PDA

View Full Version : Wat vrouwen willen ...


manta
15 juni 2011, 09:21
"Hoffelijke mannen zijn schuldig aan seksisme"

Een man die een vrouw helpt met het dragen van zware winkelzakken maakt zich eigenlijk schuldig aan 'aardig seksisme', dat concludeert een groep feministische psychologen.
:lol:
Laat ze die zakken cement zelf maar naar huis sleuren :cheer:
De studie werd verricht bij werknemers van beide geslachten in Amerika en Duitsland, de vrijwilligers moesten een dagboek bijhouden waarbij ze op een lange lijst moesten aanduiden welke seksistische en niet-seksistische incidenten ze meemaakten. Ze wisten niet wat het doel van de studie was. De lijst bevatte 'schadelijke' daden als het helpen bij het kiezen van een computer, zowel mannen als vrouwen 'mannen' noemen en het aanbieden van te rijden gedurende een lange afstand. Zelfs mannen die affectie proberen uit te drukken, kunnen zich schuldig maken aan seksie, net als een vrouw een 'chick' noemen, haar overladen met ongewenste affectie of zeggen dat je niet zonder haar kunt leven.

Vrouwen ook schuldig
Onderzoekster Julia Becker en Janet Swim: "Veel mannen besteden geen aandacht aan dit soort incidenten, ze merken minder op dat seksistische daden discriminerend zijn en die potentieel schadelijk zijn voor vrouwen. Vrouwen versterken dit deels, omdat ze niet reageren op deze subtiele vormen. Mensen hiervan bewust maken kan helpen om houdingen te veranderen en mannen meer te laten meeleven met dames die slachtoffers zijn van dit aardig seksisme."

Zwakke geslacht
"Er zijn veel daden van ongemerkt seksisme die dagelijks plaatsvinden via daden of commentaren die suggereren dat vrouwen het niet aankunnen zonder de hulp van mannen. De slachtoffers beseffen de schade niet, maar dit helpt om een cultuur te creëren waarin in vrouwen als het zwakke geslacht worden gezien, dit stimuleert ongelijkheid en onrechtvaardigheid", aldus de psychologen. (ep)

:cheer: Sla die deur voor hare neus toe :cheer:

:cheer: lach ze uit als ze met een lekke band staan te gapen :cheer:


:cheer: Gedaan met gentleman zijn :cheer:

:cheer: Laat ze maar rechtstaan op de bus :cheer:

Herr Flick
15 juni 2011, 09:33
Weten die feministen eigenlijk zelf nog wel wat ze willen... ?

Mijn indruk is toch nog altijd dat de meeste het wel kunnen aprecieren als je ze laat voorgaan, of de deur openhoud, ... ?

giserke
15 juni 2011, 09:38
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=78931&d=1299569134

Pelgrim
15 juni 2011, 10:23
We mogen de Nieuwe Man dus begraven?

manta
15 juni 2011, 10:39
We mogen de Nieuwe Man dus begraven?

Eindelijk ... :-D

Txiki
15 juni 2011, 10:39
:cheer: zuipen smoren boeren :cheer:

manta
15 juni 2011, 10:40
:cheer: zuipen smoren boeren :cheer:

:cheer: Bierscheten onder 't donsdeken :cheer:




:cheer: Met slijkpoten over pas gepoetste vloer :cheer:



:cheer: Pissen in de pombak :cheer:

Txiki
15 juni 2011, 10:44
En dat ze niet zagen, he, want dan maken ze zich schuldig aan seksisme :evil:

Steve_M
15 juni 2011, 10:49
Dat krijg je dan als je de sletjes uit de keuken of de slaapkamer laat komen.

Albrecht
15 juni 2011, 13:16
Beter de titel veranderen naar 'Wat (bepaalde) feministen willen'.

manta
15 juni 2011, 13:21
Beter de titel veranderen naar 'Wat (bepaalde) feministen willen'.

Geen discriminatie , alle vrouwen moeten hun zakken zelf dragen (ook hun zatte zakken van venten op zondagochtend):-D

Vigilante VL
15 juni 2011, 13:59
Heil de profeet Al Bundy en zijn visionaire National Organization of Men Against Amazonian Masterhood!

http://www.bundyology.com/hpg/zz809.jpg

Txiki
15 juni 2011, 14:00
Beter de titel veranderen naar 'Wat (bepaalde) feministen willen'.

Altijd dat genuanceer, zeg...

giserke
15 juni 2011, 14:02
Heil de profeet Al Bundy en zijn visionaire National Organization of Men Against Amazonian Masterhood!

http://www.bundyology.com/hpg/zz809.jpg

Staan vrouwen dan toch verder op de evolutieladder? 8O

Txiki
15 juni 2011, 14:09
Staan vrouwen dan toch verder op de evolutieladder? 8O

zolang er maar tijdig eten op tafel staat, blijft me dat allemaal gelijk

Vigilante VL
15 juni 2011, 14:10
Staan vrouwen dan toch verder op de evolutieladder? 8O

De ovulatieladder zul je bedoelen? :-D

Vrouwen staan met hun omgekeerde thermostaat nooit op een ladder want het tocht daar te veel.

Herr Flick
15 juni 2011, 14:27
De ovulatieladder zul je bedoelen? :-D

Vrouwen staan met hun omgekeerde thermostaat nooit op een ladder want het tocht daar te veel.

En straks krijgt ge weer onder uw voeten omdat ge uw sloefen niet aangedaan hebt zeker ? ;-)

Demper
15 juni 2011, 14:37
Vrouwen...
Wie of wat dat dat ooit heeft uitgevonden...

Herr Flick
15 juni 2011, 14:43
Vrouwen...
Wie of wat dat dat ooit heeft uitgevonden...

De god vondt dat Adam gezelschap nodig had, ...

hij had hem beter van den den eerste keer geleerd hoe dat m Whiskey en Bier moest maken, ... had zij er nooit geweest, had ze ook nooit in dien appel kunnen bijten,

en leefden wij dus nog altijd allemaal in t aards paradijs...

Txiki
15 juni 2011, 14:44
Vrouwen...
Wie of wat dat dat ooit heeft uitgevonden...

Wees content. Waarom koopt gij anders kokosmelk? 8-)

Txiki
15 juni 2011, 14:44
De god vondt dat Adam gezelschap nodig had, ...

hij had hem beter van den den eerste keer geleerd hoe dat m Whiskey en Bier moest maken, ... had zij er nooit geweest, had ze ook nooit in dien appel kunnen bijten,

en leefden wij dus nog altijd allemaal in t aards paradijs...

na kruising tussen Adam en de slang ofzo? :lol:

Freddie
15 juni 2011, 14:45
Vrouwen...
Wie of wat dat dat ooit heeft uitgevonden...

U ziet het, ook God is niet volmaakt.:-D

Herr Flick
15 juni 2011, 14:47
na kruising tussen Adam en de slang ofzo? :lol:

Ja zoiets he, ... ik stelde mij ook die vraag, maar de god zou daar wel iets op gevonden hebben...

Trouwens stel ik mij ineeens dat aards paradijs helemaal anders voor, ... dat was zo gene tropische lusthof, ...

nee een bruin cafe, met ne groten tv aan de muur, alle soorten booz die ge u maar kunt indenken in ongelimiteerde hoeveelheden, en een vettige pokertafel en een muur vol kroketten en ballekes, ... ;-)

giserke
15 juni 2011, 14:52
Vrouwen...
Wie of wat dat dat ooit heeft uitgevonden...

Dat zijn zo van die vragen van venten die geen succes hebben bij vrouwen. :twisted:

Demper
15 juni 2011, 14:54
De god vondt dat Adam gezelschap nodig had, ...

hij had hem beter van den den eerste keer geleerd hoe dat m Whiskey en Bier moest maken, ... had zij er nooit geweest, had ze ook nooit in dien appel kunnen bijten,

en leefden wij dus nog altijd allemaal in t aards paradijs...

Adam had diejen appel beter in haar gat gestoken.

Wees content. Waarom koopt gij anders kokosmelk? 8-)

Ah, om scampi in de kokoscurry te maken, tiens. 8-)

Txiki
15 juni 2011, 14:55
Ja zoiets he, ... ik stelde mij ook die vraag, maar de god zou daar wel iets op gevonden hebben...

Trouwens stel ik mij ineeens dat aards paradijs helemaal anders voor, ... dat was zo gene tropische lusthof, ...

nee een bruin cafe, met ne groten tv aan de muur, alle soorten booz die ge u maar kunt indenken in ongelimiteerde hoeveelheden, en een vettige pokertafel en een muur vol kroketten en ballekes, ... ;-)


en topless bediening door vrouwen. de enige aanpassing tegenover nu is dat ze niet mogen leren praten 8-)

Txiki
15 juni 2011, 14:55
Adam had diejen appel beter in haar gat gestoken.



Ah, om scampi in de kokoscurry te maken, tiens. 8-)

Ah ziet ge nu waarom ik beter Groentje-18 haar borsten insmeer dan gij! :twisted:

Nynorsk
15 juni 2011, 14:56
Weten die feministen eigenlijk zelf nog wel wat ze willen... ?

Mijn indruk is toch nog altijd dat de meeste het wel kunnen aprecieren als je ze laat voorgaan, of de deur openhoud, ... ?

Da's te zien. Als het een daad van liefdevolle appreciatie is, is dat heel schadelijk, ook al begrijpt die domme gans niet wat de gevolgen zijn van het toestaan van dergelijke discriminerende daden!!!

Demper
15 juni 2011, 14:58
U ziet het, ook God is niet volmaakt.:-D

Wie is dat misschien?

