Questions have been raised over the number of deformities found in young children in Fallujah, Iraq, after a paediatrician told the BBC there are two to three cases each day in one hospital.

In 2004 Fallujah was the scene of heavy fighting in which the US military eventually regained control of the city. Local people told the BBC they suspect US forces used white phosphorus and depleted uranium (DU), although this has not been proved.

A dense metal used in armour-piercing shells, DU is both radioactive and toxic and has been linked to lung cancer and kidney failure. But the evidence is not conclusive, and a US study in 2005 found that it should not cause cancer or birth defects.

Alastair Hay, an environmental toxicologist at the University of Leeds, UK, told the Today programme on Radio 4 that it is difficult to say what might have caused the deformities at this stage, although a paediatrician seeing these cases would be "extremely concerned".
http://www.newscientist.com/blogs/shortsharpscience/2010/03/what-is-causing-deformities-in.htmlNiks aan de hand, wir haben es nicht gewusst.

http://www.uruknet.info/?p=m75809&hd&size=1&l=e&fb=1

Dixie
6 mei 2011, 16:37
Struisvogelpolitiek, kop in 't zand: "Wir haben es nicht gewusst."

allemaal de schuld van Saddam en zijn kliek...

filosoof
6 mei 2011, 16:38
http://www.vuijlsteke.be/blog/2009/06/Godwin.jpg

Niks aan de hand, wir haben es nicht gewusst.

filosoof
6 mei 2011, 16:40
allemaal de schuld van Saddam en zijn kliek...Saddam en zijn "kliek" veroorzaakten minder doden in die oorlog dan de VS en hun "Coalition of the Willing"

Dixie
6 mei 2011, 16:47
Saddam en zijn "kliek" veroorzaakten minder doden in die oorlog dan de VS en hun "Coalition of the Willing"

:lol::lol: 100000 inval 2003 (vooral de schuld van Saddam) tegen 1 miljoen irak-iran oorlog je tellingen kloppen van geen kanten

Eigenzinnig
6 mei 2011, 16:48
http://www.hln.be/hln/nl/10096/Osama-bin-Laden/article/detail/1260488/2011/05/06/Al-Qaida-bevestigt-dood-bin-Laden-en-zweert-wraakacties.dhtml

Zelfs Al Qaida doet niet mee aan die conspiracy onzin...:lol:

filosoof
6 mei 2011, 16:48
Vergeten zeker kort geheugen!

Alles plat bombarderen en dan een medicatie boycot doorvoeren, dat was geen kinder en vrouwenmoord zeker, wat hadden zij met de oorlog te maken???????????
Yanks zijn barbaren, hoe dikwijls moeten we dat zeggen voor u!!!!!

In De vita et moribus Iulii Agricolae, Tacitus describes and praises the life of his father-in-law Gnaeus Julius Agricola, an eminent Roman general. It covers briefly the people and geography of Britain, where Agricola was stationed.

* Idque apud imperitos humanitas vocabatur, cum pars servitutis esset.
o Translation: Because they didn't know better, they called it 'civilization,' when it was part of their slavery.[1]
o Book 1, paragraph 21.
* Auferre, trucidare, rapere, falsis nominibus imperium; atque, ubi solitudinem faciunt, pacem appellant.
o Translation: To ravage, to slaughter, to usurp under false titles, they call empire; and where they make a desert, they call it peace. Oxford Revised Translation (at Project Gutenberg)
o At the end of chapter 30.
o This is a speech by British chieftain Calgacus addressing assembled warriors about Rome's insatiable appetite for conquest and plunder. The chieftain's sentiment can be contrasted to "peace given to the world" which was frequently inscribed on Roman medals. The last part solitudinem faciunt, pacem appellant (they make a desert, and call it peace) is often quoted alone.
o
Pax Romana:
sed nulla iam ultra gens, nihil nisi fluctus ac saxa, et infestiores Romani, quorum superbiam frustra per obsequium ac modestiam effugias. Raptores orbis, postquam cuncta vastantibus defuere terrae, mare scrutantur: si locuples hostis est, avari, si pauper, ambitiosi, quos non Oriens, non Occidens satiaverit: soli omnium opes atque inopiam pari adfectu concupiscunt. Auferre trucidare rapere falsis nominibus imperium, atque ubi solitudinem faciunt, pacem appellant.
But there are no tribes beyond us, nothing indeed but waves and rocks, and the yet more terrible Romans, from whose oppression escape is vainly sought by obedience and submission. Robbers of the world, having by their universal plunder exhausted the land, they rifle the deep. If the enemy be rich, they are rapacious; if he be poor, they lust for dominion; neither the east nor the west has been able to satisfy them. Alone among men they covet with equal eagerness poverty and riches. To robbery, slaughter, plunder, they give the lying name of empire; they make a solitude and call it peace.

Tacitus (Calgacus in de Agricola1)

Klinkt bekend? Vervang "Romeinen" door "Amerikanen" en 't klinkt héél bekend.