PDA

View Full Version : Lesley Ann Poppe


Cynara Cardunculus
18 mei 2011, 14:03
Ze heeft boobs.
Ze heeft boobs
Ze is Licentiaat Handelswetenschappen
Ze is nochtans blond

Maar wat zien mannen er in? (buiten de boobs)
Ik vind dat mens gewoon L E L I J K

Frost
18 mei 2011, 14:05
't Is inderdaad een lelijk wijf. Schoon pak borsten dat wel, maar haar gezicht trekt echt op niks. Als je haar zonder make up ziet dan zou je verschieten.

plakker
18 mei 2011, 14:15
Inderdaad een schijtlelijk wijf!!!!
Ik denk dat enkel van die vatsige perverse gefrustreerde vieze mannekes haar mooi vinden want ze heeft "dikke tetten, huhuhhuhu" :roll:

Dronkoers
18 mei 2011, 14:15
Wie is dat misschien?

plakker
18 mei 2011, 14:19
Wie is dat misschien?

Die sloerie die in "komen eten" wat met haar vatsige fake tieten zat te showen omdat ze met haar intelligentie geen aandacht krijgt...

http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/11/22/1684514/rondborstige-lesley-ann-uit-komen-eten-gaat-topless_5_460x0.jpg

SDG
18 mei 2011, 14:19
Wie is dat misschien?

Hier heb ik maar één ding op te zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=1fAPEUWowEc

SDG
18 mei 2011, 14:24
Die sloerie die in "komen eten" wat met haar vatsige fake tieten zat te showen omdat ze met haar intelligentie geen aandacht krijgt...

http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/11/22/1684514/rondborstige-lesley-ann-uit-komen-eten-gaat-topless_5_460x0.jpg

En wat is 'komen eten'?

plakker
18 mei 2011, 14:26
En wat is 'komen eten'?

Een of ander kutprogramma op VT4 waar 4 mensen om beurt bij elkaar komen eten en dan punten geven en waar mijn vrouw me telkens verplicht naar te kijken.
Ik moet dringend een tweede tv :evil:

FDM
18 mei 2011, 14:30
is er aan haar face gewerkt ? dan is het aardig mislukt

Dronkoers
18 mei 2011, 14:30
Goh, maar jullie kijken er dan toch naar ;-)

SDG
18 mei 2011, 14:32
Een of ander kutprogramma op VT4 waar 4 mensen om beurt bij elkaar komen eten en dan punten geven en waar mijn vrouw me telkens verplicht naar te kijken.
Ik moet dringend een tweede tv :evil:

Ah, dat weten we dan ook alweer. Nu ja, ik kijk niet naar TV Strontboerije, dus voor de rest zal het weinig relevantie hebben voor me. ;-)

Dominator
18 mei 2011, 14:33
Die sloerie die in "komen eten" wat met haar vatsige fake tieten zat te showen omdat ze met haar intelligentie geen aandacht krijgt...

http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/11/22/1684514/rondborstige-lesley-ann-uit-komen-eten-gaat-topless_5_460x0.jpg

Brrr.

Dominator
18 mei 2011, 14:34
Ik moet dringend een tweede tv :evil:

Of een split screen.

Of misschien eens geen TV? (Oei, heiligschennis)

plakker
18 mei 2011, 14:35
is er aan haar face gewerkt ? dan is het aardig mislukt

'k Denk 't ook : puke :

parcifal
18 mei 2011, 14:37
Ze heeft boobs.
Ze heeft boobs
Ze is Licentiaat Handelswetenschappen
Ze is nochtans blond

Maar wat zien mannen er in? (buiten de boobs)
Ik vind dat mens gewoon L E L I J K

Ze heeft flair en haar etalage is heel goed gesoigneerd. :-D

De meeste vrouwen doen amper moeite om hun vrouwelijkheid te accentueren, zij is een beetje de pauw tussen de grijze duiven. :)

Dronkoers
18 mei 2011, 14:38
Volgens mij is da zo ene van het type "Ik draag altijd hoge hakken, en liefst zo veel mogelijk botten"

FDM
18 mei 2011, 14:38
dat is wel juist , ze stelt vrouwelijkheid ten toon

SDG
18 mei 2011, 14:41
Goh, maar jullie kijken er dan toch naar ;-)

Ik weet nu ineens weer waarom ik nooit getrouwd ben: geen wederhelft die mij kan verplichten mijn avonden te vergooien aan dergelijke rommel. ;-)

Dronkoers
18 mei 2011, 14:43
Ik weet nu ineens weer waarom ik nooit getrouwd ben: geen wederhelft die mij kan verplichten mijn avonden te vergooien aan dergelijke rommel. ;-)

Daarvoor zijn er café's en pubs eh ;-)

SDG
18 mei 2011, 14:44
Daarvoor zijn er café's en pubs eh ;-)

Ja, en nadien gezaag wanneer je thuiskomt. Mijn kop kan daar niet tegen. ;-)

Jazeker
18 mei 2011, 14:47
Wie is dat misschien?

