PDA

View Full Version : Sporza


C uit W
6 juni 2004, 18:44
Tennis, voetbal, tennis, voetbal, wielrennen,...

Veel andere dingen zie je er niet.

De akropolis rally is net voorbij, maar werd amper gevolgd op sporza en nergens uitgezonden.
Vroeger toonden ze nog eens iets (welliswaar een maand te laat) op Ka2.
Nu mogen de rallyliefhebbers weer op hun kin kloppen :cry:

Griffin
6 juni 2004, 18:47
Tennis, voetbal, tennis, voetbal, wielrennen,...

Veel andere dingen zie je er niet.

De akropolis rally is net voorbij, maar werd amper gevolgd op sporza en nergens uitgezonden.
Vroeger toonden ze nog eens iets (welliswaar een maand te laat) op Ka2.
Nu mogen de rallyliefhebbers weer op hun kin kloppen :cry:

Hopelijk hebt ge een harde kin ;)

Welke rally's zijn er zoal bezig momenteel?

C uit W
7 juni 2004, 17:34
Nu is de Akropolis - rally net gedaan.

FT
7 juni 2004, 19:26
Tennis, voetbal, tennis, voetbal, wielrennen,...

Veel andere dingen zie je er niet.

De akropolis rally is net voorbij, maar werd amper gevolgd op sporza en nergens uitgezonden.
Vroeger toonden ze nog eens iets (welliswaar een maand te laat) op Ka2.
Nu mogen de rallyliefhebbers weer op hun kin kloppen :cry:

Ik denk dat die uitzendrechten nogal duur zijn. En als ge daar dan nog bijkijkt dat rally verhoudingsgewijs veel minder kijkers loktg dan die andere sporten is de rekening snel gemaakt.

George
7 juni 2004, 21:45
Zo zijn er nog sporten hoor. Basket, Volley, Petanque, zeilen, duiken, zwemmen, batminton, darts, snooker, enz.
Zelfs motorcross, judo of triathlon waar Belgiƫ tot de wereldtop behoort komt in verhouding niet aan bod op televisie.
De waarde van sport op tv is evenredig met de budgetten van de sponsors. Meer moet je er niet achter zoeken.

Dies
7 juni 2004, 23:14
Hoeveel mensen gaan er wekelijks naar het voetbal kijken?
Hoeveel mensen gaan er wekelijks naar het zwemmen kijken?

Veel meer moet je er inderdaad niet achter zoeken. :wink:

straddle
7 juni 2004, 23:29
Inderdaad zeer poverkes op Sporza, maar niet echt onverwacht. Ikzelf zie ook eens graag bv wat martial arts naast al de hierboven andere aangehaalde voorbeelden. We zullen maar verder naar Eurosport blijven kijken zeker?

Ik herinner de lezer hier terloops graag aan mijn draad over dezelfde miserie op al de belgische radiozenders:

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=16004&start=30&postdays=0&postorde r=asc&highlight=

Maus
8 juni 2004, 00:22
Sinds wanneer is Eurosport terug te ontvangen, Straddle? In de Kempen liggen ze er toch af (van de kabel).

straddle
8 juni 2004, 00:44
Sinds wanneer is Eurosport terug te ontvangen, Straddle? In de Kempen liggen ze er toch af (van de kabel).

Ik woon in brussel en hier loopt alles normaal met eurosport... Ik zit op "Brutele" kabelmaatschappij...

Met een klein satelietschotelke is eurosport, en een heleboel andere interessante kanalen ook te verkrijgen. In een goede electrowinkel kan je zelfs een "decoderkaart" gratis krijgen om superveel posten te bekijken op sateliet.... Travel channel, National Geographic, etc... allemaal heel interessant en beter dan het aanbod op gewone tv, of toch minsten een zeer goede aanvulling.