Dat zijn zo van die vragen van venten die geen succes hebben bij vrouwen. :twisted:

Ja, in West-Vlaanderen ist nie te moeilijk om een of ander dikke boerendochter van haren akker te plukken en te pakken inde boskes eh. Mo how keirl. Opbokken!

giserke
15 juni 2011, 14:58
Da's te zien. Als het een daad van liefdevolle appreciatie is, is dat heel schadelijk, ook al begrijpt die domme gans niet wat de gevolgen zijn van het toestaan van dergelijke discriminerende daden!!!

Dat zijn zo van die uitlatingen die psychiaters gebruiken, om patiënten in de psychiatrie te houden. 8O

Demper
15 juni 2011, 14:59
Ah ziet ge nu waarom ik beter Groentje-18 haar borsten insmeer dan gij! :twisted:

Gij smeert haar tetten in.
En ik kook voor haar.

Deal?

lantjes
15 juni 2011, 14:59
Vrouwen...
Wie of wat dat dat ooit heeft uitgevonden...

God schiep eerst de man....en toen kreeg hij een beter idee.....nietwaar dames? ;-)

giserke
15 juni 2011, 15:00
Wie is dat misschien?



Ja, in West-Vlaanderen ist nie te moeilijk om een of ander dikke boerendochter van haren akker te plukken en te pakken inde boskes eh. Mo how keirl. Opbokken!

Gij kunt U nog geen geit permiteren.
Hoe zou je een dikke West-Vlaamse boerendochter aankunnen? :lol:

Dronkoers
15 juni 2011, 15:00
"Hoffelijke mannen zijn schuldig aan seksisme"


:lol:
Laat ze die zakken cement zelf maar naar huis sleuren :cheer:


:cheer: Sla die deur voor hare neus toe :cheer:

:cheer: lach ze uit als ze met een lekke band staan te gapen :cheer:


:cheer: Gedaan met gentleman zijn :cheer:

:cheer: Laat ze maar rechtstaan op de bus :cheer:

Voila, het bewijs dat ik me helemaal niet aan seksisme schuldig maak 8-)

Demper
15 juni 2011, 15:02
God schiep eerst de man....en toen kreeg hij een beter idee.....nietwaar dames? ;-)

Zei de meestersloef :-D

Gij kunt U nog geen geit permiteren.
Hoe zou je een dikke West-Vlaamse boerendochte aankunnen? :lol:

Pakken ze in West-Vlaanderen geiten 8O

Dronkoers
15 juni 2011, 15:04
"Hoffelijke mannen zijn schuldig aan seksisme"


:lol:
Laat ze die zakken cement zelf maar naar huis sleuren :cheer:


:cheer: Sla die deur voor hare neus toe :cheer:

:cheer: lach ze uit als ze met een lekke band staan te gapen :cheer:


:cheer: Gedaan met gentleman zijn :cheer:

:cheer: Laat ze maar rechtstaan op de bus :cheer:

:cheer: geef ze een schup in hun lever zodat ze nog eens vallen nadat ze proberen recht te staan, nadat ze gevallen zijn door hun kutnaaldhakken :cheer:

Nynorsk
15 juni 2011, 15:06
Dat zijn zo van die uitlatingen die psychiaters gebruiken, om patiënten in de psychiatrie te houden. 8O

van mij mogen ze die wijven die dergelijke onzin verzinnen in de psychiatrie houden zenne.

giserke
15 juni 2011, 15:06
:cheer: geef ze een schup in hun lever zodat ze nog eens vallen nadat ze proberen recht te staan, nadat ze gevallen zijn door hun kutnaaldhakken :cheer:

Ik heb zo de indruk dat jij een vaste relatie hebt met Vuistjes dochter :twisted:

Nynorsk
15 juni 2011, 15:06
:cheer: geef ze een schup in hun lever zodat ze nog eens vallen nadat ze proberen recht te staan, nadat ze gevallen zijn door hun kutnaaldhakken :cheer:

:lol:

giserke
15 juni 2011, 15:07
van mij mogen ze die wijven die dergelijke onzin verzinnen in de psychiatrie houden zenne.

Het zijn niet die 'wijven' die dit verzinnen. Het zijn zelfverklaarde "onderzoekers"

Dronkoers
15 juni 2011, 15:08
Ik heb zo de indruk dat jij een vaste relatie hebt met Vuistjes dochter :twisted:

Ik heb zo de indruk dat gij een vrouw hebt, en dat ge jaloers zijt omdat ge nog nie de helft moogt doen van wat ge eigenlijk zou willen doen 8-)

Nynorsk
15 juni 2011, 15:09
Het zijn niet die 'wijven' die dit verzinnen. Het zijn zelfverklaarde "onderzoekers"

Wijven dus ;-)

Demper
15 juni 2011, 15:11
http://4.bp.blogspot.com/_Hx9XRUKoKMQ/SMba_qgtFvI/AAAAAAAAEvw/CUkpIzP8Blo/s400/Prostitutie_toesta_108713d.jpg

http://www.terdreef.org/klas3/50EUROFR.jpg

Demper
15 juni 2011, 15:12
Ik heb zo de indruk dat gij een vrouw hebt, en dat ge jaloers zijt omdat ge nog nie de helft moogt doen van wat ge eigenlijk zou willen doen 8-)

Die is raak.

Txiki
15 juni 2011, 15:16
Zeg mannekes, als't de bedoeling is ambras te zoeken, kunde't krijgen, he. Tapt liever ne plattoo pinten en zwegt. Ge klinkt als een bende vrouwen, gelle

giserke
15 juni 2011, 15:16
Ik heb zo de indruk dat gij een vrouw hebt, en dat ge jaloers zijt omdat ge nog nie de helft moogt doen van wat ge eigenlijk zou willen doen 8-)

Hoe kun jij dat weten?
Jij hebt er blijkbaar geen idee van tot wat Zuid-Amerikaanse schones in staat zijn ;-)

giserke
15 juni 2011, 15:17
Wijven dus ;-)

Jij zegt wijven. Ik zeg nooit wijf tegen een vrouw. ;-)

Txiki
15 juni 2011, 15:19
Hoe kun jij dat weten?
Jij hebt er blijkbaar geen idee van tot wat Zuid-Amerikaanse schones in staat zijn ;-)

Kunnen ze ne schonere kol tappen dan Vlaamse schones?

manta
15 juni 2011, 15:21
Ah ziet ge nu waarom ik beter Groentje-18 haar borsten insmeer dan gij! :twisted:

't Zal nodig zijn want bikini-topjes en badpakken zorgen voor ongelijkheid ...8-)

:cheer: zonverbrande tetten :cheer:

giserke
15 juni 2011, 15:23
Kunnen ze ne schonere kol tappen dan Vlaamse schones?

Ongetwijfeld.
De mijn was daar direct mee weg ;-)

Txiki
15 juni 2011, 15:26
't Zal nodig zijn want bikini-topjes en badpakken zorgen voor ongelijkheid ...8-)

:cheer: zonverbrande tetten :cheer:

waarschijnlijk is de voorkeur van een man voor een bepaald type tetten ook discriminatie

Txiki
15 juni 2011, 15:26
Ongetwijfeld.
De mijn was daar direct mee weg ;-)

ze moet er ni mee weglopen, ze moet tappen en zwijgen 8-)

Dronkoers
15 juni 2011, 15:28
Zeg mannekes, als't de bedoeling is ambras te zoeken, kunde't krijgen, he. Tapt liever ne plattoo pinten en zwegt. Ge klinkt als een bende vrouwen, gelle
Awel ja, geeft ons een plattoo Westmallekes, en dan kunnen we zelfs zatte woorden wisselen :cheer:
Hoe kun jij dat weten?
Jij hebt er blijkbaar geen idee van tot wat Zuid-Amerikaanse schones in staat zijn ;-)
Heel charmant en lief zijn tegen hun ventje en alles doen voor hem, tot ze officieel de belgische nationaliteit hebben, getrouwd zijn en kinderen, zodat gij haar niks meer kunt doen en zij van uw leven een hel maakt 8-)

Juist? :-P

Nynorsk
15 juni 2011, 15:36
Jij zegt wijven. Ik zeg nooit wijf tegen een vrouw. ;-)

ik alleen maar tegen vrouwen die zo grappig hysterisch worden als ge der 'wijf' tegen zegt.

Overigens, mij opa noemde mijn oma altijd 'wijveken'. Mijn opa was wel ne seksist (altijd hoffelijk, zag mijn oma graag en liet dat merken), maar het klonk mij toch zeer lief in de oren :-)

Dronkoers
15 juni 2011, 15:39
Jij zegt wijven. Ik zeg nooit wijf tegen een vrouw. ;-)

"Hoffelijke mannen zijn schuldig aan seksisme"



;-)

Txiki
15 juni 2011, 15:42
Awel ja, geeft ons een plattoo Westmallekes, en dan kunnen we zelfs zatte woorden wisselen :cheer:

:cheer: embrasse :cheer:

Txiki
15 juni 2011, 15:42
;-)

er staat hoffelijke mannen, Dronkoers, niet sloefemannen 8-)

Dronkoers
15 juni 2011, 15:43
:cheer: embrasse :cheer:

:cheer: Dikke Mathile :cheer:

Dronkoers
15 juni 2011, 15:44
er staat hoffelijke mannen, Dronkoers, niet sloefemannen 8-)

Wat is het verschil? ;-)

Pelgrim
15 juni 2011, 15:44
En ik heb vanmorgen dus nog een madam geholpen haar vwatuur op de tram te zetten.

Enfin 't was zo'n moslimmadam met hoofddoek, die zijn seksisme toch gewend.

Txiki
15 juni 2011, 15:45
Wat is het verschil? ;-)

Een hoffelijke man kan nog een vorm van bewustzijn hebben. Een sloefeman is een makke slaaf.

