PDA

View Full Version : Vreemdgaan


Vito
16 juni 2011, 15:27
Wie heeft er zijn partner ooit bedrogen? Zou je dat opnieuw doen of heb je er juist heel veel spijt van?

Ik zal zelf maar beginnen: ik ben nog nooit vreemd gegaan en ben dat ook niet van plan, al ben ik onlangs seksueel aangetrokken geweest door een andere vrouw, maar ik heb me kunnen bedwingen en de gelegenheid zal zich niet meer voordoen. Oef, relatie gered, want ik geef enorm veel om mijn vrouw en wil haar niet kwetsen.

Uiteraard is de poll anoniem, maar zij die vrijuit wensen te spreken: doet u maar.

Cynara Cardunculus
16 juni 2011, 15:27
welke poll?

Vito
16 juni 2011, 15:30
welke poll?

Die boven uw hoofd. ;-)

Zoals u ongetwijfeld wel zal weten, wordt eerst het onderwerp gepost waarna de poster een aantal minuten heeft om die poll in te voegen. Als u dus op dezelfde minuut reageert als dit onderwerp gepost wordt, is de kans behoorlijk groot dat de topicstarter zijn poll nog niet klaar heeft.

Demper
16 juni 2011, 15:33
Wie heeft er zijn partner ooit bedrogen? Zou je dat opnieuw doen of heb je er juist heel veel spijt van?

Ik zal zelf maar beginnen: ik ben nog nooit vreemd gegaan en ben dat ook niet van plan, al ben ik onlangs seksueel aangetrokken geweest door een andere vrouw, maar ik heb me kunnen bedwingen en de gelegenheid zal zich niet meer voordoen. Oef, relatie gered, want ik geef enorm veel om mijn vrouw en wil haar niet kwetsen.

Uiteraard is de poll anoniem, maar zij die vrijuit wensen te spreken: doet u maar.

U doet mij denken aan Leterme.
En toevallig stemt u ook op de CD&V.

Herr Flick
16 juni 2011, 15:36
Dat hangt er vanaf hoe je vreemdgaan definieert...

maddox
16 juni 2011, 15:40
Tot nu toe heb ik aan de verleiding kunnen weerstaan.
Maar uiteindelijk zit er een beetje menselijkheid in mij.

Herr Flick
16 juni 2011, 15:41
Tot nu toe heb ik aan de verleiding kunnen weerstaan.
Maar uiteindelijk zit er een beetje menselijkheid in mij.

Wel opletten als ze u vragen naar Kamroen te komen en u daar vragen een bussel inlandse planten op te vreten... ;-)

maddox
16 juni 2011, 15:48
'k ben niet zo voor donker vlees, dus dat zit wel snor.

Herr Flick
16 juni 2011, 15:53
'k ben niet zo voor donker vlees, dus dat zit wel snor.

God weet wat doen die Zweedse deernes allemaal in hun love potion ... ;-)

eno2
16 juni 2011, 15:57
vreemdgaan

Je kan ook thuis vreemdgaan en vreemd thuisgaan, vandaar waarschijnlijk dat er zovelen kiezen voor "ander"

Xenophon
16 juni 2011, 16:00
Als die van ons meegaat, is dat ook vreemdgaan?

maddox
16 juni 2011, 16:16
Als die van ons meegaat, is dat ook vreemdgaan?

Neen, in samenspraak is dat gewoon een "vrije relatie".

SDG
16 juni 2011, 16:40
Dat hangt er vanaf hoe je vreemdgaan definieert...

Nee, niet zoals in die sketch van Monty Python... ;-)

Trixie
16 juni 2011, 16:56
Waarom lijkt het gras steeds groener aan de overkant?
Ik weet wat ik heb, wat ik eraan heb en zou dat nooit opgeven voor ne "wildvreemde". (Waarvan ge tenslotte niet weet wat ge eraan zult hebben).:-)

Txiki
16 juni 2011, 16:58
Als mijn stamcafé dicht is, moet ik wel naar een ander café.

