PDA

View Full Version : Koffieeeee!!!!


BigF
3 juni 2011, 10:15
Klikkerdeklik (http://www.hbvl.be/nieuws/buitenland/aid1052665/kofi-annan-wil-wereldwijde-legalisering-marihuana.aspx)

Goei plan!!

En ja, kweetet, er zijn al draden genoeg over te vinden maar 't was efkens geleden eh?

Na alle verontrustende nieuws dat men in Nederland met speciale pasjes zou gaan werken (die enkel voor Nederlanders te krijgen zijn) is dit toch wel een opsteker (!!) van formaat.

Niet dat ik geloof dat het er zo direct van gaat komen ma soit, we lullen er toch weeral over.

:cheer:

BigF
3 juni 2011, 10:26
Toch wel weer grappig hoor.
Iemand heeft het over cannabis en onmiddellijk stoot je op foto's van snuivende en spuitende junkies. En begint men te zeveren over de drugscartels in Mexico en contreien. Terwijl daar voornamelijk coke geproduced wordt.
Wij hebben geen drugskartels nodig om hier aan voldoende wiet te komen hoor. Dat groeit overal.

En drugskartels verdwijnen sowieso als je de drugs waarop ze draaien legaliseert.
Hoe komt het immers dat er bv geen patattenkartels meer zijn? Omdat men indertijd de patatten gelegaliseerd heeft tiens.

:cheer:

Herr Flick
3 juni 2011, 10:52
Zou die kofie banan figuur niet betaald worden door een of ander kartel, ...

Herr Flick
3 juni 2011, 10:53
Toch wel weer grappig hoor.
Iemand heeft het over cannabis en onmiddellijk stoot je op foto's van snuivende en spuitende junkies. En begint men te zeveren over de drugscartels in Mexico en contreien. Terwijl daar voornamelijk coke geproduced wordt.
Wij hebben geen drugskartels nodig om hier aan voldoende wiet te komen hoor. Dat groeit overal.

En drugskartels verdwijnen sowieso als je de drugs waarop ze draaien legaliseert.
Hoe komt het immers dat er bv geen patattenkartels meer zijn? Omdat men indertijd de patatten gelegaliseerd heeft tiens.

:cheer:

Er zullen toch wel wietkartels zijn ook, ... die nederwietboeren zullen ook wel hun eigen lobby hebben.

Stel u eens voor wat een gigantische markt die gasten plotseling te veroveren hebbben als dat doorbreekt.

BigF
3 juni 2011, 11:00
Er zullen toch wel wietkartels zijn ook, ... die nederwietboeren zullen ook wel hun eigen lobby hebben.

Stel u eens voor wat een gigantische markt die gasten plotseling te veroveren hebbben als dat doorbreekt.
Helemaal niks hebben die dan nog aan te boren.
Alles kan dan perfect legaal gekweekt worden.
Ik wed dat er massa's boeren zijn die nu amper het hoofd boven water kunnen houden die wat graag lampen in hun stal zouden hangen.

De criminaliteit verdient enkel geld zolang het illegaal is. Maak het legaal, kweek gecontroleerd en de wietkartels kunnen gaan doppen.

manta
3 juni 2011, 11:01
Erm...
Niet roken in café's , bedrijven, terrasjes, in uw eigen huis, in de frisse buitenlucht... Overal alle roken verbieden...
Dus... Wat gaan ze met hunne wiet doen, cakes maken??? Gaat dan ook weer niet want men is overal bezig om de zwaarlijvigheid aan te pakken , iedereen op dieet, geen cakes of koekjes meer ...

Tja , in 't beste geval kunnen ze de henneptouwmarkt doen groeien ... :-D

Herr Flick
3 juni 2011, 11:05
Helemaal niks hebben die dan nog aan te boren.
Alles kan dan perfect legaal gekweekt worden.
Ik wed dat er massa's boeren zijn die nu amper het hoofd boven water kunnen houden die wat graag lampen in hun stal zouden hangen.