2

Steve_M
18 mei 2011, 14:47
Ze heeft flair en haar etalage is heel goed gesoigneerd. :-D

De meeste vrouwen doen amper moeite om hun vrouwelijkheid te accentueren, zij is een beetje de pauw tussen de grijze duiven. :)

Een pauw die omver is gereden door een onoplettende landbouwer dan.

Cynara Cardunculus
18 mei 2011, 14:48
allez, ik ben blij dat ik niet alleen ben.

Dronkoers
18 mei 2011, 14:49
Ja, en nadien gezaag wanneer je thuiskomt. Mijn kop kan daar niet tegen. ;-)

Als ge zat genoeg zijt, kruipt ge gewoon ineens uw bed in eh ;-)

Dronkoers
18 mei 2011, 14:49
allez, ik ben blij dat ik niet alleen ben.

We zijn niet allemaal jupilerzuipende voetbalfanatieke tettezotten ze ;-)

Steve_M
18 mei 2011, 14:50
Ja, en nadien gezaag wanneer je thuiskomt. Mijn kop kan daar niet tegen. ;-)

Of je kan gewoon een leuke vrouw zoeken, dat kan ook.

parcifal
18 mei 2011, 14:52
Een pauw die omver is gereden door een onoplettende landbouwer dan.

Nee, eerder ondergespoten door een onoplettende bakker. :)

Dronkoers
18 mei 2011, 14:53
Nee, eerder ondergespoten door een onoplettende bakker. :)

Zijn dat screenshots van "Komen Eten"? 8O

parcifal
18 mei 2011, 14:55
Zijn dat screenshots van "Komen Eten"? 8O

Jazeker, daar heb je me toch even wat gemist. :D
Het was die dag eerder 'komen likken' overigens.

Dronkoers
18 mei 2011, 14:57
Jazeker, daar heb je me toch even wat gemist. :D
Het was die dag eerder 'komen likken' overigens.

Zulke trienen hebben waarschijnlijk toch nog hun dragqueenhakken aan :|

Jazeker
18 mei 2011, 14:59
En wat is 'komen eten'?

Dat is Stephen Hawking die problemen heeft met zijn stemcomputer.

Dronkoers
18 mei 2011, 15:00
Dat is Stephen Hawking die problemen heeft met zijn stemcomputer.

:lol:

Jazeker
18 mei 2011, 15:08
Volgens mij is da zo ene van het type "Ik draag altijd hoge hakken, en liefst zo veel mogelijk botten"

:magniet: Dit is irrelevante commentaar.

Dronkoers
18 mei 2011, 15:10
:magniet: Dit is irrelevante commentaar.

Niet voor mij ;-)

Jazeker
18 mei 2011, 15:10
dat is wel juist , ze stelt vrouwelijkheid ten toon

Ik zou het zo niet weten. Volgens mij is het een omgebouwde man.

Jazeker
18 mei 2011, 15:16
Jazeker, daar heb je me toch even wat gemist. :D
Het was die dag eerder 'komen likken' overigens.

Hela! Ik heb niks met dat mens te zien, ok? Eigenlijk is het al goed dat ik zwaar bijziend ben... kan ik tenminste mijn bril afzetten... It just became a blur.

Scarabaeida
18 mei 2011, 15:26
LELIJK mens inderdaad ! Je moet wel een West-Vlaamse slager zijn om er zot van te lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=xRxJd6DZUa8

kameleon
18 mei 2011, 15:48
Wat een jaloerse pisnijdige reacties. Alsof jullie nee zouden zeggen als Lesley- Ann Poppe jullie op een feestje mee naar huis vroeg.

Firestone
18 mei 2011, 15:49
Wat een jaloerse pisnijdige reacties. Alsof jullie nee zouden zeggen als Lesley- Ann Poppe jullie op een feestje mee naar huis vroeg.Dat zou ik zeker zeggen!

Dronkoers
18 mei 2011, 15:49
Wat een jaloerse pisnijdige reacties. Alsof jullie nee zouden zeggen als Lesley- Ann Poppe jullie op een feestje mee naar huis vroeg.