Steve_M
16 juni 2011, 17:01
Waarom lijkt het gras steeds groener aan de overkant?
Ik weet wat ik heb, wat ik eraan heb en zou dat nooit opgeven voor ne "wildvreemde". (Waarvan ge tenslotte niet weet wat ge eraan zult hebben).:-)

Je hoeft toch niet vreemd te gaan met een wildvreemde? Je hebt dan wel de beste kans om het verborgen te houden, tenzij je natuurlijk iets over haar twittert.

Trixie
16 juni 2011, 17:02
Als mijn stamcafé dicht is, moet ik wel naar een ander café.

Jamaar, mijn stamcafé gaat nooit dicht. Ik heb nl een stamcafé uit de duizend.:lol:
Zou echt ni willen veranderen se. Al die "nieuwe" stamcafé's...neeje merci. Doe mij maar een echt , ouderwets cafeetje!:lol:

Trixie
16 juni 2011, 17:03
Je hoeft toch niet vreemd te gaan met een wildvreemde? Je hebt dan wel de beste kans om het verborgen te houden, tenzij je natuurlijk iets over haar twittert.

Over HAAR??? OMG!8O

Demper
16 juni 2011, 17:04
Als mijn stamcafé dicht is, moet ik wel naar een ander café.

Het leven is bikkelhard.

Steve_M
16 juni 2011, 17:07
Over HAAR??? OMG!8O

Correctie: over hem of haar.

Txiki
16 juni 2011, 17:12
Het leven is bikkelhard.

Bwa, dat valt wel mee. Dan gaat ge gewoon op een ander, he. Niks mis met vreemdgaan.

Trixie
16 juni 2011, 17:17
Bwa, dat valt wel mee. Dan gaat ge gewoon op een ander, he. Niks mis met vreemdgaan.

Kan ook in omgekeerde richting natuurlijk: uw partner gaat vreemd. Zegt ge dan ook: "ga maar gewoon op een ander want er is niks mis mee"?

Txiki
16 juni 2011, 17:18
Kan ook in omgekeerde richting natuurlijk: uw partner gaat vreemd. Zegt ge dan ook: "ga maar gewoon op een ander want er is niks mis mee"?

Ge kunt ook gewoon thuisblijven, dat is waar. Maar daar smaakt het allemaal wat fletser. Die typische sfeer is er dan niet bij, he.

Oblique
16 juni 2011, 17:19
We moeten toegeven aan onze beestelijke driften en er gewoon op losneuken.

Ge kunt toch niet altijd nen bo met choco eten?

Xenophon
16 juni 2011, 17:20
Kan ook in omgekeerde richting natuurlijk: uw partner gaat vreemd. Zegt ge dan ook: "ga maar gewoon op een ander want er is niks mis mee"?

Neen, dat kan niet, dan krijgt ze gruwelijke slagen.

Trixie
16 juni 2011, 17:21
Neen, dat kan niet, dan krijgt ze gruwelijke slagen.

:lol::lol:

Trixie
16 juni 2011, 17:26
We moeten toegeven aan onze beestelijke driften en er gewoon op losneuken.

Ge kunt toch niet altijd nen bo met choco eten?

Aangezien uw reactie, ga ik ervan uit dat ge nog ne jonge knul zijt. Niks mis mee, verre van. Aangezien ge nog zo jong zijt veronderstel ik dat uw beide ouders nog leven. (Sorry indien niet). Wat zou je gezegd hebben, of tenminste gedacht toen je-laat ons zeggen op 10 jarige leeftijd- jouw vader de woorden hoorde zeggen die jij hierboven geschreven hebt???
Graag antwoord aub....

Trixie
16 juni 2011, 17:28
We moeten toegeven aan onze beestelijke driften en er gewoon op losneuken.

Ge kunt toch niet altijd nen bo met choco eten?

Nog een vraagje: neemt ge dan ook uw verantwoordelijkheid op i.v.m. het " erop los neuken"?

lantjes
16 juni 2011, 18:30
met uw goe been uit het verkeerde bed stappen...:-P

lombas
16 juni 2011, 18:55
Want zijn al die "anderen" hier?