Nynorsk
15 juni 2011, 15:45
beginnen ze een beetje van die flutartikels te publiceren terwijl ik op zoek ben naar volk om te helpen bij mijnen verhuis :cry:

Dronkoers
15 juni 2011, 15:46
En ik heb vanmorgen dus nog een madam geholpen haar vwatuur op de tram te zetten.

Enfin 't was zo'n moslimmadam met hoofddoek, die zijn seksisme toch gewend.

Ela, wie kinderen wil, moet maar zelf voor de gevolgen dragen :mrgreen:

vlijmscherp
15 juni 2011, 15:46
beginnen ze een beetje van die flutartikels te publiceren terwijl ik op zoek ben naar volk om te helpen bij mijnen verhuis :cry:

jaja, en nadien die gaan aanklagen voor sexisme zeker, we hebben u door zulle!

Dronkoers
15 juni 2011, 15:47
Een hoffelijke man kan nog een vorm van bewustzijn hebben. Een sloefeman is een makke slaaf.

Grappig :-D Hoe zatter ik word, hoe hoffelijker ik ben 8-)

Txiki
15 juni 2011, 15:47
En ik heb vanmorgen dus nog een madam geholpen haar vwatuur op de tram te zetten.

Enfin 't was zo'n moslimmadam met hoofddoek, die zijn seksisme toch gewend.

Pelleke Seksist

Dronkoers
15 juni 2011, 15:47
jaja, en nadien die gaan aanklagen voor sexisme zeker, we hebben u door zulle!

:lol:

Txiki
15 juni 2011, 15:48
beginnen ze een beetje van die flutartikels te publiceren terwijl ik op zoek ben naar volk om te helpen bij mijnen verhuis :cry:

te laat! gedaan met al dat seksisme :lol:

Txiki
15 juni 2011, 15:49
Grappig :-D Hoe zatter ik word, hoe hoffelijker ik ben 8-)

Toch mee opletten. Als ge dan in al uw hoffelijkheid een pint wilt betalen aan een vrouw, kunt ge nog afgeschilderd worden als seksist. Niet doen, dus.

Nynorsk
15 juni 2011, 15:51
te laat! gedaan met al dat seksisme :lol:

ne kilo jeukpoeder in die wijven hun overall!! (in hun BH zal nie gaan allicht)

Demper
15 juni 2011, 15:51
En ik heb vanmorgen dus nog een madam geholpen haar vwatuur op de tram te zetten.

Enfin 't was zo'n moslimmadam met hoofddoek, die zijn seksisme toch gewend.

Zedde gij zot?

Txiki
15 juni 2011, 15:52
Zedde gij zot?

uiteraard. gij toch ook? en wij allemaal?

Dronkoers
15 juni 2011, 15:57
Toch mee opletten. Als ge dan in al uw hoffelijkheid een pint wilt betalen aan een vrouw, kunt ge nog afgeschilderd worden als seksist. Niet doen, dus.

Dan heb ik 2 pinten eh, geen probleem

Txiki
15 juni 2011, 15:58
Dan heb ik 2 pinten eh, geen probleem

:lol:

Demper
15 juni 2011, 15:59
uiteraard. gij toch ook? en wij allemaal?

Pelleke werkt de islamisering in de hand.

Dronkoers
15 juni 2011, 16:05
Pelleke werkt de islamisering in de hand.

:cheer: Islam :cheer:
:cheer: Vrouw boenk geven :cheer:

Txiki
15 juni 2011, 16:05
:cheer: Islam :cheer:
:cheer: Vrouw boenk geven :cheer:

:cheer: gedaan met seksisme :cheer:

Demper
15 juni 2011, 16:06
:cheer: Islam :cheer:
:cheer: Vrouw boenk geven :cheer:

:cheer: onder den tram stampen :cheer:

Pelgrim
15 juni 2011, 16:06
nu snap ik ook waarom ik niet aan een lief geraak, ik ben veel te seksistisch. :(

Dronkoers
15 juni 2011, 16:07
:cheer: gedaan met seksisme :cheer:

:cheer: Ole ole ole :cheer:

Dronkoers
15 juni 2011, 16:08
:cheer: onder den tram stampen :cheer:
:cheer: Met buggy en al :cheer:
nu snap ik ook waarom ik niet aan een lief geraak, ik ben veel te seksistisch. :(

Gelukkig zijn wij er nog om er u op te wijzen eh ;-)

manta
15 juni 2011, 16:09
nu snap ik ook waarom ik niet aan een lief geraak, ik ben veel te seksistisch. :(

Goed dat ge da al inziet ...
Nu uzelf nog verbeteren , stap op de bus, duw een zwangere vrouw van een stoeltje en ga daar demonstratief zitten zodat alleman ziet dat ge GEEN seksist bent ... ;-)

Dronkoers
15 juni 2011, 16:10
Goed dat ge da al inziet ...
Nu uzelf nog verbeteren , stap op de bus, duw een zwangere vrouw van een stoeltje en ga daar demonstratief zitten zodat alleman ziet dat ge GEEN seksist bent ... ;-)

en gebruik die bolle buik als voetbankske ;-)

Txiki
15 juni 2011, 16:11
nu snap ik ook waarom ik niet aan een lief geraak, ik ben veel te seksistisch. :(

voila, se. volgende keer dat ge gaat volksdansen gaan die grieten ne gank gaan :cheer:

Txiki
15 juni 2011, 16:12
Goed dat ge da al inziet ...
Nu uzelf nog verbeteren , stap op de bus, duw een zwangere vrouw van een stoeltje en ga daar demonstratief zitten zodat alleman ziet dat ge GEEN seksist bent ... ;-)

en gebruik die bolle buik als voetbankske ;-)

:magniet: dat is discriminatie van de niet-zwangere vrouwen

manta
15 juni 2011, 16:12
en gebruik die bolle buik als voetbankske ;-)

:-D

Dronkoers
15 juni 2011, 16:13
:magniet: dat is discriminatie van de niet-zwangere vrouwen

:-D

Die maak je dan zwanger eh :twisted:

manta
15 juni 2011, 16:13
:magniet: dat is discriminatie van de niet-zwangere vrouwen

Dan maakt ge degene die er over klaagt ook effe zwanger hé , da gaat in één moeite door ...;-)

Demper
15 juni 2011, 16:13
Bitchen verwachten eigenlijk een goe pak slaag als ge snachts zat thuiskomt.

Dronkoers
15 juni 2011, 16:14
Dan maakt ge degene die er over klaagt ook effe zwanger hé , da gaat in één moeite door ...;-)

:-D

Ge zijt me voor ;-)

giserke
15 juni 2011, 16:14
Awel ja, geeft ons een plattoo Westmallekes, en dan kunnen we zelfs zatte woorden wisselen :cheer:

Heel charmant en lief zijn tegen hun ventje en alles doen voor hem, tot ze officieel de belgische nationaliteit hebben, getrouwd zijn en kinderen, zodat gij haar niks meer kunt doen en zij van uw leven een hel maakt 8-)

Juist? :-P

Daar heeft ze mij niet voor nodig hoor ;-)

Dronkoers
15 juni 2011, 16:14
Bitchen verwachten eigenlijk een goe pak slaag als ge snachts zat thuiskomt.

En de die die ge onderweg tegenkomt ook ;-)

Dronkoers
15 juni 2011, 16:17
Daar heeft ze mij niet voor nodig hoor ;-)

Ge probeert ze goed te klappen eh ;-)

giserke
15 juni 2011, 16:17
Bitchen verwachten eigenlijk een goe pak slaag als ge snachts zat thuiskomt.

Zo van, als jij niet meer weet waarom je geslagen hebt, zij zal het wel weten. :lol:

Hoewel, ik vlug een mot terug zou krijgen.
Dus beter niet doen. :oops:

Dronkoers
15 juni 2011, 16:18
Zo van, als jij niet meer weet waarom je geslagen hebt, zij zal het wel weten. :lol:

Hoewel, ik vlug een mot terug zou krijgen.
Dus beter niet doen. :oops:

Ha! :-D

Demper
15 juni 2011, 16:20
En de die die ge onderweg tegenkomt ook ;-)

Sowieso ja.

Zo van, als jij niet meer weet waarom je geslagen hebt, zij zal het wel weten. :lol:

Hoewel, ik vlug een mot terug zou krijgen.
Dus beter niet doen. :oops:

Niet meer weten waarom?
Alsek snachts zat thuiskom, en ik maak haar wakker om friet te bakken moe ze da maar doen oek verdomme.

http://telecommerce.nl/uploadedImages/Telecommerce/Nieuws/Nieuwsitems/2009/01_-_januari/Broekriem.jpg

En anders met de riem erop.

manta
15 juni 2011, 16:23
:-D

Ge zijt me voor ;-)

Gemakkelijker voor u , dan klaagt ze zowieso al niet want dan is ze al zwanger ... :lol:
En hey , weeral extra volk om op de grond te gooien om te bewijzen dat ge gene seksist bent ... ;-)

Dronkoers
15 juni 2011, 16:24
Sowieso ja.



Niet meer weten waarom?
Alsek snachts zat thuiskom, en ik maak haar wakker om friet te bakken moe ze da maar doen oek verdomme.

http://telecommerce.nl/uploadedImages/Telecommerce/Nieuws/Nieuwsitems/2009/01_-_januari/Broekriem.jpg

En anders met de riem erop.

Gij maakt die nog wakker? Die friet moest al klaarstaan als gij thuiskomt verdoeme! ;-)

Pelgrim
15 juni 2011, 16:24
voila, se. volgende keer dat ge gaat volksdansen gaan die grieten ne gank gaan :cheer:

Ne gank gaan?

Ik smijt ze verdomme met een grote zwier heel de zaal door ja :twisted:

Dronkoers
15 juni 2011, 16:24
Gemakkelijker voor u , dan klaagt ze zowieso al niet want dan is ze al zwanger ... :lol:
En hey , weeral extra volk om op de grond te gooien om te bewijzen dat ge gene seksist bent ... ;-)

Op den duur heb je een springkasteel in de bus :cheer:

Dronkoers
15 juni 2011, 16:25
Ne gank gaan?