"Niks van, der staat nog Orval op't schap"

Scarabaeida
18 mei 2011, 15:49
Wat een jaloerse pisnijdige reacties. Alsof jullie nee zouden zeggen als Lesley- Ann Poppe jullie op een feestje mee naar huis vroeg.

Ik zou inderdaad 'nee' zeggen.

http://westoek.be/wp-content/uploads/2010/11/lesley-ann-poppe-topless09.jpeg (let op de URL, 't zijn er van de Westhoek)

Steve_M
18 mei 2011, 15:51
Wat een jaloerse pisnijdige reacties. Alsof jullie nee zouden zeggen als Lesley- Ann Poppe jullie op een feestje mee naar huis vroeg.

Zonder verpinken.

parcifal
18 mei 2011, 15:59
Dat zou ik zeker zeggen!

Mogelijk een kans op ontdekkingen die je dan toch zou missen.

Er vallen vast wel gemeenschappelijke interesses te vinden en anders is er altijd nog slagroom. ;-)

giserke
18 mei 2011, 16:02
Ik zou inderdaad 'nee' zeggen.

http://westoek.be/wp-content/uploads/2010/11/lesley-ann-poppe-topless09.jpeg (let op de URL, 't zijn er van de Westhoek)

Je kunt er ook een handdoek opleggen. This toch maar de rest die je nodig hebt. :-)

Jazeker
18 mei 2011, 16:10
Dat zou ik zeker zeggen!

Misschien omdat je niet lesbisch bent?

SDG
18 mei 2011, 16:20
Of je kan gewoon een leuke vrouw zoeken, dat kan ook.

Ah, is dat geen contradictio in terminis? ;-)

Scheet in een fles
18 mei 2011, 16:21
Inderdaad een schijtlelijk wijf!!!!
Ik denk dat enkel van die vatsige perverse gefrustreerde vieze mannekes haar mooi vinden want ze heeft "dikke tetten, huhuhhuhu" :roll:

op z'n "VTM Vlaams" inderdaad

Frost
18 mei 2011, 16:26
Op foto's ziet ze er soms goed uit, maar ze heeft geen lelijk gezicht. Maar goed ik zou er zeker eens over gaan ..

bgf324
18 mei 2011, 16:51
Wie is dat misschien?

Ene die heel goede muziek maakt.

redwasp
18 mei 2011, 16:53
vrede,

toch leuk dat ik er via politics regelmatig aan herinnerd word dat ik helemaal niets mis zonder televisietoestel.

vrede,

redwasp

redwasp
18 mei 2011, 16:54
vrede,

Wat een jaloerse pisnijdige reacties. Alsof jullie nee zouden zeggen als Lesley- Ann Poppe jullie op een feestje mee naar huis vroeg.

ik denk dat ik nee zou zeggen.

vrede,

redwasp

bgf324
18 mei 2011, 17:18
Ene die heel goede muziek maakt.

http://www.youtube.com/watch?v=0yDYL1ccfv8

Henri1
18 mei 2011, 17:40
Ze heeft boobs.
Ze heeft boobs
Ze is Licentiaat Handelswetenschappen
Ze is nochtans blond

Maar wat zien mannen er in? (buiten de boobs)
Ik vind dat mens gewoon L E L I J K

Akkoord, ze is alles behalve mooi.

Xenophon
18 mei 2011, 18:42
Ze heeft flair en haar etalage is heel goed gesoigneerd. :-D

De meeste vrouwen doen amper moeite om hun vrouwelijkheid te accentueren, zij is een beetje de pauw tussen de grijze duiven. :)

Niet alleen dat, in die vier afleveringen kwam ze over als een verstandige oprechte vrouw die geen enkel negatief woord over niets en niemand heeft gesproken.

Toffe madam.

plakker
18 mei 2011, 18:57
Wat een jaloerse pisnijdige reacties. Alsof jullie nee zouden zeggen als Lesley- Ann Poppe jullie op een feestje mee naar huis vroeg.

Ik zeg onmiddellijk nee!
Bwakkes!

Scarabaeida
18 mei 2011, 18:59
http://www.youtube.com/watch?v=0yDYL1ccfv8

Het Vlaamse plebs is niet zo dom als een tiental jaartjes geleden.
http://www.youtube.com/watch?v=sL4s5KK3vko

En allemaal omdat het volgende hen wellicht inspireerde:
http://www.youtube.com/watch?v=z9E4Nl2d60U

Groentje-18
18 mei 2011, 19:01
Een goed verzorgde vrouw met de nodige intelligentie, die zichzelf weet te presenteren zullen we maar zeggen...