De criminaliteit verdient enkel geld zolang het illegaal is. Maak het legaal, kweek gecontroleerd en de wietkartels kunnen gaan doppen.

Mijne gebuur weet wat doen allee, al zijn tomatplanten buiten, ... ;-)

Herr Flick
3 juni 2011, 11:07
Erm...
Niet roken in café's , bedrijven, terrasjes, in uw eigen huis, in de frisse buitenlucht... Overal alle roken verbieden...
Dus... Wat gaan ze met hunne wiet doen, cakes maken??? Gaat dan ook weer niet want men is overal bezig om de zwaarlijvigheid aan te pakken , iedereen op dieet, geen cakes of koekjes meer ...

Tja , in 't beste geval kunnen ze de henneptouwmarkt doen groeien ... :-D

Met al dat geregel van tegenwoordig ben ik erover aan t nadenken mijn eigen booz te stoken, maar ja dat mag ook niet, niet dat ik zoveel zuip, integendeel eigenlijk, maar gewoon t idee van mijn eigen gestookt spul staat mij wel aan.

dark_lord_of_belgium
3 juni 2011, 17:36
Erm...
Niet roken in café's , bedrijven, terrasjes, in uw eigen huis, in de frisse buitenlucht... Overal alle roken verbieden...
Dus... Wat gaan ze met hunne wiet doen, cakes maken??? Gaat dan ook weer niet want men is overal bezig om de zwaarlijvigheid aan te pakken , iedereen op dieet, geen cakes of koekjes meer ...

Tja , in 't beste geval kunnen ze de henneptouwmarkt doen groeien ... :-D

dan kunnen ze er nog altyd the van zetten of gebruiken als keuken kruid 8-)

dark_lord_of_belgium
3 juni 2011, 17:36
Met al dat geregel van tegenwoordig ben ik erover aan t nadenken mijn eigen booz te stoken, maar ja dat mag ook niet, niet dat ik zoveel zuip, integendeel eigenlijk, maar gewoon t idee van mijn eigen gestookt spul staat mij wel aan.

waarom zou dat niet mogen als je wel je eigen bier mag brouwen

donzigschaap
3 juni 2011, 17:44
Erm...
Niet roken in café's , bedrijven, terrasjes, in uw eigen huis, in de frisse buitenlucht... Overal alle roken verbieden...
Dus... Wat gaan ze met hunne wiet doen, cakes maken??? Gaat dan ook weer niet want men is overal bezig om de zwaarlijvigheid aan te pakken , iedereen op dieet, geen cakes of koekjes meer ...

Tja , in 't beste geval kunnen ze de henneptouwmarkt doen groeien ... :-D
Stel u een wietcafé voor gevuld met deze beestjes (http://www.google.be/search?hl=nl&safe=off&q=vaporizer&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1280&bih=683&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi). ;)

manta
3 juni 2011, 18:06
Stel u een wietcafé voor gevuld met deze beestjes (http://www.google.be/search?hl=nl&safe=off&q=vaporizer&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&biw=1280&bih=683&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi). ;)

Valt onder de noemer "roken" ... Waterpijpen ook...
Het enige dat er nog overblijft is een vegetarisch restaurantje openen en er "paddostoelen" serveren tussen de salade... ;-)

donzigschaap
3 juni 2011, 18:11
Valt onder de noemer "roken" ... Waterpijpen ook...
Het enige dat er nog overblijft is een vegetarisch restaurantje openen en er "paddostoelen" serveren tussen de salade... ;-)
Maar een vaporizer produceert geen rook. ;) Vandaar dat men in Nederland steeds meer vaporizers aanschaft in coffeeshops (ook daar probeert men overal het roken te verbannen uit de "openbare" sfeer).

manta
3 juni 2011, 18:22
Maar een vaporizer produceert geen rook. ;) Vandaar dat men in Nederland steeds meer vaporizers aanschaft in coffeeshops (ook daar probeert men overal het roken te verbannen uit de "openbare" sfeer).