Ik smijt ze verdomme met een grote zwier heel de zaal door ja :twisted:

:cheer: Pel :cheer:

Txiki
15 juni 2011, 16:29
Ne gank gaan?

Ik smijt ze verdomme met een grote zwier heel de zaal door ja :twisted:

ja, da zeggek toch?

Demper
15 juni 2011, 16:30
Gij maakt die nog wakker? Die friet moest al klaarstaan als gij thuiskomt verdoeme! ;-)

De friet moet klaar staan, er moet nen Duvel uitgegoten staan, en zij moet in haren bloten op de tafel zitten zodat ze doggystyle kan gepakt worden terwijl ik een frietje steek en van mijn glas drink.

manta
15 juni 2011, 16:33
De friet moet klaar staan, er moet nen Duvel uitgegoten staan, en zij moet in haren bloten op de tafel zitten zodat ze doggystyle kan gepakt worden terwijl ik een frietje steek en van mijn glas drink.
Neenee , ze moet één van uw minaressen op die tafel zetten met eventueel nog een extra mokke derbij voor 't geval da ge wat afwisseling wilt en dan kan ze den afwas gaan doen of zo ...

Nynorsk
15 juni 2011, 16:33
De friet moet klaar staan, er moet nen Duvel uitgegoten staan, en zij moet in haren bloten op de tafel zitten zodat ze doggystyle kan gepakt worden terwijl ik een frietje steek en van mijn glas drink.

spijtig genoeg voor u kunnen mannen nie multitasken.

giserke
15 juni 2011, 16:37
De friet moet klaar staan, er moet nen Duvel uitgegoten staan, en zij moet in haren bloten op de tafel zitten zodat ze doggystyle kan gepakt worden terwijl ik een frietje steek en van mijn glas drink.

Als ge uwe viagra vergeten bent, zullen het wel weer losse flodders zijn. :twisted:

giserke
15 juni 2011, 16:38
Ne gank gaan?

Ik smijt ze verdomme met een grote zwier heel de zaal door ja :twisted:

Of door de slaapkamer, maja zover zijde gij nog niet hé :lol:

Demper
15 juni 2011, 16:40
Neenee , ze moet één van uw minaressen op die tafel zetten met eventueel nog een extra mokke derbij voor 't geval da ge wat afwisseling wilt en dan kan ze den afwas gaan doen of zo ...

Dat vind ik net iets te veel van het goede.
Sorry.

spijtig genoeg voor u kunnen mannen nie multitasken.

Een vrouw pakken, bier drinken en friet eten kunnen ze wel tegelijk ze.
Geloof mij.

En als het vrouwke begint te zagen steekte ne gloeiend hete friet in haar bilnaad. De voordelen van doggystyle.

Txiki
15 juni 2011, 16:40
Als ge uwe viagra vergeten bent, zullen het wel weer losse flodders zijn. :twisted:

Of door de slaapkamer, maja zover zijde gij nog niet hé :lol:

ge zijt zo in uw kloten gebeten, jong? :-D

giserke
15 juni 2011, 16:41
ge zijt zo in uw kloten gebeten, jong? :-D

voorwa? Omdat ik vuistjes dochter niet nodig heb? ;-)

Demper
15 juni 2011, 16:44
voorwa? Omdat ik vuistjes dochter niet nodig heb? ;-)

Liever geen vrouw dan zo een van uw importbruiden.

giserke
15 juni 2011, 16:45
Liever geen vrouw dan zo een van uw importbruiden.

Ze was hier al langer dan ik haar kende?

Nynorsk
15 juni 2011, 16:45
voorwa? Omdat ik vuistjes dochter nooit meer mag gebruiken? ;-)

;-)

Txiki
15 juni 2011, 16:45
voorwa? Omdat ik vuistjes dochter niet nodig heb? ;-)

omda ze met u aan't lachen zijn, hoffelijke sloef :-D

Demper
15 juni 2011, 16:46
Ze was hier al langer dan ik haar kende?

Da zeggen ze allemaal.

giserke
15 juni 2011, 16:50
omda ze met u aan't lachen zijn, hoffelijke sloef :-D

Nu ja, wie lacht met wie? ;-)

Nynorsk
15 juni 2011, 16:52
Een vrouw pakken, bier drinken en friet eten kunnen ze wel tegelijk ze.
Geloof mij.

In uw geval ga ik het houden op 'ik geloof u'

Dronkoers
15 juni 2011, 16:52
voorwa? Omdat ik vuistjes dochter niet nodig heb? ;-)

Giserkes dagelijkse voordelen:
* hij kan van zijn gat geven
* hij kan met vrouwelijke tenen friemelen

Mijn dagelijkse voordelen:
*De overige 23 uur en 45 minuten van de dag 8-)



...en dan moet hij nog het geluk hebben dat hij elke dag van zijn gat mag geven eh :-D

giserke
15 juni 2011, 16:53
In uw geval ga ik het houden op 'ik geloof u'

In een eerdere post geeft hij te kennen dat hij betaald voor vrouwen. Dus ik zou hem nog niet te rap geloven. :twisted:

Nynorsk
15 juni 2011, 16:54
In een eerdere post geeft hij te kennen dat hij betaald voor vrouwen. Dus ik zou hem nog niet te rap geloven. :twisted:

'k zeg nie da'k hem geloof eh ;-)
maar da's wel 't antwoord dat 'm kan krijgen.

Txiki
15 juni 2011, 16:55
Nu ja, wie lacht met wie? ;-)

iedereen met iedereen :cheer:

maar uiteindelijk lachen we vooral met die zever in post 1 :-P

Demper
15 juni 2011, 16:57
In een eerdere post geeft hij te kennen dat hij betaald voor vrouwen. Dus ik zou hem nog niet te rap geloven. :twisted:

Waar heb ik dat gedaan dan?

Maar vertel eens, wat kost dat nu eigenlijk, een visum?

manta
15 juni 2011, 16:57
iedereen met iedereen :cheer:

maar uiteindelijk lachen we vooral met die zever in post 1 :-P

Tot ge binnenkort een proces wegens seksisme aan uw been hebt omdat ge vergat te fluiten naar een schoon trees ... :-(

giserke
15 juni 2011, 16:57
iedereen met iedereen :cheer:

maar uiteindelijk lachen we vooral met die zever in post 1 :-P

Ja das juist.

Wie verzint nu zulke zever? Nog raar dat het geen KUL prof is. 8O
Die kunnen dat goed de laatste tijd.

Dronkoers
15 juni 2011, 16:58
Tot ge binnenkort een proces wegens seksisme aan uw been hebt omdat ge vergat te fluiten naar een schoon trees ... :-(

:lol:

Dronkoers
15 juni 2011, 16:58
Ja das juist.

Wie verzint nu zulke zever? Nog raar dat het geen KUL prof is. 8O
Die kunnen dat goed de laatste tijd.

:-D
KUL hoeft ineens geen afkorting te zijn ... ;-)

manta
15 juni 2011, 16:59
Ja das juist.

Wie verzint nu zulke zever? Nog raar dat het geen KUL prof is. 8O
Die kunnen dat goed de laatste tijd.

Hallo , 't komt wel ven degenen die't kunnen weten hé , de vrouwen zelf ... :-D

Dus scheur alle verjaardagen maar uit uwe kalender , hoe meer ge ze vergeet, hoe liever ze da heeft ... ;-)

Dronkoers
15 juni 2011, 17:00
Hallo , 't komt wel ven degenen die't kunnen weten hé , de vrouwen zelf ... :-D

Dus scheur alle verjaardagen maar uit uwe kalender , hoe meer ge ze vergeet, hoe liever ze da heeft ... ;-)

Neenee, ze moet haar dagelijkse portie blauwe plekken wel behouden eh

giserke
15 juni 2011, 17:00
Waar heb ik dat gedaan dan?

http://4.bp.blogspot.com/_Hx9XRUKoKMQ/SMba_qgtFvI/AAAAAAAAEvw/CUkpIzP8Blo/s400/Prostitutie_toesta_108713d.jpg

http://www.terdreef.org/klas3/50EUROFR.jpg

Maar vertel eens, wat kost dat nu eigenlijk, een visum?

Diplomaten paspoort? niks. ;-)

Demper
15 juni 2011, 17:03
[...]

Dat is wat vrouwen willen.
Makkelijk geld.

Dat toon ik aan met die afbeeldingen.
Moet ik u nog iets met handen en voeten uitleggen, anders?
Dingen die je niet begrijpt?

Txiki
15 juni 2011, 17:04
Tot ge binnenkort een proces wegens seksisme aan uw been hebt omdat ge vergat te fluiten naar een schoon trees ... :-(

:-(

manta
15 juni 2011, 17:09
:-(

Ge kunt ze voor de rechter natuurlijk een dot op haar oog geven om te laten zien dat ge uw leven aan't beteren zijt, maar moest diene rechter dan zo ne nieuwe man zijn hebde weer miserie ... :-(

Vigilante VL
15 juni 2011, 17:10
Dat is wat vrouwen willen.
Makkelijk geld.

Dat toon ik aan met die afbeeldingen.
Moet ik u nog iets met handen en voeten uitleggen, anders?
Dingen die je niet begrijpt?

Sadly, that's what it all boils down to.