Ik dacht dat ze haar onderjurk aan had en had respect voor het feit dat ze dit droeg, maar het bleek haar echte jurk te zijn, toen ze zelf gastvrouw moest spelen. Maar ... de manier waarop ze haar eten bereidde bijvoorbeeld, het leek alsof ze al jaren niets anders deed dan koken voor tv. Alles overigens zeer netjes voorbereid e.d.

Ik heb dus geen problemen met haar. :)

Firestone
18 mei 2011, 19:12
Mogelijk een kans op ontdekkingen die je dan toch zou missen.

Er vallen vast wel gemeenschappelijke interesses te vinden en anders is er altijd nog slagroom. ;-)Mjam, slagroom!

(Al heb ik een vaag vermoeden dat we een ietwat andere context voor ogen hebben. ;))

Frost
18 mei 2011, 19:34
:lol:

FDM
18 mei 2011, 19:52
op de foto in 41 lijken haar wangen nog normaal

Frost
18 mei 2011, 19:53
Botox en wangen zijn bewerkt.

Scarabaeida
18 mei 2011, 19:55
Ze gebruikt haar borsten om de aandacht van haar gezicht af te leiden. Bovendien worden haar borsten overprezen, zwaar overprezen.

Raf
18 mei 2011, 19:59
Ik moet dringend een tweede tv :evil:
Ik denk eerder dat uw vrouw dringend een nieuwe man moet. Bij voorkeur eentje die een minimum aan respect voor vrouwen kan opbrengen.

FDM
18 mei 2011, 20:03
haar balkon is er op vooruit gegaan , haar snoet achteruit

Frost
18 mei 2011, 20:04
Haar balkon mag er nu nog wel zijn ;).

Raf
18 mei 2011, 20:04
Ze heeft flair en haar etalage is heel goed gesoigneerd. :-D

De meeste vrouwen doen amper moeite om hun vrouwelijkheid te accentueren, zij is een beetje de pauw tussen de grijze duiven. :)

:thumbsup:

Ratatosk
18 mei 2011, 20:12
Haar balkon mag er nu nog wel zijn ;).

tetteke lek :-D

Frost
18 mei 2011, 20:43
Beetje eraan likken, er tussen schuiven :D.

Een preutse is het in ieder geval niet denk ik ze durft wat tonen. Kan van Lien Van De Kelder niet gezegd worden.

bgf324
18 mei 2011, 20:50
Beetje eraan likken, er tussen schuiven :D.

Een preutse is het in ieder geval niet denk ik ze durft wat tonen. Kan van Lien Van De Kelder niet gezegd worden.

Heeft die geen dikke reet? 8O

Xenophon
18 mei 2011, 20:54
Heeft die geen dikke reet? 8O

Foto's!

Wir wollen foto's!


Maar dan zonder de Hitlergroet.

bgf324
18 mei 2011, 21:19
Mijn broer zei dat eens toen ze op TV voorbij kwam.

bgf324
18 mei 2011, 21:20
Lol, toevallig zie ik nu dit: http://www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF20110518_025 8O

Trixie
18 mei 2011, 21:25
Enkele maanden geleden was "La Poppe" te zien in "komen eten". Mijn kleinzoontje van 5 was hier bij ons toen dat programma aanstond. (Hij was met zijn ridders aan't spelen). Plotseling vraagt hij: "Oma, waarom heeft die mevrouw een plastieken gezicht? Is dat een echte madam of een valse?"
:lol::lol: Zegt genoeg zeker...

maddox
19 mei 2011, 05:43
Wat een jaloerse pisnijdige reacties. Alsof jullie nee zouden zeggen als Lesley- Ann Poppe jullie op een feestje mee naar huis vroeg.

Waarom zouden mijn vrouw en ik neen zeggen tegen lekker eten en een goeie conversatie?

Maar mijne Jef komt niet uit de kelder voor hare selder.

Herr Flick
19 mei 2011, 07:38
Een of ander kutprogramma op VT4 waar 4 mensen om beurt bij elkaar komen eten en dan punten geven en waar mijn vrouw me telkens verplicht naar te kijken.
Ik moet dringend een tweede tv :evil:

We kunnen een zelfhulpgroep oprichten of zo, ...

Samenkomst in een of ander cafe zal wel niet lukken vrees ik ...

kende dat, zij mogen naar kutprogramma's kijken maar een pint gaan pakken of zo, vergeet het maar, ... Gij zijt al genoeg de baan op , ... ja zie...

Dus boekske lezen he...