Nog nooit een lief gehad? :-)

bgf324
16 juni 2011, 19:04
Vroeger zou ik daarwel toe in staat zijn geweest (toen ik jonger was).
Maar nu al 21 maand monogamie. Dacht niet dat ik het kon :?

Trixie
16 juni 2011, 19:11
Vroeger zou ik daarwel toe in staat zijn geweest (toen ik jonger was).
Maar nu al 21 maand monogamie. Dacht niet dat ik het kon :?

AL 21 maand? :lol::lol:

lombas
16 juni 2011, 19:15
AL 21 maand? :lol::lol:

De jongen is nog best jeugdig. Ik vind dat een hele prestatie.

Duupje
16 juni 2011, 19:18
Ik ga nooit vreemd.
Ik vraag eerst de naam.

Trixie
16 juni 2011, 19:21
Ik ga nooit vreemd.
Ik vraag eerst de naam.

:-)Tja, ook als het met een bekende (vriend, collega, kennis) is, kunnen ze ni zeggen dat ge vreemd gaat.:lol:

Trixie
16 juni 2011, 19:26
De jongen is nog best jeugdig. Ik vind dat een hele prestatie.

:evil: De discussies Lombas-Trixie lijken gewoon hopeloos. Niks aan te doen zeker? :?

bgf324
16 juni 2011, 19:33
:evil: De discussies Lombas-Trixie lijken gewoon hopeloos. Niks aan te doen zeker? :?

Tja. Ik kan moelijk al een relatie van 30 jaar hemmen, hé ;-)

Henri1
16 juni 2011, 19:36
Naast de pot pissen.

Naar schatting doen 30% van de mannen het en 20% van de vrouwen.

Henri1
16 juni 2011, 19:37
Als die van ons meegaat, is dat ook vreemdgaan?

Ook "rondneuken" genoemd.

Henri1
16 juni 2011, 19:37
Jamaar, mijn stamcafé gaat nooit dicht. Ik heb nl een stamcafé uit de duizend.:lol:
Zou echt ni willen veranderen se. Al die "nieuwe" stamcafé's...neeje merci. Doe mij maar een echt , ouderwets cafeetje!:lol:

U bent dus een goede zeeman ? ;-)

Trixie
16 juni 2011, 19:38
Tja. Ik kan moelijk al een relatie van 30 jaar hemmen, hé ;-)

Ja, sorry Bgf. Ik bedoelde dat niet slecht. SORRY!!!!
Vond het gewoon- gezien mijn eigen situatie- wel grappig om te spreken in termen van maanden.
De generatiekloof hé....:-)

Henri1
16 juni 2011, 19:39
Vroeger zou ik daarwel toe in staat zijn geweest (toen ik jonger was).
Maar nu al 21 maand monogamie. Dacht niet dat ik het kon :?

Een eeuwigheid al dus ?

U bent trouwer aan uw partner dan aan N-VA ?

lombas
16 juni 2011, 19:40
:evil: De discussies Lombas-Trixie lijken gewoon hopeloos. Niks aan te doen zeker? :?

Tja.

:-D

Trixie
16 juni 2011, 19:40
U bent dus een goede zeeman ? ;-)

8O8O8O Bedoelt u: zeevrouw? Vroowtje dus? Ja dan.:-)

Trixie
16 juni 2011, 19:41
Tja.

:-D

:lol::lol::lol::-P

Henri1
16 juni 2011, 19:43
8O8O8O Bedoelt u: zeevrouw? Vroowtje dus? Ja dan.:-)

Haha, weet ik veel over de status van uw "sexe". ;-)

Trixie
16 juni 2011, 19:44
Die Loebas toch! Oeps sorry, ik bedoel die Lombas toch!:lol:

bgf324
16 juni 2011, 19:44
Een eeuwigheid al dus ?

U bent trouwer aan uw partner dan aan N-VA ?

Even trouw. Sinds het begin van beide relaties ben ik nooit vreemd gegaan.