Dronkoers
15 juni 2011, 17:11
Ge kunt ze voor de rechter natuurlijk een dot op haar oog geven om te laten zien dat ge uw leven aan't beteren zijt, maar moest diene rechter dan zo ne nieuwe man zijn hebde weer miserie ... :-(

Dan klaagt ge die rechter aan wegens seksisme natuurlijk

Txiki
15 juni 2011, 17:11
Ge kunt ze voor de rechter natuurlijk een dot op haar oog geven om te laten zien dat ge uw leven aan't beteren zijt, maar moest diene rechter dan zo ne nieuwe man zijn hebde weer miserie ... :-(

'k steek gewoon een discours af dat die rechter degene is die discrimineert door zijn hoffelijk gedrag. :twisted:

Txiki
15 juni 2011, 17:12
Dan klaagt ge die rechter aan wegens seksisme natuurlijk

gewoon neerschieten, nikske meer aanklagen

manta
15 juni 2011, 17:24
Dan klaagt ge die rechter aan wegens seksisme natuurlijk

'k steek gewoon een discours af dat die rechter degene is die discrimineert door zijn hoffelijk gedrag. :twisted:

8O

Op den duur zoude niet meer weten hoe ge u zelf moet gedragen ...:-(


Is't dan niet simpeler om gewoon iedereen een pak rammel te geven zodat er niemand kan klagen ???:-D

Nynorsk
15 juni 2011, 17:28
8O

Op den duur zoude niet meer weten hoe ge u zelf moet gedragen ...:-(


Is't dan niet simpeler om gewoon iedereen een pak rammel te geven zodat er niemand kan klagen ???:-D

sommige vrouwen hebben da graag.
dat kan dan mss geklassificeerd worden onder 'overmatige affectie' ofzo.

Txiki
15 juni 2011, 17:30
8O

Op den duur zoude niet meer weten hoe ge u zelf moet gedragen ...:-(


Is't dan niet simpeler om gewoon iedereen een pak rammel te geven zodat er niemand kan klagen ???:-D

:cheer: harde klappen voor iedereen :cheer:
:cheer: socialisme in de praktijk :cheer:

Pelgrim
15 juni 2011, 17:46
:cheer: harde klappen voor iedereen :cheer:
:cheer: socialisme in de praktijk :cheer:

Collectivisatie van de reproductiemiddelen :cheer:

Vigilante VL
15 juni 2011, 17:51
sommige vrouwen hebben da graag.
dat kan dan mss geklassificeerd worden onder 'overmatige affectie' ofzo.

Ooit eens een vriendin van de vrouw des huizes afgeluisterd toen ze bij mij op de sofa zat te janken: "Ja, hij is gewoon veel te lief en gedienstig. Ik kan hem dan ook nergens echt kwaad mee krijgen. Soms wil ik gewoon dat hij mij een stevige oorvijg geeft om eens te tonen hoe graag hij mij wel ziet."

Die van mij: "Ja, te lief zijn is ook niet goed."


Ik geloof dat ik toen ruim een half uur van complete verwarring naar een witte muur heb zitten staren boven. Sindsdien is het dan ook stilletjes beginnen bij mij beginnen dagen over wat voor een krankzinnige kuthoeren het allemaal wel niet zijn. :lol:

Pelgrim
15 juni 2011, 18:03
Ooit eens een vriendin van de vrouw des huizes afgeluisterd toen ze bij mij op de sofa zat te janken: "Ja, hij is gewoon veel te lief en gedienstig. Ik kan hem dan ook nergens echt kwaad mee krijgen. Soms wil ik gewoon dat hij mij een stevige oorvijg geeft om eens te tonen hoe graag hij mij wel ziet."

Die van mij: "Ja, te lief zijn is ook niet goed."


Ik geloof dat ik toen ruim een half uur van complete verwarring naar een witte muur heb zitten staren boven. Sindsdien is het dan ook stilletjes beginnen bij mij beginnen dagen over wat voor een krankzinnige kuthoeren het allemaal wel niet zijn. :lol:

lol :D
Ik heb van alle vier mijn zussen al de commentaar gekregen dat ik veel te goed ben voor vrouwen. :D Na jaren begreep ik uiteindelijk wat ze bedoelen, de bad boys trekken niet voor niks alle aandacht. 't moet iets evolutionair zijn of zo, agressieve boertige venten worden wellicht beter in staat geacht te overleven of zoiets. Enfin, logisch lijkt me dat niet, ambrasmakers belanden toch wel sneller in gevaarlijke situaties zou ik denken, maar ja, vrouwen en logica dat gaat ni samen eh :-P

Dronkoers
15 juni 2011, 18:05
lol :D
Ik heb van alle vier mijn zussen al de commentaar gekregen dat ik veel te goed ben voor vrouwen. :D Na jaren begreep ik uiteindelijk wat ze bedoelen, de bad boys trekken niet voor niks alle aandacht. 't moet iets evolutionair zijn of zo, agressieve boertige venten worden wellicht beter in staat geacht te overleven of zoiets. Enfin, logisch lijkt me dat niet, ambrasmakers belanden toch wel sneller in gevaarlijke situaties zou ik denken, maar ja, vrouwen en logica dat gaat ni samen eh :-P

Dan moet ge die logica er gewoon inkloppen eh ;-)

manta
15 juni 2011, 18:07
Dan moet ge die logica er gewoon inkloppen eh ;-)
Eigenlijk wel ... "wat vrouwen willen" ...
Hebben die wel iets te willen ... :evil:

manta
15 juni 2011, 18:09
beginnen ze een beetje van die flutartikels te publiceren terwijl ik op zoek ben naar volk om te helpen bij mijnen verhuis :cry:

Nu eigenlijk , als die vrouwen uwe verhuis hebben gedaan , stuur die dan eens om de mijne te komen doen ... :-D

kiko
15 juni 2011, 18:12
Vrouwen...
Wie of wat dat dat ooit heeft uitgevonden...
Jij bent van je eerste vrouwonvriendelijke uitspraak nog niet gestorven, merk ik.

Pelgrim
15 juni 2011, 18:13
Jij bent van je eerste vrouwonvriendelijke uitspraak nog niet gestorven, merk ik.

Demper is tenminste niet seksistisch.

From_Vlaanderen
15 juni 2011, 18:14
"Hoffelijke mannen zijn schuldig aan seksisme"


:lol:
Laat ze die zakken cement zelf maar naar huis sleuren :cheer:


:cheer: Sla die deur voor hare neus toe :cheer:

:cheer: lach ze uit als ze met een lekke band staan te gapen :cheer:


:cheer: Gedaan met gentleman zijn :cheer:

:cheer: Laat ze maar rechtstaan op de bus :cheer:

:cheer: Zo moet dat :cheer:
Ik zen uwe verjaardag ni vergeten... Da was om te zien of ge het zelf nog wist!

kiko
15 juni 2011, 18:16
Demper is tenminste niet seksistisch.
Als jij het zegt.

Dronkoers
15 juni 2011, 18:17
Jij bent van je eerste vrouwonvriendelijke uitspraak nog niet gestorven, merk ik.

Schandalig eh :mrgreen:

Dronkoers
15 juni 2011, 18:18
Eigenlijk wel ... "wat vrouwen willen" ...
Hebben die wel iets te willen ... :evil:

Toch wel, als die wil net hetzelfde is als de mijne ;-)

"Dronkoers, sla me verrot!"
"Geen probleem, mijn zuur stinkend zeepbelscheetje"

*Batbatsklopbonk*

;-)

kiko
15 juni 2011, 18:19
Schandalig eh :mrgreen:
Neen.

Wel een beetje zielig, meer niet.

From_Vlaanderen
15 juni 2011, 18:22
lol :D
Ik heb van alle vier mijn zussen al de commentaar gekregen dat ik veel te goed ben voor vrouwen. :D Na jaren begreep ik uiteindelijk wat ze bedoelen, de bad boys trekken niet voor niks alle aandacht. 't moet iets evolutionair zijn of zo, agressieve boertige venten worden wellicht beter in staat geacht te overleven of zoiets. Enfin, logisch lijkt me dat niet, ambrasmakers belanden toch wel sneller in gevaarlijke situaties zou ik denken, maar ja, vrouwen en logica dat gaat ni samen eh :-P

Wees een ne pelgrim!

:cheer: Boertig :cheer:
:cheer: Stopt is me dansen en ga schieten :cheer:
:cheer: Stopt is met dat sjanettetaaltje en klapt is antwaarps :cheer:
:cheer: Zuipt :cheer:
:cheer: Vloekt :cheer:
:cheer: Een lederen jas :cheer:
:cheer: Jeans vestje :cheer:
:cheer: Agressief rijden :cheer:

Pelgrim
15 juni 2011, 18:23
Wees een ne pelgrim!

euh wa?

From_Vlaanderen
15 juni 2011, 18:24
euh wa?

Allez, diene afbeelding, wa is da na. Een wijf kent die vlag nog ni eens.

Pelgrim
15 juni 2011, 18:52
Ik versta die "Wees een ne pelgrim!" ni.

Dronkoers
15 juni 2011, 18:53
:cheer: Stopt is met dat sjanettetaaltje en klapt is antwaarps :cheer:


Euh...

Ke Nan
15 juni 2011, 19:01
Vrouwen willen een woordenboek Nederlands-Turks/Turks-Nederlands. Vrouwen willen ook gratis taalcursussen Turks.
Vrouwen willen .........................Turks.
Vrouwen willen Turkse .................

Xenophon
15 juni 2011, 19:07
Ooit eens een vriendin van de vrouw des huizes afgeluisterd toen ze bij mij op de sofa zat te janken: "Ja, hij is gewoon veel te lief en gedienstig. Ik kan hem dan ook nergens echt kwaad mee krijgen. Soms wil ik gewoon dat hij mij een stevige oorvijg geeft om eens te tonen hoe graag hij mij wel ziet."

Die van mij: "Ja, te lief zijn is ook niet goed."