Herr Flick
19 mei 2011, 07:44
Ze heeft flair en haar etalage is heel goed gesoigneerd. :-D

De meeste vrouwen doen amper moeite om hun vrouwelijkheid te accentueren, zij is een beetje de pauw tussen de grijze duiven. :)

Veel van die "grijze duiven" zien er van nature goed uit, en hebben iets interesants te vertellen bvb, en hebben al die plastiek, bottox en siliconen gewoon niet nodig.

Dominator
19 mei 2011, 07:49
Veel van die "grijze duiven" zien er van nature goed uit, en hebben iets interesants te vertellen bvb, en hebben al die plastiek, bottox en siliconen gewoon niet nodig.

Ik begrijp ook niet dat om je vrouwelijkheid te accentueren je op Barbie moet beginnen lijken.

plakker
19 mei 2011, 09:13
Ik denk eerder dat uw vrouw dringend een nieuwe man moet. Bij voorkeur eentje die een minimum aan respect voor vrouwen kan opbrengen.

Ik ging eigenlijk op deze uitdagende post ingaan, maar neen, je bent het niet waard

giserke
19 mei 2011, 09:19
Veel van die "grijze duiven" zien er van nature goed uit, en hebben iets interesants te vertellen bvb, en hebben al die plastiek, bottox en siliconen gewoon niet nodig.

Akkoord, maar vrouwen die een pet moeten dragen om te weten wat de voorkant is, is ook niet alles. ;-)

SDG
19 mei 2011, 09:19
We kunnen een zelfhulpgroep oprichten of zo, ...

Samenkomst in een of ander cafe zal wel niet lukken vrees ik ...

kende dat, zij mogen naar kutprogramma's kijken maar een pint gaan pakken of zo, vergeet het maar, ... Gij zijt al genoeg de baan op , ... ja zie...

Dus boekske lezen he...

De Playboy? ;-)

parcifal
19 mei 2011, 10:31
Akkoord, maar vrouwen die een pet moeten dragen om te weten wat de voorkant is, is ook niet alles. ;-)

Ik dacht aan hetzelfde (of dezelfde?) :-D

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/10/14/10/large_348565.jpg

Raf
19 mei 2011, 10:45
Ik ging eigenlijk op deze uitdagende post ingaan, maar neen, je bent het niet waard

Ochottekes toch...

Herr Flick
19 mei 2011, 11:14
Ochottekes toch...

Zou jij op Silicone venten vallen Raf ?

Allee ja, geen silicone tetten dan, maar ja weet ik veel, ... ?

fox
19 mei 2011, 11:41
Die sloerie die in "komen eten" wat met haar vatsige fake tieten zat te showen omdat ze met haar intelligentie geen aandacht krijgt...

http://s1.gva.be/imgpath/assets_img_gvl/2010/11/22/1684514/rondborstige-lesley-ann-uit-komen-eten-gaat-topless_5_460x0.jpg

Gisteren naar Volt zitten kijken en ze kwam er in voor. Daar wisten ze te zeggen dat haar borsten puur natuur zijn. Aan de rest is veel gesleuteld en het is redelijk mislukt. Als je naar een foto kijkt van toen ze een jaar of 18 was dan zag die er dus echt heel goed uit.

plakker
19 mei 2011, 11:45
Gisteren naar Volt zitten kijken en ze kwam er in voor. Daar wisten ze te zeggen dat haar borsten puur natuur zijn. Aan de rest is veel gesleuteld en het is redelijk mislukt. Als je naar een foto kijkt van toen ze een jaar of 18 was dan zag die er dus echt heel goed uit.

Serieus?
Kan je die foto online terugvinden?

Raf
19 mei 2011, 11:46
Zou jij op Silicone venten vallen Raf ?

Allee ja, geen silicone tetten dan, maar ja weet ik veel, ... ?

Voor mannen bestaan er ook borstimplantaten hoor... ;-)

En nee, ik val niet op postkaarten...

fox
19 mei 2011, 11:55
Serieus?
Kan je die foto online terugvinden?


Euhm ja, ik heb gezocht. Ze zag er toch niet zo goed uit....Ik moet dronken geweest zijn. Maar goed, twas in ieder geval beter dan nu.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GA138QSMT

Herr Flick
19 mei 2011, 12:00
Voor mannen bestaan er ook borstimplantaten hoor... ;-)

En nee, ik val niet op postkaarten...

Maar dus wel op postkaarten met een siliconen sixpack, ...

allee iedereen zijn goesting, ...

plakker
19 mei 2011, 12:00
Euhm ja, ik heb gezocht. Ze zag er toch niet zo goed uit....Ik moet dronken geweest zijn. Maar goed, twas in ieder geval beter dan nu.