Apocalyps
16 juni 2011, 19:44
Vreemdgaan is gewoon triest. Je kwetst de ander en neemt jezelf in de maling. vaak willen mensen dan ook niet opbiechten wat ze hun partner hebben aangedaan omdat ze bang zijn diegene ermee te kwetsen. Waar slaat dat op? Wordt degene al niet gekwetst op het moment dat er overspel wordt gepleegd? Ik vind: als je vreemdgaat neem jeje relatie niet meer serieus. Als het punt voorbij is dat je er niet meer samen uitkomt of je beiden om wat voor reden dan ook intiem niet meer gelukkig kunt zijn, stop dan gewoon. Vreemdgaan is belachelijk en laf en de consequenties zijn nooit positief ( voor beiden niet) En trouwens... sex is belangrijk maar zou als het gaat om liefde toch zeker niet op de eerste plaats moeten komen te staan? is de spanning weg? zoek het in andere dingen!!maar wel met mekaar, of laat mekaar in de waarde en zeg eerlijk dat het over is.

Vlaamse Leeuwin
16 juni 2011, 19:44
Ja ik ben al vreemdgegaan in vorige relaties.
Heb ik er spijt van?
Neen.
Zou ik het opnieuw doen?
Weet ik niet, momenteel nog steeds geen behoefte aan of redenen voor gehad.

Waarom gaat een man vreemd?
Niet omdat zijn vrouw de papatjes laat aanbranden hé.
En waarom gaat een vrouw vreemd?
Niet omdat haar man zijne wc-bril niet omlaag doet hé.

8-)

bgf324
16 juni 2011, 20:11
Vreemdgaan is gewoon triest. Je kwetst de ander en neemt jezelf in de maling. vaak willen mensen dan ook niet opbiechten wat ze hun partner hebben aangedaan omdat ze bang zijn diegene ermee te kwetsen. Waar slaat dat op? Wordt degene al niet gekwetst op het moment dat er overspel wordt gepleegd? Ik vind: als je vreemdgaat neem jeje relatie niet meer serieus. Als het punt voorbij is dat je er niet meer samen uitkomt of je beiden om wat voor reden dan ook intiem niet meer gelukkig kunt zijn, stop dan gewoon. Vreemdgaan is belachelijk en laf en de consequenties zijn nooit positief ( voor beiden niet) En trouwens... sex is belangrijk maar zou als het gaat om liefde toch zeker niet op de eerste plaats moeten komen te staan? is de spanning weg? zoek het in andere dingen!!maar wel met mekaar, of laat mekaar in de waarde en zeg eerlijk dat het over is.

Inderdaad. Als je dat soort relnichten ziet :?

Henri1
16 juni 2011, 20:18
Vreemdgaan is gewoon triest. Je kwetst de ander en neemt jezelf in de maling. vaak willen mensen dan ook niet opbiechten wat ze hun partner hebben aangedaan omdat ze bang zijn diegene ermee te kwetsen. Waar slaat dat op? Wordt degene al niet gekwetst op het moment dat er overspel wordt gepleegd? Ik vind: als je vreemdgaat neem jeje relatie niet meer serieus. Als het punt voorbij is dat je er niet meer samen uitkomt of je beiden om wat voor reden dan ook intiem niet meer gelukkig kunt zijn, stop dan gewoon. Vreemdgaan is belachelijk en laf en de consequenties zijn nooit positief ( voor beiden niet) En trouwens... sex is belangrijk maar zou als het gaat om liefde toch zeker niet op de eerste plaats moeten komen te staan? is de spanning weg? zoek het in andere dingen!!maar wel met mekaar, of laat mekaar in de waarde en zeg eerlijk dat het over is.

De vraag is wanneer wordt een handeling vreemdgaan ?

Bill Clinton had daar zo zijn ideeen over.

http://www.youtube.com/watch?v=JUDppdVXeMw

Henri1
16 juni 2011, 20:19
Ja ik ben al vreemdgegaan in vorige relaties.
Heb ik er spijt van?
Neen.
Zou ik het opnieuw doen?
Weet ik niet, momenteel nog steeds geen behoefte aan of redenen voor gehad.