Wetten tegen geurhinder maken dan ... :mrgreen:

manta
3 juni 2011, 18:25
http://www.hln.be/hln/nl/943/Consument/article/detail/1273914/2011/06/03/Eerste-legale-cannabisburgers-in-de-rekken.dhtml


Eerste legale cannabisburgers in de rekken
De eerste legale cannabisburgers liggen al een drietal weken in de rekken van de natuurwinkels. Dat bevestigt Patrick De Ceuster van de vzw Wervel, de werkgroep voor Rechtvaardigde en Verantwoorde Landbouw. Wervel serveert zaterdag 4 juni gerechtjes op basis van industriële hennep op het stationsplein van Oostende, om de nieuwe smaken van de ecokeuken te promoten.

Ecokeuken ... :lol:

donzigschaap
3 juni 2011, 18:27
Wetten tegen geurhinder maken dan ... :mrgreen:
:lol:

Oké, daar kan ik niets meer tegen inbrengen. Men zal dan wel ook alle cafés moeten sluiten, en zowat half Leuven, Alken, ... evacueren wegens biergeur. :D

manta
3 juni 2011, 18:30
:lol:

Oké, daar kan ik niets meer tegen inbrengen. Men zal dan wel ook alle cafés moeten sluiten, en zowat half Leuven, Alken, ... evacueren wegens biergeur. :D

Een tijd geleden kwamen er geurklachten vanuit de Nederlandse café's vlak na het rookverbod ... 't Rook er teveel naar zweet en de sigarettenrook die anders die geur maskeerde was er jammer genoeg niet meer ...
Het ideale wapen tegen het rookverbod hier is dus om zoveel mogelijk bezweet (en dan vooral met zweetvoeten in open schoenen of sandalen) naar de kroeg te trekken ... :-D

donzigschaap
3 juni 2011, 18:32
Een tijd geleden kwamen er geurklachten vanuit de Nederlandse café's vlak na het rookverbod ... 't Rook er teveel naar zweet en de sigarettenrook die anders die geur maskeerde was er jammer genoeg niet meer ...
Het ideale wapen tegen het rookverbod hier is dus om zoveel mogelijk bezweet (en dan vooral met zweetvoeten in open schoenen of sandalen) naar de kroeg te trekken ... :-D
't Gaat dus duidelijk een toffe zomer worden voor niet-rokers die binnen zitten. :)

Tenenkaas voor iedereen! :cheer:

MakingProgress
3 juni 2011, 20:51
Annan wil gewoon zijn eigen keten van Kofi-shops openen. 8-)

Dajjal
3 juni 2011, 20:54
Ben vele maanden geleden gestopt met roken, dus laat ze in godsnaam coke legaliseren.

BigF
4 juni 2011, 10:04
Een tijd geleden kwamen er geurklachten vanuit de Nederlandse café's vlak na het rookverbod ... 't Rook er teveel naar zweet en de sigarettenrook die anders die geur maskeerde was er jammer genoeg niet meer ...
Het ideale wapen tegen het rookverbod hier is dus om zoveel mogelijk bezweet (en dan vooral met zweetvoeten in open schoenen of sandalen) naar de kroeg te trekken ... :-D
Hetzelfde in vliegtuigen.
Sinds je daar niet meer mag roken wordt de lucht er veel minder gezuiverd met als gevolg dat het rookverbod er meer slecht dan goed heeft gedaan.

"Een vliegtuig is een gigantisch blik, gevuld met andermans scheten." (pdw geloof ik)

Ars_Nova
4 juni 2011, 20:29
Dit is een belangrijke stap voorwaarts. Kofi Anan was een zeer belangrijke UN Secretaris-Generaal en geniet nog steeds veel aanzien en invloed.