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=GA138QSMT

Ja... De drank he (http://www.youtube.com/watch?v=spIrhYfwi5c)...
't is ons allemaal al eens overkomen ;-)

Herr Flick
19 mei 2011, 12:04
Gisteren naar Volt zitten kijken en ze kwam er in voor. Daar wisten ze te zeggen dat haar borsten puur natuur zijn. Aan de rest is veel gesleuteld en het is redelijk mislukt. Als je naar een foto kijkt van toen ze een jaar of 18 was dan zag die er dus echt heel goed uit.

Ja aan die lippen en kaken is duidelijk gefoefeld, op zo een mannier zelf dat het gewoon spuug lelijk is, en ik kan mij dus echt niet voorstellen dat dat een verbetering zou zijn op hoe ze natuurlijk was.

De rest is niet in proportie en daarom lijkt het nep. ze benadrukt dat dan nog eens ook, wat het helemaal over de top doet overkomen...

Dominator
19 mei 2011, 12:08
Akkoord, maar vrouwen die een pet moeten dragen om te weten wat de voorkant is, is ook niet alles. ;-)

Doorgaans zit het gezicht ook aan de voorkant.

Lijkt me een betrouwbaarder criterium dan een pet. Voor je het weet hebben ze je liggen omdat ze hun pet achterstevoren hebben opgezet.

Turkje
19 mei 2011, 12:12
dat is wel juist , ze stelt vrouwelijkheid ten toon

Indien vrouw = slet, hebt u volkomen gelijk.

parcifal
19 mei 2011, 12:17
Indien vrouw = slet, hebt u volkomen gelijk.

Uiterlijk != Gedrag.

Of je moet meer weten dan de meesten van ons, in dat geval ben ik benieuwd naar smeuige details. :)

Turkje
19 mei 2011, 12:26
Uiterlijk != Gedrag.

Of je moet meer weten dan de meesten van ons, in dat geval ben ik benieuwd naar smeuige details.

Uiterlijk? Hebben we het over het uiterlijk? Ik dacht dat de hele discussie net ging over gedrag (slagroom, inkijkjurken, B.A.B.E-videoclips, foto's van jezelf aan de muur hangen, K3-voor-dementerende-bejaarde-geilaards oprichten, trampolinespringen vanuit een bijzonder camerastandpunt, etc etc). U weet wel, "niet de grijze duif, maar de pauw" spelen, zoals u dat zelf zo mooi heeft verwoord.

Dominator
19 mei 2011, 13:25
Of het een slet is weet ik niet, maar als ze zo blijft doorgaan zal haar begrafenis ooit een fortuin kosten aan milieutaksen en bodemattesten.

Xenophon
19 mei 2011, 13:29
Arme Lesley Ann Poppe.

Het is nog zo'n sympathiek meisje, waar heeft ze al die naijver en jaloezie verdient?

bgf324
19 mei 2011, 13:42
Arme Lesley Ann Poppe.

Het is nog zo'n sympathiek meisje, waar heeft ze al die naijver en jaloezie verdient?

Haar eigen schuld. Ze moest maar geen dikke tettn hebben.

Weyland
19 mei 2011, 13:53
Het is geen naijver noch jaloezie bij mij. Wat het wel is is desinteresse. Ze heeft een immense mediahype gekregen omwille van haar non-chalante kledij, haar gepronk met haar boezem. In principe zou het ook mogen. Persoonlijk vind ik de aandacht disproportioneel voor wat ze werkelijk voorstelt.

giserke
19 mei 2011, 13:57
het is geen naijver noch jaloezie bij mij. Wat het wel is is desinteresse. Ze heeft een immense mediahype gekregen omwille van haar non-chalante kledij, haar gepronk met haar boezem. In principe zou het ook mogen. Persoonlijk vind ik de aandacht disproportioneel voor wat ze werkelijk voorstelt.

Haar tetten zijn ook disproportioneel :-)

Dominator
19 mei 2011, 14:05
Elke TV figuur krijgt disproportioneel veel aandacht, wss. omdat er nu eenmaal veel TV gekeken wordt.

Ik me voorstellen dat er alles uitgeperst moet worden, want lang duurt de aandacht meestal niet. Elke dag komen er verse tett'n bij.

morte-vivante
19 mei 2011, 14:17
Doorgaans zit het gezicht ook aan de voorkant.