Ik geloof dat ik toen ruim een half uur van complete verwarring naar een witte muur heb zitten staren boven. Sindsdien is het dan ook stilletjes beginnen bij mij beginnen dagen over wat voor een krankzinnige kuthoeren het allemaal wel niet zijn. :lol:

Ik heb eens een schoonzuster gehad die de stellige overtuiging was toegedaan dat als ze van haar man geen petsen kreeg, dat dit dan een jaennet was.

Xenophon
15 juni 2011, 19:09
lol :D
Ik heb van alle vier mijn zussen al de commentaar gekregen dat ik veel te goed ben voor vrouwen. :D Na jaren begreep ik uiteindelijk wat ze bedoelen, de bad boys trekken niet voor niks alle aandacht. 't moet iets evolutionair zijn of zo, agressieve boertige venten worden wellicht beter in staat geacht te overleven of zoiets. Enfin, logisch lijkt me dat niet, ambrasmakers belanden toch wel sneller in gevaarlijke situaties zou ik denken, maar ja, vrouwen en logica dat gaat ni samen eh :-P

Ja, en terwijl jij logisch nadenkt ben ik met alle knappe vrouwen weg. :thumbsup:

Nynorsk
15 juni 2011, 19:24
Vrouwen willen een woordenboek Nederlands-Turks/Turks-Nederlands. Vrouwen willen ook gratis taalcursussen Turks.
Vrouwen willen .........................Turks.
Vrouwen willen Turkse .................
kebab.

Ratatosk
15 juni 2011, 19:32
Nog wijze raad van nonkel Ratatosk.

Hoe doe ik een wijf zwijgen?


http://moblog.net/media/m/i/s/misteralfie/the-first-undead-blowjob-of-the-evening.jpg

Demper
15 juni 2011, 20:35
Jij bent van je eerste vrouwonvriendelijke uitspraak nog niet gestorven, merk ik.

Dus?

Pelgrim
15 juni 2011, 20:38
Ja, en terwijl jij logisch nadenkt ben ik met alle knappe vrouwen weg. :thumbsup:

Komt gerust af, in mijn buurt wonen toch alleen maar schrale, lelijke mottige afgeleefde dozen die bovendien absoluut geen tof gezelschap zijn :D

Of negerinnen en aziaten, die vallen wel mee, maar da's toch uw ding niet eh :)

Demper
15 juni 2011, 20:43
Komt gerust af, in mijn buurt wonen toch alleen maar schrale, lelijke mottige afgeleefde dozen die bovendien absoluut geen tof gezelschap zijn :D

Of negerinnen en aziaten, die vallen wel mee, maar da's toch uw ding niet eh :)

Zijn vrienden dingen af bij de negerinnen achter de ramen.

kiko
15 juni 2011, 21:33
Dus?
Dat maakt je een gefrustreerde hufter.

Vlaamse Leeuwin
15 juni 2011, 21:37
Dat maakt je een gefrustreerde hufter.

euhm....mocht je het nog niet weten...dit is een K&K draadje.....dit staat niet in maatschappij en samenleving.....ik herhaal...dit staat niet in maatschapppij en samenleving......:roll:

Ratatosk
15 juni 2011, 21:38
euhm....mocht je het nog niet weten...dit is een K&K draadje.....dit staat niet in maatschappij en samenleving.....ik herhaal...dit staat niet in matschapppij en samenleving......:roll:

Verkeerd geplaatst dus.

Vlaamse Leeuwin
15 juni 2011, 21:44
Verkeerd geplaatst dus.

waarom verkeerd geplaatst? Mag er al niet meer gezwanst worden over de clichés tss mannen en vrouwen, feministen en schoothondjes, nieuwe mannen en die-hard macho's,valley girls en überbadsloefen?

Allé jong....partypoeper :-(

kiko
15 juni 2011, 21:47
euhm....mocht je het nog niet weten...dit is een K&K draadje.....dit staat niet in maatschappij en samenleving.....ik herhaal...dit staat niet in matschapppij en samenleving......:roll:
Ah bon, ik wist niet dat K & K een vrijgeleide was voor het in alle ernst verkondigen van de grootste nonsens.

Demper heeft in het verleden al meermaals uitspraken over vrouwen gedaan die mij deden fronsen, zijn uitspraken hier zijn gewoon een verderzetting daarvan, en ik hou niet van dergelijke seksistische cafépraat, of het nu in het Vaticaan is of in K & K.

Dus: een hufter. Dat mag ik zeggen trouwens, want het is hier K & K.

Demper
15 juni 2011, 21:57
Ah bon, ik wist niet dat K & K een vrijgeleide was voor het in alle ernst verkondigen van de grootste nonsens.

Demper heeft in het verleden al meermaals uitspraken over vrouwen gedaan die mij deden fronsen, zijn uitspraken hier zijn gewoon een verderzetting daarvan, en ik hou niet van dergelijke seksistische cafépraat, of het nu in het Vaticaan is of in K & K.

Dus: een hufter. Dat mag ik zeggen trouwens, want het is hier K & K.

De waarheid doet pijn he, mevrouw kiko.

Vlaamse Leeuwin
15 juni 2011, 21:59
Kiko is een vrouw??? 8O

Ratatosk
15 juni 2011, 22:00
waarom verkeerd geplaatst? Mag er al niet meer gezwanst worden over de clichés tss mannen en vrouwen, feministen en schoothondjes, nieuwe mannen en die-hard macho's,valley girls en überbadsloefen?

Allé jong....partypoeper :-(

Kontneukerij is niet aan mij besteed.

Dat hoffelijkheid seksisme is, is van groot maatschappelijk belang. Hoeveel mannen sukkelen nu wel niet met pijn door het dragen van valiezen, tassen, enz... .

Demper
15 juni 2011, 22:00
euhm....mocht je het nog niet weten...dit is een K&K draadje.....dit staat niet in maatschappij en samenleving.....ik herhaal...dit staat niet in maatschapppij en samenleving......:roll:

Merci mijn gatje

Vlaamse Leeuwin
15 juni 2011, 22:12
Kontneukerij is niet aan mij besteed.

Dat hoffelijkheid seksisme is, is van groot maatschappelijk belang. Hoeveel mannen sukkelen nu wel niet met pijn door het dragen van valiezen, tassen, enz... .

Clichés dus!
Ik weet niet welke vrouwen jij kent in je kennisenkring Ratatosk, maar een vrouw is echt wel fysiek geschikt om valiezen en tassen te dragen.
Idem voor het openen van deuren. Als je ergens binnen gaat is het maar normaal dat je die ff blijft openhouden voor de mensen die na je komen, maar of dat nu een man is of een vrouw, dat maakt geen verschil.
Dus volgens u is een man die kookt voor zijn vrouw en kids ,en die een wasmachine vult en laat draaien een echte sloef ,en is een vrouw die de vuilniszakken buitensleurt, de gootsteen ontstopt en gras afrijden tot haar taak neemt een feministe ?

Amai als dat al seksisme is!!!
Een man die niet kan koken en die niet weet hoe hij zijn kleren moet wassen is in mijn ogen een grote sukkelaar. Idem voor vrouwen die niet weten hoe ze de grasmachine aan de praat krijgen of die het verschil niet kennen tussen een platte -of een kruisschroevendraaier.

Demper
15 juni 2011, 22:18
Clichés dus!
Ik weet niet welke vrouwen jij kent in je kennisenkring Ratatosk, maar een vrouw is echt wel fysiek geschikt om valiezen en tassen te dragen.
Idem voor het openen van deuren. Als je ergens binnen gaat is het maar normaal dat je die ff blijft openhouden voor de mensen die na je komen, maar of dat nu een man is of een vrouw, dat maakt geen verschil.
Dus volgens u is een man die kookt voor zijn vrouw en kids ,en die een wasmachine vult en laat draaien een echte sloef ,en is een vrouw die de vuilniszakken buitensleurt, de gootsteen ontstopt en gras afrijden tot haar taak neemt een feministe ?

Amai als dat al seksisme is!!!
Een man die niet kan koken en die niet weet hoe hij zijn kleren moet wassen is in mijn ogen een grote sukkelaar. Idem voor vrouwen die niet weten hoe ze de grasmachine aan de praat krijgen of die het verschil niet kennen tussen een platte -of een kruisschroevendraaier.

Ik kook thuis omdat ik simpelweg beter kook dan mijn moeder.
Smaakvoller.
Beter afgekruid.
Betere gaartijden.

Vrouwen kunnen gewoonweg niet goed koken.

Ratatosk
15 juni 2011, 22:21
Clichés dus!
Ik weet niet welke vrouwen jij kent in je kennisenkring Ratatosk, maar een vrouw is echt wel fysiek geschikt om valiezen en tassen te dragen.
Idem voor het openen van deuren. Als je ergens binnen gaat is het maar normaal dat je die ff blijft openhouden voor de mensen die na je komen, maar of dat nu een man is of een vrouw, dat maakt geen verschil.
Dus volgens u is een man die kookt voor zijn vrouw en kids ,en die een wasmachine vult en laat draaien een echte sloef ,en is een vrouw die de vuilniszakken buitensleurt, de gootsteen ontstopt en gras afrijden tot haar taak neemt een feministe ?

Amai als dat al seksisme is!!!
Een man die niet kan koken en die niet weet hoe hij zijn kleren moet wassen is in mijn ogen een grote sukkelaar. Idem voor vrouwen die niet weten hoe ze de grasmachine aan de praat krijgen of die het verschil niet kennen tussen een platte -of een kruisschroevendraaier.

Gouden raad van ratatosk

"Koken kan ik maar geen goesting."

Nodigt uw moeder uit en laat het eten aanbranden. Uit moederliefde nodigt je moeder je elke dag uit om te komen eten.

"Was en plas is saai."

Ga naar uw moeder met een slechte jeans, slechte rode trui en slechte witte t'shirt. Vraag of je de wasmachine mag gebruiken. Smijt de slechte kleren erin, op 100° graden wassen zonder verzachter. Het resultaat is dat mama geschokt zal zijn van uw proper was en de volgende keer uw was doet.