Waarom gaat een man vreemd?
Niet omdat zijn vrouw de papatjes laat aanbranden hé.
En waarom gaat een vrouw vreemd?
Niet omdat haar man zijne wc-bril niet omlaag doet hé.

8-)

Is dat uw achterste ? :-D

Demper
16 juni 2011, 21:28
Ja ik ben al vreemdgegaan in vorige relaties.
Heb ik er spijt van?
Neen.
Zou ik het opnieuw doen?
Weet ik niet, momenteel nog steeds geen behoefte aan of redenen voor gehad.

Waarom gaat een man vreemd?
Niet omdat zijn vrouw de papatjes laat aanbranden hé.
En waarom gaat een vrouw vreemd?
Niet omdat haar man zijne wc-bril niet omlaag doet hé.

8-)

Het was te denken natuurlijk.

parcifal
16 juni 2011, 21:41
Lastige toestanden.

Mijn eerste vriendin bolde het af omdat ze vond dat ik was vreemgegaan.
Ik ben tot op de dag van vandaag niet akkoord daarmee.

Different universes.

From_Vlaanderen
16 juni 2011, 21:42
Och kom, kan al eens gebeuren.

SDX
16 juni 2011, 22:17
Als ge U overal thuisvoelt...is da dan ook 'vreemdgaan'? 8-)
:mrgreen:

lombas
16 juni 2011, 22:30
Is dat uw achterste ? :-D

Zeg Henri gij staat zo heet vandaag?

Vito
17 juni 2011, 11:20
Naast de pot pissen.

Naar schatting doen 30% van de mannen het en 20% van de vrouwen.

Is dat zo?

Dat wil zeggen dat die vrouwen gemiddeld meer vreemde partners hebben.

lombas
17 juni 2011, 11:22
Is dat zo?

Dat wil zeggen dat die vrouwen gemiddeld meer vreemde partners hebben.

Of dat er in verhouding meer single-vrouwen seksuele omgang hebben met een man in een relatie.

Wel even de statistiekjes niet proberen te vervalsen.

;-)

Txiki
17 juni 2011, 11:24
Ja ik ben al vreemdgegaan in vorige relaties.
Heb ik er spijt van?
Neen.
Zou ik het opnieuw doen?
Weet ik niet, momenteel nog steeds geen behoefte aan of redenen voor gehad.

Waarom gaat een man vreemd?
Niet omdat zijn vrouw de papatjes laat aanbranden hé.
En waarom gaat een vrouw vreemd?
Niet omdat haar man zijne wc-bril niet omlaag doet hé.

8-)

Omdat het bier op is?

Vito
17 juni 2011, 11:25
U bent trouwer aan uw partner dan aan N-VA ?

U heeft echt wel een ziekelijke obsessie. Volgens mij raak je seksueel nog opgewonden ook van Bart De Wever, maar verdring je dat en compenseer je dat.

Vito
17 juni 2011, 11:27
Of dat er in verhouding meer single-vrouwen seksuele omgang hebben met een man in een relatie.

Wel even de statistiekjes niet proberen te vervalsen.

;-)

Dat kan ook ja.

fox
17 juni 2011, 11:47
Of dat er in verhouding meer single-vrouwen seksuele omgang hebben met een man in een relatie.

Wel even de statistiekjes niet proberen te vervalsen.

;-)

Wat dan weer zou willen zeggen dat single vrouwen grotere sletten zijn :) als we ervan uitgaan dat er ongeveer 50% van elke sekse zijn.

Cynara Cardunculus
17 juni 2011, 11:51
Wat dan weer zou willen zeggen dat single vrouwen grotere sletten zijn :) als we ervan uitgaan dat er ongeveer 50% van elke sekse zijn.

dit lijkt me een rare gevolgtrekking.

we moeten er dus van uit gaan dat single mannen enkel met single vrouwen rollebollen, maar dat single vrouwen OOK met gehuwde mannen rollebollen.
Wie zijn hier dan de sletten? toch wel die getrouwde scheefpoepers zeker?

Herr Flick
17 juni 2011, 11:58
Ik ga nooit vreemd.
Ik vraag eerst de naam.