Lijkt me een betrouwbaarder criterium dan een pet. Voor je het weet hebben ze je liggen omdat ze hun pet achterstevoren hebben opgezet.

tenzij je je hoofd 180 graden kunt draaien. Toegegeven, het is niet velen gegeven, maar als ge net de pech hebt en net de die tegen het lijf loopt....

Demper
19 mei 2011, 14:30
Ik zou wel eens haar tieten ferm willen kneden.

Dominator
19 mei 2011, 14:31
tenzij je je hoofd 180 graden kunt draaien. Toegegeven, het is niet velen gegeven, maar als ge net de pech hebt en net de die tegen het lijf loopt....

Kun je de missionarishouding op z'n hondjes doen. Tof toch?

Xenophon
19 mei 2011, 14:31
Ik zou wel eens haar tieten ferm willen kneden.

Een vrouw is veel meer dan haar borsten, dat dit een lieve en sympathieke meid was heeft niemand niet gezien, alleen haar tetten.

Erg, heel erg.

Raf
19 mei 2011, 14:38
Arme Lesley Ann Poppe.

Het is nog zo'n sympathiek meisje, waar heeft ze al die naijver en jaloezie verdient?
Een vrouw is veel meer dan haar borsten, dat dit een lieve en sympathieke meid was heeft niemand niet gezien, alleen haar tetten.

Erg, heel erg.

Voor een enkele keer ben ik het helemaal met je eens. De puberale, van testosteron doordrenkte stoerdoenerij in dit topic is zèlfs Koetjes & Kalfjes onwaardig...

Waar is de tijd dat het hier het humoristische hoekje van het forum was?

Demper
19 mei 2011, 14:39
Een vrouw is veel meer dan haar borsten, dat dit een lieve en sympathieke meid was heeft niemand niet gezien, alleen haar tetten.

Erg, heel erg.

Je bent een zeveraar.
Die vrouw loopt te koop met haar tieten.
Wa loopt gij dan te janken over lief en sympathiek.
Nekeer ferm in haar tieten knijpen ja, en aan de tepels zuigen.

morte-vivante
19 mei 2011, 14:40
Een vrouw is veel meer dan haar borsten, dat dit een lieve en sympathieke meid was heeft niemand niet gezien, alleen haar tetten.

Erg, heel erg.

juist

en dat is volledig haar eigen schuld met zo'n decollete

Weyland
19 mei 2011, 14:44
Ik ben zelf ook een tettenman hoor. Vrouwen houden van tettenmannen.

parcifal
19 mei 2011, 14:52
Je bent een zeveraar.
Die vrouw loopt te koop met haar tieten.
Wa loopt gij dan te janken over lief en sympathiek.
Nekeer ferm in haar tieten knijpen ja, en aan de tepels zuigen.

Ja zeg, hoe durft ze nietwaar? Ze moesten ze in een Burka steken.
Nog zuigmateriaal voor u ;-) :

http://www.taalwaardig.nl/wp-content/uploads/2011/03/merkel_121383e.jpg

Demper
19 mei 2011, 14:55
Ja zeg, hoe durft ze nietwaar? Ze moesten ze in een Burka steken.


Je snapt blijkbaar niet heel veel van vrouwen.


Nog zuigmateriaal voor u ;-) :

http://www.taalwaardig.nl/wp-content/uploads/2011/03/merkel_121383e.jpg

Wow man, zo slecht gefotoshopt, moet ik hier nu verontwaardigd over zijn ofzo?
Was dit een poging tot belediging? Of wilde mij degouteren?
Zware faal.

Xenophon
19 mei 2011, 14:55
Je bent een zeveraar.
Die vrouw loopt te koop met haar tieten.
Wa loopt gij dan te janken over lief en sympathiek.
Nekeer ferm in haar tieten knijpen ja, en aan de tepels zuigen.
:(

Demper
19 mei 2011, 15:01
:(

Pfff, laat nu eens zien wat je echt denkt, ipv hier vrouwvriendelijke verhaaltjes neer te planten.

parcifal
19 mei 2011, 15:05
Wow man, zo slecht gefotoshopt, moet ik hier nu verontwaardigd over zijn ofzo?
Was dit een poging tot belediging? Of wilde mij degouteren?


Het was geen photoshop en eens zien of je hierin ook zou happen.
Blijkbaar draait het toch niet alleen om de tieten, nietwaar? :lol:

fox
19 mei 2011, 15:32
Kom kom, dat meiske is geen slet in de echte zin van het woord, ze is gewoon mediageil en ze zag haar kans schoon met komen eten door daar als een bimbo rond te paraderen. Ze wist ook wel dat ze zo meteen half vlaanderen plat kreeg en kijk het legt haar geen voorlopig geen windeieren met fotoshoots, tv optredens en nu zelfs een groepke. Ze heeft dat goed gezien.