Vlaamse Leeuwin
15 juni 2011, 22:28
Gouden raad van ratatosk

"Koken kan ik maar geen goesting."

Nodigt uw moeder uit en laat het eten aanbranden. Uit moederliefde nodigt je moeder je elke dag uit om te komen eten.

"Was en plas is saai."

Ga naar uw moeder met een slechte jeans, slechte rode trui en slechte witte t'shirt. Vraag of je de wasmachine mag gebruiken. Smijt de slechte kleren erin, op 100° graden wassen zonder verzachter. Het resultaat is dat mama geschokt zal zijn van uw proper was en de volgende keer uw was doet.


Of je doet als mijn ex toen ik hem verliet.....alles wat je wil eten smijt ge gewoon in de frietketel (vlees, groenten,aardappelen....alles dus) .....en ge vraagt aan de vrouwen van je collega's of zij je kleren willen wassen..... schamelijk voor hem, maar de commentaren zijn wel leuk voer voor de ex-vrouw natuurlijk 8-)

Een man die niet zonder zijn moeder kan......vrouwen hebben daar een ingebouwd alarm voor....slaat altijd op melding : ONTWIJKEN !!!!

From_Vlaanderen
15 juni 2011, 22:28
Amai als dat al seksisme is!!!
Een man die niet kan koken en die niet weet hoe hij zijn kleren moet wassen is in mijn ogen een grote sukkelaar. Idem voor vrouwen die niet weten hoe ze de grasmachine aan de praat krijgen of die het verschil niet kennen tussen een platte -of een kruisschroevendraaier.

Emancipatie is dan ook: ik heb voor niets een man/vrouw nodig.

Vlaamse Leeuwin
15 juni 2011, 22:30
Emancipatie is dan ook: ik heb voor niets een man/vrouw nodig.

2

Pelgrim
15 juni 2011, 22:34
Emancipatie is dan ook: ik heb voor niets een man/vrouw nodig.

soloseks?

From_Vlaanderen
15 juni 2011, 22:35
soloseks?

Om de drie dagen moet ge ne keer ejaculeren voor uwe prostaat.
Vrijheid?
Trouwens katastroof biedt raad
:cheer:
de meeste gasten zochten allemaal nor een mokke
maar den deze was daar ni zo oep gebrand
'k had er geen nodig want ik kon toch zellef snokken
d'r was geen wijf zo goe gelak mijn hand:cheer:

Ratatosk
15 juni 2011, 22:40
Nog wijze raad van nonkel Ratatosk.

Hoe doe ik een wijf zwijgen?


http://moblog.net/media/m/i/s/misteralfie/the-first-undead-blowjob-of-the-evening.jpg

Speciaal nog eens herhalen voor Vlaamse leeuwin.

Xenophon
15 juni 2011, 23:21
Komt gerust af, in mijn buurt wonen toch alleen maar schrale, lelijke mottige afgeleefde dozen die bovendien absoluut geen tof gezelschap zijn :D

Of negerinnen en aziaten, die vallen wel mee, maar da's toch uw ding niet eh :)

Hela! Alle vrouwen moeten geneukt worden vriend.

Natuurlijk, als het werkelijk de oudste en lelijkste vrouwen van de wereld betreft, dan is altijd nog alcohol.

Zijn vrienden dingen af bij de negerinnen achter de ramen.

Ik heb iemand gekend vroeger die daar niet te schoon voor was ja. Toen vroegen die 500 Fr en hij bood af tot 100 Fr.

Pelgrim
16 juni 2011, 00:06
Hela! Alle vrouwen moeten geneukt worden vriend.

Natuurlijk, als het werkelijk de oudste en lelijkste vrouwen van de wereld betreft, dan is altijd nog alcohol.


Als ge u geroepen voelt, kom gerust eens langs.

Txiki
16 juni 2011, 00:06
Heeft er al iemand opgemerkt dat vrouwen eigenlijk niks te willen hebben?

giserke
16 juni 2011, 07:46
Heeft er al iemand opgemerkt dat vrouwen eigenlijk niks te willen hebben?

Als je op droog zaad wil zitten, moet je vooral dit zeggen aan vrouwen :lol:

Txiki
16 juni 2011, 07:49
Als je op droog zaad wil zitten, moet je vooral dit zeggen aan vrouwen :lol:

Waarom zou ge dat moeten zeggen? Dat is immers zowat het enige wat ze moeten weten. :lol:

giserke
16 juni 2011, 07:52
Waarom zou ge dat moeten zeggen? Dat is immers zowat het enige wat ze moeten weten. :lol:

Ja als niemand hen dat zegt gaan ze het niet weten he. ;-)

Txiki
16 juni 2011, 07:53
Ja als niemand hen dat zegt gaan ze het niet weten he. ;-)

Ge moet dat niet zeggen, ge moet ze daartoe opvoeden van kleins af aan. :lol:

giserke
16 juni 2011, 07:55
Ge moet dat niet zeggen, ge moet ze daartoe opvoeden van kleins af aan. :lol:

Ze hebben een natuurlijke eigenschap zich daar tegen te verzetten.
En de praktijk wijst uit dat je toch het onderspit delft. :-)

Txiki
16 juni 2011, 07:58
Ze hebben een natuurlijke eigenschap zich daar tegen te verzetten.
En de praktijk wijst uit dat je toch het onderspit delft. :-)

arm giserke... al zo ver gebrainwasht dat ge die onzin gelooft... :-(

Demosthenes
16 juni 2011, 08:00
Als ge u geroepen voelt, kom gerust eens langs.

Heb jij dan een lelijke vrouw Pelgrim ? :-D

giserke
16 juni 2011, 08:02
arm giserke... al zo ver gebrainwasht dat ge die onzin gelooft... :-(

Ondervinden bedoel je. ;-)

Txiki
16 juni 2011, 08:13
Ondervinden bedoel je. ;-)

Da's omdat ge nog een vrouw hebt die slecht opgevoed is geweest, he jong. :|

giserke
16 juni 2011, 08:17
Da's omdat ge nog een vrouw hebt die slecht opgevoed is geweest, he jong. :|

Jij hebt ook nog niet te veel vrouwen in uw kot gehad he? :twisted:

Txiki
16 juni 2011, 08:26
Jij hebt ook nog niet te veel vrouwen in uw kot gehad he? :twisted:

Wat weet gij daarvan? Ge moet mij niet willen pesten omdat gij een slecht opgevoede vrouw hebt, he man. :lol:

leeuwenhart
16 juni 2011, 08:28
Mannen zijn gemaakt voor de jacht en de visvangst

Txiki
16 juni 2011, 08:38
Mannen zijn gemaakt voor de jacht en de visvangst

:lol:

Vlaamse Leeuwin
16 juni 2011, 08:50
Ze hebben een natuurlijke eigenschap zich daar tegen te verzetten.
En de praktijk wijst uit dat je toch het onderspit delft. :-)

:cheer: internet-en importbruidjes :cheer:

Internetbruidjes uit Kameroen doden tien Belgen
Het parket van Brussel onderzoekt de verdachte overlijdens van tien Belgen in Kameroen de voorbije vijf jaar. Mogelijk werden ze vergiftigd door hun toekomstige vrouw die ze via het internet hadden leren kennen. Dat meldt de krant Het Laatste Nieuws.

De tien mannen, die elkaar niet kenden, waren allemaal op zoek naar een vrouw in Kameroen. Nadat ze naar het Afrikaanse land vertrokken waren, kreeg het thuisfront een telefoontje dat de bruidegom plots was overleden aan een ziekte. Speurders vermoeden dat ze vergiftigd werden en het bruidje met de centen ging lopen, zo schrijft de krant.

Een van de slachtoffers had voor zijn dood nog naar huis gebeld en gesproken van grote hoeveelheden "lustopwekkende liefdesplanten" die hij moest eten van zijn bruidje.

Buitenlandse Zaken bevestigt dat er een onderzoek is geopend naar enkele verdachte overlijdens van landgenoten in Kameroen. (belga/jv

giserke
16 juni 2011, 08:58
:cheer: internet-en importbruidjes :cheer:

Wat heb ik daarmee te maken? 8O

Vlaamse Leeuwin
16 juni 2011, 09:01
Wat heb ik daarmee te maken? 8O

Kijk naar je zin die ik in het vet heb gequoted :roll:

lantjes
16 juni 2011, 09:47
81361

Herr Flick
16 juni 2011, 09:50
81361

De flair zijn invloed he, ...

Mitgard
16 juni 2011, 10:03
Emancipatie is dan ook: ik heb voor niets een man/vrouw nodig.

En ondertussen sterft dat geëmancipeerd volkje lekker uit. :-)

Pelgrim
16 juni 2011, 11:25
Heb jij dan een lelijke vrouw Pelgrim ? :-D

Nee, ik heb geen vrouw.
Van deze buurt wil ik er ook geen ;)

parcifal
16 juni 2011, 12:24
:cheer: internet-en importbruidjes :cheer:

Een van de slachtoffers had voor zijn dood nog naar huis gebeld en gesproken van grote hoeveelheden "lustopwekkende liefdesplanten" die hij moest eten van zijn bruidje.



Dat vind ik nu werkelijk humor van de bovenste plank.

"Me love you long time, but first eat this bucket of prepared cactus." :-D :-D :-D

Herr Flick
16 juni 2011, 12:39
Dat vind ik nu werkelijk humor van de bovenste plank.

"Me love you long time, but first eat this bucket of prepared cactus." :-D :-D :-D

Ge zult het maar aan uw fles hebben, ...

Nu ja wegblijven van dat soort toestanden natuurlijk...