Vwoila in dat opzicht is dat al heel iets anders he...

fox
17 juni 2011, 12:05
dit lijkt me een rare gevolgtrekking.

we moeten er dus van uit gaan dat single mannen enkel met single vrouwen rollebollen, maar dat single vrouwen OOK met gehuwde mannen rollebollen.
Wie zijn hier dan de sletten? toch wel die getrouwde scheefpoepers zeker?


Neen

Stel

Getrouwde mannen: 1 miljoen Getrouwde vrouwen 1 miljoen:
Scheefpoepers: 300.000 Scheefpoepsters: 200.000

Single vrouwen: 100.000 Single mannen: 100.000

Elke single vrouw poept met 3 scheefpoepers. Elke single man poept met 2 scheefpoepsters

lombas
17 juni 2011, 12:07
Niet elke single "poept" met getrouwde partijen...

Cynara Cardunculus
17 juni 2011, 12:10
Neen

Stel

Getrouwde mannen: 1 miljoen Getrouwde vrouwen 1 miljoen:
Scheefpoepers: 300.000 Scheefpoepsters: 200.000

Single vrouwen: 100.000 Single mannen: 100.000

Elke single vrouw poept met 3 scheefpoepers. Elke single man poept met 2 scheefpoepsters

klopt niet.

de cijfers voor de singles behoren niet tot de vreemdganger. Dus singles kunnen wippen met zoveel mensen als ze willen. Waarom zouden dan de vrouwen sletten zijn en de mannen niet?
als de mannen met twee scheefpoepsters poepen en bovendien met vijftig singles, is hij dan meer of minder slet dan de single vrouw die met drie scheefpoeper neukt maar verder maar één single?

Herr Flick
17 juni 2011, 12:11
Lastige toestanden.

Mijn eerste vriendin bolde het af omdat ze vond dat ik was vreemgegaan.
Ik ben tot op de dag van vandaag niet akkoord daarmee.

Different universes.


Ja, ik versta u, ... Ze kunnen dat niet verdragen, dat ge ook kameraad kunt zijn met een vrouw, als ge hunne naam nog maar laat vallen komt er al rook uit hun neusgaten en zijn ze gereed om gal te beginnen spuwen dat het niet schoon meer is...

Dat op zich is al genoeg, ... laat staan dat ge haar zou zien, of er mee zou afspreken, ...

fox
17 juni 2011, 12:26
klopt niet.

de cijfers voor de singles behoren niet tot de vreemdganger. Dus singles kunnen wippen met zoveel mensen als ze willen. Waarom zouden dan de vrouwen sletten zijn en de mannen niet?
als de mannen met twee scheefpoepsters poepen en bovendien met vijftig singles, is hij dan meer of minder slet dan de single vrouw die met drie scheefpoeper neukt maar verder maar één single?


Ja dat is waar, maar als die single man met 50 single vrouwen poept is dat gewoon een 1 op 1 situatie hé. Dan betekent dat ook dat er single vrouwen moeten zijn die met 50 venten poepen.

PS: K&K

Pelgrim
17 juni 2011, 12:53
klopt niet.

de cijfers voor de singles behoren niet tot de vreemdganger. Dus singles kunnen wippen met zoveel mensen als ze willen. Waarom zouden dan de vrouwen sletten zijn en de mannen niet?
als de mannen met twee scheefpoepsters poepen en bovendien met vijftig singles, is hij dan meer of minder slet dan de single vrouw die met drie scheefpoeper neukt maar verder maar één single?

Waren de debatten op De Zevende Dag maar zo boeiend.

Henri1
17 juni 2011, 17:05
Niet elke single "poept" met getrouwde partijen...

Voor een single vrouw is het beter een getrouwde rondneuker te zoeken, zeker als je niet wil dat die te pas en te onpas op je drempel staat.

Vito
17 juni 2011, 17:40
Voor een single vrouw is het beter een getrouwde rondneuker te zoeken, zeker als je niet wil dat die te pas en te onpas op je drempel staat.

Tenzij ze dat wil natuurlijk.