En het zal haar waarschijnlijk worst wezen dat de helft van dit forum haar een draak vindt. Er zijn venten genoeg te vinden op deze aardkloot die wel op haar lopen te geilen.

Xenophon
19 mei 2011, 15:33
Pfff, laat nu eens zien wat je echt denkt, ipv hier vrouwvriendelijke verhaaltjes neer te planten.

Maar, ik hou zo van sympathieke vrouwen. Ze maken me zo warm van binnen.

SDG
19 mei 2011, 17:08
Ik zou wel eens haar tieten ferm willen kneden.

Zou ze dan ook ondertiteling nodig hebben?

http://www.youtube.com/watch?v=xRxJd6DZUa8

Dronkoers
19 mei 2011, 17:09
Geile kieskeurige bokken hier allemaal ;-)

SDG
19 mei 2011, 17:13
Geile kieskeurige bokken hier allemaal ;-)

Zeg, stel je voor dat je daarmee aan het rampetampen bent en je krijgt ineens een hoofdletter recht in je oog...

Dronkoers
19 mei 2011, 17:24
Zeg, stel je voor dat je daarmee aan het rampetampen bent en je krijgt ineens een hoofdletter recht in je oog...

Dan begint het kinky te worden eh ;-)

kameleon
19 mei 2011, 20:11
Iedereen heeft recht op artistieke vrijheid en te doen met zijn lichaam wat hij of zij wilt.

Steve_M
19 mei 2011, 20:12
Iedereen heeft recht op artistieke vrijheid en te doen met zijn lichaam wat hij of zij wilt.

Net zoals iedereen het recht heeft om daar dan vervolgens smakelijk mee te lachen.

plakker
20 mei 2011, 07:46
Kom kom, dat meiske is geen slet in de echte zin van het woord, ze is gewoon mediageil en ze zag haar kans schoon met komen eten door daar als een bimbo rond te paraderen. Ze wist ook wel dat ze zo meteen half vlaanderen plat kreeg en kijk het legt haar geen voorlopig geen windeieren met fotoshoots, tv optredens en nu zelfs een groepke. Ze heeft dat goed gezien.

En het zal haar waarschijnlijk worst wezen dat de helft van dit forum haar een draak vindt. Er zijn venten genoeg te vinden op deze aardkloot die wel op haar lopen te geilen.

Nagel, kop.

Herr Flick
20 mei 2011, 07:51
Dan begint het kinky te worden eh ;-)

Ge kunt uw blikske bier daar tussenklemmen, dat is dan wel weer een voordeel natuurlijk...

giserke
20 mei 2011, 07:56
Hoe kun je nu over een vrouw zeggen dat het een slet of een bimbo is, als je er persoonlijk nog nooit tegen gepraat hebt of haar persoonlijk kent?

koe de poing
21 mei 2011, 13:32
Hoe kun je nu over een vrouw zeggen dat het een slet of een bimbo is, als je er persoonlijk nog nooit tegen gepraat hebt of haar persoonlijk kent?

lichaamstaal maakt 80% van de conversatie uit.
In Poppe's geval zelfs 90%

giserke
21 mei 2011, 16:08
lichaamstaal maakt 80% van de conversatie uit.
In Poppe's geval zelfs 90%

Alleen debielen gebruiken dit om een oordeel te vellen over een mens.

Dronkoers
21 mei 2011, 16:10
Hoe kun je nu over een vrouw zeggen dat het een slet of een bimbo is, als je er persoonlijk nog nooit tegen gepraat hebt of haar persoonlijk kent?

Omdat ze da allemaal zijn :mrgreen:

kameleon
21 mei 2011, 19:54
Ze heeft handelswetenschappen gestudeerd. Niet pol & soc of psychologie.

bgf324
21 mei 2011, 20:10
Staat toch in de eerste post?

Dronkoers
22 mei 2011, 05:56
Ze heeft handelswetenschappen gestudeerd. Niet pol & soc of psychologie.

Da interesseert mij nie wa die tegenwoordig studeren ze :-)

Zolang ze maar geduld hebben met hun apezatte vriend ;-)

giserke
22 mei 2011, 10:40
Da interesseert mij nie wa die tegenwoordig studeren ze :-)

Zolang ze maar geduld hebben met hun apezatte vriend ;-)

Viagra pakken he

Dronkoers
22 mei 2011, 14:27
Viagra pakken he

Zou dat een versterkend effect hebben op alkohol?