PDA

View Full Version : Stem Rob:de affiche (niet geschikt voor de gevoelige VB-ers)


headinajar
7 juni 2004, 13:55
http://www.coeman.net/grafisch/robklop.jpg

Wat je op het net toch allemaal nie vindt hee... ik vond hem wel best grappig :lol: :lol: :lol:

FT
7 juni 2004, 13:57
Euh, head, die wordt hier al een tijdje door een aantal mensen gebruikt zenne.

Griffin
7 juni 2004, 14:05
Euh, head, die wordt hier al een tijdje door een aantal mensen gebruikt zenne.

Heeft er die nog niemand ergens aan de verkiezingsborden gekleefd? :P

Tzuvar Raemborr
7 juni 2004, 14:16
Wat je op het net toch allemaal nie vindt hee... ik vond hem wel best grappig :lol: :lol: :lol:

*geeuw* Zoudt ge u niet eerst een paar minuten bezig houden met lezen alvorens als een kieken zonder kop iets te posten... Dan vermijdt ge dit soort genante situaties waarbij het precies is of ge komt onder ne steen vanuit gekropen.

headinajar
7 juni 2004, 14:33
*geeuw* Zoudt ge u niet eerst een paar minuten bezig houden met lezen alvorens als een kieken zonder kop iets te posten... Dan vermijdt ge dit soort genante situaties waarbij het precies is of ge komt onder ne steen vanuit gekropen.

Da weet ik nie of die hier al rondgegaan is of nie, maar ik heb hem pas gezien en vond hem heel grappig.

Wat is daar nu zo genant aan om dat te posten? Kun je der nie mee lachen soms?

Tzuvar Raemborr
7 juni 2004, 15:01
*geeuw* Zoudt ge u niet eerst een paar minuten bezig houden met lezen alvorens als een kieken zonder kop iets te posten... Dan vermijdt ge dit soort genante situaties waarbij het precies is of ge komt onder ne steen vanuit gekropen.

Da weet ik nie of die hier al rondgegaan is of nie, maar ik heb hem pas gezien en vond hem heel grappig.

Wat is daar nu zo genant aan om dat te posten? Kun je der nie mee lachen soms?

Hij staat zelfs in onderschriften :roll:

headinajar
8 juni 2004, 08:59
Da weet ik nie of die hier al rondgegaan is of nie, maar ik heb hem pas gezien en vond hem heel grappig.

Wat is daar nu zo genant aan om dat te posten? Kun je der nie mee lachen soms?

Hij staat zelfs in onderschriften :roll:

So... Denk jij nu echt dat ik alles dat op dit forum gepost wordt lees. Ik heb nog een gewoon leven ook hoor. :roll:

Tzuvar Raemborr
8 juni 2004, 09:03
Hij staat zelfs in onderschriften :roll:

So... Denk jij nu echt dat ik alles dat op dit forum gepost wordt lees. Ik heb nog een gewoon leven ook hoor. :roll:

Wacht maar tot wij aan de macht zijn, dan is dat verboden :p

Tantist
8 juni 2004, 09:23
*geeuw* Zoudt ge u niet eerst een paar minuten bezig houden met lezen alvorens als een kieken zonder kop iets te posten... Dan vermijdt ge dit soort genante situaties waarbij het precies is of ge komt onder ne steen vanuit gekropen.

Da weet ik nie of die hier al rondgegaan is of nie, maar ik heb hem pas gezien en vond hem heel grappig.

Wat is daar nu zo genant aan om dat te posten? Kun je der nie mee lachen soms?

Ge doet precies alsof ge het warm water hebt uitgevonden. Hoe oud is die affiche nu al? Een paar weken? Dat is behoorlijk genant voor u ja...

headinajar
8 juni 2004, 10:10
Ge doet precies alsof ge het warm water hebt uitgevonden. Hoe oud is die affiche nu al? Een paar weken? Dat is behoorlijk genant voor u ja...

Whatever... Ik zat wel 2 weken in mijn sceptische put opgesloten. Ik kan daar ook nie aan doen hee. :lol: :lol:

Tzuvar Raemborr
8 juni 2004, 10:14
Ge doet precies alsof ge het warm water hebt uitgevonden. Hoe oud is die affiche nu al? Een paar weken? Dat is behoorlijk genant voor u ja...

Whatever... Ik zat wel 2 weken in mijn sceptische put opgesloten. Ik kan daar ook nie aan doen hee. :lol: :lol:

En dan zijn wij zogezegd de mestkevers :p

of bedoelde ge echt sceptisch, en niet per abuus septisch verkeerd geschreven?

headinajar
8 juni 2004, 10:36
Whatever... Ik zat wel 2 weken in mijn sceptische put opgesloten. Ik kan daar ook nie aan doen hee. :lol: :lol:

En dan zijn wij zogezegd de mestkevers :p

of bedoelde ge echt sceptisch, en niet per abuus septisch verkeerd geschreven?

hahaha :lol: :lol: :lol:


kbegin wel precies oud te worden, want ik geraak achter op de internet-jokes.... dju.... vruuger in onzen taad hee, was alles beter!

Tzuvar Raemborr
8 juni 2004, 10:50
En dan zijn wij zogezegd de mestkevers :p

of bedoelde ge echt sceptisch, en niet per abuus septisch verkeerd geschreven?

hahaha :lol: :lol: :lol:


kbegin wel precies oud te worden, want ik geraak achter op de internet-jokes.... dju.... vruuger in onzen taad hee, was alles beter!

Bompa : "In mijnen tijd eh..."
Kleinzoon : "*zucht* Laat me raden, in uwen tijd moest ge elke morgen tien kilometer te voet naar school zonder schoenen door de sneeuw he?"
Bompa : "Sneeuw? Sneeuw? Wij konden gene sneeuw betalen, wij waren allang blij als we regen kregen!"