Henri1
17 juni 2011, 17:42
Tenzij ze dat wil natuurlijk.

Feit is dat vrouwen een voorkeur hebben voor gecompliceerde relaties.

Steve_M
18 juni 2011, 11:09
Ja, ik versta u, ... Ze kunnen dat niet verdragen, dat ge ook kameraad kunt zijn met een vrouw, als ge hunne naam nog maar laat vallen komt er al rook uit hun neusgaten en zijn ze gereed om gal te beginnen spuwen dat het niet schoon meer is...

Dat op zich is al genoeg, ... laat staan dat ge haar zou zien, of er mee zou afspreken, ...

Ze, ze ... veralgemeen eens niet zo. Mijn beste vriendin is een ex waarmee ik jaren ben samen geweest. Mijn huidige vriendin komt daar ook goed mee overeen (ook al jaren intussen). Gisteren nog mee gaan pintelieren, nog nooit zever over gehad. En zo zitten er nog ex-koppels in mijn vriendenkring.

Jantje
18 juni 2011, 11:39
Ja, ik ben tijdens mijn huwelijk op een ander geweest en heb spijt dat ik het niet meer heb gedaan.

De eerste maal dat ik het deed was trouwens met de vriendin van haar minaar.

Pelgrim
18 juni 2011, 18:39
Ja, ik ben tijdens mijn huwelijk op een ander geweest en heb spijt dat ik het niet meer heb gedaan.

De eerste maal dat ik het deed was trouwens met de vriendin van haar minaar.

:D

RESPECT. :thumbsup:

Henri1
19 juni 2011, 08:02
:D

RESPECT. :thumbsup:

Ai ai ai.......
We kunnen hier parrarelle denkpiste's op ontwikkelen.

Volgens de VN'ers hier worden we allemaal door de PS genaaid.
Dus iedere VN moet als wraak het lief van Di Rupo gaan neuken ?

;-) :-D ;-)

Inno
19 juni 2011, 08:14
Ik heb mijn partner nog nooit bedrogen. Ik denk wel dat iedereen kan verleid worden, maar wanneer dat je het ziet aankomen, moet je afstand nemen. Het gaat niet enkel om jou, maar om je heel gezin. Ik zou men kinderen dat niet willen aandoen.

Jantje
19 juni 2011, 09:06
Ik heb mijn partner nog nooit bedrogen. Ik denk wel dat iedereen kan verleid worden, maar wanneer dat je het ziet aankomen, moet je afstand nemen. Het gaat niet enkel om jou, maar om je heel gezin. Ik zou men kinderen dat niet willen aandoen.

Sommige kijken gewoon niet naar hun kinderen en denken enkel aan zichzelf.
Er zijn er zelfs die hun hele gezin uit elkaar sleuren en er zelfs geen problemen mee hebben hun kinderen te verhinderen elkaar te zien en om samen op te groeien.

Jantje
19 juni 2011, 09:09
Ai ai ai.......
We kunnen hier parrarelle denkpiste's op ontwikkelen.

Volgens de VN'ers hier worden we allemaal door de PS genaaid.
Dus iedere VN moet als wraak het lief van Di Rupo gaan neuken ?

;-) :-D ;-)

Als je de denkpiste van die situatie wil volgen, dan moet het liefje van Di Rupo de VN binnen sleuren en de deur tegen Elio zijn neus dicht knallen.

Dronkoers
19 juni 2011, 11:47
Het waren allemaal Vlaamse deernes, dus geen enkele vreemde

Vito
20 juni 2011, 07:58
Ai ai ai.......
We kunnen hier parrarelle denkpiste's op ontwikkelen.

Volgens de VN'ers hier worden we allemaal door de PS genaaid.
Dus iedere VN moet als wraak het lief van Di Rupo gaan neuken ?

;-) :-D ;-)

Laat uw Vlaams-nationalistische Freudiaanse fixatie nu eens op stal, dit is K&K. :roll:

Ratatosk
20 juni 2011, 07:59
Het waren allemaal Vlaamse deernes, dus geen enkele vreemde

En zeker ni als ge uw handen in de lcht steekt. ge kunt er niks aan doen als ze dan u opeens beginnen te pijpen.