Pelgrim
16 juni 2011, 13:07
Die mensen verdienen een Darwin-award. Hoe zot moet ge ni zijn om helemaal naar ginder te gaan om een "importbruidje" op te gaan halen?

Marxmannetje
16 juni 2011, 16:13
Wat mannen zouden zijn zonder vrouwen op deze planeet? Zeldzaam, uiterst zeldzaam.

cookie monster
17 juni 2011, 07:15
81361Oesje :lol:

filosoof
21 juni 2011, 11:33
Tot ge binnenkort een proces wegens seksisme aan uw been hebt omdat ge vergat te fluiten naar een schoon trees ... :-(
't zal DSK en YLT niet overkomen:
http://www.she.be/nl/celebrities/guid/d205202e-53d7-4ed7-be3f-55ec2abfeef7.aspx

Kodo Kodo
21 juni 2011, 18:48
Weten die feministen eigenlijk zelf nog wel wat ze willen... ?

Mijn indruk is toch nog altijd dat de meeste het wel kunnen aprecieren als je ze laat voorgaan, of de deur openhoud, ... ?

De mijne is gewoon een normale vrouw die alles wat die feministen verbieden juist graag heeft. Wij vragen ons niet af of wat we doen feministisch correct is, want dan waren we allang uit elkaar. Zij zou het niet uithouden en ik ook niet.

Kodo Kodo
21 juni 2011, 18:52
beginnen ze een beetje van die flutartikels te publiceren terwijl ik op zoek ben naar volk om te helpen bij mijnen verhuis :cry:

Nynorsk is sexy.

Kodo Kodo
21 juni 2011, 18:58
De friet moet klaar staan, er moet nen Duvel uitgegoten staan, en zij moet in haren bloten op de tafel zitten zodat ze doggystyle kan gepakt worden terwijl ik een frietje steek en van mijn glas drink.

Er moet wel kaarslicht bij, hoor Demper!

Demper
21 juni 2011, 21:14
Er moet wel kaarslicht bij, hoor Demper!

Inderdaad.
Met vloeibaar warm kaarsenvet kan je leuke dingen doen.

Ratatosk
21 juni 2011, 21:23
Inderdaad.
Met vloeibaar warm kaarsenvet kan je leuke dingen doen.

Een tweede maagdelijkheid maken. :twisted:

Vlaamse Leeuwin
21 juni 2011, 21:23
Inderdaad.
Met vloeibaar warm kaarsenvet kan je leuke dingen doen.

rrrrrrr....ik denk dat ik je toch nog leuk ga vinden....8-)

Demper
21 juni 2011, 21:24
Een tweede maagdelijkheid maken. :twisted:

Of over de tieten gieten, laten stollen, en met een zweep eraf slaan :cheer:

Demper
21 juni 2011, 21:25
rrrrrrr....ik denk dat ik je toch nog leuk ga vinden....8-)

8-) Zal ik dat eens over je sexy kontje kappen 8-)

Vlaamse Leeuwin
21 juni 2011, 21:27
8-) Zal ik dat eens over je sexy kontje kappen 8-)

ik heb niks liever 8-)

Demper
21 juni 2011, 21:32
ik heb niks liever 8-)

Ga je daarna kaarsenvet op mijn tepels laten druppelen 8-)

Vlaamse Leeuwin
21 juni 2011, 21:41
Ga je daarna kaarsenvet op mijn tepels laten druppelen 8-)

Nee..... ik heb mijn principes.....dit doe ik enkel met liefhebbers van westvlaamse deernes ;-)

Ratatosk
21 juni 2011, 21:44
Nee..... ik heb mijn principes.....dit doe ik enkel met liefhebbers van westvlaamse deernes ;-)

Hoeveel vraagt ge?

Vlaamse Leeuwin
21 juni 2011, 21:46
Hoeveel vraagt ge?


Niet veel.....enkel een doos nieuwe kaarsen....van Spaas uiteraard

Ratatosk
21 juni 2011, 21:48
Niet veel.....enkel een doos nieuwe kaarsen....van Spaas uiteraard

Doet ge PZC op zijn vangeluwes?

Vlaamse Leeuwin
21 juni 2011, 21:50
Doet ge PZC op zijn vangeluwes?

nope.....ik ben een atheïste ;-)

Ratatosk
21 juni 2011, 21:52
nope.....ik ben een atheïste ;-)

Draagt ge plakkousen?

Demper
21 juni 2011, 21:54
Nee..... ik heb mijn principes.....dit doe ik enkel met liefhebbers van westvlaamse deernes ;-)

8-) Laat ook al maar...

Pelgrim
21 juni 2011, 21:55
Nee..... ik heb mijn principes.....dit doe ik enkel met liefhebbers van westvlaamse deernes ;-)

:cheer: week van de westvlaamse deernes :cheer:

Demper
21 juni 2011, 21:56
Draagt ge plakkousen?

Ik heb daarnet nog een lading plaksel op haar kousen gerost.

Ratatosk
21 juni 2011, 22:03
Ik heb daarnet nog een lading plaksel op haar kousen gerost.

Dronkoers zal weer smullen.

Demper
21 juni 2011, 22:12
:rofl:

Herr Flick
22 juni 2011, 07:10
Sjans dat gulle de premier niet zijt, Storry zou smullen van het bovenstaande... (en dan bedoel ik nie Demper zijn plaksel... )

Ratatosk
22 juni 2011, 09:06
Sjans dat gulle de premier niet zijt, Storry zou smullen van het bovenstaande... (en dan bedoel ik nie Demper zijn plaksel... )

Leterme smult van plaksel.

Lees zijn berichtjes op politics.be.

Derk de Tweede
22 juni 2011, 11:42
Erin Baynard Stewart heeft gisteren de zak gekregen. De lerares maatschappijleer op een middelbare school in in Terre Haute, in de Amerikaanse staat Indiana, heeft een seksrelatie gehad met een destijds 14-jarige leerling. Zij wordt er onder meer van verdacht hem te hebben gepijpt in een klaslokaal.

Waarom deed onze juf dat nooit........:evil:
Je kon bij haar niet eens onder de rokken kijken want ze droeg een paarse tuinbroek.

manta
22 juni 2011, 11:59
Erin Baynard Stewart heeft gisteren de zak gekregen. De lerares maatschappijleer op een middelbare school in in Terre Haute, in de Amerikaanse staat Indiana, heeft een seksrelatie gehad met een destijds 14-jarige leerling. Zij wordt er onder meer van verdacht hem te hebben gepijpt in een klaslokaal.

Waarom deed onze juf dat nooit........:evil:
Je kon bij haar niet eens onder de rokken kijken want ze droeg een paarse tuinbroek.

Met oranje Crocs en een zachtgroen hemdje is dat toch nog een vrij modieuze dame...

Derk de Tweede
22 juni 2011, 12:06
Ik ben verliefd op een meisje met een paarse overall
Ik weet alleen nog niet zo goed hoe ik dat haar vertellen zal
Ze zegt "om mijn uiterlijk geef ik geen ruk"
Nou, dat kan ze dan wel zeggen, maar Jezus, wat een stuk

Overall, overall
Zo verliefd op dat meisje met haar paarse overall
Ik loop mee met demonstraties, ik zou haar huiswerk willen maken
Maar wat ik ook probeer, er valt geen afspraak mee te maken
Ze stapt altijd alleen, tot diep in de nacht
'k Heb al zo vaak tevergeefs voor dat vrouwenhuis gewacht

Overall, overall
Zo verliefd op dat meisje met dat paarse overall
Ik lees altijd trouw alle vrouwenbijlagen
Ik heb voor de spiegel geprobeerd me minder hanig te gedragen
Maar wat ik ook probeer, ik heb hopeloos gefaald
Ze zegt dat mijn verliefdheid maatschappelijk is bepaald



Overall, overall
Zo verliefd op dat meisje met haar paarse overall
Ik zag het niet meer zitten, het ging niet al te best
Maar een tijdje geleden heb ik het helemaal verpest
Ik zat in de kroeg, want van verdriet krijg je dorst
En toen kwam die engel binnen en toen zong ik uit volle borst

Overal, overal waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn , overall, overall



Ik heb haar nooit meer gezien, dat meisje met dat paarse overall

Moraal van dit lied:
Wordt nooit verliefd op een feministische socialistisch meisje in een paarse overall, de zg. femsoc-meisjes.

Herr Flick
22 juni 2011, 12:17
Erin Baynard Stewart heeft gisteren de zak gekregen. De lerares maatschappijleer op een middelbare school in in Terre Haute, in de Amerikaanse staat Indiana, heeft een seksrelatie gehad met een destijds 14-jarige leerling. Zij wordt er onder meer van verdacht hem te hebben gepijpt in een klaslokaal.

Waarom deed onze juf dat nooit........:evil:
Je kon bij haar niet eens onder de rokken kijken want ze droeg een paarse tuinbroek.

Die van ons droeg af en toe wel eens iets aangenamer dat zo een paarse tuinbroek, ... maar ze had ons inderdaad ook wel mogen pijpen... ;-)

Derk de Tweede
22 juni 2011, 12:17
Die van ons droeg af en toe wel eens iets aangenamer dat zo een paarse tuinbroek, ... maar ze had ons inderdaad ook wel mogen pijpen... ;-)

:lol:

CyberpunX
22 juni 2011, 12:18
Erin Baynard Stewart heeft gisteren de zak gekregen. De lerares maatschappijleer op een middelbare school in in Terre Haute, in de Amerikaanse staat Indiana, heeft een seksrelatie gehad met een destijds 14-jarige leerling. Zij wordt er onder meer van verdacht hem te hebben gepijpt in een klaslokaal.

Waarom deed onze juf dat nooit........:evil:
Je kon bij haar niet eens onder de rokken kijken want ze droeg een paarse tuinbroek.

Lucky bastard