PDA

View Full Version : over beroemde mensen met HIV


Nr.10
6 juni 2004, 18:37
http://www.virology.net/Big_Virology/EM/HIVdark150.JPG

Foto van HIV, het Human Immunodeficiency Virus.

Nr.10
6 juni 2004, 20:01
Magic Johnson van de LA Lakers

straddle
6 juni 2004, 20:03
Magic Johnson van de LA Lakers

Ik had ooit eens gelezen dat die het virus terug kwijt zou zijn, wat uiterst zeldzaam is... of ben ik verkeerd?

straddle
6 juni 2004, 20:07
Freddy Mercury,
Rock Hudson,

maar beiden reeds overleden..

Sebastiaan81
6 juni 2004, 20:22
Magic Johnson van de LA Lakers

Ik had ooit eens gelezen dat die het virus terug kwijt zou zijn, wat uiterst zeldzaam is... of ben ik verkeerd?
Ik heb vroeger gebasketbald (ondanks mn geringe lengte) en ik vrat als het ware boeken van basketbalhelden en dus ook van Earvin Johnson en daarin deed hij wel enkele 'onthullingen' over zn liefdesleven.
Maar Johnson heeft nog steeds het hiv-virus, maar heeft (wellicht door zn sportverleden... maar dat is nog steeds niet echt onderzocht) nooit AIDS gekregen!

Herman Desmedt ©HD
6 juni 2004, 20:54
Een klein percentage blijft drager maar de AIDS effecten blijven lang tot zeer lang uit.
Een nog kleiner percentage van de geïnfecteerden raakt het kwijt, zelfs na zeer korte tijd.
Daar blijken al verschillende redenen voor gevonden te zijn. Eén ervan is zelfs al op National Geographic aangehaald.

straddle
7 juni 2004, 16:04
Een klein percentage blijft drager maar de AIDS effecten blijven lang tot zeer lang uit.
Een nog kleiner percentage van de geïnfecteerden raakt het kwijt, zelfs na zeer korte tijd.
Daar blijken al verschillende redenen voor gevonden te zijn. Eén ervan is zelfs al op National Geographic aangehaald.

Is dat een kwisvraag? :wink: Ik had inderdaad ooit eens gehoord dat Magic Johnson bij de laatste tests niet meer seropositef bleek te zijn... wat ik hoogst ongelooflijk vond, en bij mijn weten was Magic de enigste bij wie zich dat heeft voorgedaan... Maar ik volg het nieuws niet zo op dat vlak. Over welke redenen gaat het?

Nr.10
7 juni 2004, 16:12
Magic Johnson heeft voldoende middelen om zich de allerbeste en allernieuwste medicatie te veroorloven, maar of het virus daarmee ook uit z'n lichaam verdwenen is lijkt vrij onwaarschijnlijk. De medicatie remt alleen maar de replicatie van het virus, zonder het uit te roeien.

TomB
7 juni 2004, 18:23
Ik denk dat onze Magic dat rumeur zelf gestart heeft zodat hij ook nog eens met een goedgelovige blondine van bil kan gaan.

Nr.10
11 juni 2004, 01:01
Ik had ooit eens gelezen dat die het virus terug kwijt zou zijn, wat uiterst zeldzaam is... of ben ik verkeerd?
Ik heb vroeger gebasketbald (ondanks mn geringe lengte) en ik vrat als het ware boeken van basketbalhelden en dus ook van Earvin Johnson en daarin deed hij wel enkele 'onthullingen' over zn liefdesleven.
Maar Johnson heeft nog steeds het hiv-virus, maar heeft (wellicht door zn sportverleden... maar dat is nog steeds niet echt onderzocht) nooit AIDS gekregen!
Magic Johnson.
Wat kon die basketten.
Ik vond hem beter als Jordan.
Genialer.

Sebastiaan81
11 juni 2004, 07:33
Magic Johnson.
Wat kon die basketten.
Ik vond hem beter als Jordan.
Genialer.
En wat te denken van Rik Smits! :wink:
Sinds die niet meer bij Indiana speelt, volg ik het basketbal niet echt meer.

Guderian
11 juni 2004, 08:44
Den Freddie (http://www.panzerfaust.com/mp3s/freddiesdead.mp3) van Queen! :lol: :twisted:

Nr.10
11 juni 2004, 23:41
Magic Johnson.
Wat kon die basketten.
Ik vond hem beter als Jordan.
Genialer.
En wat te denken van Rik Smits! :wink:
Sinds die niet meer bij Indiana speelt, volg ik het basketbal niet echt meer.
Ik volg het ook niet zo. Enkel het beste team ooit zal ik herhaalde malen spelen, het amerikaanse Dream Team op de spelen van Barcelona. Met Magic Johnson en Michael Jordan in één team. Smullen, zelfs voor de leek.