Herr Flick
20 juni 2011, 09:05
Ze, ze ... veralgemeen eens niet zo. Mijn beste vriendin is een ex waarmee ik jaren ben samen geweest. Mijn huidige vriendin komt daar ook goed mee overeen (ook al jaren intussen). Gisteren nog mee gaan pintelieren, nog nooit zever over gehad. En zo zitten er nog ex-koppels in mijn vriendenkring.

Dan hebt ge sjans Steve, ...

lombas
20 juni 2011, 09:16
Ik heb mijn partner nog nooit bedrogen. Ik denk wel dat iedereen kan verleid worden, maar wanneer dat je het ziet aankomen, moet je afstand nemen. Het gaat niet enkel om jou, maar om je heel gezin. Ik zou men kinderen dat niet willen aandoen.

En de vorige partners?

;-)

guido 007
20 juni 2011, 09:21
Wie heeft er zijn partner ooit bedrogen? Zou je dat opnieuw doen of heb je er juist heel veel spijt van?

Ik zal zelf maar beginnen: ik ben nog nooit vreemd gegaan en ben dat ook niet van plan, al ben ik onlangs seksueel aangetrokken geweest door een andere vrouw, maar ik heb me kunnen bedwingen en de gelegenheid zal zich niet meer voordoen. Oef, relatie gered, want ik geef enorm veel om mijn vrouw en wil haar niet kwetsen.

Uiteraard is de poll anoniem, maar zij die vrijuit wensen te spreken: doet u maar.

IK voel me overal thuis, ik kan dus niet vreemd gaan.

guido 007
20 juni 2011, 09:22
Als mijn stamcafé dicht is, moet ik wel naar een ander café.

Dat is inderdaad vreemd gaan.:lol:

guido 007
20 juni 2011, 09:23
Kan je ook vreemd gaan met iemand die je goed kent?

guido 007
20 juni 2011, 09:25
Aangezien uw reactie, ga ik ervan uit dat ge nog ne jonge knul zijt. Niks mis mee, verre van. Aangezien ge nog zo jong zijt veronderstel ik dat uw beide ouders nog leven. (Sorry indien niet). Wat zou je gezegd hebben, of tenminste gedacht toen je-laat ons zeggen op 10 jarige leeftijd- jouw vader de woorden hoorde zeggen die jij hierboven geschreven hebt???
Graag antwoord aub....

Wat is er mis mee om niet altijd nen boterham met choco te willen eten?

guido 007
20 juni 2011, 09:26
Nog een vraagje: neemt ge dan ook uw verantwoordelijkheid op i.v.m. het " erop los neuken"?

Welke verantwoordelijkheid?

guido 007
20 juni 2011, 09:28
Een eeuwigheid al dus ?

U bent trouwer aan uw partner dan aan N-VA ?

Wat heeft N-VA te maken met vreemdgaan?

Derk de Tweede
20 juni 2011, 10:21
Vreemdgaan geeft vooral stress.

Pelgrim
20 juni 2011, 11:25
Het waren allemaal Vlaamse deernes, dus geen enkele vreemde

Ik denk dat ik meteen cosmopolitisch Wereldburger ga worden. 8-)

Bovenbuur
20 juni 2011, 12:20
Ik ben single, probleem opgelost.

Vlaamse Leeuwin
20 juni 2011, 15:03
Ik eet wél altijd boterhammen met choco... het moet wel goede choco zijn hé! ;-)

Nutella is uitegroepen tot de lekkerste en de best verkopende choco...... maar het bevat wel de meeste rommel
"What you see ain't always what you get" ..... doordenkertje ;-)

From_Vlaanderen
20 juni 2011, 23:13
Ik ben single, probleem opgelost.

Cheeren op wijfkes van achter den bureau zekers :?.

guido 007
21 juni 2011, 08:14
Ik eet wél altijd boterhammen met choco... het moet wel goede choco zijn hé! ;-)

Wij maken die meesta zelf, heel lekker hoor.